Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 15 Marca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Fratria wydaje cotygodniowy tabloid. W kioskach za kilka tygodni

Nowy tygodnik, który planuje wprowadzić na rynek Fratria, będzie cotygodniowym tabloidem - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł pojawi się w sprzedaży za kilka tygodni w nakładzie pół miliona egz.  więcej

 
TVN bez szwanku po mobbingu i zamieszaniu z Kamilem Durczokiem? (komentarze)

Stwierdzone w stacji przypadki mobbingu i molestowania, którymi zajmie się prokuratura, oraz zarzuty medialne pod adresem Kamila Durczoka i natychmiastowe rozstanie z nim raczej nie wpłyną niekorzystnie na wizerunek TVN - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Karolina Maria Siudyła, Sebastian Hejnowski i Zbigniew Lazar. więcej

 
Unikanie mediów przez Magdalenę Ogórek samobójczą strategią kampanii wyborczej

Działania komunikacyjne Magdaleny Ogórek jako kandydatki na prezydenta trudno nazwać kampanią. Ona sama nie ma żadnych relacji z mediami, a jej strategia najpierw mogła intrygować, a potem już tylko irytować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skórzyński, Kamila Biedrzycka-Osica, Grzegorz Cydejko, Mikołaj Wójcik i Joanna Pruszyńska-Witkowska. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Operacyjnych

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Stylista / Stylistka

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

ebilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Doradca klienta

ebilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu

TVP 2 poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca programu ,,Pytanie na śniadanie"

Discovery Networks CEEMEA poszukuje osoby na stanowisko
Acquisitions & Programming Executive

Smakjam poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Mark Cuban przesadza, nie będzie powtórki z internetowej bańki 2000 roku (opinie)

- Istnieją symptomy przegrzania rynku technologicznego, ale jego skutki nie będą gorsze niż w wypadku pęknięcia dotcomowej bańki z 2000 roku, segment jest bowiem o wiele bardziej dojrzały - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z funduszy inwestycyjnych, rynku e-commerce i startupowego. więcej

 
FOX, nc+ i Polsat walczą o prawa do Ekstraklasy. ,,Nie ma terminu rozstrzygnięcia"

Platforma nc+, Telewizja Polsat oraz FOX International Channels to trzy podmioty, które pozostały w przetargu na zakup praw do meczów Ekstraklasy na lata 2015-2021 - podała „Rzeczpospolita”. - Nie został założony żaden termin ostateczny dla zakończenia tego procesu - zapewnia Ekstraklasa. więcej

 
Adam Pieczyński nowym redaktorem naczelnym ,,Faktów" TVN

Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych, został nowym redaktorem naczelnym „Faktów”-  ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Kamila Durczoka, który w trybie natychmiastowym rozstał się z TVN. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Podzielone opinie o ,,Celebrity Splash!" - emocjonujący i świetnie realizowany czy nudny i sztucznie wydłużony?

„Celebrity Splash!” wystawia uczestników na oceny, które mogą być druzgocące dla ich wizerunku. Ale jest dobrze zrobiony, a nadawca ma zapewnione odpowiednie przychody z reklam - nowe widowisko Polsatu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, Jarosław Burdek, Karolina Korwin-Piotrowska i Jacek Kaczyński. więcej

Branża chwali multicelebryckie kampanie Play: świetny serial reklamowy, Kurdej-Szatan ewenementem

Przez dwa lata w reklamach Play pojawiło się ponad 20 znanych osób, co jest bezprecedensowym na naszym rynku projektem komunikacji marketingowej z udziałem celebrytów. Telekom dobrze dobiera ich do kampanii, sprawnie nimi rotuje i mimowolnie wylansował na gwiazdę Barbarę Kurdej-Szatan - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi. więcej

Kamil Durczok ma małe szanse na powrót do mediów, utrata reputacji nie do odrobienia (opinie)
,,Wataha" bez kontynuacji w HBO. Dalsza część historii w nowym serialu?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN bez szwanku po mobbingu i zamieszaniu z Kamilem Durczokiem? (komentarze)

Stwierdzone w stacji przypadki mobbingu i molestowania, którymi zajmie się prokuratura, oraz zarzuty medialne pod adresem Kamila Durczoka i natychmiastowe rozstanie z nim raczej nie wpłyną niekorzystnie na wizerunek TVN - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Karolina Maria Siudyła, Sebastian Hejnowski i Zbigniew Lazar. więcej

 
FOX, nc+ i Polsat walczą o prawa do Ekstraklasy. ,,Nie ma terminu rozstrzygnięcia"

Platforma nc+, Telewizja Polsat oraz FOX International Channels to trzy podmioty, które pozostały w przetargu na zakup praw do meczów Ekstraklasy na lata 2015-2021 - podała „Rzeczpospolita”. - Nie został założony żaden termin ostateczny dla zakończenia tego procesu - zapewnia Ekstraklasa. więcej

 
Adam Pieczyński nowym redaktorem naczelnym ,,Faktów" TVN

Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych, został nowym redaktorem naczelnym „Faktów”-  ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Kamila Durczoka, który w trybie natychmiastowym rozstał się z TVN. więcej

 
LeasingTeam zwolni grupowo pracowników przejętych z TVP

Spółka LeasingTeam rozpoczęła procedurę zwolnień grupowych, które obejmą pracowników przejętych przez firmę z Telewizji Polskiej, która objąć ma od 84 do 128 osób. Powodem tej decyzji jest mniejsze zapotrzebowanie TVP na ich pracę. więcej

 
TVP1 liderem w grupie wiekowej 45-59 lat. Polsat wyprzedził TVN (top 20)

Wśród widzów w wieku od 45 do 59 lat pozycja lidera oglądalności należy do TVP1. Na drugim miejscu znajduje się Polsat, który wyprzedził TVN, a dopiero czwarta jest TVP2 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Fox News zatrudnia jako komentatora zabójcę Osamy Bin Ladena

Stacja telewizyjna Fox News zatrudniła na stanowisku analityka i komentatora Roba O’Neilla, byłego żołnierza armii amerykańskiej, który miał zastrzelić Osamę Bin Ladena. - Jego doświadczenia będzie dla nas cennym źródłem wiedzy - podkreśla szef Fox News. więcej

 
444 mln zł z abonamentu dla TVP w 2014 roku. Pokryło to 32 proc. kosztów misji

W 2014 roku Telewizja Polska z abonamentu pozyskała 444 mln zł - podała spółka w sprawozdaniu abonamentowym. Pozwoliło to publicznemu nadawcy na pokrycie zadań misji publicznej jedynie w 32 proc. więcej

 
Telewizja Puls chce zatrudnić dyrektora operacyjnego i kreatywnego

Telewizja Puls zamierza zatrudnić dyrektora ds. operacyjnych i dyrektora kreatywnego. Dotąd w spółce nie było takich stanowisk. więcej

 
Podzielone opinie o ,,Celebrity Splash!" - emocjonujący i świetnie realizowany czy nudny i sztucznie wydłużony?

„Celebrity Splash!” wystawia uczestników na oceny, które mogą być druzgocące dla ich wizerunku. Ale jest dobrze zrobiony, a nadawca ma zapewnione odpowiednie przychody z reklam - nowe widowisko Polsatu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, Jarosław Burdek, Karolina Korwin-Piotrowska i Jacek Kaczyński. więcej

 
Formuła 1 nadal w kanałach sportowych Polsatu

Telewizja Polsat tuż przed startem nowego sezonu zawodów Formuły 1 zakupiła prawa do ich pokazywania w 2015 roku. Treningi, kwalifikacje i właściwe wyścigi transmitowane będą w kanałach Polsat Sport i Polsat Sport Extra. więcej

 
Karolina Korwin-Piotrowska: jury zdawało sobie sprawę z tego, że występuje w programie ,,Celebrity Flush", nie ,,Splash"

„Celebrity Splash!” jest strasznie nudny. To naprawdę mistrzostwo świata, żeby kilka skoków trwających parę sekund wydłużyć do dwugodzinnego programu - komentuje nowe show Polsatu dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska. więcej

 
Jerzy Dzięgielewski: ,,Celebrity Splash!" przesuwa poczucie estetyki, rolnik z nadwagą staje się bardziej atrakcyjny niż modelka

„Celebrity Show!” został wykonany świetnie. To jest naprawdę duża sztuka trzymać widza w napięciu przez dwie godziny w programie, w którym mamy tylko osiem skoków do wody - ocenia Jerzy Dzięgielewski, product & portfolio director w Viacom International Media Networks. więcej

 
Jarosław Burdek: ,,Celebrity Splash!" to pewniak w kategorii wysokiej oglądalności

Atrakcyjność telewizji jest oparta na dostarczaniu widzom jak największych emocji. „Celebrity Splash!” wymyślono, aby rywalizacja zaproszonych do uczestnictwa gwiazd generowała jeszcze większe i bardziej autentyczne emocje niż w przypadku show śpiewano-tańczonych - ocenia Jarosław Burdek, dyrektor programowy kanałów Tele5, Water Planet i Novela TV. więcej

 
Jacek Kaczyński: ,,Celebrity Splash!" jest zrealizowany według wszelkich prawideł, ma zapewnione powodzenie

Pierwszy odcinek szeroko i długo zapowiadanego show obejrzałem w całości. Znam ten format i raczej nie zastanawiałem się nad tym, kto wprowadzi go w Polsce. Na to mógł zdecydować się tylko Polsat - ocenia Jacek Kaczyński, dyrektor produkcji telewizyjnej w Fokus TV. więcej

 
 
Radio  
 
Osoby po 75. roku życia automatycznie będą zwolnione z abonamentu

Senat przyjął projekt nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych autorstwa Platformy Obywatelskiej. Zapisano w nim, że osoby powyżej 75. roku życia nie będą musiały składać oświadczenia o swoim wieku, by uzyskać zwolnienie z konieczności płacenia abonamentu RTV. więcej

 
Słuchalność rozgłośni radiowych w polskich miastach (raport)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Unikanie mediów przez Magdalenę Ogórek samobójczą strategią kampanii wyborczej

Działania komunikacyjne Magdaleny Ogórek jako kandydatki na prezydenta trudno nazwać kampanią. Ona sama nie ma żadnych relacji z mediami, a jej strategia najpierw mogła intrygować, a potem już tylko irytować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skórzyński, Kamila Biedrzycka-Osica, Grzegorz Cydejko, Mikołaj Wójcik i Joanna Pruszyńska-Witkowska. więcej

 
nju mobile w reklamie wyśmiewa Kubę Wojewódzkiego promującego Play (wideo)

W nowym spocie taryfy nju mobile (oferowanej przez Orange Polska) wyśmiewani są celebryci reklamujący inne oferty telekomunikacyjne, m.in. Kuba Wojewódzki promujący Play. Kampanię przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising i Initiative Warszawa. więcej

 
T-Mobile reklamuje Jump Family ,,dla całej rodziny" (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca opcję Jump Family wprowadzoną niedawno przez T-Mobile Polska w ramach taryfy Jump. Akcję przygotowały firmy DDB & Tribal, V&P i Starcom. więcej

 
Dużo więcej reklam aut w telewizji, radiu i kinach. Volkswagen z największym budżetem

Producenci i importerzy samochodów osobowych w styczniu br. wydali na reklamy poza internetem 23,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Zwiększyli swoją obecność w telewizji, radiu, magazynach i kinach, a ograniczyli w dziennikach i na outdoorze. Liderem wydatków był Volkswagen Group Polska. więcej

 
Leroy Merlin reklamowo dopinguje bohaterów domu do sezonu wiosennego (wideo)

Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin zaczęła kampanię reklamową związaną ze startem wiosennego sezonu handlowego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Engine, Dynamo Film, Pompidou, Starcom i MEC. więcej

 
Milion kuponów do KFC w promocji Lay's Max (wideo)

Rozpoczęła się promocja chipsów Lay’s Max (produkowanych przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo), w ramach której do zdobycia jest milion kuponów na przekąski w restauracjach KFC. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD. więcej

 
K2 ze strategiczną obsługą reklamową PZU

Agencja K2 (należąca do Grupy K2) wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych PZU w zakresie strategii przez trzy lata. Dla firmy pracuje od 2009 roku. więcej

 
Starcom MediaVest Group przejmuje od PHD obsługę marek Dekoral i Drewnochron

Firma PPG Deco, producent farb i lakierów m.in. marek Dekoral i Drewnochron, zakończyła przetarg na obsługę mediową tegorocznych kampanii. Zwycięzcą została Starcom MediaVest Group (SMG). więcej

 
Barszcz Biały Winiary reklamowany ,,nie tylko od święta" (wideo)

Zaczęła się internetowa kampania reklamowa zupy Barszcz Biały marki Winiary (z portfolio Nestlé Polska). Akcję przygotowały dom produkcyjny Artcore i dom mediowy MEC. więcej

 
,,Porusz swoje miasto" w kampanii Rockstar Energy Drink (wideo)

Trwa kampania reklamowa napoju Rockstar Energy Drink (produkowanego przez PepsiCo), której zwieńczeniem będzie event pod hasłem „Porusz swoje miasto” z udziałem zawodników wykonujących triki rowerowe. Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa, OMD Media Direction i Questia. więcej

 
Air France, Bakoma, Cancer Research, ING Bank Śląski i Viceroy Creative - reklamy tygodnia (wideo)

Prezentujemy ranking pięciu najlepszych według Wirtualnemedia.pl reklam mijającego tygodnia. Wśród nich znalazły się dwie polskie produkcje - Bakomy i ING Banku Śląskiego, jedna globalna komercyjna - Air France, społeczna kampania brytyjskiej organizacji Cancer Research oraz autopromocyjna reklama rebrandingu agencji Viceroy Creative. więcej

 
,,Zanurz i wygraj" w promocji herbaty Lipton

Unilever Polska rozpoczął działania marketingowe wspierające herbatę Lipton. Obecnie trwa loteria promocyjna, a na początku kwietnia ruszy kampania reklamowa w telewizji. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Digital i PHD Media Direction. więcej

 
Robert Sosnowski: plejada gwiazd w kampanii Play zaczęła celebrycką wojnę reklamową telekomów

Po co jedna gwiazda, jeśli można mieć ich całą plejadę? Do takiego wniosku jakieś dwa lata temu doszli zapewne szefowie telefonii komórkowej Play. Jak postanowili, tak zrobili i to z takim rozmachem,  jakiego nasz kraj jeszcze nie widział - opisuje Robert Sosnowski z Biura Podróży Reklamy. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Volkswagen: New cabriolet Absolut:  Paradise Coca Cola: Open happiness IKEA: Fresh off the drawing board Ram: Truck Country
 
Prasa  
 
Fratria wydaje cotygodniowy tabloid. W kioskach za kilka tygodni

Nowy tygodnik, który planuje wprowadzić na rynek Fratria, będzie cotygodniowym tabloidem - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł pojawi się w sprzedaży za kilka tygodni w nakładzie pół miliona egz.  więcej

 
Kamil Durczok chce przeprosin i 2 mln zł od ,,Wprost". Będą kolejne pozwy przeciw tygodnikowi

Prawnicy dziennikarza Kamila Durczoka złożyli w Sądzie Okręgowym w Warszawie pozew przeciw wydawcy i dziennikarzom „Wprost”, w którym były szef „Faktów” TVN domaga się przeprosin oraz odszkodowania w wysokości 2 mln zł. - Pozew dotyczy pierwszej publikacji, która wywołała lawinę naruszeń - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Dubois, pełnomocnik Durczoka. więcej

 
,,CD Action" liderem wśród pism komputerowych w 2014 roku. ,,Chip" z największym spadkiem

W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Chip”. Zyskał jedynie „Komputer Świat”. więcej

 
,,Wiosenna loteria" w ,,Super Expressie". 200 tys. zł do wygrania

W poniedziałek 16 marca br. startuje nowa gra „Super Expressu” (ZPR Media) pod nazwą „Wiosenna loteria”. Zabawa ma potrwać 14 tygodni, a łączna pula nagród wynosi 200 tys. zł. więcej

 
Wydawca ,,W Sieci" i ,,Frondy" kończy prace nad nowym, lifestylowym tygodnikiem

Spółka Fratria, wydająca magazyny „W Sieci”, „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda”, kończy przygotowywać nowy tygodnik, który ma mieć profil lifestylowy i kosztować mniej niż konkurencyjne tytuły z tego segmentu. więcej

 
Jedynki  
 
 
Wprost - 2015-03-16 Newsweek - 2015-03-16 Do Rzeczy - 2015-03-16 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-03-16 Świat Wiedzy - 2015-03-15
 
Internet  
 
Mark Cuban przesadza, nie będzie powtórki z internetowej bańki 2000 roku (opinie)

- Istnieją symptomy przegrzania rynku technologicznego, ale jego skutki nie będą gorsze niż w wypadku pęknięcia dotcomowej bańki z 2000 roku, segment jest bowiem o wiele bardziej dojrzały - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z funduszy inwestycyjnych, rynku e-commerce i startupowego. więcej

 
Google proponuje wyszukiwarkowy quiz Google Feud

Google Feud to nazwa nowej strony firmowanej przez Google, na której użytkownicy mogą sprawdzić swoje wyobrażenia na temat najpopularniejszych zapytań kierowanych do największej wyszukiwarki w internecie. więcej

 
Michał Kreczmar: obecnie więcej czynników jest przeciw niż za bańką internetową

Bańka internetowa sprzed 15 lat i dziś to coś zupełnie innego. Pęknięcie spekulacyjnej bańki tak wówczas jak i dziś będzie miało i pozytywne i negatywne skutki ale raczej nie taką skalę jak w 2000 r. Napompowane „nic” poumierały, sztuczne M&A upadły, seryjni startupowcy mieli lekcję pokory, drobni inwestorzy dostali nauczkę - uważa Michał Kreczmar, e-commerce director w Hypermedia. więcej

 
Synchronizacja zakładek w nowej wersji przeglądarki Opera (wideo)

Opera Software wprowadziła do swoich internetowych przeglądarek nową funkcję, która umożliwia synchronizację zakładek. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Agata Rudecka: z GUS do zespołu Mobience w Spicy Mobile

Agata Rudecka dołączyła do zespołu agencji komunikacji mobilnej Spicy Mobile zajmującego się projektem badawczym Mobience. Poprzednio pracowała w Głównym Urzędzie Statystycznym. więcej

 
Public Relations  
 
TVN bez szwanku po mobbingu i zamieszaniu z Kamilem Durczokiem? (komentarze)
 
Unikanie mediów przez Magdalenę Ogórek samobójczą strategią kampanii wyborczej
 
Mateusz Witczyński szefem Mazowieckiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
 
Sfera Group wypromuje producenta kostki brukowej Jadar
 
Technologie  
 
T-Mobile reklamuje Jump Family ,,dla całej rodziny" (wideo)
 
Duo Galactic MSP5005 - nowy smartfon od Manty za 299 zł (wideo)
 
Apple sprzedało ponad 700 mln iPhone'ów
 
Komputronik tworzy nowe centrum obsługi klienta, szefem Monika Rakoniewska
 
iOS generuje największy zysk na rynku smartfonów, tylko 11 proc. dla Androida
 
Gospodarka  
 
Handel ze Wschodem ciągnie polski eksport w dół
 
Nie widać końca deflacji, ceny dalej ostro w dół
 
PKP Cargo chce połączyć Bałtyk z Adriatykiem. "Międzynarodowe umowy i kolejne przejęcia"
 
Ulga na dzieci na nowych zasadach. Skorzystają przede wszystkim rodziny wielodzietne
 
Dobrobyt Polaków mógłby rosnąć szybciej. Potrzebna współpraca biznesu, administracji i społeczeństwa
 
Górnictwo potrzebuje odważnych decyzji. Obniżenie kosztów uchroniłoby firmy przez upadkiem
 
Obsługa klientów przenosi się do mediów społecznościowych. Hitem filmy produktowe na YouTube
 
Kultura/Rozrywka  
 
Albumy Indili i Artura Rojka oraz utwór ,,My, Słowianie" najchętniej kupowane w 2014 roku
 
Będzie druga część "Krainy lodu"
 
Powstanie drugi sezon serialu "12 małp"
 
Kendrick Lamar wydaje album "To Pimp A Butterfly"
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Mamuśka"
 
Wolf Alice zapowiada album "My Love Is Cool"
 
Mariah Carey ma umowę z wytwórnią Epic
 
25 września premiera bajki "Hotel Transylwania 2"
 
Blog  
 
Andrzej Duda, czyli UWPiS w akcji. - Ewaryst Fedorowicz
 
,,Bloger roku" - epitet, który zniechęca - Zbigniew Brzeziński
 
Gdzie jest Putin? - Wanda Konarzewska
 
Widok rzeczywistości - ks. Artur Stopka
 
Krwawy Maciej i pogromca Dody - Paweł Tomczyk
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl