Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 21 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Nominacje dla Isobar Polska, DDB & Tribal i FCB Warsaw w Cannes Lions 2015

W kategoriach Direct, Promo & Activation i Mobile festiwalu Cannes Lions polskim agencjom przyznano sześć nominacji: trzy - Isobar Polska (wszystkie za akcję „Photos for Life”), dwie - DDB & Tribal, a jedną - FCB Warsaw. więcej

 
,,Ranczo" na czele seriali cotygodniowych, ,,Strażacy" w czołówce (raport)

W wiosennej ramówce wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należało do „Rancza”. W czołówce znalazła się tylko jedna nowość - „Strażacy”. więcej

 
Latkowski i Majewski skazani za zniesławienie biznesmena z Gdańska. ,,Złożymy apelację, jesteśmy spokojni o wyrok"

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, opierając się na artykule 212 par. 2 kodeksu karnego, uznał dziennikarzy Sylwestra Latkowskiego i Michała Majewskiego winnych zniesławienia biznesmena Mariusa Olecha. - Dochowaliśmy staranności dziennikarskiej, napisaliśmy prawdę. Będzie złożona apelacja - zapewniają dziennikarze. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet.pl SA poszukuje osoby na stanowisko
B2B Coordinator

Agencja PR Pan Pikto poszukuje osoby na stanowisko
Pani/Pan od sprzedaży

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Advertisement Product Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Team Coordinator / Marketing Program Senior Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Program Specialist

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Moderator serwisów społecznościowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/Specjalista ds. Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Project Specialist / Market Consultant with German

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Google Trends pokazuje wyniki w czasie rzeczywistym także z Polski

Koncern Google przebudował platformę Google Trends służącą do śledzenia dynamiki zapytań w swojej wyszukiwarce. Teraz można przeglądać dane w czasie rzeczywistym i według różnych kryteriów. więcej

 
Paweł Lisicki i Ryszard Florek z Nagrodami Kisiela

Ryszard Florek w kategorii „Przedsiębiorca” i Paweł Lisicki w kategorii „Publicysta” zostali laureatami kolejnej edycji Nagród Kisiela przyznawanej przez tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”). Wręczenie nagród odbyło się w niedzielę podczas uroczystej gali w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie. więcej

 
Piotr Metz z Pendereckim, Dudziak i Rojkiem reklamują Stoart (wideo)

Związek Artystów Wykonawców Stoart rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową w związku ze zbliżającym się wyłonieniem jednej organizacji zbiorowego zarządzania opłatami dla muzyków. W akcji występuje dziennikarz Piotr Metz wspólnie z muzykami Krzysztofem Pendereckim, Urszulą Dudziak i Arturem Rojkiem. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Festiwale muzyczne nie są już oknem na świat. "Kicz i festyniarstwo" (opinie o Opolu i Sopocie)

Festiwale muzyczne, corocznie organizowane przez polskich nadawców, to element kultury poprzedniej epoki, który w XXI wieku stał się anachronizmem. Chodzi w nich już nie o muzykę, ale o to, żeby sponsorzy dali pieniądze, a organizatorzy zarobili - w taki sposób festiwale w Opolu i Sopocie oceniają Natalia Niemen, Karolina Korwin-Piotrowska i Tomasz Raczek. więcej

Snapchat w Polsce jeszcze niezbadany marketingowo, przyciąga multimediami i młodymi użytkownikami

Większość polskich marketerów Snapchata jeszcze nie używa, ale w ciągu roku, dwóch lat może się to zmienić, o ile z aplikacji zacznie korzystać więcej internautów, także starszych, oraz pojawią się udogodnienia dla reklamodawców. Atutami Snapchata są treści multimedialne i możliwości działań real time marketingowych, a główny mankament to brak precyzyjnych statystyk - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych. więcej

,,Wprost" z największym spadkiem sprzedaży. ,,Przez ciągłe zmiany linii i redakcji"
Wydawcy i marketingowcy: na Adblocka nie można się obrażać, chociaż to rosnący problem
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Ranczo" na czele seriali cotygodniowych, ,,Strażacy" w czołówce (raport)

W wiosennej ramówce wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należało do „Rancza”. W czołówce znalazła się tylko jedna nowość - „Strażacy”. więcej

 
Rada nadzorcza: wniosek o powołanie zarządu TVP jest kompletny

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej informuje, że - wbrew twierdzeniom Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - przekazany regulatorowi wniosek o powołanie członków zarządu TVP jest kompletny i spełnia wymogi formalne. więcej

 
Ceny reklam w TVN w górę o 5 proc. Najdroższe przy ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"

Ceny spotów w lipcowej ofercie reklamowej TVN są średnio o 4,9 proc. wyższe od tych sprzed roku. Najwięcej kosztują spoty przy „Faktach”, „Kuchennych rewolucjach” i „Sporcie”. więcej

 
,,Tak czy nie" bez Agnieszki Gozdyry z mniejszą widownią, Polsat News przegrał z konkurencją

„Tak czy nie” wiosną br. oglądało 122 tys. widzów, nieco mniej niż rok temu, gdy program prowadziła Agnieszka Gozdyra. Polsat News w czasie jego emisji przegrywał z konkurencją. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Henrykiem Wujcem i Zbigniewem Kuźmiukiem. więcej

 
BBC eksperymentuje z telewizją sterowaną myślami

BBC wspólnie z firmą This Place opracowały Mind Control TV - urządzenie do kontrolowania programu za pomocą fal mózgowych. - To może być przyszłość telewizji - zapowiada Cyrus Saihan, szef rozwoju BBC Future Media. więcej

 
TVN Style szykuje program ,,Cofnij czas"

Stacja TVN Style poszukuje uczestników do nowego programu „Cofnij czas”, którzy pod okiem ekspertów będą zmieniać nawyki żywnościowe i pracować nad sprawnością fizyczną. więcej

 
Festiwale muzyczne nie są już oknem na świat. "Kicz i festyniarstwo" (opinie o Opolu i Sopocie)

Festiwale muzyczne, corocznie organizowane przez polskich nadawców, to element kultury poprzedniej epoki, który w XXI wieku stał się anachronizmem. Chodzi w nich już nie o muzykę, ale o to, żeby sponsorzy dali pieniądze, a organizatorzy zarobili - w taki sposób festiwale w Opolu i Sopocie oceniają Natalia Niemen, Karolina Korwin-Piotrowska i Tomasz Raczek. więcej

 
,,Rzeczpospolita od rana" co niedzielę w Polsat News

Polsat News wprowadza na antenę nowy program „Rzeczpospolita od rana”, w którym zaproszeni goście będą komentować wydarzenia tygodnia. Będzie on realizowany we współpracy z dziennikiem „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication). więcej

 
Multimedia Polska stawia na sprzedaż energii elektrycznej, chce przyciągnąć klientów pakietami usług

Multimedia Polska stawia na sprzedaż pakietową, dorzucając do tradycyjnego modelu działania usługi wykraczające poza dotychczasowy model biznesowy. Oprócz ubezpieczeń czy telefonii komórkowej i monitoringu domu oferuje również energię elektryczną. Widzi potencjał w tym rynku, na którym do tej pory blisko 330 tys. gospodarstw domowych zmieniło dostawcę prądu. więcej

 
 
Radio  
 
TOK FM udostępnia audycje w internecie odpłatnie bez reklam

Grupa Radiowa Agory wprowadza ofertę TOK FM Premium, w ramach której archiwalnych audycji stacji można słuchać w internecie bez reklam, płacąc za to kilka złotych miesięcznie. więcej

 
RMF FM i RMF MAXXX tracą w Krakowie. Zyskała Trójka

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Rock Radio latem ze stałymi audycjami i ,,Rock Radiem na trawie"

W wakacyjnej ramówce Rock Radia pozostają audycje „Ranne kakao” oraz „Książę i żebrak”, a na antenie pojawiło się „Rock Radio na trawie”, czyli przewodnik po największych festiwalach i wydarzeniach lata. więcej

 
RDC rusza w wakacyjną trasę po Mazowszu

Polskie Radio RDC rusza z wakacyjną akcją „Odkrywamy Mazowsze”, w ramach której dziennikarze rozgłośni odwiedzą ponad 20 miejscowości. więcej

 
Reklama  
 
Nominacje dla Isobar Polska, DDB & Tribal i FCB Warsaw w Cannes Lions 2015

W kategoriach Direct, Promo & Activation i Mobile festiwalu Cannes Lions polskim agencjom przyznano sześć nominacji: trzy - Isobar Polska (wszystkie za akcję „Photos for Life”), dwie - DDB & Tribal, a jedną - FCB Warsaw. więcej

 
Piotr Metz z Pendereckim, Dudziak i Rojkiem reklamują Stoart (wideo)

Związek Artystów Wykonawców Stoart rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową w związku ze zbliżającym się wyłonieniem jednej organizacji zbiorowego zarządzania opłatami dla muzyków. W akcji występuje dziennikarz Piotr Metz wspólnie z muzykami Krzysztofem Pendereckim, Urszulą Dudziak i Arturem Rojkiem. więcej

 
,,#DajCałusa" - piosenka Margaret oraz butelki z imionami i zdjęciami reklamują Coca-Colę (wideo)

W nowej reklamie Coca-Coli z okazji 100-lecia butelki tego napoju pokazywana jest historyjka pierwszej miłości, a w tle słychać piosenkę śpiewaną przez Margaret. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom Warszawa, Next, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Fundacja Mamy i Taty: spot ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem" zna połowa Polaków, nie oceniają go tak źle

Kampania społeczna „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” w kilka dni dotarła do niemal połowy dorosłych polskich internautów. Zdaniem większości z nich akcja ma pozytywny wydźwięk, skłania do myślenia i może zachęcić Polki do decyzji o dziecku - przekonuje Fundacja Mamy i Taty, powołując się na sondaż przeprowadzony przez dom badawczy Maison. więcej

 
Zagraniczny wyciąg reklamowy: Nivea, Honda, Airbnb, Guardian & Observer, Newcastle Brown Ale (wideo)

Najciekawsze jego zdaniem zagraniczne kampanie reklamowe z ostatnich miesięcy wybrał i opisał dla Wirtualnemedia.pl Bartek Hanus, strategy director w Lowe Warsaw. Są to kampanie marek „Guardian” & „Observer”, Nivea, Honda, Airbnb & KLM, Tullamore Dew, Newcastle Brown Ale i Athenos. więcej

 
Sześć nowych osób i awanse w Fenomem, Robert Ziółkowski creative content directorem

Do zespołu agencji social mediowej Fenomem dołączyły dwa nowe teamy kreatywne: Ewa Rostalska i Danuta Kisiała oraz Mateusz Goliński i Kuba Warzecha, a także Paulina Łukijańczyk i Ewelina Wajsiel. Na nowe stanowiska awansowali natomiast w firmie Robert Ziółkowski, Agnieszka Mróz, Aleksandra Garbala i Karolina Mroczek. więcej

 
Paperhat Group łączy polski i niemiecki oddział, na czele Anna Przybylska

Zajmująca się marketingiem i usługami poligraficznymi Paperhat Group zdecydowała o połączeniu swojego polskiego i niemieckiego oddziału. Wspólną strukturą będzie kierować Anna Przybylska, poprzednio dyrektor zarządzający Paperhat Poland. więcej

 
Michał Żelażewski partnerem zarządzającym w Sarigato

Michał Żelażewski awansował na stanowisko managing partnera w Sarigato. Do tej pory pełnił w firmie funkcję sales development directora. więcej

 
Anna Skrzypczyk art directorem w click community

Anna Skrzypczyk awansowała na stanowisko art directora w agencji social mediowej click community. Pracuje w niej od ponad roku. więcej

 
Isobar z pierwszą polską nominacją w Cannes Lions 2015

Spośród zgłoszeń z naszego kraju w tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions pierwszą nominację otrzymała agencja Isobar Polska - w kategorii Lions Health za kampanię „Photos for Life”. Nagrody jednak nie zdobyła. więcej

 
Reklamy tygodnia: Toyota, Dove Men+Care, Żywiec Zdrój, Żubr, Rzecznik Praw Obywatelskich (wideo)

W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się dwie produkcje zagraniczne, jedna kampania społeczna i dwie polskie reklamy. Są to: nawiązujące do Dnia Ojca zagraniczne spoty Toyoty i Dove Men+Care, polskie reklamy marek Żywiec Zdrój Smako-Łyk i Żubr oraz spoty Rzecznika Praw Obywatelskich. więcej

 
,,Spotkajmy się w drodze" - PiS reklamuje Beatę Szydło na premiera (wideo)

Prawo i Sprawiedliwość zaczęło kampanię reklamową przed wyborami parlamentarnymi od spotu, w którym prezentowana jest Beata Szydło, ogłoszona właśnie kandydatką partii na premiera. więcej

 
,,Copyfighter": projektowanie opakowania z głębszą owocowością (fragment powieści)

Prezentujemy fragment powieści „Copyfighter” Łukasza Krakowiaka opowiadającej o pracy copywritera w agencjach reklamowych. Książka ukazała się 10 czerwca nakładem Wydawnictwa Nisza. więcej

 
Cannes Lions 2015: ponad 40 tys. zgłoszeń

Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions oraz towarzyszących mu konkursów Lions Health i Lions Innovation zgłoszonych zostało 40 133 prac. więcej

 
Sektor finansów obniżył wydatki reklamowe, mocno w dół firmy ubezpieczeniowe

W I kwartale 2015 roku wydatki sektora finansów na reklamę wyniosły ponad 104 mln zł. To o ponad 50 mln zł mniej niż w ostatnim kwartale 2014 roku oraz o prawie 11 mln zł mniej w stosunku do okresu styczeń–marzec zeszłego roku - wynika z analiz domu mediowego Codemedia. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Coca Cola:Fruits Cadbury: Choc full of Fun Ikea: Metro Sony: Happy Father's Day Harrys: All day long
 
Prasa  
 
Latkowski i Majewski skazani za zniesławienie biznesmena z Gdańska. ,,Złożymy apelację, jesteśmy spokojni o wyrok"

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, opierając się na artykule 212 par. 2 kodeksu karnego, uznał dziennikarzy Sylwestra Latkowskiego i Michała Majewskiego winnych zniesławienia biznesmena Mariusa Olecha. - Dochowaliśmy staranności dziennikarskiej, napisaliśmy prawdę. Będzie złożona apelacja - zapewniają dziennikarze. więcej

 
Paweł Lisicki i Ryszard Florek z Nagrodami Kisiela

Ryszard Florek w kategorii „Przedsiębiorca” i Paweł Lisicki w kategorii „Publicysta” zostali laureatami kolejnej edycji Nagród Kisiela przyznawanej przez tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”). Wręczenie nagród odbyło się w niedzielę podczas uroczystej gali w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie. więcej

 
,,Kobieta i Życie" na czele miesięczników poradnikowych po I kwartale. ,,Cała Ty" z największym spadkiem

W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”. więcej

 
Pogrzeb dziennikarza zamordowanego w Mławie, jego serwis prowadzą przyjaciele

W sobotę odbył się pogrzeb Łukasza Masiaka, dziennikarza z Mławy zamordowanego tydzień temu. Prowadzony przez niego serwis Naszamlawa.pl zaczęła redagować grupa jego przyjaciół. Zbiórkę na pomoc rodzinie zmarłego prowadzi Fundacja Grand Press. więcej

 
Kapituła Nagród Kisiela: ,,Wprost" manipuluje, pozwalając głosować czytelnikom

Rodzina Stefana Kisielewskiego i część członków Kapituły Nagród Kisiela skrytykowała sposób przyznawania przez „Wprost” w br. tych wyróżnień. - Według nieuzgodnionych wcześniej zasad o wyborze kandydatów współdecydować mieliby Czytelnicy, z natury swej anonimowi. Jest to drastyczne naruszenie dobrego obyczaju. Inicjatywę tygodnika „Wprost” uznajemy za akt samozwańczy, nieprawy i z natury rzeczy nieważny - napisali w oświadczeniu. więcej

 
Polska Press Grupa uruchomiła serwis StrefaAgro.pl

Polska Press Grupa uruchomiła serwis internetowy StrefaAgro.pl skierowany do rolników i osób zainteresowanych nowoczesną wsią. To kolejna po Strefabiznesu.pl tematyczna witryna spółki. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-06-22 Newsweek - 2015-06-22 Do Rzeczy - 2015-06-22 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-06-22 Wprost - 2015-06-22
 
Internet  
 
Google Trends pokazuje wyniki w czasie rzeczywistym także z Polski

Koncern Google przebudował platformę Google Trends służącą do śledzenia dynamiki zapytań w swojej wyszukiwarce. Teraz można przeglądać dane w czasie rzeczywistym i według różnych kryteriów. więcej

 
Apple Music w Polsce za 4,99 i 7,99 euro miesięcznie

Według niepotwierdzonych informacji ceny abonamentu w nadchodzącym serwisie Apple Music w Polsce będą niższe od tych obowiązujących na Zachodzie. Konto indywidualne ma kosztować miesięcznie 4,99, a pakiet rodzinny 7,99 euro miesięcznie. więcej

 
Polacy już odpowiednio wyposażeni, ale jeszcze mało świadomi możliwości internetu rzeczy

Zaledwie 11 proc. Polaków spotkało się z określeniem internet rzeczy, ale aż 71 proc. badanych ma od 2 do 5 urządzeń podłączonych do domowej sieci WiFi. Tymczasem liczba technologicznych zastosowań internetu rzeczy jest praktycznie nieograniczona, a w zakresie komunikacji marketingowej póki co dostrzegamy trzy potencjalne obszary - analizuje Wincenty Kokot z GoldenSubmarine. więcej

 
Świat śmieje się z "Jurassic World". Hitem SA Wardega (wideo)

"Jurassic World" bije rekordy box office, a jednocześnie jest tematem niezliczonych memów i parodystycznych filmików. więcej

 
Polska Press Grupa uruchomiła serwis StrefaAgro.pl

Polska Press Grupa uruchomiła serwis internetowy StrefaAgro.pl skierowany do rolników i osób zainteresowanych nowoczesną wsią. To kolejna po Strefabiznesu.pl tematyczna witryna spółki. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Małgorzata Tomczyk-Walczak i Jarosław Pawlak w IRCenter

Małgorzata Tomczyk-Walczak i Jarosław Pawlak dołączyli do zespołu agencji badawczej IRCenter. Tomczyk-Walczak wcześniej pracowała m.in. w Millward Brown i Gemiusie, a Pawlak - w Wirtualnej Polsce, comScore i Ströerze. więcej

 
Większość internautów w sieci czuje się bezpiecznie (infografika)

Większość internautów czuje się dosyć bezpiecznie w wirtualnej rzeczywistości - wynika z badania IQS. więcej

 
Public Relations  
 
Katarzyna Sosińska: z Vistula Group do L'Oreal Polska
 
Karolina Szapiro odpowiada za komunikację i CSR w Sanofi
 
Marta Modzelewska PR managerem w Grupie BRM
 
Technologie  
 
Range Rover z aplikacją do zdalnego sterowania autem (wideo)
 
Polacy już odpowiednio wyposażeni, ale jeszcze mało świadomi możliwości internetu rzeczy
 
Galaxy J5 i Galaxy J7 - nowe smartfony od Samsunga
 
Qualcore 9010 - nowy tablet Overmax za 299 zł
 
Drive Yanosik - urządzenie 4-w-1 dla kierowców od Goclever za 349 zł (wideo)
 
Koniec sprzedaży iPada mini - Apple wycofuje go z oferty
 
Micromax Canvas Sliver 5 najcieńszym smartfonem na świecie - 5,1 mm grubości
 
Microsoft Lumia 540 Dual SIM od lipca w Polsce w cenie 579 złotych
 
Gospodarka  
 
Multimedia Polska stawia na sprzedaż energii elektrycznej, chce przyciągnąć klientów pakietami usług
 
Jak kupować zabawki dla dzieci (poradnik)
 
Kultura/Rozrywka  
 
Netflix zapowiada serial "Lady Dynamite"
 
Powstanie drugi sezon serialu "The Knick". ,,Jeszcze większy rozmach"
 
Richard Gere w filmie "Time Out of Mind". Premiera we wrześniu 2015
 
Symphony X: Without You (posłuchaj)
 
Świat śmieje się z "Jurassic World". Hitem SA Wardega (wideo)
 
Editors pokazali "Marching Orders" (wideo)
 
25 września premiera filmu "Sicario" (wideo)
 
Charlize Theron w filmie "Dark Places". Zobacz zwiastun
 
Blog  
 
Zagadki Kukiza - Krzysztof Czabański
 
Konwencje PiS i PO: karawana vs karawan. - Ewaryst Fedorowicz
 
Zakaz pieprzenia dla bizonów - czyli urzędniczy absurd roku - Zbigniew Brzeziński
 
Embargo - ks. Artur Stopka
 
8 wskazówek jak prowadzić profil na Twitterze, aby był skuteczny i interesujący dla innych - infografika - Małgorzata Bednarek
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl