Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 17 Marca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Scripps Networks Interactive: nie planujemy zwolnień w TVN

- TVN to firma oparta na zdrowych biznesowych zasadach, dobrze funkcjonująca na rynku i odpowiednio zarządzana, więc nie zamierzamy dokonać w niej rewolucji. Może stanowić jednak platformę dla oferowania naszych treści nieobecnych dotąd na polskim rynku - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joe NeCastro, dyrektor ds. rozwoju Scripps Networks Interactive. więcej

 
Zakup TVN przez Scripps nie zaskoczył rynku. Rewolucji nie będzie (opinie)

Decyzja o przejęciu pakietu kontrolnego TVN przez amerykańską firmę Scripps Networks Interactive nie zaskoczyła rynku. Zdaniem przedstawicieli branży, w TVN niewiele się zmieni, a koncern dzięki tej inwestycji stworzy przyczółek do dalszej ekspansji w naszym regionie Europy. więcej

 
,,Strażacy" hitem TVP1. Serial ma więcej widzów niż ,,Komisarz Alex"

Nowy serial „Strażacy” ogląda średnio 2,92 mln widzów, czyli o 50 tys. osób więcej niż rok temu śledziło piąty sezon „Komisarza Alexa”. Produkcja daje Jedynce pozycję lidera oglądalności w rynku, a w grupie 16-49 stacja jest druga. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

eBilet Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-commerce

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. Operacyjnych

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Stylista / Stylistka

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

ebilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Doradca klienta

ebilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu

TVP 2 poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca programu ,,Pytanie na śniadanie"

Discovery Networks CEEMEA poszukuje osoby na stanowisko
Acquisitions & Programming Executive

Smakjam poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Mamy Cię!" od startu straciło milion widzów. TVN wiceliderem rynku

Pierwsze trzy odcinki powracającego po latach programu rozrywkowego „Mamy Cię!” oglądało średnio 2,7 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku, ale widownia show spada z odcinka na odcinek. więcej

 
Serwisy gazet: Fakt.pl i Przeglądsportowy.pl mocno w górę, Wyborcza.pl przed SE.pl, tracą Wyborcza.biz i Polskatimes.pl

Wśród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich zdecydowanie najpopularniejszy jest niezmiennie Fakt.pl, wyprzedzający witryny Wyborcza.pl i SE.pl. Fakt.pl, podobnie jak Przeglądsportowy.pl, osiągnął duży wzrost odwiedzalności w ub.r., natomiast spore spadki zanotowały Wyborcza.biz i Polskatimes.pl. więcej

 
Polsat: chcemy nadal współpracować ze Scripps Networks

Telewizja Polsat nie zamierza rezygnować ze współpracy przy kanale Polsat Food z firmą Scripps Networks, która przejmie wkrótce pakiet kontrolny głównego konkurenta Polsatu - Grupy TVN. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Adam Pieczyński nowym redaktorem naczelnym ,,Faktów" TVN

Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych, został nowym redaktorem naczelnym „Faktów” TVN. Zastąpił Kamila Durczoka, który w trybie natychmiastowym rozstał się ze stacją. więcej

TVN bez szwanku po mobbingu i zamieszaniu z Kamilem Durczokiem? (komentarze)

Stwierdzone w stacji przypadki mobbingu i molestowania, którymi zajmie się prokuratura, oraz zarzuty medialne pod adresem Kamila Durczoka i natychmiastowe rozstanie z nim raczej nie wpłyną niekorzystnie na wizerunek TVN - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Karolina Maria Siudyła, Sebastian Hejnowski i Zbigniew Lazar. więcej

Unikanie mediów przez Magdalenę Ogórek samobójczą strategią kampanii wyborczej
Podzielone opinie o ,,Celebrity Splash!" - emocjonujący i świetnie realizowany czy nudny i sztucznie wydłużony?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Scripps Networks Interactive: nie planujemy zwolnień w TVN

- TVN to firma oparta na zdrowych biznesowych zasadach, dobrze funkcjonująca na rynku i odpowiednio zarządzana, więc nie zamierzamy dokonać w niej rewolucji. Może stanowić jednak platformę dla oferowania naszych treści nieobecnych dotąd na polskim rynku - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joe NeCastro, dyrektor ds. rozwoju Scripps Networks Interactive. więcej

 
Zakup TVN przez Scripps nie zaskoczył rynku. Rewolucji nie będzie (opinie)

Decyzja o przejęciu pakietu kontrolnego TVN przez amerykańską firmę Scripps Networks Interactive nie zaskoczyła rynku. Zdaniem przedstawicieli branży, w TVN niewiele się zmieni, a koncern dzięki tej inwestycji stworzy przyczółek do dalszej ekspansji w naszym regionie Europy. więcej

 
,,Strażacy" hitem TVP1. Serial ma więcej widzów niż ,,Komisarz Alex"

Nowy serial „Strażacy” ogląda średnio 2,92 mln widzów, czyli o 50 tys. osób więcej niż rok temu śledziło piąty sezon „Komisarza Alexa”. Produkcja daje Jedynce pozycję lidera oglądalności w rynku, a w grupie 16-49 stacja jest druga. więcej

 
,,Mamy Cię!" od startu straciło milion widzów. TVN wiceliderem rynku

Pierwsze trzy odcinki powracającego po latach programu rozrywkowego „Mamy Cię!” oglądało średnio 2,7 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku, ale widownia show spada z odcinka na odcinek. więcej

 
Polsat: chcemy nadal współpracować ze Scripps Networks

Telewizja Polsat nie zamierza rezygnować ze współpracy przy kanale Polsat Food z firmą Scripps Networks, która przejmie wkrótce pakiet kontrolny głównego konkurenta Polsatu - Grupy TVN. więcej

 
1,5 mln widzów ,,Nie rób scen". TVN przegrywa tylko z TVP1

Nowy serial obyczajowo-komediowy TVN „Nie rób scen” po trzech odcinkach ogląda średnio 1,45 mln widzów, co daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepsza w tym paśmie jest tylko Jedynka. więcej

 
Cennik reklamowy w TVP w dół o 27 proc. Najdroższe spoty przy ,,Sporcie", ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na kwiecień br. spoty są niższe średnio o 27,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy głównym wydaniu „Wiadomości” i emitowanym po nim „Sporcie” w TVP1. więcej

 
Serial ,,Mąż czy nie mąż" nie jest hitem TVN. Stacja przegrywa z konkurencją

„Mąż czy nie mąż” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,59 mln widzów, co daje TVN dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Oglądalność serialu spada z odcinka na odcinek. więcej

 
Juliusz Braun: Zakup TVN to pierwszy krok Scripps w ekspansji w Europie

- Myślę, że inwestycja w TVN to dla Scripps Networks Interactive pierwszy krok w „długim marszu” na rynek europejski - mówi Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP. więcej

 
KRRiT ukarała TVN Style 50 tys. zł za nadmierne lokowanie produktu

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na Grupę TVN, nadawcę stacji TVN Style, karę w wysokości 50 tys. zł za naruszenie przepisów dotyczących lokowania produktu w programie „O tym się mówi”. więcej

 
Biedroń, Kopacz, Kuźniar, Olejnik i Stoch nominowani do Wiktorów

Robert Biedroń, Ewa Kopacz, Donald Tusk, Jarosław Kuźniar, Monika Olejnik, Piotr Kraśko, Tomasz Kot, Margaret i Kamil Stoch znaleźli się wśród nominowanych w plebiscycie Wiktory 2014. Gala rozdania nagród zostanie pokazana na antenie TVP1. więcej

 
Dariusz Dąbski: wejście Scripps do Polski to bardzo duża zmiana dla całego rynku

- Wejście Scripps do Polski traktuje jako bardzo dużą zmianę nie tylko dla TVN, ale i dla całego rynku. To duży sukces zarządu i akcjonariuszy ITI i TVN - mówi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. więcej

 
1,6 mln widzów ogląda ,,Służby specjalne". TVP2 przegrywa z konkurencją

Nowy serial TVP2 „Służby specjalne” po trzech odcinkach ogląda średnio 1,56 mln widzów. Produkcja przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. więcej

 
Zbigniew Benbenek: 2,4 mld zł pakiet kontrolny TVN to bardzo dobra cena

- 2,4 mld zł za pakiet kontrolny spółki zadłużonej na prawie 900 mln euro to bardzo dobra cena, mistrzostwo świata w negocjacjach - mówi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR. więcej

 
Marek Sowa: Przejęcie TVN to zamknięcie pewnego etapu rozwoju polskich mediów

- Zakup TVN przez Scripps Networks Interactive to zamknięcie pewnego etapu rozwoju polskich mediów - po raz pierwszy zmienia się kontrola w jednej z trzech rodzimych grup telewizyjnych - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert rynku mediów, były prezes Agory i wiceprezes UPC Polska. więcej

 
Izabella Wiley: Scripps doceni dokonania i skuteczność TVN

- Scripps z pewnością doceni eksperckość, dokonania i skuteczność Grupy TVN na polskim rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Izabella Wiley, dyrektor generalna w A+E Networks Poland. więcej

 
Polsat wyprzedził TVN. Seriale TVP hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Canal+: po wyjściu z TVN skupimy się na płatnej telewizji

Grupa Canal+, która sprzedaje swoje udziały w Grupie TVN, zamierza skoncentrować się w Polsce na rozwoju strategii związanej z płatną telewizją. Na tym rynku działa dzięki platformie nc+ i kilkunastu kanałom tematycznym. więcej

 
7 mln widzów ,,Rancza", ,,Mali giganci" na czele widowisk rozrywkowych

„Mali giganci” TVN byli drugi tydzień z rzędu najpopularniejszym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, tuż za nimi znalazł się „Taniec z gwiazdami”. Hitem tygodnia było niezmiennie „M jak miłość”, wiceliderem rankingu pozostało zaś „Ranczo”. więcej

 
Scripps Networks kupuje większościowy pakiet TVN za 584 mln euro

Southbank Media Ltd., brytyjska spółka należąca do amerykańskiego koncernu Scripps Network Interactive kupiła od Grupy ITI i Grupy Canal + większościowy pakiet udziałów TVN  - Scripps Networks Interactive, firma rodzinna ze 140-letnią historią na rynku mediów, jest idealnym partnerem dla Grupy TVN i wszystkich zainteresowanych udziałowców - podkreśla Bruno Valsangiacomo, prezydent Grupy ITI. więcej

 
KRRiT: reklamy najgłośniejsze w TVP Warszawa, Fokus TV i Polo TV, najcichsze w innych kanałach TVP i Stopklatka TV

Z pomiaru Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że 12 proc. bloków reklamowych w telewizyjnych kanałach naziemnych i 6 proc. w kanałach satelitarnych jest znacząco głośniejszych od sąsiadujących z nimi programów. KRRiT podkreśla, że przekroczeń pod tym względem jest mniej niż we wcześniejszych latach. więcej

 
 
Radio  
 
Helsińska Fundacja Praw Człowieka zaniepokojona sytuacją w RDC

Helsińska Fundacja Praw Człowieka wyraziła zaniepokojenie medialnymi doniesieniami o naciskach wywieranych na dziennikarzy Polskiego Radia RDC oraz zakończeniem współpracy z Elizą Michalik. - Pluralizm obejmuje nie tylko zróżnicowane kanały przekazu, ale również różnorodne poglądy polityczne czy światopoglądowe - napisano w opublikowanym stanowisku. więcej

 
RMF FM liderem w Aglomeracji Śląskiej, na podium także Trójka i Radio Piekary

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Rada programowa Polskiego Radia RDC chciała dyscyplinować dziennikarzy? ,,Formalnie nie wpłynęły żadne uwagi"

Członkowie rady programowej Polskiego Radia RDC chcieli wzywać na rozmowy dziennikarzy i prowadzących audycje w rozgłośni, którym zarzucano m.in. nieodpowiedni dobór gości. Z kolei rada nadzorcza wysłała do KRRiT pismo, w którym skarży się na brak kolęd w świątecznej playliście. więcej

 
Reklama  
 
Cennik reklamowy w TVP w dół o 27 proc. Najdroższe spoty przy ,,Sporcie", ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na kwiecień br. spoty są niższe średnio o 27,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy głównym wydaniu „Wiadomości” i emitowanym po nim „Sporcie” w TVP1. więcej

 
Elthon John bojkotuje markę Dolce & Gabbana za krytykę rodzin homoseksualnych i dzieci z in vitro

Elton John wezwał do bojkotu marki odzieżowej Dolce & Gabbana po tym, jak projektanci tego duetu skrytykowali rodziny homoseksualne, a dzieci poczęte przez in vitro nazwali syntetycznymi. Do bojkotu muzyka przyłączają się kolejne osoby, m.in. Victoria Beckham. więcej

 
Radosław Kotarski na motocyklu reklamuje konto 360° w Banku Millennium (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamującej konto 360° oferowane przez Bank Millennium. Akcję przygotowały firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland. więcej

 
BBDO Warszawa szykuje nową strategię reklamową marki Tena

Agencja BBDO Warszawa rozwija współpracę ze szwedzkim koncernem SCA, właścicielem marki Tena. Obecnie pracuje nad strategią marketingową dla produktów tego brandu, niebawem ruszy ich kampania reklamowa. więcej

 
Krzysztof Kowalewski śpiewająco z wnuczką reklamuje majonez Mosso (wideo)

Bohaterem wielkanocnej kampanii reklamowej Majonezu Napoleońskiego marki Mosso został aktor Krzysztof Kowalewski. Akcję przygotowały i realizują firmy Adbirds, Vitelloni, Havas i Quote Me. więcej

 
Marcin Dorociński w kampanii ,,Godzina dla Ziemi" WWF (wideo)

Rozpoczęta właśnie tegoroczna akcja „Godzina dla Ziemi” organizowana przez WWF jest poświęcona ochronie morświna, a jej polskim ambasadorem został aktor Marcin Dorociński. Inicjatywę wspiera kampania telewizyjna przygotowana przez agencje Brasil i First Aid Communication. więcej

 
Wojciech Kowalczyk szefem sprzedaży i marketingu w Modern Times Group

Wojciech Kowalczyk, były dyrektor marketingu Atmediów, objął nowo utworzone stanowisko head of advertising sales and marketing na Polskę w międzynarodowym koncernie Modern Times Group. więcej

 
Nicole Kidman w globalnej kampanii Etihad Airways (wideo)

Etihad Airways, narodowe linie lotniczne Abu Dhabi, rozpoczęły pierwszą globalną kampanię reklamową. Jej bohaterką jest aktorka Nicole Kidman. więcej

 
Fantazja z puszczonymi wodzami reklamuje Mini Ratkę w PKO BP (wideo)

Pod hasłem „Puść wodze fantazji z Mini Ratką” ruszyła kolejna kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez PKO Bank Polski. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media. więcej

 
,,Wypełnij skórę młodością" w reklamach AA Oil Infusion (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek linię kosmetyków przeciwzmarszczkowych Oil Infusion marki AA (należącej do firmy Oceanic). Akcja, przygotowana przez firmy Change, Easy Hell, TPS i Star Media, przebiega pod hasłem „Wypełnij skórę młodością”. więcej

 
Plushak w słoiku reklamuje Plush na Kartę ,,bez konsekwencji" (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa taryfy Plush na Kartę oferowanej przez Polkomtel. Akcję, której głównym bohaterem jest brand hero marki - niesforny misiek Plushak, przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction OMD. więcej

 
Agata Majecka chief digital officerem w ZenithOptimedia Group

Agata Majecka objęła w domu mediowym ZenithOptimedia Group nowo utworzoną funkcję chief digital officera. Jednocześnie pozostała dyrektorem zarządzającym struktur Performics i Newcast. więcej

 
Przychody i zyski SALESmanago wzrosły o 100 proc.

6,5 mln zł przychów i 1,5 mln zł zysku zanotowała w 2014 roku firma Benhauer, producent systemu SALESmanago Marketing Automation. Było to 100 proc. więcej niż rok wcześniej. więcej

 
Liberty Ubezpieczenia reklamuje się w gwarze śląskiej

Kampania reklamowa Liberty Ubezpieczenia skierowana do mieszkańców Śląska jest oparta na hasłach napisanych w tamtejszej gwarze. Akcję przygotowały oraz realizują firmy We Love Ads i Lowe Media. więcej

 
Tomasz Grzegorek: z Teatru Dramatycznego do EM Labu

Tomasz Grzegorek dołączył do zespołu agencji eventowej EM Lab (należącej do holdingu Mediacap). Poprzednio pracował w Teatrze Dramatycznym. więcej

 
Łukasz Żelechowski: z MediaCom Warszawa do Initiative Warszawa

Łukasz Żelechowski dołączył do zespołu domu mediowego Initiative Warszawa. Przeszedł z MediaCom Warszawa, gdzie pracował przez ostatni rok. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
PIA: Milk PKO BP: Puść wodze fantazji z Mini Ratką Heinz: What you see Fantazja z puszczonymi wodzami reklamuje Mini Ratkę w PKO BP USG Corporation: What are you lifting?
 
Prasa  
 
,,To & Owo" wyprzedziło ,,Twoje Imperium", ,,Tele Tydzień" liderem w 2014 roku (top 63 tygodniki)

W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 63 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Alicja Strzelczak dyrektorem marketingu tytułów wnętrzarskich w ZPR Media

Alicja Strzelczak awansowała na stanowisko dyrektora marketingu tytułów wnętrzarskich w ZPR Media. Nowe obowiązki będzie łączyć z dotychczas pełnioną funkcją szefowej marketingu tytułów parentingowych. więcej

 
Jedynki  
 
 
Marie Claire - 2015-03-16 Magazyn SEZON - 2015-03-16 Time - 2015-03-16 The New Yorker - 2015-03-16 Body Life - 2015-03-16
 
Internet  
 
Serwisy gazet: Fakt.pl i Przeglądsportowy.pl mocno w górę, Wyborcza.pl przed SE.pl, tracą Wyborcza.biz i Polskatimes.pl

Wśród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich zdecydowanie najpopularniejszy jest niezmiennie Fakt.pl, wyprzedzający witryny Wyborcza.pl i SE.pl. Fakt.pl, podobnie jak Przeglądsportowy.pl, osiągnął duży wzrost odwiedzalności w ub.r., natomiast spore spadki zanotowały Wyborcza.biz i Polskatimes.pl. więcej

 
Facebook aktualizuje regulamin, więcej tolerancji wobec nagości i imion wybieranych przez użytkowników (wideo)

Facebook poinformował o zmianach w swojej polityce dotyczącej niektórych zachowań użytkowników. Serwis będzie bardziej liberalnie traktował wybór tożsamości przez internautów, dopuści także obrazy nagości uzasadnione odpowiednim kontekstem. więcej

 
Łukasz Skalik dyrektorem programowym w Agora Internet Artists

Agora Internet Artists, należąca do Agory sieć partnerska skupiająca polskich youtuberów, planuje nowe projekty oraz poszerza zespół. Nowo utworzone stanowisko dyrektora programowego objął Łukasz Skalik, poprzednio przez wiele lat pracujący w Wirtualnej Polsce. więcej

 
Durex z najpopularniejszą reklamą wśród polskich użytkowników YouTube'a (wideo)

W lutym br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był walentynkowy spot firmy Durex. Kolejne miejsca zajęły reklamy „Clash of Clans”, „Just Cause 3: Firestarter”, Play i Disney Channel. więcej

 
Rośnie liczba żądań udostępnienia danych z Facebooka, z Polski ponad 300

W drugiej połowie 2014 r. wzrosła liczba żądań udostępnienia danych, kierowanych do Facebooka przez instytucje państwowe. Ich liczba przekroczyła 35 tys., serwis zareagował zablokowaniem treści i udostępnieniem informacji w prawie 10 tys. przypadków - wynika z raportu udostępnionego przez portal. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co drugi polski internauta uważa się za zwolennika zdrowego trybu życia (infografika)

Blisko połowa internautów (49% wszystkich odpowiedzi) uważa się za zwolenników zdrowego trybu życia, ale co trzeci (32,6% wskazań) nie potrafi określić, jaki tryb życia prowadzi - wynika z badania SW Research. więcej

 
Kobiety znacznie częściej niż mężczyźni dostrzegają przejawy nierówności płci w pracy

Kobiety częściej od swoich współpracowników płci męskiej uważają, że w ich miejscu pracy istnieje nierówność płac, a możliwości rozwoju zawodowego są determinowane przez płeć - wynika z badania Hays. więcej

 
Próchnicę ma 3/4 uczniów szkół podstawowych

73% dzieci z pięciu województw ma problemy z próchnicą - wynika z raportu Ipsos. więcej

 
Public Relations  
 
CluePR wypromuje Thinktank
 
Sfera Group wypromuje Grupę Paradyż
 
Spectrum Brands z ESPR Public Relations
 
Brandwise zaczyna świadczyć usługi PR
 
Technologie  
 
Plushak w słoiku reklamuje Plush na Kartę ,,bez konsekwencji" (wideo)
 
Microsoft zwraca do 200 zł za zakup smartfona Lumia
 
Sony aktualizuje Androida w Xperia Z3 i Xperia Z3 Compact do wersji 5.0 Lollipop (wideo)
 
GV-N960G1 Gaming-4GD i GV-N960WF2OC-4GD - nowe karty graficzne Gigabyte za 1239 zł i 1159 zł
 
ZAiKS: ,,Nie płacę za pałace" ma spowolnić wydanie nowego rozporządzenia w sprawie opłaty reprograficznej
 
Vivid Games: nowa strategia, w 2015 r. wejście na GPW
 
Gospodarka  
 
Kobiety znacznie częściej niż mężczyźni dostrzegają przejawy nierówności płci w pracy
 
Scripps Networks kupuje większościowy pakiet TVN za 584 mln euro
 
Grupa Energa: ponad 1 mld zł zysku w 2014 r., ale przychody w dół
 
Janusz Piechociński: Programy unijne wspierające innowacyjność zatwierdzone. Pierwsze środki w II połowie roku
 
Fundusz Mieszkań na Wynajem może zmienić zasady obowiązujące na rynku najmu
 
ZAiKS: ,,Nie płacę za pałace" ma spowolnić wydanie nowego rozporządzenia w sprawie opłaty reprograficznej
 
O połowę spadł eksport wieprzowiny poza Unie Europejską
 
Spadają zyski hurtowni spożywczych
 
Popyt wewnętrzny ma być motorem wzrostu chińskiej gospodarki
 
Niechętnie dajemy dzieciom kieszonkowe. "Brak nawyku oszczędzania i gospodarowania pieniędzmi"
 
Jak można sprawdzić wiarygodność dewelopera czy biura podróży
 
Kultura/Rozrywka  
 
Serial "Miasteczko Twin Peaks" pod znakiem zapytania
 
Justin Hires w serialu "Godziny szczytu". Zastąpi Chrisa Tuckera
 
Izabella Miko zagra w serialu "Chicago Fire"
 
ZAiKS: ,,Nie płacę za pałace" ma spowolnić wydanie nowego rozporządzenia w sprawie opłaty reprograficznej
 
"Kopciuszek" podbija kina, 70 milionów dolarów w trzy dni
 
Kanye West zagra w filmie "Zoolander 2"
 
Blog  
 
Więcej Oxfordu proszę - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Andrzej Duda, czyli UWPiS w akcji. - Ewaryst Fedorowicz
 
,,Bloger roku" - epitet, który zniechęca - Zbigniew Brzeziński
 
Gdzie jest Putin? - Wanda Konarzewska
 
Widok rzeczywistości - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl