|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 25 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michał Fajbusiewicz poprowadzi ,,Z archiwum 997" w CI Polsat i TVP Łódź
„Z archiwum 997” to nowy program Michała Fajbusiewicza, który wiosną trafi na anteny CI Polsat oraz TVP Łódź. W cyklu będącym koprodukcją A+E Networks i TVP Fajbusiewicz będzie wracać do spraw kryminalnych z przeszłości - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Prawie 7 mln widzów ,,Rancza". TVP1 zyskała oglądających i miażdży konkurencję
Pierwsze trzy odcinki dziewiątej serii „Rancza” zgromadziły średnio aż 6,9 mln widzów, blisko o 600 tys. więcej niż śledziło poprzednią edycję produkcji rok temu. TVP1 w czasie nadawania serialu ma blisko cztery razy więcej widzów niż Polsat czy TVN.
więcej |
|
Globalny rynek reklamowy będzie rósł o 4,6-5 proc., mobile i wideo przyspieszą wzrosty w internecie
Według sieciowego domu mediowego Carat w br. globalne wydatki reklamowe zwiększą się w br. o 4,6 proc., a w 2016 r. o 5 proc. W przyszłym roku już jedną czwartą rynku będzie stanowić reklama internetowa, której wzrosty napędzają mobile i wideo.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Perzyna: rezygnacja z TOPtrendów złym rozwiązaniem, ale to decyzja Polsatu
Telewizja Polsat od tego roku zamiast TOPtrendów organizować będzie Polsat SuperHit Festiwal. - Nie ma przeciwwskazań prawnych do dalszego pokazywania TOPtrendów przez Polsat - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Perzyna, współtwórca tego festiwalu i współwłaściciel jego marki.
więcej
|
|
Michał Fajbusiewicz poprowadzi ,,Z archiwum 997" w CI Polsat i TVP Łódź
„Z archiwum 997” to nowy program Michała Fajbusiewicza, który wiosną trafi na anteny CI Polsat oraz TVP Łódź. W cyklu będącym koprodukcją A+E Networks i TVP Fajbusiewicz będzie wracać do spraw kryminalnych z przeszłości - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Prawie 7 mln widzów ,,Rancza". TVP1 zyskała oglądających i miażdży konkurencję
Pierwsze trzy odcinki dziewiątej serii „Rancza” zgromadziły średnio aż 6,9 mln widzów, blisko o 600 tys. więcej niż śledziło poprzednią edycję produkcji rok temu. TVP1 w czasie nadawania serialu ma blisko cztery razy więcej widzów niż Polsat czy TVN.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl 6" ma więcej widzów niż ,,BarON24". TVP2 przegrywa z Polsatem i TVN
Szósty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,60 mln osób, czyli o 260 tys. więcej widzów niż nadawany rok temu w piątki serial „BarON24”. TVP2 w czasie nadawania serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Serial ,,Z archiwum X" po 13 latach powraca na ekrany
Stacja Fox poinformowała, że David Duchovny i Gillian Anderson pojawią się w nowej odsłonie serialu „Z archiwum X”. Zdjęcia do nowej serii mają się rozpocząć latem 2015 roku. Scenarzystą i producentem będzie ponownie Chris Carter.
więcej
|
|
,,Sensacje XX wieku" najpierw w National Geographic Channel, potem w TVP1
W niedzielę 12 kwietnia br. w National Geographic Channel zadebiutuje nowa seria „Sensacji XX wieku” prowadzona przez Bogusława Wołoszańskiego, którą kanał zrealizował wspólnie z Telewizją Polską. Pierwszy odcinek historycznego cyklu widzowie TVP1 obejrzą dzień później.
więcej
|
|
,,Latający klub 2" Górskiego i Wójcika ma 1,3 mln widzów. TVP2 liderem rynku
Pierwsze trzy odcinki programu kabaretowego „Latający klub 2” oglądało średnio 1,27 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji jest liderem rynku telewizyjnego, a w grupie komercyjnej zajmuje miejsce drugie.
więcej
|
|
Jesienią czwarta edycja ,,MasterChefa" w TVN. Ruszają precastingi
Telewizja TVN jesienią br. zamierza pokazać czwartą edycję reality-show „MasterChef”. W kwietniu zorganizowane zostaną precastingi do programu. Jurorami pozostaną w nim Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran.
więcej
|
|
Polsat rezygnuje z marki TOPtrendy. Będzie SuperHit Festiwal
Polsat SuperHit Festiwal to nowa marka muzycznej imprezy organizowanej przez Telewizję Polsat w Operze Leśnej w Sopocie. Odbędzie się ona w tym roku w dniach 29-31 maja i zastąpi organizowany przez 11 lat przez stację Sopot TOPtrendy Festiwal.
więcej
|
|
Spadły przychody i zysk Kino Polska TV, ale będzie dywidenda
Grupa Kino Polska TV w 2014 roku zanotowała spadek przychodów i zysku netto. Spółka zapowiada, że zarekomenduje wypłatę dywidendy za ub.r.
więcej
|
|
821 tys. zł wpływów z ,,Reklamy Dzieciom" trafi do 70 organizacji
Telewizja Polska rozdzieliła wpływy z 22. edycji charytatywnej akcji „Reklama Dzieciom”, która przyniosła 820,8 tys. zł Pieniądze otrzyma prawie 70 organizacji oraz instytucji społecznych i charytatywnych.
więcej
|
|
,,The Code" w Sundance Channel
Od 7 maja 2015 roku Sundance Channel będzie emitował australijski serial dramatyczny „The Code”.
więcej
|
|
,,Jakubiak lokalnie 5" od kwietnia w Kuchnia+
W czwartek 2 kwietnia br. kanał Kuchnia+ rozpocznie emisję piątej serii programu „Jakubiak lokalnie”, w którym Tomasz Jakubiak podróżuje po Polsce i przedstawia widzom nowe smaki i aromaty.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Eska do góry w Bydgoszczy, w dół Radio PiK
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Globalny rynek reklamowy będzie rósł o 4,6-5 proc., mobile i wideo przyspieszą wzrosty w internecie
Według sieciowego domu mediowego Carat w br. globalne wydatki reklamowe zwiększą się w br. o 4,6 proc., a w 2016 r. o 5 proc. W przyszłym roku już jedną czwartą rynku będzie stanowić reklama internetowa, której wzrosty napędzają mobile i wideo.
więcej
|
|
,,H jak HIV" w kampanii przeciw dyskryminacji zarażonych dzieci (wideo)
Wystartowała kampania Fundacji Studio Psychologii Zdrowia pod hasłem „H jak HIV” zwracająca uwagę na trudną sytuację społeczną dzieci zarażonych wirusem HIV. Spot na potrzeby akcji wyprodukowało Koi Studio.
więcej
|
|
,,Kolej na Żubra" w pierwszej kampanii piwa Żubr po powrocie do PZL (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), z którą po pięciu latach przerwy do obsługi marki wraca agencja PZL na czele z Iwo Zaniewskim i Kotem Przyborą. Oprócz niej przy akcji, prowadzonej pod hasłem „Kolej na Żubra”, pracowały firmy G7, Papaya Films, Juice, Platige Studio, MEC i Q&A Communications.
więcej
|
|
Kompania Piwowarska wybrała 11 agencji do obsługi BTL-owej
Przetarg na obsługę marek Kompanii Piwowarskiej w zakresie BTL-u wygrały agencje Afekt, Aspe, Chapter 1, Data Solutions, InDreams, Interactive Systems, IQ Marketing, Nairobia, Savoir, The Production i X Concept.
więcej
|
|
Rebranding Mokate na Caffetteria Mokate reklamowany sponsorsko (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kaw i deserów Caffetteria Mokate (produkowanych przez firmę Mokate) oparta na sponsorowaniu wybranych programów. Akcję przygotowały agencja reklamowa Gong i dom mediowy Value Media.
więcej
|
|
Payback z punkciakami reklamuje nagrody 4F na stacjach BP (wideo)
W nowej kampanii programu bonusowego Payback reklamowana jest możliwość otrzymania produktów odzieżowych marki 4F za punkty z zakupów na stacjach benzynowych BP. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kineskop, High Noon, Havas Media i Inspirat Communication.
więcej
|
|
Rysunkowo-zdjęciowe ,,modowe ego" reklamuje centra Klif
Wystartowała wiosenna kampania reklamowa odzieżowych centrów handlowych Klif. Akcja, prowadzona w prasie, internecie i na outdoorze, jest oparta na zdjęciach Marcina Tyszki i rysunkach Anny Halarewicz.
więcej
|
|
,,Podkreśl swój styl" w kampanii szczoteczek Jordan (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamująca nową kolekcję szczoteczek do zębów Jordan (dystrybuowanych w naszym kraju przez Cederroth Polska). Akcja przebiega pod hasłem „Podkreśl swój styl”.
więcej
|
|
Marta Kowalczyk: Grupy Etendard do Faster & Better
Marta Kowalczyk rozpoczęła pracę jako project manager w agencji interaktywnej Faster & Better (należącej do OS3 Group). Wcześniej pracowała m.in. w Grupie Etendard oraz Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze "Faktu" przechodzą do nowego tygodnika Fratrii
Wydawnictwo Fratria do zespołu swojego nowego tygodnika tabloidowego ściąga dziennikarzy z redakcji „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). Ostatnio na przejście do nowego projektu zdecydowały się Agata Rówińska i Ewa Kamionowska - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Stawiając na zdalną pracę dziennikarzy, ,,Dziennik Gazeta Prawna" sporo ryzykuje (opinie)
System home office sprawdza się w pracy pojedynczych dziennikarzy, przy tworzeniu miesięcznika lub tygodnika. Ale redagowanie w tym modelu dziennika może okazać się niemożliwe bez szkody dla jakości tytułu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Piotr Gabryel, Bartosz Węglarczyk, Michał Kobosko, Maciej Samcik i Marek Rabij.
więcej
|
|
,,Dziennikarz jest zawodem predestynowanym do zdalnego modelu pracy, chociaż wymaga to żelaznej dyscypliny"
- Zdalny model pracy to oszczędność czasu i możliwość większego skupienia się na celach oraz terminach, ale stały brak bezpośredniego kontaktu z czasem grozi eskalacją konfliktów na linii pracownik - pracodawca - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Popiel, członek zarządu firmy doradztwa personalnego People.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko ,,Kurier TV" w górę
W styczniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
więcej
|
|
,,Fakt" wprowadza cotygodniowy dodatek o zdrowiu
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) od 25 marca br. co środę ukazywać się będzie z nowym dodatkiem „Fakt Zdrowie”. W całości będzie on poświęcony tematyce zdrowia, terapii medycznych i zdrowego stylu życia.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook i YouTube ważnymi źródłami informacji dla młodych Amerykanów
88 proc. Amerykanów w wieku 18-34 lat zdobywa najważniejsze informacje na Facebooku, a 83 proc. w serwisie YouTube. Instagram ważniejszy od Twittera.
więcej
|
|
Facebook chce publikować u siebie treści z ,,New York Timesa", BuzzFeedu i National Geographic
Według nieoficjalnych informacji Facebook prowadzi rozmowy z „New York Timesem”, BuzzFeedem i National Geographic na temat zamieszczania ich materiałów w swoim serwisie. Ma to być sposób na zatrzymanie użytkowników dłużej na portalu.
więcej
|
|
Facebook poprzez platformy Blueprint i Learn How będzie szkolił marketerów i przedsiębiorców
Facebook udostępnił dwie platformy edukacyjne przeznaczone dla biznesowych użytkowników serwisu. Blueprint jest przeznaczona do szkolenia agencji i marketerów, a Learn How ma pomagać początkującym reklamodawcom i małym firmom w poznaniu mechanizmów rządzących Facebookiem.
więcej
|
|
Ruth Porat nowym dyrektorem finansowym Google
Ruth Porat, jedna z najbardziej wpływowych kobiet na Wall Street, postanowiła odejść z funkcji dyrektora finansowego w banku Morgan Stanley i objąć identyczne stanowisko w Google. Porat zastąpi Patricka Pichette, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Polacy robią zakupy w sieci raz w miesiącu, najchętniej w serwisach aukcyjnych
Ponad 90 proc. Polaków kupujących w internecie korzysta z serwisów aukcyjnych, a komputer stacjonarny lub laptop jest używany do zakupów znacznie częściej niż sprzęt mobilny - wynika z danych domu mediowego Mindshare Polska.
więcej
|
|
Grupa Nokaut kupuje e-sklep odzieżowy Sugarfree.pl i zmieni nazwę na HubStyle
Grupa Nokaut za 10,6 mln zł kupi 75 proc. udziałów firmy HubStyle sprzedającej sukienki z naturalnych tkanin w swoim sklepie internetowym Sugarfree.pl. Po finalizacji transakcji zmieni nazwę na HubStyle i zamierza stworzyć własną ofertę lifestylową.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|