|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 19 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wydawnictwo Bauer największym wydawcą prasy w Polsce. Za nim RASP i Polskapresse (raport za 2014)
W 2014 roku liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Większość wydawców zanotowała spadki, wyjątkiem były firmy wydające tytuły dla dzieci.
więcej
|
|
Beacony mogą być rewolucją, jeśli użytkownicy przekonają się do aplikacji
- Technologia beaconów ma przed sobą obiecujące perspektywy, choć musi pokonać kilka stojących przed nią barier. Są to zarówno kwestie techniczne, jak i przekonanie użytkowników do korzystania z odpowiednich aplikacji. Jeśli to się uda, to za kilka lat beacony będą normalną częścią naszej rzeczywistości - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci związani z segmentem beaconów, nowych technologii i branży inwestycyjnej.
więcej
|
|
,,Wprost" dzięki publikacjom o Kamilu Durczoku podwoił sprzedaż
Dwa lutowe wydania tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”), w których znalazły się teksty dotyczące Kamila Durczoka, miały dwa razy wyższą sprzedaż od pozostałych numerów z lutego br. - wynika z analizy raportu Wirtualnemedia.pl. Magazynowi daleko było jednak do rekordów z "afery taśmowej".
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borek, Pol i Kołtoń na czele dziennikarzy sportowych na Twitterze, najaktywniejsi Małecki, Zachodny i Nawrot (TOP 50)
Zdecydowanie najpopularniejszymi dziennikarzami sportowymi na Twitterze są Mateusz Borek, Michał Pol i Roman Kołtoń, którzy też w br. zyskali najwięcej nowych followersów. Z kolei najwięcej wpisów zamieścili Adam Małecki, Michał Zachodny i Radosław Nawrot.
więcej |
|
Stanisław Tyczyński zamyka Alvernia Studios, kilkadziesiąt osób zwolnionych
Studio filmowe Alvernia Studios powoli kończy działalność. Obecnie w firmie prowadzona jest restrukturyzacja w ramach której zostanie zwolnionych kilkadziesiąt osób. Jego prezes i właściciel Stanisław Tyczyński za kłopoty finansowe firmy obarcza działający w Polsce system finansowania produkcji filmowych.
więcej |
|
Aflofarm musi zmienić spot reklamujący Herbapect jako wyjątkowy ,,nr 1 na suchy i mokry kaszel" (wideo)
W telewizyjnej reklamie syropu Herbapect (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) należy wprowadzić zmiany, bo zawarte w niej informacje wprowadzają w błąd konsumentów - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Designerzy o logo województwa pomorskiego: mało udane, ale nie przepłacone
Grzechem nowego znaku jest też to, że brakuje mu wyróżnialności, za bardzo przypomina dziesiątki innych z kategorii „regiony i miasta” - mówi część ekspertów, natomiast według innych dzięki nowemu logo marka województwa pomorskiego kojarzy się z czymś przyjaznym, optymistycznym i przyjemnym. Nowe logo regionu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Kwiatkowski, Wojciech Mierowski, Danuta Napierała, Aleksander Koczy i Maciej Wiśniewski.
więcej
|
Gemius uspokaja Onet: Megapanel bez związku z debiutem giełdowym Wirtualnej Polski
Prezes Grupy Onet.pl na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” wyraził zdziwienie, że wyniki Megapanelu kolejny raz mogą zostać opóźnione, tym razem tuż przed debiutem giełdowym Wirtualnej Polski, a do Grupy Onet - RASP może nie zostać jeszcze dodany ruch z NK.pl. - Prowadzimy obiektywne badanie internetu. Data publikacji wyników nie ma żadnego związku z datą debiutu giełdowego Wirtualnej Polski - podkreśla Gemius. Natomiast prezes Wirtualnej Polski zauważa niekonsekwencję konkurenta co do znaczenia wyników Megapanelu.
więcej
|
LeasingTeam zwolni grupowo 78 pracowników TVP. Wśród zwalnianych znani dziennikarze i prezenterzy
|
Wirtualna Polska przeprasza za reklamę z ,,wynikami sekcji Leszczyńskiego". ,,Agencja przygotowała ją bez naszej akceptacji"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Klan" stracił 180 tys. widzów. TVP1 liderem rynku
Telenowelę „Klan” w bieżącym roku śledzi średnio 2,57 mln widzów, czyli o 180 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Polsat SuperHit Festiwal i ,,Mega Hit" najdroższe dla reklamodawców w Polsacie
Według majowego cennika Polsatu reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy Polsat SuperHit Festiwal oraz za spoty w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
|
SPI szykuje kanał w jakości 4K
Spółka SPI International zamierza w tym roku uruchomić kanał w jakości 4K. Stacja nadawać będzie pod nazwą FunBox 4K Ultra HD i pojawi się także w Polsce.
więcej
|
|
Walka Floyd Mayweather Jr. - Manny Pacquiao w TVP
W Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć pojedynek Floyda Mayweathera juniora z Mannym Pacquiao o tytuł mistrza świata federacji WBC, WBA i WBO kategorii półśredniej. Galę z Las Vegas, podczas której zostanie rozegrana ta walka, pokażą TVP1 i TVP Sport w nocy z 2 na 3 maja.
więcej
|
|
Maciej Grzywaczewski: Producenci telewizyjni mają więcej zamówień od mniejszych stacji
Oglądalność tzw. wielkiej czwórki stacji telewizyjnych w ciągu ostatniego roku spadła o blisko 2 pkt proc. Zyskują natomiast mniejsze anteny, które łącznie mają już ponad połowę udziałów w oglądalności. Rosnąca popularność powoduje, że coraz częściej zamawiają one u krajowych producentów telewizyjnych.
więcej
|
|
National Geographic Channel i General Electric pracują nad cyklem ,,Breakthrough" o przełomach w nauce
National Geographic Channel i firma GE rozpoczynają współpracę przy dokumentalnej serii „Breakthrough”, poświęconej rewolucjom technologicznym i innowacjom największych naukowców.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Stanisław Tyczyński zamyka Alvernia Studios, kilkadziesiąt osób zwolnionych
Studio filmowe Alvernia Studios powoli kończy działalność. Obecnie w firmie prowadzona jest restrukturyzacja w ramach której zostanie zwolnionych kilkadziesiąt osób. Jego prezes i właściciel Stanisław Tyczyński za kłopoty finansowe firmy obarcza działający w Polsce system finansowania produkcji filmowych.
więcej
|
|
Aflofarm musi zmienić spot reklamujący Herbapect jako wyjątkowy ,,nr 1 na suchy i mokry kaszel" (wideo)
W telewizyjnej reklamie syropu Herbapect (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) należy wprowadzić zmiany, bo zawarte w niej informacje wprowadzają w błąd konsumentów - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Sekretny cukierek przeciw przemocy seksualnej wobec dzieci (wideo)
Fundacja Dzieci Niczyje prowadzi kampanię kinową zwracającą w zaskakujący sposób uwagę na problem przemocy seksualnej wobec dzieci. Przy akcji fundacja współpracuje z agencjami McCann Warsaw, Momentum i Craft.
więcej
|
|
Mrozu z prawami młodości reklamuje aplikację mobilną BZ WBK (wideo)
Pod hasłem „Każdy wiek ma swoje prawa” Bank Zachodni WBK reklamuje swoją aplikację mobilną BZWBK24. W akcji, przygotowanej przez firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom, występuje piosenkarz Mrozu.
więcej
|
|
Bartosz Gomółka: nowe reklamy lodów Koral to ,,wylewanie dziecka z kąpielą"
Jest współcześnie i w lepszym guście, ale czy będzie skuteczniej - mam poważne wątpliwości - ocenia dla Wirtualnemedia.pl nową kampanię reklamową lodów Koral Bartosz Gomółka z agencji BBDO Warszawa.
więcej
|
|
,,Otwórz się na możliwości" w reklamach drzwi Porta (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania marketingowa producenta drzwi Porta KMI Poland. Działania - pod hasłem „Otwórz się na możliwości” - przygotowały i realizują firmy marketingowe Starcom, GPD Advertising, Papaya Films i Alert Media Communications.
więcej
|
|
80-letnia modelka w kampanii reklamowej Vans
Bohaterką kampanii promującej nowe trampki Vans została 80-letnia modelka Daphne Selfe.
więcej
|
|
Kiełbasy Morlińskie w reklamach mają głos (wideo)
Ruszyła pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa kiełbasek Morlińskich, oferowanych pod marką Morliny przez Animex. Akcja - przygotowana przez firmy Publicis Poland, Human Ark i MEC - przebiega pod hasłem „Teraz Morlińskie mają głos”.
więcej
|
|
Rainbow Tours reklamuje ,,najbardziej rozrywane last minute" (wideo)
Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło promocję last minute dotyczącą letniej oferty wycieczek. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Najbardziej rozrywane last minute”, którą przygotowały Fat Baby i Blueway Com.
więcej
|
|
Bajkowa produkcja z natury w kampanii żelków Verbena (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa żelków funkcjonalnych Verbena (dystrybuowanych przez IDC Polonia), podkreślająca ich naturalny charakter. Akcję przygotowały i realizują firmy Eura7, Sfera Group i Media Group.
więcej
|
|
Pretensje kontuzjowanej wiewiórki w reklamach orzeszków Felix (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu orzeszków Felix (produkowanych przez Intersnack Poland) - z pieca. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Koniec tłustych łapek”, przygotowały firmy PZL, Platige Image, Post Meridian i Starcom.
więcej
|
|
Przemysław Matyjaszczyk dyrektorem sprzedaży w agencji Whites
Przemysław Matyjaszczyk awansował w agencji marketingu internetowego Whites na nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży. Pracuje w niej od półtora roku, a wcześniej był związany z SearchLab i Groupe SEB Polska.
więcej
|
|
75 mln dolarów na promocję Nowego Jorku
Empire State Development szuka agencji, która zajmie się promocją Nowego Jorku. Przeznaczy na to od 50 do 75 mln dolarów.
więcej
|
|
Atoderm reklamowany jako ,,więcej niż emiolient"
Rozpoczęła się internetowa kampania reklamująca dermokosmetyki Atoderm (produkowane przez firmę Bioderma). Akcję, przebiegającą pod hasłem „Atoderm - więcej niż emiolient”, przygotował i prowadzi dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Carlsberg, Hyundai, Redd's, Netia i ,,Przytul hejtera" (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam znalazły się tym razem dwie zagraniczne: Hyundaia Genesis i piwa Carlsberg, dwie polskie: piwa Redd’s i GigaNagrywarki w Netii, oraz kampania społeczna „Przytul hejtera” Fundacji Dzieci Niczyje.
więcej
|
|
IKEA w reklamach dodaje kolorów szarym blokowiskom
Szare, nużące powierzchnie betonowych bloków i bajecznie kolorowy balkon w samym środku tego pejzażu - to nowy pomysł Ikei na reklamę jej produktów.
więcej
|
|
OgilvyOne wygrywa globalny przetarg IKEA
Agencja OgilvyOne wygrała globalny przetarg firmy IKEA. Zajmie się obsługą w internecie i działaniami BTL-owymi dla sklepów tej marki na całym świecie.
więcej
|
|
Natalia Zadykowicz: z ZenithOptimedia Group do Vizeum
Natalia Zadykowicz zaczęła pracę jako communications planner w domu mediowym Vizeum (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała w ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Walka na ringu, boisku i polu bitwy reklamuje piwo Okocim (wideo)
W nowej reklamie piwa Okocim Jasne Pełne (produkowanego przez Carlsberg Polska) znów prezentowani są różnego typu wojownicy. Akcję przygotowały firmy marketingowe Brasil, TPS i PHD.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wydawnictwo Bauer największym wydawcą prasy w Polsce. Za nim RASP i Polskapresse (raport za 2014)
W 2014 roku liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Większość wydawców zanotowała spadki, wyjątkiem były firmy wydające tytuły dla dzieci.
więcej
|
|
,,Wprost" dzięki publikacjom o Kamilu Durczoku podwoił sprzedaż
Dwa lutowe wydania tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”), w których znalazły się teksty dotyczące Kamila Durczoka, miały dwa razy wyższą sprzedaż od pozostałych numerów z lutego br. - wynika z analizy raportu Wirtualnemedia.pl. Magazynowi daleko było jednak do rekordów z "afery taśmowej".
więcej
|
|
,,Gość Niedzielny" na czele tygodników opinii, ,,Gazeta Polska" i ,,Do Rzeczy" dalej mocno tracą
W lutym 2015 roku większość tygodników opinii zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły jak zwykle „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”. Mocno do góry poszła sprzedaż „Wprost”.
więcej
|
|
Fabuła Fraza wyda miesięcznik ,,Ekspress reporterów"
Działalność na polskim rynku rozpoczęło wydawnictwo Fabuła Fraza, które ma wydawać książki z gatunku reportażu i literatury faktu. Spółka będzie też wydawcą miesięcznika „Ekspress reporterów”.
więcej
|
|
Tygodnik ,,ABC" przebija mur w reklamie (wideo)
Fratria rozpoczęła kampanią promocyjną tygodnika tabloidowego „ABC”, który w środę 22 kwietnia br. ukaże się na rynku. Spot promocyjny tytułu oglądać można już w telewizji i w internecie.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Fakt" nowymi liderami czytelnictwa dzienników w dwóch województwach
W dwóch województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od września 2014 roku do lutego 2015 roku - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Borek, Pol i Kołtoń na czele dziennikarzy sportowych na Twitterze, najaktywniejsi Małecki, Zachodny i Nawrot (TOP 50)
Zdecydowanie najpopularniejszymi dziennikarzami sportowymi na Twitterze są Mateusz Borek, Michał Pol i Roman Kołtoń, którzy też w br. zyskali najwięcej nowych followersów. Z kolei najwięcej wpisów zamieścili Adam Małecki, Michał Zachodny i Radosław Nawrot.
więcej
|
|
Onet.tv, WP.pl i Open.fm liderami w treściach audio wideo (TOP 10)
Zdecydowanie najwięcej użytkowników i odtworzeń treści audio i wideo notują strony Onetu i RASP oraz Grupy Wirtualna Polska. Wśród poszczególnych serwisów i aplikacji liderami są Onet.tv, WP.pl i Open.fm.
więcej
|
|
Trzy czwarte kupujących w internecie chwali nowe prawo konsumenckie
Po trzech miesiącach od wejścia w życie w Polsce nowelizacji unijnej dyrektywy o prawach konsumenta 60 proc. osób robiących zakupy w internecie wie już, że ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Matthew Kaminski: Politico będzie patrzeć na ręce politykom w Brukseli
- Obecnie na rynku tempo dostarczania czytelnikom newsów ma swoje znaczenie. Jednak nie do końca liczy się nośnik czy sposób dostarczania informacji, ale jej wysoka jakość - ocenia w wywiadzie dla serwisu Wirtualnemedia.pl Matthew Kaminski, szef Politico Europe.
więcej
|
|
Jakóbiak po wywiadzie z Komorowskim zyskał 7,2 tys. obserwujących i 1,3 mln wyświetleń (analiza)
W ciągu 7 dni od publikacji wywiadu z Bronisławem Komorowskim youtuber Łukasz Jakóbiak i jego program „20m2” zyskały w serwisach społecznościowych 7,2 tys. obserwujących. Dyskusja o materiale była prowadzona głównie na YouTubie i Facebooku.
więcej
|
|
23,7 mld dol. na reklamy w portalach społecznościowych w 2015 r.
Reklamodawcy na całym świecie przeznaczą w tym roku na reklamy w portalach społecznościowych 23,68 miliarda dolarów, czyli o 33,5 proc. więcej niż w roku 2014 - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Jarosław Kuźniar zmienia krytyczny tag twitterowy w stronę dla podróżników SekretyKuzniara.com
Dziennikarz TVN24 Jarosław Kuźniar stara się zmienić krytyczną wymowę tagu #SekretyKuźniara, pod którym internauci, głównie na Twitterze, żartowali z jego niefortunnej wypowiedzi o oszczędnościach w czasie podróży. Uruchomił stronę SekretyKuzniara.com, na której użytkownicy mogą radzić, jak ułatwiać sobie podróżowanie.
więcej
|
|
Onet.tv pokaże koncert polskich gwiazd z Wembley
Serwis Onet.tv w niedzielę 19 kwietnia br. transmitować będzie z Londynu koncert Top Music Wembley, w którym wystąpi plejada polskich gwiazd m.in. Edyta Górniak, Dawid Kwiatkowski i LemON.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Przez internet w 2015 r. z fiskusem rozliczy się blisko 7,6 mln Polaków
W 2015 roku przez internet rozliczy się 40 proc. podatników, podczas gdy rok temu takie plany miało 28 proc. Mimo że większość podatników deklaruje, że wypełnienie formularza PIT nie sprawia im większych trudności, co drugi Polak w całości zleca przygotowanie rozliczenia innej osobie. 41 proc. podatników deklaruje, że skorzysta z ulg podatkowych, a 75 proc. twierdzi, że przekaże 1 proc. swojego podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego - wynika z raportu KPMG.
więcej
|
|
Trzy czwarte kupujących w internecie chwali nowe prawo konsumenckie
Po trzech miesiącach od wejścia w życie w Polsce nowelizacji unijnej dyrektywy o prawach konsumenta 60 proc. osób robiących zakupy w internecie wie już, że ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|