|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 12 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Grupa TVN uruchamia TVN Ventures. Będzie wspierać startupy
Inwestowanie w innowacyjne, młode firmy z perspektywami na rynkowy sukces - to główne założenie projektu o nazwie TVN Ventures uruchomionego przez Grupę TVN. - Stawiamy na dwa modele biznesowe: zasoby mediowe w zamian za udziały w firmie (media for equity) oraz zasoby mediowe w zamian za udziały w zyskach (media for revenue) - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Christian Anting, dyrektor ds. strategii TVN.
więcej
|
|
Piotr Piętka: w Starcom MediaVest Group najpierw zmiany, teraz nowi klienci
- Od jakiegoś czasu jedyną stałą rzeczą w naszej branży jest zmiana. Uczymy się funkcjonować w środowisku, w którym nic nie jest dane na stałe - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, prezes i CEO Starcom MediaVest Group. - Odejście Kuby Benkego przyspieszyło zmiany, które czekały naszą firmę. Na nowo zdefiniowane zostały cele strategiczne, postawiłem bardzo mocno na wzrost kompetencji digitalowych - dodaje.
więcej
|
|
Onet i RASP z NK.pl wyprzedza Grupę Wirtualna Polska, ale tylko w liczbie użytkowników
Po dodaniu ruchu z NK.pl Grupa Onet - RASP liczy na ok. 15,8 mln użytkowników miesięcznie (a według estymacji PBI może mieć nawet 16,3 mln), dzięki czemu wyprzedzi Grupę Wirtualna Polska. Serwisy tej drugiej notują jednak zdecydowanie więcej odsłon.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
W 2014 roku wydatki reklamowe Polsce wzrosły o 2,7 proc. i wyniosły 7,28 mld zł. Jak prognozuje Starlink, kontynuacji trendu wzrostowego można spodziewać się także w tym roku. Dynamika wzrostu rynku reklamowego może wynieść 2,7-3,3 proc.
więcej |
|
45 proc. Polaków nie chce płacić abonamentu RTV
Wśród Polaków jest więcej przeciwników płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego niż jego zwolenników - wynika z grudniowego badania TNS Polska.
więcej |
|
Tim Cook: Apple Pay przyspiesza, Apple Watch będzie pierwszym prawdziwym smartwatchem
- Na rynku istnieje kilka urządzeń zwanych przez ich producentów smartwatchami, ale żadne z nich nie zasługuje w pełni na to miano. Dopiero Apple Watch pokaże czym naprawdę jest smartwatch, i jak może stać się częścią waszego życia - zapowiada Tim Cook, CEO Apple.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Grupa TVN uruchamia TVN Ventures. Będzie wspierać startupy
Inwestowanie w innowacyjne, młode firmy z perspektywami na rynkowy sukces - to główne założenie projektu o nazwie TVN Ventures uruchomionego przez Grupę TVN. - Stawiamy na dwa modele biznesowe: zasoby mediowe w zamian za udziały w firmie (media for equity) oraz zasoby mediowe w zamian za udziały w zyskach (media for revenue) - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Christian Anting, dyrektor ds. strategii TVN.
więcej
|
|
45 proc. Polaków nie chce płacić abonamentu RTV
Wśród Polaków jest więcej przeciwników płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego niż jego zwolenników - wynika z grudniowego badania TNS Polska.
więcej
|
|
Paradokument ,,Niebezpieczne związki" wiosną w TVN Style
Wiosną kanał TVN Style pokaże nowy serial paradokumentalny „Niebezpieczne związki”. Produkcja będzie opowiadać o parach, w życiu których pojawiło się podejrzenie niewierności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Producentem wykonawczym cyklu jest firma Studio Design.
więcej
|
|
Nabywca telewizji spoza Europy musi mieć zgodę KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zamówiła analizę prawną związaną ze zbyciem udziałów w spółce posiadającej koncesję na emisję programu telewizyjnego. Wynika z niej, że nabywca spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego musi mieć zgodę KRRiT na przeprowadzenie transakcji w Polsce.
więcej
|
|
Wraca T-Mobile Ekstraklasa. Mecze także w internecie i akcje dla kibiców
W piątek 13 lutego br. po zimowej przerwie ponownie ruszają rozgrywki T-Mobile Ekstraklasy. Wszystkie spotkania wiosennej części sezonu, który potrwa do 7 czerwca, zobaczą na żywo widzowie sieci kablowych, platformy nc+ i strony canalplussport.pl.
więcej
|
|
Omenaa Mensah o publikacji ,,Wprost" o molestowaniu: Wiem o kogo chodzi
Twierdzenie, że w mediach robi się karierę przez łóżko, jest kompletną bzdurą - twierdzi Omenaa Mensah. Jednocześnie przyznaje, że wie, kto jest opisanym w czasopiśmie „Wprost” dziennikarzem, który molestował podwładne. Prezenterka ma nadzieję, że opisana przez tygodnik sytuacja była jednorazowym zdarzeniem, a molestowana dziennikarka znalazła nową pracę i ułożyła sobie życie zawodowe.
więcej
|
|
Mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym w Falun w TVP
Telewizja Polska na trzech antenach i w internecie relacjonować będzie mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym, które odbędą się w drugiej połowie lutego br. w szwedzkim Falun.
więcej
|
|
Serial ,,Podejrzany" z Juliette Lewis od marca w AXN
W poniedziałek 2 marca br. kanał AXN wyemituje dwa premierowe odcinki nowego kryminalnego serialu „Podejrzany”. Stacja pokaże tę produkcję dzień po amerykańskiej premierze.
więcej
|
|
Miniserial ,,Secret State" z Gabrielem Byrnem w marcu w Sundance Channel
16 marca br. kanał Sundance Channel rozpocznie emisję czteroodcinkowego miniserialu „Sevret State”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Piotr Piętka: w Starcom MediaVest Group najpierw zmiany, teraz nowi klienci
- Od jakiegoś czasu jedyną stałą rzeczą w naszej branży jest zmiana. Uczymy się funkcjonować w środowisku, w którym nic nie jest dane na stałe - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, prezes i CEO Starcom MediaVest Group. - Odejście Kuby Benkego przyspieszyło zmiany, które czekały naszą firmę. Na nowo zdefiniowane zostały cele strategiczne, postawiłem bardzo mocno na wzrost kompetencji digitalowych - dodaje.
więcej
|
|
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
W 2014 roku wydatki reklamowe Polsce wzrosły o 2,7 proc. i wyniosły 7,28 mld zł. Jak prognozuje Starlink, kontynuacji trendu wzrostowego można spodziewać się także w tym roku. Dynamika wzrostu rynku reklamowego może wynieść 2,7-3,3 proc.
więcej
|
|
Time Inc. sprzedaje drukowane reklamy na platformie programmatic buying
Amerykańskie wydawnictwo prasowe Time Inc. rozpoczęło automatyczną sprzedaż reklam w drukowanych magazynach. - Wprowadzenie programmatic buying nie będzie oznaczało zwolnień ludzi w naszych działach reklamy - zastrzega Andy Blau, wiceprezes Time Inc.
więcej
|
|
Patryk Grzeszczuk pokieruje strategią w Dentsu Aegis Network Polska
Patryk Grzeszczuk, head of strategy agencji Isobar Polska, awansował w strukturach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako dyrektor ds. strategii będzie sprawował pieczę nad wszystkimi zespołami strategicznymi działającymi w obrębie spółek należących do grupy.
więcej
|
|
Filip Gieleciński za Cezarego Sochackiego na czele Posterscope Poland
Filip Gieleciński objął stanowisko group account directora w spółce Posterscope Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Zastąpił Cezarego Sochackiego, który został prezesem Krajowego Centrum Kompetencji.
więcej
|
|
mBank musicalowo reklamuje mOkazje na stacjach Statoil (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nową opcję w ramach programu rabatowego mOkazje - do 5 proc. zwrotu za zakupy na stacjach Statoil. Akcję przygotowały firmy VML Poland i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Michał Gąsior digital directorem w katarskiej Agency 222
Michał Gąsior, który jeszcze w ub.r. był innovation directorem w Havas Worldwide Warsaw, obecnie pracuje w katarskiej agencji reklamowej Agency 222 - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Twoja Nutella" - imiona na etykietach promują Nutellę (wideo)
Zaczęła się kampania kremu orzechowo-czekoladowego Nutella (produkowanego przez Ferrero), w ramach której można stworzyć jego etykietę z wybranym imieniem. Akcję przygotowały i realizują firmy Lowe i Vizeum.
więcej
|
|
Carlsberg wraca do hasła ,,Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie"
Producent piwa Carlsberg zmienia globalne hasło marketingowe - rezygnuje z wykorzystywanego przez ostatnie cztery lata „That’s calls for a Carlsberg” na rzecz słynnego „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”. Od połowy lutego będzie to wspierać kampania reklamowa.
więcej
|
|
Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji interaktywnej na EXPO 2015
Polska Organizacja Turystyczna planuje internetową kampanię promującą Tydzień Turystyki Polskiej na Światowej Wystawie w Mediolanie EXPO 2015. Do jej przygotowania i realizacji szuka agencji.
więcej
|
|
Michał Czerwiński, Małgorzata Sławińska i Izabela Olczyk w Value Media
Do działu TV buyingu w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) dołączyli Michał Czerwiński jako senior communication planner, Małgorzata Sławińska jako communication planner oraz Izabela Olczyk jako junior communication planner.
więcej
|
|
Omnicom z wyższymi wpływami i rekordowym zyskiem w 2014 r.
Holding reklamowy Omnicom, do którego należą takie agencie i domy mediowe jak BBDO, DDB, TBWA, OMD i PHD, miał w 2014 roku ponad miliard dolarów zysku netto.
więcej
|
|
Siatkarz Krzysztof Ignaczak promuje SOS Wioski Dziecięce (wideo)
W nowym spocie stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce występuje siatkarski mistrz świata Krzysztof Ignaczak. Kampanię przygotowały firmy Dynamo, Fabryka Komunikacji Społecznej i MediaVest.
więcej
|
|
Peter Paul Adriaansen nowym dyrektorem ds. HR w Philip Morris Polska
Peter Paul Adriaansen objął stanowisko dyrektora ds. HR oraz został członkiem zarządu Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie. Zastąpił Anne Oppenheim, która wróciła do centrali firmy w Lozannie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Coraz mniej Polaków kupuje ,,Playboy'a". Dane sprzedaży pism męskich
W listopadzie 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Playboy”.
więcej
|
|
Time Inc. sprzedaje drukowane reklamy na platformie programmatic buying
Amerykańskie wydawnictwo prasowe Time Inc. rozpoczęło automatyczną sprzedaż reklam w drukowanych magazynach. - Wprowadzenie programmatic buying nie będzie oznaczało zwolnień ludzi w naszych działach reklamy - zastrzega Andy Blau, wiceprezes Time Inc.
więcej
|
|
,,Avanteen" staje się kwartalnikiem. ,,Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży"
W sprzedaży pojawił się trzeci numer magazynu młodzieżowego Agory „Avanteen”, który na rynek wprowadzono w połowie 2014 roku. Wyniki sprzedaży pisma spełniły oczekiwania wydawcy i dlatego będzie się ono ukazywać regularnie co kwartał - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Na okładce najnowszego wydania znalazła się Osi Ugonoh.
więcej
|
|
Omenaa Mensah o publikacji ,,Wprost" o molestowaniu: Wiem o kogo chodzi
Twierdzenie, że w mediach robi się karierę przez łóżko, jest kompletną bzdurą - twierdzi Omenaa Mensah. Jednocześnie przyznaje, że wie, kto jest opisanym w czasopiśmie „Wprost” dziennikarzem, który molestował podwładne. Prezenterka ma nadzieję, że opisana przez tygodnik sytuacja była jednorazowym zdarzeniem, a molestowana dziennikarka znalazła nową pracę i ułożyła sobie życie zawodowe.
więcej
|
|
Dziennik ,,Fakt" zmienia swój dodatek telewizyjny ,,Fakt TV"
Od 12 lutego br. dołączany w czwartki do „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) dodatek „Fakt TV” zyska poszerzoną m.in. o dodatkowe informacje o serialach i porady zawartość, a jego szata graficzna zostanie odświeżona.
więcej
|
|
Marcowe wydanie ,,Twojego Stylu" z albumem wspomnień na 25-lecie pisma
W czwartek 12 lutego w sprzedaży pojawi się marcowe wydanie magazynu „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), do którego z okazji jubileuszu 25-lecia tytułu dołączono bezpłatnie album wspomnień. Na okładce pisma znalazły się Danuta Stenka, Magdalena Cielecka, Anna Maria Jopek, Olga Frycz, Margaret i Agnieszka Więdłocha.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa TVN uruchamia TVN Ventures. Będzie wspierać startupy
Inwestowanie w innowacyjne, młode firmy z perspektywami na rynkowy sukces - to główne założenie projektu o nazwie TVN Ventures uruchomionego przez Grupę TVN. - Stawiamy na dwa modele biznesowe: zasoby mediowe w zamian za udziały w firmie (media for equity) oraz zasoby mediowe w zamian za udziały w zyskach (media for revenue) - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Christian Anting, dyrektor ds. strategii TVN.
więcej
|
|
Onet i RASP z NK.pl wyprzedza Grupę Wirtualna Polska, ale tylko w liczbie użytkowników
Po dodaniu ruchu z NK.pl Grupa Onet - RASP liczy na ok. 15,8 mln użytkowników miesięcznie (a według estymacji PBI może mieć nawet 16,3 mln), dzięki czemu wyprzedzi Grupę Wirtualna Polska. Serwisy tej drugiej notują jednak zdecydowanie więcej odsłon.
więcej
|
|
Zaangażowanie marek na Twitterze wzrosło o ponad 100 proc. w 2014 r.
W 2014 r. 95 proc. marek obecnych na Twitterze zamieszczało codziennie przynajmniej jeden wpis, 100 najaktywniejszych w IV kw. ub r. opublikowało w sumie prawie 146 tys. tweetów, a 68 proc. wszystkich odpowiedzi w serwisie pochodziło z firmowych kont - wynika z raportu Simply Measured.
więcej
|
|
Facebook: nowości w grupach typu ,,na sprzedaż"
Facebook wprowadził nowe funkcje w grupach typu „na sprzedaż”, mające ułatwiać ich członkom proces sprzedawania i kupowania.
więcej
|
|
14,5 mln Europejczyków z internetem światłowodowym, Polska poza rankingiem
Na koniec 2014 r. 14,5 mln mieszkańców Europy korzystało z dostępu do szerokopasmowego internetu za pośrednictwem łączy światłowodowych - wynika z raportu organizacji FTTH Council Europe.
więcej
|
|
Rośnie liczba kupujących muzykę w internecie. "Nie oznacza to śmierci płyty CD"
Rośnie sprzedaż muzyki przez internet. Szczególną popularnością wśród Polaków cieszą się serwisy streamingowe, takie jak Spotify, WiMP czy Deezer. Tylko w pierwszej połowie 2014 roku dostęp do tego typu legalnych źródeł muzyki wykupiło o 61 proc. osób więcej niż rok wcześniej. Wbrew oczekiwaniom nie jest to równoznaczne z końcem płyty CD. Ten nośnik jest wciąż bardzo popularny wśród starszych miłośników muzyki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|