Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 20 Lutego 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Telewizja Puls wejdzie na giełdę? ,,Decyzja po analizie rynku"

- Wejście Telewizji Puls na giełdę to realny scenariusz na koniec roku, ale decyzje podejmiemy po analizie rynku - zapowiada Dariusz Dąbski, prezes spółki, która w tym roku może przekroczyć próg 200 mln zł przychodów. więcej

 
Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)

- Reklama natywna i content marketing to modne terminy, ale nie wszyscy marketerzy wiedzą, co dokładnie oznaczają. Oba narzędzia wymagają dużego wyczucia i dokładnie opracowanej strategii - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Robert Bednarski, Tomasz Machała, Natalia Chrzanowska, Magdalena Mulenga, Rafał Dubrawski i Jakub Polakowski. więcej

 
Będzie kontrola przestrzegania prawa pracy w TVN. ,,Decyzja pod wpływem doniesień medialnych"

Okręgowa Inspekcja Pracy w Warszawie rozpocznie w przyszłym tygodniu kontrolę w Grupie TVN i sprawdzi, czy wobec pracowników nie było łamane prawo pracy. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

ADnova poszukuje osoby na stanowisko
Kreatywny Strateg

ADnova poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

ADnova poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

Grupa e-budownictwo.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do sprzedaży powierzchni reklamowych

Inis poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Analyst with German

Media TV Plus poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista Sprzedaży Powierzchni Reklamowych

Wytwórnia Muzyczna MTJ poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Planner Buyer

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Planner Buyer

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Strażacy", ,,Uwikłani" i ,,Sensacje XX wieku" wiosną w TVP1

Wśród nowości wiosennej ramówki TVP1 znalazły się dwa seriale - „Strażacy” i „Uwikłani”. Na antenę powrócą z nowymi odcinkami „Ranczo” i „Ojciec Mateusz”, a po latach pojawi się premierowa seria „Sensacji XX wieku”. więcej

 
,,Super Express" usunął tekst o ,,klątwie 'Faktów' nad Durczokiem". Jastrzębowski: jestem bez cienia hipokryzji

W czwartek serwis „Super Expressu” po kilku godzinach skasował artykuł sugerujący, że Kamil Durczok może powtórzyć los tragiczne zmarłych dziennikarzy „Faktów” TVN. Tabloid szybko podjął różne wątki głośnego artykułu „Wprost” o Durczoku, chociaż Sławomir Jastrzębowski skrytykował tę publikację. - Nie widzę tu cienia hipokryzji - deklaruje Jastrzębowski. więcej

 
Serwisy pism RASP podwoiły wyniki. Na czele Fakt.pl i Komputerświat.pl - najwięcej zyskały Newsweek.pl, Przeglądsportowy.pl i Auto-świat.pl

W ub.r. mocno wzrosła odwiedzalność serwisów internetowych wszystkich tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska. Najwięcej użytkowników mają witryny „Faktu” i „Komputer Świata”, a procentowo największe wzrosty osiągnęły strony „Newsweeka”, „Przegląd Sportowego”, „Forbesa”, „Auto Świata” i „Top Gear”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Helsińska Fundacja Praw Człowieka krytykuje artykuł ,,Wprost" o Kamilu Durczoku

- Osoby publiczne nie są całkowicie pozbawione prawa do prywatności, a publikacje przygotowane z naruszeniem standardów dziennikarskich sprawiają, że istotne zagadnienia o publicznym znaczeniu przykrywane są tanią sensacją - podkreśla Helsińska Fundacja Praw Człowieka (HFPC) w stanowisku dotyczącym publikacji „Wprost” na temat Kamila Durczoka. więcej

,,Celebrity Splash!" i ,,Słoiki" wiosennymi nowościami Polsatu

Wiosną Telewizja Polsat zaproponuje swoim widzom dwie nowości - show „Celebrity Splash!” oraz paradokument „Słoiki”. Pojawią się kolejne serie „Tańca z gwiazdami”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Hell’s Kitchen” czy „Tylko muzyki”. Jedynym dużym serialem cotygodniowym będą „Przyjaciółki”. więcej

TVN musi zmierzyć się z tematem mobbingu, Kamil Durczok nie wyjdzie z tego bez wizerunkowego szwanku (opinie)
Dwójka stawia na polskie seriale i filmy. ,,Inaczej niż u konkurencji"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Telewizja Puls wejdzie na giełdę? ,,Decyzja po analizie rynku"

- Wejście Telewizji Puls na giełdę to realny scenariusz na koniec roku, ale decyzje podejmiemy po analizie rynku - zapowiada Dariusz Dąbski, prezes spółki, która w tym roku może przekroczyć próg 200 mln zł przychodów. więcej

 
Będzie kontrola przestrzegania prawa pracy w TVN. ,,Decyzja pod wpływem doniesień medialnych"

Okręgowa Inspekcja Pracy w Warszawie rozpocznie w przyszłym tygodniu kontrolę w Grupie TVN i sprawdzi, czy wobec pracowników nie było łamane prawo pracy. więcej

 
,,Strażacy", ,,Uwikłani" i ,,Sensacje XX wieku" wiosną w TVP1

Wśród nowości wiosennej ramówki TVP1 znalazły się dwa seriale - „Strażacy” i „Uwikłani”. Na antenę powrócą z nowymi odcinkami „Ranczo” i „Ojciec Mateusz”, a po latach pojawi się premierowa seria „Sensacji XX wieku”. więcej

 
,,Sekrety lekarzy", ,,Sprzątaczki" i Agnieszka Szulim w Tokio wiosną w TVN Style

„Sekrety lekarzy”, „Sprzątaczki”, „Afera fryzjera”, „Niebezpieczne związki” i „Szalone Tokio” to wiosenne nowości kanału TVN Style. Zmiany czekają m.in. programy „Stylowy magazyn” i „Sablewskiej sposób na modę”. więcej

 
Codzienny daily-show i ,,Przypadki Cezarego P." wiosną w TV Puls. Ponad 100 mln zł na program

W wiosennej ramówce TV Puls znajdzie się pierwszy autorski sitcom stacji „Przypadki Cezarego P.” oraz nowatorski codzienny daily-show. Nadawca zamierza przeznaczyć w tym roku na program ponad 100 mln zł. więcej

 
Puls 2 w jakości HD

Telewizja Puls uruchamia wersję HD swojego drugiego kanału. Puls 2 HD nadawać będzie od poniedziałku 23 lutego br., trafiając na początek do sieci kablowych. więcej

 
Paramount Channel HD w nc+ i Cyfrowym Polsacie

Kanał Paramount Channel, który 19 marca br. zastąpi Viacom! Blink, znajdzie się m.in. w ofercie platform cyfrowych Cyfrowy Polsat i nc+ oraz w sieci kablowej Multimedia Polska. więcej

 
Omenaa Mensah, Tomasz Pągowski i Ewa Czerny znów w Domo+

Wiosną w Domo+ znajdą się nowe sezony znanych już pozycji jak „Domy gwiazd”, „Remont w 48 godzin” i „Podzielić M2”. Prowadzą je Omenaa Mensah, Tomasz Pągowski i Ewa Czerny. więcej

 
Gala KSW 30 w Cyfrowym Polsacie i Ipli

W Cyfrowym Polsacie i Ipli będzie można obejrzeć galę KSW 30, która odbędzie się już 21 lutego 2015 roku w poznańskiej Arenie. Podczas sportowej imprezy odbędzie się osiem walk. więcej

 
 
Radio  
 
Wojciech Kuczyński po 12 dniach wraca do Radia Jard

Dziennikarz radiowy Wojciech Kuczyński ponownie objął stanowisko redaktora naczelnego białostockiego Radia Jard. Z rozgłośnią rozstał się dwanaście dni temu, gdy został asystentem marszałka województwa podlaskiego. więcej

 
Aglomeracja Śląska należy do RMF FM. Radio Piekary, Trójka i Jedynka tracą słuchaczy

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)

- Reklama natywna i content marketing to modne terminy, ale nie wszyscy marketerzy wiedzą, co dokładnie oznaczają. Oba narzędzia wymagają dużego wyczucia i dokładnie opracowanej strategii - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Robert Bednarski, Tomasz Machała, Natalia Chrzanowska, Magdalena Mulenga, Rafał Dubrawski i Jakub Polakowski. więcej

 
Michał Brański: Forma reklamy natywnej jest uwarunkowana kontekstem

- Mówiąc o ewolucji reklamy natywnej należy poczynić rozróżnienie między reklamą natywną skalowalną od customowych akcji natywnych. Ta pierwsza będzie dynamiczne rosła, a druga może stanowić poniżej 5 proc. wydatków marketingowych - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska. więcej

 
Tomasz Machała: W reklamie natywnej wygrają firmy z profesjonalnymi działami strategii

- Reklama natywna i content marketing będą odgrywały coraz większą rolę w planowaniu działań przez marketerów. Na początku dlatego, że są modne, a w przyszłości dlatego, że widać będzie konkretne efekty ich działań - przewiduje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, dyrektor zarządzający Grupy naTemat. więcej

 
Jakub Polakowski: Przywiązanie marketerów do przekazu sprzedażowego zabija treść

- Zarówno marketerzy jak i agencje szukają sposobów na wyjście poza clutter reklamowy i jednym z kierunków jest rozwój treści - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Jakub Polakowski, strategy manager w K2 Media. więcej

 
,,Poczuj różnicę!" w reklamach makaronu Lubella (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa makaronu Lubella (produkowanego przez Maspex Wadowice) pod hasłem „Poczuj różnicę!”. Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska. więcej

 
Magdalena Andrzejuk: z DSK na art directora w FCB Warsaw

Magdalena Andrzejuk objęła funkcję art directora w agencji reklamowej FCB Warsaw. Poprzednio pracowała w agencji DSK. więcej

 
Podróżujący superbohaterowie reklamują Bakuś Shake (wideo)

W kolejnej odsłonie kampanii serków dla dzieci Bakuś (produkowanych przez Bakomę) reklamowana jest ich nowa wersja - Bakuś Shake. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kolman Advertising i Universal McCann. więcej

 
Ciastka belVita reklamowane ,,dla mistrzów poranka" (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach startuje kampania reklamowa ciastek śniadaniowych belVita (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcja - przygotowana przez firmy VML Poland, Carat Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants - przebiega pod hasłem „Dla mistrzów poranka”. więcej

 
Magda Mulenga: w content marketingu chodzi o wciągające historie

- Dobrze, że mówi się o reklamie natywnej i content marketingu. Niedobrze, że przez brak precyzji potencjalnie mocny koncept, zupełnie traci na kaloryczności i chwilami trąci pustką - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Magda Mulenga, managing director iProspect Polska. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Burger King: That's a big Mac box Coffee Inn: Forest Fairytale Snickers: You're not romantic when you're hungry. Ducati: No time for delays Mornin' Glory: Let your care come to you.
 
Prasa  
 
,,Super Express" usunął tekst o ,,klątwie 'Faktów' nad Durczokiem". Jastrzębowski: jestem bez cienia hipokryzji

W czwartek serwis „Super Expressu” po kilku godzinach skasował artykuł sugerujący, że Kamil Durczok może powtórzyć los tragiczne zmarłych dziennikarzy „Faktów” TVN. Tabloid szybko podjął różne wątki głośnego artykułu „Wprost” o Durczoku, chociaż Sławomir Jastrzębowski skrytykował tę publikację. - Nie widzę tu cienia hipokryzji - deklaruje Jastrzębowski. więcej

 
Wszystkie dzienniki straciły czytelników w II półroczu

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i  „Super Express” - wynika z badania PBC General za II półrocze 2014 roku, zrealizowanego na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa. więcej

 
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. Wszystkie tytuły ze spadkami od 34 proc. do 46 proc.

W listopadzie 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
,,Świat Motocykli" odświeżony i z wyższą ceną

Miesięcznik „Świat Motocykli” (Agora) od marcowego wydania, które ukazało się w czwartek 19 lutego br. ma odświeżoną szatę graficzną i logo oraz zmieniony układ działów. W związku ze zmianami wydawca podwyższył cenę pisma. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-02-20 Glamour - 2015-02-20 Claudia - 2015-02-19 GQ - 2015-02-19 Harper's Bazaar (świat) - 2015-02-19
 
Internet  
 
Serwisy pism RASP podwoiły wyniki. Na czele Fakt.pl i Komputerświat.pl - najwięcej zyskały Newsweek.pl, Przeglądsportowy.pl i Auto-świat.pl

W ub.r. mocno wzrosła odwiedzalność serwisów internetowych wszystkich tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska. Najwięcej użytkowników mają witryny „Faktu” i „Komputer Świata”, a procentowo największe wzrosty osiągnęły strony „Newsweeka”, „Przegląd Sportowego”, „Forbesa”, „Auto Świata” i „Top Gear”. więcej

 
YouTube za kilka miesięcy z opłatami za brak reklam

Serwis YouTube potwierdził, że w ciągu najbliższych miesięcy wprowadzi model płatnych subskrypcji dla użytkowników platformy. W zamian za opłaty nie będą oni musieli oglądać reklam. więcej

 
Ponad 2,5 mln aktywnych domen .pl, polski rejestr w światowej czołówce

W 2014 roku zanotowano najwyższy od pięciu lat wskaźnik odnowień nazw z końcówką .pl. Z kolei sama domena .pl zakończyła rok na 11 miejscu wśród największych światowych rejestrów pod względem liczby aktywnych nazw - wynika z raportu firmy NASK. więcej

 
Michał Brański: Forma reklamy natywnej jest uwarunkowana kontekstem

- Mówiąc o ewolucji reklamy natywnej należy poczynić rozróżnienie między reklamą natywną skalowalną od customowych akcji natywnych. Ta pierwsza będzie dynamiczne rosła, a druga może stanowić poniżej 5 proc. wydatków marketingowych - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska. więcej

 
Tomasz Machała: W reklamie natywnej wygrają firmy z profesjonalnymi działami strategii

- Reklama natywna i content marketing będą odgrywały coraz większą rolę w planowaniu działań przez marketerów. Na początku dlatego, że są modne, a w przyszłości dlatego, że widać będzie konkretne efekty ich działań - przewiduje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, dyrektor zarządzający Grupy naTemat. więcej

 
Robert Bednarski: w reklamie natywnej liczy się zdobycie zaufania użytkowników, autentyczność i wartość przekazu

- Sadzę, że dobrym pomysłem byłoby stworzenie branżowych standardów reklamy natywnej, które stanowiłyby punkt odniesienia dla rynku - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, były prezes Grupy Onet.pl. więcej

 
Microsoft udostępnia w Polsce darmowe 100 GB w OneDrive

Koncern Microsoft rozszerzył na polskich użytkowników usługi OneDrive promocję, w ramach której mogą oni powiększyć przestrzeń swojego chmurowego dysku o dodatkowe 100 GB. Muszą jednak w zamian pozwolić Microsoftowi na dostęp do niektórych danych. więcej

 
Facebook coraz ważniejszy pod kątem zdrowotnym (infografika)

Użytkownicy Facebooka z Polski deklarują, że interesują się zdrowiem. Według badań Catvertiser dotyczących preferencji aktywnych osób w serwisie, 4,6 mln osób w naszym kraju odbiera treści dotyczące zdrowia. więcej

 
"Kup zestaw" - nowa funkcja w Zalando

Zalando uruchomiło nową funkcję o nazwie "Kup zestaw", która ma zachęcać klientów do kupowania kolejnych artykułów w internetowym sklepie. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
561,5 mln zł na badania rynku i opinii w 2014 roku

W ub.r. wpływy 16 czołowych firm zajmujących się badaniami rynku i opinii wyniosły 561,5 mln zł, o 4,4 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. więcej

 
Ekstraklasa piłkarska najczęściej oglądana w telewizji, w sieci analizy i komentarze (infografika)

Zdecydowana większość kibiców zainteresowanych meczami piłkarskiej Ekstraklasy ogląda je w telewizji - zarówno na żywo, jak i powtórki i skróty. Jednocześnie doświadczanie emocji piłkarskich zmienia się z powodu internetu - wynika z badania Millward Brown. więcej

 
Public Relations  
 
Izabela Sałamacha: z Fabryki Komunikacji Społecznej do On Board PR
 
In Fact PR wypromuje markę Meizu
 
Technologie  
 
Microsoft udostępnia w Polsce darmowe 100 GB w OneDrive
 
Lenovo usuwa z komputerów program adware, który sam w nich zainstalował
 
Samsung kupuje LoopPay, chce konkurować z Apple Pay
 
S3 - nowy smartfon Jiayu w Polsce za 1049 zł (wideo)
 
SES wyniesione trzy satelity na orbitę w 2017 roku
 
Gospodarka  
 
PwC: rekordowa aktywność na rynku IPO, Warszawa traci w rankingu giełd
 
Coraz więcej pracujących za granicą Polaków chce wracać do kraju. Jan Kulczyk: to nasza przyszłość
 
Najbardziej zanieczyszczone powietrze wśród państw UE ma Polska. Traci na tym cała gospodarka
 
Jedna czwarta europejskiego rynku transportowego należy do Polski
 
Połowa Polaków ubarwia swoje CV. Kłamiemy głównie o znajomości języków obcych i doświadczenia zawodowego
 
Unia i Grecja znajdą tymczasowy kompromis. Jeśli nie, to rynki finansowe się przestraszą
 
Chiny mogą uratować polskie produkty mleczarskie
 
Do kiedy wybór kwartalnego PIT-u
 
Kultura/Rozrywka  
 
Jessie Ware i LemON wystąpią na Life Festival Oświęcim 2015
 
"The Unquiet Sky" - nowa płyta zespołu Arena
 
Domowe Melodie wystąpią na Open'er Festival 2015
 
Zobacz usunięte sceny z serialu "Gra o tron 4"
 
"Damogen Furies" - nowy album Squarepusher
 
"The Decalogue" - NBC przerabia "Dekalog"
 
"Richie Rich" - nowy serial Netflixa od 20 lutego
 
Blog  
 
Rozmyty dyskurs publiczny - Łukasz Religa
 
Chcesz pokoju, szykuj się do wojny - Krzysztof Czabański
 
Ojciec Rydzyk i KARTOFLE - Piotr Barełkowski
 
Dziesięciu Murzynków Al-Kaidy - Jerzy Szygiel
 
Ogórek patrzy na prawo - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl