|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 10 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Dziennikarze śledczy o działaniu Stonogi: chuligaństwo obliczone na określoną reakcję
Biznesmen Zbigniew Stonoga opublikował na Facebooku zdjęcia akt z postępowania prowadzonego przez warszawską prokuraturę w sprawie „afery podsłuchowej”. - To chuligaństwo, obliczone na określoną reakcję - oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dziennikarze śledczy Jakub Stachowiak, Cezary Gmyz i Wojciech Czuchnowski.
więcej
|
|
Branża reklamowa krytykuje ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem": oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci
Spot zamiast zachęcać do macierzyństwa potępia kobiety, które postanowiły robić karierę w swoim życiu i żyć pełną piersią. Przedstawiony w nim luksusowym dom i podróż do Tokio są oderwane od polskiej rzeczywistości, więc kampania nieodpowiednio podejmuje problem - akcję społeczną „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii i kreacji w agencjach reklamowych.
więcej
|
|
Eksperci o postulatach Kukiza reformy rynku mediów: niektóre sensowne, inne nieprzemyślane (opinie)
Według opublikowanego wczoraj programu ugrupowanie Pawła Kukiza domaga się dużej reformy rynku medialnego w Polsce. Chce, by w mediach lokalnych i centralnych obowiązywały zakazy koncentracji u jednego właściciela powyżej 20 proc., a reklamy państwowych firm i instytucji nie trafiały do mediów z zagranicznym kapitałem. Pomysły Kukiza komentują dla Wirtualnemedia.pl: Paweł Nowacki, Paweł Lisicki, Bogusław Chrabota, Michał Karnowski i Sławomir Jastrzębowski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beata Szcześniak dyrektor generalną SMG Starlink, odchodzi Lidia Kacprzycka
Beata Szcześniak, pełniąca ostatnio funkcję business development directora w domu mediowym OMD, dołączy w lipcu br. do Starcom MediaVest Group (SMG) i obejmie stanowisko dyrektor generalnej w SMG Starlink. Zastąpi Lidię Kacprzycką, która po siedmiu latach odchodzi z firmy, by rozwijać się jako niezależny przedsiębiorca.
więcej |
|
Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem Niesiołowski, Giertych i Wipler
W sezonie 2014/2015 program „Tomasz Lis na żywo” gromadził przed telewizorami 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji talk-show była nadal liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,18 mln zł.
więcej |
|
Polacy klikają w e-reklamy chętniej niż ich europejscy sąsiedzi
Spośród mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej Polacy najczęściej klikają w reklamy wyświetlane w internecie. Nasz kraj jest też jedynym w regionie, gdzie reklamy multimedialne są popularniejsze od tradycyjnych banerów.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Gazeta Wyborcza" z cyklem o tabloidach. Naczelny ,,SE": na tej wojnie może tylko przegrać
W poniedziałek „Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczęła publikację artykułów w ramach cyklu „Osaczeni przez tabloid”, w którym opisywane będą osoby poszkodowane przez tego typu media. - Przygotowujemy cykl „Niszczeni przez Gazetę Wyborczą”. Na wojnie z tabloidem „Wyborcza” może tylko przegrać - odpowiada Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”.
więcej
|
Presspublica trafi na giełdę po przejęciu za 200 mln zł przez Gremi Media
Notowana na GPW spółka Gremi Media zamierza swoimi nowymi akcjami o wartości 200,2 mln zł zapłacić za 56,2 proc. udziałów Presspubliki, do której należą m.in. wydawca „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Sukcesu” i „Bloomberg Businessweeka”, e-Kiosk i Uważam Rze. W ten sposób medialne aktywa Grzegorza Hajdarowicza trafią na giełdę.
więcej
|
TOP10 portali: Interia z rekordem przed Gazeta.pl, o2.pl za Fakt.pl i TVN24.pl
|
Telewizyjna wiosna należała do TVP1. Kontynuacje wygrały z nowościami
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem Niesiołowski, Giertych i Wipler
W sezonie 2014/2015 program „Tomasz Lis na żywo” gromadził przed telewizorami 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji talk-show była nadal liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,18 mln zł.
