|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 21 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Nominacje dla Isobar Polska, DDB & Tribal i FCB Warsaw w Cannes Lions 2015
W kategoriach Direct, Promo & Activation i Mobile festiwalu Cannes Lions polskim agencjom przyznano sześć nominacji: trzy - Isobar Polska (wszystkie za akcję „Photos for Life”), dwie - DDB & Tribal, a jedną - FCB Warsaw.
więcej
|
|
,,Ranczo" na czele seriali cotygodniowych, ,,Strażacy" w czołówce (raport)
W wiosennej ramówce wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należało do „Rancza”. W czołówce znalazła się tylko jedna nowość - „Strażacy”.
więcej
|
|
Latkowski i Majewski skazani za zniesławienie biznesmena z Gdańska. ,,Złożymy apelację, jesteśmy spokojni o wyrok"
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, opierając się na artykule 212 par. 2 kodeksu karnego, uznał dziennikarzy Sylwestra Latkowskiego i Michała Majewskiego winnych zniesławienia biznesmena Mariusa Olecha. - Dochowaliśmy staranności dziennikarskiej, napisaliśmy prawdę. Będzie złożona apelacja - zapewniają dziennikarze.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Festiwale muzyczne nie są już oknem na świat. "Kicz i festyniarstwo" (opinie o Opolu i Sopocie)
Festiwale muzyczne, corocznie organizowane przez polskich nadawców, to element kultury poprzedniej epoki, który w XXI wieku stał się anachronizmem. Chodzi w nich już nie o muzykę, ale o to, żeby sponsorzy dali pieniądze, a organizatorzy zarobili - w taki sposób festiwale w Opolu i Sopocie oceniają Natalia Niemen, Karolina Korwin-Piotrowska i Tomasz Raczek.
więcej
|
Snapchat w Polsce jeszcze niezbadany marketingowo, przyciąga multimediami i młodymi użytkownikami
Większość polskich marketerów Snapchata jeszcze nie używa, ale w ciągu roku, dwóch lat może się to zmienić, o ile z aplikacji zacznie korzystać więcej internautów, także starszych, oraz pojawią się udogodnienia dla reklamodawców. Atutami Snapchata są treści multimedialne i możliwości działań real time marketingowych, a główny mankament to brak precyzyjnych statystyk - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
,,Wprost" z największym spadkiem sprzedaży. ,,Przez ciągłe zmiany linii i redakcji"
|
Wydawcy i marketingowcy: na Adblocka nie można się obrażać, chociaż to rosnący problem
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Ranczo" na czele seriali cotygodniowych, ,,Strażacy" w czołówce (raport)
W wiosennej ramówce wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należało do „Rancza”. W czołówce znalazła się tylko jedna nowość - „Strażacy”.
więcej
|
|
Rada nadzorcza: wniosek o powołanie zarządu TVP jest kompletny
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej informuje, że - wbrew twierdzeniom Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - przekazany regulatorowi wniosek o powołanie członków zarządu TVP jest kompletny i spełnia wymogi formalne.
więcej
|
|
Ceny reklam w TVN w górę o 5 proc. Najdroższe przy ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
Ceny spotów w lipcowej ofercie reklamowej TVN są średnio o 4,9 proc. wyższe od tych sprzed roku. Najwięcej kosztują spoty przy „Faktach”, „Kuchennych rewolucjach” i „Sporcie”.
więcej
|
|
,,Tak czy nie" bez Agnieszki Gozdyry z mniejszą widownią, Polsat News przegrał z konkurencją
„Tak czy nie” wiosną br. oglądało 122 tys. widzów, nieco mniej niż rok temu, gdy program prowadziła Agnieszka Gozdyra. Polsat News w czasie jego emisji przegrywał z konkurencją. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Henrykiem Wujcem i Zbigniewem Kuźmiukiem.
więcej
|
|
BBC eksperymentuje z telewizją sterowaną myślami
BBC wspólnie z firmą This Place opracowały Mind Control TV - urządzenie do kontrolowania programu za pomocą fal mózgowych. - To może być przyszłość telewizji - zapowiada Cyrus Saihan, szef rozwoju BBC Future Media.
więcej
|
|
TVN Style szykuje program ,,Cofnij czas"
Stacja TVN Style poszukuje uczestników do nowego programu „Cofnij czas”, którzy pod okiem ekspertów będą zmieniać nawyki żywnościowe i pracować nad sprawnością fizyczną.
więcej
|
|
Festiwale muzyczne nie są już oknem na świat. "Kicz i festyniarstwo" (opinie o Opolu i Sopocie)
Festiwale muzyczne, corocznie organizowane przez polskich nadawców, to element kultury poprzedniej epoki, który w XXI wieku stał się anachronizmem. Chodzi w nich już nie o muzykę, ale o to, żeby sponsorzy dali pieniądze, a organizatorzy zarobili - w taki sposób festiwale w Opolu i Sopocie oceniają Natalia Niemen, Karolina Korwin-Piotrowska i Tomasz Raczek.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita od rana" co niedzielę w Polsat News
Polsat News wprowadza na antenę nowy program „Rzeczpospolita od rana”, w którym zaproszeni goście będą komentować wydarzenia tygodnia. Będzie on realizowany we współpracy z dziennikiem „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication).
więcej
|
|
Multimedia Polska stawia na sprzedaż energii elektrycznej, chce przyciągnąć klientów pakietami usług
Multimedia Polska stawia na sprzedaż pakietową, dorzucając do tradycyjnego modelu działania usługi wykraczające poza dotychczasowy model biznesowy. Oprócz ubezpieczeń czy telefonii komórkowej i monitoringu domu oferuje również energię elektryczną. Widzi potencjał w tym rynku, na którym do tej pory blisko 330 tys. gospodarstw domowych zmieniło dostawcę prądu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nominacje dla Isobar Polska, DDB & Tribal i FCB Warsaw w Cannes Lions 2015
W kategoriach Direct, Promo & Activation i Mobile festiwalu Cannes Lions polskim agencjom przyznano sześć nominacji: trzy - Isobar Polska (wszystkie za akcję „Photos for Life”), dwie - DDB & Tribal, a jedną - FCB Warsaw.
więcej
|
|
Piotr Metz z Pendereckim, Dudziak i Rojkiem reklamują Stoart (wideo)
Związek Artystów Wykonawców Stoart rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową w związku ze zbliżającym się wyłonieniem jednej organizacji zbiorowego zarządzania opłatami dla muzyków. W akcji występuje dziennikarz Piotr Metz wspólnie z muzykami Krzysztofem Pendereckim, Urszulą Dudziak i Arturem Rojkiem.
więcej
|
|
,,#DajCałusa" - piosenka Margaret oraz butelki z imionami i zdjęciami reklamują Coca-Colę (wideo)
W nowej reklamie Coca-Coli z okazji 100-lecia butelki tego napoju pokazywana jest historyjka pierwszej miłości, a w tle słychać piosenkę śpiewaną przez Margaret. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom Warszawa, Next, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Fundacja Mamy i Taty: spot ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem" zna połowa Polaków, nie oceniają go tak źle
Kampania społeczna „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” w kilka dni dotarła do niemal połowy dorosłych polskich internautów. Zdaniem większości z nich akcja ma pozytywny wydźwięk, skłania do myślenia i może zachęcić Polki do decyzji o dziecku - przekonuje Fundacja Mamy i Taty, powołując się na sondaż przeprowadzony przez dom badawczy Maison.
więcej
|
|
Zagraniczny wyciąg reklamowy: Nivea, Honda, Airbnb, Guardian & Observer, Newcastle Brown Ale (wideo)
Najciekawsze jego zdaniem zagraniczne kampanie reklamowe z ostatnich miesięcy wybrał i opisał dla Wirtualnemedia.pl Bartek Hanus, strategy director w Lowe Warsaw. Są to kampanie marek „Guardian” & „Observer”, Nivea, Honda, Airbnb & KLM, Tullamore Dew, Newcastle Brown Ale i Athenos.
więcej
|
|
Sześć nowych osób i awanse w Fenomem, Robert Ziółkowski creative content directorem
Do zespołu agencji social mediowej Fenomem dołączyły dwa nowe teamy kreatywne: Ewa Rostalska i Danuta Kisiała oraz Mateusz Goliński i Kuba Warzecha, a także Paulina Łukijańczyk i Ewelina Wajsiel. Na nowe stanowiska awansowali natomiast w firmie Robert Ziółkowski, Agnieszka Mróz, Aleksandra Garbala i Karolina Mroczek.
więcej
|
|
Paperhat Group łączy polski i niemiecki oddział, na czele Anna Przybylska
Zajmująca się marketingiem i usługami poligraficznymi Paperhat Group zdecydowała o połączeniu swojego polskiego i niemieckiego oddziału. Wspólną strukturą będzie kierować Anna Przybylska, poprzednio dyrektor zarządzający Paperhat Poland.
więcej
|
|
Michał Żelażewski partnerem zarządzającym w Sarigato
Michał Żelażewski awansował na stanowisko managing partnera w Sarigato. Do tej pory pełnił w firmie funkcję sales development directora.
więcej
|
|
Anna Skrzypczyk art directorem w click community
Anna Skrzypczyk awansowała na stanowisko art directora w agencji social mediowej click community. Pracuje w niej od ponad roku.
więcej
|
|
Isobar z pierwszą polską nominacją w Cannes Lions 2015
Spośród zgłoszeń z naszego kraju w tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions pierwszą nominację otrzymała agencja Isobar Polska - w kategorii Lions Health za kampanię „Photos for Life”. Nagrody jednak nie zdobyła.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Toyota, Dove Men+Care, Żywiec Zdrój, Żubr, Rzecznik Praw Obywatelskich (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się dwie produkcje zagraniczne, jedna kampania społeczna i dwie polskie reklamy. Są to: nawiązujące do Dnia Ojca zagraniczne spoty Toyoty i Dove Men+Care, polskie reklamy marek Żywiec Zdrój Smako-Łyk i Żubr oraz spoty Rzecznika Praw Obywatelskich.
więcej
|
|
,,Spotkajmy się w drodze" - PiS reklamuje Beatę Szydło na premiera (wideo)
Prawo i Sprawiedliwość zaczęło kampanię reklamową przed wyborami parlamentarnymi od spotu, w którym prezentowana jest Beata Szydło, ogłoszona właśnie kandydatką partii na premiera.
więcej
|
|
,,Copyfighter": projektowanie opakowania z głębszą owocowością (fragment powieści)
Prezentujemy fragment powieści „Copyfighter” Łukasza Krakowiaka opowiadającej o pracy copywritera w agencjach reklamowych. Książka ukazała się 10 czerwca nakładem Wydawnictwa Nisza.
więcej
|
|
Cannes Lions 2015: ponad 40 tys. zgłoszeń
Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions oraz towarzyszących mu konkursów Lions Health i Lions Innovation zgłoszonych zostało 40 133 prac.
więcej
|
|
Sektor finansów obniżył wydatki reklamowe, mocno w dół firmy ubezpieczeniowe
W I kwartale 2015 roku wydatki sektora finansów na reklamę wyniosły ponad 104 mln zł. To o ponad 50 mln zł mniej niż w ostatnim kwartale 2014 roku oraz o prawie 11 mln zł mniej w stosunku do okresu styczeń–marzec zeszłego roku - wynika z analiz domu mediowego Codemedia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Latkowski i Majewski skazani za zniesławienie biznesmena z Gdańska. ,,Złożymy apelację, jesteśmy spokojni o wyrok"
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, opierając się na artykule 212 par. 2 kodeksu karnego, uznał dziennikarzy Sylwestra Latkowskiego i Michała Majewskiego winnych zniesławienia biznesmena Mariusa Olecha. - Dochowaliśmy staranności dziennikarskiej, napisaliśmy prawdę. Będzie złożona apelacja - zapewniają dziennikarze.
więcej
|
|
Paweł Lisicki i Ryszard Florek z Nagrodami Kisiela
Ryszard Florek w kategorii „Przedsiębiorca” i Paweł Lisicki w kategorii „Publicysta” zostali laureatami kolejnej edycji Nagród Kisiela przyznawanej przez tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”). Wręczenie nagród odbyło się w niedzielę podczas uroczystej gali w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" na czele miesięczników poradnikowych po I kwartale. ,,Cała Ty" z największym spadkiem
W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
więcej
|
|
Pogrzeb dziennikarza zamordowanego w Mławie, jego serwis prowadzą przyjaciele
W sobotę odbył się pogrzeb Łukasza Masiaka, dziennikarza z Mławy zamordowanego tydzień temu. Prowadzony przez niego serwis Naszamlawa.pl zaczęła redagować grupa jego przyjaciół. Zbiórkę na pomoc rodzinie zmarłego prowadzi Fundacja Grand Press.
więcej
|
|
Kapituła Nagród Kisiela: ,,Wprost" manipuluje, pozwalając głosować czytelnikom
Rodzina Stefana Kisielewskiego i część członków Kapituły Nagród Kisiela skrytykowała sposób przyznawania przez „Wprost” w br. tych wyróżnień. - Według nieuzgodnionych wcześniej zasad o wyborze kandydatów współdecydować mieliby Czytelnicy, z natury swej anonimowi. Jest to drastyczne naruszenie dobrego obyczaju. Inicjatywę tygodnika „Wprost” uznajemy za akt samozwańczy, nieprawy i z natury rzeczy nieważny - napisali w oświadczeniu.
więcej
|
|
Polska Press Grupa uruchomiła serwis StrefaAgro.pl
Polska Press Grupa uruchomiła serwis internetowy StrefaAgro.pl skierowany do rolników i osób zainteresowanych nowoczesną wsią. To kolejna po Strefabiznesu.pl tematyczna witryna spółki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|