Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 5 Marca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Muzo.tv ogląda średnio kilkuset widzów. ,,Wyniki ocenimy po roku"

Stacja Muzo.tv, którą pod koniec września ub.r. uruchomiła Telewizja Polsat, cały czas notuje bardzo słabe wyniki oglądalności. - Kanały muzyczne buduje się w dłuższym okresie - przekonuje Maciej Stec, członek zarządu nadawcy. więcej

 
Tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" zyskały czytelników, ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół

W styczniu 2015 roku spadki sprzedaży ogółem w skali roku zanotowały wszystkie dzienniki ogólnopolskie oprócz „Parkietu” i „Rzeczpospolitej”. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”, a liderem pozostał „Fakt”. więcej

 
TVP Info zwiększyło wynik o połowę i pokonało TVN24. TV Republika przedostatnia

Nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lutym 2015 roku zostało TVP Info, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż  51 proc. Z kolei najwięcej straciła TVP Regionalna. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

XConcept poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter / Art Director

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalisty ds. Komunikacji B2B

Miesięcznik WERANDA poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Publicis Poland poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Wydawca tytułów branżowych poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Kluczowych Klientów

Radio ZET poszukuje osoby na stanowisko
Junior Editor

Publicis Poland poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. analiz ruchu w serwisie Zumi

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator zespołu cutterów

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Marta Szulawiak-Turska poprowadzi ,,Seks bez tajemnic" w TLC

Kanał TLC wiosną wprowadzi do ramówki nowy autorski program „Seks bez tajemnic”, poświęcony zwyczajom seksualnym Polaków. Poprowadzi go Marta Szulawiak-Turska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
KER: reklama Sprite ze sceną łóżkową nastolatków odpowiednia, ale dla osób powyżej 16 lat (wideo)

Spot napoju Sprite pod hasłem „Prawda jest taka, że bez mamy ani rusz” nie zagraża fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi dzieci lub młodzieży, jednak w przyszłości powinna być emitowana w takich godzinach by ograniczyć kontakt z nią osób w wieku poniżej 16 lat - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
,,Gazeta Wrocławska", ,,Dziennik Zachodni" i ,,Echo Dnia" liderami dzienników regionalnych w internecie (TOP 15 serwisów)

Wśród stron internetowych dzienników regionalnych najpopularniejsze są serwisy „Gazety Wrocławskiej”, „Dziennika Zachodniego” i „Echa Dnia”. Witryny „Wrocławskiej” i „Głosu Wielkopolskiego” osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności w skali roku, za to nieznaczne spadki zanotowały strony „Echa Dnia” i „Gazety Pomorskiej”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Zwolnienia w Wydawnictwie Bauer. Duże cięcia w pismach młodzieżowych

Wydawnictwo Bauer zwolniło kilkunastu etatowych pracowników - redaktorów i grafików - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Największe cięcia objęły tytuły młodzieżowe. Wydawca zapowiada jednak, że pracuje nad nowym magazynem dla młodzieży. więcej

Google zmienia algorytm, bo podąża za ewolucją internetu w kierunku mobilnym (opinie)

Decydując się na promowanie stron mobilnych w wyszukiwarce Google odpowiada na kierunek, w jakim zmierza korzystanie z treści w sieci. Mniejsze firmy powinny zdążyć z przystosowaniem się do nowych warunków, większe mogą mieć problem - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci branży SEO/SEM. więcej

Prawnik szefa ,,Faktów": pozwy przeciwko wszystkim, którzy wkroczyli w życie prywatne Kamila Durczoka
81-letnia aktorka promująca Bohoboco pokazuje, że pomarszczona twarz nie przeszkadza w reklamie odzieży (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Muzo.tv ogląda średnio kilkuset widzów. ,,Wyniki ocenimy po roku"

