|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 27 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Newsweek Plus" celuje w 30 tys. użytkowników. Wkrótce oferty online dla ,,Forbesa" i sportu
Ringier Axel Springer Polska zakłada, że płatna oferta internetowa „Newsweek Polska” do końca roku będzie mieć 30 tys. użytkowników. Jeszcze w tym roku wydawnictwo zamierza pobierać opłaty za treści z „Forbesa” i sportowe.
więcej
|
|
Polskie Radio wyjaśniło z dziennikarzem niezręczne pytanie do prezydenta. ,,Lapsus niepodważający obiektywizmu"
Kierownictwo radiowej Jedynki przyjęło wyjaśnienia dziennikarza Krzysztofa Grzesiowskiego dotyczące jego stwierdzenia w rozmowie z Bronisławem Komorowskim: „My, czyli ci którzy popierają pana osobę”. - To lapsus językowy, który nie może podważać obiektywizmu i wysokich standardów redaktora Grzesiowskiego i innych naszych dziennikarzy - podkreśla dyrektor stacji Kamil Dąbrowa.
więcej
|
|
Niestandardowe reklamy w telewizji, wideo w internecie, mobile i rozszerzona rzeczywistość wyznaczą trendy marketingowe
Branded content i niestandardowe formaty w telewizji, rich media w internecie, augmented reality w prasie - o tym, jakie formy reklamowe i trendy w komunikacji marketingowej zyskają na popularności mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Patrycja Sobieszek, Maciej Kita, Izabela Albrychiewicz i Dariusz Sachajko.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT ukarała nadawcę TV4 i TV6 za przekroczenie czasu emisji reklam
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na Telewizję Polsat, nadawcę kanałów TV4 i TV6, dwie kary - każdą w wysokości 15 000 zł. W stacjach przekroczono ustawowy limit czasu reklam, w tym autopromocji.
więcej |
|
BBDO, WPP, Lowe Lintas Mumbai i Coca-Cola wśród najlepszych w branży marketingowej (ranking Warc 100)
Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, koncern WPP, kampania „Kan Khajura Tesan”, agencja kreatywna Lowe Lintas Mumbai, marka Coca-Cola i Unilever jako reklamodawca to niektórzy zwycięzcy najnowszego zestawienia Warc 100 oceniającego najlepsze firmy w sektorze marketingowym.
więcej |
|
Brytyjski regulator medialny krytykuje abonament telewizyjny i BBC
Brytyjski Komitet Kultury, Mediów i Sportu ocenia, że obowiązująca obecnie w Wielkiej Brytanii telewizyjna opłata licencyjna jest anachroniczna i powinna zostać zmieniona, a BBC wymaga pilnych reform.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
Dalszy wzrost wydatków na reklamę, m.in. w efekcie przeniesienia części budżetów z telewizji do serwisów VoD i wideo oraz z prasy na mobile’u, kolejne spadki reklamowe w dziennikach i magazynach - prognozują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Izabela Albrychiewicz, Paulina Sobieszek i Dariusz Sachajko.
więcej
|
Dziennikarze o publikacji ,,Wprost" o Durczoku: bez anonimowych źródeł nie ma dziennikarstwa śledczego
Bez anonimowych źródeł nie ma dziennikarstwa śledczego, ale redakcja powinna się zabezpieczyć przed ewentualnym procesem, podpisując z osobami oskarżającymi Kamila Durczoka oświadczenia - publikację „Wprost” z anonimowymi relacjami pracowników oceniają Ewa Wanat, Agnieszka Gozdyra, Tomasz Terlikowski, Sławomir Jastrzębowski, Mikołaj Lizut i Mikołaj Wójcik.
więcej
|
Prawnicy o sprawie Durczoka: mobbing trudny do udowodnienia, to ,,Wprost" może zostać oskarżony
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (raport za 2014 rok)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
KRRiT ukarała nadawcę TV4 i TV6 za przekroczenie czasu emisji reklam
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na Telewizję Polsat, nadawcę kanałów TV4 i TV6, dwie kary - każdą w wysokości 15 000 zł. W stacjach przekroczono ustawowy limit czasu reklam, w tym autopromocji.
więcej
|
|
Brytyjski regulator medialny krytykuje abonament telewizyjny i BBC
Brytyjski Komitet Kultury, Mediów i Sportu ocenia, że obowiązująca obecnie w Wielkiej Brytanii telewizyjna opłata licencyjna jest anachroniczna i powinna zostać zmieniona, a BBC wymaga pilnych reform.
więcej
|
|
,,Wspaniałe stulecie" hitem TVP1. Turecki serial ogląda coraz więcej widzów
Turecki serial „Wspaniałe stulecie” w tym roku ogląda w TVP1 średnio 1,59 mln widzów, o 570 tys. więcej, niż odcinki pokazywane jesienią. Jedynka w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak drugim z najbogatszych Polaków, dużo zyskali Ruta i Walter
Zygmunt Solorz-Żak pozostaje drugim na liście stu najbogatszych Polaków według magazynu „Forbes”, z majątkiem oszacowanym na 11,9 mld zł. W zestawieniu branżę mediów reprezentują jeszcze Heronim Ruta, Aldona Wejchert, Mariusz Walter i Łukasz Wejchert.
więcej
|
|
Przemysław Kossakowski i Rafał Betlejewski z nowymi programami wiosną w TTV. Stacja zmienia logo i oprawę
W sobotę 28 lutego br. startuje wiosenna ramówka telewizji TTV. Oprócz kontynuowanych formatów, na antenie pojawią się nowe programy - „Kossakowski. Nieoczywiste”, „Betlejewski. Prowokacje” oraz „Odezwiemy się”. Stacja zmieniła logotyp i oprawę.
więcej
|
|
Premierowe reality-show i dokumenty wiosną w TV6
Nowe programy „Wojny parkingowe” oraz „Customy Danny’ego”, premierowe cykle dokumentalne oraz kontynuacje znanych seriali znajdą się wiosną br. na antenie telewizyjnej TV6.
więcej
|
|
TVN kręci drugą część filmu ,,Listy do M.". Kożuchowska i Zakościelny w obsadzie
Trwają zdjęcia do świątecznej komedii „Listy do M. 2” - kontynuacji kinowego hitu stacji TVN sprzed czterech lat. W obsadzie produkcji znajdą się aktorzy z pierwszej części, a dołączą do nich m.in. Małgorzata Kożuchowska, Maciej Zakościelny i Marta Żmuda-Trzebiatowska.
więcej
|
|
,,Krocie za starocie" w Discovery Channel
18 marca 2015 roku Discovery Channel rozpocznie emisję programu „Krocie za starocie”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Niestandardowe reklamy w telewizji, wideo w internecie, mobile i rozszerzona rzeczywistość wyznaczą trendy marketingowe
Branded content i niestandardowe formaty w telewizji, rich media w internecie, augmented reality w prasie - o tym, jakie formy reklamowe i trendy w komunikacji marketingowej zyskają na popularności mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Patrycja Sobieszek, Maciej Kita, Izabela Albrychiewicz i Dariusz Sachajko.
więcej
|
|
BBDO, WPP, Lowe Lintas Mumbai i Coca-Cola wśród najlepszych w branży marketingowej (ranking Warc 100)
Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, koncern WPP, kampania „Kan Khajura Tesan”, agencja kreatywna Lowe Lintas Mumbai, marka Coca-Cola i Unilever jako reklamodawca to niektórzy zwycięzcy najnowszego zestawienia Warc 100 oceniającego najlepsze firmy w sektorze marketingowym.
więcej
|
|
T-Mobile Polska zwalnia dyrektorów marketingu i sprzedaży detalicznej
T-Mobile Polska żegna się z pełniącymi funkcje dyrektorskie w segmencie detalicznym Wojciechem Pronobisem, Piotrem Chrząszczem, Christopherem Paskiem i Michałem Piotrowskim. Uzasadnia to spłaszczeniem struktury menedżerskiej.
więcej
|
|
,,Super Express", ,,Nasze Miasto" i ,,Fakt" dużo więcej z reklam - mocno w dół ,,DGP", ,,Polska" i ,,Rz" (TOP 10)
Spośród dzienników, które w styczniu br. zarobiły najwięcej na reklamach, największe wzrosty tych przychodów zanotowały „Super Express”, „Nasze Miasto” i „Fakt”. Z kolei najwięcej straciły „Dziennik Gazeta Prawna”, „Express Ilustrowany”, „Polska” i „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
,,Ona tańczy dla mnie" w reklamie gładzi Cekol (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa gładzi szpachlowej Cekol oparta na przeróbce piosenki „Ona tańczy dla mnie”. Akcję przygotowała agencja Believe.
więcej
|
|
Reklama Rogowski Development z kobietą bijącą mężczyznę wbrew dobrym obyczajom, ale bez seksizmu
Reklama outdoorowa firmy Rogowski Development promuje negatywne zachowania, przez co jest niezgodna z Kodeksem Etyki Reklamy, natomiast nie ma charakteru seksistowskiego - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
NuOrder i VMG będą promować polskie pomidory
Konsorcjum agencji NuOrder i VMG zajmie się trzyletnią kampanią promującą pomidory w Polsce i Niemczech. Budżet akcji wynosi 3 mln euro.
więcej
|
|
Mediacap przy przejściu na rynek główny GPW wyemituje 1,6 mln akcji
Holding reklamowy Mediacap planuje w drugim kwartale br. przejść z rynku New Connect na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych oraz zaoferować do 1,6 mln swoich nowych akcji (stanowiących 10 proc. dotychczasowego kapitału spółki).
więcej
|
|
Empik promuje nowości wydawnicze ich fragmentami na Instagramie
Ruszyła kampania reklamowa Empiku oparta na publikacji krótkich fragmentów nowych książek w aplikacji Instagram. Za przygotowanie i realizację akcji, pod hasłem „#storygramempik”, odpowiada agencja Change Integrated.
więcej
|
|
MEC przejmuje od Lowe Media obsługę ING Życie
ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie powierzyło swój budżet mediowy domowi mediowemu MEC. Poprzednio obsługą ubezpieczyciela w tym zakresie zajmował się Lowe Media.
więcej
|
|
Maciej Orzelski: z Johnson & Johnson Poland do USP Zdrowie
Maciej Orzelski dołączył do działu marketingu firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Wcześniej pracował m.in. w GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Ferrero Polska i Johnson & Johnson Poland.
więcej
|
|
Stefan Sawicki: z MediaCom do Havas Media
Stefan Sawicki dołączył do zespołu domu mediowego Havas Media. Zajmuje się strategią digital.
więcej
|
|
Michał Jasiński awansował w MediaCom Warszawa
Michał Jasiński objął funkcję associate account directora w domu mediowym MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Pączki i mleczne napoje zamiast wiecznego ognia w herbie FC Liverpool, Twitter oburzony
Sieć Dunkin' Donuts opublikowała w sieci zmieniony herb angielskiego klubu FC Liverpool. Symbole upamiętniające ofiary tragedii na stadionie w Sheffield zastąpiono wizerunkiem kubków z mlecznym koktajlami. Kibice są pełni oburzenia, a Dunkin' Donuts przeprasza.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek Plus" celuje w 30 tys. użytkowników. Wkrótce oferty online dla ,,Forbesa" i sportu
Ringier Axel Springer Polska zakłada, że płatna oferta internetowa „Newsweek Polska” do końca roku będzie mieć 30 tys. użytkowników. Jeszcze w tym roku wydawnictwo zamierza pobierać opłaty za treści z „Forbesa” i sportowe.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" na szczycie tygodników plotkarskich w 2014 roku
W 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało „Na Żywo”.
więcej
|
|
Tomasz Sakiewicz przeprasza byłego fotografa ,,Gazety Polskiej" za wypowiedź w ,,Polityce"
Redaktor naczelny „Gazety Polskiej” Tomasz Sakiewicz na łamach „Polityki” przeprosił fotografa Krzysztofa Hejke (pracującego przez kilka lat w „Gazecie Polskiej”) za wypowiedź o nim udzieloną temu tygodnikowi sześć lat temu, chociaż nie zgadza się z takim wyrokiem sądowym.
więcej
|
|
,,Esquire" debiutuje na polskim rynku. Na okładce Dawid Ogrodnik
Marquard Media Polska wprowadza dzisiaj na rynek pierwszy numer polskiej edycji luksusowego pisma dla panów „Esquire”. - To magazyn dla nowoczesnego i inteligentnego mężczyzny - podkreśla Filip Niedenthal, redaktor naczelny tytułu.
więcej
|
|
Rusza płatny ,,Newsweek Plus". Trzy tytuły w jednej ofercie online
Ringier Axel Springer Polska 2 marca br. wprowadzi płatną ofertę „Newsweek Plus” obejmującą treści z tygodnika „Newsweek”, miesięcznika „Newsweek Historia” oraz amerykańskiej wersji „Newsweeka”. Będą one dostępne online w ramach jednego konta na wszystkich urządzeniach.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|