Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 31 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Branża reklamowa zdziwiona listem Nowosielskiego do PO, dziennikarze krytyczni

Menedżerowie z branży reklamowej niechętnie komentują list otwarty dyrektora kreatywnego BBDO Warszawa Michała Nowosielskiego skierowany do Platformy Obywatelskiej. Za to część internautów i dziennikarzy ostro go krytykuje. więcej

 
Netflix wprowadza polskie napisy do filmów.,,Za dwa lata chcemy być wszędzie"

W ofercie serwisu Netflix pojawiły się pojedyncze pozycje z polskimi napisami. Firma uchyla się jednak od odpowiedzi na pytanie o termin wejścia na polski rynek. - Planujemy stać się globalną usługą w ciągu najbliższych dwóch lat - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joris Evers z Netfliksa. więcej

 
TVN Fabuła ma mniej widzów niż FOX, a więcej niż Comedy Central Family

Nowy kanał TVN Fabuła w pierwszych 40 dniach nadawania gromadził w każdej minucie średnio 6,7 tys. widzów. Stacja notowała podobne wyniki oglądalności jak FOX, Comedy Central Family czy Polsat Romans. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Portfolio Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior Agency Sales Executive

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Mobile Product Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Monitoring Analyst

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Monitoring Analyst

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Vizeum poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Radio Merkury poszukuje osoby na stanowisko
Doradca ds. reklamy

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Onet i Wirtualna Polska z czołowymi serwisami sportowymi, mocno w górę Sportowefakty.pl i Przeglądsportowy.pl (TOP10)

Wśród sześciu najpopularniejszych serwisów sportowych pięć należy do Grupy Onet-RASP i Grupy Wirtualna Polska. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Sportowefakty.pl, Przeglądsportowy.pl i dział sportowy TVP.pl. więcej

 
Pirackie serwisy Weeb.tv, Seansik.tv i Tnttorrent.info zamknięte

W weekend przestały działać udostępniające nielegalnie filmy, seriale i streamingi stacji telewizyjnych serwisy Weeb.tv, Seansik.tv i Tnttorrent.info. Weeb.tv twierdzi, że to chwilowa awaria, a w przypadku Seansik.tv i Tnttorrent.info wygląda na definitywny koniec wskutek interwencji policji. więcej

 
IKEA pracuje nad tanim systemem inteligentnego domu

Według nieoficjalnych informacji koncern IKEA jest w trakcie przygotowywania systemu inteligentnego domu o nazwie Home Smart II Lighting Collection. Rozwiązanie ma się pojawić na rynku jesienią 2016 r. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Paweł Lisicki wygrał w sądzie ze spółką Grzegorza Hajdarowicza. Bezpodstawne zwolnienie dyscyplinarne

Rejonowy Sąd Pracy w Warszawie uznał, że należąca do Grzegorza Hajdarowicza spółka z Grupy Gremi nie miała podstaw do dyscyplinarnego zwolnienia Pawła Lisickiego ze stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Uważam Rze”. więcej

Wydawcy zapowiadają duże zmiany po zastąpieniu Megapanelu przez badanie GfK Polonia

- O zwycięstwie GfK Polonia w konkursie na badanie internetu dla PBI zdecydowały niuanse, a zmiana wykonawcy pomiarów może oznaczać dla obecnej sytuacji w polskiej branży internetowej bardzo istotne zmiany - oceniają dla Wirtualnemedia.pl czołowi polscy e-wydawcy. więcej

Apple przed Google i Microsoftem. Facebook urósł najbardziej, Twitter i Samsung w dół (TOP100 najcenniejszych marek)
Tomasz Karolak zgodnie z planem reklamuje taryfy dla firm w Orange (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN Fabuła ma mniej widzów niż FOX, a więcej niż Comedy Central Family

Nowy kanał TVN Fabuła w pierwszych 40 dniach nadawania gromadził w każdej minucie średnio 6,7 tys. widzów. Stacja notowała podobne wyniki oglądalności jak FOX, Comedy Central Family czy Polsat Romans. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje 11" straciły 300 tys. widzów. Jesienią kolejna seria

11. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,22 mln widzów, czyli o 300 tys. mniej niż nadawana rok temu dziewiąta seria reality-show. TVN w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 22,33 mln zł. więcej

 
Ekstraklasa czeka na końcowe oferty w przetargu na transmisję meczów

Ekstraklasa SA zaprosiła cztery podmioty do składania końcowych ofert w przetargu na transmitowanie meczów piłkarskiej Ekstraklasy w kolejnych sześciu latach. Na ich podstawie ma wybrać zwycięzcę lub zwycięzców postępowania. więcej

 
Sándor Jurásek dyrektorem dystrybucji nadawcy AXN, odchodzi Hubert Drabik

Sándor Jurásek zostanie nowym dyrektorem dystrybucji na Europę Centralną w Sony Pictures Television Networks, nadawcy stacji AXN. Zastąpi Huberta Drabika, który odchodzi z firmy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Canal+ Discovery z programem o przygodach od ATM Grupy

Stacja Canal+ Discovery przygotowuje autorski reality-show pod roboczym tytułem „Mikroprzygoda” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję wykonawczą odpowiadać będzie ATM Grupa. więcej

 
,,Ugotowanych" oglądało tylko 1,1 mln widzów. 40 mln zł z reklam

Wiosenną edycję „Ugotowanych” śledziło średnio 1,08 mln widzów, o 210 tys. oglądających mniej niż jesienią. TVN w czasie emisji formatu przegrał z głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 40,09 mln zł. więcej

 
Beata Tadla w przejęzyczeniu ,,przeszła" w ,,Wiadomościach" do TVN (wideo)

W głównym sobotnim wydaniu „Wiadomości” TVP1 Beata Tadla zabawnie się przejęzyczyła, myląc nazwę kanału TVP Info z TVN, w którym przez wiele lat pracowała. więcej

 
Płatna telewizja satelitarna w 203 mln domów na świecie

W 2020 roku na świecie będzie 265 milionów gospodarstw domowych odbierających płatną telewizję satelitarną, w porównaniu do 203 milionów na koniec roku 2014 oraz 143 milionów na koniec roku 2010 - prognozuje firma badawcza Digital TV Research. więcej

 
Drugi sezon serialu ,,Ripper Street" w Ale Kino+

3 czerwca 2015 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Ripper Street”. więcej

 
UPC odkoduje serial ,,Breaking Bad" w usłudze MyPrime

W poniedziałek 1 czerwca br. operator kablowy UPC odkoduje pierwszy sezon serialu „Breaking Bad”. więcej

 
Czwarty sezon ,,Top Gear USA" w BBC Brit

21 czerwca 2015 roku BBC Brit rozpocznie emisję czwartego sezonu amerykańskiej wersji programu „Top Gear”. więcej

 
 
Radio  
 
Powstała inicjatywa ,,Uczciwe Media". Ma walczyć z ,,propagandą mediów mainstreamowych"

Grupa publicystów i naukowców powołała inicjatywę społeczną „Uczciwe Media”, która zajmie się monitorowaniem mediów mainstreamowych, wskazywaniem manipulacji i propagandy. Bodźcem do utworzenia akcji był sposób relacjonowania kampanii prezydenckiej oraz „ataki mediów” na Andrzeja Dudę, a jej inicjatorami są m.in. Marcin Wolski, Maciej Pawlicki, Jan Pietrzak oraz Piotr Gliński. więcej

 
Radio Gra liderem w Toruniu. ZET Gold z potężnym spadkiem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
25 lat Radia ZET. Rusza kampania urodzinowa (wideo)

Radio ZET rusza z kampanią reklamową, która informuje o 25 samochodach, które można wygrać z okazji 25. urodzin stacji. Działania obejmują telewizję, prasę, internet oraz kina. więcej

 
Reklama  
 
Branża reklamowa zdziwiona listem Nowosielskiego do PO, dziennikarze krytyczni

Menedżerowie z branży reklamowej niechętnie komentują list otwarty dyrektora kreatywnego BBDO Warszawa Michała Nowosielskiego skierowany do Platformy Obywatelskiej. Za to część internautów i dziennikarzy ostro go krytykuje. więcej

