|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 15 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rusza TVN Meteo Active. 11 autorskich programów w ramówce
W czwartek 16 kwietnia br. TVN Meteo zmieni się w stację TVN Meteo Active, poświęconą zdrowemu i aktywnemu życiu. - Koncertujemy się na polskich programach, wystartujemy z 11 produkcjami lokalnymi - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Płaza, szef TVN Meteo Active.
więcej
|
|
Wirtualna Polska dzięki środkom z giełdy chce podwyższyć zasięg i rozwinąć reklamy e-commerce'owe
Wirtualna Polska Holding środki pozyskane z przygotowywanego debiutu giełdowego chce przeznaczyć przede wszystkim na umocnienie się na pozycji lidera wśród polskich wydawców i rozwój usług reklamowych dla sektora e-commerce. - Sklepy internetowe muszą się gdzieś reklamować, wierzymy, że będą to robiły u lidera rynkowego. Mamy też zamiar dalej brać udział w konsolidacji polskiego rynku portali i serwisów tematycznych - deklaruje Jacek Świderski, prezes firmy.
więcej
|
|
Magazyn ,,Be Active" od czerwca na rynku. ,,Wyróżni nas Ewa Chodakowska i lokalność"
W czerwcu br. na rynek wejdzie miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness”, którego redaktor naczelną będzie Ewa Chodakowska. - To autorski projekt Edipresse Polska - mówi Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes spółki. Wydawca na jego kampanię wyda 4,5 mln zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio ZET z najsłabszym wynikiem w historii. RMF FM najwięcej zyskało w I kwartale
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w I kwartale br. należała do RMF FM. Najwięcej straciło Radio ZET, które zanotowało najsłabszy wynik w historii - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Prokuratura: ,,niepożądane zachowania" z raportu komisji TVN nie wyczerpują znamion żadnego przestępstwa
Warszawska prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie molestowania seksualnego, do którego miało dojść w redakcji „Faktów” TVN. - Analiza raportu pokontrolnego wskazuje, iż przypadki „niepożądanych zachowań” nie wyczerpują znamion żadnego przestępstwa - wyjaśnia prokurator Przemysław Nowak. - Ta decyzja wskazuje, że Kamil Durczok od początku mówił prawdę - podkreśla mecenas Jacek Dubois, pełnomocnik dziennikarza.
więcej |
|
Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach ,,Tube News"
Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek nowy magazyn dla młodzieży „Tube News”, będącym wydaniem specjalnym dwutygodnika „Bravo”. To pierwsze pismo w Polsce poświęcone młodym twórcom wideo w sieci.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rusza TVN Meteo Active. 11 autorskich programów w ramówce
W czwartek 16 kwietnia br. TVN Meteo zmieni się w stację TVN Meteo Active, poświęconą zdrowemu i aktywnemu życiu. - Koncertujemy się na polskich programach, wystartujemy z 11 produkcjami lokalnymi - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Płaza, szef TVN Meteo Active.
więcej
|
|
Prokuratura: ,,niepożądane zachowania" z raportu komisji TVN nie wyczerpują znamion żadnego przestępstwa
Warszawska prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie molestowania seksualnego, do którego miało dojść w redakcji „Faktów” TVN. - Analiza raportu pokontrolnego wskazuje, iż przypadki „niepożądanych zachowań” nie wyczerpują znamion żadnego przestępstwa - wyjaśnia prokurator Przemysław Nowak. - Ta decyzja wskazuje, że Kamil Durczok od początku mówił prawdę - podkreśla mecenas Jacek Dubois, pełnomocnik dziennikarza.
więcej
|
|
,,Sensacje XX wieku" w TVP1 miały o milion widzów więcej od Teatru TV
Pierwszy odcinek nowej serii „Sensacji XX wieku” w National Geographic Channel zobaczyło w minioną niedzielę 170 tys. widzów, a dzień później w TVP1 - 1,74 mln osób. Była to widownia o milion lepsza od oglądalności Teatru TV.
więcej
|
|
Magdalena Cielecka i Edward Linde Lubaszenko zagrają w serialu ,,Pakt" HBO
Do obsady serialu „Pakt”, kręconego na zlecenie HBO Polska, dołączyli Magdalena Cielecka, Edward Linde Lubaszenko i Marcin Wojciechowski. Zdjęcia do produkcji zakończą się w lipcu, a premierę zaplanowano na jesień 2015 roku.
