|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 24 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Branża: wydawca ,,Wprost" zbyt często zmienia strategię tygodnika
Sylwester Latkowski zamienił „Wprost” w tabloid, ale tytuł nie odniósł sukcesu sprzedażowego. Tomasz Wróblewski jest świetny kandydatem na redaktora naczelnego, ale ma przed sobą trudne zadanie - uważają przedstawiciele branży prasowej.
więcej
|
|
,,Mali Giganci" hitem TVN. Stacja zyskała ponad milion widzów
Pierwsze trzy odcinki programu „Mali Giganci” oglądało średnio 3,71 mln widzów. TVN w paśmie emisji talent-show zyskał względem zeszłej wiosny ponad 1,1 mln oglądających i w czasie nadawania formatu jest liderem rynku.
więcej
|
|
,,Moda na sukces" wraca do Polski. Nowe odcinki od kwietnia tylko w internecie
Należący do Grupy TVN serwis wideo na żądanie Player.pl będzie od 1 kwietnia br. udostępniać premierowe odcinki amerykańskiej opery mydlanej „Moda na sukces”. Jej nadawanie po 20 latach w grudniu ub.r. przerwała TVP1.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Celebrity Splash!" ogląda 2,2 mln widzów. Polsat przegrywa z TVN
Nowe reality-show „Celebrity Splash!” gromadzi średnio 2,22 mln oglądających, o 110 tys. widzów mniej niż oglądało stację w w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN.
więcej |
|
,,Gazeta Wyborcza" z tekstem Bronisława Komorowskiego w dniu prezentacji jego spotu. ,,Żadna redakcja nie odmówi głowie państwa"
W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Wyborczej” (Agora) opublikowany został komentarz Bronisława Komorowskiego „Polska: racjonalna czy radykalna”. W tym samym dniu zaprezentowano spot wyborczy prezydenta z podobnym przesłaniem. - Nie znam redakcji na świecie, która odmówiłaby publikacji tekstu głowy swojego państwa definiującego publiczną debatę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, wicenaczelny „GW”.
więcej |
|
Kto zostanie prezesem TVP? Za tydzień rusza konkurs
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej zdecydowała w poniedziałek, że zarząd TVP kolejnej kadencji będzie liczyć trzy osoby. Warunki konkursu na jego członków mają zostać opublikowane za tydzień.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Reklama Plusha z bilardowym podrywem uznana za dyskryminującą kobiety (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot należącej do Polkomtela taryfy Plush, w którym brand hero tej marki błyskawicznie podrywa dziewczynę, utrwala negatywne stereotypy na temat kobiet, bo poprzez jednoznaczne propozycje seksualne ukazuje je w negatywnym świetle.
więcej
|
Spór o kampanię z Janem Pawłem II jako kandydatem w wyborach
Kampania w stylu plakatu wyborczego przygotowana na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II z okazji 10. rocznicy śmierci Karola Wojtyły budzi wiele kontrowersji. Jedni ją chwalą, inni ostro krytykują. Ta kampania prowokuje w słusznym celu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Umiński, Tomasz Bartnik i Marcin Kalkhoff.
więcej
|
,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" ostro w dół. "Polityka" o 20 tys. egz. wyżej od "Newsweeka"
|
Według marketingowców obecne bojkoty konsumenckie nie mają siły rażenia
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Mali Giganci" hitem TVN. Stacja zyskała ponad milion widzów
Pierwsze trzy odcinki programu „Mali Giganci” oglądało średnio 3,71 mln widzów. TVN w paśmie emisji talent-show zyskał względem zeszłej wiosny ponad 1,1 mln oglądających i w czasie nadawania formatu jest liderem rynku.
więcej
|
|
,,Moda na sukces" wraca do Polski. Nowe odcinki od kwietnia tylko w internecie
Należący do Grupy TVN serwis wideo na żądanie Player.pl będzie od 1 kwietnia br. udostępniać premierowe odcinki amerykańskiej opery mydlanej „Moda na sukces”. Jej nadawanie po 20 latach w grudniu ub.r. przerwała TVP1.
więcej
|
|
,,Celebrity Splash!" ogląda 2,2 mln widzów. Polsat przegrywa z TVN
Nowe reality-show „Celebrity Splash!” gromadzi średnio 2,22 mln oglądających, o 110 tys. widzów mniej niż oglądało stację w w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN.
więcej
|
|
Kto zostanie prezesem TVP? Za tydzień rusza konkurs
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej zdecydowała w poniedziałek, że zarząd TVP kolejnej kadencji będzie liczyć trzy osoby. Warunki konkursu na jego członków mają zostać opublikowane za tydzień.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 320 tys. widzów. Polsat wygrywa z konkurencją
Trzecią edycję programu „Taniec z Gwiazdami” w Polsacie ogląda średnio 3,38 mln widzów, o 320 tys. mniej niż emitowaną rok temu pierwszą serię widowiska. Stacja w czasie nadawania show pozostaje liderem rynku.
więcej
|
|
Mniej Kamila Stocha, skoki narciarskie straciły 700 tys. widzów. 40 mln z reklam
Transmitowany w TVP1 Puchar Świata w skokach narciarskich mężczyzn w sezonie 2014/2015 oglądało średnio 3,69 mln widzów, o 670 tys. mniej niż rok wcześniej. W wielu tegorocznych konkursach nie startował ubiegłoroczny zwycięzca całego PŚ Kamil Stoch.
więcej
|
|
Mniej widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 3". Polsat cały czas liderem rynku
Trzy pierwsze odcinki trzeciej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 2,65 mln widzów - o 200 tys. mniej niż pierwsze odcinki nadawanej rok temu premierowej serii widowiska. Program nadal daje jednak Polsatowi zdecydowane zwycięstwo nad konkurencją.
więcej
|
|
BBC uruchomi BBC Studios, przeniesie tam najpopularniejsze seriale
BBC zamierza uruchomić zewnętrzną spółkę o nazwie BBC Studios. Będzie ona odpowiedzialna za produkcję najpopularniejszych seriali brytyjskiej stacji, ma konkurować m.in. z Netflixem.
więcej
|
|
TVP1 liderem. TVN znów przed Polsatem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Magdalena Błaszczyk szefową redakcji TVP HD
Magdalena Błaszczyk została kierownikiem działającej w TVP1 redakcji odpowiedzialnej za nadzór i tworzenie strategii dla kanału TVP HD. Zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Pichalaka, który przeszedł do ośrodka TVP Technologie.
więcej
|
|
,,Mali giganci" nadal na czele programów rozrywkowych. Hitami seriale TVP
„Mali giganci” byli trzeci tydzień z rzędu najpopularniejszym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, wyprzedzając „Taniec z gwiazdami”. Były to jedyne pozycje rozrywkowe w top 20 programów minionego tygodnia. Hitem niezmiennie pozostaje „M jak miłość”.
więcej
|
|
"Songland" - nowy talent show NBC
Stacja NBC zamierza zrealizować nowy konkurs talentów, którego pomysłodawcą jest Adam Levine z Maroon 5.
więcej
|
|
Canal+ Sport z rekordową widownią meczu Lech-Legia i FC Barcelona-Real Madryt
W miniony weekend Canal+ Sport pokazała dwa mecze piłkarskie (FC Barcelona - Real Madryt i Lech Poznań - Legia Warszawa), które zanotowały najlepsze wyniki oglądalności w historii stacji.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża: wydawca ,,Wprost" zbyt często zmienia strategię tygodnika
Sylwester Latkowski zamienił „Wprost” w tabloid, ale tytuł nie odniósł sukcesu sprzedażowego. Tomasz Wróblewski jest świetny kandydatem na redaktora naczelnego, ale ma przed sobą trudne zadanie - uważają przedstawiciele branży prasowej.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z tekstem Bronisława Komorowskiego w dniu prezentacji jego spotu. ,,Żadna redakcja nie odmówi głowie państwa"
W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Wyborczej” (Agora) opublikowany został komentarz Bronisława Komorowskiego „Polska: racjonalna czy radykalna”. W tym samym dniu zaprezentowano spot wyborczy prezydenta z podobnym przesłaniem. - Nie znam redakcji na świecie, która odmówiłaby publikacji tekstu głowy swojego państwa definiującego publiczną debatę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, wicenaczelny „GW”.
więcej
|
|
Michał M. Lisiecki do dziennikarzy ,,Wprost": moje spotkanie z ABW bez wpływu na redakcję i zaufanie do Latkowskiego
Wczoraj dziennikarze tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”), zaniepokojeni nagłą zmianą na stanowisku naczelnego, skierowali pismo do prezesa PMPG Polskie Media. Sugerowali w nim, że zwolnienie Sylwestra Latkowskiego może mieć związek „aferą podsłuchową”. - Powyższa sprawa nie miała wpływu na zaufanie, jakie mam do redaktora Latkowskiego - odpowiada im Michał M. Lisiecki.
więcej
|
|
,,Wprost" kierowany przez Wróblewskiego ma promować liberalną gospodarkę, wykluczone połączenie z ,,Do Rzeczy"
W poniedziałek wydawca „Wprost” dokonał zmiany na stanowisku redaktora naczelnego - Sylwestra Latkowskiego zastąpił Tomasz Wróblewski. - „Wprost” dzisiaj potrzebuje wzmocnienia wizerunku najbardziej opiniotwórczego polskiego tygodnika - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.
więcej
|
|
40 proc. redakcji ,,Dziennika Gazety Prawnej" będzie pracować z domu
Infor Biznes zdecydował, że część dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej” zacznie wkrótce pracować w systemie telepracy. Zwolniona przez nich powierzchnia biurowa ma zostać przejęta przez inną spółkę z Grupy Infor PL.
więcej
|
|
Kwietniowy ,,Playboy" z Mają Sablewską na okładce
We wtorek 24 marca br. ukaże się kwietniowe wydanie „Playboya” (Marquard Media Polska), na którego okładce znalazła się stylistka Maja Sablewska.
więcej
|
|
Mariusz Ziomecki: cieszy mnie zmartwychwstanie Tomasza Wróblewskiego
- Kolejna wolta linii redakcyjnej "Wprost", którą zapowiada wydawca, nie wróży za dobrze tytułowi. Miotanie się od lewa do prawa, od tabloidu do promotora biznesu, nie jest strategią mądrą ani bezpieczną - pisze Mariusz Ziomecki, były redaktor naczelny „Przekroju”.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski: przed Tomaszem Wróblewskim fascynujące zadanie
- Przyczyn nie najlepszej sprzedaży „Wprost” upatrywałbym w braku wypracowanej, przemyślanej i spójnej koncepcji tego tygodnika opinii. "Wprost" sprawiał wrażenie chaotycznego. Był bardzo nierówny - pisze Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej
|
|
Michał Kobosko: Problemem ,,Wprost" są zbyt częste zmiany strategii
- Prawdziwym problemem „Wprost” są zbyt częste "zmiany strategii wydawnictwa”. To nie ułatwia pracy kolejnym naczelnym ani tworzonym przez nich autorskim zespołom dziennikarskim - uważa Michał Kobosko, dyrektor polskiego biura Atlantic Council.
więcej
|
|
Wojciech Maziarski: ,,Wprost" Latkowskiego upodobnił się do tabloidu
- Taktyka przyjęta przez Sylwestra Latkowskiego - „Scandal sells” - oznaczała, że „Wprost”, żeby utrzymać się na fali i skupić na sobie uwagę czytelników, wciąż musiał produkować kolejne sensacje i ujawniać nowe bulwersujące fakty - mówi Wojciech Maziarski, publicysta „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Dziennikarze ,,Wprost" nie godzą się z nagłą zmianą naczelnego, pytają wydawcę o kontakty z ABW
Zespół redakcyjny „Wprost” w piśmie do Michała M. Lisieckiego, wydawcy tygodnika, wyraża najwyższy niepokój nagłym zastąpieniem Sylwestra Latkowskiego przez Tomasza Wróblewskiego w funkcji redaktora naczelnego. Dziennikarze zastanawiają się, czy nie wynika to z kolejnych wątków ujawnionej przez „Wprost” tzw. afery podsłuchowej.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski nowym redaktorem naczelnym tygodnika ,,Wprost"
Tomasz Wróblewski został nowym redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost), zastępując na tym stanowisku Sylwestra Latkowskiego. Poinformował o tym rano wydawca pisma, chociaż jeszcze w piątek dementował doniesienia na ten temat.
więcej
|
|
Wydawca ,,Wprost": nie będzie zwolnień i zmiany strategii, wsparcie prawne dla Latkowskiego
Michał M. Lisiecki, wydawca „Wprost” podkreśla, że zastąpienie Sylwestra Latkowskiego przez Tomasza Wróblewskiego w funkcji redaktora naczelnego tygodnika nie wynika ze zmiany strategii pisma i nie oznacza zwolnień w redakcji. Latkowskiemu i innym dziennikarzom, którzy publikowali we „Wprost”, wydawca nadal będzie zapewniał wsparcie prawne.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Evolution Media Net w stanie upadłości, zdymisjonowano zarząd
Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net postawiono w stan upadłości, a wcześniej odwołano jej zarząd. O upadłości zdecydował nowy zarząd firmy na wniosek jej właściciela, Ballroom International Network.
więcej
|
|
BBC News z responsywnym serwisem stawia na mobile
BBC News uruchomił nową responsywną odsłonę swojego serwisu internetowego. Jest ona dostosowana do wyświetlania na urządzeniach stacjonarnych i przenośnych. - Obecnie 65 proc. naszych użytkowników odwiedza nasz serwis internetowy ze smartfonów i tabletów, musimy się do tego dostosować - tłumaczą szefowie BBC News.
więcej
|
|
Instagram wprowadza Layout - aplikację do kolaży ze zdjęć
Serwis Instagram udostępnił program o nazwie Layout, który pozwala na tworzenie kolaży ze zdjęć i umieszczanie ich w sieci. Na razie mogą z niego korzystać tylko użytkownicy urządzeń z iOS.
więcej
|
|
Microsoft rozpoczął testy Skype for Business (wideo)
Microsoft rozpoczął techniczne testy Skype for Business, czyli zapowiedzianej w listopadzie 2014 r. nowej wersji usługi Lync. Klient Skype for Business, Skype for Business Server oraz usługa zintegrowana z Office 365 mają być stopniowo udostępniane użytkownikom od kwietnia br. Koncern z Redmond przedstawił również plany dalszego rozwoju tego rozwiązania, w tym wprowadzenia nowych usług oraz współpracy z partnerami nad portfolio urządzeń zintegrowanych ze Skype for Business.
więcej
|
|
Barbara Szejnwald, Sylwia Szymczuk i Dorota Chacińska w hyperCrew
Do działu obsługi klienta w agencji interaktywnej hyperCrew dołączyły Sylwia Szymczuk i Barbara Szejnwald (obejmując funkcje account executive we wrocławskim oddziale) oraz Dorota Chacińska (jako junior designer w warszawskim biurze).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|