|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 2 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
81-letnia aktorka promująca Bohoboco pokazuje, że pomarszczona twarz nie przeszkadza w reklamie odzieży (opinie)
Pomarszczona twarz nie jest przeszkodą, żeby zachwycić. Udział w reklamie kobiety w podeszłym wieku demonstruje szacunek marki dla nienaruszalnych wartości, nabiera rysu prawdziwości uważają eksperci z agencji reklamowych. O tym, czy udział 81-letniej aktorki Heleny Norowicz w kampanii odzieży Bohoboco stanie się początkiem nowego trendu w komunikacji polskich marek modowych mówią dla Wirtualnemedia.pl m.in. Ewa Sieńkowska, Magdalena Brodka-Makara, Michał Siejak i Robert Sosnowski.
więcej |
|
ZAiKS tłumaczy opłatę reprograficzną i krytykuje akcję ,,Nie płacę za pałace"
Stowarzyszenie Autorów ZAiKS wyjaśnia, czym jest opłata reprograficzna, i zapewnia, że pałac w Janowicach kupił dla artystów, a nie dla siebie. Twierdzi, że za akcją „Nie płacę za pałace” stoją wielkie koncerny, które nie chcą płacić wykonawcom.
więcej |
|
Widzowie w wieku 16-29 najchętniej oglądają Polsat i TVN. Tracą TVP1 i TVP2, TVN24 poza top 20
Liderem oglądalności wśród widzów w wieku 16-29 pozostaje Polsat, zyskujący dalej widzów. Aż trzy czwarte w rankingu czołowych 20 stacji to kanały nadawane naziemnie, a pierwsza stacja newsowa znalazła się dopiero pod koniec zestawienia - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
Dalszy wzrost wydatków na reklamę, m.in. w efekcie przeniesienia części budżetów z telewizji do serwisów VoD i wideo oraz z prasy na mobile’u, kolejne spadki reklamowe w dziennikach i magazynach - prognozują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Izabela Albrychiewicz, Paulina Sobieszek i Dariusz Sachajko.
więcej
|
Dziennikarze o publikacji ,,Wprost" o Durczoku: bez anonimowych źródeł nie ma dziennikarstwa śledczego
Bez anonimowych źródeł nie ma dziennikarstwa śledczego, ale redakcja powinna się zabezpieczyć przed ewentualnym procesem, podpisując z osobami oskarżającymi Kamila Durczoka oświadczenia - publikację „Wprost” z anonimowymi relacjami pracowników oceniają Ewa Wanat, Agnieszka Gozdyra, Tomasz Terlikowski, Sławomir Jastrzębowski, Mikołaj Lizut i Mikołaj Wójcik.
więcej
|
Prawnicy o sprawie Durczoka: mobbing trudny do udowodnienia, to ,,Wprost" może zostać oskarżony
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (raport za 2014 rok)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kamil Durczok oddał się do dyspozycji zarządu TVN. ,,Stanę przed komisją ws. mobbingu"
- Oddałem się do dyspozycji zarządu TVN. Niezmiennie jestem także gotów i liczę na możliwość spotkania z członkami specjalnej niezależnej komisji powołanej w celu zbadania zarzutów dotyczących mobbingu i molestowania w TVN - poinformował w niedzielę redaktor naczelny „Faktów” TVN Kamil Durczok.
więcej
|
|
Bohdan Tomaszewski był ostatnim dżentelmenem polskiego dziennikarstwa (wspomnienia)
Bohdan Tomaszewski o sporcie potrafił opowiadać inaczej niż komentatorzy sportowi robią to teraz. Dla młodszych od siebie dziennikarzy był ikoną dziennikarza przedwojennego, z epoki, której już nie ma - zmarłego Tomaszewskiego wspominają Marek Rudziński, Przemysław Babiarz, Michał Pol i Andrzej Janisz.
więcej
|
|
Widzowie w wieku 16-29 najchętniej oglądają Polsat i TVN. Tracą TVP1 i TVP2, TVN24 poza top 20
Liderem oglądalności wśród widzów w wieku 16-29 pozostaje Polsat, zyskujący dalej widzów. Aż trzy czwarte w rankingu czołowych 20 stacji to kanały nadawane naziemnie, a pierwsza stacja newsowa znalazła się dopiero pod koniec zestawienia - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wśród telewidzów przybywa ,,lightviewersów", rośnie VoD
Wśród widzów tradycyjnej telewizji przybywa tzw. „light viewersów”, czyli ludzi poświęcających na to medium znacznie mniej czasu niż pozostali widzowie. Wraz ze zmieniającymi się powszechnie nawykami, grupa ta będzie się powiększać - uważa Szymon Śliwiński ze Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Gwiazdy Polsatu prezentują wiosenną ramówkę w rytm ,,Love is in the air" (wideo)
W wiosennym spocie promocyjnym Telewizji Polsat można zobaczyć prezenterów, jurorów, uczestników i aktorów z najważniejszych programów i seriali stacji. W tle słychać piosenkę „Love is in the air” Johna Paula Younga.
