|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Celebrity Splash!" i ,,Słoiki" wiosennymi nowościami Polsatu
Wiosną Telewizja Polsat zaproponuje swoim widzom dwie nowości - show „Celebrity Splash!” oraz paradokument „Słoiki”. Pojawią się kolejne serie „Tańca z gwiazdami”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Hell’s Kitchen” czy „Tylko muzyki”. Jedynym dużym serialem cotygodniowym będą „Przyjaciółki”.
więcej |
|
Filmweb.pl dominuje wśród serwisów o filmach i serialach. W górę Teleshow.wp.pl, w dół Aleseriale.pl i Film.interia.pl
Filmweb.pl pozostaje zdecydowanie najpopularniejszym serwisem poświęconym filmom i serialom, generując więcej odsłon niż sześć kolejnych czołowych witryn. W skali roku spory wzrost popularności osiągnął Teleshow.wp.pl, a spadki zanotowały Aleseriale.pl i Film.interia.pl.
więcej |
|
,,Wprost" tłumaczy powody publikacji o Durczoku: policjanci bagatelizowali sprawę, zostałaby skręcona na początku
Szef działu śledczego tygodnika „Wprost” Michał Majewski odpowiedział wczoraj na krytykę, która rozniosła się po publikacji o Kamilu Durczoku w ostatnim numerze pisma. - Przypomnijmy fakty, bo mam wrażenie, że wiele osób bierze udział w dyskusji bez ich znajomości - pisze Majewski.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN musi zmierzyć się z tematem mobbingu, Kamil Durczok nie wyjdzie z tego bez wizerunkowego szwanku (opinie)
Oczekiwanie na wyjaśnienie sprawy niszczy wizerunek dziennikarza, ale nie wypala go do zgliszczy. Wpływ na postrzeganie Kamila Durczoka przez opinię publiczną będzie mieć dalszy rozwój wydarzeń oraz to, jak będzie prowadził komunikację wokół tych kwestii - uważają eksperci z agencji PR. Dla Wirtualnemedia.pl komentują m.in. Rafał Czechowski, Joanna Pruszyńska-Witkowska, Małgorzata Zaborowska i Szymon Sikorski.
więcej
|
Dwójka stawia na polskie seriale i filmy. ,,Inaczej niż u konkurencji"
Wiosną TVP2 pokaże nowy serial „Służby specjalne”, a po przerwie na jej antenę wrócą też „Rodzinka.pl” i „Krew z krwi”. Wśród nowości znajdzie się cykl „Przygarnij mnie” oraz rozrywkowe widowiska „Latający klub 2” i „Paranienormalni Tonight”.
więcej
|
Tekst ,,Wprost" wygląda jak zlecenie na Kamila Durczoka (opinie)
|
Rekordowo słabe wyniki Radia ZET i Jedynki, RMF FM umacnia się na pozycji lidera
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Skandaliści" nowym show Polsat News. Prowadzą Agnieszka Gozdyra i Marek Kacprzak
Agnieszka Gozdyra i Marek Kacprzak będą gospodarzami nowego programu publicystycznego Polsat News „Skandaliści” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pokażemy w nim prawdziwą twarz osób znanych milionom - zapowiada Gozdyra.
więcej
|
|
,,Celebrity Splash!" i ,,Słoiki" wiosennymi nowościami Polsatu
Wiosną Telewizja Polsat zaproponuje swoim widzom dwie nowości - show „Celebrity Splash!” oraz paradokument „Słoiki”. Pojawią się kolejne serie „Tańca z gwiazdami”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Hell’s Kitchen” czy „Tylko muzyki”. Jedynym dużym serialem cotygodniowym będą „Przyjaciółki”.
więcej
|
|
Spoty wyborcze w TVN droższe niż w Polsacie
Biura reklamy TVN i Polsatu opublikowały cenniki emisji spotów wyborczych w ramach kampanii przed wyborami prezydenckimi. Kandydaci na prezydenta najwięcej zapłacą za reklamę przy serwisach informacyjnych tych stacji.
więcej
|
|
Rafał Maślak poprowadzi program w Polsat Cafe
Rafał Maślak, Mister Polski 2014, poprowadzi wiosną własny program w kanale Polsat Cafe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie w nim spełniał marzenia ludzi.
więcej
|
|
W górę cennik reklamowy Polsatu. Najdroższe ,,Mega Hit", ,,Taniec z gwiazdami" i ,,Hell's Kitchen"
W marcowym cenniku Polsatu stawki za reklamy w niektórych pasmach są znacznie wyższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit”, show „Taniec z gwiazdami” i programie „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia”.
więcej
|
|
TVP grozi sądem za wykluczenie z przetargu. PZPS: nie potrafiła złożyć prawidłowej oferty
Telewizja Polska chce, by Polski Związek Piłki Siatkowej unieważnił umowę z Polsatem dotyczącą zakupu praw telewizyjnych do rozgrywek siatkarskich, bo uważa, że została bezprawnie wykluczona z przetargu. PZPS odpiera zarzuty.
więcej
|
|
,,Złodzieje" i ,,Ale jazda" wiosennymi nowościami TVN Turbo
Kanał TVN Turbo wiosną pokaże nową serię dokumentalną „Złodzieje”, poświęconą pracy złodziejów w obecnych czasach. Na antenie znajdzie się też premierowy cykl „Ale jazda” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wiosna w TVP Kultura: 10-lecie stacji i filmowe cykle tematyczne
Wiosną na antenie TVP Kultura znajdą się nowe pasma z polskimi dokumentami i z filmami Alfreda Hitchcocka. Do ramówki trafią też premierowe koncerty, filmy fabularne i spektakle teatralne.
więcej
|
|
TVP ABC z nowymi programami dla rodziców i pasmami tematycznymi
W wiosennej ramówce kanału TVP ABC zaplanowano emisję nowych programów i filmów dokumentalnych kierowanych do rodziców, m.in. „Przedszkolandia”. Dla dzieci przygotowano animacje, seriale i kreskówki edukacyjne.
więcej
|
|
,,Tylko dla dorosłych" i ,,Jeden z dziesięciu" wiosną w TVP Rozrywka
Wiosną TVP Rozrywka będzie kontynuować cykle z poprzedniej ramówki, a wśród pozycji, które stacja przypomni widzom znalazły się m.in. program kabaretowy „Tylko dla dorosłych” i teleturniej „Jeden z dziesięciu”.
więcej
|
|
Piłkarz Sebastian Mila w serialu ,,Świat według Kiepskich"
Sebastian Mila pojawił się na planie „Świata według Kiepskich”, gdzie zagrał z kultowym Waldusiem Kiepskim. Odcinek z udziałem piłkarza Lechii Gdańsk Telewizja Polsat pokaże 1 kwietnia br.
więcej
|
|
Piotr Kraśko: Nikt nie popełnił plagiatu. Nowa czołówka ,,Wiadomości" jest wspaniała
Piotr Kraśko jest zachwycony nową czołówką „Wiadomości” TVP. Odrzuca zarzuty, że jest ona kopią czołówki jednego z brytyjskich serwisów informacyjnych. Dziennikarz twierdzi, że nie da się wymyślić kolorów, których jeszcze w telewizji nie było, a motyw obracającej się kuli ziemskiej występuje w większości czołówek światowych i polskich serwisów informacyjnych.
więcej
|
|
Agnieszka Krakós-Gorący: z agencji Charyzma do Viacom International Media Networks Polska
Agnieszka Krakós-Gorący dołączyła do zespołu Viacom International Media Networks Polska (VIMN) na stanowisko managera ds. PR. Poprzednio pracowała w firmach Charyzma i Wittchen.
więcej
|
|
TVP grozi PZPS sądem, chce unieważnienia umowy z Polsatem na transmisje mistrzostw Europy
Telewizja Polska uważa, że została bezprawnie wykluczona z przetargu na zakup praw do transmisji mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn i kobiet, które odbędą się w 2015 i 2017 roku. Żąda unieważnienia umowy sprzedaży ich Polsatowi, grożąc Polskiemu Związkowi Piłki Siatkowej sądem.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Spoty wyborcze w TVN droższe niż w Polsacie
Biura reklamy TVN i Polsatu opublikowały cenniki emisji spotów wyborczych w ramach kampanii przed wyborami prezydenckimi. Kandydaci na prezydenta najwięcej zapłacą za reklamę przy serwisach informacyjnych tych stacji.
więcej
|
|
Lemon Sky JWT: Mariusz Pitura odchodzi, Piotr Małkiewicz na czele kreacji
Mariusz Pitura, dotychczasowy executive creative director Lemon Sky JWT, kończy pracę w agencji. Jego stanowisko przejmuje Piotr Małkiewicz.
więcej
|
|
Piotr Gołos nie będzie już dyrektorem marketingu PZPN
Piotr Gołos, dyrektor departamentu marketingu i spraw zagranicznych, odchodzi z Polskiego Związku Piłki Nożnej. Swoje dotychczasowe obowiązki będzie pełnić do końca lutego br.
więcej
|
|
Lowe Warsaw zamiast PZL będzie reklamować piwo Łomża
Agencja reklamowa Lowe Warsaw została wybrana przez Van Pur do obsługi piwa Łomża Export. Tym samym dla marki przestaje pracować agencja PZL.
więcej
|
|
Kolejny żart z tradycyjnego banku reklamuje Orange Finanse (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange Finanse ponownie wyśmiewany jest tryb pracy w tradycyjnych placówkach bankowych. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Samochodowy wyścig koni w reklamie Betfair wyprodukowanej przez Papaya Films (wideo)
W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Betfair oparta na spocie pokazującym oryginalny wyścig samochodów, w których siedzą konie. Produkcją reklamy zajął się polski dom produkcyjny Papaya Films.
więcej
|
|
Maciej Kozina: z Isobar Poland do 180heartbeats + Jung v. Matt
Maciej Kozina objął funkcję concept directora w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Wcześniej pracował m.in. w Isobar Poland, Cheil Worldwide i Change Integrated.
więcej
|
|
,,Bezcenna niespodzianka" - Mastercard w reklamie zmienił mecz amatorów w Ligę Mistrzów (wideo)
Turecki oddział operatora kart płatniczych Mastercard zrealizował klip pokazujący, jak trening amatorskich piłkarzy nieoczekiwanie zyskuje oprawę godną meczu Ligi Mistrzów. To kolejny spot firmy pod hasłem „Bezcenna niespodzianka”.
więcej
|
|
Przepisy z ,,kuchni Dantego" reklamują Malmę (wideo)
Rusza internetowa kampania reklamowa makaronów Malma (produkowanych przez Maspex Wadowice) oparta na cyklu wideo przepisów kulinarnych pod hasłem „Kuchnia Dantego”. Akcję przygotowała agencja MSL Group.
więcej
|
|
Serek Kiri w formie przekąski reklamowany jako ,,porcja przyjemności dla małych i dużych smakoszy" (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa serka Kiri (produkowanego przez Bel Polska, a dystrybuowanego przez Danone) informująca, że jest on teraz dostępny w formie przekąski. Akcję przygotowały firmy Y&R Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Woda Jurajska jako ,,twoja równowaga" z nowymi etykietami
Woda mineralna Jurajska zyskała nowe etykiety, które mają podkreślać jej zalety oraz odzwierciedlać wprowadzone w ub.r. pozycjonowanie pod hasłem „Jurajska. Twoja równowaga”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Helsińska Fundacja Praw Człowieka krytykuje artykuł ,,Wprost" o Kamilu Durczoku
- Osoby publiczne nie są całkowicie pozbawione prawa do prywatności, a publikacje przygotowane z naruszeniem standardów dziennikarskich sprawiają, że istotne zagadnienia o publicznym znaczeniu przykrywane są tanią sensacją - podkreśla Helsińska Fundacja Praw Człowieka (HFPC) w stanowisku dotyczącym publikacji „Wprost” na temat Kamila Durczoka.
więcej
|
|
Ewa Kopacz nie chce nagrody od ,,Wprost". Przez taśmy tygodnika
Premier Ewa Kopacz nie chce przyjąć nagrody Człowieka Roku tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Spowodowane to ma być tym, że tytuł w zeszłym roku opublikował podsłuchany zapis rozmów polityków PO.
więcej
|
|
,,Wprost" tłumaczy powody publikacji o Durczoku: policjanci bagatelizowali sprawę, zostałaby skręcona na początku
Szef działu śledczego tygodnika „Wprost” Michał Majewski odpowiedział wczoraj na krytykę, która rozniosła się po publikacji o Kamilu Durczoku w ostatnim numerze pisma. - Przypomnijmy fakty, bo mam wrażenie, że wiele osób bierze udział w dyskusji bez ich znajomości - pisze Majewski.
więcej
|
|
,,Express Bydgoski" i ,,Nowości - Dziennik Toruński" ukarane za nieoznaczone artykuły sponsorowane
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Express Media karę prawie 13 tys. zł za publikację w wydawanych przez spółkę gazetach „Express Bydgoski” i „Nowości - Dziennik Toruński” artykułów sponsorowanych nieoznaczonych jako reklamy.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele dwutygodników telewizyjnych. ,,Tele Max" i ,,Super TV" z wyższą sprzedażą
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały za to „Tele Max” i „Super TV”, które rok wcześniej były tygodnikami.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Filmweb.pl dominuje wśród serwisów o filmach i serialach. W górę Teleshow.wp.pl, w dół Aleseriale.pl i Film.interia.pl
Filmweb.pl pozostaje zdecydowanie najpopularniejszym serwisem poświęconym filmom i serialom, generując więcej odsłon niż sześć kolejnych czołowych witryn. W skali roku spory wzrost popularności osiągnął Teleshow.wp.pl, a spadki zanotowały Aleseriale.pl i Film.interia.pl.
więcej
|
|
Facebook udostępnia nowy format reklamowy Product Ads
Po okresie testowym serwis Facebook umożliwił reklamodawcom korzystanie z nowego formatu Product Ads. Pozwoli ono na promowanie szerokiej gamy produktów konkretnej marki.
więcej
|
|
Snapchat szuka inwestorów, chce podnieść wycenę do 19 mld dolarów
Serwis Snapchat rozpoczął nową rundę finansowania. Jeśli zakończy się sukcesem, to wycena internetowego startupu wzrośnie nawet do 19 mld dolarów. Po ubiegłorocznej rundzie Snapchat jest wyceniany na ponad 10 mld dolarów.
więcej
|
|
Yandex chce dochodzenia antymonopolowego przeciw Google
Wyszukiwarka internetowa Yandex poprosiła rosyjski urząd antymonopolowy o rozpoczęcie postępowania wyjaśniającego, czy Google nie narusza tamtejszych przepisów o nieuczciwej konkurencji. - Monopolistyczne praktyki Google’a były już przedmiotem zainteresowania administracji państwowej w wielu krajach na świecie - podkreślają przedstawiciele Yandexu.
więcej
|
|
Social media w Polsce: Facebook i Twitter zastępują fora (infografika)
Zapraszamy do zapoznania się z infografiką towarzyszącą ostatniemu badaniu IRCenter dotyczącemu korzystania przez internautów z mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, blogi, portale i fora internetowe.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|