Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 25 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Newsweek Plus ma 10 tys. użytkowników, ale tylko połowa zapłaciła za treści

Serwis Newsweek Plus ma ponad 10 tys. użytkowników, ale dotąd tylko połowa z nich zdecydowała się na zakup jakiejś formy subskrypcji. - Najbardziej popularny jest tygodniowy dostęp w regularnej cenie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Radaszewska z RASP. więcej

 
Branża bez litości dla spotu Lactovaginalu: koszmarny antyviral. Jego autorzy cieszą się z wywołanego szumu

Kreacja koszmarna, a bohaterowie mający symbolizować objawy zakażeń odrażają. Dialogi jak ze słabego filmu porno, w całym spocie jest obrzydliwie i odpychająco - kampanię reklamową Lactovaginalu dla Wirtualnemedia.pl mocno krytycznie oceniają menedżerowie z firm marketingowych. Za to agencja, która ją przygotowała, cieszy się, że wzbudziła tak duże zainteresowanie. więcej

 
Serwisy prawicowe rekordowo popularne. Na czele wPolityce.pl i Niezalezna.pl, w dół Salon24.pl i Naszdziennik.pl

Większość serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu konserwatywno-prawicowym w ostatnim roku osiągnęła duże wzrosty odwiedzalności, a spadki zanotowały jedynie Salon24.pl i Naszdziennik.pl. Zdecydowanymi liderami są wPolityce.pl i Niezalezna.pl, które podobnie jak Gazetapolska.pl w ciągu roku podwoiły liczbę użytkowników. Jeszcze większy wzrost osiągnęła Telewizjarepublika.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Propeller Film poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Zarządu

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

Multi-Production poszukuje osoby na stanowisko
As. Realizatora Wizji, Operator Slow-Motion

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet.pl SA poszukuje osoby na stanowisko
B2B Coordinator

Agencja PR Pan Pikto poszukuje osoby na stanowisko
Pani/Pan od sprzedaży

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Advertisement Product Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Team Coordinator / Marketing Program Senior Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Program Specialist

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
23 mln internautów w Polsce. 29 proc. z dostępem mobilnym, najczęściej korzystają z maili i e-zakupów

Po zmianie metodologii badania NetTrack szacowana liczba polskich internautów podskoczyła o ponad 3,5 mln, a penetracja sieci - o 12 pkt proc. 70 proc. użytkowników jest w wieku 25-59 lat, 29 proc. korzysta z sieci mobilnie. Najpopularniejsze usługi to poczta mailowa i e-zakupy, a serwis - Google. więcej

 
HBO z premierowymi odcinkami "Graczy" i "Świata w opałach" na Facebooku

Stacja HBO zapowiedziała, że premierowe odcinki komediowych seriali "Gracze" i "Świat w opałach" zostaną opublikowane na Facebooku i będą tam dostępne przez ograniczony czas. więcej

 
Orange z Neostradą do 80 Mb/s za 39,90 złotych i nowymi Smart Planami Open

Orange poinformował o zmianach w swojej internetowej i komórkowej ofercie. Od 25 czerwca udostępni użytkownikom Neostradę w opcji do 80 Mb/s w obniżonej cenie 39,90 złotych, a także nowe opcje Smart Planów Open. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane

Wartość netto wydatków reklamowych w Polsce wzrośnie w br. o 2,4 proc., do 6,703 mld zł. Globalnie wzrost w br. wyniesie 4,7 proc., a w kolejnych latach - 4,2 proc., 5 proc. i 4,3 proc. Najbardziej umocni się pozycja reklamowa internetu mobilnego, a zmaleje prasy drukowanej - prognozuje ZenithOptimedia Group. więcej

Viva Polska z muzyką przez całą dobę. Znikają programy rozrywkowe

Kanał Viva Polska od lipca br. przez dwa wakacyjne miesiące na antenie emitować będzie tylko teledyski. Z ramówki stacji znikną wszystkie programy rozrywkowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Ranczo" na czele seriali cotygodniowych, ,,Strażacy" w czołówce (raport)
Google Trends pokazuje wyniki w czasie rzeczywistym także z Polski
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
HBO z premierowymi odcinkami "Graczy" i "Świata w opałach" na Facebooku

Stacja HBO zapowiedziała, że premierowe odcinki komediowych seriali "Gracze" i "Świat w opałach" zostaną opublikowane na Facebooku i będą tam dostępne przez ograniczony czas. więcej

 
Kanał TCM jesienią zmieni się w TNT

Należący do Turner Broadcasting System kanał filmowy TCM w październiku br. zmieni się w TNT. Nowa stacja nadawać będzie w jakości HD i poza filmami zaoferuje widzom także seriale. więcej

 
Polsat kręci szósty sezon ,,Przyjaciółek". Lesław Żurek znów w obsadzie

Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do szóstego sezonu serialu „Przyjaciółki”. W nowej serii do obsady powróci Lesław Żurek. Nowe odcinki produkcji widzowie stacji zobaczą jesienią br. więcej

 
Rusza Polsat Food Network HD. Pojawi się w UPC Polska

W poniedziałek 29 czerwca br. kanał Polsat Food Network rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości. Stacja pojawi się m.in. w ofercie sieci UPC Polska. więcej

 
Ruszają stacje 4fun Hits oraz 4fun Fit & Dance. Bogusław Linda głosem kampanii (wideo)

Grupa 4fun Media ujednolica marki swoich kanałów muzycznych. 25 czerwca br. stacja TV.Disco zmieni się w 4fun Fit&Dance, a Mjuzik.tv w 4fun Hits. Rebrandingowi towarzyszy kampania reklamowa, której głosem jest Bogusław Linda. więcej

 
 
Radio  
 
Gwiazdy koncertować będą z RMF FM w dziwnych miejscach

Radio RMF FM organizuje wakacyjną akcję ”Koncert za jeden uśmiech”. W jej ramach słuchacze zdecydują w jakich dziwnych miejscach w ich miastach wystąpią gwiazdy muzyki. więcej

 
Eurozet likwiduje kolejne stanowiska. Odchodzą trzy osoby

Grupa Eurozet rozstaje się z trzema osobami odpowiedzialnymi za finanse. Ze spółki odchodzą Zbigniew Krupnik, Małgorzata Kochańska i Aneta Osiecka - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Trójka liderem we Wrocławiu. Rock Radio ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Drożeją reklamy w VOX FM, Radiu Eska i Eska Rock

Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklamowe dla Radia Vox FM oraz poszczególnych stacji lokalnych Radia Eska i Eska Rock Warszawa. W związku z tym zmieniają się też ceny w pakietach Sieć Eska i Total Time. więcej

 
,,Pociąg do wakacji" i ,,Halama ze jeden uśmiech" latem w Radiu Złote Przeboje

W wakacyjnej ramówce Radia Złote Przeboje, która rusza 29 czerwca br., znajdą się m.in. programy „Pociąg do wakacji” i „Halama za jeden uśmiech” oraz porady kulinarne znanych kucharzy. więcej

 
Radio GO FM z formatem VOX FM

Radio GO FM zaczęło współpracę z Grupą Radiową Time w zakresie programowo-reklamowym. To już druga rozgłośnia, która skorzystała z nowej oferty Time dla stacji lokalnych. więcej

 
Jarosław Kusto prezesem Radia Kielce, Jolanta Kaczmarek dalej szefem RDC

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - na wniosek rad nadzorczych - powołała zarządy regionalnych rozgłośni Polskiego Radia RDC oraz Radia Kielce. Zarządy w tych spółkach pozostaną jednoosobowe. więcej

 
Reklama  
 
Branża bez litości dla spotu Lactovaginalu: koszmarny antyviral. Jego autorzy cieszą się z wywołanego szumu

Kreacja koszmarna, a bohaterowie mający symbolizować objawy zakażeń odrażają. Dialogi jak ze słabego filmu porno, w całym spocie jest obrzydliwie i odpychająco - kampanię reklamową Lactovaginalu dla Wirtualnemedia.pl mocno krytycznie oceniają menedżerowie z firm marketingowych. Za to agencja, która ją przygotowała, cieszy się, że wzbudziła tak duże zainteresowanie. więcej

 
Miny Roberta Lewandowskiego przed goleniem reklamują Gillette (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję maszynek do golenia Gillette Fusion ProGlide (produkowanych przez Procter & Gamble Polska). Bohaterem akcji jest piłkarz Robert Lewandowski. więcej

 
Starcom MediaVest Group przejmuje od MediaComu obsługę TVN

Grupa TVN rozstrzygnęła przetarg na obsługę swoich działań reklamowych w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Po dwuletniej współpracy z MediaCom Warszawa nadawca ponownie powierza swój budżet mediowy Starcom Mediavest Group. więcej

 
BGŻ BNP Paribas reklamowany przez Michelle i Michała jako ,,bank zmieniającego się świata"

Bank BGŻ BNP Paribas, powstały z fuzji Bank BGŻ i BNP Paribas Bank Polska, zaprezentował swoje logo i hasło główne: „Bank zmieniającego się świata”. W jego reklamach, przygotowanych przez Publicis Poland i Havas Media, będzie występować para głównych bohaterów: Michelle i Michał. więcej

 
,,Wybierz śledzia zamiast halibuta" - z WWF zachęcają Schejbal, Bołądź i Brodnicki (wideo)

Olga Bołądź, Magdalena Schejbal i Pascal Brodnicki wspierają projekt „Kampania na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów” realizowany przez fundację WWF Polska. W spotach zachęcają do wyboru niezagrożonych gatunków ryb i owoców morza, chroniąc w ten sposób życie w morzach i oceanach. Za akcję odpowiada Lowe Media. więcej

 
Dorota Kozłowicz: z L'Oreal do Skinea Polska

Dorota Kozłowicz pełni funkcję dyrektora marketingu w firmie kosmetycznej Skinea Polska, produkującej kosmetyki Evr?e. Ostatnio zajmowała stanowisko dyrektora marketingu w L’Oreal Polska. więcej

 
Dominika Hałas art directorem w Grey Group Poland

Dominika Hałas dołączyła do agencji Grey Group Poland - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeszła z agencji Duda Polska, w której pracowała blisko trzy lata. więcej

 
Pharrell Williams i Jamie Oliver gwiazdami drugiego dnia Cannes Lions (relacja)

W dobie 9 sekund uwagi, które mają dla nas odbiorcy treści, szlachetne intencje twórców kampanii i marek, liczą się bardziej niż kiedykolwiek. Drugi dzień festowalu Cannes Lions 2015 dla Wirtualnemedia.pl relacjonuje Alicja Cybulska, dyrektor strategii w Havas Media Group. więcej

 
Michał Imbierowicz jedynym polskim jurorem na Golden Drum

Michał Imbierowicz, executive creative director w agencji Havas Worldwide Warsaw, będzie jedynym Polakiem w jury tegorocznego konkursu reklamowego Golden Drum w słoweńskim Portorożu. więcej

 
Jakub Kądziela: z Antygrupy na dyrektora sprzedaży Esencja Studio

Jakub Kądziela dołączył do zespołu agencji Esencji Studio, gdzie objął stanowisko dyrektora sprzedaży. więcej

 
Drożeją reklamy w VOX FM, Radiu Eska i Eska Rock

Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklamowe dla Radia Vox FM oraz poszczególnych stacji lokalnych Radia Eska i Eska Rock Warszawa. W związku z tym zmieniają się też ceny w pakietach Sieć Eska i Total Time. więcej

 
Adam Jakubowski dołączył, a Leszek Dębski awansował w Diferente

Pracę w agencji reklamowej Diferente jako operator DTP zaczął Adam Jakubowski. Natomiast na stanowisko DTP & production directora awansował w niej Leszek Dębski. więcej

 
,,Pełną parą naprzód" w kampanii generatorów pary Bosch

Wystartowała internetowa kampania reklamowa kompaktowych generatorów pary marki Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Insignia. więcej

 
Pracuj.pl reklamuje wyszukiwarkę zarobków (wideo)

Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl rozpoczął miesięczną kampanię promującą oferowaną przez portal wyszukiwarkę raportów o zarobkach skierowaną do firm. Działania przygotowały agencje 180heartbeats + Jung v. Matt, New Order i Charyzma. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Energizer: Train Starbucks: Awake Air Asia: Loei Air Asia: Chiang Mai Air Asia: Phuket
 
Prasa  
 
Newsweek Plus ma 10 tys. użytkowników, ale tylko połowa zapłaciła za treści

Serwis Newsweek Plus ma ponad 10 tys. użytkowników, ale dotąd tylko połowa z nich zdecydowała się na zakup jakiejś formy subskrypcji. - Najbardziej popularny jest tygodniowy dostęp w regularnej cenie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Radaszewska z RASP. więcej

 
,,Skarb" dogania ,,Twój Styl". Dane o czytelnictwie miesięczników i dwumiesięczników

W okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a z 15. na 2. miejsce awansował „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników był „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Tele Świat" na czele dwutygodników telewizyjnych w I kwartale

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Telemax”. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" odświeża ,,Magazyn Stołeczny"

W piątek 26 czerwca br. „Magazyn Stołeczny”, lokalny dodatek do „Gazety Wyborczej” (Agora), ukaże się w nowej formie graficznej i zyska dodatkowe treści na temat stylu życia warszawiaków. więcej

 
Jedynki  
 
 
Relaks - 2015-06-24 Avanti - 2015-06-24 Runner's World Polska - 2015-06-24 Computerworld - 2015-06-24 Marie Claire - 2015-06-24
 
Internet  
 
Newsweek Plus ma 10 tys. użytkowników, ale tylko połowa zapłaciła za treści

Serwis Newsweek Plus ma ponad 10 tys. użytkowników, ale dotąd tylko połowa z nich zdecydowała się na zakup jakiejś formy subskrypcji. - Najbardziej popularny jest tygodniowy dostęp w regularnej cenie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Radaszewska z RASP. więcej

 
Serwisy prawicowe rekordowo popularne. Na czele wPolityce.pl i Niezalezna.pl, w dół Salon24.pl i Naszdziennik.pl

Większość serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu konserwatywno-prawicowym w ostatnim roku osiągnęła duże wzrosty odwiedzalności, a spadki zanotowały jedynie Salon24.pl i Naszdziennik.pl. Zdecydowanymi liderami są wPolityce.pl i Niezalezna.pl, które podobnie jak Gazetapolska.pl w ciągu roku podwoiły liczbę użytkowników. Jeszcze większy wzrost osiągnęła Telewizjarepublika.pl. więcej

 
23 mln internautów w Polsce. 29 proc. z dostępem mobilnym, najczęściej korzystają z maili i e-zakupów

Po zmianie metodologii badania NetTrack szacowana liczba polskich internautów podskoczyła o ponad 3,5 mln, a penetracja sieci - o 12 pkt proc. 70 proc. użytkowników jest w wieku 25-59 lat, 29 proc. korzysta z sieci mobilnie. Najpopularniejsze usługi to poczta mailowa i e-zakupy, a serwis - Google. więcej

 
HBO z premierowymi odcinkami "Graczy" i "Świata w opałach" na Facebooku

Stacja HBO zapowiedziała, że premierowe odcinki komediowych seriali "Gracze" i "Świat w opałach" zostaną opublikowane na Facebooku i będą tam dostępne przez ograniczony czas. więcej

 
Orange z Neostradą do 80 Mb/s za 39,90 złotych i nowymi Smart Planami Open

Orange poinformował o zmianach w swojej internetowej i komórkowej ofercie. Od 25 czerwca udostępni użytkownikom Neostradę w opcji do 80 Mb/s w obniżonej cenie 39,90 złotych, a także nowe opcje Smart Planów Open. więcej

 
Michał Bagiński wiceszefem wydawców strony głównej Interia.pl

Michał Bagiński, poprzednio przez wiele lat związany z Wirtualną Polską, zaczął pracę jako zastępcą szefa zespołu wydawców strony głównej portalu Interia.pl. więcej

 
Agora zmieniła Agora Internet Artists w studio Epic Makers do produkcji internetowego wideo

Agora uruchomiła Epic Makers, studio produkujące autorskie formaty wideo. Będzie ono też zarządzać własną siecią partnerską skupiającą polskich youtuberów, którzy dotychczas byli zgrupowani w Agora Internet Artists. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
23 mln internautów w Polsce. 29 proc. z dostępem mobilnym, najczęściej korzystają z maili i e-zakupów

Po zmianie metodologii badania NetTrack szacowana liczba polskich internautów podskoczyła o ponad 3,5 mln, a penetracja sieci - o 12 pkt proc. 70 proc. użytkowników jest w wieku 25-59 lat, 29 proc. korzysta z sieci mobilnie. Najpopularniejsze usługi to poczta mailowa i e-zakupy, a serwis - Google. więcej

 
Tesla Motors i Xiaomi najbardziej innowacyjnymi firmami, Netflix przed Google, Apple i Facebookiem (Top 50)

Wydawany przez Massachusetts Institute of Technology magazyn „MIT Technology Review” opublikował ranking pięćdziesięciu najbardziej innowacyjnych firm na świecie w 2015 roku. Na pierwszym miejscu znalazła się Tesla Motors, a połowa pierwszej dziesiątki to firmy internetowe i technologiczne. więcej

 
Kraj pochodzenia istotny przy wyborze kosmetyków. Ziaja najbardziej znaną polską marką

Najważniejszym kryterium wyboru kosmetyków jest cena oraz dobre doświadczenia z danym produktem. Konsumenci przyznają też, że nie bez znaczenia jest pochodzenie kosmetyku. Ponad połowa respondentów deklaruje, że zwraca uwagę na to, czy kupowany kosmetyk pochodzi z Polski. Najbardziej znaną polską marką jest Ziaja - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
CluePR wypromuje wyszukiwarkę wakacyjnych noclegów HomeToGo
 
Imago PR obsłuży Grupę TDJ
 
Think Kong i On Board obsłużą markę Dremel
 
Technologie  
 
Orange z Neostradą do 80 Mb/s za 39,90 złotych i nowymi Smart Planami Open
 
Tesla Motors i Xiaomi najbardziej innowacyjnymi firmami, Netflix przed Google, Apple i Facebookiem (Top 50)
 
Word, Excel i PowerPoint na Androidzie dostępne dla wszystkich użytkowników
 
Samsung oskarżony o blokowanie w swoich komputerach aktualizacji Windows
 
Tablety MultiPad Visconte 3 i Visconte Quad kompatybilne z Windows 10
 
Mig Jump! - oferta dla niesłyszących od T-Mobile
 
Gospodarka  
 
Bezrobocie najniższe od 6 lat. Będzie dalej spadać
 
Dobra koniunktura w polskiej gospodarce powinna ożywić GPW. Akcje zaczną rosnąć, gdy spółki zwiększą kapitalizację
 
Marek Sawicki: Nie zgadzamy się z karą Komisji Europejskiej za niewłaściwe wykorzystanie funduszy rolnych
 
Biznes coraz więcej ma informacji o klientach. Umiejętność wykorzystania tych danych może przynieść im wymierne korzyści
 
Jesteśmy w czołówce krajów z najdłuższym czasem oczekiwania na wizytę u reumatologa
 
Coraz chętniej wspieramy organizacje dobroczynne
 
Kultura/Rozrywka  
 
Tom Holland będzie Spider-Manem
 
"Another Country" - nowa płyta Roda Stewarta
 
"Wet Hot American Summer: First Day of Camp" - nowy serial serwisu Netflix
 
Robert Downey Jr. odpowiada za film "Chasing Phil"
 
Rudimental zagra na Kraków Live Festival 2015
 
Arnold Schwarzenegger w thrillerze "478"
 
Jean-Michel Jarre pokazał "Glory" (wideo)
 
Katie Melua zaśpiewa we wrześniu w Lublinie
 
Blog  
 
Rząd zmienia strój - Krzysztof Czabański
 
Będą kolejne taśmy Sikorskiego! - Ewaryst Fedorowicz
 
Na wzburzonym morzu - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Zakaz pieprzenia dla bizonów - czyli urzędniczy absurd roku - Zbigniew Brzeziński
 
Embargo - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl