|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 18 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Dwójka stawia na polskie seriale i filmy. ,,Inaczej niż u konkurencji"
Wiosną TVP2 pokaże nowy serial „Służby specjalne”, a po przerwie na jej antenę wrócą też „Rodzinka.pl” i „Krew z krwi”. Wśród nowości znajdzie się cykl „Przygarnij mnie” oraz rozrywkowe widowiska „Latający klub 2” i „Paranienormalni Tonight”.
więcej
|
|
TVN musi zmierzyć się z tematem mobbingu, Kamil Durczok nie wyjdzie z tego bez wizerunkowego szwanku (opinie)
Oczekiwanie na wyjaśnienie sprawy niszczy wizerunek dziennikarza, ale nie wypala go do zgliszczy. Wpływ na postrzeganie Kamila Durczoka przez opinię publiczną będzie mieć dalszy rozwój wydarzeń oraz to, jak będzie prowadził komunikację wokół tych kwestii - uważają eksperci z agencji PR. Dla Wirtualnemedia.pl komentują m.in. Rafał Czechowski, Joanna Pruszyńska-Witkowska, Małgorzata Zaborowska i Szymon Sikorski.
więcej
|
|
Karolina Korwin-Piotrowska po tekście o Durczoku kończy współpracę z ,,Wprost". "Ubeckie prowokacje"
Dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska zakończyła współpracę z tygodnikiem „Wprost” (AWR „Wprost”). Uzasadniła to tym, że nie akceptuje obecnej linii redakcyjnej pisma. - Jeśli mam nadal uprawiać ten zawód z podniesioną głową to poniedziałkowa kolumna mojego autorstwa była moją ostatnią - poinformowała.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Tekst ,,Wprost" wygląda jak zlecenie na Kamila Durczoka (opinie)
Po nagonce na Kamila Durczoka warto przypomnieć sobie zasadę domniemania niewinności. Artykuł we „Wprost” wejdzie do historii polskiej dziennikarskiej hańby i wygląda jak zlecenie na szefa „Faktów” - tak poniedziałkową publikację tygodnika „Wprost” oceniają przedstawiciele mediów.
więcej
|
Rekordowo słabe wyniki Radia ZET i Jedynki, RMF FM umacnia się na pozycji lidera
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od listopada 2014 roku do stycznia 2015 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś najwięcej straciło Radio ZET, notując najgorszy wynik w historii badania - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Strony główne: WP.pl wyprzedziła Onet, Interia przed o2.pl i Gazeta.pl
|
Saleta, Dowbor, Moro, Kraśko i Felicjańska w ,,Celebrity Splash". Jankes i Łukasz Grass prowadzącymi
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dwójka stawia na polskie seriale i filmy. ,,Inaczej niż u konkurencji"
Wiosną TVP2 pokaże nowy serial „Służby specjalne”, a po przerwie na jej antenę wrócą też „Rodzinka.pl” i „Krew z krwi”. Wśród nowości znajdzie się cykl „Przygarnij mnie” oraz rozrywkowe widowiska „Latający klub 2” i „Paranienormalni Tonight”.
więcej
|
|
,,Przygarnij mnie" - gwiazdy adoptujące psy w TVP2. W jury Wardęga, prowadzi Rogalska
Wiosną w ramówce TVP2 znajdzie się nowy program „Przygarnij mnie”, w którym widzowie zobaczą jak gwiazdy opiekują się zaadaptowanymi przez nie psami. Poprowadzi go Marzena Rogalska, a w jury formatu zasiądzie m.in. Sylwester Wardęga.
więcej
|
|
Tanieją reklamy w TVP. Najdroższe ,,M jak miłość" i ,,Wiadomości"
W cenniku TVP na marzec br. reklamy przy niektórych programach na antenach TVP1 i TVP2 są tańsze niż rok temu nawet o kilkadziesiąt procent. Najdroższe są reklamy przy „Wiadomościach” i serialach „M jak miłość” oraz „Ranczo”.
więcej
|
|
Norbi, Okupnik, Kasprzyk, Najman i Garlicki w ,,Tańcu z Gwiazdami" Polsatu (pełna lista)
Trzecia edycja programu “Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” ruszy na antenie Polsatu w piątek 6 marca br. Wśród jej uczestników znajdą się m.in. Ewa Kasprzyk, Tatiana Okupnik, Norbi, Marcin Najman i Łukasz Garlicki.
więcej
|
|
Matka Kurka nie boi się procesu z Durczokiem. ,,Napisałem udokumentowaną prawdę"
Bloger Piotr Wielgucki, znany jako Matka Kurka, nie obawia się procesu, którego wytoczenie zapowiedział redaktor naczelny „Faktów” Kamil Durczok, deklarując, że wszystkie podane przez niego informacje o Durczoku są udokumentowane i zweryfikowane. Z kolei dziennikarka „Wprost” Olga Wasilewska stwierdziła, że w ostatnich tygodniach wysłuchała relacji „zdemolowanych psychicznie współpracowników”.
więcej
|
|
Gwiazdy uczestnikami trzeciej serii ,,Hell's Kitchen" w Polsacie (wideo)
W trzeciej edycji reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” obok uczestników wybranych w castingach rywalizować będą też gwiazdy. W programie, który wiosną pokaże Polsat, wystąpią m.in. Zygmunt Chajzer i Katarzyna Kwiatkowska.
więcej
|
|
Sky chce całości udziałów w Sky Deutschland
Europejski nadawca telewizyjny Sky zapowiedział zakup wszystkich udziałów koniecznych do całościowego przejęcia kontroli nad spółką Sky Deutschland. To część planu konsolidowania koncernu.
więcej
|
|
Mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym ze Stochem i Kowalczyk w Eurosport
W środę 18 lutego br. kanał Eurosport rozpocznie transmisje z mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym, które odbywają się w szwedzkim Falun i potrwają do 1 marca. Stacja oprócz relacji na żywo pokaże materiały zza kulis oraz reportaże poświęcone polskim skoczkom.
więcej
|
|
Nowe odcinki animacji ,,Fistaszki" w teleTOON+
11 marca 2015 roku teleTOON+ rozpocznie emisję nowych odcinków Fistaszek”.
więcej
|
|
,,Trafny wybór" od 9 marca w HBO GO
9 marca 2015 roku w serwisie HBO GO udostępniona zostanie koprodukcja HBO i BBC „Trafny wybór”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
VOX FM podbija Warszawę, Radio ZET najchętniej słuchane
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Apple najbardziej wartościową marką świata, a Lego najmocniejszą
Koncern Apple, którego wartość wynosi ponad 128 mld dol. jest obecnie najcenniejszą marką na świecie. Natomiast Lego z wynikiem 93,4 pkt to najsilniejszy brand na rynku - wynika z zestawienia Brand Finance Global 500.
więcej
|
|
Tanieją reklamy w TVP. Najdroższe ,,M jak miłość" i ,,Wiadomości"
W cenniku TVP na marzec br. reklamy przy niektórych programach na antenach TVP1 i TVP2 są tańsze niż rok temu nawet o kilkadziesiąt procent. Najdroższe są reklamy przy „Wiadomościach” i serialach „M jak miłość” oraz „Ranczo”.
więcej
|
|
Lotos za 40 mln zł głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez cztery lata
Grupa Lotos podpisała umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której do końca 2018 roku będzie głównym sponsorem dwóch reprezentacji piłkarzy: głównej i młodzieżowej (do lat 21). Zastąpiła w tej roli Orange Polska.
więcej
|
|
9 mln zł na loterię paragonową, Ministerstwo Finansów szuka agencji
Ministerstwo Finansów na jesień planuje tzw. loterię paragonową, na którą może wydać nawet 9,5 mln zł netto. Szuka agencji do jej przeprowadzenia i wypromowania.
więcej
|
|
,,Masz tyle do odkrycia" w kampanii zabawek Fisher-Price (wideo)
W telewizji, internecie i prasie wystartowała kampania reklamowa zabawek Fisher-Price. Akcja - przygotowana przez firmy Plej, Carat, iProspect i Isobar Polska - przebiega pod hasłem „Masz tyle do odkrycia”.
więcej
|
|
Carlsberg w tradycyjnych puszkach reklamowany ze starym hasłem (wideo)
Do sprzedaży trafiła edycja puszek piwa Carlsberg inspirowana jego etykietami sprzed ponad wieku. Wspiera to kampania reklamowa - przygotowana przez firmy MacGuffin Films, Lemon Sky JWT i PHD Media Direction - oparta na przywróconym po kilku latach przerwy haśle „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”.
więcej
|
|
Spot grozy reklamuje Cheetos Potwory (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca nową serię chrupek kukurydzianych Cheetos (produkowanych przez PepsiCo) - Cheetos Potwory. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, D1, Ewesa i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,W domu najpiękniej" - Westwing.pl reklamuje się w telewizji (wideo)
Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Westwing.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „W domu najpiękniej”, przygotowały firmy Y&R Poland i MediaVest.
więcej
|
|
,,Twój drugi portfel" w pierwszej telewizyjnej reklamie NetCredit (wideo)
Zaczęła się pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa internetowej firmy pożyczkowej NetCredit. Spot nadawany w ramach akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Angels Studio, OMD i Public Dialog - obrazuje hasło główne NetCredit: „Twój drugi portfel”.
więcej
|
|
Philips reklamuje blendery z technologią Speedtouch (wideo)
Ruszyła kampania promująca nową serię blenderów Philips z technologią Speedtouch. Akcję przygotowały firmy Carat Polska, Amnet Polska oraz iProspect Polska (należące do Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
|
Agencja Good obroniła obsługę Getin Banku
Agencja reklamowa Good (należąca do Grupy K2) w wyniku wygranego przetargu będzie dalej pracować dla Getin Banku. Przygotuje dla niego m.in. kampanię wizerunkową z naciskiem na działania ATL.
więcej
|
|
Agata Nowak: z Platformy Mediowej Point Group do Codemedia
Agata Nowak objęła stanowisko product managera w dziale business development domu mediowego Codemedia Wcześniej pracowała m.in. w Platformie Mediowej Point Group i Bonnier Business Polska.
więcej
|
|
Biuro Podróży Reklamy dalej będzie reklamować Dekoral Fashion
Agencja Biuro Podróży Reklamy obroniła w przetargu obsługę reklamową farb Dekoral Fashion (produkowanych przez PPG Deco Polska).
więcej
|
|
Agata Zych-Zielińska nowym project managerem w Pracowni Kreatywnej
Agata Zych-Zielińska dołączyła do zespołu Pracowni Kreatywnej (należącej do Grupy ZPR Media) i objęła stanowisko project managera.
więcej
|
|
Lidia Kacprzycka: Handel i farmacja napędzają rynek reklamowy. Hamuje go spadek wydatków w branży FMCG
Niemal 7,3 mld zł wydały w ubiegłym roku firmy na reklamę w mediach. To o prawie 200 mln zł więcej niż rok wcześniej. Tradycyjnie rynek reklamy napędzały branże handlowa oraz farmaceutyczna, a pozytywnym sygnałem było zahamowanie spadków w sektorze FMCG, czyli dóbr szybko zbywalnych. Najatrakcyjniejszym dla reklamodawców medium jest nadal telewizja.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Karolina Korwin-Piotrowska po tekście o Durczoku kończy współpracę z ,,Wprost". "Ubeckie prowokacje"
Dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska zakończyła współpracę z tygodnikiem „Wprost” (AWR „Wprost”). Uzasadniła to tym, że nie akceptuje obecnej linii redakcyjnej pisma. - Jeśli mam nadal uprawiać ten zawód z podniesioną głową to poniedziałkowa kolumna mojego autorstwa była moją ostatnią - poinformowała.
więcej
|
|
Monika Olejnik: wydawca ,,Wprost" proponował mi stanowisko redaktor naczelnej
Monika Olejnik kilka miesięcy temu otrzymała od PMPG Polskie Media propozycję objęcia stanowiska redaktor naczelnej tygodnika „Wprost”. - Dobrze, że jej nie przyjęłam. Musiałabym dziś biegać po cudzych mieszkaniach - komentuje dziennikarka.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" liderem magazynów wnętrzarskich. ,,Dom & Wnętrze" o 39 proc. w dół
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
więcej
|
|
,,The Wall Street Journal" zmienia Rynek na Biznes i Technologie
Dziennik „The Wall Street Journal” dokonał zmian w swoim drukowanym wydaniu. W miejsce działu Rynek pojawił się Biznes i Technologie, lifting przeszła też szata graficzna tytułu.
więcej
|
|
,,Aqua Vitae" nowym tytułem o alkoholach
W poniedziałek 16 lutego br. na rynku pojawił się dwumiesięcznik „Aqua Vitae. Ekskluzywny Magazyn o Alkoholach”, którego wydawcą jest Biblioteka Analiz.
więcej
|
|
Wojciech Surmacz: Publikacja o Durczoku to nie jest dziennikarstwo tylko działalność insynuacyjna
Cykl „Wprost” o Kamilu Durczoku to nie jest dziennikarstwo tylko działalność insynuacyjna. To wygląda jak zlecenie na szefa „Faktów” - ocenia Wojciech Surmacz, redaktor naczelny „Gazety Bankowej” i wGospodarce.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|