|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 11 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onet: linki z Facebooka na stronę główną to naturalny marketing, WP dalej maskuje linki w Google
Grupa Onet przekonuje, że odsyłając cześć użytkowników swoich fanpage’y facebookowych nie do konkretnych tekstów, tylko na stronę główną Onet.pl, prowadzi standardowe, dozwolone działania marketingowe. - Wybraliśmy stronę główną Onet.pl jako idealne miejsce działań marketingowych dla naszych użytkowników. Tymczasem nasz konkurent traktuje to jako wyścig o wynik - tłumaczy Grzegorz Strzelec, kierownik działu SEO & strategies w Grupie Onet.
więcej |
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej |
|
O. Rydzyk prosi o wsparcie dla Radia Maryja i TV Trwam. ,,Znacznie spadła ilość ofiar"
Założyciel Radia Maryja i Telewizji Trwam o. Tadeusz Rydzyk prosząc o wsparcie dla tych mediów przyznał, że w ostatnich miesiącach znacznie zmalała liczba datków na nie. Podkreślił, że miesięczne koszty ich nadawania wynoszą ponad 2,5 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN Fabuła nowym kanałem TVN. Jest zgoda KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła we wtorek uchwałę w sprawie przyznania koncesji satelitarnej dla stacji TVN Fabuła - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Roszady w pionie informacji Polsatu. Kukielak, Wójcicki i Kietliński na nowych stanowiskach
Telewizja Polsat wprowadziła zmiany w strukturze pionu informacji i publicystyki. Jego wicedyrektorem został Roman Kukielak, szefem zespołu Polsat News jest teraz Marcin Wójcicki, a publicystyką kieruje Radosław Kietliński - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowa lista kanałów UPC. Znikają duble stacji w SD
Operator kablowy UPC Polska odświeży układ stacji w ofercie telewizji cyfrowej. Zniknąć mają kanały SD dublujących się z odpowiednikami w wersji HD. Zmiany będą wprowadzane etapami.
więcej
|
|
Serial ,,Sala operacyjna" wiosną w stacji Fokus TV
Kanał Fokus TV wiosną br. wyemituje autorski serial dokumentalny „Sala operacyjna”. Będzie on pokazywać przebieg prawdziwych operacji chirurgicznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rekordowe 5,1 mld funtów zapłacą Sky i British Telecom za transmisje Premier League
Telewizja Sky oraz operator British Telecom (BT) wydadzą 5,1 mld funtów za prawa do transmisji meczów brytyjskiej Premier League w latach 2016-2019. To rekordowy wynik w historii angielskiej ligi futbolowej.
więcej
|
|
,,Odlotowy ogród" z TTV trafi na główną antenę TVN
Wiosną na antenie TVN pojawi się nowa seria odcinków programu „Odlotowy ogród”, który dotąd był emitowany w należącej do Grupy TVN stacji TTV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Film telewizyjny na start nowego sezonu ,,Policjantek i policjantów" w TV4
Telewizyjna Czwórka pod koniec lutego br. pokaże film telewizyjny „Pokój 112 - Policjantki i policjanci”, który będzie wprowadzeniem do nowego sezonu tego serialu.
więcej
|
|
TV.Disco bez muzyki disco polo
Kanał TV.Disco (4fun Media) od lutego br. zrezygnował z emisji teledysków z gatunku disco polo i polskiego dance. Stacja gra teraz głównie zagraniczne klipy taneczne.
więcej
|
|
Monika Olejnik: to ja zmieniam rozmówców, a nie oni mnie (wideo)
W sobotę w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej odbył się coroczny Charytatywny Bal Dziennikarzy. Jedna z najważniejszych imprez w polskim show biznesie zgromadziła zarówno przedstawicieli świata mediów, biznesu i polityki. Dochód z tegorocznego balu zasili konto Fundacji Anny Dymnej "Mimo wszystko".
więcej
|
|
Rusza ,,Zabójcze zauroczenie" z Danutą Stenką w ID
Kanał ID w środę 11 lutego br. pokaże pierwszy odcinek programu „Zabójcze zauroczenie”, którego prowadzącą jest Danuta Stenka.
więcej
|
|
Serial ,,Stalker" premierowo na kanale 13 Ulica
W czwartek 12 lutego br. kanał 13 Ulica rozpocznie emisje amerykańskiego serialu „Stalker” o parze detektywów zajmującej się stalkingiem.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wojciech Putrzyński: Change z zaskakującą kreacją i bliższą współpracą z Value Media
- Moim priorytetem będzie zapewnienie maksymalnej płynności działań pomiędzy wszystkim działami, a także zacieśnianie współpracy z naszym domem mediowym Value Media - zapowiada Wojciech Putrzyński, nowy szef agencji reklamowej Change Integrated. - To, czego Change na pewno potrzebuje, to ciekawe, duże kampanie - dodaje.
więcej
|
|
Modelka ,,Sports Illustrated" zamieniona w Meduzę reklamuje Snickersa
Piękna dziewczyna w stroju kąpielowym na pierwszej, i przerażająca Meduza na tylnej stronie okładki tego samego wydania magazynu „Sports Illustrated” wpisują się w konwencję kampanii reklamowej marki Snickers „Głodny nie jesteś sobą”.
więcej
|
|
,,Na chwilę lub na dłużej" w zimowej kampanii Lubelskiego (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamujące atrakcje turystyczne województwa lubelskiego pod hasłem „Na chwilę lub na dłużej”. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja San Markos.
więcej
|
|
,,Poradnik przywódcy stada" reklamuje batony Lion (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach trwa kampania reklamowa batonów Lion (produkowanych przez Nestlé Polska) oparta na serii zabawnych porad wideo. Akcję przygotowały i realizują agencja Blueberry i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Emil Wiśniewski: z Cheil Poland do They.pl
Emil Wiśniewski objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji They.pl. Wcześniej pracował m.in. w Cheil Poland, Momentum Worldwide, Netizens Peppermint i Brainshake.
więcej
|
|
Aleksandra Prucnel, Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk, Jakub Szustak i Justyna Rodek w Carat Polska
Do działu obsługi klienta w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyło czworo nowych pracowników: Jakub Szustak jako senior communications planner, Aleksandra Prucnel i Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk jako communications plannerzy oraz Justyna Rodek jako junior communications planner.
więcej
|
|
,,Walentynkowe wyznania" reklamują Smako-Łyk od Żywca Zdrój
Żywiec Zdrój (Grupa Danone) rozpoczął kampanię związaną ze zbliżającymi się walentynkami. Działania przygotowane przez agencje VML Polska, agencję H2O, MediaCom Warszawa, ATW Communications wspierają wprowadzenie limitowanej edycji napojów Smako-Łyk.
więcej
|
|
Marvipol nowym klientem The Digitals
Agencja The Digitals (należąca do holdingu Mediacap) rozpoczęła obsługę firmy deweloperskiej Marvipol. Zajmie się jej pełną obsługą strategiczną i kreatywną we wszystkich kanałach komunikacji oraz doradztwem biznesowym.
więcej
|
|
Media Impact Polska tworzy działy sprzedaży specjalnej
Z początkiem lutego br. w Media Impact Polska powstały dedykowane zespoły sprzedaży specjalnej. Kierują nimi Arleta Jabłońska, Beata Tarnowska i Ewelina Czarnota.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Publikacja o ojcu Jarosława Kulczyckiego jest prostacka (opinie)
- Wyciąganie „ojca z ORMO” za karę jest prostackie. Ale bardziej oburzające jest jego zachowanie na wizji - tak publikację o ojcu dziennikarza Jarosława Kulczyckiego oceniają Wojciech Czuchnowski, Michał Szułdrzyński, Sylwia Czubkowska i Piotr Gursztyn.
więcej
|
|
Modelka ,,Sports Illustrated" zamieniona w Meduzę reklamuje Snickersa
Piękna dziewczyna w stroju kąpielowym na pierwszej, i przerażająca Meduza na tylnej stronie okładki tego samego wydania magazynu „Sports Illustrated” wpisują się w konwencję kampanii reklamowej marki Snickers „Głodny nie jesteś sobą”.
więcej
|
|
Ranking sprzedaży miesięczników poradnikowych. ,,Kobieta i Życie" wyprzedziła ,,Dobre Rady"
W listopadzie 2014 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych została „Kobiety i Życia”, która pochwalić się mogła największym wzrostem. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
więcej
|
|
Kuźniar, Chylińska, Babiarz, Sznuk i Żebrowski otrzymali Telekamery
Jarosław Kuźniar, Agnieszka Chylińska, Przemysław Babiarz, Tadeusz Sznuk, Barbara Kurdej-Szatan i Michał Żebrowski znaleźli się wśród laureatów Telekamer „Tele Tygodnia” 2015 roku, rozdanych w poniedziałek. Najwięcej statuetek zgarnęła TVP. Galę Telekamer pokazywała Dwójka.
więcej
|
|
,,Bitwy Tytanów" nowym pismem wydawcy ,,Do Rzeczy"
W środę 11 lutego br. na rynku zadebiutuje nowy dwumiesięcznik „Bitwy Tytanów”, stworzony przez zespół tygodnika „Do Rzeczy” i miesięcznika „Historia Do Rzeczy”.
więcej
|
|
PWR kupiło spółkę Hortpress
Polskie Wydawnictwo Rolnicze nabyło 100 proc. udziałów w Wydawnictwie Hortpress, powiększając swoje portfolio do 10 tytułów prasowych. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet: linki z Facebooka na stronę główną to naturalny marketing, WP dalej maskuje linki w Google
Grupa Onet przekonuje, że odsyłając cześć użytkowników swoich fanpage’y facebookowych nie do konkretnych tekstów, tylko na stronę główną Onet.pl, prowadzi standardowe, dozwolone działania marketingowe. - Wybraliśmy stronę główną Onet.pl jako idealne miejsce działań marketingowych dla naszych użytkowników. Tymczasem nasz konkurent traktuje to jako wyścig o wynik - tłumaczy Grzegorz Strzelec, kierownik działu SEO & strategies w Grupie Onet.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
156 zł wydajemy miesięcznie na zakupy online
W 2015 roku blisko połowa osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe zakupy online niż w roku ubiegłym. Najchętniej kupowane produkty to odzież, obuwie, artykuły do wyposażenia domu, sprzęt elektroniczny i komputerowy, książki oraz kosmetyki - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Polacy chętnie przeglądają w internecie usługi finansowe, ale rzadziej je tam kupują
Polacy najczęściej w internecie poszukują informacji na temat ofert banków i innych instytucji finansowych, ale rzadziej kupują w sieci takie usługi - dowodzą najnowsze badania IAB Polska.
więcej
|
|
Nadawcy telewizyjny doceniają YouTube'a, ale więcej szans na wzrost widowni widzą na Facebooku
Internetowa stacja The Young Turks wprowadza codzienny program publicystyczny przeznaczony wyłącznie dla użytkowników Facebooka. Na podobny krok decyduje się coraz większa liczba wydawców.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska z Money.pl i Dobreprogramy.pl wyprzedziła Onet i RASP (Megapanel z grudnia)
W grudniu ub.r. Grupa Wirtualna Polska, już po włączeniu do niej Grupy Money.pl i Dobreprogramy.pl, zanotowała więcej użytkowników i odsłon niż Grupa Onet - RASP (jeszcze bez NK.pl). Niezmiennymi liderami pod względem zasięgu są strony Google, Facebook i YouTube.
więcej
|
|
"Bloodline" - nowy serial serwisu Netflix (wideo)
W internecie pojawił się zwiastun serialu "Bloodline", który powstaje dla platformy Netflix.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
156 zł wydajemy miesięcznie na zakupy online
W 2015 roku blisko połowa osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe zakupy online niż w roku ubiegłym. Najchętniej kupowane produkty to odzież, obuwie, artykuły do wyposażenia domu, sprzęt elektroniczny i komputerowy, książki oraz kosmetyki - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|