 
SAP przed Deutsche Telecom, Louis Vuitton i BMW - TOP10 najcenniejszych europejskich marek

SAP i Deutsche Telecom to najcenniejsze marki w Europie - wynika z dziesiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Lenovo zaprezentowało nowe logo

Podczas konferencji Lenovo Tech World firma Lenovo przedstawiła nową wersję swojego logotypu. Jego modyfikacja ma odzwierciedlać zmiany, które w ostatnich latach nastąpiły w koncernie. więcej

 
Ewa Farna i Karpiel-Bułecka z Zakopower reklamują 1 GB internetu na start w Play na Kartę (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Play z udziałem Ewy Farny i Sebastiana Karpiela-Bułecki z zespołem Zakopower promowany  jest pakiet 1 GB internetu w ramach startera w Play na Kartę. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa. więcej

 
,,Muuucia wyzwala uczucia" w kampanii lodów Zielona Budka (wideo)

Zielona Budka rozpoczęła kampanię reklamową lodów impulsowych Muuucia. Za przygotowanie reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Schulz Brand Friendly i dom produkcyjny In Vitro Films. więcej

 
Krzysztof Gronowicz dyrektorem marketingu Polska Press na Śląsku, Justyna Duchnowska - w Opolu

Krzysztof Gronowicz został od czerwca br. dyrektorem marketingu w Polska Press Odział Śląsk. Natomiast dotychczas zajmowane przez niego stanowisko dyrektora marketingu spółki Pro Media, też należącej do Polska Press Grupy, objęła Justyna Duchnowska. więcej

 
Nissan z Marco van Bastenem promuje się przy finale Ligi Mistrzów

Na zakończenie pierwszego roku współpracy sponsorskiej z piłkarską Ligą Mistrzów firma Nissan przygotowała szereg działań reklamowych związanych z finałem ligi, który odbędzie się 6 czerwca w Berlinie. W akcji weźmie udział legendarny holenderski zawodnik Marco van Basten. więcej

 
Reklamy tygodnia: VIVE Profit, McDonald's, T-Mobile, Tiger, ,,Koniec z papierosem" (wideo)

W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam minionego tygodnia znalazły się tym cztery produkcje komercyjne i jedna akcja społeczna. Są to kampanie promujące sieć sklepów VIVE Profit, McDonald’s, ofertę Jump proFirma w T-Mobile Polska i napój energetyczny Tiger Classic oraz akcja społeczna z okazji Światowego Dnia Bez Papierosa. więcej

 
San Markos i Publicity z akcją na 100-lecie urodzin ks. Twardowskiego

Agencje San Markos i Publicity rozpoczynają współpracę ze Społecznym Komitetem Obchodów 100. rocznicy urodzin ks. Jana Twardowskiego przy realizacji działań pod hasłem „Słowo zabiera głos”. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
NZ Boardstore: No one... Bionade: Bottle Post it: Don't... Braun: The new... Vivo: There's a time for everything, including to use your phone.
 
Prasa  
 
Dziennik ,,Fakt" uruchamia telefonię na kartę Fakt Mobile

11 czerwca br. wystartuje nowy wirtualny operator komórkowy Fakt Mobile, działający w oparciu o infrastrukturę Play. Tego dnia do „Faktu” zostanie dołączony darmowy starter. więcej

 
,,Playboy" zrezygnował z nagości tylko w internecie, na papierze dalej ,,najseksowniejsze kobiety"

Wydawca „Playboya” jest bardzo zadowolony z rosnących statystyk serwisu internetowego pisma, po tym jak mocno ograniczono w nim treści erotyczne. Magazyn nie zamierza jednak rezygnować z rozbieranych zdjęć w swoich papierowych wydaniach. - Dalej będziemy pokazywać wam najpiękniejsze i najseksowniejsze kobiety - zapowiada redakcja polskiej edycji „Playboya”. więcej

 
Powstała inicjatywa ,,Uczciwe Media". Ma walczyć z ,,propagandą mediów mainstreamowych"

Grupa publicystów i naukowców powołała inicjatywę społeczną „Uczciwe Media”, która zajmie się monitorowaniem mediów mainstreamowych, wskazywaniem manipulacji i propagandy. Bodźcem do utworzenia akcji był sposób relacjonowania kampanii prezydenckiej oraz „ataki mediów” na Andrzeja Dudę, a jej inicjatorami są m.in. Marcin Wolski, Maciej Pawlicki, Jan Pietrzak oraz Piotr Gliński. więcej

 
Po 20 latach Alan Rusbridger przestaje kierować ,,Guardianem"

Alan Rusbridger opuszcza funkcję redaktora naczelnego dziennika „The Guardian”, którą objął 20 lat temu. Zastąpi go Katharine Viner, dotychczasowa wicenaczelna i wydawca amerykańskiej wersji tytułu. Obok Paula Dacre z „Daily Mail” Rusbridger był najdłużej urzędującym szefem redakcji na współczesnym brytyjskim rynku prasowym. więcej

 
Krzysztof Gronowicz dyrektorem marketingu Polska Press na Śląsku, Justyna Duchnowska - w Opolu

Krzysztof Gronowicz został od czerwca br. dyrektorem marketingu w Polska Press Odział Śląsk. Natomiast dotychczas zajmowane przez niego stanowisko dyrektora marketingu spółki Pro Media, też należącej do Polska Press Grupy, objęła Justyna Duchnowska. więcej

 
,,Rzeczpospolita" wyprzedziła ,,Dziennik Gazetę Prawną" w sprzedaży e-wydań (dane z I kwartału)

W I kwartale br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce należało do „Echa Dnia”. więcej

 
Zmiany w zarządzie Izby Wydawców Prasy. Wiesław Podkański nadal prezesem

Walne zgromadzenie Izby Wydawców Prasy udzieliło wczoraj absolutorium ustępującemu zarządowi Izby. Wybrano także nowy zarząd, którym nadal kierować będzie Wiesław Podkański. Weszły do niego cztery nowe osoby. więcej

 
Dzieci przygotowały oprawę wydania ,,Dziennika Gazety Prawnej"

W poniedziałek 1 czerwca br. - z okazji Dnia Dziecka - ukaże się wydanie „Dziennika Gazety Prawnej”, dla którego logo oraz oprawę graficzną przygotowały dzieci. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-06-01 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-06-01 Do Rzeczy - 2015-06-01 Wprost - 2015-06-01 Auto Świat - 2015-05-31
 
Internet  
 
Netflix wprowadza polskie napisy do filmów.,,Za dwa lata chcemy być wszędzie"

W ofercie serwisu Netflix pojawiły się pojedyncze pozycje z polskimi napisami. Firma uchyla się jednak od odpowiedzi na pytanie o termin wejścia na polski rynek. - Planujemy stać się globalną usługą w ciągu najbliższych dwóch lat - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joris Evers z Netfliksa. więcej

 
Onet i Wirtualna Polska z czołowymi serwisami sportowymi, mocno w górę Sportowefakty.pl i Przeglądsportowy.pl (TOP10)

Wśród sześciu najpopularniejszych serwisów sportowych pięć należy do Grupy Onet-RASP i Grupy Wirtualna Polska. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Sportowefakty.pl, Przeglądsportowy.pl i dział sportowy TVP.pl. więcej

 
Pirackie serwisy Weeb.tv, Seansik.tv i Tnttorrent.info zamknięte

W weekend przestały działać udostępniające nielegalnie filmy, seriale i streamingi stacji telewizyjnych serwisy Weeb.tv, Seansik.tv i Tnttorrent.info. Weeb.tv twierdzi, że to chwilowa awaria, a w przypadku Seansik.tv i Tnttorrent.info wygląda na definitywny koniec wskutek interwencji policji. więcej

 
Nowe narzędzia od Google dla twórców aplikacji

Universal App Campaigns, Mobile App Install Campaign Attribution i nowe narzędzia na platformie AdMob to rozwiązania, które Google proponuje twórcom aplikacji mobilnych. - Chcemy dać deweloperom swobodę w tworzeniu i ulepszaniu ich programów - podkreśla Jonathan Alferness z Google. więcej

 
Bartek Brzoskowski: marko, #witaj na Instagramie

- Pod względem funkcjonowania Instagramem rządzi kilka zasad, których stosowanie (lub eksperymentowanie) będzie przydatne również dla marek. Dlaczego? Ponieważ nie istnieją uniwersalne wskazówki dotyczące prowadzenia działań na Instagramie, tak aby aktywności marek okazały się sukcesem - analizuje Bartek Brzoskowski z agencji Fenomem. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
SAP przed Deutsche Telecom, Louis Vuitton i BMW - TOP10 najcenniejszych europejskich marek

SAP i Deutsche Telecom to najcenniejsze marki w Europie - wynika z dziesiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Polski rynek RTV, AGD i sprzętu elektronicznego wart 22,8 mld zł

Rok 2014 przyniósł korektę na polskim rynku RTV, AGD i sprzętu elektronicznego, związaną z efektem wysokiej bazy z lat poprzednich, m.in. w związku z większym popytem na telewizory spowodowanym przez wyłączenie sygnału analogowego. Co więcej, brak widocznych pozytywnych impulsów spowoduje, że rok bieżący zakończy się jedynie niskim wzrostem wartości tego rynku - wynika z raportu PMR. więcej

 
Public Relations  
 
BiS! obsłuży markę modową SI-MI
 
Technologie  
 
IKEA pracuje nad tanim systemem inteligentnego domu
 
Dziennik ,,Fakt" uruchamia telefonię na kartę Fakt Mobile
 
Wyciekły ceny Windows 10 OEM: 109,99 dol. za Home, 149,99 dol. za wersję Professional
 
Samsung szykuje Galaxy S6 mini
 
4 tys. różnych modeli urządzeń z Androidem na rynku, ponad miliard użytkowników
 
Nowe narzędzia od Google dla twórców aplikacji
 
Spotify z aplikacją na Android Wear
 
Samsung Galaxy S6 Edge w limitowanej edycji Iron Man (wideo)
 
Polski rynek RTV, AGD i sprzętu elektronicznego wart 22,8 mld zł
 
Grażyna Piotrowska-Oliwa prezesem Virgin Mobile Polska
 
Sprzedaż pecetów i tabletów będzie maleć
 
Globalna sprzedaż smartfonów wzrośnie w 2015 r. o 11,3 proc.
 
Gospodarka  
 
Nie podoba Ci się praca skarbówki? Rusza pilotażowy program
 
Polska gospodarka przyspiesza, firmy zwiększają inwestycje
 
Coraz więcej w naszym kraju zabytkowych pojazdów. "Kolekcjonerzy łączą pasję z inwestycją"
 
Dobry odczyt PKB za I kwartał nie oznacza, że w dalszej części roku gospodarka przyspieszy
 
Polscy pracownicy narzekają na stres w miejscu pracy
 
Duże kłopoty finansowe branży mięsnej. Maleje rentowność firm
 
Co decyduje o zakupie mieszkania? Lokalizacja i cena
 
Kultura/Rozrywka  
 
23 września premiera drugiego sezonu serialu "Imperium"
 
"Animals" - nowy animowany serial HBO
 
"Tak ma być" - nowa piosenka Zakopower
 
"Battering Ram" - nowy album zespołu Saxon
 
"Shake And Tremble" od Django Django (wideo)
 
Blog  
 
Sprawa Frejus-Lipowczan, czyli o matematycznej sprawiedliwości. - Ewaryst Fedorowicz
 
5 współczesnych pułapek myślenia biznesu i jak ich uniknąć? - Janusz Kamieński
 
Proste rozwiązanie zagadki sukcesu Kukiza i Dudy w internecie - Mirosław Usidus
 
Porażka Komorowskiego, czyli wybory prezydenckie z perspektywy ścieżek kariery - Zbigniew Brzeziński
 
Obietnice, obietnice, obietnice - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl