|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 24 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Prawnicy o sprawie Durczoka: mobbing trudny do udowodnienia, to ,,Wprost" może zostać oskarżony
W świetle prawa trudno jednoznacznie orzec, czy zachowanie Kamila Durczoka w redakcji „Faktów” TVN przedstawione przez „Wprost” wyczerpuje znamiona mobbingu. Osoby czujące się poszkodowane powinny pozwać dziennikarza i udowodnić to przed sądem. Za to Durczok może pozwać „Wprost” za naruszenie dóbr osobistych i zniesławienie - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Okręgowa Inspekcja Pracy wkracza do TVN. ,,Inspektor może przesłuchiwać zatrudnione osoby"
Okręgowa Inspekcja Pracy w Warszawie rozpoczęła kontrolę w Grupie TVN. Inspektorzy sprawdzą, czy w firmie nie było łamane prawo pracy. - W sprawach dotyczących ewentualnej dyskryminacji lub mobbingu powoływana przez pracodawcę komisja nie zastępuje kontroli niezależnego organu - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Sobiesław Jaroszek, zastępca okręgowego inspektora pracy w Warszawie.
więcej
|
|
Orange, USP Zdrowie i Lidl mniej na reklamy - mocno w górę Aflofarm, Kino Świat i Volkswagen
Największym reklamodawcą w mediach pozainternetowych pozostaje niezmiennie Aflofarm Farmacja Polska. Do czołowej dziesiątki największych reklamodawców awansowały Nestle Polska i P4, natomiast spore spadki zanotowały Orange, USP Zdrowie i Lidl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (raport za 2014 rok)
W ub.r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazła się „Polityka”, która wyprzedziła „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
Wydawcy pod wrażeniem wyników paywalla ,,Gazety Wyborczej". ,,To edukacja internautów i branży wydawniczej"
Prawie 55 tys. sprzedanych cyfrowych prenumerat „Gazety Wyborczej” to niewątpliwy sukces pokazujący, że za treści wysokiej jakości należy pobierać w internecie opłaty, oraz stanowiący wzór dla innych wydawców prasowo-internetowych - komentują dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Piotr Stasiak, Jacek Czynajtis i Rafał Oracz.
więcej
|
Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)
|
Będzie kontrola przestrzegania prawa pracy w TVN. ,,Decyzja pod wpływem doniesień medialnych"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Prawnicy o sprawie Durczoka: mobbing trudny do udowodnienia, to ,,Wprost" może zostać oskarżony
W świetle prawa trudno jednoznacznie orzec, czy zachowanie Kamila Durczoka w redakcji „Faktów” TVN przedstawione przez „Wprost” wyczerpuje znamiona mobbingu. Osoby czujące się poszkodowane powinny pozwać dziennikarza i udowodnić to przed sądem. Za to Durczok może pozwać „Wprost” za naruszenie dóbr osobistych i zniesławienie - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Okręgowa Inspekcja Pracy wkracza do TVN. ,,Inspektor może przesłuchiwać zatrudnione osoby"
Okręgowa Inspekcja Pracy w Warszawie rozpoczęła kontrolę w Grupie TVN. Inspektorzy sprawdzą, czy w firmie nie było łamane prawo pracy. - W sprawach dotyczących ewentualnej dyskryminacji lub mobbingu powoływana przez pracodawcę komisja nie zastępuje kontroli niezależnego organu - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Sobiesław Jaroszek, zastępca okręgowego inspektora pracy w Warszawie.
więcej
|
|
Małgorzata Steckiewicz przeszła z RMF FM do TVP Info
Małgorzata Steckiewicz zadebiutowała w poniedziałek na antenie stacji TVP Info, gdzie zaczęła prowadzić serwisy informacyjne. Do telewizji przeszła z radia RMF FM, w którym spędziła 12 lat.
więcej
|
|
CI Polsat kupuje seriale od TVP. Będą też dwie własne produkcje
Kanał CI Polsat zakupił od Telewizji Polskiej trzy seriale dokumentalne. Stacja wiosną zamierza pokazać też dwie nowe autorskie produkcje o tematyce kryminalnej.
więcej
|
|
Udany tydzień dla Jedynki. Hitami seriale TVP
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Magazyn ,,Disco Polo Life" w stacji Disco Polo Music
Kanał Disco Polo Music od marca br. rozpocznie emisję nowego programu „Disco Polo Life”. Jego gospodarzami będą Marta Leleniewska i Piotr Świergalski.
więcej
|
|
Platforma Horizon UPC ma już milion użytkowników
Oferowana przez operatora kablowego UPC platforma Horizon na całym świecie ma już milion klientów. Dotąd Horizon pojawił się w pięciu krajach, a wkrótce trafi do kolejnych.
więcej
|
|
Ewa Chodakowska i Marieta Marecka wiosną w Kuchnia+
Kanał Kuchnia+ wiosną br. pokaże nowe serie własnych produkcji: „Be Active. Ewa Chodakowska”, „ABC Gotowania” oraz „Cook News”.
więcej
|
|
,,Tatusiowie na medal" nowym serialem Romance TV
10 marca 2015 roku Romance TV rozpocznie emisję nowego serialu „Tatusiowie na medal”.
więcej
|
|
Doda, Pudzian i Czesław Mozil skomentują ,,100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać" w Eska TV
W niedzielę 8 marca br. na antenie Eska TV zadebiutuje program „100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać”. Będzie to ranking muzyczny z udziałem gwiazd, m.in. Dody, Czesława Mozila i Sylwii Grzeszczak.
więcej
|
|
,,Nie rób scen" i ,,Mąż czy nie mąż" prapremierowo w Player.pl
W serwisie Player.pl pojawiły się prapremierowe odcinki nowych seriali TVN „Nie rób scen” i "Mąż czy nie mąż". Ten pierwszy serial jest dostępny jednak na razie tylko dla użytkowników Strefy T-Mobile.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Orange, USP Zdrowie i Lidl mniej na reklamy - mocno w górę Aflofarm, Kino Świat i Volkswagen
Największym reklamodawcą w mediach pozainternetowych pozostaje niezmiennie Aflofarm Farmacja Polska. Do czołowej dziesiątki największych reklamodawców awansowały Nestle Polska i P4, natomiast spore spadki zanotowały Orange, USP Zdrowie i Lidl.
więcej
|
|
Reklama radiowa ze spadkiem, ale zyskuje w segmencie cyfrowym
W ub.r. przychody z reklam radiowych były mniejsze niż rok wcześniej, na plusie utrzymuje się wciąż segment cyfrowy, choć i tutaj dynamika wzrostu jest coraz słabsza - wynika z danych opublikowanych przez Radio Advertising Bureau.
więcej
|
|
Maszynista i kasjerka w kolejnych reklamach PKP Intercity (wideo)
Bohaterami drugiej odsłony kampanii reklamowej PKP i PKP Intercity są pracujący w tych firmach maszynista i kasjerka. Akcja, przygotowana przez firmy BBDO Warszawa i Havas Media, jest prowadzona pod hasłem „PKP. Zapowiada się dobra podróż”.
więcej
|
|
CAM Media wypromuje makaron w Chinach i na Ukrainie
Firma CAM Media wygrała przetarg Polskiej Izby Makaronu na realizację trzyletniej kampanii promującej polski makaron na Ukrainie i w Chinach. Budżet działań pod hasłem „Makarony Europy” oszacowano na 3,15 mln euro netto.
więcej
|
|
Góralski podryw ,,Rodzinki.pl" reklamuje Neostradę ze sprzętem w Orange (wideo)
W nowej reklamie Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl” wypoczywających na feriach zimowych promowana jest Neostrada. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Film Produkcja, Chimney, Post Meridian i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
13 agencji walczy o realizację kampanii Państwowej Inspekcji Pracy
Trzynaście agencji walczy o pracę przy kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”. Wśród nich Fabryka Komunikacji Społecznej, która pracowała dla Państwowej Inspekcji Pracy przy tej akcji dwa lata temu.
więcej
|
|
Katarzyna Glinka i Andrzej Polan w kampanii ,,5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczyna tegoroczną, czwartą edycję kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Jej ambasadorami są Katarzyna Glinka i Andrzej Polan. Za realizację działań odpowiada agencja Rebel Media.
więcej
|
|
,,Plus zwiększa sumę szczęścia" w reklamach Multi Multi (wideo)
Totalizator Sportowy zaczął kampanię reklamową gry liczbowej Multi Multi prezentującą dostępną w tej grze opcję Plus. Akcję przygotowały firmy Fat Baby, Film Reaktor i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Afrykańska podróż ,,on/off" w wiosenno-letniej kampanii House (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca wiosenno-letnią kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję - opartą na dwóch odsłonach: „On” i „Off” - producent przygotował wspólnie z agencjami AF Photo i Zjednoczenie.com.
więcej
|
|
Paweł Petkowicz dyrektorem zarządzającym internetowej sieci reklamowej Budowia
Grupa ZPR Media rozbudowała strukturę sieci reklamy internetowej Budowia, wchodzącej w skład IDMNetu. Nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego sieci objął Paweł Petkowicz, dotąd związany z NK.pl.
więcej
|
|
Vizeum przejął od Mindshare obsługę MetLife
Dom mediowy Vizeum (należący do Dentsu Aegis Network Polska) wygrał przetarg na obsługę mediową towarzystwa ubezpieczeniowego MetLife. Poprzednio zajmował się tym Mindshare Polska.
więcej
|
|
Żaneta Szysz awansowała w ZenithOptimedia Group
Żaneta Szysz awansowała w strukturze domu mediowego ZenithOptimedia Group. Zarządza teamem obsługującym L’Oreal Polska.
więcej
|
|
Marcin Płucinik i Grzegorz Wojciechowski w Neon Shake Advertising
Pracę w agencji reklamowej Neon Shake Advertising rozpoczęli Marcin Płucinik i Grzegorz Wojciechowski. Płucinik objął funkcję projektanta, a Wojciechowski - PR & social media managera.
więcej
|
|
Karolina Przybysz-Smęda: z ,,Wysokich Obcasów" do Havas Worldwide Warsaw
Karolina Przybysz-Smęda dołączyła do zespołu agencji reklamowej Havas Worldwide Warsaw. Przeszła z „Wysokich Obcasów”, gdzie była redaktorem internetowym.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży tygodników lokalnych w 2014 roku. ,,Tygodnik Ostrołęcki" z największym spadkiem
W ub.r. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Czas Chojnic”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
,,Twój Styl" na czele miesięczników. ,,Skarb" na drugim miejscu (dane PBC za II półrocze)
„Twój Styl”, „Skarb” i „Claudia” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce w II półroczu ub.r. Natomiast na czele dwumiesięczników jest „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
ZKDP zmienia zdanie. Znów więcej danych dostępnych bezpłatnie
Zarząd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy zdecydował o ponownym poszerzeniu zakresu typów danych udostępnianych bezpłatnie. Będą one także z powrotem dostępne w cyklu miesięcznym.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" tworzy dział projektów specjalnych i akcji społecznych. Szefową Kinga Rybarczyk
„Gazeta Wyborcza” (Agora) utworzyła dział projektów specjalnych i akcji społecznych, który ma rozwijać wszystkie dodatkowe projekty realizowane przez zespół „Wyborczej”. Na jego czele stanęła Kinga Rybarczyk.
więcej
|
|
Rafał Oracz: ,,Gazeta Wyborcza" uszczelni paywall i wycofa treści z Gazeta.pl
Mam do Agory wielki szacunek za to, że bierze na swoje barki ciężar pioniera w dziedzinie płatnego dostępu do treści prasowych w internecie. Przewiduję, że w tym roku „Gazeta Wyborcza” zacznie coraz bardziej uszczelniać swój paywall i stopniowo wycofywać poważniejsze treści z Gazeta.pl - ocenia Rafał Oracz, szef OMG Poland.
więcej
|
|
Wszystkie e-wydania ,,Wprost" już z tekstem o Kamilu Durczoku
Część użytkowników elektronicznej wersji „Wprost” (AWR „Wprost”) w poniedziałek rano kupiło numer tygodnika bez okładkowego tekstu o Kamilu Durczoku. Wydawca opublikował już stosowną aktualizację, która pozwala na dostęp do całości wydania.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Urządzenia mobilne coraz ważniejsze podczas zakupów
Konsumenci dokonujący większości zakupów przez internet mają w zwyczaju porównywać ceny towarów w sklepach internetowych. Obecnie, dzięki stałemu dostępowi do internetu w komórkach, coraz częściej ten sam zwyczaj przejmują konsumenci w trakcie zakupów w tradycyjnych sklepach stacjonarnych - wynika z badania GfK.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|