więcej
|
|
UKE: operatora MUX-8 możemy poznać w lipcu
Urząd Komunikacji Elektronicznej czeka na opinię Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w konkursie na operatora ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Może zostać on już rozstrzygnięty za miesiąc.
więcej
|
|
Mecz Lech Poznań - Legia Warszawa hitem Ekstraklasy 2014/2015. Średnio 122 tys. widzów
Mecze T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2014/2015 w kanałach należących do platformy nc+ oglądało średnio 122 tys. widzów. Największą widownię piłkarskie rozgrywki gromadziły w Canal+ Sport, a hitem okazało się spotkanie Lech Poznań - Legia Warszawa.
więcej
|
|
BT TV będzie pokazywać mecze piłkarskie w jakości 4K
Brytyjska stacja BT TV chce uruchomić w sierpniu br. kanał BT Sports Ultra HD. Pokaże w nim w jakości 4K wszystkie mecze Ligi Mistrzów oraz ligi angielskiej.
więcej
|
|
,,Pierwsza miłość" straciła widzów, ale Polsat liderem w grupie 16-49
W minionym sezonie serial „Pierwsza miłość” oglądało 2 mln widzów, ćwierć miliona mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmowała drugie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej była liderem.
więcej
|
|
Najwięksi nadawcy telewizyjni w USA ze wspólnym serwisem streamingowym
NewsOn to nazwa nowej platformy streamingowej, którą zamierza uruchomić pięciu największych nadawców telewizyjnych w USA. Serwis będzie za darmo nadawał informacje przez różne stacje za pośrednictwem urządzeń mobilnych i stacjonarnych.
więcej
|
|
Jedynka latem postawi na dokumenty
TVP1 podczas wakacji w paśmie „Lato z polskim dokumentem” pokaże ponad 10 polskich filmów dokumentalnych z ostatnich lat. Z kolei w paśmie „Niedawno w Polsce” zaprezentowane zostaną polskie telenowele dokumentalne.
więcej
|
|
I liga piłkarska w kanałach sportowych Polsatu. Po dwa spotkania w kolejce
Telewizja Polsat oficjalnie poinformowała o nabyciu praw do transmitowania meczów I ligi piłki nożnej od sezonu 2015/2016. Umowa będzie obowiązywała przez trzy lata, a mecze trafią do kanałów sportowych nadawcy.
więcej
|
|
Radio |
|
|
KRRiT powołała zarządy siedmiu regionalnych rozgłośni Polskiego Radia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na wczorajszym posiedzeniu - na wniosek rad nadzorczych - podjęła uchwały o powołaniu zarządów regionalnych rozgłośni Polskiego Radia w Gdańsku, Katowicach, Koszalinie, Krakowie, Opolu, Poznaniu i Szczecinie.
więcej
|
|
Prezenterzy VOX FM nagrali piosenkę ,,Lodzio miodzio" (video)
Prowadzący poranne pasmo Radia VOX FM Norbert Bieńkowski, Konrad Piwowarski i Maciej Łuczyński nagrali kolejną piosenkę pt. „Lodzio Miodzio”. Utwór nadawany jest na antenie rozgłośni, a teledysk zobaczyć można w VOX Music TV.
więcej
|
|
Trójka przyznała nagrody dla młodych twórców. ,,Diament Trójki" dla Janusza Gajosa
W poniedziałek podczas uroczystej Gali „Talentów Trójki” organizowanej przez Program III Polskiego Radia wyróżnionych zostało troje młodych artystów - Anna Smołowik, Paulina Skibińska oraz Przemysław Ostaszewski. Nagrodę specjalną „Diament Trójki” odebrał Janusz Gajos.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Branża reklamowa krytykuje ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem": oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci
Spot zamiast zachęcać do macierzyństwa potępia kobiety, które postanowiły robić karierę w swoim życiu i żyć pełną piersią. Przedstawiony w nim luksusowym dom i podróż do Tokio są oderwane od polskiej rzeczywistości, więc kampania nieodpowiednio podejmuje problem - akcję społeczną „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii i kreacji w agencjach reklamowych.
