|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 18 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wydawca ,,W Sieci" szykuje własną telewizję
Fratria, wydawca tygodników „W Sieci” i „ABC”, poważnie zastanawia się nad uruchomieniem własnej telewizji. Spółka wystartuje w konkursie na nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Debata prezydencka Duda-Komorowski: remis ze wskazaniem na Komorowskiego
Dziennikarze i publicyści, komentujący niedzielną debatę prezydencką, którą zorganizowały Telewizja Polska i Polsat, wskazują, że lepiej poradził sobie Bronisław Komorowski. Nie przesądzają jednak o wpływie politycznego starcia na wyniki wyborów.
więcej
|
|
W KTR i Innovation Award wyróżniły się kampanie społeczne, mniej nagród to większy prestiż (opinie)
Brak Grand Prix na KTR nie jest efektem niskiego poziomu prac, tylko po prostu oznaką normowania się rynku komunikacji reklamowej. Mniejsza liczba nagród i kategorii pozwoliłaby podnieść prestiż nagród i powiesić poprzeczkę znacznie wyżej - wyniki tegorocznych konkursów KTR i Innovation Award komentują dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Chludziński, Bartek Gołębiowski, Alicja Kwiatkowska, Piotr Zajlich, Monika Bierwagen i Marek Żołędziowski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polsat pokaże program z udziałem dzieci? ,,Zastanawiamy się"
Polsat wzorem TVN może wkrótce mieć na antenie własny show z udziałem dzieci. Stacja przygląda się różnym formatom, ale nie zdecydowała jeszcze, czy zrealizuje polską wersję któregoś z nich. - Zastanawiamy się nad tym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa stacji.
więcej |
|
Wirtualna Polska z 67,5 mln zł wpływów i 0,5 mln zł straty netto
W I kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała 67,5 mln zł przychodów ze sprzedaży, 10,7 mln zł zysku operacyjnego i 495 tys. zł straty netto. 93 proc. wpływów firmy pochodziło ze sprzedaży reklam. Na koniec marca jej zadłużenie z tytułu kredytów bankowych wynosiło 211,2 mln zł.
więcej |
|
Europejscy operatorzy sieci komórkowych chcą blokować reklamy internetowe
Według nieoficjalnych informacji operatorzy komórkowi w Europie zamierzają wprowadzić w swoich sieciach system blokowania reklam internetowych. - Do końca 2015 r. dziesiątki milionów mobilnych abonentów będą mogły wybrać opcję braku reklam na wyświetlanych stronach i w aplikacjach - zapowiada firma Shine, producent służącego do tego oprogramowania.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
DDB & tribal, nc+, OTO Film, Platige Image i Studio Orka triumfują w KTR 2015
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix, natomiast złoto w kategorii Kampania przyznano za akcje „Photos for Life”, „Smutny autobus” i „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”. Agencją roku została DDB & tribal, reklamodawcą - nc+, a firmami produkcyjnymi - OTO Film, Platige Image i Studio Orka.
więcej
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską, w dół Facebook (Megapanel z marca)
|
Innovation Award 2015: Gong i Isobar Polska z Grand Prix, nagrody dla Brzoski, Estimote i ,,Pulsu Biznesu"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Debata prezydencka Duda-Komorowski: remis ze wskazaniem na Komorowskiego
Dziennikarze i publicyści, komentujący niedzielną debatę prezydencką, którą zorganizowały Telewizja Polska i Polsat, wskazują, że lepiej poradził sobie Bronisław Komorowski. Nie przesądzają jednak o wpływie politycznego starcia na wyniki wyborów.
więcej
|
|
Polsat pokaże program z udziałem dzieci? ,,Zastanawiamy się"
Polsat wzorem TVN może wkrótce mieć na antenie własny show z udziałem dzieci. Stacja przygląda się różnym formatom, ale nie zdecydowała jeszcze, czy zrealizuje polską wersję któregoś z nich. - Zastanawiamy się nad tym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa stacji.
więcej
|
|
,,Stacyjkowo" najchętniej oglądane po nagraniu na dekoder. TVN liderem wśród kanałów
Nadawany w MiniMini+ serial animowany „Stacyjkowo” był w I kwartale br. programem najchętniej oglądanym z przesunięciem czasowym przez widzów posiadających nagrywarkę PVR. Wśród stacji telewizyjnych pozycję lidera zajęła telewizja TVN.
więcej
|
|
Finał Ligi Mistrzów i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W ogłoszonym właśnie na czerwiec cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotów przy finale Ligi Mistrzów, serialu „M jak miłość”, koncercie „Super Jedynki” , meczu piłkarskim Polska - Grecja i niedzielnych wydaniach „Wiadomości”.
więcej
|
|
,,Świat się kręci" zyskuje widzów, ale TVP1 dalej przegrywa z Polsatem i TVN
Od początku br. program „Świat się kręci” gromadzi średnio 1,4 mln widzów, o 130 tys. więcej niż rok wcześniej. Mimo wzrostu widowni TVP1 w czasie jego emisji zajmuje dopiero trzecie miejsce w całym rynku telewizyjnym i czwarte w grupie 16-49.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat nie planuje zwolnień grupowych
Grupa Cyfrowy Polsat nie zamierza w najbliższym czasie przeprowadzać zwolnień grupowych. - Dostosowujemy ilość etatów zaangażowanych w pracę do rzeczywistych potrzeb - mówi Tomasz Gillner-Gorywoda, prezes Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
Omenaa Mensah i Odeta Moro poprowadzą ,,Studio Active"
Omenaa Mensah i Odeta Moro dołączą do grona prowadzących codzienny magazyn „Studio Active”, nadawany na antenie TVN Meteo Active.
więcej
|
|
Co z kanałem Zone TV? Bartosz Hojka: Czekamy na rozwój sytuacji wokół MUX-8
Agora nie podjęła jeszcze decyzji o sposobie nadawania stacji Zone TV. Nie wyklucza też uruchomienia kolejnych kanałów. - Na rynku zdominowanym przez doświadczonych graczy, trzeba postępować rozważnie i oceniać ryzyko biznesowe - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
Wzrosły przychody i zysk Kino Polska TV
Grupa Kino Polska TV w I kwartale br. zanotowała 11-proc. wzrost przychodów. Zysk netto nadawcy wzrósł natomiast prawie o połowę.
więcej
|
|
Gawryluk i Ziemiec krytykowani w ,,Newsweeku" i ,,Gazecie Wyborczej" przed debatą prezydencką
Publicyści „Gazety Wyborczej” i „Newsweeka” skrytykowali wybór Doroty Gawryluk i Krzysztofa Ziemca na gospodarzy debaty prezydenckiej w TVP i Polsacie, wytykając im konserwatywne poglądy i wpływ sztabu Dudy na taką obsadę. Gawryluk i Ziemiec skarżą się, że zarzuty są nieprawdziwe i niesprawiedliwe. - Zapewniam, że będzie tak jak należy - deklaruje Ziemiec.
więcej
|
|
22 czerwca premiera serialu "Detektyw 2" (wideo)
W internecie pojawił się jeszcze jeden klip zapowiadający drugi sezon serialu "Detektyw".
więcej
|
|
Telewizja satelitarna w 2015 r. wygeneruje więcej przychodu niż kablówki
W 2015 roku przychód z usług płatnej telewizji satelitarnej na świecie będzie po raz pierwszy w historii większy niż w przypadku telewizji kablowej - prognozuje firma badawcza Digital TV Research.
więcej
|
|
Tomasz Terlikowski: pomysł budowania lewicowego Bronisława Komorowskiego zakończył się porażką
Została pokarana buta. Pan prezydent Komorowski od samego początku tej kampanii sprawiał wrażenie, że prezydentura mu się należy i nic nie musi robić, żeby ją uzyskać. Najwyraźniej wyborcy uważali inaczej, uważali, że nic się nikomu nie należy - ocenia Tomasz Terlikowski, redaktor naczelny TV Republika.
więcej
|
|
Serial ,,Jeździec bez głowy" w TV Puls
2 czerwca br. na antenie TV Puls zadebiutuje serial „Jeździec bez głowy” z Tomem Misonem w roli głównej.
więcej
|
|
Telenowela ,,Sezon na miłość" od czerwca w TV Puls
1 czerwca br. kanał TV Puls rozpocznie emisję nowej tureckiej telenoweli „Sezon na miłość”.
więcej
|
|
4fun Media ze spadkiem przychodów i zysku
Grupa 4fun Media w I kwartale br. zanotowała niższe przychody i zysk netto niż w analogicznym okresie ub.r.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W KTR i Innovation Award wyróżniły się kampanie społeczne, mniej nagród to większy prestiż (opinie)
Brak Grand Prix na KTR nie jest efektem niskiego poziomu prac, tylko po prostu oznaką normowania się rynku komunikacji reklamowej. Mniejsza liczba nagród i kategorii pozwoliłaby podnieść prestiż nagród i powiesić poprzeczkę znacznie wyżej - wyniki tegorocznych konkursów KTR i Innovation Award komentują dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Chludziński, Bartek Gołębiowski, Alicja Kwiatkowska, Piotr Zajlich, Monika Bierwagen i Marek Żołędziowski.
więcej
|
|
Europejscy operatorzy sieci komórkowych chcą blokować reklamy internetowe
Według nieoficjalnych informacji operatorzy komórkowi w Europie zamierzają wprowadzić w swoich sieciach system blokowania reklam internetowych. - Do końca 2015 r. dziesiątki milionów mobilnych abonentów będą mogły wybrać opcję braku reklam na wyświetlanych stronach i w aplikacjach - zapowiada firma Shine, producent służącego do tego oprogramowania.
więcej
|
|
Więcej reklam farmaceutyków w prasie, mniej w kinach i na outdoorze. Aflofarm zdecydowanym liderem (TOP 10)
W I kwartale br. firmy farmaceutyczne zwiększył wydatki reklamowe w dziennikach, magazynach i radiu, ograniczając jednocześnie nakłady na telewizję, kina i outdoor. Swoje budżety marketingowe zwiększyły m.in. Olimp Laboratories, Natur Produkt Zdrovit i Aflofarm, a obcięły - USP Zdrowie i Novascon.
więcej
|
|
Wbrew apelom branży reklamowej prezydent podpisał ustawę krajobrazową
Prezydent Bronisław Komorowski podpisał w piątek tzw. ustawę krajobrazową. Sam był jej inicjatorem, przy czym ostateczna wersja aktu prawnego została skrytykowana przez branżę reklamy zewnętrznej, która apelowała do prezydenta o jej zawetowanie.
więcej
|
|
Leszek Chmielewski inspiruje lodową saunę w Afryce w reklamie piwa Lech (wideo)
Nowa reklama piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazuje efekty wizyty Leszka Chmielewskiego w Afryce. Kampanię przygotowały agencje GPD Agency, , Lubię To, Afekt i Publicon, studio OTO Film i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Paweł Michaluk na czele działu social media w Przeagencji
Paweł Michaluk awansował w agencji interaktywnej Przeagencja na nowo utworzone stanowisko head of social media team. Pracuje w niej od trzech lat.
więcej
|
|
Redd's reklamowany w śpiewającym stylu latynoskim (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Piwo inne niż inne” promowana jest jego wersja smakowa Gruszka i Chili. Akcję przygotowały i prowadzą firmy PZL, IQ Marketing, Lubię To, Tailor Made PR i MEC.
więcej
|
|
Tauron wyda 17 mln zł na sponsoring kolarstwa i Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Spółka Tauron Polska Energia podpisała z Lang Team kontrakt sponsorski. Obowiązywać będzie on do 2019 roku.
więcej
|
|
,,Zielone pojęcie" w reklamach odświeżonego Cydru Green Mill (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Cydr Green Mill (produkowany przez Kompanię Piwowarską) w nowej odsłonie. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zielone pojęcie”, 11/10, Soul & Mind i Tailor Made PR.
więcej
|
|
San Markos ponownie zareklamuje Danfoss
Agencja San Markos rozpoczęła obsługę firmy Danfoss specjalizującej się w energooszczędnych technologiach w wielu różnych sektorach. Kampania przygotowana przez agencję będzie miała zasięg międzynarodowy.
więcej
|
|
SC Johnson znów powierza PHD globalny budżet mediowy
Koncern SC Johnson, do którego należą m.in. takie marki jak Glade, Mr Muscle, rozstrzygnął globalny przetarg mediowy. Obsługę marketera obronił dom mediowy PHD (należący do Omnicom Group).
więcej
|
|
Młodzież i wolność w nowym spocie Komorowskiego, koszty bankowe w klipie Dudy (wideo)
W najnowszej reklamie wyborczej Bronisława Komorowskiego prezentowane jest jego nowe hasło: „Prezydent naszej wolności”. Z kolei spot Andrzeja Dudy skupia się na krytyce polskiego systemu bankowego.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Volkswagen, Nescafe Gold Blend, Milka, Kruszwica, Robico (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się cztery produkcje z rodzimego rynku oraz jedna zagraniczna. Wśród nich kampania promująca program Volkswagena oraz akcja „Kujawscy Zapylacze”, reklamy kefirów Robico i czekolad Milka oraz zagraniczny spot promujący Nescafe Gold Blend.
więcej
|
|
Niska rozdzielczość i buforowanie coraz częstszym problemem cyfrowych treści wideo
Niska rozdzielczość i buforowanie to kwestie jakości cyfrowych treści wideo, na które coraz częściej narzekają internauci - wynika z badania firmy Conviva.
więcej
|
|
Dzieci Bronisława Komorowskiego nagrały dla niego spot wyborczy (wideo)
W internecie pojawił się spot „Pewnie nas nie znacie” z dziećmi Bronisława Komorowskiego, które opowiadają o sobie i zachęcają do głosowania na niego w drugiej turze wyborów prezydenckich. Ma to być odpowiedź na udział w kampanii żony i córki Andrzeja Dudy.
więcej
|
|
Krzysztof Mocek: Światowy rynek reklamy w tym roku osiągnie wartość 540 mld dolarów
Globalne wydatki na reklamę w tym roku mają rosnąć w tempie ok. 4,5 proc. – szacuje dom mediowy Carat. Ponad trzykrotnie większej dynamiki wzrostu można spodziewać się w reklamie internetowej. Wzrosty spodziewane są praktycznie we wszystkich badanych przez Carat regionach świata. Ujemną dynamikę odnotujemy jednak w regionie Europy Wschodniej, przez sytuację geopolityczną w Rosji.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wydawca ,,W Sieci" szykuje własną telewizję
Fratria, wydawca tygodników „W Sieci” i „ABC”, poważnie zastanawia się nad uruchomieniem własnej telewizji. Spółka wystartuje w konkursie na nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Spada czytelnictwo dzienników ogólnopolskich. Na czele ,,Fakt" przed ,,Gazetą Wyborczą" i ,,Super Expressem"
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki - wynika z najnowszego badania PBC General, zrealizowanego na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa.
więcej
|
|
Iwona Ignatowska naczelną ,,Superlinii" i ,,Żyjmy Dłużej"
Iwona Ignatowska została nową redaktor naczelną magazynów „Superlinia” i „Żyjmy Dłużej” (oba tytuły wydaje Medigo.pl), zastępując na tym stanowisku Joanną Zielewską. „Żyjmy Dłużej’ ma też nowego sekretarza redakcji, którym została Ewa Mościcka.
więcej
|
|
Maciej Maciejowski: z Benefit System do Polska Press Grupy
Maciej Maciejowski został nowym dyrektorem technologii i rozwoju serwisów Polska Press Grupy. Zastąpił na tym stanowisku Karola Żurka, który rozstaje się ze spółką.
więcej
|
|
,,Moje Mieszkanie" na czele pism wnętrzarskich. Tylko ,,Cztery Kąty" ze wzrostem
W lutym br. pozycja lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich należało do „Mojego Mieszkania”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Cztery Kąty”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
więcej
|
|
,,TubeNews" ze sprzedażą na poziomie ponad 50 tys. egz. Będą kolejne wydania
Sprzedaż pierwszego numer magazynu „TubeNews” (Wydawnictwo Bauer) przekroczy ponad 50 tys. egz. - wynika z prognoz wydawcy. Spółka pracuje już nad kolejnym wydaniem pisma - trafi on na rynek latem.
więcej
|
|
Co z kanałem Zone TV? Bartosz Hojka: Czekamy na rozwój sytuacji wokół MUX-8
Agora nie podjęła jeszcze decyzji o sposobie nadawania stacji Zone TV. Nie wyklucza też uruchomienia kolejnych kanałów. - Na rynku zdominowanym przez doświadczonych graczy, trzeba postępować rozważnie i oceniać ryzyko biznesowe - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
Polacy najchętniej kupują miesięczniki poradnikowe i kulinarne (top 114)
W styczniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”, która rok wcześniej zajmowała miejsce trzecie. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe i kulinarne. Ranking 114 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Naczelni o wyborach prezydenckich: katastrofalna kampania Komorowskiego, Duda faworytem, ale wynik otwarty
W pierwszej turze wyborów prezydenckich Andrzej Duda wygrał z Bronisławem Komorowskim m.in. przez wiarę środowiska politycznego urzędującego prezydenta, że reelekcja mu się należy. Kandydat PiS jest na krzywej wznoszącej, ale dzięki wyższej frekwencji i wyborcom Pawła Kukiza wynik pozostaje otwarty - oceniają dla Wirtualnemedia.pl redaktorzy naczelni czołowych dzienników i tygodników.
więcej
|
|
Roboty piszą sportowe newsy dla Associated Press
Specjalne algorytmy komputerowe zaczęły tworzyć w Associated Press depesze na temat rozgrywek akademickiej ligi bejsbolowej w USA. W kolejce czekają już inne ligi młodzieżowe, a także NFL i NHL. - Automatyzacja to optymalizowanie kosztów, ale nie oznacza ona masowych zwolnień dziennikarzy - zapowiada Lou Ferrara z AP.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota: w kampanii nieobecni Kaczyński i Tusk, Kukiz obecny aż za bardzo
Mam wrażenie, że nikt, ze sztabowcami Komorowskiego na czele, nie był przygotowany na sukces w pierwszej turze Andrzeja Dudy. Szok jednak nie zwalnia z obserwacji i przytomnego myślenia o kolejnych tygodniach tej kampanii, które rozstrzygną o modelu polskiej prezydentury na kolejnych pięć lat - pisze Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Jadwiga Sztabińska: sztab Komorowskiego popełnił błędy przed pierwszą turą
Trudno jest nagle zbudować autentyczność urzędującego prezydenta. Być może idea referendum była dobrym pomysłem, ja tego nie wiem. Na pewno po deklaracji o tym, że społeczeństwo zdecyduje, czy chce JOW-ów, pierwszy wniosek, który się nasuwa: będą robić wszystko, byleby zdobyć władzę - ocenia Jadwiga Sztabińska, redaktor naczelna „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski: Duda jest na krzywej wznoszącej, Komorowski systematycznie traci poparcie
- Klęska Bronisława Komorowskiego w pierwszej turze wyborów jest wypadkową wielu czynników. Między innymi złudnej wiary, że wybory są już wygrane i nie warto się starać. W tej ułudzie utrzymywało go kilku prorządowych dziennikarzy - ocenia Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej
|
|
Marek Twaróg: ludzie nie poszli głosować, bo uśpiły ich sondaże
Słabnąca pozycja prezydenta i Platformy Obywatelskiej na Śląsku nie jest żadnym zaskoczeniem. O „ukrytej opcji niemieckiej” niewielu Ślązaków już pamięta, a rozczarowanie niespełnionymi obietnicami PO jest ogromne. Andrzej Duda będzie teraz zmuszany do zajęcia stanowisko wobec śląskiego regionalizmu - ocenia Marek Twaróg, redaktor naczelny „Dziennika Zachodniego”.
więcej
|
|
Bartosz Marczuk: na wynik wyborczy wpłynęła katastrofalna kampania Bronisława Komorowskiego
Słaby wynik Komorowskiego i dobry Kukiza pokazują, że Polacy chcą, aby rzeczywistość, za którą odpowiadają politycy, wyglądała lepiej niż wygląda obecnie. Wiedzą, że to może wyglądać lepiej, bo są ambitni, zobaczyli świat - ocenia Bartosz Marczuk, wicenaczelny tygodnika „Wprost”.
więcej
|
|
,,Gala" za 99 groszy i z filmem ,,Pingwiny z Madagaskaru"
Najnowsze wydanie dwutygodnika „Gala” (Grupa Burda) ukażę się w poniedziałek w promocyjnej cenie 0,99 zł. Na okładce magazynu znajdzie się Natalia Kukulska, a do części jego nakładu dołączona zostanie płyta DVD z filmem „Pingwiny z Madagaskaru”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska z 67,5 mln zł wpływów i 0,5 mln zł straty netto
W I kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała 67,5 mln zł przychodów ze sprzedaży, 10,7 mln zł zysku operacyjnego i 495 tys. zł straty netto. 93 proc. wpływów firmy pochodziło ze sprzedaży reklam. Na koniec marca jej zadłużenie z tytułu kredytów bankowych wynosiło 211,2 mln zł.
więcej
|
|
Europejscy operatorzy sieci komórkowych chcą blokować reklamy internetowe
Według nieoficjalnych informacji operatorzy komórkowi w Europie zamierzają wprowadzić w swoich sieciach system blokowania reklam internetowych. - Do końca 2015 r. dziesiątki milionów mobilnych abonentów będą mogły wybrać opcję braku reklam na wyświetlanych stronach i w aplikacjach - zapowiada firma Shine, producent służącego do tego oprogramowania.
więcej
|
|
Google wprowadzi przycisk ,,Kup" w wynikach wyszukiwania
W ciągu najbliższych tygodni koncern Google zamierza wprowadzić w mobilnych wynikach wyszukiwania przycisk „Kup” ułatwiający zamawianie towarów w sklepach internetowych.
więcej
|
|
9,5 mln Polaków z internetem stacjonarnym. Dominują łącza 10-30 Mb/s, najdrożej w Orange, najtaniej w Netii i Toyi
Polscy internauci za stacjonarny dostęp do sieci płacą obecnie od 29,9 do 143,65 zł, a w br. ceny internetu o przepustowości od 30 do 100 Mb/s były o 17,20 zł niższe niż przed rokiem - wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE).
więcej
|
|
Autonomiczne auta Google wyjadą na publiczne drogi w Kalifornii (wideo)
Samosterujące samochody w ramach testów będą jeździć po kalifornijskich drogach - zapowiada koncern Google. W każdym z aut na wszelki wypadek zasiądzie jednak człowiek, a prędkość będzie ograniczona do 40 km/h.
więcej
|
|
AutoMapa i Targeo.pl z nowymi mapami Polski i Europy
Producenci AutoMapy udostępnili nowe, zaktualizowane mapy Polski i Europy przeznaczone dla wszystkich wersji AutoMapy oraz serwisu Targeo.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|