więcej
|
|
Ostatni mecz Legii Warszawa w Lidze Europy bez rekordu oglądalności
Najwięcej widzów spośród meczów Legii Warszawa, rozegranych w Lidze Europy, miało pierwsze spotkanie z Ajaxem Amsterdam, które śledziło 1,5 mln osób. Drugi mecz z tym zespołem, po którym stołeczna drużyna odpadła z rozgrywek, oglądało już o 400 tys. widzów mniej.
więcej
|
|
Dominika Gwit, Władysław Kozakiewicz i Paulina Biernat w wiosennych cyklach ,,Dzień dobry TVN"
Wiosną w porannym magazynie „Dzień dobry TVN” widzowie będą mogli obejrzeć ponad 10 nowych cykli tematycznych. Ich gospodarzami będą m.in. Władysław Kozakiewicz, Dominika Gwit, Davina Reeves czy Paulina Biernat.
więcej
|
|
MTV Polska kręci ,,Warsaw Shore 3". Są nowi uczestnicy
Ruszyły zdjęcia do trzeciej edycji reality-show „Warsaw Shore. Ekipa z Warszawy”. W nowych odcinkach pojawi się dwóch nowych uczestników: Magda i Damian. Trzecią serię programu widzowie MTV Polska zobaczą wiosną br.
więcej
|
|
Trzy nowości i sprawdzone formaty wiosną w TVN Turbo
W wiosennej ramówce TVN Turbo znalazły się trzy nowe polskie programy: „Ale jazda”, „Lepszy cwaniak” i „Jak z niczego zrobić coś”. Pojawią się też nowe sezony wielu pozycji emitowanych w męskim kanale od lat.
więcej
|
|
Wiosna w telewizji. Nowe seriale oraz powroty po latach (raport)
W wiosennych ramówkach czterech największych telewizji pojawi się kilka premierowych seriali oraz nowe pozycje rozrywkowe. Będą też programy po latach wracające na antenę. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat Viasat Explore w ofercie Multimedia Polska
Kanał Polsat Viasat Explore dołączy w poniedziałek 2 marca br. do pakietów SuperBox i MaxBox w telewizji cyfrowej sieci Multimedia Polska.
więcej
|
|
TVN przesuwa start ,,Piekielnego hotelu" i ,,Żon Hollywood"
Telewizja TVN zdecydowała się przesunąć start emisji swoich dwóch nowych programów reality-show. Pierwsze odcinki „Piekielnego hotelu” i „Żon Hollywood” widzowie zobaczą nie w pierwszym tygodniu marca, ale dopiero w trzecim - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zmarł wybitny dziennikarz sportowy Bohdan Tomaszewski
W wieku 93 lat zmarł wybitny dziennikarz sportowy Bohdan Tomaszewski. Przez ponad 50 lat był związany z Polskim Radiem, a ostatnio komentował w Polsacie Sport. Zajmował się głównie tenisem, lekką atletyką i kolarstwem.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
81-letnia aktorka promująca Bohoboco pokazuje, że pomarszczona twarz nie przeszkadza w reklamie odzieży (opinie)
Pomarszczona twarz nie jest przeszkodą, żeby zachwycić. Udział w reklamie kobiety w podeszłym wieku demonstruje szacunek marki dla nienaruszalnych wartości, nabiera rysu prawdziwości uważają eksperci z agencji reklamowych. O tym, czy udział 81-letniej aktorki Heleny Norowicz w kampanii odzieży Bohoboco stanie się początkiem nowego trendu w komunikacji polskich marek modowych mówią dla Wirtualnemedia.pl m.in. Ewa Sieńkowska, Magdalena Brodka-Makara, Michał Siejak i Robert Sosnowski.
więcej
|
|
14 reklam na 100-lecie butelki Coca-Coli (wideo)
Coca-Cola świętuje w tym roku stulecie wprowadzenia na rynek swojej charakterystycznej butelki. W związku z jubileuszem firma zaplanowała globalną kampanię reklamową.
więcej
|
|
Michel Moran i Robert Sowa reklamują ,,Mój przepis na..." Prymatu (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa mieszanek przypraw Prymat „Mój przepis na…”, skomponowanych według receptur znanych kucharzy. Na opakowaniach i w spotach telewizyjnych pojawili się m.in. Robert Sowa, Michel Moran i Andrzej Polan.
więcej
|
|
Rekomendacja od lekarzy wbrew etyce na opakowaniu inhalatorów Microlife
Hasło „Inhalator polecany przez lekarzy” na opakowaniu inhalatorów Microlife (produkowanych przez CHDE Polska) nadużywa zaufania odbiorców i wprowadza w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
,,Viva!" i ,,Twój Styl" dużo więcej z reklam, ,,Wprost" mocno w dół
Dwutygodnik „Viva!” i miesięcznik „Twój Styl” w styczniu br. cennikowo zarobiły z reklam o 60-75 proc. więcej niż rok wcześniej, za to przychody tygodnika „Wprost” zmalały o prawie jedną trzecią. Wpływy wszystkim magazynów wzrosły o 17 proc.
więcej
|
|
Cenne chwile życia chorujących na nowotwory w kampanii Fundacji Alivia (wideo)
Rozpoczęła się kampania promująca Fundację Onkologiczna Osób Młodych Alivia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Young & Rubicam Poland, Opus Film i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Bartłomiej Batte na czele działu performance w Online Advertising Network
Internetowa sieć reklamowa Online Advertising Network uruchomiła dział performance. Zarządza nim Bartłomiej Batte, który wcześniej pracował w Netaffiliation, Revenue Alley i Grupie ClickAd.
więcej
|
|
Gwiazdy sportu grają w golfa z Tigerem Woodsem w reklamie Nike (wideo)
Tiger Woods, Charles Barkley, Rory McIlroy i Michelle Wie w spocie reklamującym nowe kije golfowe marki Nike przekonują, że zawsze pozostaje coś do poprawienia w grze.
więcej
|
|
Szalony pościg mechaników w reklamie serwisu Audi (wideo)
Prywatni mechanicy kontra specjaliści z autoryzowanego serwisu to oś konfliktu w nowym spocie Audi pełnym pościgów i narastającej atmosfery zagrożenia.
więcej
|
|
Jakub Żołnowski: z Grey Group Poland do Melting Pot
Jakub Żołnowski objął funkcję junior strategy plannera w agencji Melting Pot. Poprzednio pracował w Grey Group Poland.
więcej
|
|
567 USD nakładów reklamowych na osobę w USA w 2014 r., w Polsce - 60 USD
W 2014 roku w USA na reklamę wydano 181 miliardów dolarów, co odpowiada ponad 1/3 całego globalnego rynku reklamy. W przeliczeniu na jednego konsumenta daje to 567 dolarów, co także daje USA pozycję globalnego lidera - wynika z danych firmy badawczej Strategy Analytics.
więcej
|
|
Polymus dalej będzie reklamować Danfoss
Firma Danfoss Poland - produkująca rozwiązania z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji, ogrzewnictwa oraz sterowania silnikami i maszyn mobilnych - przedłużyła na br. współpracę z agencją reklamową Polymus.
więcej
|
|
Coca-Cola, Fundacja Dorastaj z Nami, Red Bull, Cekol i Bohoboco - reklamy tygodnia (wideo)
Poniżej prezentujemy ranking pięciu najlepszych w ocenie Wirtualnemedia.pl reklam mijającego tygodnia. Wśród nich jeden spot zagraniczny - Coca-Coli, kampania społeczna Fundacji Dorastaj z Nami i trzy lokalne reklamy: Red Bulla, Cekolu i Bohoboco.
więcej
|
|
Marta Kosiorek: z Ad-Media.pl do K2 Search
Marta Kosiorek zaczęła pracę w agencji K2 Search (należącej do Grupy K2) jako junior SEO specialist. Poprzednio pracowała w Ad-Media.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Esquire" pozytywnie oceniany przez branżę. Czy odniesie sukces?
Przedstawiciele branży prasowej pozytywnie oceniają pierwszy numer wprowadzonego na rynek przez Marquard Media Polska miesięcznika dla mężczyzn „Esquire”. Tytuł ma bogatą zawartość, ale trudno ocenić czy odniesie sukces w naszym kraju.
więcej
|
|
Towarzystwo Dziennikarskie apeluje do mediów o działania antymobbingowe. ,,Oskarżenia w jednej instytucji kładą cień na całe środowisko"
W obliczu opisanych przez tygodnik „Wprost” rzekomych praktyk mobbingowych, jakich dopuszczać miał się szef „Faktów” TVN Kamil Durczok, Towarzystwo Dziennikarskie wystosowało do mediów apel o podjęcie działań, które w przyszłości zmniejszą ryzyko powstania podobnych sytuacji.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowane, wysoko Wirtualnemedia.pl
W styczniu br. najczęściej cytowanym medium była „Rzeczpospolita”. Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a na drugim miejscu w tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
,,Tele Świat" i poradniki na czele dwutygodników telewizyjnych
W listopadzie ub.r. pozycja lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników należała do „Tele Świata”. Na podium znalazła się jeszcze „Przyjaciółka”, która wyprzedziła „Tinę”. Top 26 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Viva!" i ,,Twój Styl" dużo więcej z reklam, ,,Wprost" mocno w dół
Dwutygodnik „Viva!” i miesięcznik „Twój Styl” w styczniu br. cennikowo zarobiły z reklam o 60-75 proc. więcej niż rok wcześniej, za to przychody tygodnika „Wprost” zmalały o prawie jedną trzecią. Wpływy wszystkim magazynów wzrosły o 17 proc.
więcej
|
|
,,Financial Times" z większą liczbą czytelników i nowym paywallem
Dziennik „Financial Times” zanotował w 2014 r. wzrost czytelników, głównie w segmencie cyfrowym. Gazeta chce jeszcze bardziej zachęcić ich do płatnych subskrypcji, zmienia więc dotychczasowy system odpłatności za treści.
więcej
|
|
,,Polityka" na czele e-wydań tygodników opinii. ,,Wprost" ze spadkiem (dane za 2014 rok)
W 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród tygodników opinii osiągnęła „Polityka”. Najwięcej zyskała „Gazeta Polska”, zaś jedyny spadek odnotował „Wprost”. Tylko dwa tytuły wykazały sprzedaż mutacji cyfrowych.
więcej
|
|
Zagraniczni wydawcy apelują do Putina o opóźnienie restrykcji
Przedstawiciele kilku koncernów prasowych wysłali do Władimira Putina list, w którym proszą o zwłokę we wprowadzeniu przepisów ograniczających prawa zagranicznych firm na rosyjskim rynku medialnym. Na razie prośba pozostaje bez odpowiedzi.
więcej
|
|
,,Super Express" z dodatkami o dietach
W poniedziałek do 2 marca br. do całego nakładu „Super Expressu” (Murator) dołączony zostanie plakat o dietach. We wtorek i środę w dzienniku znajdą się porady dietetyczne dla osób chorych na nadciśnienie i cukrzycę.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google zmienia politykę związaną z pozycjonowaniem
Koncern Google zapowiada, że w drugiej połowie kwietnia 2015 r. w mobilnych wersjach wyszukiwarki strony przeznaczone do urządzeń przenośnych pojawią się wyżej w wynikach wyszukiwania od witryn stacjonarnych.
więcej
|
|
Wirtualna Polska z informacyjnymi fleszami wideo ,,Dzieje się w..."
Wirtualna Polska zaczęła realizować i publikować codziennie krótkie informacyjne programy wideo pod hasłem "Dzieje się w…”. Prowadzą je m.in. Agnieszka Kopacz, Angelika Andrys-Koba, Marcin Klimkowski, Kamila Ryciak i Marcin Bąkiewicz.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowane, wysoko Wirtualnemedia.pl
W styczniu br. najczęściej cytowanym medium była „Rzeczpospolita”. Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a na drugim miejscu w tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome w górę, IE i Firefox w dół
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w lutym br. zanotowała wzrost udziału zarówno na globalnym, jak i polskim rynku, umacniając się na pozycji zdecydowanego lidera.
więcej
|
|
Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone (luty 2015)
Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Spór dziennikarzy po ,,fatalnej" sprzeczce reportera Wirtualnej Polski z piłkarzem Legii Warszawa (wideo)
Dziennikarz Wirtualnej Polski i piłkarz Legii Warszawa w pomeczowej rozmowie zarzucili sobie nawzajem, że są fatalni. Wywołało to zaskakująco ostrą dyskusję wśród części dziennikarzy sportowych. Serwis Weszło najpierw skrytykował piłkarza Legii, a potem reportera WP.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|