|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kupowanie SMS-ów na Blog Roku szkodzi konkursowi, ale trudno o nową formułę (opinie blogerów)
Kontrowersje wokół wyłaniania finalistów Bloga Roku w drodze wysyłania SMS-ów mogą zaszkodzić wizerunkowi konkursu, trudno będzie jednak znaleźć dla niego alternatywę - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl blogerzy i eksperci social media.
więcej |
|
Reklamy w TVN tańsze o 8,6 proc. ,,Mali giganci" drożsi od ,,Faktów"
W cenniku reklamowym TVN na marzec br. średnia cena cennikowa jest niższa o 8,6 proc. w porównaniu z marcem ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy programach „Mali giganci”, „Fakty” i „Kuchenne rewolucje”.
więcej |
|
Sławomir Jastrzębowski: Tekst o Durczoku wygląda na zlecenie i cuchnie sądem kapturowym
Tekst we „Wprost” to nie jest żadne dziennikarstwo, to jest czyste obrzydlistwo. Wygląda na zlecenie na Kamila Durczoka realizowane prymitywną metodą „na chama” - ocenia Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Strony główne: WP.pl wyprzedziła Onet, Interia przed o2.pl i Gazeta.pl
W grudniu ub.r. strona główna WP.pl po raz pierwszy od wielu lat miała więcej użytkowników niż strona Onetu, przy czym zanotowała mniej odsłon i krótszy czas korzystania przez użytkowników. Strona główna Interii zdecydowanie wyprzedza witryny o2.pl i Gazeta.pl.
więcej
|
Saleta, Dowbor, Moro, Kraśko i Felicjańska w ,,Celebrity Splash". Jankes i Łukasz Grass prowadzącymi
Polsat ujawnił obsadę programu „Celebrity Splash”. W show w skokach do wody rywalizować będą 24 gwiazdy. Program, który poprowadzą Krzysztof „Jankes” Jankowski i Łukasz Grass, będzie nadawany w soboty od godz. 20.00.
więcej
|
Wysyp nowości w wiosennej ramówce TVN
|
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kontrowersje wokół Kamila Durczoka bez wpływu na sprzedaż TVN
Informacje o Kamilu Durczoku podane przez „Wprost” i powołanie przez zarząd TVN komisji ws. mobbingowania i molestowania nie będą mieć wpływu na warunki negocjowanej obecnie sprzedaży TVN - oceniają analitycy finansowi.
więcej
|
|
Reklamy w TVN tańsze o 8,6 proc. ,,Mali giganci" drożsi od ,,Faktów"
W cenniku reklamowym TVN na marzec br. średnia cena cennikowa jest niższa o 8,6 proc. w porównaniu z marcem ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy programach „Mali giganci”, „Fakty” i „Kuchenne rewolucje”.
więcej
|
|
Polsat z prawami do Mistrzostw Europy w siatkówce w 2015 i 2017 roku
Telewizja Polsat pokaże Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn i kobiet, które odbędą się w 2015 i 2017 roku. Nadawca nabył do nich prawa telewizyjne, internetowe i na urządzenia mobilne.
więcej
|
|
1,4 mln widzów ,,Rozmów w toku". TVN liderem w grupie komercyjnej
Pierwsze odcinki nowej serii talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” obejrzało średnio 1,41 mln widzów, co dało TVN trzecie miejsce w grupie wszystkich widzów i pierwsze w grupie 16-49. W tym sezonie program zyskał nowe studio i oprawę graficzną.
więcej
|
|
Rośnie liczba abonentów Vectry. Już pół miliona korzysta z internetu
Sieć kablowa Vectra w 2014 roku zanotowała wzrost swojej bazy o ponad 41 tys. abonentów. Liczba jej klientów korzystających z internetu przekroczyła już pół miliona.
więcej
|
|
,,Ugotowani" gromadzą 1,2 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Nowa seria „Ugotowanych” po tygodniu emisji gromadzi średnio 1,19 mln widzów. To mniej niż jesienią. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, ale w grupie 16-49 pokonuje TVP1.
