|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 5 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Muzo.tv ogląda średnio kilkuset widzów. ,,Wyniki ocenimy po roku"
Stacja Muzo.tv, którą pod koniec września ub.r. uruchomiła Telewizja Polsat, cały czas notuje bardzo słabe wyniki oglądalności. - Kanały muzyczne buduje się w dłuższym okresie - przekonuje Maciej Stec, członek zarządu nadawcy.
więcej
|
|
Tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" zyskały czytelników, ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół
W styczniu 2015 roku spadki sprzedaży ogółem w skali roku zanotowały wszystkie dzienniki ogólnopolskie oprócz „Parkietu” i „Rzeczpospolitej”. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”, a liderem pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
TVP Info zwiększyło wynik o połowę i pokonało TVN24. TV Republika przedostatnia
Nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lutym 2015 roku zostało TVP Info, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż 51 proc. Z kolei najwięcej straciła TVP Regionalna.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marta Szulawiak-Turska poprowadzi ,,Seks bez tajemnic" w TLC
Kanał TLC wiosną wprowadzi do ramówki nowy autorski program „Seks bez tajemnic”, poświęcony zwyczajom seksualnym Polaków. Poprowadzi go Marta Szulawiak-Turska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
KER: reklama Sprite ze sceną łóżkową nastolatków odpowiednia, ale dla osób powyżej 16 lat (wideo)
Spot napoju Sprite pod hasłem „Prawda jest taka, że bez mamy ani rusz” nie zagraża fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi dzieci lub młodzieży, jednak w przyszłości powinna być emitowana w takich godzinach by ograniczyć kontakt z nią osób w wieku poniżej 16 lat - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej |
|
,,Gazeta Wrocławska", ,,Dziennik Zachodni" i ,,Echo Dnia" liderami dzienników regionalnych w internecie (TOP 15 serwisów)
Wśród stron internetowych dzienników regionalnych najpopularniejsze są serwisy „Gazety Wrocławskiej”, „Dziennika Zachodniego” i „Echa Dnia”. Witryny „Wrocławskiej” i „Głosu Wielkopolskiego” osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności w skali roku, za to nieznaczne spadki zanotowały strony „Echa Dnia” i „Gazety Pomorskiej”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Muzo.tv ogląda średnio kilkuset widzów. ,,Wyniki ocenimy po roku"
Stacja Muzo.tv, którą pod koniec września ub.r. uruchomiła Telewizja Polsat, cały czas notuje bardzo słabe wyniki oglądalności. - Kanały muzyczne buduje się w dłuższym okresie - przekonuje Maciej Stec, członek zarządu nadawcy.
więcej
|
|
TVP Info zwiększyło wynik o połowę i pokonało TVN24. TV Republika przedostatnia
Nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lutym 2015 roku zostało TVP Info, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż 51 proc. Z kolei najwięcej straciła TVP Regionalna.
więcej
|
|
Marta Szulawiak-Turska poprowadzi ,,Seks bez tajemnic" w TLC
Kanał TLC wiosną wprowadzi do ramówki nowy autorski program „Seks bez tajemnic”, poświęcony zwyczajom seksualnym Polaków. Poprowadzi go Marta Szulawiak-Turska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat World ruszy w II półroczu, przedłużają się prace nad Polsat Film 2
Telewizja Polsat podtrzymuje plan uruchomienia dwóch nowych kanałów tematycznych: Polsat World i Polsat Film 2. Pierwszy ruszy w trzecim albo czwartym kwartale br., drugi nie ma jeszcze terminu startu, bo prace nad nim się przedłużają.
więcej
|
|
Oranżada Hellena na stałe lokowana w talk-show Kuby Wojewódzkiego (wideo)
Przez cały bieżący sezon talk-show „Kuba Wojewódzki” w TVN gospodarz programu zamiast wody będzie pił z gośćmi oranżadę Hellena w puszkach (produkcji firmy Colian), promowaną w ten sposób poprzez lokowanie produktu.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat liczy na milion klientów SmartDomu. Teraz ma ich 570 tys.
Tomasz Gillner-Gorywoda, prezes Cyfrowego Polsatu, liczy, że w trakcie tego roku spółka przekroczy milion klientów oferty SmartDom. W tym roku Cyfrowy Polsat zamierza przeznaczyć na inwestycje około 900 mln zł.
więcej
|
|
Polsat najwięcej zarabia z reklam, Aflofarm na czele wydatków
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2015 roku były wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat zakupił kolejne dane od Midasa. Cena za 1 GB spadła do 2,4 zł
Cyfrowy Polsat renegocjował z Grupą Midas umowę na zakup usług transmisji danych, obniżając stawkę rozliczeniową do 2,4 zł za 1 GB. Ma się to przełożyć na pozytywnie na poziom rentowności Cyfrowego Polsatu w kolejnych latach.
więcej
|
|
Jakub Kłoczewiak: z Orange na wiceprezesa ds. obsługi klienta w UPC Polska
Jakub Kłoczewiak dołączył do zarządu operatora kablowego UPC Polska, gdzie objął funkcję vice president customer care and customer experience. To nowo utworzone stanowisko w firmie.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z 7,4 mld zł przychodów w 2014 roku. Zysk spadł do 290 mln zł
Grupa Cyfrowy Polsat w 2014 roku zwiększyła swoje przychody do 7,41 mld zł, ale jej zysk netto spadł do 293 mln zł, a w IV kwartale ub.r., wyniósł zaledwie 14 mln zł. Spółki wchodzącej w jej skład świadczyły na koniec ub.r. łącznie 16,5 mln usług.
więcej
|
|
Telewizja Polska pokaże Halowe Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce
Od piątku 6 marca br. widzowie TVP1, TVP2 i TVP Sport będą mogli śledzić Halowe Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce, które są rozgrywane w Pradze. Wydarzenie będzie również transmitowane na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
|
,,The Red Road 2" w Sundance Channel
Od 3 kwietnia 2015 roku na antenie Sundance Channel będzie można oglądać drugi sezon „The Red Road”. Serial składa się z sześciu godzinnych odcinków.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Muzo.tv ogląda średnio kilkuset widzów. ,,Wyniki ocenimy po roku"
Stacja Muzo.tv, którą pod koniec września ub.r. uruchomiła Telewizja Polsat, cały czas notuje bardzo słabe wyniki oglądalności. - Kanały muzyczne buduje się w dłuższym okresie - przekonuje Maciej Stec, członek zarządu nadawcy.
więcej
|
|
Jacek Prusinowski z Radia Plus rozmawia z politykami na YouTube'ie. ,,Naturalna kontynuacja pracy reportera politycznego"
Jacek Prusinowski, dziennikarz sejmowy i autor porannego cyklu „Sedno sprawy” w Radiu Plus, zaczął prowadzić kanał YouTube’owy, na którym publikowane będą jego rozmowy z politykami. - To naturalna kontynuacja tego, co robię od blisko 10 lat - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Prusinowski.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie, Radio Jura z rekordowym wzrostem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Audycja ,,The Selector" w Radiu Kampus
W niedzielę 8 marca br. na antenie Radia Kampus zadebiutuje nadawana z Wysp Brytyjskich audycja „The Selector”, w której prezentowana będzie brytyjska muzyka. Rozgłośnia dołączyła do projektu realizowanego przez British Council.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KER: reklama Sprite ze sceną łóżkową nastolatków odpowiednia, ale dla osób powyżej 16 lat (wideo)
Spot napoju Sprite pod hasłem „Prawda jest taka, że bez mamy ani rusz” nie zagraża fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi dzieci lub młodzieży, jednak w przyszłości powinna być emitowana w takich godzinach by ograniczyć kontakt z nią osób w wieku poniżej 16 lat - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Oranżada Hellena na stałe lokowana w talk-show Kuby Wojewódzkiego (wideo)
Przez cały bieżący sezon talk-show „Kuba Wojewódzki” w TVN gospodarz programu zamiast wody będzie pił z gośćmi oranżadę Hellena w puszkach (produkcji firmy Colian), promowaną w ten sposób poprzez lokowanie produktu.
więcej
|
|
Polsat najwięcej zarabia z reklam, Aflofarm na czele wydatków
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2015 roku były wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm.
więcej
|
|
Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej elektromarketów Saturn prowadzonej pod hasłem „Myśl technologicznie”. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy Ogilvy & Mather i Universal McCann.
więcej
|
|
,,Żyj kolorowo!" w kampanii herbaty g'tea (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek herbatę g’tea (produkowaną przez Sun Generation). Akcja - przygotowana przez firmy US, Next i Starlink - przebiega pod hasłem „Żyj kolorowo!”.
więcej
|
|
,,Upiekłam domowe ciasto" - dziecięca relacja reklamuje margarynę Palma (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa margaryny Palma (produkowanej przez Z.T. Bielmar) związana z Wielkanocą. Akcję - obejmującą telewizję, internet, prasę i outdoor - przygotowały i realizują firmy Innovations Communications Group i Zaza Media.
więcej
|
|
,,Pożegnaj lody, przywitaj nagrody" w promocji chłodziarko-zamrażarek Bosch (wideo)
Zaczęła się promocja chłodziarko-zamrażarek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wyposażonych w technologię bezszronową NoFrost. Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Pożegnaj lody, przywitaj nagrody” przygotowana przez firmy Insignia i PrimeMovers.
więcej
|
|
,,Konkubinat to grzech" w kampanii przeciw związkom niesakramentalnym
Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa Rodzin wraz z Fundacją Razem w Rodzinie rozpoczęli kampanię outdoorową pod hasłem „Konkubinat to grzech. Nie cudzołóż”.
więcej
|
|
Grecki bóg okazji reklamuje Vivus.pl (wideo)
W nowej reklamie internetowych pożyczek gotówkowych oferowanych przez Vivus.pl występuje bóg przypominający Zeusa. Kampanię przygotowały firmy Arip Next, Garaż i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Klipy od internautek w kolejnym spocie ,,#jakdziewczyna" Always (wideo)
Z okazji Dnia Kobiet marka podpasek i wkładek Always (należąca do Procter & Gamble) udostępniła kolejny spot pod hasłem „#jakdziewczyna”. Podkreśla przy tym pozytywne efekty, które przyniósł pierwszy etap tej kampanii.
więcej
|
|
Comperia.pl zareklamuje w telewizji nową markę (wideo)
Comperia.pl,wydawca internetowych porównywarek finansowych, wiosną br. przeprowadzi wizerunkowo-produktową kampanię reklamową w telewizji. Pracuje nad nią wspólnie z firmami Codemedia i Ilmatic Productions.
więcej
|
|
Restauracje North Fish reklamowane ,,na mały głód, na duży głód... na zdrowie!"
Ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji North Fish serwujących dania z ryb i owoców morza. Akcję - obejmującą internet i outdoor - przygotowały i realizują firmy Eskadra, Havas Media i Sparc Media.
więcej
|
|
Jon Carney chief digital officerem McCann Worldgroup w Europie
Jon Carney objął stanowisko chief digital officer for Europe w agencji McCann Worldgroup. Będzie pracować globalnie dla firmy Nestlé.
więcej
|
|
San Markos będzie reklamować EWE energia
San Markos rozpoczęła obsługę firmy EWE energia (Grupa EWE) oferującej prąd i gaz. Agencja tworzy dla niej nowy format komunikacji marketingowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" zyskały czytelników, ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół
W styczniu 2015 roku spadki sprzedaży ogółem w skali roku zanotowały wszystkie dzienniki ogólnopolskie oprócz „Parkietu” i „Rzeczpospolitej”. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”, a liderem pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
Automaty napiszą dla Associated Press artykuły sportowe
Agencja Associated Press (AP) oraz firma Automated Insights (AI) zapowiedziały, że specjalne zaprojektowane algorytmy będą tworzyły dla AP materiały prasowe dotyczące sportu. Automaty stworzone przez AI już teraz generują dla amerykańskiej agencji raporty finansowe.
więcej
|
|
Zmiany kompetencji w zarządzie Media Impact Polska
Zmieniły się kompetencje członków zarządu Media Impact Polska. Mariusz Wąsiński przejął odpowiedzialność za ofertę Programmatic, a Rafał Karski będzie odpowiadać za sprzedaż regionalną, Zumi oraz call center.
więcej
|
|
Internet |
|
|
,,Gazeta Wrocławska", ,,Dziennik Zachodni" i ,,Echo Dnia" liderami dzienników regionalnych w internecie (TOP 15 serwisów)
Wśród stron internetowych dzienników regionalnych najpopularniejsze są serwisy „Gazety Wrocławskiej”, „Dziennika Zachodniego” i „Echa Dnia”. Witryny „Wrocławskiej” i „Głosu Wielkopolskiego” osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności w skali roku, za to nieznaczne spadki zanotowały strony „Echa Dnia” i „Gazety Pomorskiej”.
więcej
|
|
Joanna Kuzdak na czele segmentu biznesowo-finansowego w Grupie Onet-RAS
Joanna Kuzdak, była prezes Bankier.pl i Agito.pl, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego segmentem Biznes i Finanse w Grupie Onet - Ringier Axel Springer w Polsce.
więcej
|
|
Otodom.pl podnosi ceny za sprzedaż, Otomoto.pl bez najtańszych pakietów i z ofertą dla dealerów
W serwisie Otodom.pl wprowadzono wyższe ceny za oferty sprzedaży nieruchomości, natomiast na Otomoto.pl (obie witryny należą do Grupy Allegro) zniknęły najtańsze pakiety dla sprzedawców indywidualnych oraz pojawił się osobny cennik dla dealerów samochodowych.
więcej
|
|
Gemius wprowadza parametry faktycznej widoczności reklam
Firma Gemius w swoim adserwerze AdOcean udostępniła cztery wskaźniki określające, jaka część wyświetleń reklamy i przez jaki czas rzeczywiście była widoczna dla internautów.
więcej
|
|
Facebook planuje nowe narzędzia reklamy mobilnej, chce konkurować z MoPub Twittera
Według nieoficjalnych informacji serwis Facebook zamierza zaprezentować niebawem nowe rozwiązania dotyczące reklamy mobilnej. Mają dołączyć do Audience Network oraz Atlasa i walczyć o rynek z MoPub Twittera.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska szykuje się do wejścia na giełdę, sprzeda akcje należące do Innova Capital i MCI
Grupa Wirtualna Polska planuje w najbliższym okresie sprzedaż na giełdzie 15-20 proc. swoich udziałów należących do funduszy Innova Capital i MCI Management oraz nowo wyemitowanych akcji. Chce w ten sposób pozyskać środki na nowe inwestycje.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|