więcej
|
|
Beata Szcześniak dyrektor generalną SMG Starlink, odchodzi Lidia Kacprzycka
Beata Szcześniak, pełniąca ostatnio funkcję business development directora w domu mediowym OMD, dołączy w lipcu br. do Starcom MediaVest Group (SMG) i obejmie stanowisko dyrektor generalnej w SMG Starlink. Zastąpi Lidię Kacprzycką, która po siedmiu latach odchodzi z firmy, by rozwijać się jako niezależny przedsiębiorca.
więcej
|
|
Grupa Interpublic utworzyła sieciową agencję Mullen Lowe Group
Grupa Interpublic (IPG) ogłosiła połączenie amerykańskiej agencji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and Partners. W efekcie fuzji powstała sieciowa agencja Mullen Lowe Group.
więcej
|
|
Joanna Jakucewicz na kierowniczym stanowisku w Nestle
Joanna Jakucewicz, dotychczas związana z działem marketingu Nestle Polska awansowała w globalnych strukturach tego koncernu. Teraz pracuje na kierowniczym stanowisku w biurze firmy w Szwajcarii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anna Mościcka-Miodek przeszła z Agory do Polkomtela
Anna Mościcka-Miodek, była kierownik ds. marketingu w portalu Gazeta.pl (należącym do Agory), rozpoczęła pracę w dziale marketingu Polkomtela, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wymixuj się" w kampanii napoju Njoy od Ustronianki
Ustronianka, producent wód mineralnych i napojów, wprowadza na rynek napój wieloowocowy pod nazwą Njoy. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Wymixuj się i Njoy” przygotowana przez agencję MK Group.
więcej
|
|
Tomasz Karolak reklamuje internet samochodowy w Orange dla Firm (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Orange dla Firm z udziałem Tomasza Karolaka jest promowana usługa internetu samochodowego w taryfie Business Everywhere Mini. Akcję przygotowały agencja reklamowa Havas Worldwide Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Pluszowe odsetki do przytulania w kampanii kredytu w Banku BPH (wideo)
Bank BPH rozpoczął kampanię reklamową kredytu gotówkowego, której bohaterami są żywe pluszaki symbolizujące korzystne odsetki. Akcję przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
PKO BP w pamięci reklamuje oszczędzanie na ,,najdłuższe wakacje życia" na emeryturze (wideo)
W nowej kampanii reklamowej PKO Bank Polski zachęca do skorzystania z jego usług pozwalających odkładać pieniądze na emeryturę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann.
więcej
|
|
PepsiCo sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów
Koncern PepsiCo, właściciel takich marek jak m.in. Pepsi, Lay’s i Gatorade, został sponsorem piłkarskich rozgrywek Liga Mistrzów UEFA.
więcej
|
|
Lumia 640 reklamowana jako ,,więcej niż piękny wygląd" (wideo)
Microsoft prowadzi w Polsce kampanię reklamującą smartfon Lumia 640. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann London, Carat, iProspect Polska i Isobar Polska.
więcej
|
|
Command z pierwszą dużą kampanię reklamową od Codemedia
Dom mediowy Codemedia wygrał przetarg na realizację pierwszej szeroko zakrojonej kampanii reklamowej oraz dalszą kompleksową obsługę marki Command (z portfolio firmy 3M). Będzie dla niej pracować do końca tego roku.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze śledczy o działaniu Stonogi: chuligaństwo obliczone na określoną reakcję
Biznesmen Zbigniew Stonoga opublikował na Facebooku zdjęcia akt z postępowania prowadzonego przez warszawską prokuraturę w sprawie „afery podsłuchowej”. - To chuligaństwo, obliczone na określoną reakcję - oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dziennikarze śledczy Jakub Stachowiak, Cezary Gmyz i Wojciech Czuchnowski.
więcej
|
|
Eksperci o postulatach Kukiza reformy rynku mediów: niektóre sensowne, inne nieprzemyślane (opinie)
Według opublikowanego wczoraj programu ugrupowanie Pawła Kukiza domaga się dużej reformy rynku medialnego w Polsce. Chce, by w mediach lokalnych i centralnych obowiązywały zakazy koncentracji u jednego właściciela powyżej 20 proc., a reklamy państwowych firm i instytucji nie trafiały do mediów z zagranicznym kapitałem. Pomysły Kukiza komentują dla Wirtualnemedia.pl: Paweł Nowacki, Paweł Lisicki, Bogusław Chrabota, Michał Karnowski i Sławomir Jastrzębowski.
więcej
|
|
Rusza telefonia Fakt Mobile. 15 groszy za minutę rozmowy i SMS
Ringier Axel Springer Polska uruchamia wirtualnego operatora komórkowego pod marką Fakt Mobile, który działać będzie na infrastrukturze sieci Play. Pakiety startowe dołączone zostaną do czwartkowego wydania dziennika „Fakt”.
więcej
|
|
Witold Woźniak członkiem zarządu Bauer Media Group
Witold Woźniak, prezes i dyrektor generalny Grupy Bauer w Polsce, wszedł do zarządu Bauer Media Group. Będzie podlegać bezpośrednio właścicielce medialnego koncernu Yvonne Bauer.
więcej
|
|
Paweł Lisicki: Pomysły Kukiza na reformę mediów wydają się być nieprzemyślane i nieszczęśliwe
Postulaty Pawła Kukiza to dość osobliwa mieszanka. Są tam rzeczy całkiem nie do przyjęcia, jak postulat kary za rozpowszechnianie nieprawdy. Czy to oznacza chęć przywrócenia paragrafów w prawie karnym, zgodnie z którymi karano by dziennikarzy? - zastanawia się Paweł Lisicki, redaktor naczelny tygodnika „Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Michał Karnowski: Propozycje Kukiza to mocny sygnał, że będzie walczył z medialnymi patologiami
Propozycje Pawła Kukiza trudno na razie uznać za jakiś spójny i całościowy projekt, to raczej zwrócenie uwagi na problem. A on niewątpliwie istnieje - ocenia Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota: Reforma mediów nie leży w interesie klasy politycznej, stąd Kukiz i jego postulaty
Pomysły Pawła Kukiza to najlepszy dowód zaniedbań w zakresie reformy sfery medialnej, zwłaszcza mediów publicznych. Od dawna domagamy się nowych regulacji, a ich brak potwierdza diagnozę Kukiza o „zamrożeniu” tej sfery - ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Paweł Nowacki: Postulaty Kukiza oparte są na zakazach, przebije się zdominowanie mediów przez kapitał zagraniczny
Trudno mi jest ocenić propozycje Pawła Kukiza, gdyż jest to dość nierealny program. Jeśli wyborcy dadzą mandat społeczny Kukiz może i takie zmiany wprowadzi. Sądzę jednak, że opór środowiska może być co najmniej tak silny jak dzisiejsze sondaże zaufania dla niego - ocenia Paweł Nowacki, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej” ds. online.
więcej
|
|
Stonoga tłumaczy wyciek akt: nie opublikowałem, tylko udostępniłem
Kontrowersyjny biznesmen Zbigniew Stonoga, od niedawna wydający „Gazetę Stonoga”, zamieścił na Facebooku część akt z postępowania prokuratury w sprawie tzw. afery taśmowej wywołanej publikacjami „Wprost”. Stonoga przekonuje, że jedynie udostępnił materiały wcześniej znajdujące się w internecie.
więcej
|
|
Paweł Kukiz chce reformy rynku mediów: mniejsza konsolidacja, bez reklam państwowych u zagranicznych wydawców
Według opublikowanego właśnie programu ugrupowanie Pawła Kukiza domaga się dużej reformy rynku medialnego w Polsce. Chce, by w mediach lokalnych i centralnych obowiązywały zakazy koncentracji u jednego właściciela powyżej 20 proc., a reklamy państwowych firm i instytucji nie trafiały do mediów z zagranicznym kapitałem.
więcej
|
|
,,Świat Czołgów" - wydanie specjalne ,,CD Action" dla fanów gry ,,World of Tanks"
W czwartek 11 czerwca br. w sprzedaży pojawi się wydanie specjalne miesięcznika „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) pod tytułem „Świat Czołgów: kompletny poradnik gracza”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" poszerza ofertę reklamową pakietów multimedialnych
„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła nową ofertę reklamową w aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem operacyjnym iOS, Android i Windows Phone. Poszerzeniu uległa również oferta reklamowa pakietów multimedialnych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|