Stacja Muzo.tv, którą pod koniec września ub.r. uruchomiła Telewizja Polsat, cały czas notuje bardzo słabe wyniki oglądalności. - Kanały muzyczne buduje się w dłuższym okresie - przekonuje Maciej Stec, członek zarządu nadawcy. więcej

 
TVP Info zwiększyło wynik o połowę i pokonało TVN24. TV Republika przedostatnia

Nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lutym 2015 roku zostało TVP Info, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż  51 proc. Z kolei najwięcej straciła TVP Regionalna. więcej

 
Marta Szulawiak-Turska poprowadzi ,,Seks bez tajemnic" w TLC

Kanał TLC wiosną wprowadzi do ramówki nowy autorski program „Seks bez tajemnic”, poświęcony zwyczajom seksualnym Polaków. Poprowadzi go Marta Szulawiak-Turska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat World ruszy w II półroczu, przedłużają się prace nad Polsat Film 2

Telewizja Polsat podtrzymuje plan uruchomienia dwóch nowych kanałów tematycznych: Polsat World i Polsat Film 2. Pierwszy ruszy w trzecim albo czwartym kwartale br., drugi nie ma jeszcze terminu startu, bo prace nad nim się przedłużają. więcej

 
Oranżada Hellena na stałe lokowana w talk-show Kuby Wojewódzkiego (wideo)

Przez cały bieżący sezon talk-show „Kuba Wojewódzki” w TVN gospodarz programu zamiast wody będzie pił z gośćmi oranżadę Hellena w puszkach (produkcji firmy Colian), promowaną w ten sposób poprzez lokowanie produktu. więcej

 
Cyfrowy Polsat liczy na milion klientów SmartDomu. Teraz ma ich 570 tys.

Tomasz Gillner-Gorywoda, prezes Cyfrowego Polsatu, liczy, że w trakcie tego roku spółka przekroczy milion klientów oferty SmartDom. W tym roku Cyfrowy Polsat zamierza przeznaczyć na inwestycje około 900 mln zł. więcej

 
Polsat najwięcej zarabia z reklam, Aflofarm na czele wydatków

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2015 roku były wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm. więcej

 
Cyfrowy Polsat zakupił kolejne dane od Midasa. Cena za 1 GB spadła do 2,4 zł

Cyfrowy Polsat renegocjował z Grupą Midas umowę na zakup usług transmisji danych, obniżając stawkę rozliczeniową do 2,4 zł za 1 GB. Ma się to przełożyć na pozytywnie na poziom rentowności Cyfrowego Polsatu w kolejnych latach. więcej

 
Jakub Kłoczewiak: z Orange na wiceprezesa ds. obsługi klienta w UPC Polska

Jakub Kłoczewiak dołączył do zarządu operatora kablowego UPC Polska, gdzie objął funkcję vice president customer care and customer experience. To nowo utworzone stanowisko w firmie. więcej

 
Cyfrowy Polsat z 7,4 mld zł przychodów w 2014 roku. Zysk spadł do 290 mln zł

Grupa Cyfrowy Polsat w 2014 roku zwiększyła swoje przychody do 7,41 mld zł, ale jej zysk netto spadł do 293 mln zł, a w IV kwartale ub.r., wyniósł zaledwie 14 mln zł. Spółki wchodzącej w jej skład świadczyły na koniec ub.r. łącznie 16,5 mln usług. więcej

 
Telewizja Polska pokaże Halowe Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce

Od piątku 6 marca br. widzowie TVP1, TVP2 i TVP Sport będą mogli śledzić Halowe Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce, które są rozgrywane w Pradze. Wydarzenie będzie również transmitowane na stronie sport.tvp.pl. więcej

 
,,The Red Road 2" w Sundance Channel

Od 3 kwietnia 2015 roku na antenie Sundance Channel będzie można oglądać drugi sezon „The Red Road”. Serial składa się z sześciu godzinnych odcinków. więcej

 
 
Radio  
 
Muzo.tv ogląda średnio kilkuset widzów. ,,Wyniki ocenimy po roku"

Stacja Muzo.tv, którą pod koniec września ub.r. uruchomiła Telewizja Polsat, cały czas notuje bardzo słabe wyniki oglądalności. - Kanały muzyczne buduje się w dłuższym okresie - przekonuje Maciej Stec, członek zarządu nadawcy. więcej

 
Jacek Prusinowski z Radia Plus rozmawia z politykami na YouTube'ie. ,,Naturalna kontynuacja pracy reportera politycznego"

Jacek Prusinowski, dziennikarz sejmowy i autor porannego cyklu „Sedno sprawy” w Radiu Plus, zaczął prowadzić kanał YouTube’owy, na którym publikowane będą jego rozmowy z politykami. - To naturalna kontynuacja tego, co robię od blisko 10 lat - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Prusinowski. więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie, Radio Jura z rekordowym wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Audycja ,,The Selector" w Radiu Kampus

W niedzielę 8 marca br. na antenie Radia Kampus zadebiutuje nadawana z Wysp Brytyjskich audycja „The Selector”, w której prezentowana będzie brytyjska muzyka. Rozgłośnia dołączyła do projektu realizowanego przez British Council. więcej

 
Reklama  
 
KER: reklama Sprite ze sceną łóżkową nastolatków odpowiednia, ale dla osób powyżej 16 lat (wideo)

Spot napoju Sprite pod hasłem „Prawda jest taka, że bez mamy ani rusz” nie zagraża fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi dzieci lub młodzieży, jednak w przyszłości powinna być emitowana w takich godzinach by ograniczyć kontakt z nią osób w wieku poniżej 16 lat - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Oranżada Hellena na stałe lokowana w talk-show Kuby Wojewódzkiego (wideo)

Przez cały bieżący sezon talk-show „Kuba Wojewódzki” w TVN gospodarz programu zamiast wody będzie pił z gośćmi oranżadę Hellena w puszkach (produkcji firmy Colian), promowaną w ten sposób poprzez lokowanie produktu. więcej

 
Polsat najwięcej zarabia z reklam, Aflofarm na czele wydatków

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2015 roku były wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm. więcej

 
Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej elektromarketów Saturn prowadzonej pod hasłem „Myśl technologicznie”. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy Ogilvy & Mather i Universal McCann. więcej

 
,,Żyj kolorowo!" w kampanii herbaty g'tea (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek herbatę g’tea (produkowaną przez Sun Generation). Akcja - przygotowana przez firmy US, Next i Starlink - przebiega pod hasłem „Żyj kolorowo!”. więcej

 
,,Upiekłam domowe ciasto" - dziecięca relacja reklamuje margarynę Palma (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa margaryny Palma (produkowanej przez Z.T. Bielmar) związana z Wielkanocą. Akcję - obejmującą telewizję, internet, prasę i outdoor - przygotowały i realizują firmy Innovations Communications Group i Zaza Media. więcej

 
,,Pożegnaj lody, przywitaj nagrody" w promocji chłodziarko-zamrażarek Bosch (wideo)

Zaczęła się promocja chłodziarko-zamrażarek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wyposażonych w technologię bezszronową NoFrost. Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Pożegnaj lody, przywitaj nagrody” przygotowana przez firmy Insignia i PrimeMovers. więcej

 
,,Konkubinat to grzech" w kampanii przeciw związkom niesakramentalnym

Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa Rodzin wraz z Fundacją Razem w Rodzinie rozpoczęli kampanię outdoorową pod hasłem „Konkubinat to grzech. Nie cudzołóż”. więcej

 
Grecki bóg okazji reklamuje Vivus.pl (wideo)

W nowej reklamie internetowych pożyczek gotówkowych oferowanych przez Vivus.pl występuje bóg przypominający Zeusa. Kampanię przygotowały firmy Arip Next, Garaż i Initiative Warszawa. więcej

 
Klipy od internautek w kolejnym spocie ,,#jakdziewczyna" Always (wideo)

Z okazji Dnia Kobiet marka podpasek i wkładek Always (należąca do Procter & Gamble) udostępniła kolejny spot pod hasłem „#jakdziewczyna”. Podkreśla przy tym pozytywne efekty, które przyniósł pierwszy etap tej kampanii. więcej

 
Comperia.pl zareklamuje w telewizji nową markę (wideo)

Comperia.pl,wydawca internetowych porównywarek finansowych, wiosną br. przeprowadzi wizerunkowo-produktową kampanię reklamową w telewizji. Pracuje nad nią wspólnie z firmami Codemedia i  Ilmatic Productions. więcej

 
Restauracje North Fish reklamowane ,,na mały głód, na duży głód... na zdrowie!"

Ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji North Fish serwujących dania z ryb i owoców morza. Akcję - obejmującą internet i outdoor - przygotowały i realizują firmy Eskadra, Havas Media i Sparc Media. więcej

 
Jon Carney chief digital officerem McCann Worldgroup w Europie

Jon Carney objął stanowisko chief digital officer for Europe w agencji McCann Worldgroup. Będzie pracować globalnie dla firmy Nestlé. więcej

 
San Markos będzie reklamować EWE energia

San Markos rozpoczęła obsługę firmy EWE energia (Grupa EWE) oferującej prąd i gaz. Agencja tworzy dla niej nowy format komunikacji marketingowej. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Heinz: Without Samsung: Free laundry SEB: Cash withdrawal Nescafe: Don't let you go Apartments.com: Change the world
 
Prasa  
 
Tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" zyskały czytelników, ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół

W styczniu 2015 roku spadki sprzedaży ogółem w skali roku zanotowały wszystkie dzienniki ogólnopolskie oprócz „Parkietu” i „Rzeczpospolitej”. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”, a liderem pozostał „Fakt”. więcej

 
Automaty napiszą dla Associated Press artykuły sportowe

Agencja Associated Press (AP) oraz firma Automated Insights (AI) zapowiedziały, że specjalne zaprojektowane algorytmy będą tworzyły dla AP materiały prasowe dotyczące sportu. Automaty stworzone przez AI już teraz generują dla amerykańskiej agencji raporty finansowe. więcej

 
Zmiany kompetencji w zarządzie Media Impact Polska

Zmieniły się kompetencje członków zarządu Media Impact Polska. Mariusz Wąsiński przejął odpowiedzialność za ofertę Programmatic, a Rafał Karski będzie odpowiadać za sprzedaż regionalną, Zumi oraz call center. więcej

 
Jedynki  
 
 
Elle - 2015-03-05 Dziennik Wschodni - 2015-03-04 Sens - 2015-03-04 VOGUE - 2015-03-04 Computerworld - 2015-03-04
 
Internet  
 
,,Gazeta Wrocławska", ,,Dziennik Zachodni" i ,,Echo Dnia" liderami dzienników regionalnych w internecie (TOP 15 serwisów)

Wśród stron internetowych dzienników regionalnych najpopularniejsze są serwisy „Gazety Wrocławskiej”, „Dziennika Zachodniego” i „Echa Dnia”. Witryny „Wrocławskiej” i „Głosu Wielkopolskiego” osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności w skali roku, za to nieznaczne spadki zanotowały strony „Echa Dnia” i „Gazety Pomorskiej”. więcej

 
Joanna Kuzdak na czele segmentu biznesowo-finansowego w Grupie Onet-RAS

Joanna Kuzdak, była prezes Bankier.pl i Agito.pl, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego segmentem Biznes i Finanse w Grupie Onet - Ringier Axel Springer w Polsce. więcej

 
Otodom.pl podnosi ceny za sprzedaż, Otomoto.pl bez najtańszych pakietów i z ofertą dla dealerów

W serwisie Otodom.pl wprowadzono wyższe ceny za oferty sprzedaży nieruchomości, natomiast na Otomoto.pl (obie witryny należą do Grupy Allegro) zniknęły najtańsze pakiety dla sprzedawców indywidualnych oraz pojawił się osobny cennik dla dealerów samochodowych. więcej

 
Gemius wprowadza parametry faktycznej widoczności reklam

Firma Gemius w swoim adserwerze AdOcean udostępniła cztery wskaźniki określające, jaka część wyświetleń reklamy i przez jaki czas rzeczywiście była widoczna dla internautów. więcej

 
Facebook planuje nowe narzędzia reklamy mobilnej, chce konkurować z MoPub Twittera

Według nieoficjalnych informacji serwis Facebook zamierza zaprezentować niebawem nowe rozwiązania dotyczące reklamy mobilnej. Mają dołączyć do Audience Network oraz Atlasa i walczyć o rynek z MoPub Twittera. więcej

 
Grupa Wirtualna Polska szykuje się do wejścia na giełdę, sprzeda akcje należące do Innova Capital i MCI

Grupa Wirtualna Polska planuje w najbliższym okresie sprzedaż na giełdzie 15-20 proc. swoich udziałów należących do funduszy Innova Capital i MCI Management oraz nowo wyemitowanych akcji. Chce w ten sposób pozyskać środki na nowe inwestycje. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co dziesiąty Polak większość pensji przeznacza na podstawowe wydatki

Prawie 10,5 mln dorosłych Polaków (33 proc.) przyznaje, że miesięczne dochody wystarczają im tylko na podstawowe wydatki - wynika z badania PBS. więcej

 
Public Relations  
 
Katarzyna Strzelczyk dyrektorem ds. social media w Multi Communications
 
Lewis PR przejęła agencję e-reklamową Piston
 
H+K Strategies wypromuje Aquafresh
 
HarmoniquePR obsłuży Browar Lubicz
 
Technologie  
 
Smartfon OnePlus One pojawi się na polskim rynku (wideo)
 
Shield - konsola z Tegra X1 i Android TV od Nvidii od 199 USD (wideo)
 
Smartfony i tablety Pixi 3 od Alcatela
 
Apple: trzy czwarte urządzeń z iOS działa na iOS 8
 
Plus z herbatą Minutka promuje darmowe rozmowy
 
Gospodarka  
 
Co dziesiąty Polak większość pensji przeznacza na podstawowe wydatki
 
Andrzej Żelazny szefem polskiego oddziału Nissana
 
Jakie są korzyści z zatrudnienia niepełnosprawnego
 
PKP SA chce zarobić 300 mln zł na sprzedaży nieruchomości. Będzie działać jako deweloper
 
Sfinks otworzy 18 nowych restauracji. Stawia na studentów i rodziny z dziećmi
 
Rosję czeka fala upadłości
 
Renta dożywotnia - ciągle brakuje regulacji prawnych
 
Nowe obowiązki eksporterów leków
 
Kultura/Rozrywka  
 
Artur Rojek faworytem 21. edycji Fryderyków
 
Najgorsze polskie filmy 2014 roku. Liderem "Obce ciało" Krzysztofa Zanussiego
 
Ben Stiller w filmie "While We're Young"
 
Mela Koteluk, Nowe Sytuacje - Republika i Sebastian Riedelwystąpią na Life Festival 2015
 
Jon Foo zagra w serialu "Godziny szczytu"
 
,,The Red Road 2" w Sundance Channel
 
Blog  
 
Polityką rządzą emocje - Łukasz Religa
 
Gdzie chciał lecieć marszałek Borusewicz..? - Andrzej Bober
 
I tak mamy przechlapane - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
,,...a każdy facet z widłami to Posejdon", czyli wyprawa PKP z widłami na ryby - Zbigniew Brzeziński
 
Jak Niezależna ukraiński mord w Hucie Pieniackiej zauważyła. - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl