|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 29 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wirtualna Polska myśli o własnej telewizji
Nadawcy telewizyjni w konsultacjach KRRiT dotyczących oferty programowej ósmego multipleksu wskazali, że powinny znaleźć się tam telewizja uniwersalna, lifestylowa oraz informacyjna. Swoje kanały chcą na MUX-8 umieścić m.in. Wirtualna Polska, PIKE czy Fratria.
więcej
|
|
TVN z najciekawszą ofertą wideo na żądanie, internautom brakuje programów National Geographic
TVN jest stacją z najciekawszą ofertą programów dostępnych w internecie, polskim widzom w sieci brakuje programów National Geographic, a gdyby mogli kupować dostęp do oferty pojedynczych stacji na żądanie blisko 60 proc. z nich zdecydowałoby się na HBO - wynika z badania domu mediowego MEC.
więcej
|
|
Widzowie chcą Telewizji Republika na MUX-8
Większość widzów, która brała udział w konsultacjach dotyczących oferty programowej ósmego multipleksu uznała, że powinna znaleźć się tam Telewizja Republika. Wskazywano też na inne kanały dostępnej w płatnej telewizji.
więcej
|
|
1,4 mln widzów ,,Project Runway 2". TVN liderem w grupie komercyjnej
Drugą serię „Project Runway” oglądało 1,38 mln widzów, o 120 tys. osób więcej niż TVN miał w tym samym paśmie rok temu. Program dał stacji trzecie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 14,58 mln zł.
więcej
|
|
Rusza nowa ramówka TV Republika. Piotr Nisztor i Bartłomiej Graczak z własnymi programami
W sobotę 30 maja br. startuje nowa ramówka Telewizji Republika, w której pojawi się kilka nowości, m.in. „Rozmowa ściśle jawna” Piotra Nisztora czy „Magazynek Opinii”, prowadzony przez Bartłomieja Graczaka. Stacja wprowadza niedzielne pasmo filmowe.
więcej
|
|
Copa America 2015 w Telewizji Polskiej
Telewizja Polska pokaże tegoroczną edycję turnieju piłkarskiego Copa America. Mecze będzie można zobaczyć w TVP1, TVP Sport oraz na sport.tvp.pl.
więcej
|
|
UPC zmienia kolejność kanałów, spory awans TV Puls
Operator kablowy UPC Polska zmienił układ czterech stacji w liście kanałów oferty telewizji cyfrowej na dekoderach Mediabox HD oraz Mediabox PVR HD.
więcej
|
|
4 mln widzów finału Ligi Europy w TVP1 i Canal+
Transmitowany w środę finałowy mecz Ligi Europy UEFA w TVP1 oglądało średnio 3,83 mln widzów, a w Canal+ - 184 tys. Spotkanie wygrała drużyna Sevilla FC, która pokonała Dnipro Dniepropietrowsk.
więcej
|
|
5 czerwca premiera serialu ,,Hannibal 3", pierwszy odcinek za darmo w internecie
W piątek 5 czerwca br. stacja AXN udostępni w internecie bezpłatnie pierwszy odcinek trzeciego sezonu serialu „Hannibal”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Rekord FM na czele w Radomiu. Eska z dużym wzrostem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Zaniepokojony Michał Nowosielski pisze list otwarty do PO
Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej BBDO Warszawa po tym, jak wybory prezydenckie przegrał Bronisław Komorowski, reprezentant Platformy Obywatelskiej postanowił napisać do PO list otwarty. Zwraca się do niej jako współautor poprzednich kampanii wyborczych tej partii.
więcej
|
|
W dziennikach najmocniej reklamuje się Euro-Net, w magazynach - L'Oreal Polska
Przez cztery pierwsze br. spadły wydatki na reklamę w prasie codziennej, a wzrosły w magazynach. W dziennikach największym reklamodawcą był Euro-Net Warszawa, a w czasopismach - L’Oreal Polska i Procter & Gamble Polska.
więcej
|
|
Effie Awards: koniec zgłoszeń, prezes LOT-u na czele jury
Prace do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards można zgłaszać jeszcze tylko do 1 czerwca. Oceni je 90-osobowe jury, którego głównym przewodniczącym został prezes PLL LOT Sebastian Mikosz.
więcej
|
|
Po skandalu korupcyjnym sponsorzy FIFA grożą zerwaniem kontraktów
Sponsorzy Międzynarodowej Federacji Piłkarskiej FIFA, m.in. Visa, Adidas i Hyundai-Kia, żądają od niej wyjaśnień w związku z aresztowaniem jej czołowych działaczy. Obawiają się, że w związku ze skandalem ich reputacja zostanie nadszarpnięta. Visa grozi nawet zerwaniem kontraktu sponsorskiego.
więcej
|
|
Kondrat kontempluje łydkę Woronowicza w reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową oferowaną przez ING Bank Śląski występują wspólnie Adam Woronowicz i Marek Kondrat. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Lowe Media, GoldenSubmarine i Hill+Knowlton Strategies.
więcej
|
|
Kacper Kłos pokieruje w Saatchi & Saatchi globalną obsługą Novartisu w internecie
Kacper Kłos, poprzednio wicedyrektor wykonawczy Grupy Saatchi & Saatchi Poland, awansował w sieci Saatchi & Saatchi na stanowisko global digital lead odpowiadającego za obsługę koncernu farmaceutycznego Novartis.
więcej
|
|
Grzegorz Gracz prezesem w PromoAgency, a Robert Stolarczyk w PromoTraffic
Grzegorz Gracz awansował w PromoAgency na stanowisko prezesa, a Robert Stolarczyk na taką samą funkcję w PromoTraffic (obie agencje należą do grupy PromoHolding). Poprzednio prezesem obu firm był Ryszard Chmura, właściciel i prezes PromoHoldingu.
więcej
|
|
Bogusław Linda z ,,pasją życia" będzie reklamował Renault
Aktor i reżyser Bogusław Linda przez najbliższe trzy lata będzie reklamował nowe modele samochodów Renault. W pierwszej kampanii z jego udziałem promowany będzie Renault Kadjar.
więcej
|
|
Effective Media i DSK zrealizują dwie kampanie dla Państwowej Inspekcji Pracy
Konsorcjum agencji Effective Media Solutions i DSK wygrało przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na realizację trzeciej edycji kampanii „Zanim podejmiesz pracę” i akcji „Na fali pierwszej pracy”.
więcej
|
|
,,Każde ubranie ma swoją historię" - VIVE Profit reklamuje odzież używaną
W prasie, internecie i na outdoorze zaczęła się kampania reklamowa sklepów z odzieżą używaną VIVE Profit. Kampanię - prowadzoną pod hasłem „Każde ubranie ma swoją historię, dopisz jej ciąg dalszy” - we własnym zakresie przygotowało i realizuje biuro obsługi marketingowej VIVE Group.
więcej
|
|
Kucharze z ,,Masterchefa" w eventach promujących sprzęt Amica
Firma Amica rozpoczyna eventową kampanię promującą nową linię urządzeń Amica IN. W siedmiu największych miastach pojawią się m.in. kucharze znani z programu „Masterchef”. Działania realizuje agencja Aspe.
więcej
|
|
Gutenberg Networks Warszawa obroniła obsługę reklamową Ministerstwa Skarbu Państwa
Agencja Gutenberg Networks Warszawa (należąca do Grupy CP DDB) wygrała przetarg na roczną obsługę reklamową Ministerstwa Skarbu Państwa. Firma odpowiadała za to już przez poprzedni rok.
więcej
|
|
11/10 dla marki Eden w internecie
Butik interaktywny 11/10 (należący do agencji Nairobia) w efekcie wygranego przetargu przygotował stronę internetową dla firmy Eden Polska dostarczającej wodę oraz kawę do biur i domów.
więcej
|
|
Małgorzata Wasiak: z Wirtualnej Polski do Value Media
Małgorzata Wasiak zaczęła pracę jako performance account manager w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce i Sales&More.
więcej
|
|
Jak płeć wpływa na preferencje zakupowe? ,,Coraz mniejsze znaczenie"
Kobiety, zwłaszcza młode, coraz częściej kupują produkty, które wedle powszechnego mniemania należą do tzw. męskich kategorii – samochody, dobre alkohole czy elektronikę. Panowie natomiast częściej skupiają się na własnym wyglądzie, stąd wskazują na zainteresowanie modą czy zdrowym stylem życia. Z raportu „Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach” wynika, że płeć ma coraz mniejszy wpływ na preferencje zakupowe, ale branże za tymi zmianami nie nadążają, dlatego w reklamach wciąż przeważają stereotypy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Paweł Lisicki wygrał w sądzie ze spółką Grzegorza Hajdarowicza. Bezpodstawne zwolnienie dyscyplinarne
Rejonowy Sąd Pracy w Warszawie uznał, że należąca do Grzegorza Hajdarowicza spółka z Grupy Gremi nie miała podstaw do dyscyplinarnego zwolnienia Pawła Lisickiego ze stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Uważam Rze”.
więcej
|
|
Beata Sadowska redaktor naczelną nowego pisma ,,Dbam o zdrowie"
Wydawnictwo Bez Recepty we współpracy z Ringier Axel Springer Polska wprowadziło na rynek nowy miesięcznik o zdrowym i aktywnym trybie życie „Dbam o zdrowie”. Redaktor naczelną magazynu została Beata Sadowska.
więcej
|
|
W dziennikach najmocniej reklamuje się Euro-Net, w magazynach - L'Oreal Polska
Przez cztery pierwsze br. spadły wydatki na reklamę w prasie codziennej, a wzrosły w magazynach. W dziennikach największym reklamodawcą był Euro-Net Warszawa, a w czasopismach - L’Oreal Polska i Procter & Gamble Polska.
więcej
|
|
,,Takie jest Życie" zmieniło się w tygodnik. Konrad Pawłowski nowym naczelnym
Wydawnictwo Bauer zmieniło cykl wydawniczego magazynu rozrywkowego „Takie jest Życie”. Dotąd dwutygodnik, od 28 maja br. stał się tygodnikiem. Tytuł ma teraz też więcej stron i wyższą cenę, a jego naczelnym został Konrad Pawłowski.
więcej
|
|
Magazyny młodzieżowe ze spadkami o ponad 30 proc. ,,Bravo Girl" najmocniej w dół
W lutym 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Fratria z własnym studiem TV, wPolityce.pl stawia na wideo
Spółka Fratria uruchomiła własne studio telewizyjne, w którym nagrywane są już komentarze wideo dla portalu wPolityce.pl. Jednocześnie włączone zostały do niego treści z serwisu o kulturze wNas.pl.
więcej
|
|
Sylwia Witkowska odchodzi z AKPA Polska Press
Sylwia Witkowska, dyrektor zarządzająca AKPA Polska Press, po 15 latach pracy odchodzi z firmy. - Moja rola w Akpie zakończyła się - mówi.
więcej
|
|
,,Nauka dla każdego" - nowy dodatek do ,,Gazety Wyborczej"
We wtorek 2 czerwca br. zadebiutuje nowy tygodnik Agory „Nauka dla każdego”, który będzie bezpłatnym dodatkiem do „Gazety Wyborczej”. Znajdą się w nim m.in. ciekawostki ze świata nauki, pomysły na eksperymenty i odpowiedzi na zadawane pytania.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska myśli o własnej telewizji
Nadawcy telewizyjni w konsultacjach KRRiT dotyczących oferty programowej ósmego multipleksu wskazali, że powinny znaleźć się tam telewizja uniwersalna, lifestylowa oraz informacyjna. Swoje kanały chcą na MUX-8 umieścić m.in. Wirtualna Polska, PIKE czy Fratria.
więcej
|
|
Poczty mailowe: zyskuje Gmail, w dół serwisy Wirtualnej Polski i Onetu
Najpopularniejszym serwisem poczty mailowej pozostaje Poczta.wp.pl, przy czym w skali roku zanotowała spory spadek zasięgu, podobnie jak witryny Onetu i Interii, i ma już niewielką przewagę nad zyskującym Gmailem. Na o2.pl poczta mailowa generuje ponad trzy czwarte całego ruchu.
więcej
|
|
TVN z najciekawszą ofertą wideo na żądanie, internautom brakuje programów National Geographic
TVN jest stacją z najciekawszą ofertą programów dostępnych w internecie, polskim widzom w sieci brakuje programów National Geographic, a gdyby mogli kupować dostęp do oferty pojedynczych stacji na żądanie blisko 60 proc. z nich zdecydowałoby się na HBO - wynika z badania domu mediowego MEC.
więcej
|
|
Netflix pochłania ponad jedną trzecią ruchu internetowego w USA
W godzinach największej oglądalności serwis Netflix jest odpowiedzialny w USA za 36,5 proc. całego ruchu w internecie. To więcej niż generują wspólnie YouTube, Amazon, Facebook i Hulu - wynika z raportu firmy Sandvine.
więcej
|
|
Fratria z własnym studiem TV, wPolityce.pl stawia na wideo
Spółka Fratria uruchomiła własne studio telewizyjne, w którym nagrywane są już komentarze wideo dla portalu wPolityce.pl. Jednocześnie włączone zostały do niego treści z serwisu o kulturze wNas.pl.
więcej
|
|
Google wprowadzi nowe oznaczenia wiekowe aplikacji, Twitch usuwa gry dla dorosłych
Koncern Google zamierza stosować w swoim sklepie Google Play nowe oznaczenia wieku dla odbiorców gier i innych aplikacji. Będzie się posługiwać zewnętrznymi klasyfikacjami obowiązującymi w danym kraju. Z kolei serwis Twitch postanowił pozbyć się klipów pokazujących gry dla dorosłych.
więcej
|
|
BuzzFeed planuje wejście na giełdę, żeby inwestować w wideo
Serwis internetowy BuzzFeed zamierza zadebiutować na amerykańskiej giełdzie i pozyskać z niej środki na dalszy rozwój. Obecnie wartość BuzzFeeda jest szacowana na 850 mln dol.
więcej
|
|
Internauci wiążą się emocjonalnie z udostępnianymi treściami i markami w social media
Liczba kontaktów utrzymywanych przez social media jest niemal taka sama jak tych utrzymywanych w świecie rzeczywistym, a użytkownicy mediów społecznościowych są emocjonalnie związani z treściami, które udostępniają oraz markami, do których się przyłączają - wynika z badania Universal McCann.
więcej
|
|
Twitter wprowadza nowe narzędzie analityczne dla marek
Twitter zaprezentował nowe rozwiązanie przeznaczone dla reklamodawców Audience insights, które pozwala na przeglądanie preferencji użytkowników serwisu oraz stopnia ich zaangażowania przy publikacji konkretnych treści. Narzędzie ma ułatwić precyzyjne targetowanie kampanii reklamowych.
więcej
|
|
Telewizja i internet najważniejszymi źródłami informacji dla internautów przed wyborami prezydenckimi
Telewizja pozostaje głównym źródłem informacji i wiedzy na temat kandydatów w wyborach prezydenckich. Korzystało z niej 69,6 proc. internautów, którzy głosowali w wyborach prezydenckich. 57,3 proc. wskazało na serwisy internetowe, a ok. 30 proc. na radio i prasę codzienną, które zajmują niemal tę samą pozycję co media społecznościowe - wynika z badania MEC.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Internauci wiążą się emocjonalnie z udostępnianymi treściami i markami w social media
Liczba kontaktów utrzymywanych przez social media jest niemal taka sama jak tych utrzymywanych w świecie rzeczywistym, a użytkownicy mediów społecznościowych są emocjonalnie związani z treściami, które udostępniają oraz markami, do których się przyłączają - wynika z badania Universal McCann.
więcej
|
|
Telewizja i internet najważniejszymi źródłami informacji dla internautów przed wyborami prezydenckimi
Telewizja pozostaje głównym źródłem informacji i wiedzy na temat kandydatów w wyborach prezydenckich. Korzystało z niej 69,6 proc. internautów, którzy głosowali w wyborach prezydenckich. 57,3 proc. wskazało na serwisy internetowe, a ok. 30 proc. na radio i prasę codzienną, które zajmują niemal tę samą pozycję co media społecznościowe - wynika z badania MEC.
więcej
|
|
Jak płeć wpływa na preferencje zakupowe? ,,Coraz mniejsze znaczenie"
Kobiety, zwłaszcza młode, coraz częściej kupują produkty, które wedle powszechnego mniemania należą do tzw. męskich kategorii – samochody, dobre alkohole czy elektronikę. Panowie natomiast częściej skupiają się na własnym wyglądzie, stąd wskazują na zainteresowanie modą czy zdrowym stylem życia. Z raportu „Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach” wynika, że płeć ma coraz mniejszy wpływ na preferencje zakupowe, ale branże za tymi zmianami nie nadążają, dlatego w reklamach wciąż przeważają stereotypy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|