|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 8 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wirtualna Polska z 70 mln zł na kolejne akwizycje. ,,Zasięg zdobywamy przy okazji"
Wirtualna Polska Holding po debiucie giełdowym zapowiada wydanie w br. ok. 70 mln zł na kolejne przejęcia, z których pierwsze mają być ogłoszone w najbliższych tygodniach. Firma chce znów być liderem zasięgowym wśród polskich wydawców internetowych, ale nie jest to jej priorytetem przy akwizycjach.
więcej
|
|
Kandydaci na prezydenta o KRRiT: jest głosem polityków, a nie odbiorców
Portal Wirtualnemedia.pl zapytał kandydatów startujących w wyborach prezydenckich o to, jak oceniają działalność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Zauważają oni, że system wyboru członków organu sprawia, że KRRiT „jest głosem władzy”. Niektórzy chcą zlikwidować tę instytucję jako przestarzałą.
więcej
|
|
,,Twój Styl" na czele i z największym wzrostem reklamowym - ,,Newsweek", ,,Wprost" i ,,Flesz" w dół (TOP 10)
Wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Twój Styl” zarobił w pierwszym kwartale br. najwięcej z reklam wśród magazynów oraz zanotował największy wzrost tych przychodów. Spadły natomiast wpływy reklamowe „Newsweeka”, „Wprost” i „Flesza”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora nie wypłaci dywidendy. ,,Opinia doradcy prawnego"
Zarząd Agory nie będzie rekomendował wypłacania dywidendy za 2014 r., a decyzję uzasadnia względami prawnymi - podała spółka w komunikacie.
więcej |
|
Polsat wyprzedził TVP1. TVP Kultura zyskała najwięcej w naziemnej telewizji cyfrowej
W kwietniu br. wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej nowym liderem oglądalności został Polsat, który wyprzedził TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła TVP Kultura, a najwięcej straciła Eska TV.
więcej |
|
,,The New York Times" zmienia harmonogram pracy, wzmocni wydanie internetowe
Redakcja dziennika „The New York Times” chce traktować priorytetowo segment internetowy i zmienia harmonogram pracy zespołu. - Ale to nie znaczy, że będziemy zaniedbywać wydania drukowane - zaznacza Dean Baquet, redaktor naczelny „NYT”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Odświeżony pakiet Canal+ rusza w poniedziałek (wideo)
W poniedziałek 11 maja br. ruszy odświeżona oferta kanałów premium pod marką Canal+, których liczba zwiększy się z sześciu do ośmiu. - Zmieniamy pozycjonowanie oferty z okazji 20 urodzin Canal+ - zapowiada Manuel Rougeron, wiceprezes platformy nc+ ds. programowych.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" sprzedaje już poniżej 160 tys. egz. a ,,Przegląd Sportowy" poniżej 30 tys.
W marcu br. prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej - kolejny miesiąc z rzędu - stracił „Przegląd Sportowy”. Wzrost sprzedaży zanotował jedynie „Parkiet”.
więcej
|
,,Wiadomości" liderem, mimo utraty 200 tys. widzów. ,,Fakty" straciły w TVN 400 tys. oglądających
|
Polsat liderem. Udział ,,wielkiej czwórki" spadł do 44,77 proc.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat wyprzedził TVP1. TVP Kultura zyskała najwięcej w naziemnej telewizji cyfrowej
W kwietniu br. wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej nowym liderem oglądalności został Polsat, który wyprzedził TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła TVP Kultura, a najwięcej straciła Eska TV.
więcej
|
|
TVN Meteo Active po trzech tygodniach emisji ma 0,11 proc. udziału
Kanał TVN Meteo Active w pierwszych trzech tygodniach nadawania notował 0,11 proc. udziału w rynku. To wynik lepszy od tego, który osiągał w ostatnim czasie poprzednik stacji, czyli pogodowa telewizja TVN Meteo.
więcej
|
|
Dyrektor Al Jazeery w USA zwolniony po odejściach menedżerów i zarzutach o ,,kulturę strachu"
Ehab Al Shihabi został w środę nieoczekiwanie zwolniony z funkcji dyrektora generalnego amerykańskiego oddziału telewizji Al Jazeera. W ostatnich dniach ze stacji odeszły trzy osoby zajmujące stanowiska dyrektorskie, a jedna z nich oskarżyła Al Shihabiego o ingerowanie w decyzje redakcji i wprowadzenie w niej „kultury strachu”.
więcej
|
|
,,Barwy szczęścia" ogląda 4 mln widzów. TVP2 liderem
Serial „Barwy szczęścia” w bieżącym roku gromadzi 3,9 mln oglądających, o 270 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie jego emisji pozostaje jednak cały czas liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Select i Prestige - dwa nowe pakiety Canal+ w sieci Toya od 39 zł
Łódzka sieć kablowa Toya nową ofertę Canal+ podzieliła na dwa pakiety Select i Prestige, rezygnując z dotychczasowego podziału na kanały sportowe i filmowe. Sprzedaż nowych pakietów startuje w poniedziałek 11 maja.
więcej
|
|
,,Plotka" nowym programem Polsat Cafe (wideo)
Kanał Polsat Cafe pod koniec maja br. wprowadzi do ramówki program „Plotka”, w którym prezentowane będą mechanizmy powstawania plotek i skutki, jakie one wywołują.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy TVP w plenerze. Prowadzą Kraśko, Tadla i Adamczyk
Wieczór wyborczy, który w niedzielę 10 maja br., pokażą kanały TVP1 i TVP Info, będzie nadawany z plenerowego studia zbudowanego przed siedzibą Telewizji Polskiej w Warszawie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Twój Styl" na czele i z największym wzrostem reklamowym - ,,Newsweek", ,,Wprost" i ,,Flesz" w dół (TOP 10)
Wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Twój Styl” zarobił w pierwszym kwartale br. najwięcej z reklam wśród magazynów oraz zanotował największy wzrost tych przychodów. Spadły natomiast wpływy reklamowe „Newsweeka”, „Wprost” i „Flesza”.
więcej
|
|
Łomżing z leżakowaniem w ciemności reklamuje piwo Łomża (wideo)
Po zmianie obsługującej markę agencji kreatywnej z PZL na Lowe Warsaw reklamy piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) nadal pokazują różne metody łomżingu. Nowa kampania jest prowadzona pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania”.
więcej
|
|
Dorota Wellman ambasadorką kampanii ,,NaroDove piękno" o kobiecej samoakceptacji
Startuje wizerunkowa kampania marki kosmetyków Dove (należącej do Unilevera) pod hasłem „NaroDove piękno” zachęcająca kobiety do akceptacji siebie. Ambasadorką akcji jest prezenterka TVN Dorota Wellman.
więcej
|
|
Małgorzata Kożuchowska reklamuje kremy przeciwzmarszczkowe Kolastyna (wideo)
Małgorzata Kożuchowska została pierwszą w historii tej marki ambasadorką reklamową kosmetyków Kolastyna (produkowanych przez Sarantis Polska). Aktorka wspiera działania komunikacyjne marki w telewizji, prasie i internecie.
więcej
|
|
Lahm, Pirlo i Błaszczykowski będą reklamować Drutex przez kolejny rok (wideo)
Producent stolarki okiennej Drutex przedłużył na kolejny rok dotychczasową współpracę reklamową z piłkarzami Philippem Lahmem, Andrea Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim. Obecnie będą oni reklamować firmę nie tylko na polskim rynku, lecz także na niemieckim i włoskim.
więcej
|
|
Joanna Biernacka: z Ogilvy & Mather do Isobar Polska
Joanna Biernacka zaczęła pracę jako senior art director w agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska). Wcześniej pracowała m.in. w Ogilvy & Mather, Leo Burnett, Brainshop Uboot oraz Ammirati Puris Lintas.
więcej
|
|
Maciej Rakowski i Olga Piech w dziale kreacji Insignii
Do działu kreacji w agencji interaktywnej Insignia dołączyli Maciej Rakowski jako senior art director oraz Olga Piech jako copywriterka.
więcej
|
|
Barbara Boszczyk: z GroupM do Initiative Warszawa
Barbara Boszczyk dołączyła do zespołu domu mediowego Initiative Warszawa. Ostatnio związana była z agencją Primus (MEC) należącą do GroupM.
więcej
|
|
,,Masz pewność" - rodzinna historia w reklamach Volkswagena Polo (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Volkswagen Polo podkreślająca m.in. 40-letnią historię tej marki. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Polo. Masz pewność”, przygotowały i realizują ją firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Starcom obronił obsługę mediową BZ WBK
Bank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na obsługę w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Wygrał go dom mediowy Starcom (należący do Starcom MediaVest Group), który już poprzednio pracował w tym zakresie dla banku.
więcej
|
|
Bojan Toporek reklamowany przez Browary Regionalne Jakubiak jako ,,Wielkie Polskie piwo"
Grupa Browary Regionalne Jakubiak zaczęła pierwszą dużą kampanię reklamową, w której promowane jest piwo Bojan Toporek. Akcja, pod hasłem „Bojan Toporek - Wielko Polskie piwo”, obejmuje internei i outdoor.
więcej
|
|
Radosław Szczęsny user experience designerem w Gamfi
Radosław Szczęsny dołączył do zespołu agencji Gamfi, gdzie objął funkcję user experience designera.
więcej
|
|
Skoda z dwuletnim kontraktem sponsorskim relacji z Tour de France w ITV
Skoda, producent samochodów podpisała nowy kontrakt, na mocy którego będzie przez kolejne dwa lata sponsorować transmisje z Tour de France w ITV.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora nie wypłaci dywidendy. ,,Opinia doradcy prawnego"
Zarząd Agory nie będzie rekomendował wypłacania dywidendy za 2014 r., a decyzję uzasadnia względami prawnymi - podała spółka w komunikacie.
więcej
|
|
,,The New York Times" zmienia harmonogram pracy, wzmocni wydanie internetowe
Redakcja dziennika „The New York Times” chce traktować priorytetowo segment internetowy i zmienia harmonogram pracy zespołu. - Ale to nie znaczy, że będziemy zaniedbywać wydania drukowane - zaznacza Dean Baquet, redaktor naczelny „NYT”.
więcej
|
|
,,Gazeta Pomorska" wyprzedziła ,,Dziennik Zachodni". Wszystkie dzienniki regionalne na minusie w I kwartale 2015 r.
W I kwartale br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych awansowała „Gazeta Pomorska”, która wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna”.
więcej
|
|
Barbara Piegdoń-Adamczyk wydawcą magazynu ,,Książki"
Barbara Piegdoń-Adamczyk objęła funkcję wydawcy kwartalnika „Książki. Magazyn do czytania” (Agora). Zastąpiła na tym stanowisku Bogusławę Kotowską, która odpowiadać będzie za inne tytuły wydawnictwa.
więcej
|
|
,,Dziecko" w odmienionej formule i z nową szatą graficzną
W czwartek 7 maja br. w sprzedaży ukazało się czerwcowe wydanie magazynu „Dziecko” (Agora) ze zmienioną szatą graficzną i zwiększonej objętości. Na łamach pisma pojawiły się nowe rubryki i felietoniści. Numer można kupić z książeczką z naklejkami.
więcej
|
|
Właściciele ,,Dziennika Gazety Prawnej": nie sprzedajemy tytułu Grupie Gremi
W czwartek w „Dzienniku Gazecie Prawnej” (Infor Biznes) ukazało się oświadczenie podpisane przez prezesów spółek Infor PL oraz Ringier Axel Springer Polska, właścicieli tytułu. Wydawcy zaprzeczają w nim doniesieniom o rzekomej sprzedaży „Dziennika Gazety Prawnej” Grupie Gremi.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska z 70 mln zł na kolejne akwizycje. ,,Zasięg zdobywamy przy okazji"
Wirtualna Polska Holding po debiucie giełdowym zapowiada wydanie w br. ok. 70 mln zł na kolejne przejęcia, z których pierwsze mają być ogłoszone w najbliższych tygodniach. Firma chce znów być liderem zasięgowym wśród polskich wydawców internetowych, ale nie jest to jej priorytetem przy akwizycjach.
więcej
|
|
Nowi dyrektorzy segmentów w Grupie Onet-RASP. Paweł Jordan szefem Motoryzacji
Grupa Onet-RASP powołała trzech nowych dyrektorów zarządzających segmentami. Stanowiska te objęli były szef TVN Turbo Paweł Jordan oraz związani dotąd z firmą Paweł Paczuski i Marcin Mroczko.
więcej
|
|
Spotify szykuje się do zaoferowania treści wideo
Według nieoficjalnych doniesień muzyczny serwis Spotify zamierza oferować filmy wideo. Trwają zakulisowe rozmowy z producentami filmów dla YouTube’a oraz tradycyjnymi wytwórniami filmowymi.
więcej
|
|
Google udostępnia Search Analytics do dokładnych statystyk serwisów
Koncern Google dodał do platformy Webmaster Tools narzędzie o nazwie Search Analytics. Pozwala ono na przeszukiwanie statystyk dotyczących ruchu na danej stronie według kilku nowych kryteriów.
więcej
|
|
Rafał Brzoska inwestuje w startup Social WiFi Artura Racickiego
Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, do której należy InPost objął 27,5 proc. udziałów w startupie Social WiFi. - Rafał jest nie tylko inwestorem branżowym, ale także fachowcem, który wesprze nas między innymi w budowaniu relacji na rynku - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Artur Racicki, prezes Social WiFi.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Klientki drogerii zadowolone ze swojego stanu zdrowia (infografika)
Niemal połowa klientek drogerii (48 proc.) jest zadowolona ze swojego wyglądu, a znacznie więcej (63 proc.) ze swojego stanu zdrowia. Zdecydowanie najgorzej oceniają one swoją kondycję fizyczną - tylko co trzecia z nich ocenia ją jako dobrą lub bardzo dobrą. Przyznają też, że znacznie częściej chodzą do fryzjera niż do kosmetyczki - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|