|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 28 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Schymalla, Odorowicz, Zieliński, Rzepczak i Gaweł wśród chętnych do zarządu TVP
Do konkursu na prezesa i członków zarządu Telewizji Polskiej zgłosiło się 35 osób. Oprócz kończących kadencję w zarządzie TVP Juliusza Brauna, Bogusława Piwowara i Mariana Zalewskiego są to osoby związane w przeszłości lub obecnie z nadawcą, m.in. Iwona Schymalla, Sławomir Zieliński, Robert Kozak, Urszula Rzepczak, Piotr Gaweł i Robert Kozak.
więcej
|
|
Agencja DSK zdziwiona krytyką przygotowanej przez nią kampanii Magdaleny Ogórek
Agencja reklamowa DSK, która pracuje ze sztabem wyborczym Magdaleny Ogórek przy jej kampanii wyborczej, nie chce komentować opinii na temat jej jakości. - Nie należy to do zadań agencji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Domański, dyrektor zarządzający DSK.
więcej
|
|
Wirtualna Polska testuje program publicystyczny ,,#dziejesienazywo" z Michałem Kobosko
Wirtualna Polska zaczęła testową emisję publicystycznego programu wideo „#dziejesienazywo” prowadzonego przez Michała Kobosko. To kolejny cykl wideo uruchomiony w ostatnim okresie przez portal.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 mln widzów ,,Celebrity Splash!". Polsat przegrał tylko z ,,Małymi Gigantami"
Średnio 2,1 mln widzów oglądało w Polsacie program „Celebrity Splash!”, w którym gwiazdy rywalizowały w skokach do wody. Show notował gorsze wyniki niż nadawani w tym czasie „Mali Giganci” TVN, ale wygrał z propozycjami TVP1 i TVP2.
więcej |
|
Związkowcy z Telewizji Polskiej zebrali 100 tys. zł na pozew przeciwko TVP i LeasingTeam
Związek zawodowy Wizja, działający w Telewizji Polskiej, zebrał pieniądze na pokrycie kosztów sądowych złożonego w lutym pozwu cywilnego. Organizacja chce być jednak zwolniona z ponoszenia tych opłat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
TVP Info przeprasza za mapę z Krymem włączonym do Rosji
W ostatnim odcinku programu „Studio Wschód” w TVP Info zaprezentowano mapę Europy Wschodniej, na której Krym został oznaczony jako część Rosji. Redakcja programu przeprosiła za pomyłkę, ale media rosyjskie odebrały ją jako poparcie dla aneksji tego terytorium.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Sentyment do marki i lat 90. nie wystarczy piwu EB do ponownego sukcesu
Gra na sentymentach do lat 90., zabawa formą oraz przypomnienie niegdysiejszych gwiazd i wydarzeń to fajne paliwo do komunikacji - mówią jedni. Zdaniem innych bazowanie na przeszłości nie ma żadnego sensu, szczególnie w kategorii piwa, gdzie każde przedsięwzięcie oparte na znanej marce musi być na nowo wymyślone. Powrót piwa EB do sprzedaży i jego komunikację marketingową komentują dla Wirtualnemedia.pl Ewa Sieńkowska, Jan Sikora, Robert Sosnowski i Jakub Załuska.
więcej
|
Dziennikarz prasowy najgorszym zawodem, niewiele lepszymi fotoreporter i prezenter (TOP 10)
Zawód dziennikarza prasowego znalazł się na ostatnim miejscu rankingu 200 profesji w Stanach Zjednoczonych. W ostatniej dziesiątce zestawienia są też fotoreporter oraz prezenter telewizyjny.
więcej
|
,,Przegląd Sportowy" szuka oszczędności, zapowiada zwolnienia i cięcia pensji
|
Kamil Durczok oskarża dziennikarzy ,,Wprost" o zniesławienie. Wydawca ,,Wprost": to próba zemsty
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Schymalla, Odorowicz, Zieliński, Rzepczak i Gaweł wśród chętnych do zarządu TVP
Do konkursu na prezesa i członków zarządu Telewizji Polskiej zgłosiło się 35 osób. Oprócz kończących kadencję w zarządzie TVP Juliusza Brauna, Bogusława Piwowara i Mariana Zalewskiego są to osoby związane w przeszłości lub obecnie z nadawcą, m.in. Iwona Schymalla, Sławomir Zieliński, Robert Kozak, Urszula Rzepczak, Piotr Gaweł i Robert Kozak.
więcej
|
|
2 mln widzów ,,Celebrity Splash!". Polsat przegrał tylko z ,,Małymi Gigantami"
Średnio 2,1 mln widzów oglądało w Polsacie program „Celebrity Splash!”, w którym gwiazdy rywalizowały w skokach do wody. Show notował gorsze wyniki niż nadawani w tym czasie „Mali Giganci” TVN, ale wygrał z propozycjami TVP1 i TVP2.
więcej
|
|
Związkowcy z Telewizji Polskiej zebrali 100 tys. zł na pozew przeciwko TVP i LeasingTeam
Związek zawodowy Wizja, działający w Telewizji Polskiej, zebrał pieniądze na pokrycie kosztów sądowych złożonego w lutym pozwu cywilnego. Organizacja chce być jednak zwolniona z ponoszenia tych opłat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP Info przeprasza za mapę z Krymem włączonym do Rosji
W ostatnim odcinku programu „Studio Wschód” w TVP Info zaprezentowano mapę Europy Wschodniej, na której Krym został oznaczony jako część Rosji. Redakcja programu przeprosiła za pomyłkę, ale media rosyjskie odebrały ją jako poparcie dla aneksji tego terytorium.
więcej
|
|
,,Krew z krwi 2" ogląda 1,3 mln widzów. TVP2 wygrywa z TVN
Drugi sezon seriali „Krwi z krwi” ogląda średnio 1,34 mln osób, mniej niż śledziło emitowaną rok temu pierwszą serię. Dwójka w paśmie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
Rada nadzorcza zadowolona z działania zarządu TVP
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej w poniedziałek podjęła uchwały o skierowaniu do walnego zgromadzenia wniosków o udzielenie absolutorium prezesowi i członkom zarządu TVP za 2014 rok.
więcej
|
|
Bardzo słaby wyniki teleturnieju TVP1 ,,Podróż życia". Ogląda go tylko 240 tys. widzów
Nowy teleturniej „Podróż życia” ogląda średnio 237 tys. widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Fokus TV z nowym logo i oprawą na pierwsze urodziny (foto)
Kanał dokumentalny Fokus TV z okazji pierwszych urodzin zmienia logotyp i oprawę graficzną, a także wprowadza nowe hasło „Fokus TV - budzi ciekawość”.
więcej
|
|
Polsat liderem, zyskuje TV4. Seriale TVP hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Sherlock", ,,Luther" i ,,The Walking Dead" w Player.pl
Abonenci Player.pl korzystający z usługi Strefa T-Mobile uzyskali dostęp do pełnych sezonów seriali BBC i FOX - „Sherlock”, „Luther”, „The Walking Dead”, „Orphan Black” oraz „Planeta Ziemia”.
więcej
|
|
,,Mali Giganci" hitem tygodnia, ale w grupie komercyjnej liderem ,,Hell's Kitchen"
„Mali Giganci” w zeszłym tygodniu ponownie byli najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w polskiej telewizji. Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera w kategorii rozrywki należała już do „Hell’s Kitchen”.
więcej
|
|
Michał Dolny dyrektorem marketingu Multimedia Polska
Michał Dolny dołączył do zespołu Multimedia Polska, gdzie objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu.
więcej
|
|
Koniec serialu "Wrogie niebo". Piąty sezon ostatnim
28 czerwca na antenę amerykańskiej stacji TNT powróci piąty i ostatni sezon serialu "Wrogie niebo" ("Falling Skies"). Twórcy opublikowali zapowiedź nadchodzących odcinków.
więcej
|
|
Multiliga+ w Canal+ i nSport+
29 kwietnia br. odbędzie się 30. kolejka T-Mobile Ekstraklasy sezonu 2014/2015, która będzie ostatnią w rundzie zasadniczej.
więcej
|
|
TVP1 zmieniła godzinę emisji serialu ,,Wspaniałe stulecie"
W związku z ustawowym obowiązkiem emisji audycji wyborczych Telewizja Polska zmieniła godzinę nadawania serialu „Wspaniałe stulecie”. Widzowie TVP1 mogą oglądać pół godziny wcześniej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Agencja DSK zdziwiona krytyką przygotowanej przez nią kampanii Magdaleny Ogórek
Agencja reklamowa DSK, która pracuje ze sztabem wyborczym Magdaleny Ogórek przy jej kampanii wyborczej, nie chce komentować opinii na temat jej jakości. - Nie należy to do zadań agencji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Domański, dyrektor zarządzający DSK.
więcej
|
|
Marek Żołędziowski: Group One po przejęciu Gonga bez konsolidacji zasobów kreatywnych
O tym dlaczego Group One zdecydowała się na przejęcie agencji Gonga, co na tym zyskają i jak zmienią się obie firmy oraz o trendach na polskim rynku reklamowym mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Żołedziowski (prezes Group One) oraz Bartosz Gołebiowski (dyrektor kreatywny agencji Gong).
więcej
|
|
Monika Dudek przeszła z Mars Polska do Danone
Monika Dudek po pięciu latach odeszła z Mars Polska, gdzie była dyrektorem marketingu dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie pracuje w Danone Nutricia Early Life Nutriton.
więcej
|
|
Rodzinna podróż samochodem gorsza niż pociągiem w reklamie PKP Intercity (wideo)
W nowej reklamie PKP Intercity w kampanii pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż” pokazywane są negatywne aspekty rodzinnej podróży samochodem. Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa i Havas Media.
więcej
|
|
Musiał i Karolak z męską logiką oszczędzania reklamują Orange Open (wideo)
Zaczęła się nowa kampania reklamowa Orange Open z udziałem Macieja Musiała i Tomasza Karolaka w rolach z serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Ministerstwo Zdrowia szykuje kampanię promującą krwiodawstwo
Resort zdrowia planuje 5-letnią kampanię promującą honorowe krwiodawstwo. Właśnie ogłosił konkurs na agencję, która przygotuje tę akcję.
więcej
|
|
Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na obsługę My Center
Agencja reklamowa Schulz Brand Friendly rozpoczyna współpracę z My Center, ogólnopolską siecią sklepów RTV AGD.
więcej
|
|
Group One przejmuje agencję Gong, stawia na digital
Holding marketingowy Group One (obejmujący agencję Change i dom mediowy Value Media) przejął 51 proc. udziałów agencji kreatywnej Gong. Zamierza dzięki temu zwiększyć swoje kompetencje i wpływy w zakresie komunikacji internetowej.
więcej
|
|
Michał Dolny dyrektorem marketingu Multimedia Polska
Michał Dolny dołączył do zespołu Multimedia Polska, gdzie objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu.
więcej
|
|
Łukasz Wala i Małgorzata Ciuba awansowali w Maspex Wadowice
Łukasz Wala i Malgorzata Ciuba objęli wyższe stanowiska w dziale marketingu Grupy Maspex Wadowice, właściciela takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella.
więcej
|
|
Monika Mazurczak i Paulina Janczura w Spicy Mobile
Do zespołu agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile dołączyły dwie nowe osoby: Monika Mazurczak jako młodszy programista i Paulina Janczura jako junior account manager.
więcej
|
|
Procter & Gamble chce oszczędzić 500 mln dol. na wynagrodzeniach agencji marketingowych
Koncern Procter & Gamble wraz z dużym ograniczeniem portfolio swoich marek planuje mocno zmniejszyć liczbę współpracujących z nim firm marketingowych. Celem jest 500 mln dolarów oszczędności na wynagrodzeniach agencji i kosztach produkcji reklam.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska testuje program publicystyczny ,,#dziejesienazywo" z Michałem Kobosko
Wirtualna Polska zaczęła testową emisję publicystycznego programu wideo „#dziejesienazywo” prowadzonego przez Michała Kobosko. To kolejny cykl wideo uruchomiony w ostatnim okresie przez portal.
więcej
|
|
Facebook wprowadza wideo rozmowy do Messengera w kilkunastu krajach, m.in. w Polsce
Facebook uruchomił funkcję rozmów wideo w komunikatorze Messenger. Jest ona dostępna dla użytkowników smartfonów z systemami Android i iOS. Usługę włączono w 18 krajach, między innymi w Polsce.
więcej
|
|
Google wchodzi mocniej w e-commerce, będzie zbierał dane dla producentów odzieży
Koncern Google rozpoczął tworzenie raportów dotyczących popularności wyszukiwań dotyczących rynku odzieżowego. Chce wskazywać markom z tego segmentu dominujące trendy i artykuły, którymi najbardziej są zainteresowani internauci. - Chcemy być dla marek poważnym konsultantem, a nie tylko partnerem od sprzedawania reklam - podkreśla Lisa Green, szefowa działu mody i towarów luksusowych w Google.
więcej
|
|
,,The Sun" uruchamia serwis w przeglądarce Tor do poufnych kontaktów z czytelnikami
Dziennik „The Sun” ogłosił dostępność platformy Sun SecureDrop, która pozwoli czytelnikom na bezpieczne przekazywanie redakcji doniesień na drażliwe dla brytyjskich władz tematy. Strona będzie działać tylko w przeglądarce Tor gwarantującej anonimowość w sieci.
więcej
|
|
Google będzie kupować patenty przez internet
Koncern Google planuje testowe uruchomienie nowego serwisu Patent Purchase Promotion, który będzie platformą pozwalającą wynalazcom na sprzedaż Google posiadanych przez nich patentów. - Rynek patentowy może być trudny dla mniejszych i niedoświadczonych graczy, chcemy uczynić go nieco łatwiejszym - wyjaśnia Allen Lo, główny doradca patentowy w Google.
więcej
|
|
Grupa Nokaut zapłaci 10,6 mln zł w swoich akcjach za 75 proc. HubStyle
Akcjonariusze Grupy Nokaut wyrazili zgodę na przejęcie 75 proc. udziałów spółki HubStyle prowadzącej sklep internetowy Sugarfree.pl z sukienkami z tkanin naturalnych. Wartość transakcji to 10,6 mln zł w formie 8,548 mln nowych akcji Grupy Nokaut.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|