Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 29 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Paweł Lisicki wygrał w sądzie ze spółką Grzegorza Hajdarowicza. Bezpodstawne zwolnienie dyscyplinarne

Rejonowy Sąd Pracy w Warszawie uznał, że należąca do Grzegorza Hajdarowicza spółka z Grupy Gremi nie miała podstaw do dyscyplinarnego zwolnienia Pawła Lisickiego ze stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Uważam Rze”. więcej

 
Wirtualna Polska myśli o własnej telewizji

Nadawcy telewizyjni w konsultacjach KRRiT dotyczących oferty programowej ósmego multipleksu wskazali, że powinny znaleźć się tam telewizja uniwersalna, lifestylowa oraz informacyjna. Swoje kanały chcą na MUX-8 umieścić m.in. Wirtualna Polska, PIKE czy Fratria. więcej

 
Zaniepokojony Michał Nowosielski pisze list otwarty do PO

Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej BBDO Warszawa po tym, jak wybory prezydenckie przegrał Bronisław Komorowski, reprezentant Platformy Obywatelskiej postanowił napisać do PO list otwarty. Zwraca się do niej jako współautor poprzednich kampanii wyborczych tej partii. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior Agency Sales Executive

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

Interactions Europe poszukuje osoby na stanowisko
Senior Sales Executive

Communication Unlimited poszukuje osoby na stanowisko
Senior Art Director

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Mobile Product Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Monitoring Analyst

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Monitoring Analyst

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Vizeum poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Radio Merkury poszukuje osoby na stanowisko
Doradca ds. reklamy

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Poczty mailowe: zyskuje Gmail, w dół serwisy Wirtualnej Polski i Onetu

Najpopularniejszym serwisem poczty mailowej pozostaje Poczta.wp.pl, przy czym w skali roku zanotowała spory spadek zasięgu, podobnie jak witryny Onetu i Interii, i ma już niewielką przewagę nad zyskującym Gmailem. Na o2.pl poczta mailowa generuje ponad trzy czwarte całego ruchu. więcej

 
TVN z najciekawszą ofertą wideo na żądanie, internautom brakuje programów National Geographic

TVN jest stacją z najciekawszą ofertą programów dostępnych w internecie, polskim widzom w sieci brakuje programów National Geographic, a gdyby mogli kupować dostęp do oferty pojedynczych stacji na żądanie blisko 60 proc. z nich zdecydowałoby się na HBO - wynika z badania domu mediowego MEC. więcej

 
Widzowie chcą Telewizji Republika na MUX-8

Większość widzów, która brała udział w konsultacjach dotyczących oferty programowej ósmego multipleksu uznała, że powinna znaleźć się tam Telewizja Republika. Wskazywano też na inne kanały dostępnej w płatnej telewizji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wydawcy zapowiadają duże zmiany po zastąpieniu Megapanelu przez badanie GfK Polonia

- O zwycięstwie GfK Polonia w konkursie na badanie internetu dla PBI zdecydowały niuanse, a zmiana wykonawcy pomiarów może oznaczać dla obecnej sytuacji w polskiej branży internetowej bardzo istotne zmiany - oceniają dla Wirtualnemedia.pl czołowi polscy e-wydawcy. więcej

Apple przed Google i Microsoftem. Facebook urósł najbardziej, Twitter i Samsung w dół (TOP100 najcenniejszych marek)

Apple wyprzedziło Google w rankingu najcenniejszych marek na świecie według Millward Brown. Wartość marki Facebook wzrosła w ciągu roku o 99 proc. Wszystkie 100 brandów z listy jest warte łącznie 3,3 bln dolarów, o 14 proc. więcej niż przed rokiem. więcej

Tomasz Karolak zgodnie z planem reklamuje taryfy dla firm w Orange (wideo)
Media opiniotwórcze razem z Komorowskim przegrały w kampanii z internautami (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Wirtualna Polska myśli o własnej telewizji

Nadawcy telewizyjni w konsultacjach KRRiT dotyczących oferty programowej ósmego multipleksu wskazali, że powinny znaleźć się tam telewizja uniwersalna, lifestylowa oraz informacyjna. Swoje kanały chcą na MUX-8 umieścić m.in. Wirtualna Polska, PIKE czy Fratria. więcej

 
TVN z najciekawszą ofertą wideo na żądanie, internautom brakuje programów National Geographic

TVN jest stacją z najciekawszą ofertą programów dostępnych w internecie, polskim widzom w sieci brakuje programów National Geographic, a gdyby mogli kupować dostęp do oferty pojedynczych stacji na żądanie blisko 60 proc. z nich zdecydowałoby się na HBO - wynika z badania domu mediowego MEC. więcej

 
Widzowie chcą Telewizji Republika na MUX-8

Większość widzów, która brała udział w konsultacjach dotyczących oferty programowej ósmego multipleksu uznała, że powinna znaleźć się tam Telewizja Republika. Wskazywano też na inne kanały dostępnej w płatnej telewizji. więcej

 
1,4 mln widzów ,,Project Runway 2". TVN liderem w grupie komercyjnej

Drugą serię „Project Runway” oglądało 1,38 mln widzów, o 120 tys. osób więcej niż TVN miał w tym samym paśmie rok temu. Program dał stacji trzecie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 14,58 mln zł. więcej

 
Rusza nowa ramówka TV Republika. Piotr Nisztor i Bartłomiej Graczak z własnymi programami

W sobotę 30 maja br. startuje nowa ramówka Telewizji Republika, w której pojawi się kilka nowości, m.in. „Rozmowa ściśle jawna” Piotra Nisztora czy „Magazynek Opinii”, prowadzony przez Bartłomieja Graczaka. Stacja wprowadza niedzielne pasmo filmowe. więcej

 
Copa America 2015 w Telewizji Polskiej

Telewizja Polska pokaże tegoroczną edycję turnieju piłkarskiego Copa America. Mecze będzie można zobaczyć w TVP1, TVP Sport oraz na sport.tvp.pl. więcej

 
UPC zmienia kolejność kanałów, spory awans TV Puls

Operator kablowy UPC Polska zmienił układ czterech stacji w liście kanałów oferty telewizji cyfrowej na dekoderach Mediabox HD oraz Mediabox PVR HD. więcej

 
4 mln widzów finału Ligi Europy w TVP1 i Canal+

Transmitowany w środę finałowy mecz Ligi Europy UEFA w TVP1 oglądało średnio 3,83 mln widzów, a w Canal+ - 184 tys. Spotkanie wygrała drużyna Sevilla FC, która pokonała Dnipro Dniepropietrowsk. więcej

 
5 czerwca premiera serialu ,,Hannibal 3", pierwszy odcinek za darmo w internecie

W piątek 5 czerwca br. stacja AXN udostępni w internecie bezpłatnie pierwszy odcinek trzeciego sezonu serialu „Hannibal”. więcej

 
 
Radio  
 
Rekord FM na czele w Radomiu. Eska z dużym wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Zaniepokojony Michał Nowosielski pisze list otwarty do PO

Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej BBDO Warszawa po tym, jak wybory prezydenckie przegrał Bronisław Komorowski, reprezentant Platformy Obywatelskiej postanowił napisać do PO list otwarty. Zwraca się do niej jako współautor poprzednich kampanii wyborczych tej partii. więcej

 
W dziennikach najmocniej reklamuje się Euro-Net, w magazynach - L'Oreal Polska

Przez cztery pierwsze br. spadły wydatki na reklamę w prasie codziennej, a wzrosły w magazynach. W dziennikach największym reklamodawcą był Euro-Net Warszawa, a w czasopismach - L’Oreal Polska i Procter & Gamble Polska. więcej

 
Effie Awards: koniec zgłoszeń, prezes LOT-u na czele jury

Prace do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards można zgłaszać jeszcze tylko do 1 czerwca. Oceni je 90-osobowe jury, którego głównym przewodniczącym został prezes PLL LOT Sebastian Mikosz. więcej

