|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 18 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Wprost" z największym spadkiem sprzedaży. ,,Przez ciągłe zmiany linii i redakcji"
W kwietniu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a zyskał jedynie „Tygodnik Powszechny”. Największy spadek odnotował „Wprost”, którym od końca marca br. kieruje Tomasz Wróblewski. Najmniej straciła zaś „Polityka”.
więcej
|
|
Wydawcy i marketingowcy: na Adblocka nie można się obrażać, chociaż to rosnący problem
Rosnąca popularność programów blokujących reklamy w internecie to znak, że trzeba albo zmienić sposób komunikacji reklamowej z użytkownikami, albo wręcz przebudować model biznesowy dostarczania treści do odbiorców. A procesowanie się z twórcami takich programów jest najgorszym z możliwych rozwiązań - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży reklamowej i wydawcy.
więcej
|
|
TVN latem powalczy o widzów, ,,Na Wspólnej" z premierami. ,,Lepsza sytuacja na rynku reklamowym"
Telewizja TVN podczas tegorocznych wakacji nadawać będzie premierowe odcinki serialu „Na Wspólnej”. Będzie to jedyny polski serial z wakacyjnymi premierami, bo latem w telewizji królują powtórki.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowy sponsor Ekstraklasy nieprędko i nie tak hojny jak T-Mobile (opinie)
Mimo że piłkarska Ekstraklasa w ostatnich latach zyskała na atrakcyjności marketingowej, władze ligi mogą mieć trudności z szybkim pozyskaniem nowego sponsora tytularnego, który nie będzie płacił tak dużo jak w ostatnich latach T-Mobile Polska - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego.
więcej |
|
Rusza 44. edycja ,,Lata z Radiem". Wśród gwiazd Maryla Rodowicz, Perfect i Hey
W sobotę 20 czerwca br. w radiowej Jedynce rozpocznie się kolejna edycja wakacyjnego programu „Lato z Radiem”. Tydzień później wystartuje towarzysząca mu trasa koncertowa, która zawita do 20 miast. Na scenie zagrają m.in. Maryla Rodowicz, Andrzej Piaseczny, Kayah i Afromental.
więcej |
|
Lubimy lokowanie marek w serialach. ,,Rodzinka.pl" najmocniej nimi naszpikowana
Ponad połowie badanych nie przeszkadza, gdy prawdziwe produkty są lokowane w serialach telewizyjnych. Ich zdaniem, zdecydowanie najwięcej marek można zauważyć w serialu TVP2 „Rodzinka.pl” - wynika z raportu domu mediowego MEC.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN latem powalczy o widzów, ,,Na Wspólnej" z premierami. ,,Lepsza sytuacja na rynku reklamowym"
Telewizja TVN podczas tegorocznych wakacji nadawać będzie premierowe odcinki serialu „Na Wspólnej”. Będzie to jedyny polski serial z wakacyjnymi premierami, bo latem w telewizji królują powtórki.
więcej
|
|
Lubimy lokowanie marek w serialach. ,,Rodzinka.pl" najmocniej nimi naszpikowana
Ponad połowie badanych nie przeszkadza, gdy prawdziwe produkty są lokowane w serialach telewizyjnych. Ich zdaniem, zdecydowanie najwięcej marek można zauważyć w serialu TVP2 „Rodzinka.pl” - wynika z raportu domu mediowego MEC.
więcej
|
|
TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem
W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Na podium znalazły się jeszcze: Polsat Play i TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, zaś najwięcej straciła Kuchnia+.
więcej
|
|
ATM Grupa uruchomi kanał Echo 24 TV
Należąca do ATM Grupy Telewizja Dolnośląska Echo zamierza uruchomić lokalny kanał Echo 24 TV. Będzie on nadawać w sieciach kablowych na terenie Dolnego Śląska.
więcej
|
|
FreeD - sportowe powtórki 360° (wideo)
Telewizja Sky przy współpracy z Intelem oraz firmą Replay, dostawcą technologii FreeD, udostępniła swoim widzom w Niemczech i Austrii pilotażową usługę, pozwalającą na oglądanie kluczowych fragmentów rozgrywek sportowych z dowolnego ujęcia.
więcej
|
|
Morgan Freeman producentem i prowadzącym cyklu ,,The story of God" w National Geographic
Stacja National Geographic ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym dokumentalnym cyklem „The story of God”. Gospodarz programu będzie Morgan Freeman, który przekaże widzom osobiste refleksje na temat Boga.
więcej
|
|
Drugi sezon serialu ,,Detektyw" w HBO
22 czerwca 2015 roku HBO rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Detektyw”.
więcej
|
|
Dariusz Wasilewski pokieruje polskim oddziałem Da Vinci Media
Firma Da Vinci Media, nadawca kanału Da Vinci Learning, utworzyła polski zespół. Dyrektorem generalnym nadawcy w naszym kraju został Dariusz Wasilewski, a za marketing odpowiadać będzie Agnieszka Zając.
więcej
|
|
Ken Marino i Annie Parisse w serialu muzycznym HBO
Ken Marino i Annie Parisse dołączyli do obsady rozgrywającego się w latach 70. serialu muzycznego stacji HBO.
więcej
|
|
Seriale kryminalne ,,Broadchurch" i ,,Dicte" od lipca w Ale Kino+
W lipcu kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję dwóch seriali kryminalnych: brytyjskiego „Broadchurch” i duńskiego „Dicte”.
więcej
|
|
,,Fineasz i Ferb" od 6 lipca w TV Puls
W poniedziałek 6 lipca br. kanał TV Puls rozpocznie emisję animacji „Fineasz i Ferb” wyprodukowanej przez Disneya.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Rusza 44. edycja ,,Lata z Radiem". Wśród gwiazd Maryla Rodowicz, Perfect i Hey
W sobotę 20 czerwca br. w radiowej Jedynce rozpocznie się kolejna edycja wakacyjnego programu „Lato z Radiem”. Tydzień później wystartuje towarzysząca mu trasa koncertowa, która zawita do 20 miast. Na scenie zagrają m.in. Maryla Rodowicz, Andrzej Piaseczny, Kayah i Afromental.
więcej
|
|
RadioJazz.FM rusza ponownie od września. Na start zebrano 60 tys. zł
1 września br. internetowa rozgłośnia RadioJazz.FM wznowi nadawanie dzięki funduszom zgromadzonym w ramach akcji crowdfundingowej na portalu Wspieram.to. W ramach organizowanej tam akcji zebrano ponad 60 tys. zł.
więcej
|
|
KRRiT powołała zarządy sześciu rozgłośni radiowych Polskiego Radia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - na wniosek rad nadzorczych - powołała zarządy regionalnych rozgłośni Polskiego Radia w Bydgoszczy, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Tylko w jednej z tych spółek zmienił się prezes.
więcej
|
|
Radio Gdańsk awansowało na podium, RMF FM umocniło się na pozycji lidera
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nowy sponsor Ekstraklasy nieprędko i nie tak hojny jak T-Mobile (opinie)
Mimo że piłkarska Ekstraklasa w ostatnich latach zyskała na atrakcyjności marketingowej, władze ligi mogą mieć trudności z szybkim pozyskaniem nowego sponsora tytularnego, który nie będzie płacił tak dużo jak w ostatnich latach T-Mobile Polska - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego.
więcej
|
|
Lubimy lokowanie marek w serialach. ,,Rodzinka.pl" najmocniej nimi naszpikowana
Ponad połowie badanych nie przeszkadza, gdy prawdziwe produkty są lokowane w serialach telewizyjnych. Ich zdaniem, zdecydowanie najwięcej marek można zauważyć w serialu TVP2 „Rodzinka.pl” - wynika z raportu domu mediowego MEC.
więcej
|
|
Prawie 400 tys. zł kosztowała promocja Gdańska podczas meczu Polska-Grecja
Promocja Gdańska podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polski i Grecji, rozegranego na stadionie PGE Arena, kosztowała to miasto blisko 400 tys. zł.
więcej
|
|
PGE reklamuje nową ofertę ,,Prąd jak prąd" (wideo)
PGE Polska Grupa Energetyczna wprowadziła ofertę „Prąd jak prąd” gwarantującą klientom stałą cenę za energię elektryczną aż do końca 2017 roku oraz szereg usług dodatkowych. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy K2 i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Żubr z kolejnymi zwierzętami w reklamach ,,Kolej na Żubra" (wideo)
Do emisji trafiły nowe wersje spotu piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Kolej na Żubra”. Kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Papaya Films, Juice, Platige Studio, G7, MEC i Q&A Communications.
więcej
|
|
Magdalena Goll i Cezary Filew odeszli z PZL
Po kilkunastu latach pracy w agencji reklamowej PZL z końcem kwietnia br. odeszli z niej dyrektor kreatywna Magdalena Goll i senior copywriter Cezary Filew. Najprawdopodobniej będą teraz prowadzić wspólną działalność.
więcej
|
|
PKO BP reklamuje Mini Ratkę z wakacjami kredytowymi
Nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Mini Ratka oferowanej przez PKO BP przebiega pod hasłem „Nawet 3 miesiące wakacji kredytowych”. Akcję przygotowały agencje DDB & tribal i OS3 oraz domy mediowe Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
Marek Gargała: na blokowaniu reklam ucierpią remarketing i e-commerce
- Można sobie jednak wyobrazić, że masowe rozpowszechnienie blockerów może prowadzić do zmiany modelu biznesowego niektórych mediów internetowych (np. przejście od finansowania z reklam w kierunku sprzedaży abonamentów). Również e-commerce może ponieść konsekwencje stosowania blokad - analizuje Marek Gargała z Publicis Poland.
więcej
|
|
Young and Awesome dla PKP Intercity w social media
Agencja Young and Awesome zajmie się przez trzy najbliższe lata obsługą spółki PKP Intercity w social media. W przetargu pokonała dwóch konkurentów.
więcej
|
|
Dentsu Aegis Network przejmuje agencję eCommera
Koncern marketingowy Dentsu Aegis Network przejął specjalizującą się w e-commerce agencję eCommera. Chce dzięki temu wzmocnić swoją pozycję na rynku handlu internetowego.
więcej
|
|
Robert Górski z koncertem w smartfonie reklamuje internet w Orange na kartę (wideo)
W nowej kampanii Orange na kartę z udziałem Roberta Górskiego reklamowany jest pakiet 6 GB internetu mobilnego. Przygotowaniem akcji zajęły się firmy marketingowe Publicis Poland, Film Produkcja, Badi Badi i Initiative Media.
więcej
|
|
Łukasz Chwiszczuk: antidotum na Adblocka są nieirytujące, dopasowane reklamy
- Reklama musi trafiać w użytkownika, który będzie zainteresowany danym produktem lub usługą. Nie może być irytująca, a przekaz musi być dostosowany do użytkownika. Popularność rozwiązań typu Adblock wynika ze zmęczenia standardowymi rozwiązaniami reklamowymi wyświetlanymi w internecie - opisuje Łukasz Chwiszczuk z K2 Search.
więcej
|
|
Izabela Grotkowska: z LeadBullet do Plista
Izabela Grotkowska dołączyła do zespołu agencji Plista działającej w strukturze GroupM. Ostatnio pracowała w firmie LeadBullet.
więcej
|
|
Wedel reklamuje Ptasie Mleczko ,,gdy robi się gorąco"
Lotte Wedel w kampanii outdoorowej reklamuje letni wariant smakowy Ptasiego Mleczka. Za akcję odpowiadają agencje Grandes Kochonos, OMD, 24/7 Communication i Cosmo.
więcej
|
|
Vivus reklamuje pożyczki krótkoterminowe w kioskach Ruchu (wideo)
Rusza kampania reklamująca krótkoterminowe pożyczki gotówkowe od Vivus Finanse, właściciela serwisu Vivus.pl, które od niedawna są oferowane w kioskach i salonikach prasowych Ruchu. Akcję przygotowały agencja Arip Next, dom produkcyjny D35 i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Anna Tuzek: z The Digitals do Communication Unlimited
Anna Tuzek zaczęła pracę jako senior account manager w agencji reklamowej Communication Unlimited. Poprzednio pracowała w The Digitals.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" z największym spadkiem sprzedaży. ,,Przez ciągłe zmiany linii i redakcji"
W kwietniu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a zyskał jedynie „Tygodnik Powszechny”. Największy spadek odnotował „Wprost”, którym od końca marca br. kieruje Tomasz Wróblewski. Najmniej straciła zaś „Polityka”.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele pism motoryzacyjnych. ,,Auto Świat Poradnik" wyprzedził ,,Top Gear"
W I kwartale 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Top Gear”.
więcej
|
|
Paweł Nowacki: popularność Adblocka to efekt zmęczenia internautów reklamami
Popularność blockerów to efekt zmęczenia internautów. Model rozliczeniowy jaki istnieje między reklamodawcami a wydawcami serwisów, czyli odsłony i emitowanie na nich reklam oraz spadające ceny (automatyzacja emisji reklam, zwiększenie powierzchni - przybywa wciąż serwisów) sprawia, że w najpopularniejszych serwisach emituje się banerów coraz więcej - uważa Paweł Nowacki z „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wydawcy i marketingowcy: na Adblocka nie można się obrażać, chociaż to rosnący problem
Rosnąca popularność programów blokujących reklamy w internecie to znak, że trzeba albo zmienić sposób komunikacji reklamowej z użytkownikami, albo wręcz przebudować model biznesowy dostarczania treści do odbiorców. A procesowanie się z twórcami takich programów jest najgorszym z możliwych rozwiązań - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży reklamowej i wydawcy.
więcej
|
|
LifeTube promuje się z youtuberami na ekranach Screen Network (wideo)
Obsługująca marketingowo youtuberów sieć LifeTube nawiązała współpracę z siecią ekranów outdoorowych Screen Network, na których dodatkowo będą emitowane spoty z kampanii realizowanych przez LifeTube. Pierwsza akcja ma charakter wizerunkowy, jest związana z 10-leciem YouTube’a.
więcej
|
|
Marek Gargała: na blokowaniu reklam ucierpią remarketing i e-commerce
- Można sobie jednak wyobrazić, że masowe rozpowszechnienie blockerów może prowadzić do zmiany modelu biznesowego niektórych mediów internetowych (np. przejście od finansowania z reklam w kierunku sprzedaży abonamentów). Również e-commerce może ponieść konsekwencje stosowania blokad - analizuje Marek Gargała z Publicis Poland.
więcej
|
|
Łukasz Chwiszczuk: antidotum na Adblocka są nieirytujące, dopasowane reklamy
- Reklama musi trafiać w użytkownika, który będzie zainteresowany danym produktem lub usługą. Nie może być irytująca, a przekaz musi być dostosowany do użytkownika. Popularność rozwiązań typu Adblock wynika ze zmęczenia standardowymi rozwiązaniami reklamowymi wyświetlanymi w internecie - opisuje Łukasz Chwiszczuk z K2 Search.
więcej
|
|
Paweł Nowacki: popularność Adblocka to efekt zmęczenia internautów reklamami
Popularność blockerów to efekt zmęczenia internautów. Model rozliczeniowy jaki istnieje między reklamodawcami a wydawcami serwisów, czyli odsłony i emitowanie na nich reklam oraz spadające ceny (automatyzacja emisji reklam, zwiększenie powierzchni - przybywa wciąż serwisów) sprawia, że w najpopularniejszych serwisach emituje się banerów coraz więcej - uważa Paweł Nowacki z „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
Marcin Michalski: coraz więcej polskich internautów korzysta z Adblocka, chociaż nasze reklamy są najbardziej kreatywne
- W Polsce jest najwyższy stopień stosowania Adblocków i podobnych narzędzi z uwagi na największe zirytowanie użytkowników reklamą w internecie. Dlaczego? Jesteśmy krajem, który ma w najwyższym stopniu rozwiniętą ofertę reklamy typu display w Europie! Nasi wydawcy są pod tym kątem najbardziej kreatywni i dlatego stworzyli formaty, które nie występują nigdzie innej w Europie - ocenia Marcin Michalski z Cube Group.
więcej
|
|
Interia.pl odświeżyła serwis o filmach
Serwis Film.interia.pl został uruchomiony w nowej, responsywnej wersji, w której zyskał odświeżony wygląd i dodatkowe funkcjonalności, m.in. system rekomendacji treści.
więcej
|
|
Kultura/Rozrywka |
|
|
Angelina Jolie: Nic nie jest większym filarem stabilności niż silne, wolne i wykształcone kobiety
|
|
Morgan Freeman producentem i prowadzącym cyklu ,,The story of God" w National Geographic
|
|
Drugi sezon serialu ,,Detektyw" w HBO
|
|
Artur Żmijewski o serialu ,,Ojciec Mateusz": dopóki ludzie nie mówią do mnie ,,proszę księdza", jest dobrze
|
|
Bradley Cooper odpowiada za film wojenny "Ghost Army"
|
|
Aaron Paul zagra w serialu "The Way"
|
|
Ken Marino i Annie Parisse w serialu muzycznym HBO
|
|
Will Young: Thank You (wideo)
|
|
Seriale kryminalne ,,Broadchurch" i ,,Dicte" od lipca w Ale Kino+
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|