|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 15 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Fratria wydaje cotygodniowy tabloid. W kioskach za kilka tygodni
Nowy tygodnik, który planuje wprowadzić na rynek Fratria, będzie cotygodniowym tabloidem - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł pojawi się w sprzedaży za kilka tygodni w nakładzie pół miliona egz.
więcej
|
|
TVN bez szwanku po mobbingu i zamieszaniu z Kamilem Durczokiem? (komentarze)
Stwierdzone w stacji przypadki mobbingu i molestowania, którymi zajmie się prokuratura, oraz zarzuty medialne pod adresem Kamila Durczoka i natychmiastowe rozstanie z nim raczej nie wpłyną niekorzystnie na wizerunek TVN - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Karolina Maria Siudyła, Sebastian Hejnowski i Zbigniew Lazar.
więcej
|
|
Unikanie mediów przez Magdalenę Ogórek samobójczą strategią kampanii wyborczej
Działania komunikacyjne Magdaleny Ogórek jako kandydatki na prezydenta trudno nazwać kampanią. Ona sama nie ma żadnych relacji z mediami, a jej strategia najpierw mogła intrygować, a potem już tylko irytować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skórzyński, Kamila Biedrzycka-Osica, Grzegorz Cydejko, Mikołaj Wójcik i Joanna Pruszyńska-Witkowska.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mark Cuban przesadza, nie będzie powtórki z internetowej bańki 2000 roku (opinie)
- Istnieją symptomy przegrzania rynku technologicznego, ale jego skutki nie będą gorsze niż w wypadku pęknięcia dotcomowej bańki z 2000 roku, segment jest bowiem o wiele bardziej dojrzały - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z funduszy inwestycyjnych, rynku e-commerce i startupowego.
więcej |
|
FOX, nc+ i Polsat walczą o prawa do Ekstraklasy. ,,Nie ma terminu rozstrzygnięcia"
Platforma nc+, Telewizja Polsat oraz FOX International Channels to trzy podmioty, które pozostały w przetargu na zakup praw do meczów Ekstraklasy na lata 2015-2021 - podała „Rzeczpospolita”. - Nie został założony żaden termin ostateczny dla zakończenia tego procesu - zapewnia Ekstraklasa.
więcej |
|
Adam Pieczyński nowym redaktorem naczelnym ,,Faktów" TVN
Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych, został nowym redaktorem naczelnym „Faktów”- ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Kamila Durczoka, który w trybie natychmiastowym rozstał się z TVN.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Podzielone opinie o ,,Celebrity Splash!" - emocjonujący i świetnie realizowany czy nudny i sztucznie wydłużony?
„Celebrity Splash!” wystawia uczestników na oceny, które mogą być druzgocące dla ich wizerunku. Ale jest dobrze zrobiony, a nadawca ma zapewnione odpowiednie przychody z reklam - nowe widowisko Polsatu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, Jarosław Burdek, Karolina Korwin-Piotrowska i Jacek Kaczyński.
więcej
|
Branża chwali multicelebryckie kampanie Play: świetny serial reklamowy, Kurdej-Szatan ewenementem
Przez dwa lata w reklamach Play pojawiło się ponad 20 znanych osób, co jest bezprecedensowym na naszym rynku projektem komunikacji marketingowej z udziałem celebrytów. Telekom dobrze dobiera ich do kampanii, sprawnie nimi rotuje i mimowolnie wylansował na gwiazdę Barbarę Kurdej-Szatan - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
więcej
|
Kamil Durczok ma małe szanse na powrót do mediów, utrata reputacji nie do odrobienia (opinie)
|
,,Wataha" bez kontynuacji w HBO. Dalsza część historii w nowym serialu?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN bez szwanku po mobbingu i zamieszaniu z Kamilem Durczokiem? (komentarze)
Stwierdzone w stacji przypadki mobbingu i molestowania, którymi zajmie się prokuratura, oraz zarzuty medialne pod adresem Kamila Durczoka i natychmiastowe rozstanie z nim raczej nie wpłyną niekorzystnie na wizerunek TVN - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Karolina Maria Siudyła, Sebastian Hejnowski i Zbigniew Lazar.
więcej
|
|
FOX, nc+ i Polsat walczą o prawa do Ekstraklasy. ,,Nie ma terminu rozstrzygnięcia"
Platforma nc+, Telewizja Polsat oraz FOX International Channels to trzy podmioty, które pozostały w przetargu na zakup praw do meczów Ekstraklasy na lata 2015-2021 - podała „Rzeczpospolita”. - Nie został założony żaden termin ostateczny dla zakończenia tego procesu - zapewnia Ekstraklasa.
więcej
|
|
Adam Pieczyński nowym redaktorem naczelnym ,,Faktów" TVN
Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych, został nowym redaktorem naczelnym „Faktów”- ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Kamila Durczoka, który w trybie natychmiastowym rozstał się z TVN.
więcej
|
|
LeasingTeam zwolni grupowo pracowników przejętych z TVP
Spółka LeasingTeam rozpoczęła procedurę zwolnień grupowych, które obejmą pracowników przejętych przez firmę z Telewizji Polskiej, która objąć ma od 84 do 128 osób. Powodem tej decyzji jest mniejsze zapotrzebowanie TVP na ich pracę.
więcej
|
|
TVP1 liderem w grupie wiekowej 45-59 lat. Polsat wyprzedził TVN (top 20)
Wśród widzów w wieku od 45 do 59 lat pozycja lidera oglądalności należy do TVP1. Na drugim miejscu znajduje się Polsat, który wyprzedził TVN, a dopiero czwarta jest TVP2 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Fox News zatrudnia jako komentatora zabójcę Osamy Bin Ladena
Stacja telewizyjna Fox News zatrudniła na stanowisku analityka i komentatora Roba O’Neilla, byłego żołnierza armii amerykańskiej, który miał zastrzelić Osamę Bin Ladena. - Jego doświadczenia będzie dla nas cennym źródłem wiedzy - podkreśla szef Fox News.
więcej
|
|
444 mln zł z abonamentu dla TVP w 2014 roku. Pokryło to 32 proc. kosztów misji
W 2014 roku Telewizja Polska z abonamentu pozyskała 444 mln zł - podała spółka w sprawozdaniu abonamentowym. Pozwoliło to publicznemu nadawcy na pokrycie zadań misji publicznej jedynie w 32 proc.
więcej
|
|
Telewizja Puls chce zatrudnić dyrektora operacyjnego i kreatywnego
Telewizja Puls zamierza zatrudnić dyrektora ds. operacyjnych i dyrektora kreatywnego. Dotąd w spółce nie było takich stanowisk.
więcej
|
|
Podzielone opinie o ,,Celebrity Splash!" - emocjonujący i świetnie realizowany czy nudny i sztucznie wydłużony?
„Celebrity Splash!” wystawia uczestników na oceny, które mogą być druzgocące dla ich wizerunku. Ale jest dobrze zrobiony, a nadawca ma zapewnione odpowiednie przychody z reklam - nowe widowisko Polsatu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, Jarosław Burdek, Karolina Korwin-Piotrowska i Jacek Kaczyński.
więcej
|
|
Formuła 1 nadal w kanałach sportowych Polsatu
Telewizja Polsat tuż przed startem nowego sezonu zawodów Formuły 1 zakupiła prawa do ich pokazywania w 2015 roku. Treningi, kwalifikacje i właściwe wyścigi transmitowane będą w kanałach Polsat Sport i Polsat Sport Extra.
więcej
|
|
Karolina Korwin-Piotrowska: jury zdawało sobie sprawę z tego, że występuje w programie ,,Celebrity Flush", nie ,,Splash"
„Celebrity Splash!” jest strasznie nudny. To naprawdę mistrzostwo świata, żeby kilka skoków trwających parę sekund wydłużyć do dwugodzinnego programu - komentuje nowe show Polsatu dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
|
Jerzy Dzięgielewski: ,,Celebrity Splash!" przesuwa poczucie estetyki, rolnik z nadwagą staje się bardziej atrakcyjny niż modelka
„Celebrity Show!” został wykonany świetnie. To jest naprawdę duża sztuka trzymać widza w napięciu przez dwie godziny w programie, w którym mamy tylko osiem skoków do wody - ocenia Jerzy Dzięgielewski, product & portfolio director w Viacom International Media Networks.
więcej
|
|
Jarosław Burdek: ,,Celebrity Splash!" to pewniak w kategorii wysokiej oglądalności
Atrakcyjność telewizji jest oparta na dostarczaniu widzom jak największych emocji. „Celebrity Splash!” wymyślono, aby rywalizacja zaproszonych do uczestnictwa gwiazd generowała jeszcze większe i bardziej autentyczne emocje niż w przypadku show śpiewano-tańczonych - ocenia Jarosław Burdek, dyrektor programowy kanałów Tele5, Water Planet i Novela TV.
więcej
|
|
Jacek Kaczyński: ,,Celebrity Splash!" jest zrealizowany według wszelkich prawideł, ma zapewnione powodzenie
Pierwszy odcinek szeroko i długo zapowiadanego show obejrzałem w całości. Znam ten format i raczej nie zastanawiałem się nad tym, kto wprowadzi go w Polsce. Na to mógł zdecydować się tylko Polsat - ocenia Jacek Kaczyński, dyrektor produkcji telewizyjnej w Fokus TV.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Unikanie mediów przez Magdalenę Ogórek samobójczą strategią kampanii wyborczej
Działania komunikacyjne Magdaleny Ogórek jako kandydatki na prezydenta trudno nazwać kampanią. Ona sama nie ma żadnych relacji z mediami, a jej strategia najpierw mogła intrygować, a potem już tylko irytować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skórzyński, Kamila Biedrzycka-Osica, Grzegorz Cydejko, Mikołaj Wójcik i Joanna Pruszyńska-Witkowska.
więcej
|
|
nju mobile w reklamie wyśmiewa Kubę Wojewódzkiego promującego Play (wideo)
W nowym spocie taryfy nju mobile (oferowanej przez Orange Polska) wyśmiewani są celebryci reklamujący inne oferty telekomunikacyjne, m.in. Kuba Wojewódzki promujący Play. Kampanię przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
T-Mobile reklamuje Jump Family ,,dla całej rodziny" (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca opcję Jump Family wprowadzoną niedawno przez T-Mobile Polska w ramach taryfy Jump. Akcję przygotowały firmy DDB & Tribal, V&P i Starcom.
więcej
|
|
Dużo więcej reklam aut w telewizji, radiu i kinach. Volkswagen z największym budżetem
Producenci i importerzy samochodów osobowych w styczniu br. wydali na reklamy poza internetem 23,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Zwiększyli swoją obecność w telewizji, radiu, magazynach i kinach, a ograniczyli w dziennikach i na outdoorze. Liderem wydatków był Volkswagen Group Polska.
więcej
|
|
Leroy Merlin reklamowo dopinguje bohaterów domu do sezonu wiosennego (wideo)
Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin zaczęła kampanię reklamową związaną ze startem wiosennego sezonu handlowego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Engine, Dynamo Film, Pompidou, Starcom i MEC.
więcej
|
|
Milion kuponów do KFC w promocji Lay's Max (wideo)
Rozpoczęła się promocja chipsów Lay’s Max (produkowanych przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo), w ramach której do zdobycia jest milion kuponów na przekąski w restauracjach KFC. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD.
więcej
|
|
K2 ze strategiczną obsługą reklamową PZU
Agencja K2 (należąca do Grupy K2) wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych PZU w zakresie strategii przez trzy lata. Dla firmy pracuje od 2009 roku.
więcej
|
|
Starcom MediaVest Group przejmuje od PHD obsługę marek Dekoral i Drewnochron
Firma PPG Deco, producent farb i lakierów m.in. marek Dekoral i Drewnochron, zakończyła przetarg na obsługę mediową tegorocznych kampanii. Zwycięzcą została Starcom MediaVest Group (SMG).
więcej
|
|
Barszcz Biały Winiary reklamowany ,,nie tylko od święta" (wideo)
Zaczęła się internetowa kampania reklamowa zupy Barszcz Biały marki Winiary (z portfolio Nestlé Polska). Akcję przygotowały dom produkcyjny Artcore i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Porusz swoje miasto" w kampanii Rockstar Energy Drink (wideo)
Trwa kampania reklamowa napoju Rockstar Energy Drink (produkowanego przez PepsiCo), której zwieńczeniem będzie event pod hasłem „Porusz swoje miasto” z udziałem zawodników wykonujących triki rowerowe. Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa, OMD Media Direction i Questia.
więcej
|
|
Air France, Bakoma, Cancer Research, ING Bank Śląski i Viceroy Creative - reklamy tygodnia (wideo)
Prezentujemy ranking pięciu najlepszych według Wirtualnemedia.pl reklam mijającego tygodnia. Wśród nich znalazły się dwie polskie produkcje - Bakomy i ING Banku Śląskiego, jedna globalna komercyjna - Air France, społeczna kampania brytyjskiej organizacji Cancer Research oraz autopromocyjna reklama rebrandingu agencji Viceroy Creative.
więcej
|
|
,,Zanurz i wygraj" w promocji herbaty Lipton
Unilever Polska rozpoczął działania marketingowe wspierające herbatę Lipton. Obecnie trwa loteria promocyjna, a na początku kwietnia ruszy kampania reklamowa w telewizji. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Robert Sosnowski: plejada gwiazd w kampanii Play zaczęła celebrycką wojnę reklamową telekomów
Po co jedna gwiazda, jeśli można mieć ich całą plejadę? Do takiego wniosku jakieś dwa lata temu doszli zapewne szefowie telefonii komórkowej Play. Jak postanowili, tak zrobili i to z takim rozmachem, jakiego nasz kraj jeszcze nie widział - opisuje Robert Sosnowski z Biura Podróży Reklamy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Fratria wydaje cotygodniowy tabloid. W kioskach za kilka tygodni
Nowy tygodnik, który planuje wprowadzić na rynek Fratria, będzie cotygodniowym tabloidem - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł pojawi się w sprzedaży za kilka tygodni w nakładzie pół miliona egz.
więcej
|
|
Kamil Durczok chce przeprosin i 2 mln zł od ,,Wprost". Będą kolejne pozwy przeciw tygodnikowi
Prawnicy dziennikarza Kamila Durczoka złożyli w Sądzie Okręgowym w Warszawie pozew przeciw wydawcy i dziennikarzom „Wprost”, w którym były szef „Faktów” TVN domaga się przeprosin oraz odszkodowania w wysokości 2 mln zł. - Pozew dotyczy pierwszej publikacji, która wywołała lawinę naruszeń - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Dubois, pełnomocnik Durczoka.
więcej
|
|
,,CD Action" liderem wśród pism komputerowych w 2014 roku. ,,Chip" z największym spadkiem
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Chip”. Zyskał jedynie „Komputer Świat”.
więcej
|
|
,,Wiosenna loteria" w ,,Super Expressie". 200 tys. zł do wygrania
W poniedziałek 16 marca br. startuje nowa gra „Super Expressu” (ZPR Media) pod nazwą „Wiosenna loteria”. Zabawa ma potrwać 14 tygodni, a łączna pula nagród wynosi 200 tys. zł.
więcej
|
|
Wydawca ,,W Sieci" i ,,Frondy" kończy prace nad nowym, lifestylowym tygodnikiem
Spółka Fratria, wydająca magazyny „W Sieci”, „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda”, kończy przygotowywać nowy tygodnik, który ma mieć profil lifestylowy i kosztować mniej niż konkurencyjne tytuły z tego segmentu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Mark Cuban przesadza, nie będzie powtórki z internetowej bańki 2000 roku (opinie)
- Istnieją symptomy przegrzania rynku technologicznego, ale jego skutki nie będą gorsze niż w wypadku pęknięcia dotcomowej bańki z 2000 roku, segment jest bowiem o wiele bardziej dojrzały - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z funduszy inwestycyjnych, rynku e-commerce i startupowego.
więcej
|
|
Google proponuje wyszukiwarkowy quiz Google Feud
Google Feud to nazwa nowej strony firmowanej przez Google, na której użytkownicy mogą sprawdzić swoje wyobrażenia na temat najpopularniejszych zapytań kierowanych do największej wyszukiwarki w internecie.
więcej
|
|
Michał Kreczmar: obecnie więcej czynników jest przeciw niż za bańką internetową
Bańka internetowa sprzed 15 lat i dziś to coś zupełnie innego. Pęknięcie spekulacyjnej bańki tak wówczas jak i dziś będzie miało i pozytywne i negatywne skutki ale raczej nie taką skalę jak w 2000 r. Napompowane „nic” poumierały, sztuczne M&A upadły, seryjni startupowcy mieli lekcję pokory, drobni inwestorzy dostali nauczkę - uważa Michał Kreczmar, e-commerce director w Hypermedia.
więcej
|
|
Synchronizacja zakładek w nowej wersji przeglądarki Opera (wideo)
Opera Software wprowadziła do swoich internetowych przeglądarek nową funkcję, która umożliwia synchronizację zakładek.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|