|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 21 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wieczory wyborcze w niedzielę także w TVN i Polsacie
Wieczory wyborcze głównych kanałów informacyjnych w dniu II tury wyborów prezydenckich wyglądać będą podobnie jak programy specjalne emitowane po głosowaniu I turze. Szansę na ich zobaczenie będą tym razem mieli też widzowie TVN i Polsatu.
więcej
|
|
Odorowicz, Weksler i Kozak: skontrolować konkurs na zarząd TVP. Koniec z upolitycznieniem mediów
Agnieszka Odorowicz, Jacek Weksler i Robert Kozak, którzy opadli z konkursu na członków zarządu TVP, zaapelowali na konferencji prasowej o poddanie szczególnej kontroli procesu wyłaniania zarządów spółek mediów publicznych.
więcej
|
|
Jan Pospieszalski: Sonda nie jest ujęta umową z TVP, a treść pytania pozostaje poza scenariuszem
Jan Pospieszalski, autor programu „Bliżej” w TVP Info, twierdzi, że otrzymał od Telewizji Polskiej tylko lakoniczną informację na temat zawieszenia programu w tym tygodniu. Nadmienia, że sonda nie jest ujęta umową z nadawcą. - Mam nadzieję, że wspólnie z TVP wypracujemy stanowisko, które pozwoli realizować nam dalej kontrakt - mówi portalowi Wirtuanemedia.pl Pospieszalski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". ,,Do Rzeczy" z największym spadkiem
W marcu 2015 roku większość tygodników opinii zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej |
|
TVN jesienią pokaże kolejną edycję ,,Top model"
Telewizja TVN w jesiennej ramówce umieści piątą edycję reality-show „Top model” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemeda.pl. Produkcja rozpoczęła właśnie przygotowania do realizacji programu.
więcej |
|
TVN Style szykuje ślubny reality-show
Kanał TVN Style jesienią br. pokaże nowy program, w którym prowadzący będzie pomagać parom w ostatnich przygotowaniach do ślubu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Koniec seriali ,,Nie rób scen" i ,,Mąż czy nie mąż" w TVN
Wprowadzone wiosną na antenę TVN seriale komediowe „Nie rób scen” oraz „Mąż czy nie mąż” znikną z anteny stacji z końcem maja br. Stacja nie planuje ich kontynuacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Plus w wielu barwach stawia na reklamy do młodych. ,,To oni uczą starszych nowych technologii"
Polkomtel odsłonił odświeżoną identyfikację wizualną i komunikację marketingową sieci telekomunikacyjnej Plus. Jej reklamy będą zawierać więcej barw i pokazywać życie młodych ludzi, a grupa docelowa komunikacji to osoby w wieku 25-35 lat. - Oni najczęściej jako pierwsi oswajają nowe technologie, korzystają z nich, a potem przekazują tę wiedzę rodzinie i przyjaciołom - uzasadnia Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu.
więcej
|
Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront 2014 dla ,,National Geographic Polska"
|
Prawie 11 mln widzów debaty Bronisław Komorowski - Andrzej Duda
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wieczory wyborcze w niedzielę także w TVN i Polsacie
Wieczory wyborcze głównych kanałów informacyjnych w dniu II tury wyborów prezydenckich wyglądać będą podobnie jak programy specjalne emitowane po głosowaniu I turze. Szansę na ich zobaczenie będą tym razem mieli też widzowie TVN i Polsatu.
więcej
|
|
Odorowicz, Weksler i Kozak: skontrolować konkurs na zarząd TVP. Koniec z upolitycznieniem mediów
Agnieszka Odorowicz, Jacek Weksler i Robert Kozak, którzy opadli z konkursu na członków zarządu TVP, zaapelowali na konferencji prasowej o poddanie szczególnej kontroli procesu wyłaniania zarządów spółek mediów publicznych.
więcej
|
|
Jan Pospieszalski: Sonda nie jest ujęta umową z TVP, a treść pytania pozostaje poza scenariuszem
Jan Pospieszalski, autor programu „Bliżej” w TVP Info, twierdzi, że otrzymał od Telewizji Polskiej tylko lakoniczną informację na temat zawieszenia programu w tym tygodniu. Nadmienia, że sonda nie jest ujęta umową z nadawcą. - Mam nadzieję, że wspólnie z TVP wypracujemy stanowisko, które pozwoli realizować nam dalej kontrakt - mówi portalowi Wirtuanemedia.pl Pospieszalski.
więcej
|
|
TVN jesienią pokaże kolejną edycję ,,Top model"
Telewizja TVN w jesiennej ramówce umieści piątą edycję reality-show „Top model” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemeda.pl. Produkcja rozpoczęła właśnie przygotowania do realizacji programu.
więcej
|
|
TVN Style szykuje ślubny reality-show
Kanał TVN Style jesienią br. pokaże nowy program, w którym prowadzący będzie pomagać parom w ostatnich przygotowaniach do ślubu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ekstraklasa w Canal+ przez kolejne sześć lat
Canal+ będzie przez kolejne sześć lat pokazywać mecze piłkarskiej Ekstraklasy - podał „Przegląd Sportowy”. Cały czas decyzja ta nie została ogłoszona, bo trwają rozmowy na temat sprzedaży mniejszego pakietu spotkań.
więcej
|
|
TVP wyciągnie konsekwencje dyscyplinarne za nierzetelność w programie ,,Jan Pospieszalski. Bliżej"
Telewizja Polska tłumaczy, że autorzy magazynu „Bliżej”, emitowanego w TVP Info, nie dotrzymali warunków współpracy z nadawcą, dokując zmian w scenariuszu odcinka wyemitowanego w ubiegłym tygodniu. Prezes TVP przyznaje, że podczas audycji zabrakło właściwego nadzoru redakcyjnego ze strony nadawcy, a winni niedopatrzenia zostaną ukarani dyscyplinarnie.
więcej
|
|
KRRiT o ,,Tomasz Lis na żywo": autorzy nie zachowali staranności
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała, że autorzy programu „Tomasz Lis na żywo”, nadawanego w TVP2, nie zachowali należytej staranności przy weryfikacji materiałów do ostatniego odcinka audycji. Przeprosiny nadawcy za „tweet Kingi Dudy” w głównym wydaniu „Wiadomości” były zgodne z prawem prasowym.
więcej
|
|
Mecz Polska - Gruzja najdroższy cenniku reklamowym Polsatu na czerwiec
W czerwcowym cenniku Polsatu najwięcej kosztują reklamy przy meczu piłkarskim Polska - Gruzja, jak zwykle drogie są spoty przy „Mega Hicie”, „Pierwszej miłości” i „Wydarzeniach”. Ceny reklam w większości pasm są o kilkanaście procent niższe niż rok temu.
więcej
|
|
Bronisław Komorowski zapewnił rekord programu ,,Kuba Wojewódzki"
Wtorkowy odcinek talk-show „Kuba Wojewódzki”, w którym gościem był prezydent Bronisław Komorowski, obejrzało na antenie TVN średnio 2,1 mln widzów. Była to rekordowa oglądalność programu showmana od dwóch lat.
więcej
|
|
2/3 domów z cyfrową telewizją, 97,6 proc. w 2020 r.
W latach 2010-2020 globalna liczba gospodarstw domowych odbierających cyfrową telewizję zwiększy się o ponad miliard - prognozuje firma badawcza Digital TV Research.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Produkty vintage i reklamy wizerunkowe na 20-lecie Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) w ramach obchodów 20-lecia działalności prowadzi kampanię wizerunkową, a na półki sklepowe wprowadza produkty nawiązujące opakowaniem do dawnych lat. Akcję przygotowały i realizują firmy Duda Polska, OTO Film i MEC.
więcej
|
|
Radio ZET dzięki Aflofarmowi zmniejszyło dystans reklamowy do RMF FM, mocno w górę Tok FM, Vox FM i Złote Przeboje (TOP10)
Stacje radiowe w kwietniu br. zarobiły z reklam kilkanaście procent więcej niż rok wcześniej. Wzrost wpływów RMF FM mocno wyhamował, przychody znacznie zwiększyły natomiast Tok FM, Vox FM, Złote Przeboje Pogoda Warszawa i Radio ZET.
więcej
|
|
Rafał Grzeszkowski i Krzysztof Jagieło na czele kreacji w Communication Unlimited
Rafał Grzeszkowski awansował w agencji reklamowej Communication Unlimited na stanowisko executive creative directora. Pracę w niej jako creative director zaczął natomiast Krzysztof Jagieło, poprzednio związany z 180heartbeats + Jung von Matt.
więcej
|
|
,,Więcej chmielu w piwie" reklamuje Harnasia Wysokochmielowego (wideo)
Do sprzedaży trafiła nowa wersja piwa Harnaś (produkowanego przez Carlsberg Polska) - Harnaś Wysokochmielowy. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Więcej chmielu w piwie” przygotowana przez Red8 Advertising, Propeller Film, AlienFX i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Jarosław Dobrowolski za Jarosława Rzepeckiego w Isobar Polska
Jarosław Dobrowolski objął w agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) stanowisko information architecture team leadera zwolnione przez Jarosława Rzepeckiego, który odszedł z firmy. Dobrowolski wcześniej pracował m.in. w K2, OS3 i MRM Worldwide.
więcej
|
|
Wedel reklamuje Czekotubkę, Oki! i Ptasie Mleczko Extra Mleczne dla dzieci (wideo)
Do sprzedaży trafiły nowe słodycze marki Wedel skierowane do dzieci: krem Czekotubka, batoniki Oki! i porcjowane Ptasie Mleczko Extra Mleczne. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grandes Kochonos, Cosmo, OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Zbigniew Grycan w reklamach lodów Grycan pokazuje ich produkcję (wideo)
Pod hasłem „Lody od pokoleń” rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Grycan, w której występuje Zbigniew Grycan ,założyciel produkującej je firmy. Akcję we własnym zakresie przygotował dział marketingu przedsiębiorstwa.
więcej
|
|
Łukasz Winiarczyk i Monika Wdowińska w Online Advertising Network
Do zespołu internetowej sieci reklamowej Online Advertising Network dołączyli Łukasz Winiarczyk (wcześniej pracujący w Evolution Media Net i Wirtualnej Polsce) i Monika Wdowińska (wcześniej m.in. w LeadBullet i LifeTube).
więcej
|
|
Tomasz Kot z ,,psem" zastępują Lewandowskich w reklamach T-Mobile Usługi Bankowe (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota promująca pożyczkę gotówkową w ofercie T-Mobile Usługi Bankowe, wcześniej reklamowanej przez Roberta i Annę Lewandowskich. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja DDB & tribal i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Ceneo.pl reklamuje się drukowaną gazetką dla klientów tradycyjnych sklepów
Internetowa porównywarka cenowa Ceneo.pl (należąca do Grupy Allegro) testowo wydrukowała i rozdystrybuowała we Wrocławiu 100 tys. egz. swojej gazetki promocyjnej - Cały czas szukamy nowych form dotarcia do potencjalnych klientów - wyjaśnia Jakub Walczak, kierownik działu marketingu serwisu.
więcej
|
|
Człowiek-jabłko przełamujący lody reklamuje cydr Strongbow (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa cydru Strongbow (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na spocie sponsorskim związanym z Festiwalem Jabłka. Akcję przygotowały firmy Serviceplan International, Stink Berlin, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
|
Powypadkowe zaręczyny Dorocińskiego z niczym promują OC w PZU (wideo)
PZU w kampanii z udziałem Marcina Dorocińskiego reklamuje ubezpieczenie OC z usługą bezpośredniej likwidacji szkody. W reklamach, przygotowanych przez DDB & tribal i Starlink, aktor występuje w roli zapewniającego spokój.
więcej
|
|
Cityboard Media: ustawa krajobrazowa nie chroni krajobrazu, zrównuje legalne reklamy zewnętrzne z nielegalnymi
Celem ustawy krajobrazowej nie jest ochrona krajobrazu, tylko walka z reklamą zewnętrzną. Negatywne konsekwencje nowych przepisów odczują tysiące ludzi z branży reklamy zewnętrznej i podwykonawców - prognozuje Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
więcej
|
|
Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej: ustawa krajobrazowa faworyzuje reklamy na wiatach, a uderzy w małe firmy
- Na ustawie krajobrazowej na pewno zyskają takie firmy jak AMS, które będą miały ułatwione działanie na zmienionym rynku. W ustawie napisane jest bowiem, że reklama mająca walory funkcjonalne (wskazano tu konkretnie reklamę na wiatach przystankowych) powinna być uwzględniania w kodeksach wprowadzanych przez samorządy - ocenia Marcin Schoen, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej.
więcej
|
|
Firmy reklamy zewnętrznej czarno widzą skutki ustawy krajobrazowej: samorządy nie zmniejszą bałaganu
Podpisana właśnie przez prezydenta ustawa krajobrazowa nie przyczyni się do uporządkowania przestrzeni publicznej, tylko upoważni samorządy do nakładania dodatkowych opłat za reklamy zewnętrzne, co przy równym traktowaniu tych legalnie i nielegalnie eksponowanych, uderzy zwłaszcza w mniejsze podmioty z tej branży - prognozują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele firm reklamy outdoorowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". ,,Do Rzeczy" z największym spadkiem
W marcu 2015 roku większość tygodników opinii zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" i ,,Gazeta Polska" liderami spadku w I kwartale
„Polityka” i „Tygodnik Powszechny” to jedyne tygodniki opinii, które w I kwartale br. zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najbardziej zmalała sprzedaż magazynów „Do Rzeczy” oraz „Gazeta Polska”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|