|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 20 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Koniec seriali ,,Nie rób scen" i ,,Mąż czy nie mąż" w TVN
Wprowadzone wiosną na antenę TVN seriale komediowe „Nie rób scen” oraz „Mąż czy nie mąż” znikną z anteny stacji z końcem maja br. Stacja nie planuje ich kontynuacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Plus w wielu barwach stawia na reklamy do młodych. ,,To oni uczą starszych nowych technologii"
Polkomtel odsłonił odświeżoną identyfikację wizualną i komunikację marketingową sieci telekomunikacyjnej Plus. Jej reklamy będą zawierać więcej barw i pokazywać życie młodych ludzi, a grupa docelowa komunikacji to osoby w wieku 25-35 lat. - Oni najczęściej jako pierwsi oswajają nowe technologie, korzystają z nich, a potem przekazują tę wiedzę rodzinie i przyjaciołom - uzasadnia Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu.
więcej
|
Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront 2014 dla ,,National Geographic Polska"
|
Prawie 11 mln widzów debaty Bronisław Komorowski - Andrzej Duda
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP zawiesiła program Jana Pospieszalskiego. ,,Atak na prezydenta"
Nadawany w TVP Info program Jana Pospieszalskiego „Bliżej” w tym tygodniu się nie ukaże. Telewizja Polska w „Wiadomościach” przeprosiła za treść poprzedniego odcinka audycji, który - według TVP - miał być „atakiem na Bronisława Komorowskiego”.
więcej
|
|
Bronisław Komorowski i ludzie kultury krytykują decyzje rady nadzorczej TVP
Prezydent Bronisław Komorowski jest zaniepokojony, że do trzeciego etapu konkursu ma zarząd TVP nie przeszli ludzie związani ze światem kultury. Podobne obawy w specjalnym liście wyrazili przedstawiciele polskiej kultury.
więcej
|
|
SDP i Solidarność: TVP powinna zwolnić Tomasza Lisa
Zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich jest oburzony „bezprecedensowym złamaniem standard dziennikarskich” w programie Tomasza Lisa i żąda, by TVP zakończyła współpracę z dziennikarzem. Podobne stanowisko przedstawiła telewizyjna Solidarność.
więcej
|
|
TVP przeprosiła za ,,tweet Dudy" u Lisa i sondę o ,,kandydacie od WSI" u Pospieszalskiego
We wtorek w głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 wyemitowano przeprosiny Telewizji Polskiej i Tomasza Lisa skierowane do córki Andrzeja Dudy za zacytowanie wpisu z jej fałszywego konta twitterowego. TVP przeprosiła też za sondę w programie Jana Pospieszalskiego mającą atakować Bronisława Komorowskiego.
więcej
|
|
Finał ,,You Can Dance" i ,,Fakty" najdroższe dla reklamodawców w TVN
W ogłoszonym właśnie cenniku reklamowym TVN na czerwiec br. najwięcej kosztują spoty przy finałowym odcinku programu „You Can Dance” oraz przy niedzielnych wydaniach „Faktów”. Średnie stawki są zbliżone do tych sprzed roku.
więcej
|
|
Brytyjczycy rezygnują z telewizorów, ale wpływy BBC z opłat licencyjnych rosną
Do 1,6 mln wzrosła liczba brytyjskich gospodarstw domowych deklarujących brak odbiornika telewizyjnego. Pomimo tej niekorzystnej dla nadawców tendencji opłaty licencyjne dla BBC od użytkowników nie zmalały, a wzrosły. Coraz więcej Brytyjczyków płaci bowiem za możliwość oglądania telewizji na komputerach, tabletach i smartfonach.
więcej
|
|
Większe pakiety danych internetu LTE w Cyfrowym Polsacie, pakiet nocny z 200 GB
Cyfrowy Polsat do oferty internetu LTE wprowadził większe pakiety danych. Pojawił się też nowy pakiet nocny z 200 GB danych.
więcej
|
|
TVP i Discovery wspólnie zrealizowały film ,,Polscy ratownicy w Nepalu"
Telewizja Polska we współpracy z Discovery Networks zrealizowała film dokumentalny „Polscy ratownicy w Nepalu”, poświęcony pomocy polskich strażaków po trzęsieniu ziemi Nepalu. Zobaczą go widzowie TVP Info i Discovery Channel.
więcej
|
|
Szymon Horaczuk dyrektorem dystrybucji w Discovery Networks
Szymon Horaczuk został dyrektorem ds. dystrybucji w Discovery Networks na region Europy Środkowej. To nowo utworzone stanowisko w firmie.