więcej
|
|
,,Wielki Test o Podatkach. Fiskus od kuchni" w TVP1
W poniedziałek 20 kwietnia br. TVP1 wyemituje „Wielki Test o Podatkach. Fiskus od kuchni”. Na pytania ze znajomości zasad rozliczania PIT-ów odpowiadać będą m.in. aktorzy, sportowcy i dziennikarze. Widowisko poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś.
więcej
|
|
Po analizie raportu TVN ws. molestowania prokuratura nie wszczyna śledztwa. ,,Wprost": to luka w prawie
Warszawska prokuratura rejonowa nie dopatrzyła się znamion czynów zabronionych w sytuacjach opisanych w raporcie komisji TVN na temat pogłosek o mobbingu i molestowaniu w stacji, którego przygotowanie zakończyło się odejściem Kamila Durczoka. Byli dziennikarze „Wprost”, którzy opisywali tę sprawę, oceniają, że to skutek braku definicji molestowania seksualnego w prawie karnym.
więcej
|
|
UOKiK: operator platformy nc+ podwyższył opłaty abonamentowe w sposób niezgodny z prawem
Operator telewizji Cyfra+ podwyższył opłaty abonamentowe w sposób niezgodny z prawem. Spółka zobowiązała się do usunięcia skutków zakwestionowanej przez UOKiK praktyki.
więcej
|
|
,,Uwikłani" przegrywają z konkurencją. Serial TVP1 ogląda 1,28 mln widzów
Nowy serial „Uwikłani” ogląda średnio 1,28 mln widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Wywiady z kandydatami na prezydenta w TVP1 i TVP Info
W siedzibie Telewizji Polskiej odbyło się losowanie terminów wywiadów z kandydatami w wyborach prezydenckich. Rozmowy będą przeprowadzane w programach „Polityka przy kawie” oraz „Dziś wieczorem” od 22 kwietnia do 7 maja br.
więcej
|
|
,,Brothers Green: Eats!" w MTV Polska
19 kwietnia 2015 roku MTV Polska rozpocznie emisję nowego programu „Brothers Green: Eats!”.
więcej
|
|
,,Co zrobić z życiem?" w BBC Brit
3 maja 2015 roku BBC Brit rozpocznie emisję nowego programu „Co zrobić z życiem?”.
więcej
|
|
Andrzej Fonfara kontra Julio Cesar Chavez junior w TVP
W nocy z soboty na niedzielę (18/19 kwietnia) TVP1, TVP Sport i sport.tvp.pl pokażą galę bokserską ze StubHub Center w Kalifornii. Walką wieczoru będzie pojedynek Andrzeja Fonfary z Julio Cesarem Chavezem juniorem.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wojciech Modest Amaro reklamuje farby Magnat (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa ceramicznych farb Magnat (produkowanych przez FFiL Śnieżka), której bohaterem jest kucharz i restaurator Wojciech Modest Amaro. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Magnat inspiruje kolorami, imponuje plamoodpornością”, przygotowały Grupa Eskadra i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Rekordowo dużo zgłoszeń do Konkursu Twórców Reklamy KTR
Do tegorocznej edycji Konkursu Twórców Reklamy 342 podmioty zgłosiły rekordową liczbę 1104 prac w 11 kategoriach. Jury będzie obradowało pod przewodnictwem Jona Williamsa z agencji Grey.
więcej
|
|
Carlsberg reklamowany na billboardzie z darmowym piwem (wideo)
Firma Carlsberg w ramach prowadzonej kampanii reklamowej na jednej z ulic Londynu zamieściła gigantyczny billboard, z którego przechodnie mogą napić się piwa. Projekt zrealizowały firmy Fold7 i Mission Media.
więcej
|
|
Kinga Maliszewska, Jacek Chodziński, Wojciech Królik i Aleksiej Pastuszyk w Carat Polska
Do zespołu domu mediowego Carat Polska (należacego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły cztery nowe osoby: Kinga Maliszewska, Jacek Chodziński, Wojciech Królik i Aleksiej Pastuszyk. Wzmocnią m.in. zespoły obsługujące takich klientów, jak Proama, Generali, Reebok, Microsoft i Lego.
więcej
|
|
Sylvester Stallone jako superbohater reklamuje sieć brytyjskich piekarni Warburtons
Sylvester Stallone powraca do roli Rocky’ego i Rambo w reklamie piekarni Warburtons. Jest mnóstwo testosteronu, energii, oraz sprint z bułkami po dachach samochodów.
więcej
|
|
,,Chudnij z potrójną siłą!" w kampanii Be Slim 3 (wideo)
Agencja reklamowa Eskadra i dom mediowy MediaVest odpowiadają za kampanię promocyjną Be Slim 3 - produktu wspomagającego odchudzanie, który firma Colfarm wprowadza właśnie na polski rynek.
więcej
|
|
Kate Robertson po 12 latach odchodzi z Havas Worldwide
Kate Robertson, która pełniła funkcje group chairman w Wielkiej Brytanii i global co-president w Havas Worldwide, odchodzi z agencji po 12 latach. Chce więcej czasu poświęcić projektowi One Young World.
więcej
|
|
PepsiCo zastępuje Coca-Colę jako sponsora NBA
Koncern Coca-Cola po 28 latach kończy współpracę i przestaje być sponsorem ligi koszykarskiej NBA. Jego miejsce od nowego sezonu zajmie największy konkurent - PepsiCo.
więcej
|
|
Spot Chela Mag B6 sprzeczny z Kodeksem Etyki Reklamy
W opinii Komisji Etyki Reklamy spot radiowy promujący preparat Chela Mag B6 (produkowanych przez Olimp Laboratories) wprowadza w błąd i nadużywa zaufania odbiorców, bo marketer nie podaje w nim źródła badań, na które się powołuje.
więcej
|
|
Karina Rompa: z Netii do P4
Karina Rompa przeszła z firmy telekomunikacyjnej Netia do P4, operatora marki Play - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Karolina Krawczyńska: z Unigroup do FFW Communication
Karolina Krawczyńska dołączyła do zespołu FFW Communication, gdzie objęła stanowisko project managera.
więcej
|
|
Tomasz Strączyński i Igor Samul sales managerami w sieci reklamowej Royal Ad
Tomasz Strączyński i Igor Samul dołączyli do zespołu sprzedaży agencyjnej firmy Royal Ad. Obydwaj objęli stanowiska sales managerów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyn ,,Be Active" od czerwca na rynku. ,,Wyróżni nas Ewa Chodakowska i lokalność"
W czerwcu br. na rynek wejdzie miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness”, którego redaktor naczelną będzie Ewa Chodakowska. - To autorski projekt Edipresse Polska - mówi Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes spółki. Wydawca na jego kampanię wyda 4,5 mln zł.
więcej
|
|
Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach ,,Tube News"
Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek nowy magazyn dla młodzieży „Tube News”, będącym wydaniem specjalnym dwutygodnika „Bravo”. To pierwsze pismo w Polsce poświęcone młodym twórcom wideo w sieci.
więcej
|
|
Fatalny wynik ,,Playboya". ,,Men's Health" na czele pism męskich
W styczniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Playboy”. Zyskało tylko „Logo”.
więcej
|
|
,,Grazia" z dwutygodnika zmienia się w miesięcznik luksusowy
Wydawnictwo Bauer zdecydowało o zmianie cyklu wydawniczego magazynu „Grazia”. Z dwutygodnika people stanie się on od maja br. miesięcznikiem z segmentu luksusowego. Pismo zyska więcej stron i odświeżona zostanie jego zawartość.
więcej
|
|
Coraz mniejsze czytelnictwo dzienników ogólnopolskich. ,,Fakt" cały czas na czele
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki - wynika z najnowszej fali badania PBC General.
więcej
|
|
,,Lubię gotować" - nowy miesięcznik z prostymi przepisami kulinarnymi od Agory
Agora wprowadziła na rynek nowy miesięcznik kulinarny „Lubię gotować”, skierowany do osób, które cenią proste przepisy na potrawy. Jego redaktor naczelną jest Anna Nalikowska.
więcej
|
|
Rigamonti, Reszka i Woś z szansami na Nagrodę im. Fikusa. Mikołajewska wyróżniona za teksty o SKOK-ach
Magdalena Rigamonti, Paweł Reszka i Rafał Woś to finaliści tegorocznej edycji Nagrody im. Dariusza Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby. Laureat ogłoszony zostanie 21 kwietnia br. Nagrodę specjalną otrzyma Bianka Mikołajewska.
więcej
|
|
Wydawnictwo HarperCollins wchodzi do Polski
Wydawnictwo HarperCollins Publishers ogłosiło uruchomienie polskiego oddziału w Warszawie, który obejmuje zasięgiem rynek polski, czeski i słowacki. Wydawca planuje również wejście na rynki w Holandii, krajach skandynawskich i Japonii.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska dzięki środkom z giełdy chce podwyższyć zasięg i rozwinąć reklamy e-commerce'owe
Wirtualna Polska Holding środki pozyskane z przygotowywanego debiutu giełdowego chce przeznaczyć przede wszystkim na umocnienie się na pozycji lidera wśród polskich wydawców i rozwój usług reklamowych dla sektora e-commerce. - Sklepy internetowe muszą się gdzieś reklamować, wierzymy, że będą to robiły u lidera rynkowego. Mamy też zamiar dalej brać udział w konsolidacji polskiego rynku portali i serwisów tematycznych - deklaruje Jacek Świderski, prezes firmy.
więcej
|
|
561 pracowników i 286 współpracowników w Wirtualna Polska Holding, pozwy na 3 mln zł
Na koniec ub.r. Wirtualna Polska Holding (działająca pod marką Grupa Wirtualna Polska) zatrudniała na etatach 561 pracowników (w tym 73 dziennikarzy i 28 wydawców serwisów) oraz współpracowała z 286 osobami (w tym 64 w ramach redakcji). Przeciwko wydawcy i jego spółkom zależnym toczyło się kilkadziesiąt postępowań sądowych (głównie o naruszenie dóbr osobistych w publikacjach) z łącznymi roszczeniami wynoszącymi ok. 3 mln zł.
więcej
|
|
Wirtualna Polska Holding zarabia głównie z reklam display i mailingów, na przejęcia wydała 66 mln zł
W 2014 r. Wirtualna Polska Holding (działająca też pod marką Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 200,6 mln zł przychodów, z czego 93,9 proc. ze sprzedaży reklam (głównie display i mailingów), w jednej piątej zrealizowanej w modelu efektywnościowym. Spółka osiągnęła 4,1 mln zł zysku netto. Za Grupę Money.pl zapłaciła 47 mln zł, za Domodi i Homebook - co najmniej 15 mln zł, a za Sportowefakty.pl - minimum 3,9 mln zł. Głównie na przejęcia zaciągnęła kredyty na łączną kwotę 322 mln zł, z czego do spłaty ma ok. 219 mln zł.
więcej
|
|
otoMoto.pl zmienia logo, serwis i aplikacje mobilne
Serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi otoMoto.pl (należący do Grupy Allegro) zyskał zupełnie nową odsłonę, zmieniła się też jego identyfikacja wizualna na czele z logotypem oraz odświeżono jego aplikacje mobilne. To największe zmiany w serwisie od jego startu w 2004 roku.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska na giełdzie na początku maja. Do 37 zł za akcję
Zapisy na akcje Grupy Wirtualna Polska będą przyjmowane przez najbliższy tydzień, a debiut giełdowy spółki jest planowany ok. 8 maja. Firma chce pozyskać od inwestorów 80-100 mln zł, z czego 50-80 mln zł zostanie przeznaczone na finansowanie akwizycji, a 20-30 mln zł na spłatę zadłużenia.
więcej
|
|
Paweł Wujec: Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie
Już co czwarty płatny czytelnik „Gazety Wyborczej” kupuje ją w wersji cyfrowej. Sprzedaż prasy drukowanej od ponad dekady systematycznie spada. Tradycyjne media szukają więc sposobu na dotarcie do czytelników za pomocą nowych technologii.
więcej
|
|
IQ Partners sprzedaje trzy projekty technologiczne
IQ Partners zamierza sprzedać co najmniej trzy firmy technologiczne, które rozwinęły się z jego udziałem, a uzyskane pieniądze zainwestować w kolejne projekty. Spółka nie wyklucza też skupu własnych akcji, jeżeli ich giełdowa cena nie będzie satysfakcjonująca.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|