|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 19 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
InPost będzie dostarczał w Wielkiej Brytanii towary z eBaya
InPost zawarł porozumienie z eBayem, w ramach którego będzie dostarczał towary sprzedawane przez sklepy działające na brytyjskiej platformie serwisu. - W planach jest też Francja, Włochy i Kanada - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, właściciela InPostu.
więcej
|
|
Snapchat w Polsce jeszcze niezbadany marketingowo, przyciąga multimediami i młodymi użytkownikami
Większość polskich marketerów Snapchata jeszcze nie używa, ale w ciągu roku, dwóch lat może się to zmienić, o ile z aplikacji zacznie korzystać więcej internautów, także starszych, oraz pojawią się udogodnienia dla reklamodawców. Atutami Snapchata są treści multimedialne i możliwości działań real time marketingowych, a główny mankament to brak precyzyjnych statystyk - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
|
TVN kręci serial ,,Aż po sufit!". Olszówka, Foremniak i Pazura w obsadzie
Telewizja TVN rozpoczyna zdjęcia do nowego serialu obyczajowego „Aż po sufit!”, w którym zagrają m.in. Edyta Olszówka, Małgorzata Foremniak i Cezary Pazura. Produkcja, będąca adaptacją australijskiego formatu, trafi jesienią br. na antenę stacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Wprost" z największym spadkiem sprzedaży. ,,Przez ciągłe zmiany linii i redakcji"
W kwietniu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a zyskał jedynie „Tygodnik Powszechny”. Największy spadek odnotował „Wprost”, którym od końca marca br. kieruje Tomasz Wróblewski. Najmniej straciła zaś „Polityka”.
więcej
|
Wydawcy i marketingowcy: na Adblocka nie można się obrażać, chociaż to rosnący problem
Rosnąca popularność programów blokujących reklamy w internecie to znak, że trzeba albo zmienić sposób komunikacji reklamowej z użytkownikami, albo wręcz przebudować model biznesowy dostarczania treści do odbiorców. A procesowanie się z twórcami takich programów jest najgorszym z możliwych rozwiązań - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży reklamowej i wydawcy.
więcej
|
Juliusz Braun żegna się z TVP. ,,Rewolucyjne zmiany"
|
,,Aplauz, aplauz!" - nowy rodzinny show TVN (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN kręci serial ,,Aż po sufit!". Olszówka, Foremniak i Pazura w obsadzie
Telewizja TVN rozpoczyna zdjęcia do nowego serialu obyczajowego „Aż po sufit!”, w którym zagrają m.in. Edyta Olszówka, Małgorzata Foremniak i Cezary Pazura. Produkcja, będąca adaptacją australijskiego formatu, trafi jesienią br. na antenę stacji.
więcej
|
|
Ruszył serwis wideo na żądanie FOX Play. Na razie działa tylko w Vectrze
FOX International Channels uruchomił w Polsce internetowy serwis wideo na żądanie FOX Play, który pozwala abonentom płatnej telewizji na dostęp do programów i seriali z kanałów nadawcy. Jako pierwsi taką możliwość otrzymali klienci Vectry.
więcej
|
|
Roman Młodkowski prowadzi ,,Innowacje dla Ciebie" w TVP1
Telewizyjna Jedynka rozpoczęła emisję cyklu „Innowacje dla Ciebie” pokazującego działanie systemu finansowania polskiej innowacyjności. Jego gospodarzem został Roman Młodkowski, były szef TVN CNBC.
więcej
|
|
,,Po prostu" Tomasza Sekielskiego zyskało widzów. Nowe odcinki jesienią
Program „Po prostu” Tomasza Sekielskiego w sezonie 2014/2015 oglądało średnio 760 tys. osób, o 170 tys. więcej niż rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji audycji przegrała jednak z konkurencją.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do piątej edycji programu ,,Top Chef"
W tym tygodniu rozpoczęły się zdjęcia do piątej edycji programu „Top Chef” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki trafi jesienią br. na antenę Polsatu.
więcej
|
|
,,Żony Hollywood" w nowym składzie w drugim sezonie. Emisja jesienią
W drugiej edycji programu TVN „Żony Hollywood” częściowo zmieni się skład bohaterek reality-show - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do nowych odcinków ruszą w USA pod koniec czerwca br., a TVN pokaże je jesienią br.
więcej
|
|
,,Szpital" wygrał z konkurencją. 80,5 mln zł z reklam
Piąty sezon serialu „Szpital” oglądało średnio 2,24 mln osób, czyli o 220 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja dała TVN pozycję lidera rynku, a wpływy z reklam wyniosły 80,48 mln zł.
więcej
|
|
,,Wielki Test z Historii. Od niepodległości do niepodległości" w TVP1
W poniedziałek 22 czerwca br. TVP1 wyemituje „Wielki Test z Historii. Od niepodległości do niepodległości”. Na pytania odpowiadać będą m.in. aktorzy, dziennikarze, sportowcy, politycy i naukowcy. Widowisko poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Snapchat w Polsce jeszcze niezbadany marketingowo, przyciąga multimediami i młodymi użytkownikami
Większość polskich marketerów Snapchata jeszcze nie używa, ale w ciągu roku, dwóch lat może się to zmienić, o ile z aplikacji zacznie korzystać więcej internautów, także starszych, oraz pojawią się udogodnienia dla reklamodawców. Atutami Snapchata są treści multimedialne i możliwości działań real time marketingowych, a główny mankament to brak precyzyjnych statystyk - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Jerzy Dudek ambasadorem reklamowym butów New Balance
Były piłkarz Jerzy Dudek został ambasadorem reklamowym marki obuwia sportowego New Balance. Będzie promował m.in. nową kolekcję butów piłkarskich New Balance Football.
więcej
|
|
Miles Young odchodzi z Ogilvy na Uniwersytet Oksfordzki
Miles Young, CEO sieci reklamowej Ogilvy, obejmie funkcję dyrektora jednego z wydziałów Uniwersytetu Oksfordzkiego. Po ponad trzech dekadach wróci do swojej macierzystej uczelni.
więcej
|
|
Online Media Group jako Optimise stawia na efektywność
Agencja performance marketingowa Online Media Group przeprowadziła swój globalny rebranding, zmieniając nazwę na Optimise. Ma to odzwierciedlać szersze kompetencje firmy oraz jej nacisk na efektywność.
więcej
|
|
Toyota reklamuje się historią ojca i córki (wideo)
Japoński oddział Toyoty z okazji Dnia Ojca przygotował reklamę pokazującą wieloletnią relację ojca i córki. Przedstawia ją z punktu widzenia obojga bohaterów.
więcej
|
|
Dentsu Aegis Network Polska zajmie się komunikacją mistrzostw Europy w piłce ręcznej
Grupa marketingowa Dentsu Aegis Network Polska została partnerem strategicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz narodowym dostawcą Euro 2016.
więcej
|
|
Anna Królewicz senior copywiterem w Isobar Polska
Anna Królewicz dołączyła do działu kreacji agencji reklamowej Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), obejmując funkcję senior copywitera. Wcześniej pracowała m.in. w DDB Warszawa, G7, Havas Worldwide Warsaw i BBDO Warszawa.
więcej
|
|
Ekstraklasa będzie grać piłkami Adidas conext15
Ekstraklasa i Adidas zaprezentowały model nowej piłki, która w nadchodzącym sezonie 2015/16 pojawi się na boiskach najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce - conext15.
więcej
|
|
Grzegorz Łapanowski reklamuje filtry wody Brita jako ,,lepszy wybór" (wideo)
W nowej kampanii reklamowej filtrów wody Brita występuje m.in. kucharz Grzegorz Łapanowski. Akcję, prowadzoną pod hasłem Brita - lepszy wybór”, przygotowały i realizują firmy Multi Communications, Mr. Target i Linienland.
więcej
|
|
Europejski przegląd reklamowy TK Maxx
Sieć sklepów TK Maxx (TJX Europe) rozpoczęła przegląd swojego ogólnoeuropejskiego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
AOL wyłącznym partnerem telewizyjnym Cannes Lions
AOL na podstawie zawartej właśnie umowy będzie wyłącznym partnerem telewizyjnym „Campaign” podczas festiwalu Cannes Lions, który odbędzie się w przyszłym tygodniu.
więcej
|
|
,,Leć na słońce" w kampanii Sun Balance
Ruszyła internetowa kampania reklamowa kosmetyków do opalania marki Sun Balance (produkowanych przez Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona) prowadzona pod hasłem „Leć na słońce z Sun Balance!”.
więcej
|
|
,,Nowym sponsorem Ekstraklasy spółka skarbu państwa lub bank, 15 mln zł oddaje wartość marketingową"
- W perspektywie ostatnich pięciu lat Ekstraklasa zdecydowanie zyskała na atrakcyjności. Jest nowa infrastruktura, mecze są świetnie realizowane w telewizji, zneutralizowana została aura korupcyjności, minusem jest natomiast poziom sportowy. W roli nowego sponsora tytularnego rozgrywek nie liczyłbym na bezpośrednią konkurencję T-Mobile. Obstawiałbym spółkę z kapitałem skarbu państwa, może do gry wejdzie któryś z banków - analizuje Jarosław Żubka z Kiwi Group.
więcej
|
|
Efekt ROPO w kampanii Nice
Trwa internetowa kampania firmy Nice, dostawcy systemów automatyki do bram i rolet oraz bram garażowych, prowadzona we współpracy z RTB Tracker, w ramach której wykorzystano m.in. efekt ROPO.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dwumiesięcznik ,,FightExpert Magazine" o sportach walki zadebiutuje w sierpniu
W sierpniu br. w sprzedaży pojawi się nowe pismo o sportach walki i crossfit „FightExpert Magazine”. Tytuł będzie ukazywać się co dwa miesiące, ale wydawca planuje od przyszłego roku przekształcić magazyn w miesięcznik.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży tygodników lokalnych. ,,Tygodnik Ostrołęcki" najbardziej w dół
W kwietniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
Jerzy Janczak ponownie prezesem ZKDP
Podczas obrad zwyczajnego zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wybrano nowe władze organizacji. Prezesem dziewięcioosobowego zarządu został ponownie Jerzy Janczak, dyrektor dystrybucji i obsługi klienta w Grupie Burda.
więcej
|
|
David Pemsel nowym szefem Guardian Media Group, zastąpi Andrew Millera
Od 1 lipca br. nowym dyrektorem wykonawczym Guardian Media Group (GMG) zostanie David Pemsel. Obejmie fotel po Andrew Millerze, który w styczniu ogłosił rezygnację ze stanowiska.
więcej
|
|
Aleksander Gawronik będzie oskarżony ws. zabójstwa Jarosława Ziętary
Do końca czerwca krakowska prokuratura apelacyjna skieruje do sądu w Poznaniu akt oskarżenia w sprawie zabójstwa dziennikarza Jarosława Ziętary. Oskarżenie będzie dotyczyć byłego senatora i biznesmena Aleksandra Gawronika.
więcej
|
|
Internet |
|
|
InPost będzie dostarczał w Wielkiej Brytanii towary z eBaya
InPost zawarł porozumienie z eBayem, w ramach którego będzie dostarczał towary sprzedawane przez sklepy działające na brytyjskiej platformie serwisu. - W planach jest też Francja, Włochy i Kanada - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, właściciela InPostu.
więcej
|
|
Snapchat w Polsce jeszcze niezbadany marketingowo, przyciąga multimediami i młodymi użytkownikami
Większość polskich marketerów Snapchata jeszcze nie używa, ale w ciągu roku, dwóch lat może się to zmienić, o ile z aplikacji zacznie korzystać więcej internautów, także starszych, oraz pojawią się udogodnienia dla reklamodawców. Atutami Snapchata są treści multimedialne i możliwości działań real time marketingowych, a główny mankament to brak precyzyjnych statystyk - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Amazon będzie płacił autorom za liczbę przeczytanych stron e-booków
Koncern Amazon wprowadza nowy system rozliczeń z autorami elektronicznych książek. Będą oni otrzymywać honoraria za każdą stronę e-booka przeczytaną przez czytelnika. - To odpowiedź na sygnały i potrzeby pisarzy - tłumaczy Amazon.
więcej
|
|
Byli dziennikarze ,,Wprost" uruchomili Kulisy24.com. Naczelnym Sylwester Latkowski. ,,Dziennikarstwo w interesie publicznym"
Wczoraj wystartował portal Kulisy24.com, tworzony przez dziennikarzy, którzy odeszli z „Wprost”. Redakcją kieruje Sylwester Latkowski, który do marca był naczelnym tygodnika wydawanego przez PMPG Polskie Media. Serwis ruszył w pierwszą rocznicę wkroczenia ABW do redakcji „Wprost”.
więcej
|
|
Arianna Huffington szefową Huffington Post przez kolejne 4 lata
Arianna Huffington, współzałożycielka i redaktor naczelna Huffington Post pozostanie na swoim stanowisku do 2019 roku. Chce postawić na oryginalne treści w serwisie oraz segment wideo.
więcej
|
|
Tomasz Bonek na czele łączonych newsroomów biznesowych Grupy Onet i RASP
Tomasz Bonek zaczął pracę jako dyrektor newsroomu biznesowego w Grupie Onet-RASP. Poprzednio przez ponad 10 lat był związany z Grupą Money.pl.
więcej
|
|
7,6 tys. tomów Wikipedii na wystawie w Nowym Jorku
Cała zawartość angielskiej wersji Wikipedii zajmuje w druku7,6 tysiąca tomów. Największą internetową encyklopedię w tradycyjnej formie postanowił pokazać artysta Michael Mandiberg.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|