więcej
|
|
Julia Ogińska: z Fokus TV do Telewizji Puls
Julia Ogińska zaczęła pracę w Telewizji Puls, obejmując stanowisko deputy head of acquisitions. Przeszła ze spółki TV Spektrum, nadawcy Fokus TV.
więcej
|
|
TVP szuka wykonawcy badania multimediów w jej serwisach internetowych
Telewizja Polska planuje zatrudnić zewnętrzną firmę, która przez 25 najbliższych miesięcy będzie zajmować się na jej zlecenie badaniem treści multimedialnych i ruchu w jej serwisach internetowych.
więcej
|
|
SmartDom w Plusie i Cyfrowym Polsacie z sześcioma łączonymi usługami
Polkomtel i Cyfrowy Polsat wprowadziły nową wersję pakietu SmartDom, pozwalającego na połączenie do sześciu usług telewizyjnych i telekomunikacyjnych w jednym rachunku. Według zapowiedzi miesięczne oszczędności mogą sięgać 100 zł.
więcej
|
|
Tomasz Lis cytat z twitterowej ,,Kingi Dudy" wytłumaczył błędem współpracowników
Tomasz Lis na antenie TVP Info przeprosił córkę Andrzeja Dudy za podanie na poważnie wpisu z jej fałszywego konta twitterowego. Stwierdził, że wpis współpracownicy podsunęli mu tuż przed programem, a wcześniej bezskutecznie próbowali zweryfikować prawdziwość profilu w sztabie Dudy.
więcej
|
|
Viacom chce pomóc reklamodawcom tworzyć akcje niestandardowe
Viacom International Media Networks (VIMN), nadawca m.in. MTV, Nickelodeon, Comedy Central i Channel5 tworzy grupę, która ma pomóc reklamodawcom tworzyć niestandardowe, kontentowe i społecznościowe kampanie.
więcej
|
|
Comedy Central uruchamia aplikację mobilną z odcinkami ,,South Park"
Stacja Comedy Central udostępniła aplikacje mobilną „South Park”, która umożliwia użytkownikom stały dostęp do odcinków serialu. Można obejrzeć je z polskimi napisami lub dubbingiem.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wyborczy hejt przeciw Tomaszowi Karolakowi trafił też w Orange. Telekom odcina się od polityki
Wielu internautów oburzonych zaangażowaniem Tomasza Karolaka w kampanię wyborczą Bronisława Komorowskiego i poniedziałkowym występem aktora w programie „Tomasz Lis na żywo” wyraża swoje niezadowolenie także na fanpage’u reklamowanej przez niego sieci Orange. - Poglądy polityczne i działania Tomasza Karolaka poza jego zobowiązaniami wobec Orange Polska są jego prywatną sprawą - tłumaczy firma.
więcej
|
|
Ryszard Rembiszewski jako ,,kolekcjoner korzyści" reklamuje Kasę Stefczyka (wideo)
Kasa Stefczyka rozpoczęła promocję „Kolekcjoner korzyści” obejmującą szereg bezpłatnych usług. Towarzyszy temu kampania reklamowa - przygotowana przez firmy Apella, Ursa i Lightcraft - z udziałem Ryszarda Rembiszewskiego, znanego przez wiele lat jako prowadzący „Studia Lotto”.
więcej
|
|
Finał ,,You Can Dance" i ,,Fakty" najdroższe dla reklamodawców w TVN
W ogłoszonym właśnie cenniku reklamowym TVN na czerwiec br. najwięcej kosztują spoty przy finałowym odcinku programu „You Can Dance” oraz przy niedzielnych wydaniach „Faktów”. Średnie stawki są zbliżone do tych sprzed roku.
więcej
|
|
Harleyowcy na hulajnogach reklamują Decathlon (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej sieci sklepów Decathlon utrzymana w formacie kreatywnym „The Cathlons”. Akcję przygotowały agencja interaktywna K2 i dom mediowy Lowe Media.
więcej
|
|
Sklep odzieżowy promuje Coca-Colę w Warszawie
Na placu przed centrum handlowym Arkadia w Warszawie stanął Coca-Cola Store, w którym można kupić koszulki, czapki, torby oraz gadżety. Event zorganizowała agencja Pankreator w związku z setnym jubileuszem słynnej butelki napoju.
więcej
|
|
Agresja i wpadki Bronisława Komorowskiego w spocie Andrzeja Dudy (wideo)
Nowy spot wyborczy Andrzeja Dudy prezentuje ostre, agresywne wypowiedzi Bronisława Komorowskiego oraz jego wpadki z okresu kampanii skontrastowane z wyważonymi deklaracjami Dudy nawołującymi do wspólnoty w społeczeństwie.
więcej
|
|
Ministerstwo Zdrowia szuka agencji do promowania transplantologii
Resort zdrowia planuje dwuletnie działania, które będą promować transplantologię w wybranych regionach Polski. Przeznaczy na akcję 600 tys. zł.
więcej
|
|
Viacom chce pomóc reklamodawcom tworzyć akcje niestandardowe
Viacom International Media Networks (VIMN), nadawca m.in. MTV, Nickelodeon, Comedy Central i Channel5 tworzy grupę, która ma pomóc reklamodawcom tworzyć niestandardowe, kontentowe i społecznościowe kampanie.
więcej
|
|
Procter & Gamble przenosi obsługę Venus i Brauna do agencji Grey
Procter & Gamble konsoliduje obsługę reklamową wszystkich swoich marek z segmentu produktów do golenia w jednej agencji. Odtąd reklamą Venus i Braun zajmie się agencja Grey.
więcej
|
|
Trwa przetarg na kampanię o przemocy seksualnej wobec kobiet
Centrum Usług Wspólnych planuje jeszcze w tym roku przeprowadzić kampanię dotyczącą niedopuszczalności przemocy seksualnej wobec kobiet. Działania będą realizowane w radiu i w internecie.
więcej
|
|
Maria Łukasik i Sebastian Sitowski w Isobar Polska
Maria Łukasik i Sebastian Sitowski dołączyli do zespołu obsługi klienta w pionie social mediowym agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Łukasik przeszła z agencji Fenomem, a Sitowski - ze SMAC.
więcej
|
|
FedEx zamiast Western Union sponsorem głównym Ligi Europy
Firma kurierska FedEx podpisała trzyletnią umowę z UEFA, w ramach której będzie sponsorem głównym piłkarskiej Ligi Europy. Poprzednio tę rolę pełnił Western Union.
więcej
|
|
Softbox Group wypromuje hotele Sofitel
Agencja Softbox Group rozpoczęła współpracę z siecią hoteli Sofitel.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sławomir Jastrzębowski ma poprowadzić debatę Duda-Komorowski zorganizowaną przez Kukiza
Sztab Bronisława Komorowskiego zwrócił się wczoraj o przekazanie warunków debaty prezydenckiej, którą chce zorganizować Paweł Kukiz. Jeśli do spotkania kandydatów dojdzie to moderatorem będzie redaktor naczelny „Super Expressu” Sławomir Jastrzębowski. Wstępnie wydarzenie zaplanowano na piątek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Spada sprzedaż czołowych tygodników. ,,Tele Tydzień" liderem (top 58)
W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 58 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Katarzyna Sobańska-Helman za Igę Rembiszewską dyrektorem książek w Burdzie
Katarzyna Sobańska-Helman objęła stanowisko dyrektora działu książek i kolekcji na Polskę i Czechy w Grupie Burda International. Zastąpiła Igę Rembiszewską, która odchodzi ze spółki.
więcej
|
|
Bartosz Hojka (prezes Agory): Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze
Wydatki na reklamę w pierwszym kwartale br. wyniosły blisko 1,7 mld zł, po 3,5-proc. wzroście rok do roku – wynika z szacunków Agory. To pozwala prognozować ok. 2-4-proc. wzrost rynku w tym roku. Reklamodawcy zwiększyli nakłady na promocję we wszystkich segmentach rynku z wyjątkiem prasy. W kolejnych miesiącach skala spadków w czasopismach i dziennikach ma być jednak coraz mniejsza.
więcej
|
|
,,Financial Times" zaczyna rozliczać reklamy za czas oglądania przez internautów
Dziennik „Financial Times” wprowadził do oferty nowy sposób mierzenia efektywności i rozliczania reklam - cost per hour (CPH). Liczy się w nim nie tylko kliknięcie w reklamę, ale także czas jej oglądania.
więcej
|
|
,,Newsweek Psychologia Extra" od poniedziałku w sprzedaży
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska w poniedziałek 18 maja br. wprowadziło na rynek wydanie specjalne „Newsweeka” pod tytułem „Newsweek Extra Psychologia”. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie czytelników tematyką z obszaru psychologii i życia społecznego.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|