|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 5 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Gwiazda telewizji nie powinna prowadzić show ,,Piekielny hotel" (opinie)
„Piekielny hotel” pokazuje, jak należy dbać o klienta, ale jego prowadzącym powinna być osoba, która na hotelarstwie w Polsce zjadła zęby. Angażowanie osobowości telewizyjnej takiej jak Małgorzata Rozenek jest bez sensu, bo ona jedynie udaje eksperta - program TVN oceniają Karolina Korwin-Piotrowska, Wojciech Krzyżaniak, Urszula Chim-Parol oraz Marek Racławski.
więcej
|
NK.pl z 2,8 mln użytkowników i 464 mln odsłon. Przyciąga podobnie jak Fotka, a bardziej niż Wykop i Sympatia
W lutym NK.pl miała 2,79 mln użytkowników, 464,3 mln odsłon, a każdy odwiedzających korzystał z niej średnio przez 6 godzin i 9:59 minuty. Serwis systematycznie traci użytkowników, natomiast ci, którzy zostali, spędzają na nim więcej czasu niż w przypadku innych polskich serwisów społecznościowych.
więcej
|
Organizacje równościowe piszą do RMF FM ws. homofobicznego wywiadu na blogu dziennikarza
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2015 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Co kandydaci na prezydenta sądzą o opłacie audiowizualnej?
W niedzielę 10 maja odbędzie się pierwsza tura wyborów prezydenckich, w których startuje 11 kandydatów. Portal Wirtualnemedia.pl zapytał ich o kwestie związane z mediami. Dziś prezentujemy stanowiska kandydatów na temat opłaty audiowizualnej.
więcej
|
|
Polsat liderem. Udział ,,wielkiej czwórki" spadł do 44,77 proc.
W kwietniu 2015 roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat, a najwięcej spośród głównych stacji stracił TVN. Ranking top 20 najchętniej oglądanych programów zdominowały pozycje TVP1 i TVP2 z serialami na czele.
więcej
|
|
,,Mali Giganci" hitem TVN. Kolejna edycja za rok
Program „Mali Giganci” wiosną w TVN oglądało średnio 3,38 mln widzów. Stacja w paśmie emisji talent-show zyskała 1,2 mln oglądających i była zdecydowanym liderem rynku. Kolejna edycja formatu powinna trafić na antenę za rok.
więcej
|
|
Modelka Jodie Kidd, motocyklista Guy Martin i dziennikarz Philip Glenister mają poprowadzić ,,Top Gear"
Brytyjskie media donoszą, że BBC wybrała już nowych gospodarzy programu „Top Gear”. Miejsce Clarksona, Maya i Hammonda mają zająć Jodie Kidd, Guy Martin oraz Philip Glenister. Stacja nie potwierdza na razie tych wiadomości.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland 6" jesienią. Mlynkova prowadzącą, będą nowi trenerzy
Zarząd TVP zdecydował, że szósta edycja „The Voice of Poland” trafi na antenę Dwójki jesienią br. Nową gospodynią show zostanie Halina Mlynkova, szykują się też zmiany w składzie trenerów programu.
więcej
|
|
Comcast z większymi przychodami, więcej internautów, mniej klientów usług kablowych
W I kwartale br. Comcast zanotował ponad 2 mld dol. dochodu netto, przychody firmy wzrosły o 2,6 proc., liczba użytkowników usług kablowych spadła o 8 tys., a o 4 proc. zmniejszyły się przychody NBCUniversal.
więcej
|
|
2,5 mln widzów ,,Talianki". Jedynka przegrała tylko z Polsatem
Rosyjski serial „Talianka” oglądało w TVP1 średnio 2,46 mln osób. Produkcja zajęła drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z Polsatem emitującym „Taniec z Gwiazdami”. Wpływy z reklam wyniosły 3 mln zł.
więcej
|
|
TVP2 zyskała dzięki majówce, liderem Polsat. Seriale TVP nie dają szans konkurencji
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Zarząd TVN chce wypłaty ponad 100 mln zł dywidendy
Zarząd Grupy TVN zdecydował o zarekomendowaniu radzie nadzorczej wypłaty dywidendy za 2014 rok. Ma ona wynieść 102,1 mln zł, co stanowi 30 groszy na akcję. Dniem wypłaty ma być 3 lipca br.
więcej
|
|
900 tys. widzów oglądało w TVP walkę Mayweather - Pacquiao
Średnio 867 tys. widzów oglądało w TVP1 i TVP Sport walkę stulecia, w której Floyad Mayweather Junior zmierzył się z Mannym Pacquiao. Odbyła się ona podczas gali boksu w Las Vegas, która była transmitowana przez kanały TVP w nocy z 2 do 3 maja br.
więcej
|
|
Barbara Bilińska-Kępa szefem programu i marketingu w A+E Networks
A+E Networks Poland wzmacnia struktury programowe. Barbara Bilińska-Kępa objęła w spółce funkcję dyrektora ds. programowych i marketingu. Do zespołu nadawcy dołączyli też Paweł Heba, Andrzej Ochmański i Krzysztof Górski.
więcej
|
|
Serial ,,Hannibal 3" w Polsce w AXN dzień po amerykańskiej premierze
W piątek 5 czerwca br. kanał AXN w Polsce rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Hannibal”. Produkcja będzie pokazywana dzień po amerykańskiej premierze.
więcej
|
|
Ratingi Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu ze wskazaniem pozytywnym
Agencja ratingowa Standard&Poor's Rating Services umieściła ratingi Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu na swojej liście obserwacyjnej ze wskazaniem pozytywnym. Ma to związek z planami refinansowania przez Grupę Cyfrowy Polsat całkowitego jej zadłużenia.
więcej
|
|
Filmy Disneya w ofercie VoD Multimedia Polska
Filmy i animacje z wytwórni Disneya pojawiły się w ofercie wideo na żądanie sieci kablowej Multimedia Polska. To skutek podpisanego właśnie przez operatora kontraktu ze spółką The Walt Disney Company Polska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Prezes AMS: ustawa krajobrazowa niejasna i represyjna, już wymaga nowelizacji
- Dlaczego ustawa krajobrazowa nie spełnia naszych oczekiwań? Ponieważ nie stwarza mechanizmów rozwoju wysokojakościowej, systemowej reklamy zewnętrznej i komplikuje system podatkowy, zwiększając przy tym obciążenia fiskalne dla ogółu społeczeństwa. Dodatkowo podnosi represyjność prawa, potencjalnie spychając przedsiębiorców do szarej strefy, oraz nie respektuje zasad ochrony praw nabytych i inwestycji - ocenia Marek Kuzaka, prezes AMS.
więcej
|
|
Vox FM, Jedynka i Radio ZET z największymi wzrostami wpływów reklamowych (TOP 10)
Przychody reklamowe Vox FM, radiowej Jedynki oraz Radia ZET rosły w pierwszym kwartale br. szybciej niż cały rynek reklamy radiowej.
więcej
|
|
Jaromir Sroga szefem domu mediowego Maxus
Jaromir Sroga, były szef biura reklamy Eurozetu (nadawcy m.in. Radia ZET), został prezesem domu mediowego Maxus (należącego do GroupM).
więcej
|
|
Kabaret Ani Mru Mru śpiewająco reklamuje oranżadę Hellena w puszkach (wideo)
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa oranżady Hellena (produkowanej przez firmę Colian) realizowana przez agencję GonnaBe i dom mediowy Universal McCann. Działania po raz kolejny są oparte na zabawnych spotach z udziałem kabaretu Ani Mru Mru.
więcej
|
|
Reklama telewizyjna 3,7 proc. w górę. Wielka czwórka traci, mocno zyskują inne stacje z naziemnej tv cyfrowej
W I kwartale br. wydatki reklamowe w telewizji wyniosły niecałe 873 mln zł, o 3,7 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wpływy czterech głównych stacji zmalały o 3,3 proc., za to pozostałych kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej wzrosły aż o 34,4 proc.
więcej
|
|
Adam Woronowicz po francusku reklamuje pożyczkę w ING Banku Śląskim (wideo)
W nowej kampanii ING Banku Śląskiego z udziałem aktora Adama Woronowicza reklamowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję, kontynuującą format komunikacji pod hasłem „Liczą się ludzie”, przygotowały i realizują firmy Brain, Lowe Media, GoldenSubmarine i Hill+Knowlton Strategies.
więcej
|
|
Reklama Oreo świętuje narodziny książęcej córki (wideo)
W swoim nowym spocie reklamowym marka Oreo przy okazji narodzin córki księcia Williama i księżnej Kate przypomina, że każde nowonarodzone dziecko jest wyjątkowe. I jest Royal Baby w swoim własnym świecie.
więcej
|
|
Zmiany w Change: Kosik i Wolska za Wrońską i Nagieckiego, dołączają Łach, Ryba i Dziewulska, odchodzi Śmiłowski
Do działu kreacji w agencji reklamowej Change (należącej do Group One) w najbliższych tygodniach dołączą Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska, w miejsce opuszczających firmę Zuzanny Wrońskiej i Rafała Nagieckiego. Pracę w agencji zaczną też Katarzyna Ryba, Kamila Dziewulska i Janusz Łach, a odchodzi z niej strategy director Adam Śmiłowski.
więcej
|
|
Polpharma, Tiffi i Huawei nowymi klientami Ogilvy & Mather
Agencja reklamowa Ogilvy & Mather wygrała przetargi na realizację jubileuszowej kampanii Polpharmy, strategię komunikacji i rozwoju firmy odzieżowej Tiffi oraz obsługę digitalową Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.
więcej
|
|
Maciej Samoraj i Krzysztof Olejniczak w The Digitals
Do zespołu agencji interaktywnej The Digitals (należącej do holdingu Mediacap) dołączyli Maciej Samoraj, wcześniej pracujący m.in. w Comfiturze i PHD Media Direction, oraz Krzysztof Olejniczak, poprzednio związany z DDB Warszawa.
więcej
|
|
Kręgosłup klienta, któremu wypadły wydatki, w reklamach Konta za Zero w PKO BP
Reklamy z nowej kampanii PKO Banku Polskiego, promującej Konto za Zero, rozgrywają się w kręgosłupie. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann.
więcej
|
|
Cezary Żelazowski: z Media Impact Polska do Telewizji Polskiej
Cezary Żelazowski, dotąd związany m.in. z Media Impact Polska i Grupą Onet, dołączył do zespołu biura reklamy Telewizji Polskiej. Będzie odpowiedzialny za rozwój oferty związanej z wideo na żądanie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Życie na Gorąco" na czele tygodników yellow. ,,Dobry Tydzień" na ostatnim miejscu
W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
więcej
|
|
Edipresse wzmacnia digital. Kamil Brzeziński przeszedł z Agory
Kamil Brzeziński, poprzednio związany z Agorą, dołączył do zespołu Edipresse Polska. Objął tam nowopowstałe stanowisko dyrektora ds. technologii.
więcej
|
|
Jacek Romanowski prezesem Polska Press Grupy w Białymstoku
Jacek Romanowski został nowym prezesem Polska Press Oddziału w Białymstoku, wydawcy „Kuriera Porannego” i „Gazety Współczesnej”. Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Palińskiego, który rozstaje się ze spółką.
więcej
|
|
Olczyk, Cieślik, Miziołek i Ćwiek we ,,Wprost", Mariusz Staniszewski wicenaczelnym
Do zespołu redakcyjnego „Wprost” dołączyli kolejni nowi dziennikarze, m.in. Mariusz Cieślik, Eliza Olczyk i Cezary Adamczyk (związani poprzednio z „Rzeczpospolitą”) oraz Joanna Miziołek. Drugim wicenaczelnym tygodnika został Mariusz Staniszewski, ostatnio związany z „Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Serwis Dziennikwschodni.pl w nowej odsłonie. Wkrótce paywall
Portal Dziennikwschodni.pl (Corner Media) od maja br. zyskał nową szatę graficzną i funkcjonalności. Nie przypomina już wyglądem serwisów gazet Polska Press Grupy, do której należał w przeszłości.
więcej
|
|
Marcin Tyszka: Polskie magazyny chcą supermodelek, które wyglądają jak kuchty domowe. Nie pracuję dla takich mediów
Nie chcę oglądać szarej Polski na okładkach magazynów - deklaruje Marcin Tyszka. Fotograf nie rozumie tendencji polskich pism do pokazywania gwiazd jako zwykłych ludzi, z którymi przeciętny czytelnik może się identyfikować. On sam lubi oglądać coś nieosiągalnego i marzyć. Dlatego woli pracować z taki pismami, jak „Vogue” czy „Vanity Fair”, które sprzedają marzenia, a nie szarą rzeczywistość.
więcej
|
|
Krzysztof Kowalkowski brand managerem serwisu Dom.gratka.pl
Krzysztof Kowalkowski dołączył do zespołu Polska Press Grupy i objął funkcję brand managera serwisu Dom.gratka.pl. W tej roli zastąpił Izabelę Słomczewską, która odchodzi z firmy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|