|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 13 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Nowy format reklamowy odświeża Plusa, ale jest nudny i sztampowy (opinie)
Zamiast świeżego spojrzenia i prawdziwych emocji otrzymujemy nieco bezosobową zbitkę rodem z banku ujęć. Wieje nudą, przewidywalnością. Nawet zabiegi formalne i sama egzekucja sekwencyjna to bardzo wyeksploatowany styl - nowy format reklamowy sieci Plus oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Jak marki mogą promować się na Instagramie (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)
W comiesięcznym raporcie NapoleonCat i Wirtualnemedia.pl prezentujemy rankingi najpopularniejszych fanpage’y facebookowych, profili instragramowych, kont twitterowych i kanałów youtube’owych. Ponadto specjaliści opisują i radzą, jak można prowadzić komunikację marketingową na Instagramie.
więcej
|
|
,,Komorowski musi przestać straszyć PiS-em, kampania Dudy w amerykańskim stylu"
O błędach popełnionych przez Bronisława Komorowskiego w dotychczasowej kampanii wyborczej, zmiana koniecznych do odwrócenia spadku poparcia oraz kluczowych aktywnościach Andrzeja Dudy opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Czupryk, specjalista ds. wizerunku i marketingu politycznego.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat SuperHit Festiwal 2015 od 29-31 maja w Sopocie
W dniach 29-31 maja br. Telewizja Polsat zorganizuje w Operze Leśnej w Sopocie pierwszą edycję Polsat SuperHit Festiwal. Nowa muzyczna impreza zastępuje dotychczasowe TOPtrendy. Na scenie wystąpią m.in. Donatan i Cleo, Rafał Brzozowski czy Sylwia Grzeszczak.
więcej
|
|
Walka Mayweather - Pacquiao z rekordową liczbą widzów i wpływami z pay-per-view
Płatny dostęp do transmisji z walki bokserskiej Floyda Mayweathera Juniora i Manny’ego Pacquiao w modelu pay-per-view wykupiło w USA rekordowe 4,4 mln osób, zapewniając producentom gali, operatorom kablowymi i satelitarnym oraz samym pięściarzom 418 mln dolarów wpływów.
więcej
|
|
TVP2 chce pokazać siódmą serię serialu ,,Rodzinka.pl"
Telewizyjna Dwójka planuje pokazać siódmy sezon serialu „Rodzinka.pl” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki miałyby trafić na antenę stacji jesienią br.
więcej
|
|
Telewizja Trwam i TV Republika chcą własnych debat Komorowski - Duda
Telewizja Trwam oraz Telewizja Republika chcą zorganizować własne debaty przez II turą prezydenckich. Przedstawiciele stacji wystosowali zaproszenia do obu kandydatów. Wiadomo już jednak, że Bronisław Komorowski do TV Trwam nie przyjdzie.
więcej
|
|
,,Policjantki i policjanci 2" hitem TV4. Stacja pokonała Dwójkę
Drugi sezon serialu „Policjantki i policjanci” oglądało średnio 1,11 mln widzów, o 290 tys. osób więcej niż pierwszą serię. TV4 w czasie emisji produkcji nie tylko wygrała z głównymi konkurentami, ale pokonała też TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 9,9 mln zł.
więcej
|
|
Dostawcy płatnych usług TV w USA wyhamowują spadki, przybywa subskrybentów
6 na 10 największych dostawców płatnych platform telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych zanotowało w pierwszych 3 miesiącach br. wzrost liczby subskrybentów. To pozytywny trend po masowym odpływie użytkowników w roku 2014.
więcej
|
|
,,Polskie prywatne zbrodnie" wracają do CI Polsat (wideo)
Kanał CI Polsat w drugiej połowie maja br. zacznie emisję drugiego sezonu serialu „Polskie prywatne zbrodnie”, poświęconego zbrodniom, które dokonali najbliżsi ofiar. Będzie to druga lokalna produkcja stacji w jej wiosennej ramówce.
więcej
|
|
"Raport mniejszości" - nowy serial telewizji Fox
Telewizja Fox zaprezentowała pierwszy zwiastun nowego serialu "Raport mniejszości".
więcej
|
|
Nowe kanały Canal+ w Netii
Operator telekomunikacyjny Netia odświeżył ofertę Canal+ i dołączył dwie nowe stacje - Canal+ Sport 2 oraz Canal+ Discovery.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nowy format reklamowy odświeża Plusa, ale jest nudny i sztampowy (opinie)
Zamiast świeżego spojrzenia i prawdziwych emocji otrzymujemy nieco bezosobową zbitkę rodem z banku ujęć. Wieje nudą, przewidywalnością. Nawet zabiegi formalne i sama egzekucja sekwencyjna to bardzo wyeksploatowany styl - nowy format reklamowy sieci Plus oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji reklamowych.
więcej
|
|
,,Komorowski musi przestać straszyć PiS-em, kampania Dudy w amerykańskim stylu"
O błędach popełnionych przez Bronisława Komorowskiego w dotychczasowej kampanii wyborczej, zmiana koniecznych do odwrócenia spadku poparcia oraz kluczowych aktywnościach Andrzeja Dudy opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Czupryk, specjalista ds. wizerunku i marketingu politycznego.
więcej
|
|
Telekomy przenoszą reklamy z prasy do radia, kin i telewizji. Orange i Polkomtel w dół, w górę Play
Operatorzy komórkowi w I kwartale br. wydali na reklamy 4,3 proc. więcej niż rok temu. Zwiększyli swoją obecność w radiu, telewizji i kinach kosztem dzienników, magazynów i outdooru. Więcej niż rok wcześniej wydał operator Play, a mniej Polkomtel i Orange Polska.
więcej
|
|
Piotr Mazurkiewicz: Staram się być partnerem, a nie szefem
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Mazurkiewicz, prezes agencji reklamowej Brave Brain.
więcej
|
|
Jakub Prószyński: z Monday PR do Havas Worldwide Warsaw
Jakub Prószyński objął funkcję community managera w agencji Havas Worldwide Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w Monday PR, FaceAddicted, Vis Services, Carrot i Think Kong.
więcej
|
|
Młodzi piłkarze w koszmarze Arkadiusza Milika reklamują turniej o Puchar Tymbarku (wideo)
Startuje telewizyjna kampania reklamująca turniej piłkarski dla dzieci "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku". W akcji, przygotowanej na zlecenie Maspexu Wadowice (producenta Tymbaru) przez Scholz & Friends Warszawa i Mindshare Polska, bierze udział napastnik naszej reprezentacji Arkadiusz Milik.
więcej
|
|
Filip Szarama i Piotr Gardocki: z Grey Group Poland do Lemon Sky J. Walter Thompson Poland
Tworzący team kreatywny Filip Szarama i Piotr Gardocki dołączyli do zespołu agencji reklamowej Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Poprzednio obaj pracowali w Grey Group Poland.
więcej
|
|
Konrad Kobiela szefem działu mediów społecznościowych w Mind Progress Group
Konrad Kobiela dołączył do agencji Mind Progress Group, gdzie objął stanowisko head of social media. Zastąpił na tym stanowisku Łukasza Mirytiuka.
więcej
|
|
Agencja Formind z rządową kampanią promującą aktywne ojcostwo
Agencja reklamowa Formind wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i na jej zlecenie zajmie się kampanią pod hasłem „Tato Polski”. Pokonała w nim sześć innych agencji.
więcej
|
|
Raffaello w nowej odsłonie reklamowane na Dzień Matki (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa pralin Raffaello (produkowanych przez Ferrero Polska) z okazji Dnia Matki. Akcję przygotowały agencja Ferrero Pubbliregia i dom mediowy Vizeum.
więcej
|
|
Bartosz Kowalczyk za Piotra Zabułę na czele SalesMedia w Cube Group
Bartosz Kowalczyk awansował w Cube Group na stanowisko e-commerce team leadera w sieci afiliacyjnej SalesMedia, skierowanej do sklepów internetowych. Zastąpił na nim Piotra Zabułę, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Rewolucjan reklamuje usługi za 9 zł dla drugiego numeru w nju mobile (wideo)
Trwa kampania reklamowa opcji usług za 9 zł miesięcznie dla drugiego numeru wprowadzonej niedawno w taryfie nju mobile (oferowanej przez Orange Polska). Akcję przygotowały agencja reklamowa Ogilvy & Mather Advertising i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Gong w internecie dla IKEA Centres Poland
Agencja Gong (należąca od niedawna do Group One) rozpoczęła obsługę IKEA Centres Poland w zakresie kompleksowej komunikacji internetowej.
więcej
|
|
Włoska kampania reklamuje jogurty Jogobella Panna Cotta
Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży nowego wariantu jogurtów Jogobella - Panna Cotta (produkowanych przez Zott Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Pahnke, M+K, Carat Polska, Isobar Polska, Posterscope Poland i Amnet Polska.
więcej
|
|
Ewa Sętowska, Urban Godlewski i Monika Strupiechowska w Brand Support
Do zespołu agencji reklamowej Brand Support dołączyli Ewa Sętowska jako account manager, Urban Godlewski jako art director i Monika Strupiechowska w dziale public relations.
więcej
|
|
Małgorzata Roszak-Sygocka product managerem w Sodexo
Małgorzata Roszak-Sygocka dołączyła do zespołu Sodexo Benefits and Rewards Services, gdzie objęła stanowisko product managera kategorii lojalność i motywacja w biznesie.
więcej
|
|
,,Ostatnia kostka" w promocji czekolady Milka (wideo)
Ruszyły działania promujące czekoladę Milka (produkowaną przez Mondelez Polska), w ramach której do sklepów trafiła seria tego produktu bez jednej kostki. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy VML Poland, Next, Poczta Polska Usługi Cyfrowe, Carat i Rc2.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Grazia" debiutuje jako miesięcznik za 4,50 zł. ,,Unikatowa koncepcja"
W czwartek 14 maja br. ukaże pierwsze wydanie magazynu „Grazia” w formule miesięcznika luksusowego. Tytuł zyska większą objętość i zmienioną zawartość. Jego cena wzrośnie natomiast do 4,50 zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" na czele miesięczników poradnikowych. ,,Claudia" ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.
W lutym 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jak marki mogą promować się na Instagramie (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)
W comiesięcznym raporcie NapoleonCat i Wirtualnemedia.pl prezentujemy rankingi najpopularniejszych fanpage’y facebookowych, profili instragramowych, kont twitterowych i kanałów youtube’owych. Ponadto specjaliści opisują i radzą, jak można prowadzić komunikację marketingową na Instagramie.
więcej
|
|
Google największym koncernem medialnym, najwięcej zyskał Facebook (Top 30)
Koncern Google jest obecnie największym graczem medialnym, a jego wartość na tym rynku przewyższa łączny wynik najważniejszych konkurentów: Disneya i Comcasta. Najszybciej rozwijającym się właścicielem mediów jest Facebook - wynika z rankingu ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Verizon przejmuje AOL za 4,4 mld dolarów
Koncern Verizon przejął amerykańską spółkę AOL za kwotę 4,4 mld dol. Obie firmy mają pracować nad poszerzeniem oferty wideo i internetu dla użytkowników. - Wspólnie będziemy tworzyć szeroką platformę przeznaczoną dla twórców treści, odbiorców i reklamodawców - zapowiada Tim Armstrong, CEO AOL.
więcej
|
|
Zalando zwiększa przychody i liczbę klientów
W I kwartale br. internetowy sklep Zalando zanotował 28,5-procentowy wzrost przychodów, liczba klientów przekroczyła liczbę 15 mln, a ruch mobilny na stronach platformy jest większy niż ten pochodzący z desktopów.
więcej
|
|
Marcin Skowroński dyrektorem ds. przychodów reklamowych w Allegro
Marcin Skowroński, wcześniej związany z Grupą Onet, objął w Allegro nowo utworzoną funkcję dyrektora ds. przychodów reklamowych. Do jego zespołu dołączyli Paulina Matuszkiewicz i Wojciech Bryzek.
więcej
|
|
Autonomiczne auta Google przejechały ponad 2,7 mln km, uczestniczyły w 11 kolizjach
Pozbawione kierowców eksperymentalne samochody opracowane przez koncern Google w ramach testów przejechały z górą 2,7 mln km. Auta uczestniczyła w 11 drobnych kolizjach, w których nikt nie ucierpiał. - Wypadki zawsze się zdarzają, niezależnie od tego czy chodzi o auta prowadzone przez ludzi, czy o automaty - podkreśla Chris Urmson, szef projektu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|