 
Po skandalu korupcyjnym sponsorzy FIFA grożą zerwaniem kontraktów

Sponsorzy Międzynarodowej Federacji Piłkarskiej FIFA, m.in. Visa, Adidas i Hyundai-Kia, żądają od niej wyjaśnień w związku z aresztowaniem jej czołowych działaczy. Obawiają się, że w związku ze skandalem ich reputacja zostanie nadszarpnięta. Visa grozi nawet zerwaniem kontraktu sponsorskiego. więcej

 
Kondrat kontempluje łydkę Woronowicza w reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)

W kolejnej odsłonie kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową oferowaną przez ING Bank Śląski występują wspólnie Adam Woronowicz i Marek Kondrat. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Lowe Media, GoldenSubmarine i Hill+Knowlton Strategies. więcej

 
Kacper Kłos pokieruje w Saatchi & Saatchi globalną obsługą Novartisu w internecie

Kacper Kłos, poprzednio wicedyrektor wykonawczy Grupy Saatchi & Saatchi Poland, awansował w sieci Saatchi & Saatchi na stanowisko global digital lead odpowiadającego za obsługę koncernu farmaceutycznego Novartis. więcej

 
Grzegorz Gracz prezesem w PromoAgency, a Robert Stolarczyk w PromoTraffic

Grzegorz Gracz awansował w PromoAgency na stanowisko prezesa, a Robert Stolarczyk na taką samą funkcję w PromoTraffic (obie agencje należą do grupy PromoHolding). Poprzednio prezesem obu firm był Ryszard Chmura, właściciel i prezes PromoHoldingu. więcej

 
Bogusław Linda z ,,pasją życia" będzie reklamował Renault

Aktor i reżyser Bogusław Linda przez najbliższe trzy lata będzie reklamował nowe modele samochodów Renault. W pierwszej kampanii z jego udziałem promowany będzie Renault Kadjar. więcej

 
Effective Media i DSK zrealizują dwie kampanie dla Państwowej Inspekcji Pracy

Konsorcjum agencji Effective Media Solutions i DSK wygrało przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na realizację trzeciej edycji kampanii „Zanim podejmiesz pracę” i akcji „Na fali pierwszej pracy”. więcej

 
,,Każde ubranie ma swoją historię" - VIVE Profit reklamuje odzież używaną

W prasie, internecie i na outdoorze zaczęła się kampania reklamowa sklepów z odzieżą używaną VIVE Profit. Kampanię - prowadzoną pod hasłem „Każde ubranie ma swoją historię, dopisz jej ciąg dalszy” - we własnym zakresie przygotowało i realizuje biuro obsługi marketingowej VIVE Group. więcej

 
Kucharze z ,,Masterchefa" w eventach promujących sprzęt Amica

Firma Amica rozpoczyna eventową kampanię promującą nową linię urządzeń Amica IN. W siedmiu największych miastach pojawią się m.in. kucharze znani z programu „Masterchef”. Działania realizuje agencja Aspe. więcej

 
Gutenberg Networks Warszawa obroniła obsługę reklamową Ministerstwa Skarbu Państwa

Agencja Gutenberg Networks Warszawa (należąca do Grupy CP DDB) wygrała przetarg na roczną obsługę reklamową Ministerstwa Skarbu Państwa. Firma odpowiadała za to już przez poprzedni rok. więcej

 
11/10 dla marki Eden w internecie

Butik interaktywny 11/10 (należący do agencji Nairobia) w efekcie wygranego przetargu przygotował stronę internetową dla firmy Eden Polska dostarczającej wodę oraz kawę do biur i domów. więcej

 
Małgorzata Wasiak: z Wirtualnej Polski do Value Media

Małgorzata Wasiak zaczęła pracę jako performance account manager w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce i Sales&More. więcej

 
Jak płeć wpływa na preferencje zakupowe? ,,Coraz mniejsze znaczenie"

Kobiety, zwłaszcza młode, coraz częściej kupują produkty, które wedle powszechnego mniemania należą do tzw. męskich kategorii – samochody, dobre alkohole czy elektronikę. Panowie natomiast częściej skupiają się na własnym wyglądzie, stąd wskazują na zainteresowanie modą czy zdrowym stylem życia. Z raportu „Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach” wynika, że płeć ma coraz mniejszy wpływ na preferencje zakupowe, ale branże za tymi zmianami nie nadążają, dlatego w reklamach wciąż przeważają stereotypy. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
ChupaChups: Anxious ? Fanta: Less sugar The Canadian Safe Boating Council: Don't drink and boat. TNT Energy Drink: Beat the night Mercedes-Benz: Active Lane Keeping Assist
 
Prasa  
 
Paweł Lisicki wygrał w sądzie ze spółką Grzegorza Hajdarowicza. Bezpodstawne zwolnienie dyscyplinarne

Rejonowy Sąd Pracy w Warszawie uznał, że należąca do Grzegorza Hajdarowicza spółka z Grupy Gremi nie miała podstaw do dyscyplinarnego zwolnienia Pawła Lisickiego ze stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Uważam Rze”. więcej

 
Beata Sadowska redaktor naczelną nowego pisma ,,Dbam o zdrowie"

Wydawnictwo Bez Recepty we współpracy z Ringier Axel Springer Polska wprowadziło na rynek nowy miesięcznik o zdrowym i aktywnym trybie życie „Dbam o zdrowie”. Redaktor naczelną magazynu została Beata Sadowska. więcej

 
W dziennikach najmocniej reklamuje się Euro-Net, w magazynach - L'Oreal Polska

Przez cztery pierwsze br. spadły wydatki na reklamę w prasie codziennej, a wzrosły w magazynach. W dziennikach największym reklamodawcą był Euro-Net Warszawa, a w czasopismach - L’Oreal Polska i Procter & Gamble Polska. więcej

 
,,Takie jest Życie" zmieniło się w tygodnik. Konrad Pawłowski nowym naczelnym

Wydawnictwo Bauer zmieniło cykl wydawniczego magazynu rozrywkowego „Takie jest Życie”. Dotąd dwutygodnik, od 28 maja br. stał się tygodnikiem. Tytuł ma teraz też więcej stron i wyższą cenę, a jego naczelnym został Konrad Pawłowski. więcej

 
Magazyny młodzieżowe ze spadkami o ponad 30 proc. ,,Bravo Girl" najmocniej w dół

W lutym 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
Fratria z własnym studiem TV, wPolityce.pl stawia na wideo

Spółka Fratria uruchomiła własne studio telewizyjne, w którym nagrywane są już komentarze wideo dla portalu wPolityce.pl. Jednocześnie włączone zostały do niego treści z serwisu o kulturze wNas.pl. więcej

 
Sylwia Witkowska odchodzi z AKPA Polska Press

Sylwia Witkowska, dyrektor zarządzająca AKPA Polska Press, po 15 latach pracy odchodzi z firmy. - Moja rola w Akpie zakończyła się - mówi. więcej

 
,,Nauka dla każdego" - nowy dodatek do ,,Gazety Wyborczej"

We wtorek 2 czerwca br. zadebiutuje nowy tygodnik Agory „Nauka dla każdego”, który będzie bezpłatnym dodatkiem do „Gazety Wyborczej”. Znajdą się w nim m.in. ciekawostki ze świata nauki, pomysły na eksperymenty i odpowiedzi na zadawane pytania. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dbam o zdrowie - 2015-05-29 Avanti - 2015-05-29 Przyślij Przepis - 2015-05-29 Sukcesy i porażki - 2015-05-29 Sielska Kuchnia - 2015-05-28
 
Internet  
 
Wirtualna Polska myśli o własnej telewizji

Nadawcy telewizyjni w konsultacjach KRRiT dotyczących oferty programowej ósmego multipleksu wskazali, że powinny znaleźć się tam telewizja uniwersalna, lifestylowa oraz informacyjna. Swoje kanały chcą na MUX-8 umieścić m.in. Wirtualna Polska, PIKE czy Fratria. więcej

 
Poczty mailowe: zyskuje Gmail, w dół serwisy Wirtualnej Polski i Onetu

Najpopularniejszym serwisem poczty mailowej pozostaje Poczta.wp.pl, przy czym w skali roku zanotowała spory spadek zasięgu, podobnie jak witryny Onetu i Interii, i ma już niewielką przewagę nad zyskującym Gmailem. Na o2.pl poczta mailowa generuje ponad trzy czwarte całego ruchu. więcej

 
TVN z najciekawszą ofertą wideo na żądanie, internautom brakuje programów National Geographic

TVN jest stacją z najciekawszą ofertą programów dostępnych w internecie, polskim widzom w sieci brakuje programów National Geographic, a gdyby mogli kupować dostęp do oferty pojedynczych stacji na żądanie blisko 60 proc. z nich zdecydowałoby się na HBO - wynika z badania domu mediowego MEC. więcej

 
Netflix pochłania ponad jedną trzecią ruchu internetowego w USA

W godzinach największej oglądalności serwis Netflix jest odpowiedzialny w USA za 36,5 proc. całego ruchu w internecie. To więcej niż generują wspólnie YouTube, Amazon, Facebook i Hulu - wynika z raportu firmy Sandvine. więcej

 
Fratria z własnym studiem TV, wPolityce.pl stawia na wideo

Spółka Fratria uruchomiła własne studio telewizyjne, w którym nagrywane są już komentarze wideo dla portalu wPolityce.pl. Jednocześnie włączone zostały do niego treści z serwisu o kulturze wNas.pl. więcej

 
Google wprowadzi nowe oznaczenia wiekowe aplikacji, Twitch usuwa gry dla dorosłych

Koncern Google zamierza stosować w swoim sklepie Google Play nowe oznaczenia wieku dla odbiorców gier i innych aplikacji. Będzie się posługiwać zewnętrznymi klasyfikacjami obowiązującymi w danym kraju. Z kolei serwis Twitch postanowił pozbyć się klipów pokazujących gry dla dorosłych. więcej

 
BuzzFeed planuje wejście na giełdę, żeby inwestować w wideo

Serwis internetowy BuzzFeed zamierza zadebiutować na amerykańskiej giełdzie i pozyskać z niej środki na dalszy rozwój. Obecnie wartość BuzzFeeda jest szacowana na 850 mln dol. więcej

 
Internauci wiążą się emocjonalnie z udostępnianymi treściami i markami w social media

Liczba kontaktów utrzymywanych przez social media jest niemal taka sama jak tych utrzymywanych w świecie rzeczywistym, a użytkownicy mediów społecznościowych są emocjonalnie związani z treściami, które udostępniają oraz markami, do których się przyłączają - wynika z badania Universal McCann. więcej

 
Twitter wprowadza nowe narzędzie analityczne dla marek

Twitter zaprezentował nowe rozwiązanie przeznaczone dla reklamodawców Audience insights, które pozwala na przeglądanie preferencji użytkowników serwisu oraz stopnia ich zaangażowania przy publikacji konkretnych treści. Narzędzie ma ułatwić precyzyjne targetowanie kampanii reklamowych. więcej

 
Telewizja i internet najważniejszymi źródłami informacji dla internautów przed wyborami prezydenckimi

Telewizja pozostaje głównym źródłem informacji i wiedzy na temat kandydatów w wyborach prezydenckich. Korzystało z niej 69,6 proc. internautów, którzy głosowali w wyborach prezydenckich. 57,3 proc. wskazało na serwisy internetowe, a ok. 30 proc. na radio i prasę codzienną, które zajmują niemal tę samą pozycję co media społecznościowe - wynika z badania MEC. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Internauci wiążą się emocjonalnie z udostępnianymi treściami i markami w social media

Liczba kontaktów utrzymywanych przez social media jest niemal taka sama jak tych utrzymywanych w świecie rzeczywistym, a użytkownicy mediów społecznościowych są emocjonalnie związani z treściami, które udostępniają oraz markami, do których się przyłączają - wynika z badania Universal McCann. więcej

 
Telewizja i internet najważniejszymi źródłami informacji dla internautów przed wyborami prezydenckimi

Telewizja pozostaje głównym źródłem informacji i wiedzy na temat kandydatów w wyborach prezydenckich. Korzystało z niej 69,6 proc. internautów, którzy głosowali w wyborach prezydenckich. 57,3 proc. wskazało na serwisy internetowe, a ok. 30 proc. na radio i prasę codzienną, które zajmują niemal tę samą pozycję co media społecznościowe - wynika z badania MEC. więcej

 
Jak płeć wpływa na preferencje zakupowe? ,,Coraz mniejsze znaczenie"

Kobiety, zwłaszcza młode, coraz częściej kupują produkty, które wedle powszechnego mniemania należą do tzw. męskich kategorii – samochody, dobre alkohole czy elektronikę. Panowie natomiast częściej skupiają się na własnym wyglądzie, stąd wskazują na zainteresowanie modą czy zdrowym stylem życia. Z raportu „Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach” wynika, że płeć ma coraz mniejszy wpływ na preferencje zakupowe, ale branże za tymi zmianami nie nadążają, dlatego w reklamach wciąż przeważają stereotypy. więcej

 
Public Relations  
 
Natalia Osica: z Gemiusa do własnej agencji Science PR
 
INEA Stadion z LTM Communications
 
PR Kwadrat obsługuje markę Honor Huawei
 
Technologie  
 
Google zapowiada projekt Brillo, ulepszone Android Wear oraz Google Now
 
Google wprowadzi nowe oznaczenia wiekowe aplikacji, Twitch usuwa gry dla dorosłych
 
Android M z systemem płatności, oszczędzaniem energii i czytnikiem linii papilarnych
 
Oculus Rift z komputerem będą kosztować ok. 1,5 tys. dolarów
 
Lenovo: nowy model biznesowego tabletu ThinkPad 10 za 549 USD (wideo)
 
APU A10-7870K - nowy procesor Serii A dla komputerów stacjonarnych od AMD za 137 USD
 
Microsoft: Office Lens także dla Androida (wideo)
 
Ścienny system ekranowy od AMD na Times Square: 2230 m2 i 24 mln pikseli
 
Gospodarka  
 
2 mld euro dla najbiedniejszych województw, rusza program Polska Wschodnia
 
Ponad 6 mld zł na ochronę środowiska i gospodarkę wodną. "Rekord wydatków"
 
Nie zapłacimy PIT-u od umorzonych odsetek
 
W tym roku wyższe ceny zbóż w Polsce. Gorzej z roślinami oleistymi
 
Polski przemysł spożywczy będzie teraz stawiał na jakość
 
Kultura/Rozrywka  
 
Warner Music Poland przejmuje wytwórnię Polskie Nagrania
 
Eskmo, Funkstorung i Nils Frahm na Festiwalu Tauron Nowa Muzyka 2015
 
5 czerwca premiera serialu ,,Hannibal 3", pierwszy odcinek za darmo w internecie
 
Robert Redford i Nick Nolte w filmie "A Walk in the Woods"
 
Tom Cruise zagra w filmie "Mena"
 
Benjamin Bratt zagra w filmie "Shot Caller"
 
Jenny Lewis: She's Not Me
 
Blog  
 
Wycinka - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nienaruszone standardy - Paweł Tomczyk
 
W labiryncie kobiecych oczekiwań, czyli 12 wskazówek marketingu dla kobiet - infografika - Małgorzata Bednarek
 
Po wyborach... - Andrzej Bober
 
Komisjo Wyborcza - musisz!!! - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl