|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 13 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Kamil Durczok ma małe szanse na powrót do mediów, utrata reputacji nie do odrobienia (opinie)
W obecnej sytuacji trudno sobie wyobrazić szybki powrót Kamila Durczoka do telewizji, a kilka lat niebytu medialnego oznacza śmierć popularności. Szanse na powrót do pracy w mediach byłego już szefa „Faktów” TVN i jego obecny wizerunek oceniają dla Wirtualnemedia.pl Zbigniew Lazar, Piotr Tymochowicz, Małgorzata Zaborowska, Karolina Siudyła, Sebastian Hejnowski i Piotr Czarnowski.
więcej
|
,,Wataha" bez kontynuacji w HBO. Dalsza część historii w nowym serialu?
HBO Polska nie nakręci drugiej serii serialu „Wataha”, który jesienią ub.r. mogli oglądać widzowie tego kanału. Produkująca serial ATM Grupa nie wyklucza jednak, że historia pokazana w "Watasze" będzie miała ciąg dalszy w innej produkcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po zdjęciu ,,Skandalistów" Agnieszka Gozdyra wysłana na urlop
|
Atutem Apple Watch nie będzie jego innowacyjność, ale społeczność wyznawców Apple (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Branża chwali multicelebryckie kampanie Play: świetny serial reklamowy, Kurdej-Szatan ewenementem
Przez dwa lata w reklamach Play pojawiło się ponad 20 znanych osób, co jest bezprecedensowym na naszym rynku projektem komunikacji marketingowej z udziałem celebrytów. Telekom dobrze dobiera ich do kampanii, sprawnie nimi rotuje i mimowolnie wylansował na gwiazdę Barbarę Kurdej-Szatan - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
ZDM rezygnuje z udziału Kamila Durczoka w kampanii o bezpiecznej jeździe
Były redaktor naczelny „Faktów” TVN Kamil Durczok nie wystąpi w kampanii społecznej Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie promującej bezpieczną jazdę samochodem. Pozostałymi ambasadorami akcji bez zmian są Piotr Kraśko i Jarosław Gugała.
więcej
|
|
Pocałunek Gierka i Breżniewa reklamujący Europejskie Centrum Solidarności oburza narodowców
Europejskie Centrum Solidarności reklamuje się billboardami ze słynnym zdjęciem pocałunku Edwarda Gierka i Leonida Breżniewa. Plakaty oburzyły Ruch Narodowy w Łodzi. - Działają one demoralizująco na młodzież oraz powodują obrzydzenie znacznej części łodzian. Liczymy, że władze miasta Łodzi zgodzą się z naszą opinią i niezwłocznie zajmą się usunięciem tych billboardów - zaapelował Ruch.
więcej
|
|
Robert Makłowicz reklamuje wędliny Finest w Tesco (wideo)
W nowej kampanii reklamowe hipermarketów Tesco z udziałem kucharza Roberta Makłowicza promowana jest oferta wędlin Tesco Finest. Akcję przygotowały agencja Red8 Advertising i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
,,Jesz lepiej. Żyjesz lepiej" w największej kampanii wędlin Tarczyński (wideo)
Firma Tarczyński rozpoczyna największą jak dotąd kampanię reklamową produkowanych przez siebie wędlin, opartą na nowym formacie kreatywnym pod hasłem „Jesz lepiej. Żyjesz lepiej”. W pierwszej odsłonie akcji, przygotowanej przez firmy Hand Made, OS3 i Lowe Media, promowana jest kiełbasa Sucha Krakowska.
więcej
|
|
Kuchenne inspiracje i ,,Wszechsmaki" z Moniką Mrozowską reklamują Czanieckie Makarony (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa makaronów produkowanych przez firmę Czanieckie Makarony oparta na ich nowej strategii komunikacji. Akcja - przygotowana przez agencję Korporacja Stylu - obejmuje m.in. kulinarno-podróżniczy blog „Wszechsmaki”, którego ambasadorką została Monika Mrozowska.
więcej
|
|
50 style w nowej odsłonie reklamuje ,,wiosenne hity cenowe" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosennej oferty multibrandowej sieć sklepów obuwniczo-odzieżowych 50 style. Akcję ich właściciel, spółka Marketing Investment Group, przygotowała wspólnie z agencjami Panopticon i SoundProve.
więcej
|
|
Provident w Radzie Reklamy. Chce opracowania kodeksu etyki reklamowej dla sektora finansowego
Provident przystąpił do Rady Reklamy. Największa polska firma pożyczkowa liczy na to, że za nią pójdą kolejne przedsiębiorstwa z sektora finansowego, by wspólnie przygotować kodeks etyki reklamowej. Branża chce w ten sposób poprawić swój wizerunek wśród klientów.
więcej
|
|
Wioletta Rumowska: z Momentum Worldwide do Good
Wioletta Rumowska rozpoczęła pracę jako senior account manager w agencji reklamowej Good (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Momentum Worldwide, Havas Worldwide Warsaw i McCann Worldgroup Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Pomorska" prostuje podaną na serio informację z ASZdziennika o Korwin-Mikke
Dziennikarz „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) Jacek Deptuła w środowym wydaniu przytoczył na serio żartobliwą informację serwisu satyrycznego ASZdziennik o tym, że połowa podpisów poparcia dla Janusza Korwin-Mikkego została odrzucona przez PKW. - Rzeczywiście sypnąłem się - najpierw powiedział mi o tym poseł Twojego Ruchu, całkiem serio, a ja nie sprawdziłem u źródła - przyznał Deptuła.
więcej
|
|
,,Men's Health" na czele pism męskich w 2014 roku, ,,CKM" ostro w dół
W 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
więcej
|
|
Wydawca tygodnika ,,Wprost" inwestuje w nieruchomości
Spółka PMPG Polskie Media, wydawca tygodnika „Wprost”, uruchomiła - we współpracy ze spółką Oak Property - projekt „Wprost Nieruchomości”. Oferuje w nim inwestycje w obiekty mieszkalne.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z testami gimnazjalnymi za 9,90 zł
Od poniedziałku 16 marca br. do części nakładu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) przez trzy kolejne dni dołączane będą książki pomagające przygotować się uczniom szkół gimnazjalnych do egzaminu końcowego.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nocoty, Plejada i Pudelek liderami serwisów plotkarskich. W górę Pudelek.tv, w dół Życiegwiazd
Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami plotkarskimi są niezmiennie Nocoty.pl i Pudelek.pl (należące do Grupy Wirtualna Polska) oraz Plejada.pl (Grupa Onet), z których ten drugi najmocniej przyciąga użytkowników. W skali roku duży wzrost odwiedzalności zanotował Pudelek.tv, a spory spadek - sekcja Życiegwiazd portalu Onet.pl.
więcej
|
|
Google Store dostępny w polskiej wersji, ale nie można w niej nic kupić
Koncern Google uruchomił spolszczoną wersję swojego sklepu internetowego, jednak żaden z pokazanych w nim produktów nie jest dostępny na razie w Polsce. - Polska wersja językowa sklepu oznacza, że w przyszłości będzie on działał także u nas, ale żadne terminy nie są znane - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski z Google Polska.
więcej
|
|
40 proc. telewidzów w USA korzysta z serwisów VoD
W Stanach Zjednoczonych cztery na dziesięć gospodarstw domowych z tradycyjną telewizją subskrybuje także płatne usługi SVoD. Liderem na rynku jest Netflix docierający do 36 proc. telewidzów - wynika z raportu Nielsena.
więcej
|
|
Google eksperymentuje z nowymi informacjami w wynikach wyszukiwania
Local pack to nowy sposób prezentowania wyników wyszukiwania testowany przez koncern Google. Internetowy gigant oprócz podstawowych informacji chce prezentować logo firmy, mapę jej położenia oraz zdjęcia siedziby.
więcej
|
|
Alibaba Group inwestuje 200 mln dolarów w Snapchat
Chiński holding Alibaba Group, jedna z największych platform e-commerce na świecie, zamierza zainwestować kwotę 200 mln dol. w serwis społecznościowy Snapchat. Dzięki temu jego wycena może wzrosnąć do 15 mld dol.
więcej
|
|
Amazon udostępnił serwis Write On dla autorów i czytelników
Koncern Amazon przedstawił oficjalną wersję serwisu Write On, pomyślaną jako platforma komunikacji między autorami tekstów i książek a ich czytelnikami. Ma ona konkurować z serwisem Wattpad.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|