Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 19 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Braun, Schymalla, Rzepczak i Pachowski w trzecim etapie konkursu na zarząd TVP. Bez Agnieszki Odorowicz

Do trzeciego etapu konkursu na prezesa i członków zarządu Telewizji Polskiej zakwalifikowało się 12 osób. Oprócz kończących kadencję w zarządzie TVP Juliusza Brauna, Bogusława Piwowara i Mariana Zalewskiego o stanowiska kierownicze ubiegają się m.in. Iwona Schymalla, Sławomir Zieliński, Stanisław Wójcik, Urszula Rzepczak i Piotr Gaweł. więcej

 
Koniec seriali ,,Nie rób scen" i ,,Mąż czy nie mąż" w TVN

Wprowadzone wiosną na antenę TVN seriale komediowe „Nie rób scen” oraz „Mąż czy nie mąż” znikną z anteny stacji z końcem maja br. Stacja nie planuje ich kontynuacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Plus w wielu barwach stawia na reklamy do młodych. ,,To oni uczą starszych nowych technologii"

Polkomtel odsłonił odświeżoną identyfikację wizualną i komunikację marketingową sieci telekomunikacyjnej Plus. Jej reklamy będą zawierać więcej barw i pokazywać życie młodych ludzi, a grupa docelowa komunikacji to osoby w wieku 25-35 lat. - Oni najczęściej jako pierwsi oswajają nowe technologie, korzystają z nich, a potem przekazują tę wiedzę rodzinie i przyjaciołom - uzasadnia Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Radio Merkury poszukuje osoby na stanowisko
Sprzedawca

Streetcom Polska poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Radio Piekary poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Biura Reklamy Radia Piekary

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive (Social Media)

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Executive

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Development Producer Discovery

PBC poszukuje osoby na stanowisko
Członek Zarządu

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca boczny programu live

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds sprzedaży - doradca klienta

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
TV & Multiscreen specialist

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
Head of TV & Multiscreen

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
Account Supervisor

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Debata Bronisław Komorowski kontra Andrzej Duda w TVN, TVN24 i TVN24 Biznes i Świat

Czwartkowa debata Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudy transmitowana będzie nie tylko w TVN24 i TVN24 Biznes i Świat, ale też na głównej antenie TVN. Mimo, że dyskusję zapowiadano już od tygodnia, to ostateczne ustalenia w jej sprawie zapadły w poniedziałek po nerwowych negocjacjach. więcej

 
Serial ,,Strażacy poprawił wyniki TVP1. W planach kolejna seria

Nowy serial „Strażacy” oglądało 2,33 mln widzów, więcej niż nadawanego w tym samym paśmie rok temu „Komisarza Alexa”. Produkcja dała Jedynce pozycję wicelidera rynku i przyniosła 4 mln zł z reklam. Trwają już prace nad scenariuszami do drugiej serii. więcej

 
Tomasz Lis przeprasza córkę Andrzeja Dudy za podanie fałszywego wpisu, sztab Dudy oburzony

Szefowa sztabu wyborczego Andrzeja Dudy zapowiedziała zdecydowane kroki w sprawie jej zdaniem oburzającego wydania programu Tomasza Lisa w TVP2. W programie wszyscy trzej goście skrytykowali Dudę, a Lis podał rzekomy wpis facebookowy córki polityka, który okazał się nieprawdziwy. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Prawie 11 mln widzów debaty Bronisław Komorowski - Andrzej Duda

Niedzielną debatę prezydencką, w której zmierzyli się ze sobą Bronisław Komorowski i Andrzej Duda, obejrzało na sześciu antenach TVP i Polsatu średnio 10,6 mln widzów. Najwięcej osób śledziło dyskusję kandydatów w telewizyjnej Jedynce. więcej

DDB & tribal, nc+, OTO Film, Platige Image i Studio Orka triumfują w KTR 2015

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix, natomiast złoto w kategorii Kampania przyznano za akcje „Photos for Life”, „Smutny autobus” i „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”. Agencją roku została DDB & tribal, reklamodawcą - nc+, a firmami produkcyjnymi - OTO Film, Platige Image i Studio Orka. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2015 roku
Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską, w dół Facebook (Megapanel z marca)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Braun, Schymalla, Rzepczak i Pachowski w trzecim etapie konkursu na zarząd TVP. Bez Agnieszki Odorowicz

Do trzeciego etapu konkursu na prezesa i członków zarządu Telewizji Polskiej zakwalifikowało się 12 osób. Oprócz kończących kadencję w zarządzie TVP Juliusza Brauna, Bogusława Piwowara i Mariana Zalewskiego o stanowiska kierownicze ubiegają się m.in. Iwona Schymalla, Sławomir Zieliński, Stanisław Wójcik, Urszula Rzepczak i Piotr Gaweł. więcej

 
Koniec seriali ,,Nie rób scen" i ,,Mąż czy nie mąż" w TVN

Wprowadzone wiosną na antenę TVN seriale komediowe „Nie rób scen” oraz „Mąż czy nie mąż” znikną z anteny stacji z końcem maja br. Stacja nie planuje ich kontynuacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Debata Bronisław Komorowski kontra Andrzej Duda w TVN, TVN24 i TVN24 Biznes i Świat

Czwartkowa debata Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudy transmitowana będzie nie tylko w TVN24 i TVN24 Biznes i Świat, ale też na głównej antenie TVN. Mimo, że dyskusję zapowiadano już od tygodnia, to ostateczne ustalenia w jej sprawie zapadły w poniedziałek po nerwowych negocjacjach. więcej

 
Serial ,,Strażacy poprawił wyniki TVP1. W planach kolejna seria

Nowy serial „Strażacy” oglądało 2,33 mln widzów, więcej niż nadawanego w tym samym paśmie rok temu „Komisarza Alexa”. Produkcja dała Jedynce pozycję wicelidera rynku i przyniosła 4 mln zł z reklam. Trwają już prace nad scenariuszami do drugiej serii. więcej

 
Tomasz Lis przeprasza córkę Andrzeja Dudy za podanie fałszywego wpisu, sztab Dudy oburzony

Szefowa sztabu wyborczego Andrzeja Dudy zapowiedziała zdecydowane kroki w sprawie jej zdaniem oburzającego wydania programu Tomasza Lisa w TVP2. W programie wszyscy trzej goście skrytykowali Dudę, a Lis podał rzekomy wpis facebookowy córki polityka, który okazał się nieprawdziwy. więcej

 
Show ,,Paranienormalni Tonight" oglądało 1,2 mln osób. 1,83 mln zł z reklam

Program rozrywkowy „Paranienormalni Tonight” oglądało średnio 1,2 mln osób. TVP2 w czasie emisji formatu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,83 mln zł. więcej

 
Dziennikarze BBC aresztowani w Katarze, FIFA zapowiada dochodzenie

Telewizyjna ekipa BBC została na dwa dni aresztowana w Katarze, podczas kręcenia filmu o ciężkich warunkach życia i pracy robotników budujących stadiony na piłkarski puchar świata w 2022 r. FIFA zapowiedziała rozpoczęcie oficjalnego śledztwo mającego na celu wyjaśnienie okoliczności incydentu. więcej

 
930 tys. abonentów sieci Vectra. Telewizja cyfrowa najmocniej do góry

W I kwartale br. sieci kablowej Vectra przybyło ponad 23 tys. abonentów. Najbardziej wzrosła liczba klientów telewizji cyfrowej operatora, a liczba jego użytkowników korzystających z internetu przekroczyła już pół miliona. więcej

 
Słaby tydzień ,,wielkiej czwórki", TVP Info z rekordem

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Prawie 11 mln widzów debaty Bronisław Komorowski - Andrzej Duda

