Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 22 Lutego 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Łukasz Grass znika z TVP. Stawia na ,,Celebrity Splash!"

Łukasz Grass, który od marca będzie współprowadzącym „Celebrity Splash!” w Polsacie, zakończył współpracę z TVP Polonia. - Prowadzenie programu w Polsacie to kolejne wyzwanie na drodze zawodowej, jaką obrałem po rozstaniu z newsami trzy lata temu - mówi Wirtualnemedia.pl Grass. więcej

 
Wydawcy pod wrażeniem wyników paywalla ,,Gazety Wyborczej". ,,To edukacja internautów i branży wydawniczej"

Prawie 55 tys. sprzedanych cyfrowych prenumerat „Gazety Wyborczej” to niewątpliwy sukces pokazujący, że za treści wysokiej jakości należy pobierać w internecie opłaty, oraz stanowiący wzór dla innych wydawców prasowo-internetowych - komentują dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Piotr Stasiak i Jacek Czynajtis. więcej

 
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (raport za 2014 rok)

W ub.r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazła się „Polityka”, która wyprzedziła „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

ADnova poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

ADnova poszukuje osoby na stanowisko
Kreatywny Strateg

ADnova poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Instytucja społeczna poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Public Relations

Ekskluzywny miesięcznik lifestyle'owy poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Biura Reklamy

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Technical Account Manager

Inis poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Analyst with German

Wytwórnia Muzyczna MTJ poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
E-mail marketing traci wśród młodych internautów na rzecz social media, ale sprawdza się w e-commerce

W dobie mediów społecznościowych rola e-mail marketingu została mocno ograniczona. Wciąż jednak jako narzędzie komunikacji ma duży potencjał, m.in. w branży e-commerce - oceniają dla Wirtualnemedia.pl m.in. Adam Wysocki, Marcin Michalski, Sylwia Chmielewska i Sławomir Kornicki. więcej

 
Ceneo z rekordem, Skąpiec przed Okazje.info i Nokautem

Zdecydowanie najpopularniejszą porównywarką cenową jest Ceneo.pl, które w grudniu ub.r. osiągnęło rekordową odwiedzalność. Okazje.info zanotowały niewielki spadek natomiast Skąpiec.pl i Nokaut.pl w pewnych statystykach straciły, a w innych zyskały. więcej

 
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa

Wydatki na reklamy w mediach pozainternetowych w styczniu br. zwiększyły się rok do roku o ponad 9 proc. Największy wzrost przychodów zanotowało radio, natomiast spadki w prasie codziennej mocno wyhamowały. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)

- Reklama natywna i content marketing to modne terminy, ale nie wszyscy marketerzy wiedzą, co dokładnie oznaczają. Oba narzędzia wymagają dużego wyczucia i dokładnie opracowanej strategii - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Robert Bednarski, Tomasz Machała, Natalia Chrzanowska, Magdalena Mulenga, Rafał Dubrawski i Jakub Polakowski. więcej

Będzie kontrola przestrzegania prawa pracy w TVN. ,,Decyzja pod wpływem doniesień medialnych"

Okręgowa Inspekcja Pracy w Warszawie rozpocznie w przyszłym tygodniu kontrolę w Grupie TVN i sprawdzi, czy wobec pracowników nie było łamane prawo pracy. więcej

Helsińska Fundacja Praw Człowieka krytykuje artykuł ,,Wprost" o Kamilu Durczoku
,,Celebrity Splash!" i ,,Słoiki" wiosennymi nowościami Polsatu
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Łukasz Grass znika z TVP. Stawia na ,,Celebrity Splash!"

Łukasz Grass, który od marca będzie współprowadzącym „Celebrity Splash!” w Polsacie, zakończył współpracę z TVP Polonia. - Prowadzenie programu w Polsacie to kolejne wyzwanie na drodze zawodowej, jaką obrałem po rozstaniu z newsami trzy lata temu - mówi Wirtualnemedia.pl Grass. więcej

 
,,Wprost" o Kamilu Durczoku: mobbingował i molestował w redakcji ,,Faktów"

- Po kilku tygodniach badania sprawy, możemy już napisać, że przypadków molestowania i mobbingu dopuszczał się Kamil Durczok, szef „Faktów” - stwierdza w nowym numerze „Wprost”. Dziennikarze tygodnika podkreślają, że wysłuchali relacji ofiar takich praktyk. więcej

 
Wizja pozwała TVP i LeasingTeam. ,,Prezes szkodzi interesowi telewizji publicznej"

Związek zawodowy Wizja pozwał Telewizję Polską i LeasingTeam, zarzucając im bezprawne wyprowadzenie pracowników z TVP do firmy zewnętrznej. - Ma pan szansę przejść do historii jako wielki destruktor mediów publicznych - tak związkowcy piszą do prezesa TVP. więcej

 
Rusza program ,,Fakty po Faktach. Debata". Co miesiąc dyskusja

Kanał TVN24 rozpoczyna emisję programu „Fakty po Faktach. Debata”. Co miesiąc widzowie stacji będę mogli obejrzeć w nim dyskusję na jeden z ważnych tematów polityczno-społecznych. więcej

 
TVP pozwała Polski Związek Piłki Siatkowej za bezpodstawne wykluczenie z przetargu

Telewizja Polska pozwała Polski Związek Piłki Siatkowej. Publiczny nadawca zarzuca organizacji bezpodstawne wykluczenie go z przetargu na zakup praw telewizyjnych do rozgrywek reprezentacji Polski w siatkówce. więcej

 
Gok Wan wróci jesienią do TVN Style z nowym programem

Kanał TVN Style szykuje nowy program, który poprowadzi brytyjski stylista Gok Wan. Widzowie zobaczą go na antenie jesienią tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Żona Kamila Durczoka kontra ,,Wprost": ,,psy gończe wykonujące medialną egzekucję" i ,,prawa ofiar molestowania"

Marianna Dufek-Durczok skrytykowała publikacje tygodnika „Wprost” o jej mężu Kamilu Durczoku. - Pomyliliście rolę dziennikarzy z rolą psów gończych tropiących ofiarę. To w ogóle nie jest dziennikarstwo - stwierdziła. - Upominamy się o prawa ofiar molestowania i mobbingu, które spotkaliśmy podczas pracy nad tekstem - odpowiedziała jej redakcja „Wprost”. więcej

 
Markus Tellenbach: Dla TVN-u 2015 rok będzie okresem żniw

Koniec kryzysu na rynku medialnym. Ceny telewizyjnych reklam zaczęły rosnąć pod koniec 2014 roku i w tym roku ten trend powinien się utrzymać. Prezes TVN oczekuje zarówno wzrostu przychodów, jak i zysku Grupy. więcej

 
Jerry Bruckheimer i Len Wiseman odpowiadają za serial "Lucifer"

Jerry Bruckheimer i Len Wiseman zajmą się realizacją serialu "Lucifer" na podstawie wydawnictw DC Comics, który powstanie dla telewizji Fox. więcej

 
 
Radio  
 
VOX FM zdobywa Kraków, RMF FM umacnia się na pozycji lidera

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa

Wydatki na reklamy w mediach pozainternetowych w styczniu br. zwiększyły się rok do roku o ponad 9 proc. Największy wzrost przychodów zanotowało radio, natomiast spadki w prasie codziennej mocno wyhamowały. więcej

 
Ewa Farna, Sebastian Karpiel-Bułecka i skoczkowie reklamują Stan Darmowy w Play (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej Stanu Darmowego w Play występują piosenkarze Ewa Farna i Sebastian Karpiel-Bułecka z zespołem Zakopower oraz skoczkowie na czele z Kamilem Stochem. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa. więcej

 
Generali w reklamach ,,zmienia ubezpieczenia" (wideo)

Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Grupy Generali Polska pod hasłem „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”. Akcję przygotowały firmy Testardo Gram, Carat Polska i Isobar Poland. więcej

 
,,Net konkret" reklamowany w nju mobile (wideo)

W nowej kampanii reklamowej taryfy nju mobile (oferowanej przez Orange Polska) promowane są pakiety internetowe. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising i Initiative Warszawa. więcej

 
,,Czarnoksiężnik z krainy Oz" w wersji niewidomej reklamuje Comcast (wideo)

Wersja „Czarnoksiężnika z krainy Oz” stworzona w wyobraźni niewidomej 7-latki promuje platformę Comcasta ułatwiającą dostęp do filmów i programów niepełnosprawnym odbiorcom. więcej

 
Ravelo.pl reklamuje się w ,,Pytaniu na śniadanie"

Wystartowała kampania telewizyjna promująca księgarnię internetową Ravelo.pl (należącą do Grupy PWN). Spoty wyświetlane są w porannym paśmie TVP2 „Pytanie na śniadanie”. więcej

 
Discovery Polska i ZPR Media w IAA Polska. Powstanie raport o cenach reklam w telewizji

W ubiegłym tygodniu zarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków polski oddział koncernu telewizyjnego Discovery Communications i grupę medialną ZPR Media. więcej

 
ClickAd wypromuje w internecie polską gospodarkę podczas Expo 2015

Agencja ClickAd wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację internetowej kampanii promującej polską gospodarkę na rynkach międzynarodowych przy okazji Expo 2015. Zdobyła budżet internetowej kampanii o wartości ponad 800 tys. zł. więcej

 
Effective Media zrealizuje kampanię Warmii i Mazur za 6 mln zł

Effective Media Solutions za blisko 6 mln zł przeprowadzi na zlecenie władz województwa warmińsko-mazurskiego ogólnopolską kampanię reklamującą atrakcyjność inwestycyjną tego regionu. więcej

 
Tomasz Paciorek senior art directorem w agencji Opcom

Tomasz Paciorek awansował w agencji reklamowej Opcom na stanowisko senior art directora. Pracuje w niej od prawie czterech lat. więcej

 
Tomasz Karolak z ochroną reklamuje Neostradę w Orange dla Firm (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Orange dla Firm z udziałem Tomasza Karolaka, w której promowany jest internet stacjonarny z chronionym łączem. Akcję przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw i Initiative Warszawa. więcej

 
McDonald's, adidas, Orange Finanse, Betfair i Twinings - reklamy tygodnia (wideo)

Poniżej prezentujemy ranking pięciu najlepszych w ocenie Wirtualnemedia.pl reklam mijającego tygodnia. Wśród nich tylko jedna polska produkcja - spot Orange Finanse, a aż cztery zagraniczne - reklamy McDonald’s, Betfair, adidasa i Twinings. więcej

 
"With Dad" od Nissana najpopularniejszą reklamą z Super Bowl 2015 (wideo)

YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas ostatniego finału ligi footballu amerykańskiego NFL, był spot promujący markę Nissan. więcej

 
Rafał Dubrawski: content marketing nie polega na ukryciu sponsora treści, ale na przedstawieniu go w korzystnym świetle

- Sukces może odnieść tylko treść, która jest daleko ponad przeciętną. To, co średnie, zawsze zginie w zalewie informacji, nawet przy najlepszej dystrybucji, o której także nigdy nie można zapominać - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Rafał Dubrawski z Nowoczesnej Firmy. więcej

 
Anna Szczepańska: z MEC do Starcomu

Anna Szczepańska dołączyła do zespołu domu mediowego Starcom (należącego Starcom MediaVest Group). Wcześniej pracowała m.in. w MEC i Provident Polska. więcej

 
Ewa Kapler media managerem w MEC

Ewa Kapler awansowała na stanowisko media managera w domu mediowym MEC. Pracuje w nim od 10 lat. więcej

 
Natalia Chrzanowska: reklama natywna i content marketing powinny odpowiadać na potrzeby internautów

- Jest spora część przedsiębiorstw, która cały czasu inwestuje w reklamy displayowe chcąc dotrzeć do konkretnej liczby odbiorców. Ich skuteczność jednak cały czas spada, dlatego powinniśmy cały czas edukować marketerów, pokazując, że content marketing działa - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Natalia Chrzanowska z Brand 24. więcej

 
Tomorrow wyprodukuje film promujący łódzkie kina

Firma Tomorrow wyprodukuje na zlecenie władz województwa łódzkiego film promujący lokalne kina w tym regionie. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Colgate Total: The ultimate mouth protection. MasterCard: Shoes Nike: Is for Victory Sony: Tango Correio da Manh?: Ice cream
 
Prasa  
 
Wydawcy pod wrażeniem wyników paywalla ,,Gazety Wyborczej". ,,To edukacja internautów i branży wydawniczej"

Prawie 55 tys. sprzedanych cyfrowych prenumerat „Gazety Wyborczej” to niewątpliwy sukces pokazujący, że za treści wysokiej jakości należy pobierać w internecie opłaty, oraz stanowiący wzór dla innych wydawców prasowo-internetowych - komentują dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Piotr Stasiak i Jacek Czynajtis. więcej

 
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (raport za 2014 rok)

W ub.r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazła się „Polityka”, która wyprzedziła „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”. więcej

 
Marcin Wolski szefem SDP w Warszawie. ,,Koniec niezależności"

Zmieniły się władze warszawskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Na stanowisku prezesa Grzegorza Cydejkę zastąpił satyryk Marcin Wolski. więcej

 
,,W Sieci" z dodatkiem ekonomicznym ,,wGospodarce". ,,To może być samodzielny tytuł prasowy"

Od bieżącego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) raz w miesiącu do tytułu dołączany będzie dodatek ekonomiczny „wGospodarce”, dzięki któremu wydawca chce poszerzyć swoją ofertę reklamową. - Plany wobec magazynu są znacznie większe, być może jako samodzielny tytuł prasowy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes Fratrii. więcej

 
Kacper Kowalski: wyróżnienie w World Press Photo to dla mnie nagroda za całokształt

- Nagroda jest przede wszystkim narzędziem. Jest jak klucz, który pomaga otwierać drzwi. A dalej - wszystko zależy od pomysłu i propozycji, z jakimi się za te drzwi przychodzi - stwierdza w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kacper Kowalski, jedyny polski laureat World Press Photo 2015. więcej

 
22 proc. Polaków czyta ,,Tele Tydzień", 14 proc. - ,,Życie na Gorąco" (TOP tygodników i dwutygodników)

W drugim półroczu ub.r. liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce przypadło „Przyjaciółce” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" na czele e-wydań w 2014 roku. ,,Gazeta Wyborcza" poza podium

W 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a najwięcej zyskał „Parkiet”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce należało do „Dziennika Bałtyckiego”. więcej

 
Serwis ,,Rzeczpospolitej" przeszedł na nową wersję

Po ponad trzech miesiącach testowania przez użytkowników nowa odsłona serwisu internetowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) została ustawiona jako domyślna. Użytkownicy mogą jednak jeszcze przełączyć się do poprzedniej wersji. więcej

 
Agora: o 2-4 proc. wzrośnie rynek reklamy w 2015 roku

Agora prognozuje, że wartość wydatków na reklamę w Polsce w 2015 roku powinna wzrosnąć od 2 do 4 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym - podała spółka w raporcie kwartalnym. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" z 55 tys. użytkowników płacących w internecie

Na koniec ub.r. z płatnego dostępu do treści „Gazety Wyborczej” (Agora) w internecie korzystało 54,9 tys. użytkowników, ponad dwa razy więcej niż kwartał wcześniej. Większość wybrała własny system „GW”, decydując się na pakiety miesięczne lub roczne. więcej

 
,,W Sieci" sprzedaje o 21 tys. egz. więcej niż ,,Do Rzeczy"

W ostatnim miesiącu 2014 roku większość tygodników opinii zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Powszechny”, a liderem segmentu pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
Agora ze wzrostem przychodów i stratą w 2014 roku

W IV kwartale 2014 roku Grupa Agora miała 334 mln zł przychodów, a jej zysk netto wyniósł 9,7 mln zł. Natomiast w całym 2014 roku przychody spółki sięgnęły kwoty 1,102 mld zł, ale miała ona stratę netto wynoszącą 11 mln zł. więcej

 
Karolina Kucharska-Sieniła: ze Ströera do Wydawnictwa Zwierciadło

Karolina Kucharska-Sieniła objęła stanowisko starszego specjalisty ds. promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło, wydawcy miesięczników „Zwierciadło” i „Sens”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Wprost - 2015-02-23 Newsweek - 2015-02-23 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-02-23 Do Rzeczy - 2015-02-23 Dziennik Wschodni - 2015-02-22
 
Internet  
 
E-mail marketing traci wśród młodych internautów na rzecz social media, ale sprawdza się w e-commerce

W dobie mediów społecznościowych rola e-mail marketingu została mocno ograniczona. Wciąż jednak jako narzędzie komunikacji ma duży potencjał, m.in. w branży e-commerce - oceniają dla Wirtualnemedia.pl m.in. Adam Wysocki, Marcin Michalski, Sylwia Chmielewska i Sławomir Kornicki. więcej

 
Ceneo z rekordem, Skąpiec przed Okazje.info i Nokautem

Zdecydowanie najpopularniejszą porównywarką cenową jest Ceneo.pl, które w grudniu ub.r. osiągnęło rekordową odwiedzalność. Okazje.info zanotowały niewielki spadek natomiast Skąpiec.pl i Nokaut.pl w pewnych statystykach straciły, a w innych zyskały. więcej

 
Coraz więcej osób płaci za internetowe newsy ,,Gazety Wyborczej". ,,Każdy wzrost ma swoją dynamikę "

Na koniec 2014 roku z płatnego dostępu do treści „Gazety Wyborczej” (Agora) w internecie korzystało 54,9 tys. użytkowników. To ponad dwa razy więcej niż w końcu września. - Wyniki z ostatnich miesięcy ubiegłego roku są bardzo dobre, ale każdy wzrost ma swoją dynamikę - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kossakowski, członek zarządu Agory.   więcej

 
W reklamowej walce Onetu i WP oprócz zasięgów i stron głównych liczą się różnorodne serwisy i wideo

Największy łączny zasięg serwisów i strony głównej już nie wystarczy wydawcy portalu, żeby być liderem na rynku reklamowym. Liczą się również zdywersyfikowane portfolio stron, zapewniające dotarcie do różnych grup użytkowników, oraz szczególnie popularne ostatnio wśród reklamodawców treści wideo - oceniają dla Wirtualnemedia.pl analitycy z domów mediowych, komentując rywalizację Grupy Onet i Grupy Wirtualna Polska. więcej

 
Serwis ,,Rzeczpospolitej" przeszedł na nową wersję

Po ponad trzech miesiącach testowania przez użytkowników nowa odsłona serwisu internetowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) została ustawiona jako domyślna. Użytkownicy mogą jednak jeszcze przełączyć się do poprzedniej wersji. więcej

 
Marcin Michalski: e-mail marketing nie umarł, tylko ewoluuje w erze social media

Fakt, że spędzamy coraz mniej czasu na skrzynce mailowej aniżeli na serwisach społecznościowych jest niepodważalny i należy się z nim pogodzić. Jednak e-mail jest cały czas kanałem, dzięki któremu można dotrzeć do bardzo specyficznych grup docelowych w skuteczny sposób - uważa Marcin Michalski, członek zarządu Cube Group. więcej

 
Facebook pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)

Facebook rozpoczął w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową w telewizji, internecie i na outdoorze. Promuje się w niej jako portal społecznościowy, który pomaga nawiązywać i utrzymywać przyjaźnie. więcej

 
Opera na komputery ma ponad 55 mln użytkowników, Polacy w czołówce

Co miesiąc z desktopowej wersji przeglądarki internetowej Opera korzysta obecnie ponad 55 milionów unikalnych użytkowników - podała firma Opera Software. więcej

 
Do 2019 r. w USA podwoją się wydatki na technologie e-commerce

W latach 2015 - 2019 amerykańskie firmy przeznaczą na platformy związane z handlem w sieci o ponad 75 proc. więcej środków niż obecnie, a w krajach rozwiniętych sprzedaż internetowa w 2018 r. przekroczy 1,6 bln dolarów - przewidują analitycy z Forrester Research. więcej

 
Strefa.pl w nowej wersji od Interii i Home.pl

Należąca do Interii platforma Strefa.pl, obejmująca usługi technologiczne dla firm i klientów indywidualnych, została uruchomiona w gruntownie zmodyfikowanej odsłonie. Przy jej przygotowaniu i obsłudze portal zaczął w szerokim zakresie współpracować z firmą hostingową Home.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Maleje optymizm szefów firm wobec sytuacji gospodarczej

Kurczy się grono prezesów i dyrektorów generalnych przekonanych, że tempo światowego wzrostu gospodarczego ulegnie poprawie w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Jednocześnie stabilne pozostaje ich przekonanie o zdolności do osiągnięcia wzrostu przychodów we własnych firmach wynika z badania PwC. więcej

 
Public Relations  
 
Ecorys za 600 tys. zł obsłuży akcję PARP o kapitale ludzkim
 
Karolina Kucharska-Sieniła: ze Ströera do Wydawnictwa Zwierciadło
 
Technologie  
 
Lenovo: przepraszamy, jeśli użytkownicy poczuli się zaniepokojeni Superfishem
 
Apple udostępni iOS 8.3 w wersji beta, chce uniknąć wpadek
 
Sony z PlayStation 4 wygrywa z Microsoftem i Xbox One
 
Netia redukuje koszty. Spółka stawia na usługi mobilne, chmurę i centra danych
 
Gospodarka  
 
Maleje optymizm szefów firm wobec sytuacji gospodarczej
 
Markus Tellenbach: Dla TVN-u 2015 rok będzie okresem żniw
 
Netia redukuje koszty. Spółka stawia na usługi mobilne, chmurę i centra danych
 
Wybory skłaniają kolejne grupy zawodowe do strajków
 
Unijne pieniądze na badania i rozwój. ,,Zachęcą do powrotu młodych naukowców do Polski"
 
Lewiatan: Za duże kompetencje Państwowej Inspekcji Pracy
 
Inwestycje w alkohole bywają znacznie atrakcyjniejsze od bankowych lokat
 
Jak działa windykator
 
Niewiele da się odliczyć od przychodu z opłaty za ustanowienie służebności przesyłu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Rozdano Złote Maliny. "Kirk Cameron's Saving Christmas" najgorszym filmem roku
 
Julia Marcell i Years & Years wystąpią na Open'er Festival 2015
 
"New World" - nowy serial HBO. Odpowiada za niego Gus Van Sant
 
13 maja 2015 r. premiera filmu "Mad Max: Na drodze gniewu" (wideo)
 
Film "Pięćdziesiąt twarzy Greya" zarobił już 300 milionów dolarów
 
Jerry Bruckheimer i Len Wiseman odpowiadają za serial "Lucifer"
 
Premiera "Gra o tron" w twierdzy Tower w Londynie
 
Blog  
 
Hulaj dusza! - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Ciemna strona mocy - Wanda Konarzewska
 
Na tydzień olać media i marketing! - Bartosz Konopka
 
Jak wykorzystać media społecznościowe w branżach w których stworzenie dobrej reklamy to prawdziwe wyzwanie - Małgorzata Bednarek
 
Koło się zamyka - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl