Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 11 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Janusz Daszczyński nowym prezesem Telewizji Polskiej

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wybrała w środę nowy zarząd, który rozpocznie pracę po walnym zgromadzeniu. Nowym prezesem został Janusz Daszczyński, a funkcje członków zarządu pełnić będą Wiesław Rola i Marian Zalewski. więcej

 
Darmowe materiały od Reutersa to zabieg marketingowy (opinie)

Udostępnienie przez Reutersa darmowych materiałów to zabieg, który ma przywiązać odbiorców do agencji i sprawić, że w przyszłości sięgną oni po płatne treści. Takie postępowanie dużego gracza może wywołać nieco zamieszania na rynku zmierzającym do płatnego modelu korzystania z materiałów w internecie - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl przedstawiciele polskich wydawców i redakcji. więcej

 
Jesienią bez drugiej edycji show ,,Piekielny hotel" w TVN

Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie umieści drugiej edycji programu „Piekielny hotel”. Prawdopodobnie reality-show z Małgorzatą Rozenek wróci na antenę TVN wiosną przyszłego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Moderator serwisów społecznościowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/Specjalista ds. Sprzedaży

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. ofert branżowych

Ringier Axel Springer Media poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter Wideo

Xaxis poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Planner

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Project Specialist / Market Consultant with German

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative Manager

VU MAG poszukuje osoby na stanowisko
KOORDYNATOR B2B

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/ Specjalista ds. Sprzedaży

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Portfolio Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior Agency Sales Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
6,6 mln widzów ,,M jak miłość", konkurencja TVP2 bez szans

Średnio 6,63 mln widzów oglądało „M jak miłość” w sezonie 2014/2015. Serial stracił 100 tys. oglądających i zdecydowanie wygrał z konkurencją - zajmujący drugie miejsce w tym czasie Polsat miał niemal 5 mln widzów mniej. Wpływy z reklam wyniosły 111 mln zł. więcej

 
,,Fakt" nie wejdzie w polemikę ,,Gazety Wyborczej" i ,,Super Expressu". ,,Nie angażujemy się w wojenki branżowe"

Wczoraj na łamach „Super Expressu” (Murator) zadebiutował cykl „Zniszczeni przez Gazetę Wyborczą”, który jest odpowiedzią na „Osaczonych przez tabloid”, publikowanych w dzienniku Agory. - Nie będziemy angażować się w branżowe spory - zapowiada redaktor naczelny „Faktu” Robert Feluś. więcej

 
Rekordowo dużo polskich zgłoszeń w Cannes Lions 2015

Do tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions polskie firmy przesłały rekordową jak dotąd liczbę zgłoszeń - 243. Ogółem o nagrody będzie rywalizować 40,1 tys. prac z całego świata. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Branża reklamowa krytykuje ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem": oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci

Spot zamiast zachęcać do macierzyństwa potępia kobiety, które postanowiły robić karierę w swoim życiu i żyć pełną piersią. Przedstawiony w nim luksusowym dom i podróż do Tokio są oderwane od polskiej rzeczywistości, więc kampania nieodpowiednio podejmuje problem - akcję społeczną „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii i kreacji w agencjach reklamowych. więcej

Eksperci o postulatach Kukiza reformy rynku mediów: niektóre sensowne, inne nieprzemyślane (opinie)

Według opublikowanego wczoraj programu ugrupowanie Pawła Kukiza domaga się dużej reformy rynku medialnego w Polsce. Chce, by w mediach lokalnych i centralnych obowiązywały zakazy koncentracji u jednego właściciela powyżej 20 proc., a reklamy państwowych firm i instytucji nie trafiały do mediów z zagranicznym kapitałem. Pomysły Kukiza komentują dla Wirtualnemedia.pl: Paweł Nowacki, Paweł Lisicki, Bogusław Chrabota, Michał Karnowski i Sławomir Jastrzębowski. więcej

,,Gazeta Wyborcza" z cyklem o tabloidach. Naczelny ,,SE": na tej wojnie może tylko przegrać
Presspublica trafi na giełdę po przejęciu za 200 mln zł przez Gremi Media
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Janusz Daszczyński nowym prezesem Telewizji Polskiej

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wybrała w środę nowy zarząd, który rozpocznie pracę po walnym zgromadzeniu. Nowym prezesem został Janusz Daszczyński, a funkcje członków zarządu pełnić będą Wiesław Rola i Marian Zalewski. więcej

 
Jesienią bez drugiej edycji show ,,Piekielny hotel" w TVN

Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie umieści drugiej edycji programu „Piekielny hotel”. Prawdopodobnie reality-show z Małgorzatą Rozenek wróci na antenę TVN wiosną przyszłego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
6,6 mln widzów ,,M jak miłość", konkurencja TVP2 bez szans

Średnio 6,63 mln widzów oglądało „M jak miłość” w sezonie 2014/2015. Serial stracił 100 tys. oglądających i zdecydowanie wygrał z konkurencją - zajmujący drugie miejsce w tym czasie Polsat miał niemal 5 mln widzów mniej. Wpływy z reklam wyniosły 111 mln zł. więcej

 
Ponad 400 godzin transmisji z Igrzysk Europejskich w kanałach Polsatu (wideo)

W piątek 12 czerwca br. - po raz pierwszy w historii - rozpoczną się Igrzyska Europejskie, które zostaną rozegrane w stolicy Azerbejdżanu - Baku. W kanałach Polsatu znajdzie się ponad 400 godzin z tej nowej sportowej imprezy. więcej

 
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" oglądało 2,6 mln widzów. 19,5 mln zł z reklam

W minionym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” oglądało średnio 2,58 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 19,53 mln zł. więcej

 
Scripps Networks chce przejąć 100 proc. akcji TVN i wycofać ją z giełdy

Scripps Networks Interactive, który ma wkrótce przejąć pakiet kontrolny Grupy TVN, zamierza przeprowadzić wezwanie do sprzedaży 100 proc. akcji TVN i wycofać telewizyjną spółkę z warszawskiej giełdy. więcej

 
Orange i TVN rozwiązały umowę o współpracy

Orange Polska i Grupa TVN rozwiązały umowę o współpracy dotyczącą wzajemnego oferowania produktów oraz współtworzenia usług. więcej

 
Maratony z serialem ,,Usta Usta" w TVN Fabuła

Kanał TVN Fabuła w piątek 19 czerwca br. rozpocznie emisję serialu „Usta Usta”. Komediowo-obyczajowa produkcja TVN będzie prezentowana w formie czteroodcinkowych maratonów. więcej

 
TVP pokaże festiwal ,,Dwa Teatry - Sopot 2015"

Od 27 do 29 czerwca br. organizowany będzie Festiwal „Dwa Teatry - Sopot 2015”, który relacjonować będą TVP1, TVP2, TVP Gdańsk, TVP Kultura i TVP Polonia, a także Polskie Radio i portal dwateatry.tvp.pl. więcej

 
Wyścig kolarski Tour de Suisse w TVP Sport i sport.tvp.pl

W sobotę 13 czerwca br. startuje kolarski wyścig dookoła Szwajcarii Tour de Suisse, w którym udział wezmą polscy kolarze. Transmisje tego wydarzenia można oglądać w TVP Sport oraz na portalu sport.tvp.pl. więcej

 
,,Piotruś Królik" w letniej ramówce MiniMini+

1 lipca 2015 roku MiniMini+ rozpocznie emisję „Piotrusia Królika”. Co jeszcze pojawi się w letniej ramówce stacji? więcej

 
 
Reklama  
 
Rekordowo dużo polskich zgłoszeń w Cannes Lions 2015

Do tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions polskie firmy przesłały rekordową jak dotąd liczbę zgłoszeń - 243. Ogółem o nagrody będzie rywalizować 40,1 tys. prac z całego świata. więcej

 
Michał Siejak kupił od Krzysztofa Winnika udziały w NuOrder

Michał Siejak przejął udziały w spółce NuOrder, w skład której wchodzą agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media. Teraz jest jej jedynym właścicielem. więcej

 
Deutsche Telekom w międzynarodowej kampanii architektonicznie łączy ludzi

Deutsche Telekom, właściciel sieci telekomunikacyjnej T-Mobile, zaczął wizerunkową kampanię reklamową obejmującą 12 krajów europejskich, m.in. Polskę. Motto akcji brzmi: „Łączymy ludzi w Europie!”. więcej

 
,,Liczą się efekty" - mBank reklamuje usługi dla firm (wideo)

Ruszyła pierwsza od kilku lat kampania reklamująca ofertę mBanku w zakresie bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. Akcję przygotowały firmy VML Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska. więcej

 
,,Szczepimy! Zapobiegamy!" - Fundacja Aby Żyć ostrzega przez kleszczowym zapaleniem mózgu (wideo)

Fundacja Aby Żyć rozpoczęła kampanię społeczną ostrzegającą przed kleszczowym zapaleniem mózgu. Akcję „Szczepimy! Zapobiegamy!”, która potrwa do końca czerwca, przygotowała agencja D&D Communication. więcej

 
Susan Credle globalnym szefem kreacji w FCB

Susan Credle, obecnie dyrektor kreatywna agencji Leo Burnett w Stanach Zjednoczonych, będzie nowym globalnym dyrektorem kreatywnym w FCB Worldwide. więcej

 
Nietknięty makijaż wzruszonych kobiet w reklamie L'Oréal (wideo)

Na kinowym ekranie wyciskający łzy romans, na widowni szlochające kinomanki, a roli głównej nowe, wodoodporne kosmetyki - taka jest treść nowego spotu reklamowego firmy L'Oréal. więcej

 
,,Zostań #AMbasadorem" w promocji skuterów Yamaha

Zaczęła się skierowana do młodych osób promocja skuterów Yamaha, wspierana reklamami w internecie i punktach sprzedaży. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Wizard. więcej

 
Toyota przed BMW i Mercedesem - TOP 10 najcenniejszych marek motoryzacyjnych

Pomimo 2-proc. spadku wartości Toyota pozostała najcenniejszą marką motoryzacyjną świata w dziesiątej edycji badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Unique One i NuOrder z obsługą loterii paragonowej za 9 mln zł

Konsorcjum agencji Unique One i NuOrder wygrało przetarg Ministerstwa Finansów na przygotowanie kompleksową obsługę loterii paragonowej, która ma ruszyć jesienią br. więcej

 
Lowe Media zajmie się kampanią dla WWF Polska

Fundacja WWF Polska wybrała dom mediowy Lowe Media do obsługi społecznej kampanii telewizyjnej realizowanej w ramach projektu „Kampania na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów”. więcej

 
Insignia w BTL-u i internecie dla Mars Polska

Agencja Insignia rozpoczęła obsługę Mars Polska w zakresie komunikacji BTL-owej i internetowej (m.in. w social media). Pracuje m.in. dla marki Snickers. więcej

 
Wojciech Rynkiewicz: z Money.pl do Mennicy Wrocławskiej

Wojciech Rynkiewicz po dwóch latach pracy w Money.pl (od końca ub.r. należącym do Grupy Wirtualna Polska) przeszedł do Mennicy Wrocławskiej, gdzie objął nowo utworzoną funkcję managera ds. rozwoju finansowych produktów e-commerce. więcej

 
Beats 1, nowe radio Apple, promuje piosenka Pharrella Williamsa

Do internetu trafiła reklama firmy Apple z nową piosenką Pharrella Williamsa. więcej

 
Mastermind Media obsłuży mediowo kampanie Warszawy

Dom mediowy Mastermind Media wygrał przetarg władz Warszawy na planowanie i zakup mediów na potrzeby działań informacyjnych stolicy. więcej

 
Nutrilite przedłuża współpracę z AC Milan

Należąca do Amway marka Nutrilite przedłużyła umowę o współpracy z klubem piłkarskim AC Milan. Od 2008 roku jest oficjalnym dystrybutorem suplementów diety dla zawodników tego klubu. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Lech Free: zawsze free! Lego: Imagine Nike: Just .... it Durex: Extra time Absolut: Summer
 
Prasa  
 
,,Fakt" nie wejdzie w polemikę ,,Gazety Wyborczej" i ,,Super Expressu". ,,Nie angażujemy się w wojenki branżowe"

Wczoraj na łamach „Super Expressu” (Murator) zadebiutował cykl „Zniszczeni przez Gazetę Wyborczą”, który jest odpowiedzią na „Osaczonych przez tabloid”, publikowanych w dzienniku Agory. - Nie będziemy angażować się w branżowe spory - zapowiada redaktor naczelny „Faktu” Robert Feluś. więcej

 
Dziennikarze gazety na Kajmanach po artykułach o korupcji w FIFA musieli uciekać za granicę

Małżeństwo dziennikarzy Vicki i David Legge po opublikowaniu w gazecie „Cayman Compass” artykułów na temat powiązań Kajmanów z aferą korupcyjną w FIFA musiało uciekać na Florydę. - Wytworzono wokół nas taką atmosferę strachu, że musieliśmy poszukać bezpieczniejszego miejsca - stwierdził David Legge. więcej

 
Witold Trzciński przeszedł z Gremi do Polska Press Grupy

Witold Trzciński został zastępcą dyrektora biura reklamy internetowej Polska Press Grupy. Do niedawna był dyrektorem biura reklamy Gremi Business Communication. więcej

 
,,Scooby - Doo!" na czele magazynów dziecięcych. ,,Monster High" o 62 proc. w dół

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Scooby - Doo!”, który wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Najwięcej zyskała „Księżniczka”, zaś najwięcej stracił „Monster High”. więcej

 
Sztabińska, Chrabota, Feluś i Jastrzębowski laureatami 26. edycji Honorowych Medali Europejskich

Redaktorzy naczelni ogólnopolskich dzienników odebrali Honorowe Medale Europejskie podczas gali zorganizowanej przez Business Centre Club. Nagrodzeni zostali Jadwiga Sztabińska, Bogusław Chrabota, Robert Feluś i Sławomir Jastrzębowski. więcej

 
Jedynki  
 
 
Uroda Życia - 2015-06-11 Twój Styl - 2015-06-11 Marie Claire - 2015-06-10 Harper's Bazaar (świat) - 2015-06-10 Top Gear - 2015-06-10
 
Internet  
 
Darmowe materiały od Reutersa to zabieg marketingowy (opinie)

Udostępnienie przez Reutersa darmowych materiałów to zabieg, który ma przywiązać odbiorców do agencji i sprawić, że w przyszłości sięgną oni po płatne treści. Takie postępowanie dużego gracza może wywołać nieco zamieszania na rynku zmierzającym do płatnego modelu korzystania z materiałów w internecie - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl przedstawiciele polskich wydawców i redakcji. więcej

 
Ponad połowa wpływów reklamowych Facebooka spoza USA

Po raz pierwszy w historii Facebooka przychody serwisu związane z reklamą w większym stopniu pochodzą z rynków zagranicznych niż ze Stanów Zjednoczonych. Motorem tego wzrostu jest Azja. więcej

 
Marcin Zaremba: z Senfino na szefa oferty PizzaPortal.pl

Marcin Zaremba objął funkcję head of product w PizzaPortal.pl, serwisie do zamawiania jedzenia online. Ostatnio był członkiem zarządu w Senfino, a wcześniej pracował m.in. w Lovemobile i Grupie o2. więcej

 
Spotify z 75 mln użytkowników jest warte ponad 8,5 mld dolarów

Serwis Spotify ogłosił, że liczba jego użytkowników osiągnęła 75 milionów, a płacących subskrybentów - 20 milionów. Platforma pozyskała też 526 mln dolarów z ostatniej rundy dofinansowania i obecnie jej wartość jest szacowana na 8,53 mld dolarów. więcej

 
Facebook tłumaczy, dlaczego zablokował fanpage ,,Gazety Stonoga" z aktami z afery podsłuchowej

Serwis Facebook zablokował dostęp do fanpage’a „Gazety Stonoga”, na którym Zbigniew S. zamieścił fotokopie akt związanych ze śledztwem w sprawie afery podsłuchowej. - Współpracujemy z organami ścigania, aby zapewnić bezpieczeństwo osobom korzystającym z Facebooka - informuje w komunikacie polskie biuro serwisu. więcej

 
Michał Kramarz szefem startupów w Google Polska

Michał Kramarz objął stanowisko head of startups, export & entrepreneurship development w polskim biurze Google - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Redakcja Sport.pl zaczyna korzystać z aplikacji Snapchat

Użytkownicy aplikacji Snapchat, którzy dodadzą do znajomych Sport.pl (Grupa Gazeta.pl) otrzymają snapy wysyłane przez dziennikarzy serwisu w trakcie najważniejszych wydarzeń sportowych. Na początek będą oni relacjonować sobotni mecz piłkarski Polska - Gruzja. więcej

 
7 mln internetowych PIT-ów za 2014 r. Rząd dalej będzie modernizował administrację podatkową

Szybciej i bezpieczniej – Ministerstwo Finansów wychodzi naprzeciw oczekiwaniom podatników i usprawnia internetową administrację podatkową. Ponadto unowocześnia kontakt podatnika z fiskusem. Załatwianie spraw w dowolnym urzędzie skarbowym czy osobisty pomocnik startującego mikroprzedsiębiorcy to najważniejsze zmiany, jakie przyjął Sejm 27 maja br., uchwalając rządowy projekt ustawy o administracji podatkowej. Niektóre z nowości zaczną obowiązywać już na jesieni. więcej

 
Public Relations  
 
Wicenaczelny ,,Niedzieli" ks. Paweł Rytel-Andrianik rzecznikiem Episkopatu
 
Sigma International wypromuje InterAlnet
 
Pałac na Wodzie postawił na 38PR & Content Communication
 
Technologie  
 
Deutsche Telekom w międzynarodowej kampanii architektonicznie łączy ludzi
 
Orange i TVN rozwiązały umowę o współpracy
 
50 Helium Plus i 55 Helium Plus - nowe smartfony od Archos za 529 zł i 619 zł (wideo)
 
Koniec Mobile Vikings Polska? ,,Mamy się dobrze, nie będzie powtórki z Holandii" (wideo)
 
Plus: nowe internetowe pakiety roamingowe w ofertach prepaid i mix
 
Lynk.pl - nowa aplikacja transportowa w Trójmieście
 
Gospodarka  
 
Toyota przed BMW i Mercedesem - TOP 10 najcenniejszych marek motoryzacyjnych
 
7 mln internetowych PIT-ów za 2014 r. Rząd dalej będzie modernizował administrację podatkową
 
Rząd zapowiada zmiany w urzędach skarbowych. Lepsza obsługa podatników i jednolite interpretacje
 
Podatek od przychodu z prywatnego użytkowania auta służbowego nalicza się i opłaca z dołu
 
Co hamuje innowacyjność? Wysokie koszty pracy
 
Unilever: dzięki rozwiązaniom przyjaznym środowisku zaoszczędziliśmy 400 mln euro
 
Należy unikać hotelików, moteluksów i pensjonacików. Sama liczba gwiazdek nie powinna turystom wystarczać
 
Jak leczyć raka skóry? Onkolodzy mówią o przełomie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Oto nowy zwiastun filmu "Spectre" (wideo)
 
Wraca "Z archiwum X". Zobacz Muldera i Scully
 
Beats 1, nowe radio Apple, promuje piosenka Pharrella Williamsa
 
Magnificent Muttley, Muchy i Young Guns wystąpią na Jarocin Festiwal
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Power"
 
Patricia Kazadi zagra w "Bodo", nowym serialu TVP1 o Eugeniuszu Bodo
 
TVP pokaże festiwal ,,Dwa Teatry - Sopot 2015"
 
Blog  
 
Panie Stonoga - dziękuję! - Ewaryst Fedorowicz
 
Rynek mediów publicznych - ewolucja 2015 i rewolucja 2016? - Zbigniew Brzeziński
 
Tłuste koty - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Zły czas prezydenta Komorowskiego - Andrzej Bober
 
Co widać przez lufcik - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl