Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 12 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
KRRiT zatwierdzi nowy zarząd TVP? Eksperci: trudna decyzja (opinie)

Osoby zarekomendowane przez rade nadzorczą do nowego zarządu Telewizji Polskiej są kojarzone z konkretnymi partiami politycznymi, a telewizja publiczna potrzebuje absolutnie nowego oddechu - wybór RN TVP oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wiesław Godzic, Andrzej Urbański i Robert Kwiatkowski. więcej

 
Radio Szczecin spiera się z RMF FM o hasło ,,W domu, w pracy, w samochodzie"

Radio Szczecin uważa, że RMF FM skopiowało hasło antenowe „W domu, w pracy, w samochodzie”, które szczecińska rozgłośnia zaczęła używać w zeszłym roku. - RMF FM wykorzystuje to hasło od 2007 roku - ripostuje krakowska stacja. więcej

 
Po krytycznych reportażach dziennikarze TVP Sport bez akredytacji na walne zgromadzenie PZPS

Polski Związek Piłki Siatkowej odmówił akredytacji dziennikarzom Telewizji Polskiej, która w ostatnim czasie wyemitowała dwa reportaże krytykujące PZPS za organizację zeszłorocznych mistrzostw świata. - Jest to ewidentna represja - uważa Marian Kubalica, wicedyrektor TVP Sport. - TVP prowadzi instytucjonalną wrogą politykę informacyjną wobec PZPS, a udzielenie akredytacji to uprawnienie, a nie obowiązek - uzasadnia Związek. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Moderator serwisów społecznościowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/Specjalista ds. Sprzedaży

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Project Specialist / Market Consultant with German

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative Manager

VU MAG poszukuje osoby na stanowisko
KOORDYNATOR B2B

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/ Specjalista ds. Sprzedaży

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Portfolio Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior Agency Sales Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Na dobre i na złe" z 5,3 mln widzów pokonało konkurencję. 45,1 mln zł z reklam

Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” oglądało średnio 5,27 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 45,08 mln zł. więcej

 
Rosną wydatki na internet rzeczy w Polsce, ponad 3 mld dolarów w 2018 roku

Firma analityczna IDC szacuje, że w latach 2014-2018 wydatki na internet rzeczy (IoT) na polskim rynku zostaną podwojone i ostatecznie osiągną poziom 3,1 miliarda dolarów. Najbardziej obiecujące segmenty to monitoring floty, inteligentne sieci energetyczne oraz urządzenia domowe. więcej

 
Miesięczniki luksusowe tracą czytelników. Tylko ,,Twój Styl" zyskuje, ,,Women's Health" w czołówce

W I kwartale br. spadła sprzedaż prawie wszystkich miesięczników luksusowych i shoppingowych, a najwięcej straciły „Shape” i „InStyle”. Wzrost zanotował tylko „Twój Styl”, który umocnił się na pozycji lidera. W czołówce znalazł się magazyn „Women’s Health”, wcześniej dwumiesięcznik. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jesienią bez drugiej edycji show ,,Piekielny hotel" w TVN

Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie umieści drugiej edycji programu „Piekielny hotel”. Prawdopodobnie reality-show z Małgorzatą Rozenek wróci na antenę TVN wiosną przyszłego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Branża reklamowa krytykuje ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem": oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci

Spot zamiast zachęcać do macierzyństwa potępia kobiety, które postanowiły robić karierę w swoim życiu i żyć pełną piersią. Przedstawiony w nim luksusowym dom i podróż do Tokio są oderwane od polskiej rzeczywistości, więc kampania nieodpowiednio podejmuje problem - akcję społeczną „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii i kreacji w agencjach reklamowych. więcej

Eksperci o postulatach Kukiza reformy rynku mediów: niektóre sensowne, inne nieprzemyślane (opinie)
,,Gazeta Wyborcza" z cyklem o tabloidach. Naczelny ,,SE": na tej wojnie może tylko przegrać
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
KRRiT zatwierdzi nowy zarząd TVP? Eksperci: trudna decyzja (opinie)

Osoby zarekomendowane przez rade nadzorczą do nowego zarządu Telewizji Polskiej są kojarzone z konkretnymi partiami politycznymi, a telewizja publiczna potrzebuje absolutnie nowego oddechu - wybór RN TVP oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wiesław Godzic, Andrzej Urbański i Robert Kwiatkowski. więcej

 
Po krytycznych reportażach dziennikarze TVP Sport bez akredytacji na walne zgromadzenie PZPS

Polski Związek Piłki Siatkowej odmówił akredytacji dziennikarzom Telewizji Polskiej, która w ostatnim czasie wyemitowała dwa reportaże krytykujące PZPS za organizację zeszłorocznych mistrzostw świata. - Jest to ewidentna represja - uważa Marian Kubalica, wicedyrektor TVP Sport. - TVP prowadzi instytucjonalną wrogą politykę informacyjną wobec PZPS, a udzielenie akredytacji to uprawnienie, a nie obowiązek - uzasadnia Związek. więcej

 
,,Na dobre i na złe" z 5,3 mln widzów pokonało konkurencję. 45,1 mln zł z reklam

Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” oglądało średnio 5,27 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 45,08 mln zł. więcej

 
Tylko milion widzów serialu ,,Uwikłani". Jedynka przegrała z konkurencją

Nowy serial „Uwikłani” oglądało średnio 1 mln widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,36 mln zł. więcej

 
,,Na sygnale 3" zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją

Trzeci sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,72 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła miejsce drugie. Wpływy z reklam wyniosły 8,69 mln zł. więcej

 
Adam Piotrowicz awansował w TVN Media

Adam Piotrowicz po roku pracy w TVN Media awansował na kierownicze stanowisko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Andrzej Urbański: Telewizja Polska nadal będzie grać w jednej bajce z Platformą Obywatelską

W wyborze nowego zarządu Telewizji Polskiej nie chodzi o gwałtowne zmiany u publicznego nadawcy tylko o to, kto umocnił tam swoje wpływy. Umocniła je Ewa Kopacz w odróżnieniu od słabnącego Bronisława Komorowskiego - ocenia Andrzej Urbański, były prezes TVP. więcej

 
Dwa razy więcej ,,Mody na sukces" w Player.pl

Serwis Player.pl od minionego poniedziałku udostępnia w każdym tygodniu nie pięć, a dziesięć odcinków amerykańskiego serialu „Moda na sukces”. więcej

 
Robert Kwiatkowski: Brak Odorowicz, Wekslera i Kozaka w konkursie jest kłopotliwy dla KRRiT

Cała trójka zarekomendowana przez radę nadzorczą do zarządu TVP to ludzie obeznani z mediami publicznymi, o długim stażu pracy w tych mediach. Ale jest to rozstrzygnięcie, które idzie w poprzek głoszonej przez KRRiT koncepcji jednoosobowych zarządów - ocenia Robert Kwiatkowski, były prezes Telewizji Polskiej. więcej

 
Pełny pakiet Canal+ w Multimedia Polska od 49 zł miesięcznie

Sieć Multimedia Polska ujawniła ofertę nowych pakietów Canal+ Select i Canal+ Prestige, które cennikowo kosztują odpowiednio 69 zł i 79 zł miesięcznie. W promocji większy pakiet dostępny jest już w cenie 49 zł co miesiąc. więcej

 
Wiesław Godzic: telewizja publiczna potrzebuje absolutnie nowego oddechu

Nie podoba mi się skład nowego zarządu TVP, który zaproponowała rada nadzorcza. Najlepsze efekty w telewizji publicznej da ktoś „z zewnątrz”, ktoś z wykluczonej trójki Odorowicz, Weksler i Kozak. Byłaby to szansa na odpolitycznienie w najgłębszym rozumieniu - ocenia medioznawca prof. Wiesław Godzic. więcej

 
Ekstraklasa pozostaje w Canal+. Część meczów też w Eurosporcie

Ekstraklasa w kolejnych latach nadal pokazywana będzie w kanałach Canal+, należących do platformy nc+. Część spotkań trafi też na antenę Eurosportu 2. Taka jest ostateczna decyzja władz spółki Ekstraklasa, o której poinformował „Przegląd Sportowy”. więcej

 
nc+ z nowym systemem ,,Moje nc+" i magazynem internetowym

Platforma nc+ unowocześniła serwis przeznaczony do kontaktu z abonentami „Moje nc+” oraz wprowadziła internetowy magazyn i program telewizyjny na stronie program.ncplus.pl. więcej

 
83. edycja wyścigu Le Mans w Eurosporcie. Weźmie w nim udział Jakub Giermaziak

W sobotę 13 czerwca zorganizowana zostanie 83. edycja wyścigu Le Mans, który kanał Eurosport będzie relacjonował na żywo przez całą dobę. W wyścigu udział weźmie polski zawodnik Jakub Giermaziak. więcej

 
Powstanie piąty sezon serialu "Odcinki"

Serial "Odcinki" doczeka się piątego sezonu. Produkcja wróci na antenę Showtime. więcej

 
CNN liderem wśród marek informacyjnych w Europie

CNN pozostaje liderem wśród największych międzynarodowych marek informacyjnych w Europie - wynika z badania Ipsos Affluent Survey Europe za 2014 rok. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Szczecin spiera się z RMF FM o hasło ,,W domu, w pracy, w samochodzie"

Radio Szczecin uważa, że RMF FM skopiowało hasło antenowe „W domu, w pracy, w samochodzie”, które szczecińska rozgłośnia zaczęła używać w zeszłym roku. - RMF FM wykorzystuje to hasło od 2007 roku - ripostuje krakowska stacja. więcej

 
Iwona Kutyna serwisantką radiowej Czwórki

Iwona Kutyna od czerwca br. dołączyła do zespołu radiowej Czwórki, gdzie czyta serwisy informacyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Merkury korzysta ze Snapchata

Polskie Radio Merkury trzykrotnie w ciągu dnia będzie umieszczać materiały na nowo utworzonym koncie w serwisie Snapchat. Obsługą aplikacji zajmuje się redakcja nowych mediów. więcej

 
Eurozet szuka agencji do wypromowania konkursu ,,Europa to my"

Eurozet, który wspólnie z TVP1 i Ministerstwem Infrastruktury realizuje projekt „Europa to my” szuka agencji do przeprowadzenia jego kampanii promocyjnej. więcej

 
Radio Wawa zaczęło nadawać w Gdańsku

Radio Wawa w czwartek 11 czerwca br. rozpoczęło nadawanie programu z nadajnika w Gdańsku. To dwunaste miasto, w którym słuchać można rozgłośni. więcej

 
Reklama  
 
Media Direction Group tworzy Resolution Media z Robertem Niebrzydowskim na czele

Media Direction Group tworzy nową markę w swoich strukturach - Resolution Media. Jej zespołem pokieruje Robert Niebrzydowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
KER: reklama Saturna z (k)ratami babci nie ośmiesza starszych ludzi

Spot elektromarketów Saturn (Media Satrun Holding) ze słabo słyszącą babcią utrzymany jest w konwencji żartu i trudno dopatrzyć się w niej  utrwalania negatywnych stereotypów poprzez przedmiotowe traktowanie osób starszych - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Interaktywny billboard Fiata pomaga parkować (wideo)

Agencja Leo Burnett Germany wykorzystała w nowej kampanii Fiata interaktywny billboard, który pomaga kierowcom parkować równolegle do osi jezdni. więcej

 
Adam Piotrowicz awansował w TVN Media

Adam Piotrowicz po roku pracy w TVN Media awansował na kierownicze stanowisko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Hubert Jędrys: z MEC do MediaCom Warszawa

Do zespołu domu mediowego MediaCom Warszawa dołączył Hubert Jędrys, obejmując stanowisko business directora. Przeszedł z MEC, gdzie pracował 15 lat. więcej

 
Agnieszka Krynicka, Jakub Karaś i Karol Cichoń w Lowe Warsaw

Agencja Lowe Warsaw wzmacnia zespoły obsługi klienta i digital. Pracę w nich rozpoczęli Agnieszka Krynicka, Jakub Karaś i Karol Cichoń. więcej

 
Będzie kolejna rządowa kampania o skutkach jazdy po alkoholu

Ministerstwo Infrastruktury szykuje kampanię społeczną dotyczącą prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu. Resort szuka agencji, która przygotuje kreacje reklam telewizyjnych i radiowych oraz  plakatu oraz opracuje hasło przewodnie akcji. więcej

 
,,Każdego dnia możesz więcej" w kampanii Suzuki (wideo)

Rozpoczęła się kampania Suzuki pod hasłem „Każdego dnia możesz więcej” reklamująca modele Swift, SX4 S-Cross i Vitara. Akcję przygotowały firmy marketingowe Communication Unlimited i Value Media. więcej

 
,,Odkryj inny wymiar wakacji" w reklamach Travelplanet.pl (wideo)

Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa serwisu Travelplanet.pl. Akcja, przygotowana przez firmy Bistro Films i Infinity Media, jest prowadzona w telewizji. więcej

 
Eurozet szuka agencji do wypromowania konkursu ,,Europa to my"

Eurozet, który wspólnie z TVP1 i Ministerstwem Infrastruktury realizuje projekt „Europa to my” szuka agencji do przeprowadzenia jego kampanii promocyjnej. więcej

 
Lech Poznań o reklamowych podziękowaniach dla warszawskich kibiców: szczere, a nie uszczypliwe

Lech Poznań, który w weekend zdobył piłkarskie mistrzostwo Polski po zaciętej rywalizacji z Legią Warszawa, wywiesił w stolicy reklamy z hasłem „Dziękujemy kibicom z Warszawy za doping”. - To nie jest żadna forma uszczypliwości pod adresem naszego rywala. Po prostu w Warszawie mieszka olbrzymia rzesza fanów naszej drużyny - przekonuje Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu w poznańskim klubie. więcej

 
Nike zamiast Adidasa dostawcą odzieży sportowej dla NBA

Nike podpisał umowę z NBA, na mocy której będzie wyłącznym dostawcą odzieży sportowej dla zawodników amerykańskiej ligi koszykówki. Oznacza to koniec wieloletniej współpracy NBA z Adidasem. więcej

 
,,Zawsze free" - piwo Lech Free reklamowane w nowej wersji

Startuje kampania reklamująca piwo bezalkoholowe Lech Free (produkowane przez Kompanię Piwowarską) w nowej odsłonie. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Zawsze free” - przygotowały i realizują agencje GPD, Lubię to, Afekt i Publicon oraz dom mediowy MEC. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Pedigree: Help keep your dog regular Livrarias Curitiba: Love Toyota: Let the city fail Ecovia: Not wearing a seat belt can kill. Mercedes-Benz: Proven stability.
 
Prasa  
 
Miesięczniki luksusowe tracą czytelników. Tylko ,,Twój Styl" zyskuje, ,,Women's Health" w czołówce

W I kwartale br. spadła sprzedaż prawie wszystkich miesięczników luksusowych i shoppingowych, a najwięcej straciły „Shape” i „InStyle”. Wzrost zanotował tylko „Twój Styl”, który umocnił się na pozycji lidera. W czołówce znalazł się magazyn „Women’s Health”, wcześniej dwumiesięcznik. więcej

 
Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska

Małgorzata Gawryszczak została product managerem magazynów „Party” i „Flesz”, wydawanych przez spółkę Edipresse Polska. więcej

 
Rupert Murdoch przekaże synowi kierowanie 21st Century Fox

Rupert Murdoch zamierza zrezygnować z kierowania koncernem 21st Century Fox. Jego miejsce zajmie James Murdoch, który w przyszłości będzie kierować firmą wraz ze swoim bratem Lachlanem. więcej

 
Polska Press Grupa z nowym tygodnikiem ,,Kurier Zachodni"

W środę 10 czerwca br. Polska Press Oddział w Zielonej Górze wydał pierwszy numer tygodnika „Kurier Zachodni”. To lokalny tytuł kierowany do mieszkańców Słubic, powiatu słubickiego, gmin Słońsk i Witnica oraz Kostrzyna nad Odrą. więcej

 
Jedynki  
 
 
CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2015-06-12 Sukcesy i porażki - 2015-06-12 Dziecko - 2015-06-11 Przegląd Lotniczy - Aviation Revue - 2015-06-11 Magnolia - 2015-06-11
 
Internet  
 
Rosną wydatki na internet rzeczy w Polsce, ponad 3 mld dolarów w 2018 roku

Firma analityczna IDC szacuje, że w latach 2014-2018 wydatki na internet rzeczy (IoT) na polskim rynku zostaną podwojone i ostatecznie osiągną poziom 3,1 miliarda dolarów. Najbardziej obiecujące segmenty to monitoring floty, inteligentne sieci energetyczne oraz urządzenia domowe. więcej

 
Dick Costolo przestaje kierować Twitterem, Jack Dorsey tymczasowym CEO

Dick Costolo zrezygnował - po sześciu latach - ze stanowiska CEO Twittera. Na razie zastąpi go Jack Dorsey, współzałożyciel serwisu. więcej

 
Apple Music z gorszą jakością nagrań od innych serwisów streamingowych

Koncern Apple potwierdził, że w zapowiadanym przez niego serwisie Apple Music nagrania będą oferowane w jakości 256 kbps. To mniej niż zapewniają obecnie najwięksi konkurenci nowej platformy - Spotify, Google Play Music i Tidal. więcej

 
Netflix dostępny w amerykańskich hotelach Marriott

Sieć hoteli Marriott ogłosiła, że jej goście będą mogli oglądać w swoich pokojach filmy i programy oferowane przez serwis Netflix. Do końca br. usługa ma objąć swym zasięgiem ponad sto lokalizacji w Stanach Zjednoczonych. więcej

 
Jedna piąta Polaków w wieku 55+ korzysta z internetu, więcej na Twitterze niż Facebooku

Z internetu korzysta obecnie więcej niż co piąty Polak po 55. roku życia (2,6 mln), podczas gdy jeszcze cztery lata temu w tej grupie wiekowej było o ponad jedną trzecią mniej internautów (1,7 mln) - wynika z danych Gemiusa. więcej

 
Cały katalog VoD.pl w nowych aplikacjach na iOS i Androida

Grupa Onet przygotowała nowe aplikacje mobilne serwisu VoD.pl w wersjach na systemy iOS i Android. Dają one dostęp do pełnego katalogu płatnych i darmowych treści z witryny. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polskie firmy wolą papierowe faktury od elektronicznych

Polskie firmy niechętnie zmieniają sposób fakturowania na elektroniczny. Co czwarta firma działająca w kraju w ogóle nie odbiera, ani nie wystawia e-faktur - wynika z badania Smartscope. więcej

 
Public Relations  
 
Emilia Sawicka za Magdalenę Polańską w Swatch Group Poland
 
Były rzecznik Obamy szefem komunikacji McDonald's
 
Technologie  
 
Rosną wydatki na internet rzeczy w Polsce, ponad 3 mld dolarów w 2018 roku
 
Okulary Oculus Rift z kontrolerem i grami na Xbox One
 
Apple Music z gorszą jakością nagrań od innych serwisów streamingowych
 
Smartfon Honor 4C w Polsce za 679 zł (wideo)
 
Manta: wodoodporny odtwarzacz MP3 za 129 zł
 
RX100 IV i RX10 II - nowe aparaty z serii Cyber-shot RX od Sony za 1150 euro i 1600 euro (wideo)
 
?7R II - nowy aparat Sony z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu BSI za 3500 euro
 
Opera Mini na Windows Phone w wersji finalnej do pobrania (wideo)
 
T-Mobile: 3/4 populacji w zasięgu sieci LTE 4G
 
Gospodarka  
 
Polskie firmy wolą papierowe faktury od elektronicznych
 
mBank z nową ofertą dla firm. Konto przez rok za darmo, mobilny terminal w pakiecie
 
Coraz większa cyfryzacja fiskusa
 
Rząd chce zwiększyć reprezentację kobiet w spółkach Skarbu Państwa
 
Trudna sytuacja na rynku mleka, tanieje też mięso
 
Najwygodniej i najtaniej jest płacić za granicą kartami walutowymi
 
Śmierć małżonka. Co się dzieje z mieszkaniem?
 
PLL LOT z Air Serbia ruszają z rejsami Warszawa - Belgrad
 
Likwidacja bankowego tytułu egzekucyjnego. "Banki będą chętniej pozbywać się złych długów"
 
Polskie uczelnie dopasowują się do wymagań rynku pracy. ,,Wszystko zależy od aspiracji"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Zmarł Christopher Lee
 
,,Piątki z nową muzyką" - światowy projekt z premierami muzycznymi
 
Szczegóły OFF Festival 2015
 
Artur Rojek, Hey i Kult wystąpią na Męskim Graniu 2015
 
Olga Bołądź w filmie "Słaba płeć?"
 
"Back It Up" - Prince Royce, Jennifer Lopez i Pitbull (wideo)
 
Powstanie piąty sezon serialu "Odcinki"
 
Ben Foster jako Lance Armstrong. Nadchodzi film "The Program"
 
Blog  
 
Panie Stonoga - dziękuję! - Ewaryst Fedorowicz
 
Rynek mediów publicznych - ewolucja 2015 i rewolucja 2016? - Zbigniew Brzeziński
 
Tłuste koty - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Zły czas prezydenta Komorowskiego - Andrzej Bober
 
Co widać przez lufcik - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl