|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 8 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN zwiększa wydatki programowe. Będzie podwyżka cen reklam
Grupa TVN zamierza w tym roku wydać na program o 20-25 mln zł więcej niż w ub.r. Spółka zapowiedziała też podwyżkę cen reklam i chce by jej przychody rosły bardziej dynamicznie niż rynek reklamy telewizyjnej.
więcej
|
|
Praktyki Wirtualnej Polski nieetyczne, ich upublicznienie przez Onet to początek otwartej konfrontacji (opinie)
Przenoszenie użytkownika na główną stronę zamiast do konkretnego artykułu to nieczyste zagranie ze strony Wirtualnej Polski, a Onet nagłaśniając je chce złagodzić skutki utraty pozycji lidera w Megapanelu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Rafał Agnieszczak, Paweł Nowacki, Michał Bonarowski i Paweł Stremski.
więcej
|
|
BZ WBK już bez Kevina Spacey. Kredyt reklamują Kuna, Jakubik, Wszołkówna i K2 (wideo)
Bank Zachodni WBK zakończył prawie półtoraroczną współpracę reklamową z Kevinem Spacey. W nowej kampanii, promującej kredyt gotówkowy, występują Izabela Kuna, Arkadiusz Jakubik, Iwona Wszołkówna i członkowie kabaretu K2. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmalała liczba abonentów nc+. ,,Koncentracja na wartości jednego klienta"
Platforma nc+ na koniec 2014 roku miała 2,15 mln abonentów, o 2,3 proc. mniej niż rok temu. Operator w ub.r. zanotował niższe łączne przychody, ale wzrósł przychód z jednego klienta.
więcej |
|
,,Gazeta Wyborcza", ,,Newsweek" i ,,Wprost" liderami prasowymi na Twitterze, słabo tabloidy (TOP 20)
Zdecydowanie najpopularniejszymi i najaktywniejszymi polskimi tytułami prasowymi na Twitterze są „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek” i „Wprost”, z których dwa pierwsze mają po ok. 300 tys. followersów. Mało popularne, w porównaniu z wysoką sprzedażą ich wydań drukowanych, są „Fakt” i „Super Express”.
więcej |
|
Doda na topowej okładce dzienników w 2014 roku. Dodatki podwyższały sprzedaż
Najlepiej sprzedającym się wydaniem dziennika w 2014 roku był marcowy numer „Faktu”, na którego okładce znalazła się Doda. Sprzedaż podwyższały również dodatki dołączane do numerów, m.in. medaliki z wizerunkiem Jana Pawła II - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Wirtualna Polska wyłączyła maskowanie w Google. Onetowi wytyka hipokryzję i manipulacje
Grupa Wirtualna Polska zrezygnowała z tzw. maskowania swoich linków w wyszukiwarce Google, podkreślając, że stosowała je wobec bardzo wąskiej grupy internautów jedynie w celach badawczych. - W swoich zarzutach pod naszym adresem Onet osiągnął szczyt hipokryzji i dopuścił się manipulacji - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Grabowski, VP media product w Grupie WP.
więcej
|
Serial ,,Słoiki" wiosną w Polsacie
W wiosennej ramówce Telewizji Polsat pojawi się paradokumentalny serial „Słoiki”, opowiadający o życiu młodych ludzi, którzy rozpoczynają życie w Warszawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Producentem wykonawczym cyklu jest firma Outset Films.
więcej
|
Viva Polska wraca do korzeni. Znów więcej teledysków
|
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" mocno straciły w 2014 r., a ,,Super Express" prawie nic. ,,Nie zależy nam, by ktoś nas lubił"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN zwiększa wydatki programowe. Będzie podwyżka cen reklam
Grupa TVN zamierza w tym roku wydać na program o 20-25 mln zł więcej niż w ub.r. Spółka zapowiedziała też podwyżkę cen reklam i chce by jej przychody rosły bardziej dynamicznie niż rynek reklamy telewizyjnej.
więcej
|
|
Zmalała liczba abonentów nc+. ,,Koncentracja na wartości jednego klienta"
Platforma nc+ na koniec 2014 roku miała 2,15 mln abonentów, o 2,3 proc. mniej niż rok temu. Operator w ub.r. zanotował niższe łączne przychody, ale wzrósł przychód z jednego klienta.
więcej
|
|
TVP ubolewa nad niestosownym pytaniem Kulczyckiego do Warzechy. ,,To ekwiwalent dla subiektywnej retoryki"
- Wyrażamy ubolewanie z powodu incydentu, do którego doszło w sobotę w programie „Z dnia na dzień” w TVP Info - poinformował w oświadczeniu rzecznik prasowy Telewizji Polskiej. - Niestosowne pytanie zadane przez Jarosława Kulczyckiego, a także jego zbyt emocjonalne zachowanie w rozmowie z Łukaszem Warzechą było jednak próbą znalezienia ekwiwalentu dla dalekiej od obiektywizmu retoryki red. Warzechy - zaznaczył.
więcej
|
|
Robert Górski i Marcin Wójcik w nowym show TVP2 ,,Latający klub"
„Latający klub 2, czyli wieczór kabaretowy” to nowy program rozrywkowo-kabaretowy, który od marca br. emitować będzie TVP2. Jego gospodarzami będą Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju i Marcin Wójcik z Ani Mru Mru.
więcej
|
|
TVN24 Biznes i Świat jest już rentowny
- Kanał TVN24 Biznes i Świat osiągnął już próg rentowności - poinformował John Driscoll, wiceprezes Grupy TVN ds. finansów. Stało się to już w I półroczu ub.r., czyli kilka miesięcy po rozpoczęciu nadawania przez stację.
więcej
|
|
Kino Polska Muzyka i Mjuzik.tv mocno do góry, liderami Polo TV i Eska TV (top stacji muzycznych)
W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów muzycznych było Polo TV. Największy wzrost w segmencie ex aequo odnotowały stacje Kino Polska Muzyka i Mjuzik.tv, a najwięcej stracił kanał ITV. Muzo.tv znalazło się na ostatnim miejscu.
więcej
|
|
Dariusz Tuzimek odszedł z platformy nc+
Dziennikarz piłkarski Dariusz Tuzimek rozstał się z redakcją sportową platformy nc+ - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Za czasów platformy n kierował on kanałem nSport.
więcej
|
|
Trwa proces sprzedaży TVN. Dodatkowe koszty wyniosą 10-15 mln zł
Cały czas trwają rozmowy na temat sprzedaży pakietu kontrolnego Grupy TVN. Spółka szacuje, że dodatkowe koszty związane z zakończeniem całego procesu wynieść mogą w tym roku 10-15 mln zł.
więcej
|
|
TVP2 odwołuje wiosenną edycję ,,The Voice of Poland". "Zbyt mało czasu na przygotowania"
Telewizja Polska zdecydowała, że - wbrew wcześniejszym zapowiedziom - TVP2 wiosną br. nie pokaże szóstej serii programu “The Voice of Poland”. Talent-show ma powrócić na antenę stacji dopiero jesienią.
więcej
|
|
TVP Info liderem stacji informacyjnych. Polsat News stracił co czwartego widza
Nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w styczniu 2015 roku zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Stacja zanotowała też największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Polsat News, którego widownia spadła aż o jedną czwartą.
więcej
|
|
Sarah Jessica Parker zagra w "Divorce", nowym serialu HBO
Sarah Jessica Parker wystąpi w głównej roli i będzie producentką wykonawczą nowego serialu komediowego telewizji HBO - "Divorce".
więcej
|
|
Oburzony nazwaniem go propagandystą Łukasz Warzecha wyszedł z programu TVP Info (wideo)
Publicysta „Super Expressu” i „W Sieci” Łukasz Warzecha wyszedł w trakcie programu ze studia TVP Info, po tym jak prowadzący Jarosław Kulczycki zapytał go, czy bierze pieniądze od sztabu Andrzeja Dudy i jest propagandystą. - Jest to najzwyklejsze chamstwo wobec zaproszonego do studia gościa. Będę rozważał podjęcie kroków prawnych - zapowiada Warzecha.
więcej
|
|
TVN: 3,6 proc. więcej wpływów i 189 mln zł zysku, dług zmalał o 100 mln zł
W 2014 roku Grupa TVN zanotowała 1,59 mld zł przychodów, o 3,6 proc. więcej niż rok wcześniej, oraz 189 mln zł zysku netto. O ponad 5 proc. urosły wpływy reklamowe spółki, a jej dług netto zmalał o 100 mln zł, do 2,1 mld zł.
więcej
|
|
Kevin Spacey w Air Force One w "House of Cards 3" (wideo)
W internecie pojawiły się nowe materiały promujące trzeci sezon serialu "House of Cards".
więcej
|
|
Eurosport pokaże wyścigi motocyklowe FIM Endurance World Championship
Grupa Eurosport została oficjalnym promotorem wyścigów motocyklowych z serii FIM Endurance World Championship. Umowa z Międzynarodową Federacją Motocyklową (FIM) na transmisję i promocję wydarzenia będzie obowiązywać do 2020 roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
BZ WBK już bez Kevina Spacey. Kredyt reklamują Kuna, Jakubik, Wszołkówna i K2 (wideo)
Bank Zachodni WBK zakończył prawie półtoraroczną współpracę reklamową z Kevinem Spacey. W nowej kampanii, promującej kredyt gotówkowy, występują Izabela Kuna, Arkadiusz Jakubik, Iwona Wszołkówna i członkowie kabaretu K2. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
,,Zapowiada się dobra podróż"- PKP reklamuje się niejeżdżącym pociągami (wideo)
Spółki PKP SA i PKP Intercity zaczynają wizerunkowo-produktową kampanię reklamową mającą przełamać stereotypy dotyczące podróży koleją. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”, przygotowały firmy BBDO Warszawa i Havas Media.
więcej
|
|
AMS wprowadza efekty świetlne na backlightach w reklamach Škody Fabia (wideo)
Nośniki reklamy zewnętrznej typu backlight z oferty AMS zostały na stałe wyposażone w ledową technologię umożliwiającą uzyskanie dodatkowych efektów świetlnych. Pierwszą kampanią wykorzystującą to rozwiązanie jest akcja Škody Fabia.
więcej
|
|
Play wprowadza ,,Stan darmowy", reklamują to Anna Mucha i Kuba Wojewódzki
Play we wszystkich swoich obecnych taryfach wprowadza bezpłatne rozmowy i SMS-y w obrębie tej sieci. Nową ambasadorką reklamową telekomu została aktorka Anna Mucha, która w nowej kampanii występuje wspólnie z Kubą Wojewódzkim.
więcej
|
|
Saxo Bank reklamuje elastyczne inwestowanie
Saxo Bank rozpoczął nową kampanię reklamową zachęcającą do inwestowania w kontrakty różnic kursowych na rynku surowców. Za działania - prowadzone w prasie, telewizji i internecie - odpowiadają agencje AdPeople, Media Mocni i Codemedia.
więcej
|
|
Lemon Sky JWT przejmuje od PZL obsługę płytek Opoczno
Agencja reklamowa Lemon Sky JWT rozpoczyna obsługę z marką płytek i artykułów ceramicznych Opoczno należącą do grupy kapitałowej Rovese.
więcej
|
|
Natalie Portman uciekającą panną młodą w reklamie Diora (wideo)
Natalie Portman, aktorka znana m.in. z roli w filmie „Czarny łabędź”, pojawia się ponownie w reklamie perfum Dior. Ucieka w niej sprzed ślubnego ołtarza.
więcej
|
|
Purina promowana w Biedronce z okazji Dnia Kota
W sklepach Biedronka startuje promocja karmy dla kotów Purina (produkowanej przez Nestlé Polska) nawiązująca do Światowego Dnia Kota. Akcję przygotowała i realizuje agencja Unique One.
więcej
|
|
Lidl, Fiat, Mc Donald's, Vifon i Reebok - reklamy tygodnia (wideo)
Poniżej prezentujemy ranking pięciu najlepszych według portalu Wirtualnemedia.pl reklam, które były emitowane w mijającym tygodniu. Są to polskie spoty marek Lidl i Vifon oraz zagraniczne reklamy Fiata, McDonalda i Reeboka.
więcej
|
|
Teatr Roma wybrał do współpracy firmy outdoorowe
Teatr Muzyczny Roma w Warszawie zakończył przetarg na jego obsługę w zakresie reklamy zewnętrznej. Zawarł umowy z Gigaboard Polska, Synergic, Good Looking Studio, Warexpo, Althermedia, AMS i Ströer Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza", ,,Newsweek" i ,,Wprost" liderami prasowymi na Twitterze, słabo tabloidy (TOP 20)
Zdecydowanie najpopularniejszymi i najaktywniejszymi polskimi tytułami prasowymi na Twitterze są „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek” i „Wprost”, z których dwa pierwsze mają po ok. 300 tys. followersów. Mało popularne, w porównaniu z wysoką sprzedażą ich wydań drukowanych, są „Fakt” i „Super Express”.
więcej
|
|
Doda na topowej okładce dzienników w 2014 roku. Dodatki podwyższały sprzedaż
Najlepiej sprzedającym się wydaniem dziennika w 2014 roku był marcowy numer „Faktu”, na którego okładce znalazła się Doda. Sprzedaż podwyższały również dodatki dołączane do numerów, m.in. medaliki z wizerunkiem Jana Pawła II - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Policja ściga wydawcę za brak adresu redakcji w stopce pisma. SDP: trzeba zmienić prawo prasowe
Sopocka policja prowadzi postępowanie karne wobec Krzysztofa M. Załuskiego, redaktora naczelnego gazety „Riviera”, w sprawie niezamieszczenia adresu redakcji w stopce redakcyjnej pisma. - To kuriozalne. Przepis ten został wprowadzony za czasów dyktatury gen. Jaruzelskiego żeby ścigać nielegalną prasę - mówi Wirtualnemedia.pl Wiktor Świetlik, dyrektor Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP.
więcej
|
|
1000 gości na XVI Charytatywnym Balu Dziennikarzy. Aukcje z rekordem (foto)
Blisko 1000 gości uczestniczyło w XVI Charytatywnym Balu Dziennikarzy, który w sobotę odbył się w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. Aukcje przekazanych fundacji darów zakończyła się rekordowym wynikiem, a zebrane środki trafią do trzech fundacji.
więcej
|
|
,,Wprost" przyjął regulamin ochrony artykułów. Od 990 zł do 3000 zł za przedruk
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) dołączył do wydawców, którzy przyjęli regulamin Izby Wydawców Prasy dotyczący ochrony artykułów prasowych. Przedruk materiału z pisma kosztować będzie od 990 zł aż do 3000 zł.
więcej
|
|
,,Dobre Rady", ,,Kobieta i Życie" i ,,Przepisy Czytelników" na czele miesięczników (top 112)
W październiku 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników należała do „Dobrych Rad”, które wyprzedziły „Przepisy Czytelników”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 112 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
W 2014 roku rynek prasy codziennej zmalał o 8 proc. Rośnie sprzedaż e-wydań
W zeszłym roku wszystkie dzienniki każdego dnia sprzedawały średnio o 8,2 proc. egz. mniej niż rok wcześniej. To jednak mniejszy spadek niż zanotowany rok wcześniej. Motorem prasy w najbliższych latach mają być wydania cyfrowe.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Praktyki Wirtualnej Polski nieetyczne, ich upublicznienie przez Onet to początek otwartej konfrontacji (opinie)
Przenoszenie użytkownika na główną stronę zamiast do konkretnego artykułu to nieczyste zagranie ze strony Wirtualnej Polski, a Onet nagłaśniając je chce złagodzić skutki utraty pozycji lidera w Megapanelu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Rafał Agnieszczak, Paweł Nowacki, Michał Bonarowski i Paweł Stremski.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza", ,,Newsweek" i ,,Wprost" liderami prasowymi na Twitterze, słabo tabloidy (TOP 20)
Zdecydowanie najpopularniejszymi i najaktywniejszymi polskimi tytułami prasowymi na Twitterze są „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek” i „Wprost”, z których dwa pierwsze mają po ok. 300 tys. followersów. Mało popularne, w porównaniu z wysoką sprzedażą ich wydań drukowanych, są „Fakt” i „Super Express”.
więcej
|
|
SEOwcy: Google już karał za maskowanie linków, Wirtualna Polska musi się z tym liczyć
Stosowane przez Wirtualną Polskę odsyłanie w linkach z wyszukiwarki Google nie do konkretnych tekstów na portalu, tylko na jego stronę główną jest poważnym naruszeniem zasad Google. Internetowy gigant parę lat temu dotkliwie ukarał za to serwis BMW - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z agencji SEO/SEM.
więcej
|
|
Szef Twittera przeprasza za tolerowanie trolli i hejterów
Dick Costolo, CEO Twittera przyznał, że polityka serwisu w zakresie walki z internetową agresją była do tej pory beznadziejna. - Biorę osobistą odpowiedzialność za brak ostrego kursu wobec trolli i hejterów na naszej platformie - stwierdził Costolo.
więcej
|
|
Facebook i YouTube najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi w Polsce, hyper social coraz mniej popularne
Najpopularniejszymi serwisami społecznościoweymi w Polsce pozostają Facebook i YouTube. Słabnie natomiast tendencja do korzystania z wielu tego typu platform społecznościowych - wynika z badania IRCenter.
więcej
|
|
Nowy serwis Narodowego Instytutu Audiowizualnego od 180heartbeats + Jung v. Matt
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała konkurs na projekt nowej strony internetowej Narodowego Instytutu Audiowizualnego (NInA). Serwis w nowej odsłonie zostanie udostępniony w maju br.
więcej
|
|
Wirtualna Polska wyłączyła maskowanie w Google. Onetowi wytyka hipokryzję i manipulacje
Grupa Wirtualna Polska zrezygnowała z tzw. maskowania swoich linków w wyszukiwarce Google, podkreślając, że stosowała je wobec bardzo wąskiej grupy internautów jedynie w celach badawczych. - W swoich zarzutach pod naszym adresem Onet osiągnął szczyt hipokryzji i dopuścił się manipulacji - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Grabowski, VP media product w Grupie WP.
więcej
|
|
UOKiK pozwala Grupie Onet.pl przejąć NK.pl
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na kupno portalu NK.pl przez Grupę Onet.pl, uznając, że nie doprowadzi to do ograniczenia konkurencji w branży internetowej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|