Niedzielną debatę prezydencką, w której zmierzyli się ze sobą Bronisław Komorowski i Andrzej Duda, obejrzało na sześciu antenach TVP i Polsatu średnio 10,6 mln widzów. Najwięcej osób śledziło dyskusję kandydatów w telewizyjnej Jedynce. więcej

 
,,Sztuka codzienności" - brytyjski program o sztuce w życiu codziennym w TVP2

We wtorek 19 maja br. na antenie TVP2 zadebiutuje brytyjski program „Sztuka codzienności”, w którym omawiana jest sztuka, wykorzystywana w życiu codziennym. więcej

 
David Lynch nakręci "Miasteczko Twin Peaks"

David Lynch doszedł do porozumienia ze stacją Showtime i zajmie się realizacją nowych odcinków serialu "Miasteczko Twin Peaks". więcej

 
"Queen Of The South" - nowy serial telewizji FOX

Po pozytywnej ocenie pilota, stacja Fox zamówiła cały sezon serialu "Queen Of The South". więcej

 
"The Young Pope" - nowy serial HBO. Zagra w nim Jude Law

Jude Law zagra w serialu "The Young Pope", który dla telewizji HBO wyreżyseruje Paolo Sorrentino. więcej

 
ATM Grupa z wyższymi przychodami, ale spadły wpływy reklamowe ATM Rozrywki

ATM Grupa w I kwartale br. zanotowała wzrost całkowitych przychodów, ale spadły wpływy reklamowe kanału ATM Rozrywka. Mniejszy niż rok wcześniej był też zysk netto firmy. więcej

 
 
Radio  
 
Power FM - nowy pakiet stacji RMF i regionalnych rozgłośni PR

Grupa RMF i Audytorium 17 wprowadziły na rynek nowy, zasięgowy pakiet handlowy - Power FM, w skład którego wchodzi 51 rozgłośni. więcej

 
Eska numer jeden w Poznaniu, tracą Złote Przeboje i Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Plus w wielu barwach stawia na reklamy do młodych. ,,To oni uczą starszych nowych technologii"

Polkomtel odsłonił odświeżoną identyfikację wizualną i komunikację marketingową sieci telekomunikacyjnej Plus. Jej reklamy będą zawierać więcej barw i pokazywać życie młodych ludzi, a grupa docelowa komunikacji to osoby w wieku 25-35 lat. - Oni najczęściej jako pierwsi oswajają nowe technologie, korzystają z nich, a potem przekazują tę wiedzę rodzinie i przyjaciołom - uzasadnia Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu. więcej

 
Olga Sobieraj po 16 latach odeszła z Ogilvy & Mather, agencja z tymczasowym szefem

Olga Sobieraj po ponad 16 latach zakończyła pracę w polskim oddziale Grupy Ogilvy & Mather, w którym przez ostatnie lata pełniła funkcję CEO. Tymczasowo jej obowiązki przejął Alex Herdt, szef Ogilvy & Mather w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej

 
Penelope Cruz w reklamach i na butelkach piwa Karmi (wideo)

Aktorka Penelope Cruz została twarzą reklamową piwa bezalkoholowego Karmi (produkowanego przez Carlsberg Polska). Jej wizerunek będzie wykorzystywany zarówno w jego reklamach (odpowiadają za nie firmy Red8 Advertising, The Chimney Pot i PHD Media Direction), jak też na butelkach. więcej

 
Magdalena Ptak: z TVN do The Walt Disney Company

Magdalena Ptak dołączyła do zespołu The Walt Disney Company- dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracowała w TVN, a wcześniej w Atmedia. więcej

 
Adam Śmiłowski strategic operations directorem w Grey Group Poland

Do zespołu agencji Grey Group Poland dołączył Adam Śmiłowski, obejmując funkcję strategic operations directora. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Change, BBDO Warszawa i G7. więcej

 
Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko współwłaścicielami agencji Whites

Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko zostali nowymi udziałowcami agencji Whites. Spółka uruchomiła też program pracowniczy, który pozwala osobom w niej pracującym uzyskać opcje na udziały w firmie. więcej

 
Kobyła Wioletta odzyskuje koncentrację w reklamie Tiger Mental (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Tiger Mental (produkowanego przez Maspex Wadowice) pokazującej, jak tygrys będący brand hero tej marki pomaga słabo dysponowanym zwierzętom. Akcję przygotowały i zrealizowały Young & Rubicam Advertising, Human Ark i Mindshare. więcej

 
Plażowa wanna na deskorolce i przejażdżka na buldogu reklamują Tymbark (wideo)

Bohaterami nowych spotów promujących napoje Tymbark (produkowane przez Maspex Wadowice) są młodzi ludzie wyobrażający sobie abstrakcyjne połączenia ulubionych rzeczy. Za telewizyjną kampanię brandu odpowiadają agencje Brainbox i Mindshare. więcej

 
Karolina Reimus: z Hand Made do agencji Insignia

Karolina Reimus, dotąd związana z agencją reklamową Hand Made, objęła stanowisko senior strategy plannera w agencji interaktywnej Insignia. Zastąpiła na nim Łukasza Skotnickiego, który rozstał się z firmą. więcej

 
Power FM - nowy pakiet stacji RMF i regionalnych rozgłośni PR

Grupa RMF i Audytorium 17 wprowadziły na rynek nowy, zasięgowy pakiet handlowy - Power FM, w skład którego wchodzi 51 rozgłośni. więcej

 
Visa z Biedronką i Orlenem: promocja za bezgotówkowe płatności (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania Visa Europe promująca płatności bezgotówkowe, w ramach której klienci płacący z Visa za zakupy w sklepach Biedronka oraz za paliwo na stacjach benzynowych Orlen otrzymają specjalne oferty od partnerów promocji. Akcję wspierają działania marketingowe m.in. w punktach sprzedaży, telewizji i internecie. więcej

 
Ponad 8 mln zł na kampanię ,,Pokochaj olej rzepakowy"

W ciągu najbliższych dwóch miesięcy ma ruszyć kampania promocyjna pod hasłem „Pokochaj olej rzepakowy”. Na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Producentów Oleju (PSPO) zrealizują je konsorcjum agencji Marketing & Communications Consultants i MediaOn. więcej

 
Anna Brzozowska dyrektorem HR w RTB House

Anna Brzozowska dołączyła do zespołu agencji RTB House, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko HR directora. więcej

 
Kevin Kong: z CharmClick do QuarticON

Kevin Kong dołączył do zespołu agencji QuarticON, gdzie objął stanowisko dyrektora zarządzającego oddziału w Szanghaju. Jest również współudziałowcem spółki. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Visa promuje się w sklepach Biedronka i na stacjach Orlen Vodafone: New 4G internet Coke: Zero Lego: Happy Fiat Freemont: The all new
 
Prasa  
 
Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront 2014 dla ,,National Geographic Polska"

Główną nagrodę w 13. edycji konkursu GrandFront na Prasową Okładkę Roku zdobył magazyn „National Geographic Polska”. Za najlepszą aplikację na urządzenia mobilne uznano aplikację „Kukbuka”. więcej

 
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa tygodników i dwutygodników

Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce zajmuje „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Top Gear" mocno w dół, zyskuje ,,Auto Świat Poradnik"

W lutym 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Top Gear”. więcej

 
Paweł Nowacki: Komorowski wypadł na debacie zdecydowanie lepiej niż oceniali go komentatorzy

- Bronisław Komorowski pokazał się z dobrej strony, wyprowadził mocne ciosy: rekwizyt przy pytaniu o górnictwo, złapanie Andrzeja Dudy za poglądy na temat in vitro, Smoleńsk oraz na końcu podkreślenie, że nie ma nad nim żadnego prezesa - ocenia Paweł Nowacki, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej” ds. online. więcej

 
Mikołaj Wójcik: Dobrze przygotowany Komorowski wygrał debatę, ale straszenie PiS-em już nie działa

Debatę w Telewizji Polskiej i Polsacie wygrał Bronisław Komorowski. Został do niej bardzo dobrze przygotowany, a w każdej wypowiedzi dało się wyczuć rękę Michała Kamińskiego. Nierzadko były to zagrania na granicy ciosów poniżej pasa, ale były skuteczne, a to się w debacie liczy - ocenia Mikołaj Wójcik, szef działu Polityka w „Fakcie”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Gala - 2015-05-18 Harper's Bazaar - 2015-05-18 The New Yorker - 2015-05-18 Advertising Age - 2015-05-18 Bravo - 2015-05-18
 
Internet  
 
Google opracował metodę tworzenia ze zdjęć animacji pokazujących upływ czasu (wideo)

Zespół inżynierów Google oraz naukowców z uniwersytetu w Waszyngtonie stworzyli metodę budowania z cyfrowych fotografii filmów, na których widać upływ czasu. Można w ten sposób pokazywać na przykład topniejące lodowce lub budowane drapacze chmur. więcej

 
YouTube ma 10 lat. SA Wardęga i Weekend z najpopularniejszymi klipami dekady (wideo, infografika)

18 maja 2015 r. minęło dokładnie 10 lat od kiedy serwis YouTube został po raz pierwszy udostępniony internautom. więcej

 
Public Relations  
 
PR-owcy o debacie: Komorowski zaskoczył energią i hakami, Duda ugrzeczniony
 
,,Dynamiczny Komorowski w debacie lepszy niż w kampanii, grzeczny Duda dał się zaskoczyć kilkoma ciosami"
 
Technologie  
 
Rusza sprzedaż ,,Wiedźmina 3", 1,5 mln przedpremierowych zamówień
 
Plus z nowymi taryfami Ja+ dla klientów indywidualnych i firm
 
Google opracował metodę tworzenia ze zdjęć animacji pokazujących upływ czasu (wideo)
 
Flow 2 - nowy smartfon od Kruger&Matz za 649 zł
 
32 nowe miejscowości z internetem LTE od Play, 75 proc. populacji w zasięgu
 
Adam Grodecki: z Huawei na szefa sprzedaży technicznej w Alcatel-Lucent
 
PBHS3BK - nowe słuchawki bezprzewodowe od Prestigio za 179 zł
 
9 października premiera filmu "Steve Jobs" (wideo)
 
Serwis Veedo.pl na smartfonach z Windows Phone
 
Gospodarka  
 
Wiek emerytalny będzie coraz wyższy, bez względu na politykę. Polacy muszą zacząć o siebie dbać
 
Polacy krytycznie oceniają zakupy sprzętu dla armii
 
Jak ograniczyć prawo do zwolnienia podatkowego
 
"Plus" - nowa taryfa biletowa w ofercie Wizz Air
 
Pozytywna historia kredytowa poprawia wiarygodność na rynku
 
Kultura/Rozrywka  
 
Robert De Niro najlepszym aktorem wszech czasów
 
9 października premiera filmu "Steve Jobs" (wideo)
 
David Lynch nakręci "Miasteczko Twin Peaks"
 
Nicolas Cage zagra w filmie "Dog Eat Dog"
 
"Queen Of The South" - nowy serial telewizji FOX
 
"This Summer's Gonna Hurt" - nowa piosenka Maroon 5
 
"The Young Pope" - nowy serial HBO. Zagra w nim Jude Law
 
Will Ferrell zagra w "Tom's Dad"
 
Blog  
 
APEL... - Andrzej Bober
 
Open-trash - oddadzą ludziom śmieci - Ada Kiryluk
 
Ranczo, czyli Wójt Komorowski i praw(n)iczek Duda. - Ewaryst Fedorowicz
 
Zabolało mnie - ks. Artur Stopka
 
Jak Pan Bóg dopuści... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl