|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 25 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Newsweek Plus ma 10 tys. użytkowników, ale tylko połowa zapłaciła za treści
Serwis Newsweek Plus ma ponad 10 tys. użytkowników, ale dotąd tylko połowa z nich zdecydowała się na zakup jakiejś formy subskrypcji. - Najbardziej popularny jest tygodniowy dostęp w regularnej cenie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Radaszewska z RASP.
więcej
|
|
Branża bez litości dla spotu Lactovaginalu: koszmarny antyviral. Jego autorzy cieszą się z wywołanego szumu
Kreacja koszmarna, a bohaterowie mający symbolizować objawy zakażeń odrażają. Dialogi jak ze słabego filmu porno, w całym spocie jest obrzydliwie i odpychająco - kampanię reklamową Lactovaginalu dla Wirtualnemedia.pl mocno krytycznie oceniają menedżerowie z firm marketingowych. Za to agencja, która ją przygotowała, cieszy się, że wzbudziła tak duże zainteresowanie.
więcej
|
|
Serwisy prawicowe rekordowo popularne. Na czele wPolityce.pl i Niezalezna.pl, w dół Salon24.pl i Naszdziennik.pl
Większość serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu konserwatywno-prawicowym w ostatnim roku osiągnęła duże wzrosty odwiedzalności, a spadki zanotowały jedynie Salon24.pl i Naszdziennik.pl. Zdecydowanymi liderami są wPolityce.pl i Niezalezna.pl, które podobnie jak Gazetapolska.pl w ciągu roku podwoiły liczbę użytkowników. Jeszcze większy wzrost osiągnęła Telewizjarepublika.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane
Wartość netto wydatków reklamowych w Polsce wzrośnie w br. o 2,4 proc., do 6,703 mld zł. Globalnie wzrost w br. wyniesie 4,7 proc., a w kolejnych latach - 4,2 proc., 5 proc. i 4,3 proc. Najbardziej umocni się pozycja reklamowa internetu mobilnego, a zmaleje prasy drukowanej - prognozuje ZenithOptimedia Group.
więcej
|
Viva Polska z muzyką przez całą dobę. Znikają programy rozrywkowe
Kanał Viva Polska od lipca br. przez dwa wakacyjne miesiące na antenie emitować będzie tylko teledyski. Z ramówki stacji znikną wszystkie programy rozrywkowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ranczo" na czele seriali cotygodniowych, ,,Strażacy" w czołówce (raport)
|
Google Trends pokazuje wyniki w czasie rzeczywistym także z Polski
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio |
|
|
Gwiazdy koncertować będą z RMF FM w dziwnych miejscach
Radio RMF FM organizuje wakacyjną akcję ”Koncert za jeden uśmiech”. W jej ramach słuchacze zdecydują w jakich dziwnych miejscach w ich miastach wystąpią gwiazdy muzyki.
więcej
|
|
Eurozet likwiduje kolejne stanowiska. Odchodzą trzy osoby
Grupa Eurozet rozstaje się z trzema osobami odpowiedzialnymi za finanse. Ze spółki odchodzą Zbigniew Krupnik, Małgorzata Kochańska i Aneta Osiecka - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Trójka liderem we Wrocławiu. Rock Radio ostro do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Drożeją reklamy w VOX FM, Radiu Eska i Eska Rock
Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklamowe dla Radia Vox FM oraz poszczególnych stacji lokalnych Radia Eska i Eska Rock Warszawa. W związku z tym zmieniają się też ceny w pakietach Sieć Eska i Total Time.
więcej
|
|
,,Pociąg do wakacji" i ,,Halama ze jeden uśmiech" latem w Radiu Złote Przeboje
W wakacyjnej ramówce Radia Złote Przeboje, która rusza 29 czerwca br., znajdą się m.in. programy „Pociąg do wakacji” i „Halama za jeden uśmiech” oraz porady kulinarne znanych kucharzy.
więcej
|
|
Radio GO FM z formatem VOX FM
Radio GO FM zaczęło współpracę z Grupą Radiową Time w zakresie programowo-reklamowym. To już druga rozgłośnia, która skorzystała z nowej oferty Time dla stacji lokalnych.
więcej
|
|
Jarosław Kusto prezesem Radia Kielce, Jolanta Kaczmarek dalej szefem RDC
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - na wniosek rad nadzorczych - powołała zarządy regionalnych rozgłośni Polskiego Radia RDC oraz Radia Kielce. Zarządy w tych spółkach pozostaną jednoosobowe.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Branża bez litości dla spotu Lactovaginalu: koszmarny antyviral. Jego autorzy cieszą się z wywołanego szumu
Kreacja koszmarna, a bohaterowie mający symbolizować objawy zakażeń odrażają. Dialogi jak ze słabego filmu porno, w całym spocie jest obrzydliwie i odpychająco - kampanię reklamową Lactovaginalu dla Wirtualnemedia.pl mocno krytycznie oceniają menedżerowie z firm marketingowych. Za to agencja, która ją przygotowała, cieszy się, że wzbudziła tak duże zainteresowanie.
więcej
|
|
Miny Roberta Lewandowskiego przed goleniem reklamują Gillette (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję maszynek do golenia Gillette Fusion ProGlide (produkowanych przez Procter & Gamble Polska). Bohaterem akcji jest piłkarz Robert Lewandowski.
więcej
|
|
Starcom MediaVest Group przejmuje od MediaComu obsługę TVN
Grupa TVN rozstrzygnęła przetarg na obsługę swoich działań reklamowych w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Po dwuletniej współpracy z MediaCom Warszawa nadawca ponownie powierza swój budżet mediowy Starcom Mediavest Group.
więcej
|
|
BGŻ BNP Paribas reklamowany przez Michelle i Michała jako ,,bank zmieniającego się świata"
Bank BGŻ BNP Paribas, powstały z fuzji Bank BGŻ i BNP Paribas Bank Polska, zaprezentował swoje logo i hasło główne: „Bank zmieniającego się świata”. W jego reklamach, przygotowanych przez Publicis Poland i Havas Media, będzie występować para głównych bohaterów: Michelle i Michał.
więcej
|
|
,,Wybierz śledzia zamiast halibuta" - z WWF zachęcają Schejbal, Bołądź i Brodnicki (wideo)
Olga Bołądź, Magdalena Schejbal i Pascal Brodnicki wspierają projekt „Kampania na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów” realizowany przez fundację WWF Polska. W spotach zachęcają do wyboru niezagrożonych gatunków ryb i owoców morza, chroniąc w ten sposób życie w morzach i oceanach. Za akcję odpowiada Lowe Media.
więcej
|
|
Dorota Kozłowicz: z L'Oreal do Skinea Polska
Dorota Kozłowicz pełni funkcję dyrektora marketingu w firmie kosmetycznej Skinea Polska, produkującej kosmetyki Evr?e. Ostatnio zajmowała stanowisko dyrektora marketingu w L’Oreal Polska.
więcej
|
|
Dominika Hałas art directorem w Grey Group Poland
Dominika Hałas dołączyła do agencji Grey Group Poland - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeszła z agencji Duda Polska, w której pracowała blisko trzy lata.
więcej
|
|
Pharrell Williams i Jamie Oliver gwiazdami drugiego dnia Cannes Lions (relacja)
W dobie 9 sekund uwagi, które mają dla nas odbiorcy treści, szlachetne intencje twórców kampanii i marek, liczą się bardziej niż kiedykolwiek. Drugi dzień festowalu Cannes Lions 2015 dla Wirtualnemedia.pl relacjonuje Alicja Cybulska, dyrektor strategii w Havas Media Group.
więcej
|
|
Michał Imbierowicz jedynym polskim jurorem na Golden Drum
Michał Imbierowicz, executive creative director w agencji Havas Worldwide Warsaw, będzie jedynym Polakiem w jury tegorocznego konkursu reklamowego Golden Drum w słoweńskim Portorożu.
więcej
|
|
Jakub Kądziela: z Antygrupy na dyrektora sprzedaży Esencja Studio
Jakub Kądziela dołączył do zespołu agencji Esencji Studio, gdzie objął stanowisko dyrektora sprzedaży.
więcej
|
|
Drożeją reklamy w VOX FM, Radiu Eska i Eska Rock
Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklamowe dla Radia Vox FM oraz poszczególnych stacji lokalnych Radia Eska i Eska Rock Warszawa. W związku z tym zmieniają się też ceny w pakietach Sieć Eska i Total Time.
więcej
|
|
Adam Jakubowski dołączył, a Leszek Dębski awansował w Diferente
Pracę w agencji reklamowej Diferente jako operator DTP zaczął Adam Jakubowski. Natomiast na stanowisko DTP & production directora awansował w niej Leszek Dębski.
więcej
|
|
,,Pełną parą naprzód" w kampanii generatorów pary Bosch
Wystartowała internetowa kampania reklamowa kompaktowych generatorów pary marki Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Insignia.
więcej
|
|
Pracuj.pl reklamuje wyszukiwarkę zarobków (wideo)
Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl rozpoczął miesięczną kampanię promującą oferowaną przez portal wyszukiwarkę raportów o zarobkach skierowaną do firm. Działania przygotowały agencje 180heartbeats + Jung v. Matt, New Order i Charyzma.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Newsweek Plus ma 10 tys. użytkowników, ale tylko połowa zapłaciła za treści
Serwis Newsweek Plus ma ponad 10 tys. użytkowników, ale dotąd tylko połowa z nich zdecydowała się na zakup jakiejś formy subskrypcji. - Najbardziej popularny jest tygodniowy dostęp w regularnej cenie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Radaszewska z RASP.
więcej
|
|
,,Skarb" dogania ,,Twój Styl". Dane o czytelnictwie miesięczników i dwumiesięczników
W okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a z 15. na 2. miejsce awansował „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników był „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele dwutygodników telewizyjnych w I kwartale
W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Telemax”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" odświeża ,,Magazyn Stołeczny"
W piątek 26 czerwca br. „Magazyn Stołeczny”, lokalny dodatek do „Gazety Wyborczej” (Agora), ukaże się w nowej formie graficznej i zyska dodatkowe treści na temat stylu życia warszawiaków.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Newsweek Plus ma 10 tys. użytkowników, ale tylko połowa zapłaciła za treści
Serwis Newsweek Plus ma ponad 10 tys. użytkowników, ale dotąd tylko połowa z nich zdecydowała się na zakup jakiejś formy subskrypcji. - Najbardziej popularny jest tygodniowy dostęp w regularnej cenie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Radaszewska z RASP.
więcej
|
|
Serwisy prawicowe rekordowo popularne. Na czele wPolityce.pl i Niezalezna.pl, w dół Salon24.pl i Naszdziennik.pl
Większość serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu konserwatywno-prawicowym w ostatnim roku osiągnęła duże wzrosty odwiedzalności, a spadki zanotowały jedynie Salon24.pl i Naszdziennik.pl. Zdecydowanymi liderami są wPolityce.pl i Niezalezna.pl, które podobnie jak Gazetapolska.pl w ciągu roku podwoiły liczbę użytkowników. Jeszcze większy wzrost osiągnęła Telewizjarepublika.pl.
więcej
|
|
23 mln internautów w Polsce. 29 proc. z dostępem mobilnym, najczęściej korzystają z maili i e-zakupów
Po zmianie metodologii badania NetTrack szacowana liczba polskich internautów podskoczyła o ponad 3,5 mln, a penetracja sieci - o 12 pkt proc. 70 proc. użytkowników jest w wieku 25-59 lat, 29 proc. korzysta z sieci mobilnie. Najpopularniejsze usługi to poczta mailowa i e-zakupy, a serwis - Google.
więcej
|
|
HBO z premierowymi odcinkami "Graczy" i "Świata w opałach" na Facebooku
Stacja HBO zapowiedziała, że premierowe odcinki komediowych seriali "Gracze" i "Świat w opałach" zostaną opublikowane na Facebooku i będą tam dostępne przez ograniczony czas.
więcej
|
|
Orange z Neostradą do 80 Mb/s za 39,90 złotych i nowymi Smart Planami Open
Orange poinformował o zmianach w swojej internetowej i komórkowej ofercie. Od 25 czerwca udostępni użytkownikom Neostradę w opcji do 80 Mb/s w obniżonej cenie 39,90 złotych, a także nowe opcje Smart Planów Open.
więcej
|
|
Michał Bagiński wiceszefem wydawców strony głównej Interia.pl
Michał Bagiński, poprzednio przez wiele lat związany z Wirtualną Polską, zaczął pracę jako zastępcą szefa zespołu wydawców strony głównej portalu Interia.pl.
więcej
|
|
Agora zmieniła Agora Internet Artists w studio Epic Makers do produkcji internetowego wideo
Agora uruchomiła Epic Makers, studio produkujące autorskie formaty wideo. Będzie ono też zarządzać własną siecią partnerską skupiającą polskich youtuberów, którzy dotychczas byli zgrupowani w Agora Internet Artists.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
23 mln internautów w Polsce. 29 proc. z dostępem mobilnym, najczęściej korzystają z maili i e-zakupów
Po zmianie metodologii badania NetTrack szacowana liczba polskich internautów podskoczyła o ponad 3,5 mln, a penetracja sieci - o 12 pkt proc. 70 proc. użytkowników jest w wieku 25-59 lat, 29 proc. korzysta z sieci mobilnie. Najpopularniejsze usługi to poczta mailowa i e-zakupy, a serwis - Google.
więcej
|
|
Tesla Motors i Xiaomi najbardziej innowacyjnymi firmami, Netflix przed Google, Apple i Facebookiem (Top 50)
Wydawany przez Massachusetts Institute of Technology magazyn „MIT Technology Review” opublikował ranking pięćdziesięciu najbardziej innowacyjnych firm na świecie w 2015 roku. Na pierwszym miejscu znalazła się Tesla Motors, a połowa pierwszej dziesiątki to firmy internetowe i technologiczne.
więcej
|
|
Kraj pochodzenia istotny przy wyborze kosmetyków. Ziaja najbardziej znaną polską marką
Najważniejszym kryterium wyboru kosmetyków jest cena oraz dobre doświadczenia z danym produktem. Konsumenci przyznają też, że nie bez znaczenia jest pochodzenie kosmetyku. Ponad połowa respondentów deklaruje, że zwraca uwagę na to, czy kupowany kosmetyk pochodzi z Polski. Najbardziej znaną polską marką jest Ziaja - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|