|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 22 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Łukasz Grass znika z TVP. Stawia na ,,Celebrity Splash!"
Łukasz Grass, który od marca będzie współprowadzącym „Celebrity Splash!” w Polsacie, zakończył współpracę z TVP Polonia. - Prowadzenie programu w Polsacie to kolejne wyzwanie na drodze zawodowej, jaką obrałem po rozstaniu z newsami trzy lata temu - mówi Wirtualnemedia.pl Grass.
więcej
|
|
Wydawcy pod wrażeniem wyników paywalla ,,Gazety Wyborczej". ,,To edukacja internautów i branży wydawniczej"
Prawie 55 tys. sprzedanych cyfrowych prenumerat „Gazety Wyborczej” to niewątpliwy sukces pokazujący, że za treści wysokiej jakości należy pobierać w internecie opłaty, oraz stanowiący wzór dla innych wydawców prasowo-internetowych - komentują dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Piotr Stasiak i Jacek Czynajtis.
więcej
|
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (raport za 2014 rok)
W ub.r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazła się „Polityka”, która wyprzedziła „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)
- Reklama natywna i content marketing to modne terminy, ale nie wszyscy marketerzy wiedzą, co dokładnie oznaczają. Oba narzędzia wymagają dużego wyczucia i dokładnie opracowanej strategii - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Robert Bednarski, Tomasz Machała, Natalia Chrzanowska, Magdalena Mulenga, Rafał Dubrawski i Jakub Polakowski.
więcej
|
Będzie kontrola przestrzegania prawa pracy w TVN. ,,Decyzja pod wpływem doniesień medialnych"
Okręgowa Inspekcja Pracy w Warszawie rozpocznie w przyszłym tygodniu kontrolę w Grupie TVN i sprawdzi, czy wobec pracowników nie było łamane prawo pracy.
więcej
|
Helsińska Fundacja Praw Człowieka krytykuje artykuł ,,Wprost" o Kamilu Durczoku
|
,,Celebrity Splash!" i ,,Słoiki" wiosennymi nowościami Polsatu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Łukasz Grass znika z TVP. Stawia na ,,Celebrity Splash!"
Łukasz Grass, który od marca będzie współprowadzącym „Celebrity Splash!” w Polsacie, zakończył współpracę z TVP Polonia. - Prowadzenie programu w Polsacie to kolejne wyzwanie na drodze zawodowej, jaką obrałem po rozstaniu z newsami trzy lata temu - mówi Wirtualnemedia.pl Grass.
więcej
|
|
,,Wprost" o Kamilu Durczoku: mobbingował i molestował w redakcji ,,Faktów"
- Po kilku tygodniach badania sprawy, możemy już napisać, że przypadków molestowania i mobbingu dopuszczał się Kamil Durczok, szef „Faktów” - stwierdza w nowym numerze „Wprost”. Dziennikarze tygodnika podkreślają, że wysłuchali relacji ofiar takich praktyk.
więcej
|
|
Wizja pozwała TVP i LeasingTeam. ,,Prezes szkodzi interesowi telewizji publicznej"
Związek zawodowy Wizja pozwał Telewizję Polską i LeasingTeam, zarzucając im bezprawne wyprowadzenie pracowników z TVP do firmy zewnętrznej. - Ma pan szansę przejść do historii jako wielki destruktor mediów publicznych - tak związkowcy piszą do prezesa TVP.
więcej
|
|
Rusza program ,,Fakty po Faktach. Debata". Co miesiąc dyskusja
Kanał TVN24 rozpoczyna emisję programu „Fakty po Faktach. Debata”. Co miesiąc widzowie stacji będę mogli obejrzeć w nim dyskusję na jeden z ważnych tematów polityczno-społecznych.
więcej
|
|
TVP pozwała Polski Związek Piłki Siatkowej za bezpodstawne wykluczenie z przetargu
Telewizja Polska pozwała Polski Związek Piłki Siatkowej. Publiczny nadawca zarzuca organizacji bezpodstawne wykluczenie go z przetargu na zakup praw telewizyjnych do rozgrywek reprezentacji Polski w siatkówce.
więcej
|
|
Gok Wan wróci jesienią do TVN Style z nowym programem
Kanał TVN Style szykuje nowy program, który poprowadzi brytyjski stylista Gok Wan. Widzowie zobaczą go na antenie jesienią tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Żona Kamila Durczoka kontra ,,Wprost": ,,psy gończe wykonujące medialną egzekucję" i ,,prawa ofiar molestowania"
Marianna Dufek-Durczok skrytykowała publikacje tygodnika „Wprost” o jej mężu Kamilu Durczoku. - Pomyliliście rolę dziennikarzy z rolą psów gończych tropiących ofiarę. To w ogóle nie jest dziennikarstwo - stwierdziła. - Upominamy się o prawa ofiar molestowania i mobbingu, które spotkaliśmy podczas pracy nad tekstem - odpowiedziała jej redakcja „Wprost”.
więcej
|
|
Markus Tellenbach: Dla TVN-u 2015 rok będzie okresem żniw
Koniec kryzysu na rynku medialnym. Ceny telewizyjnych reklam zaczęły rosnąć pod koniec 2014 roku i w tym roku ten trend powinien się utrzymać. Prezes TVN oczekuje zarówno wzrostu przychodów, jak i zysku Grupy.
więcej
|
|
Jerry Bruckheimer i Len Wiseman odpowiadają za serial "Lucifer"
Jerry Bruckheimer i Len Wiseman zajmą się realizacją serialu "Lucifer" na podstawie wydawnictw DC Comics, który powstanie dla telewizji Fox.
więcej
|
|
Radio |
|
|
VOX FM zdobywa Kraków, RMF FM umacnia się na pozycji lidera
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa
Wydatki na reklamy w mediach pozainternetowych w styczniu br. zwiększyły się rok do roku o ponad 9 proc. Największy wzrost przychodów zanotowało radio, natomiast spadki w prasie codziennej mocno wyhamowały.
więcej
|
|
Ewa Farna, Sebastian Karpiel-Bułecka i skoczkowie reklamują Stan Darmowy w Play (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Stanu Darmowego w Play występują piosenkarze Ewa Farna i Sebastian Karpiel-Bułecka z zespołem Zakopower oraz skoczkowie na czele z Kamilem Stochem. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Generali w reklamach ,,zmienia ubezpieczenia" (wideo)
Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Grupy Generali Polska pod hasłem „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”. Akcję przygotowały firmy Testardo Gram, Carat Polska i Isobar Poland.
więcej
|
|
,,Net konkret" reklamowany w nju mobile (wideo)
W nowej kampanii reklamowej taryfy nju mobile (oferowanej przez Orange Polska) promowane są pakiety internetowe. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
,,Czarnoksiężnik z krainy Oz" w wersji niewidomej reklamuje Comcast (wideo)
Wersja „Czarnoksiężnika z krainy Oz” stworzona w wyobraźni niewidomej 7-latki promuje platformę Comcasta ułatwiającą dostęp do filmów i programów niepełnosprawnym odbiorcom.
więcej
|
|
Ravelo.pl reklamuje się w ,,Pytaniu na śniadanie"
Wystartowała kampania telewizyjna promująca księgarnię internetową Ravelo.pl (należącą do Grupy PWN). Spoty wyświetlane są w porannym paśmie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.
więcej
|
|
Discovery Polska i ZPR Media w IAA Polska. Powstanie raport o cenach reklam w telewizji
W ubiegłym tygodniu zarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków polski oddział koncernu telewizyjnego Discovery Communications i grupę medialną ZPR Media.
więcej
|
|
ClickAd wypromuje w internecie polską gospodarkę podczas Expo 2015
Agencja ClickAd wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację internetowej kampanii promującej polską gospodarkę na rynkach międzynarodowych przy okazji Expo 2015. Zdobyła budżet internetowej kampanii o wartości ponad 800 tys. zł.
więcej
|
|
Effective Media zrealizuje kampanię Warmii i Mazur za 6 mln zł
Effective Media Solutions za blisko 6 mln zł przeprowadzi na zlecenie władz województwa warmińsko-mazurskiego ogólnopolską kampanię reklamującą atrakcyjność inwestycyjną tego regionu.
więcej
|
|
Tomasz Paciorek senior art directorem w agencji Opcom
Tomasz Paciorek awansował w agencji reklamowej Opcom na stanowisko senior art directora. Pracuje w niej od prawie czterech lat.
więcej
|
|
Tomasz Karolak z ochroną reklamuje Neostradę w Orange dla Firm (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Orange dla Firm z udziałem Tomasza Karolaka, w której promowany jest internet stacjonarny z chronionym łączem. Akcję przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
McDonald's, adidas, Orange Finanse, Betfair i Twinings - reklamy tygodnia (wideo)
Poniżej prezentujemy ranking pięciu najlepszych w ocenie Wirtualnemedia.pl reklam mijającego tygodnia. Wśród nich tylko jedna polska produkcja - spot Orange Finanse, a aż cztery zagraniczne - reklamy McDonald’s, Betfair, adidasa i Twinings.
więcej
|
|
"With Dad" od Nissana najpopularniejszą reklamą z Super Bowl 2015 (wideo)
YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas ostatniego finału ligi footballu amerykańskiego NFL, był spot promujący markę Nissan.
więcej
|
|
Rafał Dubrawski: content marketing nie polega na ukryciu sponsora treści, ale na przedstawieniu go w korzystnym świetle
- Sukces może odnieść tylko treść, która jest daleko ponad przeciętną. To, co średnie, zawsze zginie w zalewie informacji, nawet przy najlepszej dystrybucji, o której także nigdy nie można zapominać - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Rafał Dubrawski z Nowoczesnej Firmy.
więcej
|
|
Anna Szczepańska: z MEC do Starcomu
Anna Szczepańska dołączyła do zespołu domu mediowego Starcom (należącego Starcom MediaVest Group). Wcześniej pracowała m.in. w MEC i Provident Polska.
więcej
|
|
Ewa Kapler media managerem w MEC
Ewa Kapler awansowała na stanowisko media managera w domu mediowym MEC. Pracuje w nim od 10 lat.
więcej
|
|
Natalia Chrzanowska: reklama natywna i content marketing powinny odpowiadać na potrzeby internautów
- Jest spora część przedsiębiorstw, która cały czasu inwestuje w reklamy displayowe chcąc dotrzeć do konkretnej liczby odbiorców. Ich skuteczność jednak cały czas spada, dlatego powinniśmy cały czas edukować marketerów, pokazując, że content marketing działa - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Natalia Chrzanowska z Brand 24.
więcej
|
|
Tomorrow wyprodukuje film promujący łódzkie kina
Firma Tomorrow wyprodukuje na zlecenie władz województwa łódzkiego film promujący lokalne kina w tym regionie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wydawcy pod wrażeniem wyników paywalla ,,Gazety Wyborczej". ,,To edukacja internautów i branży wydawniczej"
Prawie 55 tys. sprzedanych cyfrowych prenumerat „Gazety Wyborczej” to niewątpliwy sukces pokazujący, że za treści wysokiej jakości należy pobierać w internecie opłaty, oraz stanowiący wzór dla innych wydawców prasowo-internetowych - komentują dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Piotr Stasiak i Jacek Czynajtis.
więcej
|
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (raport za 2014 rok)
W ub.r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazła się „Polityka”, która wyprzedziła „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
Marcin Wolski szefem SDP w Warszawie. ,,Koniec niezależności"
Zmieniły się władze warszawskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Na stanowisku prezesa Grzegorza Cydejkę zastąpił satyryk Marcin Wolski.
więcej
|
|
,,W Sieci" z dodatkiem ekonomicznym ,,wGospodarce". ,,To może być samodzielny tytuł prasowy"
Od bieżącego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) raz w miesiącu do tytułu dołączany będzie dodatek ekonomiczny „wGospodarce”, dzięki któremu wydawca chce poszerzyć swoją ofertę reklamową. - Plany wobec magazynu są znacznie większe, być może jako samodzielny tytuł prasowy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes Fratrii.
więcej
|
|
Kacper Kowalski: wyróżnienie w World Press Photo to dla mnie nagroda za całokształt
- Nagroda jest przede wszystkim narzędziem. Jest jak klucz, który pomaga otwierać drzwi. A dalej - wszystko zależy od pomysłu i propozycji, z jakimi się za te drzwi przychodzi - stwierdza w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kacper Kowalski, jedyny polski laureat World Press Photo 2015.
więcej
|
|
22 proc. Polaków czyta ,,Tele Tydzień", 14 proc. - ,,Życie na Gorąco" (TOP tygodników i dwutygodników)
W drugim półroczu ub.r. liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce przypadło „Przyjaciółce” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" na czele e-wydań w 2014 roku. ,,Gazeta Wyborcza" poza podium
W 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a najwięcej zyskał „Parkiet”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce należało do „Dziennika Bałtyckiego”.
więcej
|
|
Serwis ,,Rzeczpospolitej" przeszedł na nową wersję
Po ponad trzech miesiącach testowania przez użytkowników nowa odsłona serwisu internetowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) została ustawiona jako domyślna. Użytkownicy mogą jednak jeszcze przełączyć się do poprzedniej wersji.
więcej
|
|
Agora: o 2-4 proc. wzrośnie rynek reklamy w 2015 roku
Agora prognozuje, że wartość wydatków na reklamę w Polsce w 2015 roku powinna wzrosnąć od 2 do 4 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym - podała spółka w raporcie kwartalnym.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z 55 tys. użytkowników płacących w internecie
Na koniec ub.r. z płatnego dostępu do treści „Gazety Wyborczej” (Agora) w internecie korzystało 54,9 tys. użytkowników, ponad dwa razy więcej niż kwartał wcześniej. Większość wybrała własny system „GW”, decydując się na pakiety miesięczne lub roczne.
więcej
|
|
,,W Sieci" sprzedaje o 21 tys. egz. więcej niż ,,Do Rzeczy"
W ostatnim miesiącu 2014 roku większość tygodników opinii zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Powszechny”, a liderem segmentu pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
Agora ze wzrostem przychodów i stratą w 2014 roku
W IV kwartale 2014 roku Grupa Agora miała 334 mln zł przychodów, a jej zysk netto wyniósł 9,7 mln zł. Natomiast w całym 2014 roku przychody spółki sięgnęły kwoty 1,102 mld zł, ale miała ona stratę netto wynoszącą 11 mln zł.
więcej
|
|
Karolina Kucharska-Sieniła: ze Ströera do Wydawnictwa Zwierciadło
Karolina Kucharska-Sieniła objęła stanowisko starszego specjalisty ds. promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło, wydawcy miesięczników „Zwierciadło” i „Sens”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
E-mail marketing traci wśród młodych internautów na rzecz social media, ale sprawdza się w e-commerce
W dobie mediów społecznościowych rola e-mail marketingu została mocno ograniczona. Wciąż jednak jako narzędzie komunikacji ma duży potencjał, m.in. w branży e-commerce - oceniają dla Wirtualnemedia.pl m.in. Adam Wysocki, Marcin Michalski, Sylwia Chmielewska i Sławomir Kornicki.
więcej
|
|
Ceneo z rekordem, Skąpiec przed Okazje.info i Nokautem
Zdecydowanie najpopularniejszą porównywarką cenową jest Ceneo.pl, które w grudniu ub.r. osiągnęło rekordową odwiedzalność. Okazje.info zanotowały niewielki spadek natomiast Skąpiec.pl i Nokaut.pl w pewnych statystykach straciły, a w innych zyskały.
więcej
|
|
Coraz więcej osób płaci za internetowe newsy ,,Gazety Wyborczej". ,,Każdy wzrost ma swoją dynamikę "
Na koniec 2014 roku z płatnego dostępu do treści „Gazety Wyborczej” (Agora) w internecie korzystało 54,9 tys. użytkowników. To ponad dwa razy więcej niż w końcu września. - Wyniki z ostatnich miesięcy ubiegłego roku są bardzo dobre, ale każdy wzrost ma swoją dynamikę - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kossakowski, członek zarządu Agory.
więcej
|
|
W reklamowej walce Onetu i WP oprócz zasięgów i stron głównych liczą się różnorodne serwisy i wideo
Największy łączny zasięg serwisów i strony głównej już nie wystarczy wydawcy portalu, żeby być liderem na rynku reklamowym. Liczą się również zdywersyfikowane portfolio stron, zapewniające dotarcie do różnych grup użytkowników, oraz szczególnie popularne ostatnio wśród reklamodawców treści wideo - oceniają dla Wirtualnemedia.pl analitycy z domów mediowych, komentując rywalizację Grupy Onet i Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Serwis ,,Rzeczpospolitej" przeszedł na nową wersję
Po ponad trzech miesiącach testowania przez użytkowników nowa odsłona serwisu internetowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) została ustawiona jako domyślna. Użytkownicy mogą jednak jeszcze przełączyć się do poprzedniej wersji.
więcej
|
|
Marcin Michalski: e-mail marketing nie umarł, tylko ewoluuje w erze social media
Fakt, że spędzamy coraz mniej czasu na skrzynce mailowej aniżeli na serwisach społecznościowych jest niepodważalny i należy się z nim pogodzić. Jednak e-mail jest cały czas kanałem, dzięki któremu można dotrzeć do bardzo specyficznych grup docelowych w skuteczny sposób - uważa Marcin Michalski, członek zarządu Cube Group.
więcej
|
|
Facebook pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)
Facebook rozpoczął w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową w telewizji, internecie i na outdoorze. Promuje się w niej jako portal społecznościowy, który pomaga nawiązywać i utrzymywać przyjaźnie.
więcej
|
|
Opera na komputery ma ponad 55 mln użytkowników, Polacy w czołówce
Co miesiąc z desktopowej wersji przeglądarki internetowej Opera korzysta obecnie ponad 55 milionów unikalnych użytkowników - podała firma Opera Software.
więcej
|
|
Do 2019 r. w USA podwoją się wydatki na technologie e-commerce
W latach 2015 - 2019 amerykańskie firmy przeznaczą na platformy związane z handlem w sieci o ponad 75 proc. więcej środków niż obecnie, a w krajach rozwiniętych sprzedaż internetowa w 2018 r. przekroczy 1,6 bln dolarów - przewidują analitycy z Forrester Research.
więcej
|
|
Strefa.pl w nowej wersji od Interii i Home.pl
Należąca do Interii platforma Strefa.pl, obejmująca usługi technologiczne dla firm i klientów indywidualnych, została uruchomiona w gruntownie zmodyfikowanej odsłonie. Przy jej przygotowaniu i obsłudze portal zaczął w szerokim zakresie współpracować z firmą hostingową Home.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|