Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 18 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Wprost" z największym spadkiem sprzedaży. ,,Przez ciągłe zmiany linii i redakcji"

W kwietniu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a zyskał jedynie „Tygodnik Powszechny”. Największy spadek odnotował „Wprost”, którym od końca marca br. kieruje Tomasz Wróblewski. Najmniej straciła zaś „Polityka”. więcej

 
Wydawcy i marketingowcy: na Adblocka nie można się obrażać, chociaż to rosnący problem

Rosnąca popularność programów blokujących reklamy w internecie to znak, że trzeba albo zmienić sposób komunikacji reklamowej z użytkownikami, albo wręcz przebudować model biznesowy dostarczania treści do odbiorców. A procesowanie się z twórcami takich programów jest najgorszym z możliwych rozwiązań - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży reklamowej i wydawcy. więcej

 
TVN latem powalczy o widzów, ,,Na Wspólnej" z premierami. ,,Lepsza sytuacja na rynku reklamowym"

Telewizja TVN podczas tegorocznych wakacji nadawać będzie premierowe odcinki serialu „Na Wspólnej”. Będzie to jedyny polski serial z wakacyjnymi premierami, bo latem w telewizji królują powtórki. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Agencja PR Pan Pikto poszukuje osoby na stanowisko
Pani/Pan od sprzedaży

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Advertisement Product Manager

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
Montażysta

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Team Coordinator / Marketing Program Senior Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Program Specialist

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Moderator serwisów społecznościowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/Specjalista ds. Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Project Specialist / Market Consultant with German

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Nowy sponsor Ekstraklasy nieprędko i nie tak hojny jak T-Mobile (opinie)

Mimo że piłkarska Ekstraklasa w ostatnich latach zyskała na atrakcyjności marketingowej, władze ligi mogą mieć trudności z szybkim pozyskaniem nowego sponsora tytularnego, który nie będzie płacił tak dużo jak w ostatnich latach T-Mobile Polska - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej

 
Rusza 44. edycja ,,Lata z Radiem". Wśród gwiazd Maryla Rodowicz, Perfect i Hey

W sobotę 20 czerwca br. w radiowej Jedynce rozpocznie się kolejna edycja wakacyjnego programu „Lato z Radiem”. Tydzień później wystartuje towarzysząca mu trasa koncertowa, która zawita do 20 miast. Na scenie zagrają m.in. Maryla Rodowicz, Andrzej Piaseczny, Kayah i Afromental. więcej

 
Lubimy lokowanie marek w serialach. ,,Rodzinka.pl" najmocniej nimi naszpikowana

Ponad połowie badanych nie przeszkadza, gdy prawdziwe produkty są lokowane w serialach telewizyjnych. Ich zdaniem, zdecydowanie najwięcej marek można zauważyć w serialu TVP2 „Rodzinka.pl” - wynika z raportu domu mediowego MEC. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Juliusz Braun żegna się z TVP. ,,Rewolucyjne zmiany"

- Rada nadzorcza uznała, że potrzebna jest zmiana - mówi Juliusz Braun o swojej porażce w konkursie na prezesa TVP. Wczoraj wyliczał sukcesy czteroletnich rządów w Telewizji Polskiej wśród których są m.in. cyfryzacja czy restrukturyzacja spółki. więcej

,,Aplauz, aplauz!" - nowy rodzinny show TVN (wideo)

Pod nazwą “Aplauz, aplauz!” TVN pokaże polską wersję hiszpańskiego programu rozrywkowego „Levantate” w którym śpiewać będą duety złożone z dzieci i dorosłych. Show trafi do jesiennej ramówki stacji. więcej

RMF FM na czele. Radio Maryja z największym spadkiem, rośnie Muzo.fm
Onet-RASP nadal wyprzedza Wirtualną Polskę, Interia.pl zwiększa przewagę nad Gazeta.pl (Megapanel z kwietnia)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN latem powalczy o widzów, ,,Na Wspólnej" z premierami. ,,Lepsza sytuacja na rynku reklamowym"

Telewizja TVN podczas tegorocznych wakacji nadawać będzie premierowe odcinki serialu „Na Wspólnej”. Będzie to jedyny polski serial z wakacyjnymi premierami, bo latem w telewizji królują powtórki. więcej

 
Lubimy lokowanie marek w serialach. ,,Rodzinka.pl" najmocniej nimi naszpikowana

Ponad połowie badanych nie przeszkadza, gdy prawdziwe produkty są lokowane w serialach telewizyjnych. Ich zdaniem, zdecydowanie najwięcej marek można zauważyć w serialu TVP2 „Rodzinka.pl” - wynika z raportu domu mediowego MEC. więcej

 
TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem

W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Na podium znalazły się jeszcze: Polsat Play i TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, zaś najwięcej straciła Kuchnia+. więcej

 
ATM Grupa uruchomi kanał Echo 24 TV

Należąca do ATM Grupy Telewizja Dolnośląska Echo zamierza uruchomić lokalny kanał Echo 24 TV. Będzie on nadawać w sieciach kablowych na terenie Dolnego Śląska. więcej

 
FreeD - sportowe powtórki 360° (wideo)

Telewizja Sky przy współpracy z Intelem oraz firmą Replay, dostawcą technologii FreeD, udostępniła swoim widzom w Niemczech i Austrii pilotażową usługę, pozwalającą na oglądanie kluczowych fragmentów rozgrywek sportowych z dowolnego ujęcia. więcej

 
Morgan Freeman producentem i prowadzącym cyklu ,,The story of God" w National Geographic

Stacja National Geographic ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym dokumentalnym cyklem „The story of God”. Gospodarz programu będzie Morgan Freeman, który przekaże widzom osobiste refleksje na temat Boga. więcej

 
Drugi sezon serialu ,,Detektyw" w HBO

22 czerwca 2015 roku HBO rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Detektyw”. więcej

 
Dariusz Wasilewski pokieruje polskim oddziałem Da Vinci Media

Firma Da Vinci Media, nadawca kanału Da Vinci Learning, utworzyła polski zespół. Dyrektorem generalnym nadawcy w naszym kraju został Dariusz Wasilewski, a za marketing odpowiadać będzie Agnieszka Zając. więcej

 
Ken Marino i Annie Parisse w serialu muzycznym HBO

Ken Marino i Annie Parisse dołączyli do obsady rozgrywającego się w latach 70. serialu muzycznego stacji HBO. więcej

 
Seriale kryminalne ,,Broadchurch" i ,,Dicte" od lipca w Ale Kino+

W lipcu kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję dwóch seriali kryminalnych: brytyjskiego „Broadchurch” i duńskiego „Dicte”. więcej

 
,,Fineasz i Ferb" od 6 lipca w TV Puls

W poniedziałek 6 lipca br. kanał TV Puls rozpocznie emisję animacji „Fineasz i Ferb” wyprodukowanej przez Disneya. więcej

 
 
Radio  
 
Rusza 44. edycja ,,Lata z Radiem". Wśród gwiazd Maryla Rodowicz, Perfect i Hey

W sobotę 20 czerwca br. w radiowej Jedynce rozpocznie się kolejna edycja wakacyjnego programu „Lato z Radiem”. Tydzień później wystartuje towarzysząca mu trasa koncertowa, która zawita do 20 miast. Na scenie zagrają m.in. Maryla Rodowicz, Andrzej Piaseczny, Kayah i Afromental. więcej

 
RadioJazz.FM rusza ponownie od września. Na start zebrano 60 tys. zł

1 września br. internetowa rozgłośnia RadioJazz.FM wznowi nadawanie dzięki funduszom zgromadzonym w ramach akcji crowdfundingowej na portalu Wspieram.to. W ramach organizowanej tam akcji zebrano ponad 60 tys. zł. więcej

 
KRRiT powołała zarządy sześciu rozgłośni radiowych Polskiego Radia

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - na wniosek rad nadzorczych - powołała zarządy regionalnych rozgłośni Polskiego Radia w Bydgoszczy, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Tylko w jednej z tych spółek zmienił się prezes. więcej

 
Radio Gdańsk awansowało na podium, RMF FM umocniło się na pozycji lidera

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Nowy sponsor Ekstraklasy nieprędko i nie tak hojny jak T-Mobile (opinie)

Mimo że piłkarska Ekstraklasa w ostatnich latach zyskała na atrakcyjności marketingowej, władze ligi mogą mieć trudności z szybkim pozyskaniem nowego sponsora tytularnego, który nie będzie płacił tak dużo jak w ostatnich latach T-Mobile Polska - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego. więcej

 
Lubimy lokowanie marek w serialach. ,,Rodzinka.pl" najmocniej nimi naszpikowana

Ponad połowie badanych nie przeszkadza, gdy prawdziwe produkty są lokowane w serialach telewizyjnych. Ich zdaniem, zdecydowanie najwięcej marek można zauważyć w serialu TVP2 „Rodzinka.pl” - wynika z raportu domu mediowego MEC. więcej

 
Prawie 400 tys. zł kosztowała promocja Gdańska podczas meczu Polska-Grecja

Promocja Gdańska podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polski i Grecji, rozegranego na stadionie PGE Arena, kosztowała to miasto blisko 400 tys. zł. więcej

 
PGE reklamuje nową ofertę ,,Prąd jak prąd" (wideo)

PGE Polska Grupa Energetyczna wprowadziła ofertę „Prąd jak prąd” gwarantującą klientom stałą cenę za energię elektryczną aż do końca 2017 roku oraz szereg usług dodatkowych. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy K2 i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Żubr z kolejnymi zwierzętami w reklamach ,,Kolej na Żubra" (wideo)

Do emisji trafiły nowe wersje spotu piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Kolej na Żubra”. Kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Papaya Films, Juice, Platige Studio, G7, MEC i Q&A Communications. więcej

 
Magdalena Goll i Cezary Filew odeszli z PZL

Po kilkunastu latach pracy w agencji reklamowej PZL z końcem kwietnia br. odeszli z niej dyrektor kreatywna Magdalena Goll i senior copywriter Cezary Filew. Najprawdopodobniej będą teraz prowadzić wspólną działalność. więcej

 
PKO BP reklamuje Mini Ratkę z wakacjami kredytowymi

Nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Mini Ratka oferowanej przez PKO BP przebiega pod hasłem „Nawet 3 miesiące wakacji kredytowych”. Akcję przygotowały agencje DDB & tribal i OS3 oraz domy mediowe Universal McCann i Value Media. więcej

 
Marek Gargała: na blokowaniu reklam ucierpią remarketing i e-commerce

- Można sobie jednak wyobrazić, że masowe rozpowszechnienie blockerów może prowadzić do zmiany modelu biznesowego niektórych mediów internetowych (np. przejście od finansowania z reklam w kierunku sprzedaży abonamentów). Również e-commerce może ponieść konsekwencje stosowania blokad - analizuje Marek Gargała z Publicis Poland. więcej

 
Young and Awesome dla PKP Intercity w social media

Agencja Young and Awesome zajmie się przez trzy najbliższe lata obsługą spółki PKP Intercity w social media. W przetargu pokonała dwóch konkurentów. więcej

 
Dentsu Aegis Network przejmuje agencję eCommera

Koncern marketingowy Dentsu Aegis Network przejął specjalizującą się w e-commerce agencję eCommera. Chce dzięki temu wzmocnić swoją pozycję na rynku handlu internetowego. więcej

 
Robert Górski z koncertem w smartfonie reklamuje internet w Orange na kartę (wideo)

W nowej kampanii Orange na kartę z udziałem Roberta Górskiego reklamowany jest pakiet 6 GB internetu mobilnego. Przygotowaniem akcji zajęły się firmy marketingowe Publicis Poland, Film Produkcja, Badi Badi i Initiative Media. więcej

 
Łukasz Chwiszczuk: antidotum na Adblocka są nieirytujące, dopasowane reklamy

- Reklama musi trafiać w użytkownika, który będzie zainteresowany danym produktem lub usługą. Nie może być irytująca, a przekaz musi być dostosowany do użytkownika. Popularność rozwiązań typu Adblock wynika ze zmęczenia standardowymi rozwiązaniami reklamowymi wyświetlanymi w internecie - opisuje Łukasz Chwiszczuk z K2 Search. więcej

 
Izabela Grotkowska: z LeadBullet do Plista

Izabela Grotkowska dołączyła do zespołu agencji Plista działającej w strukturze GroupM. Ostatnio pracowała w firmie LeadBullet. więcej

 
Wedel reklamuje Ptasie Mleczko ,,gdy robi się gorąco"

Lotte Wedel w kampanii outdoorowej reklamuje letni wariant smakowy Ptasiego Mleczka. Za akcję odpowiadają agencje Grandes Kochonos, OMD, 24/7 Communication i Cosmo. więcej

 
Vivus reklamuje pożyczki krótkoterminowe w kioskach Ruchu (wideo)

Rusza kampania reklamująca krótkoterminowe pożyczki gotówkowe od Vivus Finanse, właściciela serwisu Vivus.pl, które od niedawna są oferowane w kioskach i salonikach prasowych Ruchu. Akcję przygotowały agencja Arip Next, dom produkcyjny D35 i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

 
Anna Tuzek: z The Digitals do Communication Unlimited

Anna Tuzek zaczęła pracę jako senior account manager w agencji reklamowej Communication Unlimited. Poprzednio pracowała w The Digitals. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Adobe Photoshop: Day cream Duracell: The most.... Pedigree: Against bad breath PGE: Prąd jak prąd, ale u nas w stałej cenie Domestos: Holiday's over
 
Prasa  
 
,,Wprost" z największym spadkiem sprzedaży. ,,Przez ciągłe zmiany linii i redakcji"

W kwietniu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a zyskał jedynie „Tygodnik Powszechny”. Największy spadek odnotował „Wprost”, którym od końca marca br. kieruje Tomasz Wróblewski. Najmniej straciła zaś „Polityka”. więcej

 
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele pism motoryzacyjnych. ,,Auto Świat Poradnik" wyprzedził ,,Top Gear"

W I kwartale 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Top Gear”. więcej

 
Paweł Nowacki: popularność Adblocka to efekt zmęczenia internautów reklamami

Popularność blockerów to efekt zmęczenia internautów. Model rozliczeniowy jaki istnieje między reklamodawcami a wydawcami serwisów, czyli odsłony i emitowanie na nich reklam oraz spadające ceny (automatyzacja emisji reklam, zwiększenie powierzchni - przybywa wciąż serwisów) sprawia, że w najpopularniejszych serwisach emituje się banerów coraz więcej - uważa Paweł Nowacki z „Dziennika Gazety Prawnej”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Z życia wzięte - 2015-06-19 Chwila na Relaks  - 2015-06-18 Zwierciadło - 2015-06-18 Marie Claire - 2015-06-17 Życie na Gorąco - 2015-06-17
 
Internet  
 
Wydawcy i marketingowcy: na Adblocka nie można się obrażać, chociaż to rosnący problem

Rosnąca popularność programów blokujących reklamy w internecie to znak, że trzeba albo zmienić sposób komunikacji reklamowej z użytkownikami, albo wręcz przebudować model biznesowy dostarczania treści do odbiorców. A procesowanie się z twórcami takich programów jest najgorszym z możliwych rozwiązań - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży reklamowej i wydawcy. więcej

 
LifeTube promuje się z youtuberami na ekranach Screen Network (wideo)

Obsługująca marketingowo youtuberów sieć LifeTube nawiązała współpracę z siecią ekranów outdoorowych Screen Network, na których dodatkowo będą emitowane spoty z kampanii realizowanych przez LifeTube. Pierwsza akcja ma charakter wizerunkowy, jest związana z 10-leciem YouTube’a. więcej

 
Marek Gargała: na blokowaniu reklam ucierpią remarketing i e-commerce

- Można sobie jednak wyobrazić, że masowe rozpowszechnienie blockerów może prowadzić do zmiany modelu biznesowego niektórych mediów internetowych (np. przejście od finansowania z reklam w kierunku sprzedaży abonamentów). Również e-commerce może ponieść konsekwencje stosowania blokad - analizuje Marek Gargała z Publicis Poland. więcej

 
Łukasz Chwiszczuk: antidotum na Adblocka są nieirytujące, dopasowane reklamy

- Reklama musi trafiać w użytkownika, który będzie zainteresowany danym produktem lub usługą. Nie może być irytująca, a przekaz musi być dostosowany do użytkownika. Popularność rozwiązań typu Adblock wynika ze zmęczenia standardowymi rozwiązaniami reklamowymi wyświetlanymi w internecie - opisuje Łukasz Chwiszczuk z K2 Search. więcej

 
Paweł Nowacki: popularność Adblocka to efekt zmęczenia internautów reklamami

Popularność blockerów to efekt zmęczenia internautów. Model rozliczeniowy jaki istnieje między reklamodawcami a wydawcami serwisów, czyli odsłony i emitowanie na nich reklam oraz spadające ceny (automatyzacja emisji reklam, zwiększenie powierzchni - przybywa wciąż serwisów) sprawia, że w najpopularniejszych serwisach emituje się banerów coraz więcej - uważa Paweł Nowacki z „Dziennika Gazety Prawnej”. więcej

 
Marcin Michalski: coraz więcej polskich internautów korzysta z Adblocka, chociaż nasze reklamy są najbardziej kreatywne

- W Polsce jest najwyższy stopień stosowania Adblocków i podobnych narzędzi z uwagi na największe zirytowanie użytkowników reklamą w internecie. Dlaczego? Jesteśmy krajem, który ma w najwyższym stopniu rozwiniętą ofertę reklamy typu display w Europie! Nasi wydawcy są pod tym kątem najbardziej kreatywni i dlatego stworzyli formaty, które nie występują nigdzie innej w Europie - ocenia Marcin Michalski z Cube Group. więcej

 
Interia.pl odświeżyła serwis o filmach

Serwis Film.interia.pl został uruchomiony w nowej, responsywnej wersji, w której zyskał odświeżony wygląd i dodatkowe funkcjonalności, m.in. system rekomendacji treści. więcej

 
Public Relations  
 
Prime Time PR wypromuje firmę Najbar
 
Technologie  
 
Microsoft bez byłego prezesa Nokii, przetasowania we władzach koncernu
 
FreeD - sportowe powtórki 360° (wideo)
 
Robert Górski z koncertem w smartfonie reklamuje internet w Orange na kartę (wideo)
 
Play kończy promocje w Formułach Rodzina i Komfort dla firm
 
Luka w oprogramowaniu smartfonów Samsung Galaxy groźna dla 600 milionów użytkowników
 
AMD: nowa linia kart graficznych AMD Radeon od 109 USD
 
NaviExpert z głosem Wiedźmina (audio)
 
Gospodarka  
 
Rząd chce ujednolić interpretacje podatkowe i usprawnić rozliczanie podatników z fiskusem
 
W polskich urzędach za dużo pracowników. Redukcja etatów pozwoliłaby podnieść płace w administracji
 
Zatrudnienie najwyższe od 10 lat
 
Więcej VAT-owców będzie mogło skorzystać z ulgi na złe długi
 
Odchodzący minister skarbu miał krótką, ale owocną kadencję. "Jego atutem zdecydowanie"
 
Sprzedaż detaliczna to najlepszy wyprzedzający wskaźnik konsumpcji
 
Jak liczyć odsetki od należności głównej
 
Kultura/Rozrywka  
 
Angelina Jolie: Nic nie jest większym filarem stabilności niż silne, wolne i wykształcone kobiety
 
Morgan Freeman producentem i prowadzącym cyklu ,,The story of God" w National Geographic
 
Drugi sezon serialu ,,Detektyw" w HBO
 
Artur Żmijewski o serialu ,,Ojciec Mateusz": dopóki ludzie nie mówią do mnie ,,proszę księdza", jest dobrze
 
Bradley Cooper odpowiada za film wojenny "Ghost Army"
 
Aaron Paul zagra w serialu "The Way"
 
Ken Marino i Annie Parisse w serialu muzycznym HBO
 
Will Young: Thank You (wideo)
 
Seriale kryminalne ,,Broadchurch" i ,,Dicte" od lipca w Ale Kino+
 
Blog  
 
Co ministrowie mają zrobić? - Krzysztof Czabański
 
8 wskazówek jak prowadzić profil na Twitterze, aby był skuteczny i interesujący dla innych - infografika - Małgorzata Bednarek
 
Tytuł Bronisławowi Komorowskiemu wręczą w sposób tajny. - Ewaryst Fedorowicz
 
Kochaj bliźniego swego - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
,,Polska w budowie" versus ,,Polska w ruinie?" - Zbigniew Brzeziński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl