|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 6 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Fakt" przegrał proces z Radosławem Sikorskim za sugestię o płaceniu służbową kartą za prywatne kolacje
W czwartek zakończył się proces wytoczony wydawcy dziennika „Fakt” przez marszałka Radosława Sikorskiego. Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał tabloidowi opublikowanie przeprosin w wydaniu papierowym gazety oraz serwisie internetowym Fakt.pl. Wyrok jest nieprawomocny, strony zapowiadają złożenie apelacje.
więcej |
|
Polsat zyskał widzów w grupie wiekowej 30-44 lata. TVN nadal liderem (top 20)
Na pozycji lidera oglądalności wśród widzów w wieku od 30 do 44 lat utrzymuje się TVN. TVP1 i TVP2 odnotowały w ostatnim półroczu kilkunastoprocentowe spadki, a Polsat poprawił wynik - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,Dziennik Zachodni" liderem dzienników regionalnych, zyskały tylko ,,Nowiny"
W styczniu br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Dziennika Zachodniego”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat zyskał widzów w grupie wiekowej 30-44 lata. TVN nadal liderem (top 20)
Na pozycji lidera oglądalności wśród widzów w wieku od 30 do 44 lat utrzymuje się TVN. TVP1 i TVP2 odnotowały w ostatnim półroczu kilkunastoprocentowe spadki, a Polsat poprawił wynik - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Igrzyska Europejskie w sportowych kanałach Polsatu
Telewizja Polsat nabyła prawa do pokazywania nowej imprezy sportowej - Igrzysk Europejskich, które odbędą się w dniach 12-28 czerwca br. w Azerbejdżanie. Zorganizowane zostaną pod auspicjami Europejskiego Komitetu Olimpijskiego.
więcej
|
|
Multimedia Polska ze wzrostem przychodów oraz spadkiem zysku netto i liczby klientów
Sieć kablowa Multimedia Polska zanotowała w zeszłym roku wzrost przychodów, ale spadł jej zysk netto. Na koniec ub.r. operator miał nieco mniej abonentów niż rok wcześniej, ale do góry poszła liczba klientów telewizji cyfrowej oraz internetu.
więcej
|
|
Telewizja najważniejszym źródłem wiadomości lokalnych, wygrywa z gazetami i internetem
Mieszkańcy miast w USA najczęściej poszukują wiadomości lokalnych w telewizji, najpopularniejsza jest prognoza pogody i informacje drogowe, a miejscowe gazety są czytane najchętniej w drukowanej formie - wynika z badań Pew Research Center.
więcej
|
|
Agnieszka Dymerska przeszła z VIMN do Discovery Networks
Agnieszka Dymerska dołączyła do zespołu Discovery Networks, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko development producera na Europę Centralną.
więcej
|
|
,,Dziecko Rosemary" i ,,Małżeństwo od pierwszego wejrzenia" wiosną w Lifetime
W wiosennej ramówce kanału Lifetime pojawi się 25 nowości, w tym seriale „Dziecko Rosemary” i „Pojedynek o życie” oraz filmy i programy rozrywkowe.
więcej
|
|
,,Świat wokół nas" w Discovery Channel
16 marca 2015 roku Discovery Channel rozpocznie emisję nowego cyklu „Świat wokół nas”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ludzki wzrok leczy rany w kampanii przeciwko przemocy domowej
Interaktywne billboardy w centrum Londynu wykorzystują system rozpoznawania twarzy, aby zwrócić uwagę przechodniów na problem domowej przemocy wobec kobiet.
więcej
|
|
Piotr Fronczewski w reklamach poleca Nutricardin Omega Max
Aktor Piotr Fronczewski użyczył swojego głosu i wizerunku do nowej reklamy radiowej preparatu Nutricardin Omega Max (produkowanego przez Novascon Pharmaceuticals).
więcej
|
|
Bilguun Ariunbaatar w challengowej kampanii Burger Kinga (wideo)
Ruszyła eventowo-internetowa kampania „Burger Challenge” promująca sieć restauracji Burger King. W akcji, przygotowanej i realizowanej przez firmy Washing Machine i Media Choice, bierze udział prezenter telewizyjny Bilguun Ariunbaatar.
więcej
|
|
Michał Łukasiewicz dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com
Michał Łukasiewicz objął funkcję dyrektora zarządzającego Catvertiser.com - platformy do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Socializer i Mint Media.
więcej
|
|
Interactive Solutions będzie reklamować Gillette Venus w Europie Środkowej
Agencja Interactive Solutions (należąca do Grupy Saatchi & Saatchi Poland) wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową marki kosmetyków Gillette Venus (z portfolio Procter & Gamble) w Europie Środkowej. Już wcześniej pracowała dla marki Gilette na polskim rynku.
więcej
|
|
,,Spróbuj czegoś nowego" - Visa z nowym hasłem promuje płatności kartą w sklepach i internecie (wideo)
Visa rozpoczęła kampanię, w której promuje płatności kartami tej marki zarówno w stacjonarnych punktach sprzedaży, jak i sklepach internetowych . Akcję, prowadzoną pod hasłem „Spróbuj czegoś nowego z Visa”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Saatchi & Saatchi i MEC.
więcej
|
|
Komfort na wiosnę reklamuje ,,nowości w parach" (wideo)
W nowej kampanii sieć sklepów Komfort pod hasłem „Nowości w parach” reklamuje promocyjne zestawy produktów. Akcję dział marketingu firmy przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Starlink.
więcej
|
|
Autorska sukienka Zalando w wiosennej kampanii reklamowej (wideo)
Sklep internetowy Zalando.pl w niedzielę 8 marca br. rusza z wiosenną kampanią reklamową, która obejmie przede wszystkim telewizję. Pojawi się w niej stworzona specjalnie dla marki sukienka.
więcej
|
|
Formind wypromuje jazdę rowerem po Warszawie
Agencja reklamowa Formind zrealizuje kampanię promującą jazdę rowerem po Warszawie. Działania będą obejmować m.in. media społecznościowe i internet.
więcej
|
|
Bartłomiej Walczuk associate creative directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
Bartłomiej Walczuk awansował w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt na stanowisko associate creative directora. Pracuje w niej od ponad roku, a wcześniej był związany m.in. z McCann Worldgroup, Young & Rubicam i Ogilvy & Mather.
więcej
|
|
Leo Burnett będzie reklamować sprzęt AGD Samsunga w Europie
Samsung wybrał agencję Leo Burnett do obsługi reklamowej swojego pionu AGD w Europie.
więcej
|
|
Aneta Sternicka: z Pracowni Kreatywnej do LiquidThread
Aneta Sternicka dołączyła do LiquidThread, agencji w ramach Starcom MediaVest Group zajmującej się realizacją projektów branded content. Ostatnio pracowała w Pracowni Kreatywnej (należącej do Grupy ZPR).
więcej
|
|
Przyprawy Appetita znów sponsorem ,,Top Chefa"
Marka przypraw Appetita (należąca do firmy Colian) jest sponsorem kolejnej edycji kulinarnego reality-show „Top Chef” w Polsacie.
więcej
|
|
Urszula Rąbkowska dyrektorem sprzedaży i marketingu w XBS Group
Urszula Rąbkowska awansowała w XBS Group na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. W firmie pracuje od trzech lat, wcześniej była związana m.in. z koncernami Faurecia, Perfetti van Melle i Unilever Polska.
więcej
|
|
Katarzyna Fatyga dyrektorem generalnym Diners Club Polska
Katarzyna Fatyga objęła stanowisko dyrektora generalnego Diners Club Polska. Z firmą związana jest od 1998 roku.
więcej
|
|
Volvo wybiera agencję interaktywną do obsługi w Europie
Koncern motoryzacyjny Volvo szuka agencji interaktywnej do obsługi marki w Europie. Obecnie pracują dla niego szwedzkie firmy R/GA Stockholm i DigitasLBi.
więcej
|
|
Michał Tyburcy account directorem w Change
Michał Tyburcy awansował na stanowisko account directora w agencji Change.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Giovanni Troilo traci pierwszą nagrodę World Press Photo za oszustwo
Komisja konkursu World Press Photo 2015 odebrała fotografowi Giovanniemu Troilo pierwszą nagrodę w kategorii „Problemy współczesne”. Okazało się, że jego zdjęcia były pozowane i wprowadzały widzów w błąd.
więcej
|
|
,,Fakt" przegrał proces z Radosławem Sikorskim za sugestię o płaceniu służbową kartą za prywatne kolacje
W czwartek zakończył się proces wytoczony wydawcy dziennika „Fakt” przez marszałka Radosława Sikorskiego. Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał tabloidowi opublikowanie przeprosin w wydaniu papierowym gazety oraz serwisie internetowym Fakt.pl. Wyrok jest nieprawomocny, strony zapowiadają złożenie apelacje.
więcej
|
|
,,Dziennik Zachodni" liderem dzienników regionalnych, zyskały tylko ,,Nowiny"
W styczniu br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Dziennika Zachodniego”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna”.
więcej
|
|
PMPG Polskie Media zmieniają prognozy. Będzie wyższy zysk EBITDA
Grupa PMPG Polskie Media zmieniła prognozy wyników finansowych za 2014 rok. Spółka przewiduje, że jej zysk EBITDA będzie wyższy niż w poprzedniej prognozie, a przychody będą niższe.
więcej
|
|
Landwirtschaftsverlag przejmuje wydawcę ,,Wiadomości Handlowych" i ,,Wiadomości Kosmetycznych"
Niemiecki koncern wydawniczy Landwirtschaftsverlag GmbH przejął udziały w Wydawnictwie Gospodarczym, wydającym miesięczniki „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”, a także wybrane aktywa Grupy LPV Media. Prezesem Wydawnictwa Gospodarczego została Iwona Szwan.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Optymistyczne prognozy przed debiutem giełdowym Grupy WP: rozsądna wycena, sukces inwestorów
Jeśli Grupa Wirtualna Polska wejdzie na giełdę z wyceną na poziomie miliarda złotych, która z kilku powodów jest uzasadniona, fundusze Innova Capital i MCI częściowo wyjdą z inwestycji w spółkę w dużym zyskiem. Debiutowi sprzyja dobra sytuacja na rynkach kapitałowych - oceniają dla Wirtualnemedia.pl analitycy inwestycyjni.
więcej
|
|
Durszlak.pl, Mytaste.pl i Smaker.pl na czele serwisów kulinarnych. W dół Ugotuj.to i Gotowanie.onet.pl (TOP 15)
Po dużych wzrostach odwiedzalności w skali roku na trzy pierwsze miejsca wśród serwisów kulinarnych awansowały Durszlak.pl, Mytaste.pl i Smaker.pl, natomiast duże spadki zanotowały Ugotuj.to, Gotowanie.onet.pl i Przepisy.pl. Wśród 15 czołowych serwisów są dwa blogi: Kwestiasmaku.com i Mojewypieki.com.
więcej
|
|
Grupa WP z 30-osobowym studiem zapowiada kolejne programy wideo
Grupa Wirtualna Polska w najbliższym czasie rozpocznie 12 nowych programów wideo. Tak jak inne treści wideo będą one realizowane w uruchomionym niedawno studiu, w którym pracuje ponad 30 osób. - W lutym materiały własne stanowiły już 20 proc. wszystkich odtworzeń wideo w naszych serwisach - informuje Jacek Amsterdamski, dyrektora działu wideo w Grupie WP.
więcej
|
|
Nielsen kupuje eXelate, stawia na reklamowy programmatic buying
Firma badawcza Nielsen przejęła spółkę eXelate zajmującą się zbieraniem informacji niezbędnych do sprzedaży reklam w modelu programmatic buying. - Ta akwizycja to szansa dostarczenia naszym klientom nowych narzędzi reklamowych - podkreśla Steve Hasker, szef Nielsena.
więcej
|
|
Instagram poszerza treści reklamowe w ramach Carousel ads (wideo)
Serwis Instagram wprowadził dla marek nowe rozwiązanie Carousel ads, które pozwala na publikowanie większych zbiorów treści związanych z reklamowanymi produktami.
więcej
|
|
Nowe typy reklamy natywnej Onet Buzz i Marki Mówią w Media Impact Polska
Media Impact Polska, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl, wprowadza dwa nowe produkty reklamy natywnej: Onet Buzz i Marki Mówią oraz tworzy zespół do obsługi kampanii natywnych. Pokieruje nim Beata Tarnowska na stanowisku native advertising managera.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|