więcej
|
|
Tomasz Machała: Nie widzę żadnego powodu, by Durczok za dwa tygodnie nie wrócił do prowadzenia ,,Faktów"
Osoby publiczne podlegają mniejszej ochronie niż osoby anonimowe. Zainteresowanie Kamilem Durczokiem i każdą inną gwiazdą telewizyjną wydaje mi się więc zrozumiałe. Nawet jednak osoby bardzo publiczne mają święte prawo do prywatności - ocenia Tomasz Machała, dyrektor zarządzający Grupy naTemat.
więcej
|
|
Polsat News walczy o widzów. Zmiany w paśmie dziennym i w ,,To jest dzień"
Kanał Polsat News od poniedziałku 16 lutego br. wprowadził zmiany w paśmie dziennym i popołudniowym, wydłużając m.in. blok „To jest dzień”. Modyfikacja ramówki ma na celu poprawę wyników oglądalności stacji.
więcej
|
|
TVP1 i Polsat liderami. Udany tydzień TVP Info, TVN24 i Polsatu News
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Statyści bohaterami serialu ,,Odezwiemy się..." w TTV
Telewizja TTV wiosną br. pokaże nowy serial dokumentalny „Odezwiemy się…”, który odpowiadać będzie o statystach walczących o rolę w filmie, serialu czy reklamie.
więcej
|
|
,,Przypadki Cezarego P." w TV Puls powalczą z ,,Wiadomościami"
W niedzielę 8 marca br. kanał TV Puls rozpocznie emisję pierwszego w swojej historii autorskiego serialu komediowego „Przypadki Cezarego P.”, w którym główną rolę gra Cezary Pazura. Produkcja będzie nadawana w niedziele o 19.30.
więcej
|
|
Kamil Durczok na urlopie. ,,Nie molestowałem. Bardzo chciałbym jeszcze poprowadzić Fakty"
- Nigdy nie molestowałem żadnej z podległych mi pracownic, żadnej kobiety - zadeklarował redaktor naczelny „Faktów” TVN Kamil Durczok, odnosząc się do plotek po publikacji „Wprost”. Jednocześnie poinformował, że rozpoczął dwutygodniowy urlop, na czas pracy komisji do wyjaśnienia pogłosek o mobbingu i molestowaniu w TVN.
więcej
|
|
TVP Regionalna wiosną postawi na nowe magazyny
W wiosennej ramówce TVP Regionalna znajdzie się kilka nowych pozycji, w tym magazyn o astronomii „Astronarium”, program o prawie „Obrońcy” czy ogrodniczy magazyn „Ogród po polsku”.
więcej
|
|
UPC wprowadziło usługę transmisji danych Carrier Ethernet
Sieć UPC Polska poszerzyła ofertę biznesową o usługę transmisji danych nowej generacji o zasięgu europejskim pod nazwą Carrier Ethernet.
więcej
|
|
,,Jess i chłopaki 4" oraz ,,Świat według Mindy 3" w FOX Comedy
W marcu 2015 roku FOX Comedy rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Jess i chłopaki” oraz trzeciej serii „Świata według Mindy”.
więcej
|
|
,,teleTOON+ Bitwa" - nowe pasmo programowe w teleToon+
W niedzielę 1 marca br. stacja teleToon+ wprowadzi nowy blok programowy „teleTOON+ Bitwa”. Będą w nim nadawane seriale, które będą konkurować o głosy widzów.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,House of Cards" w kolekcji Seriale+ platformy nc+
28 lutego 2015 roku Seriale+,seriale+, kolekcja VOD platformy cyfrowej nc+, jako pierwsza w Polsce udostępni trzeci sezon „House of Cards”.
więcej
|
|
Czwarty sezon ,,Pułapek umysłu" w National Geographic
3 marca 2015 roku National Geographic Channel rozpocznie emisję czwartego sezonu „Pułapek umysłu”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy w TVN tańsze o 8,6 proc. ,,Mali giganci" drożsi od ,,Faktów"
W cenniku reklamowym TVN na marzec br. średnia cena cennikowa jest niższa o 8,6 proc. w porównaniu z marcem ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy programach „Mali giganci”, „Fakty” i „Kuchenne rewolucje”.
więcej
|
|
Spoty Toyoty z Zientarskim stylizowane na program motoryzacyjny zgodne z Kodeksem Etyki Reklamy (wideo)
Działająca przy Radzie Reklamy Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargi na spoty Toyoty z udziałem Włodzimierza Zientarskiego utrzymane w konwencji telewizyjnych programów o motoryzacji oraz podobne reklamy Lexusa. Uznała, że taka formuła nie nadużywa zaufania odbiorców.
więcej
|
|
,,Forbes" eksperymentuje z reklamą natywną na okładce
Po raz pierwszy w historii magazyn „Forbes” umieścił na okładce reklamę. Ma ona niewielkie rozmiary i nawiązuje do materiałów redakcyjnych wewnątrz numeru. Stoi to jednak w sprzeczności z wytycznymi Amerykańskiego Stowarzyszenia Wydawców.
więcej
|
|
Michael O'Leary: w 2015 r. Ryanair wyda na reklamy 30 mln euro
- W 2015 r. nasz budżet reklamowy wyniesie 30 mln euro, będziemy obecni z reklamami także w Polsce, a na pokładach naszych samolotów pojawi się w przyszłości dostęp do sieci Wi-Fi - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michael O’Leary, dyrektor generalny linii lotniczych Ryanair.
więcej
|
|
Marcin Kalkhoff na czele marketingu w sieci Medicover
Marcin Kalkhoff, partner w BrandDoctor, rozpoczął współpracę z prywatną siecią opieki medycznej Medicover. Odpowiada tam m.in. za strategię marki.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl" na górskich feriach reklamuje Super Smart Plan i Orange Open (wideo)
W reklamach Orange z bohaterami serialu „Rodzinka.pl” rozgrywających się na feriach zimowych spędzanych w górach promowane są taryfy Super Smart Plan i Orange Open. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Film Produkcja, Chimney, Post Meridian i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Piotr Ślusarski na czele zespołu telewizyjnego w K2 Media
Należący do Grupy K2 dom mediowy K2 Media chce rozwijać kompetencje w zakresie planowania i zakupu kampanii reklamowych w telewizji. Do zespołu firmy dołączył Piotr Ślusarski, obejmując funkcję head of tv planning & buying.
więcej
|
|
,,Zbliża to natury" w kampanii magaryny Naturima (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa margaryny Naturima. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Naturima. Zbliża to natury”, przygotowały firmy BrandPlace i Starcom.
więcej
|
|
,,Szybszy od Neostrady" - Plus promuje swój internet domowy (wideo)
W telewizji, internecie, radiu i na outdoorze ruszyła kampania wspierająca aktualne promocje internetu domowego sieci Plus. Akcję przygotowały firmy Grey Group i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Śląskie szuka agencji do realizacji Industriady 2015
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego szuka w przetargu agencji, która zajmie się organizacją i promocją Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2015. W ub.r. za działania te odpowiadała firma Business Consulting.
więcej
|
|
Change Integrated będzie reklamować kosmetyki Oceanic
Agencja reklamowa Change Integrated wygrała przetarg na obsługę marek z portfolio firmy Oceanic.
więcej
|
|
Dentsu Aegis Network Polska z Amplifi koproducentem filmu ,,Król życia"
Holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska oraz Agora nawiązały współpracę przy produkcji filmu „Król życia” w reżyserii Jerzego Zielińskiego. W Dentsu odpowiada za to struktura Amplifi Polska.
więcej
|
|
Next wraca do obsługi ,,Z Kujawskim pomagamy pszczołom"
Agencja Next (należca do Grupy Starcom MediaVest), przejmuje po rocznej przerwie obsługę kreatywną akcji społecznej „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” organizowanej w tym roku po raz piąty przez firmę ZT Kruszwica. Przez ostatni rok kampanię realizowała agencja Isobar Polska.
więcej
|
|
Menedżerowie z agencji Gong, Artconcept i i-System uruchomili studio Challenge
Na Śląsku powstało niezależne studio projektowe Challenge oferujące usługi w obszarze komunikacji wizualnej.
więcej
|
|
Universal McCann z obsługą mediową Lenovo
Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę Lenovo na polskim rynku. Dla nowego klienta pracuje od grudnia ub.r.
więcej
|
|
Olga Abramchuk: z RTB House do Isobar Polska
Do zespołu Michała Szynala działającego w ramach sociel media business unitu agencji Isobar Polska dołączyła Olga Abramchuk.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tekst ,,Wprost" o Kamilu Durczoku wejdzie do historii dziennikarskiej hańby (opinie)
Po nagonce na Kamila Durczoka warto przypomnieć sobie zasadę domniemania niewinności. Artykuł we „Wprost” wejdzie do historii polskiej dziennikarskiej hańby i wygląda jak zlecenie na szefa „Faktów” - tak poniedziałkową publikację tygodnika „Wprost” oceniają przedstawiciele mediów.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski: Tekst o Durczoku wygląda na zlecenie i cuchnie sądem kapturowym
Tekst we „Wprost” to nie jest żadne dziennikarstwo, to jest czyste obrzydlistwo. Wygląda na zlecenie na Kamila Durczoka realizowane prymitywną metodą „na chama” - ocenia Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej
|
|
,,Forbes" eksperymentuje z reklamą natywną na okładce
Po raz pierwszy w historii magazyn „Forbes” umieścił na okładce reklamę. Ma ona niewielkie rozmiary i nawiązuje do materiałów redakcyjnych wewnątrz numeru. Stoi to jednak w sprzeczności z wytycznymi Amerykańskiego Stowarzyszenia Wydawców.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota: Zaglądanie Fibakom i Durczokom w bieliznę sytuuje ,,Wprost" bliżej tabloidów niż prasy opiniotwórczej
Jestem najdalszy od wystawiania ocen moralnych, choć trudno mi się kłócić z tezą, że pewne publiczne role wymagają szczególnych kwalifikacji. Czy do tych ról należy zaliczyć rolę szefa newsów w stacji komercyjnej i prezentera informacyjnego? Tu mam wątpliwości - ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Dane sprzedaży pism motoryzacyjnych. ,,Motor" i ,,Auto Świat" tracą czytelników
W listopadzie 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”.
więcej
|
|
Jan Piński doniósł do CBA na sędzię za list gończy. ,,Świadomie złamała prawo"
Redaktor naczelny „Uważam Rze” Jan Piński wysłał do Centralnego Biura Antykorupcyjnego zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez sędzię, która w ostatni piątek wystawiła list gończy i nakaz aresztowania dziennikarza.
więcej
|
|
Wojciech Czuchnowski: Zamiast publikacji o molestowaniu dostaliśmy relację z grzebania w majtkach Durczoka
Publikację „Wprost” o Kamilu Durczoku należy czytać razem z fotostory z mieszkania, które miał odwiedzić i dopiero wtedy można w całością ją interpretować. Dostaliśmy relację redaktora naczelnego „Wprost” i szefa działu śledczego z tego jak grzebią w majtkach Kamila Durczoka - ocenia Wojciech Czuchnowski, dziennikarz „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Ewa Kozłowska: z Bauera na dyrektor ds. komercyjnych Gremi Business Communication
Ewa Kozłowska, do niedawna dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, objęła stanowisko dyrektor ds. komercyjnych w Gremi Business Communication, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”.
więcej
|
|
,,Wprost" z ,,ciemną stroną Kamila Durczoka" wyciekł wcześniej, dziennikarze podzieleni
Wersja cyfrowa nowego wydania tygodnika „Wprost” z artykułem opisującym „ciemną stronę Kamila Durczoka” w niedzielę wieczorem krótko była dostępna w AppStore, więc niektórzy dziennikarze zdążyli przeczytać tekst. Część skrytykowała jego tabloidowy charakter, inni go bronią.
więcej
|
|
Bogusław Kaczmarek wiceprezesem Polskapresse Oddział Prasa Bałtycka
Bogusław Kaczmarek objął funkcję wiceprezesa zarządu Polskapresse Oddział Prasa Bałtycka. Dotychczas był dyrektorem kreatywnym „Polski Dziennika Bałtyckiego”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|