|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 12 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
KRRiT zatwierdzi nowy zarząd TVP? Eksperci: trudna decyzja (opinie)
Osoby zarekomendowane przez rade nadzorczą do nowego zarządu Telewizji Polskiej są kojarzone z konkretnymi partiami politycznymi, a telewizja publiczna potrzebuje absolutnie nowego oddechu - wybór RN TVP oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wiesław Godzic, Andrzej Urbański i Robert Kwiatkowski.
więcej
|
|
Radio Szczecin spiera się z RMF FM o hasło ,,W domu, w pracy, w samochodzie"
Radio Szczecin uważa, że RMF FM skopiowało hasło antenowe „W domu, w pracy, w samochodzie”, które szczecińska rozgłośnia zaczęła używać w zeszłym roku. - RMF FM wykorzystuje to hasło od 2007 roku - ripostuje krakowska stacja.
więcej
|
|
Po krytycznych reportażach dziennikarze TVP Sport bez akredytacji na walne zgromadzenie PZPS
Polski Związek Piłki Siatkowej odmówił akredytacji dziennikarzom Telewizji Polskiej, która w ostatnim czasie wyemitowała dwa reportaże krytykujące PZPS za organizację zeszłorocznych mistrzostw świata. - Jest to ewidentna represja - uważa Marian Kubalica, wicedyrektor TVP Sport. - TVP prowadzi instytucjonalną wrogą politykę informacyjną wobec PZPS, a udzielenie akredytacji to uprawnienie, a nie obowiązek - uzasadnia Związek.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Na dobre i na złe" z 5,3 mln widzów pokonało konkurencję. 45,1 mln zł z reklam
Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” oglądało średnio 5,27 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 45,08 mln zł.
więcej |
|
Rosną wydatki na internet rzeczy w Polsce, ponad 3 mld dolarów w 2018 roku
Firma analityczna IDC szacuje, że w latach 2014-2018 wydatki na internet rzeczy (IoT) na polskim rynku zostaną podwojone i ostatecznie osiągną poziom 3,1 miliarda dolarów. Najbardziej obiecujące segmenty to monitoring floty, inteligentne sieci energetyczne oraz urządzenia domowe.
więcej |
|
Miesięczniki luksusowe tracą czytelników. Tylko ,,Twój Styl" zyskuje, ,,Women's Health" w czołówce
W I kwartale br. spadła sprzedaż prawie wszystkich miesięczników luksusowych i shoppingowych, a najwięcej straciły „Shape” i „InStyle”. Wzrost zanotował tylko „Twój Styl”, który umocnił się na pozycji lidera. W czołówce znalazł się magazyn „Women’s Health”, wcześniej dwumiesięcznik.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jesienią bez drugiej edycji show ,,Piekielny hotel" w TVN
Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie umieści drugiej edycji programu „Piekielny hotel”. Prawdopodobnie reality-show z Małgorzatą Rozenek wróci na antenę TVN wiosną przyszłego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Branża reklamowa krytykuje ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem": oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci
Spot zamiast zachęcać do macierzyństwa potępia kobiety, które postanowiły robić karierę w swoim życiu i żyć pełną piersią. Przedstawiony w nim luksusowym dom i podróż do Tokio są oderwane od polskiej rzeczywistości, więc kampania nieodpowiednio podejmuje problem - akcję społeczną „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii i kreacji w agencjach reklamowych.
więcej
|
Eksperci o postulatach Kukiza reformy rynku mediów: niektóre sensowne, inne nieprzemyślane (opinie)
|
,,Gazeta Wyborcza" z cyklem o tabloidach. Naczelny ,,SE": na tej wojnie może tylko przegrać
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
KRRiT zatwierdzi nowy zarząd TVP? Eksperci: trudna decyzja (opinie)
Osoby zarekomendowane przez rade nadzorczą do nowego zarządu Telewizji Polskiej są kojarzone z konkretnymi partiami politycznymi, a telewizja publiczna potrzebuje absolutnie nowego oddechu - wybór RN TVP oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wiesław Godzic, Andrzej Urbański i Robert Kwiatkowski.
więcej
|
|
Po krytycznych reportażach dziennikarze TVP Sport bez akredytacji na walne zgromadzenie PZPS
Polski Związek Piłki Siatkowej odmówił akredytacji dziennikarzom Telewizji Polskiej, która w ostatnim czasie wyemitowała dwa reportaże krytykujące PZPS za organizację zeszłorocznych mistrzostw świata. - Jest to ewidentna represja - uważa Marian Kubalica, wicedyrektor TVP Sport. - TVP prowadzi instytucjonalną wrogą politykę informacyjną wobec PZPS, a udzielenie akredytacji to uprawnienie, a nie obowiązek - uzasadnia Związek.
więcej
|
|
,,Na dobre i na złe" z 5,3 mln widzów pokonało konkurencję. 45,1 mln zł z reklam
Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” oglądało średnio 5,27 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 45,08 mln zł.
więcej
|
|
Tylko milion widzów serialu ,,Uwikłani". Jedynka przegrała z konkurencją
Nowy serial „Uwikłani” oglądało średnio 1 mln widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,36 mln zł.
więcej
|
|
,,Na sygnale 3" zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją
Trzeci sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,72 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła miejsce drugie. Wpływy z reklam wyniosły 8,69 mln zł.
więcej
|
|
Adam Piotrowicz awansował w TVN Media
Adam Piotrowicz po roku pracy w TVN Media awansował na kierownicze stanowisko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Andrzej Urbański: Telewizja Polska nadal będzie grać w jednej bajce z Platformą Obywatelską
W wyborze nowego zarządu Telewizji Polskiej nie chodzi o gwałtowne zmiany u publicznego nadawcy tylko o to, kto umocnił tam swoje wpływy. Umocniła je Ewa Kopacz w odróżnieniu od słabnącego Bronisława Komorowskiego - ocenia Andrzej Urbański, były prezes TVP.
więcej
|
|
Dwa razy więcej ,,Mody na sukces" w Player.pl
Serwis Player.pl od minionego poniedziałku udostępnia w każdym tygodniu nie pięć, a dziesięć odcinków amerykańskiego serialu „Moda na sukces”.
więcej
|
|
Robert Kwiatkowski: Brak Odorowicz, Wekslera i Kozaka w konkursie jest kłopotliwy dla KRRiT
Cała trójka zarekomendowana przez radę nadzorczą do zarządu TVP to ludzie obeznani z mediami publicznymi, o długim stażu pracy w tych mediach. Ale jest to rozstrzygnięcie, które idzie w poprzek głoszonej przez KRRiT koncepcji jednoosobowych zarządów - ocenia Robert Kwiatkowski, były prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Pełny pakiet Canal+ w Multimedia Polska od 49 zł miesięcznie
Sieć Multimedia Polska ujawniła ofertę nowych pakietów Canal+ Select i Canal+ Prestige, które cennikowo kosztują odpowiednio 69 zł i 79 zł miesięcznie. W promocji większy pakiet dostępny jest już w cenie 49 zł co miesiąc.
więcej
|
|
Wiesław Godzic: telewizja publiczna potrzebuje absolutnie nowego oddechu
Nie podoba mi się skład nowego zarządu TVP, który zaproponowała rada nadzorcza. Najlepsze efekty w telewizji publicznej da ktoś „z zewnątrz”, ktoś z wykluczonej trójki Odorowicz, Weksler i Kozak. Byłaby to szansa na odpolitycznienie w najgłębszym rozumieniu - ocenia medioznawca prof. Wiesław Godzic.
więcej
|
|
Ekstraklasa pozostaje w Canal+. Część meczów też w Eurosporcie
Ekstraklasa w kolejnych latach nadal pokazywana będzie w kanałach Canal+, należących do platformy nc+. Część spotkań trafi też na antenę Eurosportu 2. Taka jest ostateczna decyzja władz spółki Ekstraklasa, o której poinformował „Przegląd Sportowy”.
więcej
|
|
nc+ z nowym systemem ,,Moje nc+" i magazynem internetowym
Platforma nc+ unowocześniła serwis przeznaczony do kontaktu z abonentami „Moje nc+” oraz wprowadziła internetowy magazyn i program telewizyjny na stronie program.ncplus.pl.
więcej
|
|
83. edycja wyścigu Le Mans w Eurosporcie. Weźmie w nim udział Jakub Giermaziak
W sobotę 13 czerwca zorganizowana zostanie 83. edycja wyścigu Le Mans, który kanał Eurosport będzie relacjonował na żywo przez całą dobę. W wyścigu udział weźmie polski zawodnik Jakub Giermaziak.
więcej
|
|
Powstanie piąty sezon serialu "Odcinki"
Serial "Odcinki" doczeka się piątego sezonu. Produkcja wróci na antenę Showtime.
więcej
|
|
CNN liderem wśród marek informacyjnych w Europie
CNN pozostaje liderem wśród największych międzynarodowych marek informacyjnych w Europie - wynika z badania Ipsos Affluent Survey Europe za 2014 rok.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio Szczecin spiera się z RMF FM o hasło ,,W domu, w pracy, w samochodzie"
Radio Szczecin uważa, że RMF FM skopiowało hasło antenowe „W domu, w pracy, w samochodzie”, które szczecińska rozgłośnia zaczęła używać w zeszłym roku. - RMF FM wykorzystuje to hasło od 2007 roku - ripostuje krakowska stacja.
więcej
|
|
Iwona Kutyna serwisantką radiowej Czwórki
Iwona Kutyna od czerwca br. dołączyła do zespołu radiowej Czwórki, gdzie czyta serwisy informacyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio Merkury korzysta ze Snapchata
Polskie Radio Merkury trzykrotnie w ciągu dnia będzie umieszczać materiały na nowo utworzonym koncie w serwisie Snapchat. Obsługą aplikacji zajmuje się redakcja nowych mediów.
więcej
|
|
Eurozet szuka agencji do wypromowania konkursu ,,Europa to my"
Eurozet, który wspólnie z TVP1 i Ministerstwem Infrastruktury realizuje projekt „Europa to my” szuka agencji do przeprowadzenia jego kampanii promocyjnej.
więcej
|
|
Radio Wawa zaczęło nadawać w Gdańsku
Radio Wawa w czwartek 11 czerwca br. rozpoczęło nadawanie programu z nadajnika w Gdańsku. To dwunaste miasto, w którym słuchać można rozgłośni.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Media Direction Group tworzy Resolution Media z Robertem Niebrzydowskim na czele
Media Direction Group tworzy nową markę w swoich strukturach - Resolution Media. Jej zespołem pokieruje Robert Niebrzydowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
KER: reklama Saturna z (k)ratami babci nie ośmiesza starszych ludzi
Spot elektromarketów Saturn (Media Satrun Holding) ze słabo słyszącą babcią utrzymany jest w konwencji żartu i trudno dopatrzyć się w niej utrwalania negatywnych stereotypów poprzez przedmiotowe traktowanie osób starszych - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Interaktywny billboard Fiata pomaga parkować (wideo)
Agencja Leo Burnett Germany wykorzystała w nowej kampanii Fiata interaktywny billboard, który pomaga kierowcom parkować równolegle do osi jezdni.
więcej
|
|
Adam Piotrowicz awansował w TVN Media
Adam Piotrowicz po roku pracy w TVN Media awansował na kierownicze stanowisko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Hubert Jędrys: z MEC do MediaCom Warszawa
Do zespołu domu mediowego MediaCom Warszawa dołączył Hubert Jędrys, obejmując stanowisko business directora. Przeszedł z MEC, gdzie pracował 15 lat.
więcej
|
|
Agnieszka Krynicka, Jakub Karaś i Karol Cichoń w Lowe Warsaw
Agencja Lowe Warsaw wzmacnia zespoły obsługi klienta i digital. Pracę w nich rozpoczęli Agnieszka Krynicka, Jakub Karaś i Karol Cichoń.
więcej
|
|
Będzie kolejna rządowa kampania o skutkach jazdy po alkoholu
Ministerstwo Infrastruktury szykuje kampanię społeczną dotyczącą prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu. Resort szuka agencji, która przygotuje kreacje reklam telewizyjnych i radiowych oraz plakatu oraz opracuje hasło przewodnie akcji.
więcej
|
|
,,Każdego dnia możesz więcej" w kampanii Suzuki (wideo)
Rozpoczęła się kampania Suzuki pod hasłem „Każdego dnia możesz więcej” reklamująca modele Swift, SX4 S-Cross i Vitara. Akcję przygotowały firmy marketingowe Communication Unlimited i Value Media.
więcej
|
|
,,Odkryj inny wymiar wakacji" w reklamach Travelplanet.pl (wideo)
Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa serwisu Travelplanet.pl. Akcja, przygotowana przez firmy Bistro Films i Infinity Media, jest prowadzona w telewizji.
więcej
|
|
Eurozet szuka agencji do wypromowania konkursu ,,Europa to my"
Eurozet, który wspólnie z TVP1 i Ministerstwem Infrastruktury realizuje projekt „Europa to my” szuka agencji do przeprowadzenia jego kampanii promocyjnej.
więcej
|
|
Lech Poznań o reklamowych podziękowaniach dla warszawskich kibiców: szczere, a nie uszczypliwe
Lech Poznań, który w weekend zdobył piłkarskie mistrzostwo Polski po zaciętej rywalizacji z Legią Warszawa, wywiesił w stolicy reklamy z hasłem „Dziękujemy kibicom z Warszawy za doping”. - To nie jest żadna forma uszczypliwości pod adresem naszego rywala. Po prostu w Warszawie mieszka olbrzymia rzesza fanów naszej drużyny - przekonuje Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu w poznańskim klubie.
więcej
|
|
Nike zamiast Adidasa dostawcą odzieży sportowej dla NBA
Nike podpisał umowę z NBA, na mocy której będzie wyłącznym dostawcą odzieży sportowej dla zawodników amerykańskiej ligi koszykówki. Oznacza to koniec wieloletniej współpracy NBA z Adidasem.
więcej
|
|
,,Zawsze free" - piwo Lech Free reklamowane w nowej wersji
Startuje kampania reklamująca piwo bezalkoholowe Lech Free (produkowane przez Kompanię Piwowarską) w nowej odsłonie. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Zawsze free” - przygotowały i realizują agencje GPD, Lubię to, Afekt i Publicon oraz dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Miesięczniki luksusowe tracą czytelników. Tylko ,,Twój Styl" zyskuje, ,,Women's Health" w czołówce
W I kwartale br. spadła sprzedaż prawie wszystkich miesięczników luksusowych i shoppingowych, a najwięcej straciły „Shape” i „InStyle”. Wzrost zanotował tylko „Twój Styl”, który umocnił się na pozycji lidera. W czołówce znalazł się magazyn „Women’s Health”, wcześniej dwumiesięcznik.
więcej
|
|
Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska
Małgorzata Gawryszczak została product managerem magazynów „Party” i „Flesz”, wydawanych przez spółkę Edipresse Polska.
więcej
|
|
Rupert Murdoch przekaże synowi kierowanie 21st Century Fox
Rupert Murdoch zamierza zrezygnować z kierowania koncernem 21st Century Fox. Jego miejsce zajmie James Murdoch, który w przyszłości będzie kierować firmą wraz ze swoim bratem Lachlanem.
więcej
|
|
Polska Press Grupa z nowym tygodnikiem ,,Kurier Zachodni"
W środę 10 czerwca br. Polska Press Oddział w Zielonej Górze wydał pierwszy numer tygodnika „Kurier Zachodni”. To lokalny tytuł kierowany do mieszkańców Słubic, powiatu słubickiego, gmin Słońsk i Witnica oraz Kostrzyna nad Odrą.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rosną wydatki na internet rzeczy w Polsce, ponad 3 mld dolarów w 2018 roku
Firma analityczna IDC szacuje, że w latach 2014-2018 wydatki na internet rzeczy (IoT) na polskim rynku zostaną podwojone i ostatecznie osiągną poziom 3,1 miliarda dolarów. Najbardziej obiecujące segmenty to monitoring floty, inteligentne sieci energetyczne oraz urządzenia domowe.
więcej
|
|
Dick Costolo przestaje kierować Twitterem, Jack Dorsey tymczasowym CEO
Dick Costolo zrezygnował - po sześciu latach - ze stanowiska CEO Twittera. Na razie zastąpi go Jack Dorsey, współzałożyciel serwisu.
więcej
|
|
Apple Music z gorszą jakością nagrań od innych serwisów streamingowych
Koncern Apple potwierdził, że w zapowiadanym przez niego serwisie Apple Music nagrania będą oferowane w jakości 256 kbps. To mniej niż zapewniają obecnie najwięksi konkurenci nowej platformy - Spotify, Google Play Music i Tidal.
więcej
|
|
Netflix dostępny w amerykańskich hotelach Marriott
Sieć hoteli Marriott ogłosiła, że jej goście będą mogli oglądać w swoich pokojach filmy i programy oferowane przez serwis Netflix. Do końca br. usługa ma objąć swym zasięgiem ponad sto lokalizacji w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
Jedna piąta Polaków w wieku 55+ korzysta z internetu, więcej na Twitterze niż Facebooku
Z internetu korzysta obecnie więcej niż co piąty Polak po 55. roku życia (2,6 mln), podczas gdy jeszcze cztery lata temu w tej grupie wiekowej było o ponad jedną trzecią mniej internautów (1,7 mln) - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
|
Cały katalog VoD.pl w nowych aplikacjach na iOS i Androida
Grupa Onet przygotowała nowe aplikacje mobilne serwisu VoD.pl w wersjach na systemy iOS i Android. Dają one dostęp do pełnego katalogu płatnych i darmowych treści z witryny.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|