|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 22 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onet.pl - dziecko i Dzieci.pl na czele, w dół eDziecko.pl (TOP15 serwisów dla rodziców)
Dział Dziecko na Kobieta.onet.pl i serwis Dzieci.pl są niezmiennie najpopularniejszymi witrynami dla rodziców. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły mniej popularne strony Babyonline.pl, Mjakmama24.pl, Zdrowystartwprzyszlosc.pl, Miastodzieci.pl i Bebiklub.pl, za to spory spadek zanotowało eDziecko.pl.
więcej |
|
Seniorzy oglądają głównie TVP1 i TVP2, ale ich udziały spadają. Zyskują Polsat, TVN7 i TV Puls
Liderem oglądalności wśród widzów w wieku powyżej 60 lat pozostaje niezmiennie TVP1, a drugie miejsce zajmuje TVP2. Średni udział stacji z tzw. „wielkiej czwórki” w tej grupie zmniejszył się o prawie 10 proc. - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Orange Sport zniknął z listy kanałów usługi TV Orange. ,,Nie planujemy zaprzestania nadawania"
Firma Orange Polska usunęła stację Orange Sport z listy kanałów dostępnych w ofercie swojej telewizyjnej usługi. Nadawca zapewnia, że nie planuje likwidacji stacji. Kanał powinien mieć już innego właściciela, ale rozmowy z nim się przedłużają.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Będzie osiem kanałów pod marką Canal+ i nowe polskie seriale
Platforma nc+ zamierza poszerzyć ofertę kanałów premium pod marką Canal+ z sześciu do ośmiu. Powstanie kolejna stacja sportowa i kanał poświęcony wybitny ludziom. Zmiany programowe czekają też główny Canal+, a nadawca wróci do kręcenia własnych seriali.
więcej
|
|
4fun Media ze spadkiem przychodów i stratą. Mniej własnych produkcji
Grupa 4fun Media w 2014 roku zanotowała duży spadek przychodów i stratę netto, czego powodem była spadająca oglądalność stacji nadawcy. Spółka ograniczy w tym roku wydatki na własne produkcje, zlikwidowała też dział kreacji.
więcej
|
|
Seniorzy oglądają głównie TVP1 i TVP2, ale ich udziały spadają. Zyskują Polsat, TVN7 i TV Puls
Liderem oglądalności wśród widzów w wieku powyżej 60 lat pozostaje niezmiennie TVP1, a drugie miejsce zajmuje TVP2. Średni udział stacji z tzw. „wielkiej czwórki” w tej grupie zmniejszył się o prawie 10 proc. - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Orange Sport zniknął z listy kanałów usługi TV Orange. ,,Nie planujemy zaprzestania nadawania"
Firma Orange Polska usunęła stację Orange Sport z listy kanałów dostępnych w ofercie swojej telewizyjnej usługi. Nadawca zapewnia, że nie planuje likwidacji stacji. Kanał powinien mieć już innego właściciela, ale rozmowy z nim się przedłużają.
więcej
|
|
,,Pytanie na śniadanie" z odświeżonym studiem i nowymi cyklami
„Pytanie na śniadanie” lekko zmieniło scenografię, w programie pojawił się nowy cykl Mikołaja Roznerskiego, a w kwietniu ruszy też nowa akcja antenowa prowadzona przez Mariolę Bojarską-Ferenc. To początek zmian w porannym magazynie Dwójki, które wprowadza jego nowa szefowa Bernadetta Bieszczanin.
więcej
|
|
Tanieją reklamy w Polsacie, najdroższe przy ,,Mega Hicie" i ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
W cenniku reklamowym Polsatu na kwiecień br. stawki są średnio o 9,1 proc. niższe niż przed rokiem. Najwięcej kosztują spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit”, programach rozrywkowych: „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Must be the music. Tylko muzyka” oraz serialu „Pierwsza miłość”.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" straciły 300 tys. widzów, ale TVN nadal najlepszy w 16-49
11. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler ogląda 2,2 mln widzów, czyli o 290 tys. mniej niż nadawana rok temu dziewiąta seria reality-show. Program zyskał jednak widzów względem jesieni, a TVN w czasie jego emisji pozostaje liderem rynku w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Druga seria ,,Krew z krwi" od połowy kwietnia w TVP2
Zakończyły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu kryminalnego „Krew z krwi” z Agatą Kuleszą w roli głównej. Nowe odcinki widzowie TVP2 oglądać będą mogli w niedzielne wieczory od 12 kwietnia br.
więcej
|
|
,,Przyjaciółki" zyskały 180 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku
Piąty sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 2,25 mln osób. W porównaniu do serii nadawanej rok temu produkcja zyskała 180 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Dorota Zawadzka o ,,Małych Gigantach": Zszokowała mnie wypowiedź dyrektora programowego TVN
- To, że program nie jest nadawany na żywo to informacja tylko dla widza, bo dla dziecka w trakcie nagrywania odcinka wszystko jest na żywo. Tam są emocje, stres i rywalizacja - show „Mali Giganci” w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl ocenia Dorota Zawadzka, pedagog i psycholog rozwojowy.
więcej
|
|
Pilotowy odcinek ,,Rolnik szuka żony 2" na Wielkanoc. Kobiety będą szukać męża?
W Niedzielę Wielkanocną 5 kwietnia br. TVP1 wyemituje pilotażowy odcinek drugiej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Ruszyły nagrania prezentacji uczestników programu, wśród których są kobiety - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dokumentalna seria ,,Tropem nieznanego" w TVP2
24 marca 2015 roku TVP2 rozpocznie emisję nowej dokumentalnej serii „Tropem nieznanego”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama Plusha z bilardowym podrywem uznana za dyskryminującą kobiety (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot należącej do Polkomtela taryfy Plush, w którym brand hero tej marki błyskawicznie podrywa dziewczynę, utrwala negatywne stereotypy na temat kobiet, bo poprzez jednoznaczne propozycje seksualne ukazuje je w negatywnym świetle.
więcej
|
|
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej krytykuje ustawę krajobrazową. ,,To naruszenie konstytucji"
Według Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej przyjęta w piątek przez Sejm ustawa krajobrazowa narusza kilkanaście artykułów konstytucji. Organizacja wyraziła protest przeciwko sposobie procedowania projektu ustawy oraz wyliczyła dziewięć jej głównych wad. - Początkowe założenia ustawy były słuszne, natomiast wyszło tak jak zwykle - komentuje Lech Kaczoń, prezes IGRZ.
więcej
|
|
Jessica Mercedes ,,inspiracjami black + white" reklamuje Rexonę Women
Unilever Polska rozpoczął nową akcję reklamową kosmetyków Rexona Women. Twarzą akcji, przygotowanej przez Red8 Digital i PHD Media Direction, jest znana blogerka modowa Jessica Mercedes.
więcej
|
|
Maciej Marszałek odpowiada za marketing AXA w Europie Środkowej i Wschodniej
Maciej Marszałek poszerzył dotychczasowe kompetencje w Grupie AXA. Teraz odpowiada też za marketing firmy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Leo Messi kontra hejterzy w reklamie adidasa (wideo)
Bohaterem nowej odsłony kampanii adidasa pod hasłem „There will be haters” jest Leo Messi. Reklama, przygotowana przez agencję Iris, promuje nowy model butów piłkarskich tej marki.
więcej
|
|
Wyścig gokartów reklamuje Wymarzone Konto dla Biznesu w Raiffeisen Polbank (wideo)
W drugiej odsłonie kampanii Wymarzonego Konta oferowanego przez Raiffeisen Polbank reklamowana jest wersja tego rachunku dla klientów biznesowych. Akcję przygotowały firmy GPD Agency, Bomaye, Focus Advantage, Comfitura i Starcom.
więcej
|
|
Sklepy Sizeer reklamują się przy ,,You Can Dance" i ,,Kubie Wojewódzkim" w TVN (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wiosenną kolekcję w sieci multibrandowych sklepów odzieżowych Sizeer (należącej do Marketing Investment Group). Akcja, pod hasłem „#SneakerOn”, jest prowadzona przede wszystkim na antenie i w serwisie internetowym TVN.
więcej
|
|
Cannes Lions 2015: Al Gore z nagrodą Cannes LionHeart
Al Gore odbierze nagrodę Cannes LionHeart na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
Cudowna metamorfoza mieszkania reklamuje IKEA (wideo)
W nowym spocie reklamowym IKEA przekonuje, że szczęśliwy dom to także szczęśliwe życie prywatne. Dlatego z charakterystycznym dla siebie przymrużeniem oka zagląda do sypialni i łazienki.
więcej
|
|
Fundacja Dzieci Niczyje, Nescafe Dolce Gusto, nju mobile, Prima i Volkswagen - reklamy tygodnia (wideo)
Prezentujemy cotygodniowy ranking najlepszych według Wirtualnemedia.pl reklam mijającego tygodnia. Wśród nich społeczna kampania Fundacji Dzieci Niczyje, jedna zagraniczna koncernu samochodowego Volkswagen i trzy lokalne produkcje - promujące kawę Prima, taryfę komórkową nju mobile i Nescafe Dolce Gusto.
więcej
|
|
Przycisk ,,Wyłącz" zbliża pary w reklamie Durex
Więcej uwagi poświęconej partnerowi zamiast spędzania długich godzin w towarzystwie smartfona podłączonego do internetu - to najważniejsze przesłanie płynące z nowej kampanii wizerunkowej firmy Durex.
więcej
|
|
Michał Pachnik: z Zanox na dyrektora operacyjnego Online Media Group Poland
Michał Pachnik objął w agencji performance marketingu Online Media Group Poland nowo utworzoną funkcję dyrektora operacyjnego. Wcześniej pracował w sieci afiliacyjnej Zanox.
więcej
|
|
DPD z nowym logo i hasłem ,,Your Delivery Expert"
Firma kurierska DPDgroup wprowadza nową identyfikację wizualną (przygotowaną przez agencję Lippincott) w swoich wszystkich europejskich oddziałach, także w Polsce. Jednocześnie zyskała nowe hasło przewodnie - „Your Delivery Expert”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Katharine Viner pierwszą kobietą na czele redakcji ,,Guardiana"
Katharine Viner została nowym redaktorem naczelnym dziennika „The Guardian”. Wcześniej odpowiadała za australijski i amerykański oddział pisma. Viner to pierwsza kobieta na stanowisku naczelnego w 194-letniej historii dziennika.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem wśród tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie
W styczniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej straciła gazeta „Co Tydzień (Jaworzno)”.
więcej
|
|
Zmienia się wydawca ,,Gościa Niedzielnego"
Nowopowstały Instytut Gość Media przejął od Wydawnictwa Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny” wydawanie magazynów „Gość Niedzielny” i „Mały Gość Niedzielny” oraz ich serwisów internetowych.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski za Sylwestra Latkowskiego naczelnym ,,Wprost"? PMPG: dementujemy
Serwis wPolityce.pl podał, że Tomasz Wróblewski ma w najbliższym czasie zastąpić Sylwestra Latkowskiego w funkcji redaktora naczelnego „Wprost”. Wydawca tygodnika zaprzeczył, jakoby ta zmiana już nastąpiła. - Jeśli będzie o czym informować - na pewno poinformujemy - dodał.
więcej
|
|
,,Fakt" na czele sprzedaży kioskowej. ,,Rzeczpospolita" z największym spadkiem
W styczniu 2015 roku najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
Lubimy czytać o problemach znanych osób. Wykorzystują to media i tworzą artykuły viralowe
Polskie media upodobały sobie artykuły viralowe. Ich celem jest zainteresowanie czytelnika do tego stopnia, że będzie on śledził kolejne materiały na dany temat i przesyłał je znajomym. Autorzy tego typu tekstów wykorzystują przede wszystkim zamiłowanie Polaków do czytania o znanych osobach. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy największą popularnością cieszyły się teksty dotyczące prywatnego życia Justyny Kowalczyk, Adama Małysza czy Kamila Durczoka.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet.pl - dziecko i Dzieci.pl na czele, w dół eDziecko.pl (TOP15 serwisów dla rodziców)
Dział Dziecko na Kobieta.onet.pl i serwis Dzieci.pl są niezmiennie najpopularniejszymi witrynami dla rodziców. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły mniej popularne strony Babyonline.pl, Mjakmama24.pl, Zdrowystartwprzyszlosc.pl, Miastodzieci.pl i Bebiklub.pl, za to spory spadek zanotowało eDziecko.pl.
więcej
|
|
Google planuje targetować i mierzyć oglądalność reklam telewizyjnych tak jak internetowych
Google zamierza wykorzystać swoją platformę Google Fiber do wprowadzenia nowego systemu targetowania reklam telewizyjnych i mierzenia ich skuteczności. Ma to pozwolić na precyzyjne dotarcie z odpowiednim przekazem marketingowym do ściśle zdefiniowanej grupy widzów.
więcej
|
|
Allegro przenosi forum użytkowników na Facebooka
Allegro.pl z końcem marca zamknie forum swoich użytkowników działające pod nazwą Cafe Allegro. W zamian portal uruchomił fanpage Allegro Pomoc na Facebooku oraz otworzy forum poświęcone Menedżerowi Sprzedaży i WebAPI.
więcej
|
|
Cyberprzestępcy atakują domowe routery, na celowniku znów konta bankowe
Cyberprzestępcy po raz kolejny rozpoczęli ataki na domowe routery, a ich celem są konta bankowe Polaków - ostrzega zespół CERT Polska, działający w ramach instytutu badawczego NASK.
więcej
|
|
Po niefortunnej wypowiedzi Jarosław Kuźniar antybohaterem rekordowej serii wpisów na Twitterze
Po tym jako mało fortunną wypowiedź o oszczędnym sposobie podróżowania Jarosława Kuźniara, dziennikarza TVN24 i właściciela biura podróży, podchwyciło kilka serwisów internetowych, Kuźniar stał się negatywnym bohaterem ponad 2 tys. wpisów na Twitterze wyśmiewających taką postawę. Wcześniej twitterowicze żartowali w podobny sposób głównie z polityków.
więcej
|
|
Na Instagramie dominują zdjęcia, ale bardziej angażuje wideo
Zdjęcia wciąż stanowią zdecydowaną większość wszystkich postów umieszczanych w serwisie Instagram, ale to będące w mniejszości klipy wideo bardziej angażują użytkowników.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|