|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 25 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Komisja TVN na półmetku prac. Przesłuchano już 12 osób, ma w planie 16 kolejnych
Działająca w TVN komisja ds. zbadania doniesień o mobbingu i molestowaniu w stacji przesłuchała już 12 osób. W planach ma rozmowy z kolejnymi, a pracę ma zakończyć w ciągu 10 dni. Z nieoficjalnych informacji wynika, że zgłosiły się do niej już obie informatorki „Wprost”.
więcej
|
|
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
Dalszy wzrost wydatków na reklamę, m.in. w efekcie przeniesienia części budżetów z telewizji do serwisów VoD i wideo oraz z prasy na mobile’u, kolejne spadki reklamowe w dziennikach i magazynach - prognozują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Izabela Albrychiewicz, Paulina Sobieszek i Dariusz Sachajko.
więcej
|
|
Polskie Radio na plusie, ale zysk spadł o 11 mln zł
W 2014 roku Polskie Radio wypracowało około 3 mln zł zysku netto, niemal o 11 mln zł mniej niż w 2013 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Prawnicy o sprawie Durczoka: mobbing trudny do udowodnienia, to ,,Wprost" może zostać oskarżony
W świetle prawa trudno jednoznacznie orzec, czy zachowanie Kamila Durczoka w redakcji „Faktów” TVN przedstawione przez „Wprost” wyczerpuje znamiona mobbingu. Osoby czujące się poszkodowane powinny pozwać dziennikarza i udowodnić to przed sądem. Za to Durczok może pozwać „Wprost” za naruszenie dóbr osobistych i zniesławienie - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (raport za 2014 rok)
W ub.r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazła się „Polityka”, która wyprzedziła „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
Wydawcy pod wrażeniem wyników paywalla ,,Gazety Wyborczej". ,,To edukacja internautów i branży wydawniczej"
|
Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Komisja TVN na półmetku prac. Przesłuchano już 12 osób, ma w planie 16 kolejnych
Działająca w TVN komisja ds. zbadania doniesień o mobbingu i molestowaniu w stacji przesłuchała już 12 osób. W planach ma rozmowy z kolejnymi, a pracę ma zakończyć w ciągu 10 dni. Z nieoficjalnych informacji wynika, że zgłosiły się do niej już obie informatorki „Wprost”.
więcej
|
|
KRRiT cofnęła koncesję stacji Religia.tv
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o cofnięciu koncesji satelitarnej przyznanej kanałowi Religia.tv - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest zakończenie emisji przez stację.
więcej
|
|
,,Polski lombard" wiosną w Polsat Play
Kanał Polsat Play wiosną br. wprowadzi do ramówki nowy cykl dokumentalny „Polski lombard”, pokazujący kulisy działania największego lombardu w naszym kraju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN pozwany, bo nie chce sprostować przez 17 minut informacji o e-papierosach w ,,Dzień dobry TVN"
Sieć sprzedaży e-papierosów eSmokingWorld pozwała stację TVN, domagając się wyemitowania ponad 17-minutowego sprostowania informacji o e-papierosach podanych w „Dzień dobry TVN”. TVN tłumaczy, że jest to program rozrywkowy, więc nie dotyczą go przepisy o sprostowaniu.
więcej
|
|
Tomasz Parfienowicz: z Viacomu na dyrektora strategii Discovery
Tomasz Parfienowicz, dotąd związany z Viacom International Media Networks, z początkiem kwietnia br. obejmie nowo utworzone stanowisko strategy directora w Discovery Networks.
więcej
|
|
Viacom traci widzów, będzie zwalniał pracowników
W 2014 r. grupa Viacom zanotowała słabszą widownię swoich kanałów telewizyjnych, ratunkiem ma być restrukturyzacja powiązana ze zwolnieniami pracowników i większa obecność w segmencie cyfrowym.
więcej
|
|
Seriale Polsatu i TVP przedpremierowo w ipli
Nowe odcinki seriali Polsatu i Telewizji Polskiej z wiosennych ramówek można będzie oglądać na platformie ipla przed ich premierą telewizyjną. Dla użytkowników przygotowano także materiały zza kulis produkcji stacji.
więcej
|
|
Comcast z większymi przychodami. Rośnie internet, mniej nowych abonentów telewizji
W 2014 r. Comcast, największy dostawca kablowy w USA, zanotował wzrost przychodów. Podstawą działalności operatora są użytkownicy szerokopasmowego internetu, a nie abonenci telewizji.
więcej
|
|
Tomasz Terlikowski: gdyby bohaterowie publikacji ,,Wprost" wystąpili pod nazwiskiem to obrońcy Durczoka rzuciliby się na ich życie
Trudno się dziwić ludziom, którzy mogli zostać skrzywdzeni przez Kamila Durczoka, że po nagonce na autorów „Wprost” nie mieli odwagi wystąpić pod nazwiskiem. Gdyby się zdecydowali to zrobić to obrońcy Kamila Durczoka jak psy gończe rzuciliby się żeby analizować ich życie osobiste - ocenia Tomasz Terlikowski, redaktor naczelny Telewizji Republika.
więcej
|
|
Agnieszka Gozdyra: zabezpieczeniem dla redakcji powinny być oświadczenia podpisane przez osoby oskarżające Durczoka
Bez anonimowych źródeł i anonimowych informatorów nie istniałoby dziennikarstwo śledcze. To oczywiste, że są osoby, które mają wrażliwą, istotną dla społecznego interesu wiedzę, a ukrywają swoją tożsamość choćby z troski o własne bezpieczeństwo - ocenia Agnieszka Gozdyra, dziennikarka Polsat News.
więcej
|
|
Inea chce podwoić liczbę indywidualnych abonentów z dostępem do szerokopasmowego internetu
Świadcząca usługi dostępu do sieci przez kable światłowodowe spółka Inea od miesiąca prowadzi sprzedaż oferty pozwalającej na komunikację elektroniczną o prędkości do 500 Mb/s. Między innymi dzięki niej firma chce w br. dwukrotnie zwiększyć liczbę korzystających z jej usług abonentów. Spółka rozbudowuje także sieć szerokopasmową, aby coraz większe obszary znajdowały się w jej zasięgu. We współpracy z Play rozwijać będzie również sprzedaż pakietową.
więcej
|
|
,,Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości" w Puls 2
17 marca 2015 roku Puls 2 rozpocznie emisję animacji „Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości”.
więcej
|
|
,,Nostalgia" - koniec serialu ,,Mad Men" (wideo)
W sieci pojawiła się kolejna zapowiedź ostatnich odcinków serialu „Mad Men".
więcej
|
|
Nowe programy edukacyjne i serial wiosną w MiniMini+ i teleToon+
W wiosennej ramówce kanałów MiniMini+ i teleToon+ pojawią się własne produkcje edukacyjne i serial m.in. „Myszka w Paski”, „Dzielny Lew Eryk” czy „Radiowęzeł 13 i pół”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
Dalszy wzrost wydatków na reklamę, m.in. w efekcie przeniesienia części budżetów z telewizji do serwisów VoD i wideo oraz z prasy na mobile’u, kolejne spadki reklamowe w dziennikach i magazynach - prognozują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Izabela Albrychiewicz, Paulina Sobieszek i Dariusz Sachajko.
więcej
|
|
Z reklam Polacy najbardziej ufają rekomendacjom znajomych, najmniej mailingowi
Wśród źródeł reklamy Polacy największym zaufaniem niezmiennie darzą rekomendacje znajomych, a najmniejszym mailingi z reklamami. Zaufanie do różnorodnych form reklamy jest jednak odmienne w zależności od wieku - wynika z badania IRCenter.
więcej
|
|
80-letnia aktorka reklamuje odzież Bohoboco
Bohaterką kampanii promującej wiosenno-letnią kolekcję marki Bohoboco jest 81-letnia aktorka Helena Norowicz. W reklamach pojawiła się obok o 60 lat młodszej Magdy Jasek.
więcej
|
|
KER: reklama Braveranu nie jest seksistowska ani szkodliwa dla dzieci (wideo)
Komisja Etyki Reklamy nie dopatrzyła się naruszenia norm branżowego kodeksu etycznego w animowanym spocie telewizyjnym Braveranu (Aflofarm Farmacja Polska).
więcej
|
|
Raper will.i.am reklamuje ,,The Wall Street Journal" (wideo)
Amerykański dziennik „The Wall Street Journal” rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową tytułu. - Udowodnimy, że na czytanie naszego tytułu warto zawsze znaleźć czas, niezależnie od tego jak bardzo jesteśmy zajęci - zapowiadają przedstawiciele „WSJ”.
więcej
|
|
Ratownicy GOPR w reklamie piwa Tatra (wideo)
Bohaterami nowego spotu telewizyjnego piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec) są ratownicy z Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, które sponsoruje marka. Kampanię przygotowały firmy Heart & Brain, Houdini Film, Media Vest i Roots PR.
więcej
|
|
Pracownicy ćwiczący reklamowanie w kampanii konta z gwarancją 4 proc. w Getin Banku (wideo)
Getin Bank rozpoczął kampanię reklamową konta oszczędnościowego z oprocentowaniem w wysokości 4 proc. obowiązującym do końca 2016 roku. Akcję przygotowały agencja reklamowa Good i dom mediowy MediaVest.
więcej
|
|
Małgorzata Kozera awansowała w Value Media
Małgorzata Kozera objęła w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) stanowisko digital strategic directora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Agata Meble reklamuje ,,rabat do 30 proc. lub 30 rat 0 proc." (wideo)
W nowej kampanii reklamowej sieć Agata Meble informuje o dwóch promocjach do wyboru: rabat wynoszący do 30 proc. albo płatność w 30 nieoprocentowanych ratach. Akcję reklamową przygotowały firmy Opus B i Vizeum Polska.
więcej
|
|
Urofuraginum reklamowany przez kobiety jako najlepszy na zakażenie dolnych dróg moczowych (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Urofuraginum (produkowanego przez Grupę Adamed). Akcja jest prowadzona pod hasłem „Nie ma szybszego rozwiązania w leczeniu zakażenia dolnych dróg moczowych!”.
więcej
|
|
OS3 będzie reklamować CityFit
Agencja OS3 zajmie się kompleksową obsługą reklamową sieci klubów fitness CityFit. Będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii komunikacji zarówno w internecie, jak i mediach pozainternetowych.
więcej
|
|
Parodia musicalu reklamuje zestaw dla młodych mam (wideo)
Spora dawka nienachalnego humoru i młoda matka, dla której lekiem na poporodową frustrację jest stworzenie musicalu - tak firma Hello Flo reklamuje swój nowy produkt.
więcej
|
|
Mastermind zrealizuje kampanię dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju
Mastermind Media wygrał przetarg Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju na przygotowanie i realizację szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Firma pokonała w nim czternastu konkurentów.
więcej
|
|
Śląskie szuka domu mediowego do kampanii Industriady 2015
Władze województwa śląskiego rozpoczęły przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii promującej Industriadę 2015. Działania mają obejmować telewizję, radio, internet, prasę i outdoor.
więcej
|
|
Oscarowa ,,Ida" pozdrawia w reklamach Łodzi
Urząd miejski Łodzi wykorzystał oscarowy sukces filmu „Ida” do promocji miasta. Nowe reklamy nawiązują do koncepcji zeszłorocznej kampanii, w której mieszkańcy Łodzi pozdrawiali osoby z innych miast.
więcej
|
|
Internautki i blogerki testują spray do powiek Optrex
Internautki współpracujące jako ambasadorki z agencją Streetcom Polska przetestują produkty firmy Reckitt Benckiser. Pięciotygodniowa kampania marketingu rekomendacji dotyczyć będzie sprayu na zamknięte powieki - Optrex.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ringier Axel Springer Polska: rośniemy w internecie dzięki strategii digital first, wideo, social mediom i Onetowi
Według menedżerów z Ringier Axel Springer Polska duże wzrosty odwiedzalności serwisów internetowych dzienników i magazynów tego wydawnictwa wynikają z konsolidacji internetowych i prasowych zespołów i procesów redakcyjnych. Źródłami wzrostu są też większa liczba treści wideo oraz promocja na portalach społecznościowych i stronie głównej Onetu.
więcej
|
|
Bronisław Wildstein odchodzi z ,,Do Rzeczy". Przejdzie do ,,w Sieci"
Bronisław Wildstein zdecydował się zakończyć współpracę z „Tygodnikiem Do Rzeczy” (Orle Pióro). Najprawdopodobniej przejdzie do konkurencyjnego tygodnika „w Sieci”, wydawanego przez Fratrię.
więcej
|
|
Minister rolnictwa zapłacił 12 tys. zł za wywiad z samym sobą w ,,Gazecie Wyborczej"
W połowie lutego br. ministerstwo rolnictwa wykupiło reklamę w „Gazecie Wyborczej” (Agora). Dziennik opublikował tekst zawierający pytania o strajk rolników i odpowiedzi ministra Marka Sawickiego.
więcej
|
|
Raper will.i.am reklamuje ,,The Wall Street Journal" (wideo)
Amerykański dziennik „The Wall Street Journal” rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową tytułu. - Udowodnimy, że na czytanie naszego tytułu warto zawsze znaleźć czas, niezależnie od tego jak bardzo jesteśmy zajęci - zapowiadają przedstawiciele „WSJ”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" nowym liderem czytelnictwa dzienników w dwóch województwach
Na Dolnym Śląsku, w Lubuskim i w Łódzkiem zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w II półroczu 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarze o publikacji ,,Wprost" o Durczoku: bez anonimowych źródeł nie ma dziennikarstwa śledczego
Bez anonimowych źródeł nie ma dziennikarstwa śledczego, ale redakcja powinna się zabezpieczyć przed ewentualnym procesem, podpisując z osobami oskarżającymi Kamila Durczoka oświadczenia - publikację „Wprost” z anonimowymi relacjami pracowników oceniają Ewa Wanat, Agnieszka Gozdyra, Tomasz Terlikowski, Sławomir Jastrzębowski, Mikołaj Lizut i Mikołaj Wójcik.
więcej
|
|
Tim Cook odwiedził redakcję ,,Bilda" (wideo)
Tim Cook, CEO koncernu Apple odwiedził redakcję niemieckiej bulwarówki „Bild”. Według obserwatorów rynku Cook przygotowuje w Europie grunt pod premierę zegarka Apple Watch.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski: ,,Wprost" od trzech tygodni posługuje się metodą z arsenału czarnego PR-u
Wreszcie coś się wydarzyło. „Wprost” z całą mocą stwierdził, że Durczok jest winny molestowania seksualnego i mobbingu oraz przytoczył historię, która ma nas do tego przekonać. Mnie przekonuje tak sobie - ocenia publikację „Wprost” o szefie „Faktów” TVN Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej
|
|
Kultura/Rozrywka |
|
|
Artur Andrus powraca z albumem ,,Cyniczne córy Zurychu"
|
|
"House of Cards" na ulicy Sezamkowej
|
|
Mark Ronson, Hey, Nosowska i Birth Of Joy na Orange Warsaw Festival 2015
|
|
"Every Breaking Wave" - oto nowy teledysk U2 (wideo)
|
|
Jarosław Kuźniar otworzył wystawę fotograficzną zatytułowaną ,,Kuźniar. Poza szlakiem"
|
|
"Piece by Piece" od Kelly Clarkson
|
|
"Wild Frontier" od The Prodigy (wideo)
|
|
,,Nostalgia" - koniec serialu ,,Mad Men" (wideo)
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|