|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 11 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Janusz Daszczyński nowym prezesem Telewizji Polskiej
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wybrała w środę nowy zarząd, który rozpocznie pracę po walnym zgromadzeniu. Nowym prezesem został Janusz Daszczyński, a funkcje członków zarządu pełnić będą Wiesław Rola i Marian Zalewski.
więcej
|
|
Darmowe materiały od Reutersa to zabieg marketingowy (opinie)
Udostępnienie przez Reutersa darmowych materiałów to zabieg, który ma przywiązać odbiorców do agencji i sprawić, że w przyszłości sięgną oni po płatne treści. Takie postępowanie dużego gracza może wywołać nieco zamieszania na rynku zmierzającym do płatnego modelu korzystania z materiałów w internecie - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl przedstawiciele polskich wydawców i redakcji.
więcej
|
|
Jesienią bez drugiej edycji show ,,Piekielny hotel" w TVN
Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie umieści drugiej edycji programu „Piekielny hotel”. Prawdopodobnie reality-show z Małgorzatą Rozenek wróci na antenę TVN wiosną przyszłego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6,6 mln widzów ,,M jak miłość", konkurencja TVP2 bez szans
Średnio 6,63 mln widzów oglądało „M jak miłość” w sezonie 2014/2015. Serial stracił 100 tys. oglądających i zdecydowanie wygrał z konkurencją - zajmujący drugie miejsce w tym czasie Polsat miał niemal 5 mln widzów mniej. Wpływy z reklam wyniosły 111 mln zł.
więcej |
|
,,Fakt" nie wejdzie w polemikę ,,Gazety Wyborczej" i ,,Super Expressu". ,,Nie angażujemy się w wojenki branżowe"
Wczoraj na łamach „Super Expressu” (Murator) zadebiutował cykl „Zniszczeni przez Gazetę Wyborczą”, który jest odpowiedzią na „Osaczonych przez tabloid”, publikowanych w dzienniku Agory. - Nie będziemy angażować się w branżowe spory - zapowiada redaktor naczelny „Faktu” Robert Feluś.
więcej |
|
Rekordowo dużo polskich zgłoszeń w Cannes Lions 2015
Do tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions polskie firmy przesłały rekordową jak dotąd liczbę zgłoszeń - 243. Ogółem o nagrody będzie rywalizować 40,1 tys. prac z całego świata.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Branża reklamowa krytykuje ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem": oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci
Spot zamiast zachęcać do macierzyństwa potępia kobiety, które postanowiły robić karierę w swoim życiu i żyć pełną piersią. Przedstawiony w nim luksusowym dom i podróż do Tokio są oderwane od polskiej rzeczywistości, więc kampania nieodpowiednio podejmuje problem - akcję społeczną „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii i kreacji w agencjach reklamowych.
więcej
|
Eksperci o postulatach Kukiza reformy rynku mediów: niektóre sensowne, inne nieprzemyślane (opinie)
Według opublikowanego wczoraj programu ugrupowanie Pawła Kukiza domaga się dużej reformy rynku medialnego w Polsce. Chce, by w mediach lokalnych i centralnych obowiązywały zakazy koncentracji u jednego właściciela powyżej 20 proc., a reklamy państwowych firm i instytucji nie trafiały do mediów z zagranicznym kapitałem. Pomysły Kukiza komentują dla Wirtualnemedia.pl: Paweł Nowacki, Paweł Lisicki, Bogusław Chrabota, Michał Karnowski i Sławomir Jastrzębowski.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z cyklem o tabloidach. Naczelny ,,SE": na tej wojnie może tylko przegrać
|
Presspublica trafi na giełdę po przejęciu za 200 mln zł przez Gremi Media
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Janusz Daszczyński nowym prezesem Telewizji Polskiej
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wybrała w środę nowy zarząd, który rozpocznie pracę po walnym zgromadzeniu. Nowym prezesem został Janusz Daszczyński, a funkcje członków zarządu pełnić będą Wiesław Rola i Marian Zalewski.
więcej
|
|
Jesienią bez drugiej edycji show ,,Piekielny hotel" w TVN
Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie umieści drugiej edycji programu „Piekielny hotel”. Prawdopodobnie reality-show z Małgorzatą Rozenek wróci na antenę TVN wiosną przyszłego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
6,6 mln widzów ,,M jak miłość", konkurencja TVP2 bez szans
Średnio 6,63 mln widzów oglądało „M jak miłość” w sezonie 2014/2015. Serial stracił 100 tys. oglądających i zdecydowanie wygrał z konkurencją - zajmujący drugie miejsce w tym czasie Polsat miał niemal 5 mln widzów mniej. Wpływy z reklam wyniosły 111 mln zł.
więcej
|
|
Ponad 400 godzin transmisji z Igrzysk Europejskich w kanałach Polsatu (wideo)
W piątek 12 czerwca br. - po raz pierwszy w historii - rozpoczną się Igrzyska Europejskie, które zostaną rozegrane w stolicy Azerbejdżanu - Baku. W kanałach Polsatu znajdzie się ponad 400 godzin z tej nowej sportowej imprezy.
więcej
|
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" oglądało 2,6 mln widzów. 19,5 mln zł z reklam
W minionym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” oglądało średnio 2,58 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 19,53 mln zł.
więcej
|
|
Scripps Networks chce przejąć 100 proc. akcji TVN i wycofać ją z giełdy
Scripps Networks Interactive, który ma wkrótce przejąć pakiet kontrolny Grupy TVN, zamierza przeprowadzić wezwanie do sprzedaży 100 proc. akcji TVN i wycofać telewizyjną spółkę z warszawskiej giełdy.
więcej
|
|
Orange i TVN rozwiązały umowę o współpracy
Orange Polska i Grupa TVN rozwiązały umowę o współpracy dotyczącą wzajemnego oferowania produktów oraz współtworzenia usług.
więcej
|
|
Maratony z serialem ,,Usta Usta" w TVN Fabuła
Kanał TVN Fabuła w piątek 19 czerwca br. rozpocznie emisję serialu „Usta Usta”. Komediowo-obyczajowa produkcja TVN będzie prezentowana w formie czteroodcinkowych maratonów.
więcej
|
|
TVP pokaże festiwal ,,Dwa Teatry - Sopot 2015"
Od 27 do 29 czerwca br. organizowany będzie Festiwal „Dwa Teatry - Sopot 2015”, który relacjonować będą TVP1, TVP2, TVP Gdańsk, TVP Kultura i TVP Polonia, a także Polskie Radio i portal dwateatry.tvp.pl.
więcej
|
|
Wyścig kolarski Tour de Suisse w TVP Sport i sport.tvp.pl
W sobotę 13 czerwca br. startuje kolarski wyścig dookoła Szwajcarii Tour de Suisse, w którym udział wezmą polscy kolarze. Transmisje tego wydarzenia można oglądać w TVP Sport oraz na portalu sport.tvp.pl.
więcej
|
|
,,Piotruś Królik" w letniej ramówce MiniMini+
1 lipca 2015 roku MiniMini+ rozpocznie emisję „Piotrusia Królika”. Co jeszcze pojawi się w letniej ramówce stacji?
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rekordowo dużo polskich zgłoszeń w Cannes Lions 2015
Do tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions polskie firmy przesłały rekordową jak dotąd liczbę zgłoszeń - 243. Ogółem o nagrody będzie rywalizować 40,1 tys. prac z całego świata.
więcej
|
|
Michał Siejak kupił od Krzysztofa Winnika udziały w NuOrder
Michał Siejak przejął udziały w spółce NuOrder, w skład której wchodzą agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media. Teraz jest jej jedynym właścicielem.
więcej
|
|
Deutsche Telekom w międzynarodowej kampanii architektonicznie łączy ludzi
Deutsche Telekom, właściciel sieci telekomunikacyjnej T-Mobile, zaczął wizerunkową kampanię reklamową obejmującą 12 krajów europejskich, m.in. Polskę. Motto akcji brzmi: „Łączymy ludzi w Europie!”.
więcej
|
|
,,Liczą się efekty" - mBank reklamuje usługi dla firm (wideo)
Ruszyła pierwsza od kilku lat kampania reklamująca ofertę mBanku w zakresie bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. Akcję przygotowały firmy VML Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Szczepimy! Zapobiegamy!" - Fundacja Aby Żyć ostrzega przez kleszczowym zapaleniem mózgu (wideo)
Fundacja Aby Żyć rozpoczęła kampanię społeczną ostrzegającą przed kleszczowym zapaleniem mózgu. Akcję „Szczepimy! Zapobiegamy!”, która potrwa do końca czerwca, przygotowała agencja D&D Communication.
więcej
|
|
Susan Credle globalnym szefem kreacji w FCB
Susan Credle, obecnie dyrektor kreatywna agencji Leo Burnett w Stanach Zjednoczonych, będzie nowym globalnym dyrektorem kreatywnym w FCB Worldwide.
więcej
|
|
Nietknięty makijaż wzruszonych kobiet w reklamie L'Oréal (wideo)
Na kinowym ekranie wyciskający łzy romans, na widowni szlochające kinomanki, a roli głównej nowe, wodoodporne kosmetyki - taka jest treść nowego spotu reklamowego firmy L'Oréal.
więcej
|
|
,,Zostań #AMbasadorem" w promocji skuterów Yamaha
Zaczęła się skierowana do młodych osób promocja skuterów Yamaha, wspierana reklamami w internecie i punktach sprzedaży. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Wizard.
więcej
|
|
Toyota przed BMW i Mercedesem - TOP 10 najcenniejszych marek motoryzacyjnych
Pomimo 2-proc. spadku wartości Toyota pozostała najcenniejszą marką motoryzacyjną świata w dziesiątej edycji badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown.
więcej
|
|
Unique One i NuOrder z obsługą loterii paragonowej za 9 mln zł
Konsorcjum agencji Unique One i NuOrder wygrało przetarg Ministerstwa Finansów na przygotowanie kompleksową obsługę loterii paragonowej, która ma ruszyć jesienią br.
więcej
|
|
Lowe Media zajmie się kampanią dla WWF Polska
Fundacja WWF Polska wybrała dom mediowy Lowe Media do obsługi społecznej kampanii telewizyjnej realizowanej w ramach projektu „Kampania na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów”.
więcej
|
|
Insignia w BTL-u i internecie dla Mars Polska
Agencja Insignia rozpoczęła obsługę Mars Polska w zakresie komunikacji BTL-owej i internetowej (m.in. w social media). Pracuje m.in. dla marki Snickers.
więcej
|
|
Wojciech Rynkiewicz: z Money.pl do Mennicy Wrocławskiej
Wojciech Rynkiewicz po dwóch latach pracy w Money.pl (od końca ub.r. należącym do Grupy Wirtualna Polska) przeszedł do Mennicy Wrocławskiej, gdzie objął nowo utworzoną funkcję managera ds. rozwoju finansowych produktów e-commerce.
więcej
|
|
Beats 1, nowe radio Apple, promuje piosenka Pharrella Williamsa
Do internetu trafiła reklama firmy Apple z nową piosenką Pharrella Williamsa.
więcej
|
|
Mastermind Media obsłuży mediowo kampanie Warszawy
Dom mediowy Mastermind Media wygrał przetarg władz Warszawy na planowanie i zakup mediów na potrzeby działań informacyjnych stolicy.
więcej
|
|
Nutrilite przedłuża współpracę z AC Milan
Należąca do Amway marka Nutrilite przedłużyła umowę o współpracy z klubem piłkarskim AC Milan. Od 2008 roku jest oficjalnym dystrybutorem suplementów diety dla zawodników tego klubu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" nie wejdzie w polemikę ,,Gazety Wyborczej" i ,,Super Expressu". ,,Nie angażujemy się w wojenki branżowe"
Wczoraj na łamach „Super Expressu” (Murator) zadebiutował cykl „Zniszczeni przez Gazetę Wyborczą”, który jest odpowiedzią na „Osaczonych przez tabloid”, publikowanych w dzienniku Agory. - Nie będziemy angażować się w branżowe spory - zapowiada redaktor naczelny „Faktu” Robert Feluś.
więcej
|
|
Dziennikarze gazety na Kajmanach po artykułach o korupcji w FIFA musieli uciekać za granicę
Małżeństwo dziennikarzy Vicki i David Legge po opublikowaniu w gazecie „Cayman Compass” artykułów na temat powiązań Kajmanów z aferą korupcyjną w FIFA musiało uciekać na Florydę. - Wytworzono wokół nas taką atmosferę strachu, że musieliśmy poszukać bezpieczniejszego miejsca - stwierdził David Legge.
więcej
|
|
Witold Trzciński przeszedł z Gremi do Polska Press Grupy
Witold Trzciński został zastępcą dyrektora biura reklamy internetowej Polska Press Grupy. Do niedawna był dyrektorem biura reklamy Gremi Business Communication.
więcej
|
|
,,Scooby - Doo!" na czele magazynów dziecięcych. ,,Monster High" o 62 proc. w dół
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Scooby - Doo!”, który wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Najwięcej zyskała „Księżniczka”, zaś najwięcej stracił „Monster High”.
więcej
|
|
Sztabińska, Chrabota, Feluś i Jastrzębowski laureatami 26. edycji Honorowych Medali Europejskich
Redaktorzy naczelni ogólnopolskich dzienników odebrali Honorowe Medale Europejskie podczas gali zorganizowanej przez Business Centre Club. Nagrodzeni zostali Jadwiga Sztabińska, Bogusław Chrabota, Robert Feluś i Sławomir Jastrzębowski.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Darmowe materiały od Reutersa to zabieg marketingowy (opinie)
Udostępnienie przez Reutersa darmowych materiałów to zabieg, który ma przywiązać odbiorców do agencji i sprawić, że w przyszłości sięgną oni po płatne treści. Takie postępowanie dużego gracza może wywołać nieco zamieszania na rynku zmierzającym do płatnego modelu korzystania z materiałów w internecie - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl przedstawiciele polskich wydawców i redakcji.
więcej
|
|
Ponad połowa wpływów reklamowych Facebooka spoza USA
Po raz pierwszy w historii Facebooka przychody serwisu związane z reklamą w większym stopniu pochodzą z rynków zagranicznych niż ze Stanów Zjednoczonych. Motorem tego wzrostu jest Azja.
więcej
|
|
Marcin Zaremba: z Senfino na szefa oferty PizzaPortal.pl
Marcin Zaremba objął funkcję head of product w PizzaPortal.pl, serwisie do zamawiania jedzenia online. Ostatnio był członkiem zarządu w Senfino, a wcześniej pracował m.in. w Lovemobile i Grupie o2.
więcej
|
|
Spotify z 75 mln użytkowników jest warte ponad 8,5 mld dolarów
Serwis Spotify ogłosił, że liczba jego użytkowników osiągnęła 75 milionów, a płacących subskrybentów - 20 milionów. Platforma pozyskała też 526 mln dolarów z ostatniej rundy dofinansowania i obecnie jej wartość jest szacowana na 8,53 mld dolarów.
więcej
|
|
Facebook tłumaczy, dlaczego zablokował fanpage ,,Gazety Stonoga" z aktami z afery podsłuchowej
Serwis Facebook zablokował dostęp do fanpage’a „Gazety Stonoga”, na którym Zbigniew S. zamieścił fotokopie akt związanych ze śledztwem w sprawie afery podsłuchowej. - Współpracujemy z organami ścigania, aby zapewnić bezpieczeństwo osobom korzystającym z Facebooka - informuje w komunikacie polskie biuro serwisu.
więcej
|
|
Michał Kramarz szefem startupów w Google Polska
Michał Kramarz objął stanowisko head of startups, export & entrepreneurship development w polskim biurze Google - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Redakcja Sport.pl zaczyna korzystać z aplikacji Snapchat
Użytkownicy aplikacji Snapchat, którzy dodadzą do znajomych Sport.pl (Grupa Gazeta.pl) otrzymają snapy wysyłane przez dziennikarzy serwisu w trakcie najważniejszych wydarzeń sportowych. Na początek będą oni relacjonować sobotni mecz piłkarski Polska - Gruzja.
więcej
|
|
7 mln internetowych PIT-ów za 2014 r. Rząd dalej będzie modernizował administrację podatkową
Szybciej i bezpieczniej – Ministerstwo Finansów wychodzi naprzeciw oczekiwaniom podatników i usprawnia internetową administrację podatkową. Ponadto unowocześnia kontakt podatnika z fiskusem. Załatwianie spraw w dowolnym urzędzie skarbowym czy osobisty pomocnik startującego mikroprzedsiębiorcy to najważniejsze zmiany, jakie przyjął Sejm 27 maja br., uchwalając rządowy projekt ustawy o administracji podatkowej. Niektóre z nowości zaczną obowiązywać już na jesieni.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|