|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 27 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Piekielny hotel" miał tylko 1,2 mln widzów. TVN przegrał z konkurencją
Prowadzony przez Małgorzatę Rozenek program „Piekielny hotel” oglądało średnio 1,2 mln osób. TVN w czasie emisji serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami, a wpływy reklamowe wyniosły 9,21 mln zł.
więcej |
|
OFBOR broni sondaży przedwyborczych. ,,Trafnie wskazały zwycięzcę"
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) staje w obronie sondaży publikowanych w trakcie kampanii prezydenckiej. Twierdzi, że badania były prowadzone rzetelnie i trafnie przewidziały zwycięzcę wyborów. - Apelujemy o powstrzymywanie się od publikacji i wypowiedzi bezpośrednio godzących w polską demoskopię - podkreślają członkowie OFBOR.
więcej |
|
,,Mamy Cię!" oglądało 1,8 mln widzów. Show przyniósł 24 mln zł z reklam
„Mamy Cię!” w wiosennym sezonie oglądało średnio 1,84 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 23,6 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Opole 2015 z pięcioma koncertami. Górniak, Rodowicz, Kayah, Zakopower wśród gwiazd
SuperDebiuty, SuperPremiery, SuperJedynki, widowisko z piosenkami Jeremiego Przybory oraz koncert z okazji 90-lecia Polskiego Radia znajdą się w programie tegorocznego 52. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.
więcej
|
|
,,Piekielny hotel" miał tylko 1,2 mln widzów. TVN przegrał z konkurencją
Prowadzony przez Małgorzatę Rozenek program „Piekielny hotel” oglądało średnio 1,2 mln osób. TVN w czasie emisji serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami, a wpływy reklamowe wyniosły 9,21 mln zł.
więcej
|
|
,,Mamy Cię!" oglądało 1,8 mln widzów. Show przyniósł 24 mln zł z reklam
„Mamy Cię!” w wiosennym sezonie oglądało średnio 1,84 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 23,6 mln zł.
więcej
|
|
Jesienią siódma seria ,,Kobiety na krańcu świata" w TVN
W jesiennej ramówce telewizji TVN znajdzie się siódma edycja programu „Kobieta na krańcu świata”, który prowadzi Martyna Wojciechowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Charter Communications kupuje Time Warner Cable za 78,7 mld dol.
Amerykańska firma Charter Communications przejmie Time Warner Cable (TWC), drugiego co do wielkości operatora kablowego w Stanach Zjednoczonych. Wartość transakcji to 78,7 mld dol. Wcześniej z planów zakupu TWC wycofał się Comcast, lider rynku kablowego w USA.
więcej
|
|
Teleturniej ,,Mistrz zakupów" od czerwca w Polsacie
Od czerwca br. na antenie Polsatu oglądać będzie można nowy teleturniej „Mistrz zakupów”, który będzie kilkuminutową audycją sponsorowaną. Poprowadzi go Piotr Gąsowski.
więcej
|
|
Lifetime w ofercie UPC Polska
Stacja Lifetime we wtorek dołączyła do oferty sieci kablowej UPC Polska. Kanał dostępny jest w jakości HD w pakiecie Max.
więcej
|
|
Nowa oferta Canal+ w sieci Inea. Pakiety Select i Prestige
Od czerwca poznański operator kablowy Inea wprowadzi dwa nowe pakiety Canal+ - Select i Prestige. Dotychczasowi abonenci wycofywanych pakietów zyskają dostęp do pełnej oferty premium Canal+ bez dodatkowych opłat.
więcej
|
|
Mistrzostwa Europy w wioślarstwie w TVP1 i TVP Sport
W dniach od 29 do 31 maja 2015 roku rozegrane zostaną Mistrzostwa Europy w wioślarstwie. Odbędą się one w Poznaniu na torze Malta, a transmisje z finałów przeprowadzi TVP Sport i TVP1.
więcej
|
|
,,Judge Geordie: Sędzia Vicky" nowym programem w MTV
W niedzielę 7 czerwca br. na antenie MTV rusza emisja nowego programu „Judge Geordie: Sędzia Vicky” z udziałem byłej uczestniczki programu „Ekipa z Newcastle".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Karolak zgodnie z planem reklamuje taryfy dla firm w Orange (wideo)
Nowa kampania reklamowa Orange Polska z udziałem Tomasza Karolaka, krytykowanego w zeszłym tygodniu za niefortunny udział w kampanii wyborczej Bronisława Komorowskiego, jest prowadzona zgodnie z planem. W akcji promowane są nowe taryfy dla firm.
więcej
|
|
Aflofarm ma zdjąć reklamę Rostilu z likwidowaniem przyczyn żylaków (wideo)
Główny Inspektor Farmaceutyczny wezwał firmę Aflofarm Farmacja Polska do natychmiastowego zaprzestania emisji radiowej reklamy preparatu Rostil uznając, że narusza ona Prawo farmaceutyczne.
więcej
|
|
Tygrys z ,,energią na ostry melanż" dla jeża i kóz w reklamie Tigera Classic (wideo)
W nowym spocie napoju energetycznego Tiger Classic (produkowanego przez Maspex Wadowice) symbolizujący tę markę tygrys pomaga na dyskotece jeżowi. Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam Poland, Human Ark i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Bardziej niż Komorowski wybory przegrała PO, Duda z konsekwencją i bez pomysłu"
To nawet nie Bronisław Komorowski przegrał te wybory, co przerżnęła je Platforma Obywatelska. Komorowski dostał rykoszetem. Starając się przypodobać młodym ludziom, zrobił się jeszcze mniej autentyczny. Kampania Andrzeja Dudy była konsekwentna: od początku nie miała żadnego pomysłu, z wyjątkiem samego kandydata - uważa Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny BBDO Warszawa.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk awansował w MEC
Po ponad siedmiu latach pracy w domu mediowym MEC, Piotr Adamczyk awansował na nowe stanowisko, poszerzając swoje kompetencje. Teraz koordynuje współpracę oddziałów firmy w Europie Środkowej i Wschodniej w zakresie marketingu mobilnego.
więcej
|
|
Natalia Siwiec zajęta licytowaniem reklamuje Za10groszy.pl (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa internetowego serwisu aukcyjnego Za10groszy.pl. Akcję - obejmującą nie tylko Polskę, lecz także wybrane rynki zagraniczne - zespół portalu przygotował wspólnie z agencją Mumin’s Interactive.
więcej
|
|
Kiełbasy Henryk Kania Maestro reklamowane na grilla (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca grillowe wersje kiełbas Henryk Kania Maestro. Akcja, przygotowana przez firmy Paralotna i Easymedia, obejmuje telewizję oraz radio.
więcej
|
|
Mateusz Piłat: z DDB & tribal do Kompanii Piwowarskiej
Mateusz Piłat dołączył do działu marketingu Kompanii Piwowarskiej. Przeszedł z agencji DDB & tribal, gdzie pracował ponad dwa lata.
więcej
|
|
Magdalena Ryba: z S4 do Brave Brain
Magdalena Ryba zaczęła pracę na stanowisku new business managera w agencji reklamowej Brave Brain, zastępując w tej funkcji Malwinę Krostę. Poprzednio pracowała w agencji S4.
więcej
|
|
Bakoma reklamuje jogurt Naturalny Gęsty jako lżejszy od śmietany (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa jogurtu Naturalny Gęsty marki Bakoma podkreślająca jego różnorodne zastosowania kulinarne. Akcję przygotowały firmy Opus B i Universal McCann.
więcej
|
|
Mariusz Radecki SEO directorem w agencji Semtec
Mariusz Radecki awansował w agencji Semtec (należącej do Cube Group) na stanowisko SEO directora. Pracuje w niej od pięciu lat.
więcej
|
|
MediaOn dołączył do sieci CAN, żeby obsługiwać międzynarodowe projekty
Dom mediowy MediaOn dołączył do sieci CAFE Communication Affilite Network (CAN) skupiającej lokalne firmy marketingowe na 16 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
,,PartyMeister" w kampanii likieru Jägermeister
Pod hasłem „PartyMeister” trwa internetowa kampania reklamująca markę likieru Jägermeister. Za przygotowanie i realizację akcji, w efekcie wygranego przetargu, odpowiada agencja reklamowa Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
więcej
|
|
Rihanna promuje Diora w Wersalu
W internecie pojawił się czwarty klip z kampanii promocyjnej Diora z udziałem Rihanny.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
OFBOR broni sondaży przedwyborczych. ,,Trafnie wskazały zwycięzcę"
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) staje w obronie sondaży publikowanych w trakcie kampanii prezydenckiej. Twierdzi, że badania były prowadzone rzetelnie i trafnie przewidziały zwycięzcę wyborów. - Apelujemy o powstrzymywanie się od publikacji i wypowiedzi bezpośrednio godzących w polską demoskopię - podkreślają członkowie OFBOR.
więcej
|
|
Jak warszawiacy korzystają z klubów fitness i siłowni? (infografika)
Największa grupa warszawiaków korzystających z klubów fitness i siłowni ćwiczy raz lub dwa razy w tygodniu (38 proc.). Najważniejszym czynnikiem wyboru klubu jest bliskość i dogodność lokalizacji. Dla 71 proc. respondentów siłownia i klub fitness nie są jedynymi miejscami aktywności ruchowej - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|