Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 5 Lipca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wirtualna rzeczywistość stworzy nową kategorię reklamową, na razie barierą mała dostępność sprzętu (opinie)

- Możliwość zastosowania technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) w reklamie jest ograniczona tylko wyobraźnią twórców i marketerów, ale problem stanowi dostępność sprzętu. Rozwiązaniem może być kino i dostarczane przez marki tanie gogle typu cardboard - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od reklamy i nowych technologii. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" sprzedaje już tylko 156 tys. egz. ,,Przegląd Sportowy" najmocniej w dół

W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Przegląd Sportowy”. Z kolei najwięcej zyskał „Parkiet”. więcej

 
Reforma mediów wg PiS: bez zagranicznego monopolu, w narodowych więcej historii i edukacji za 1,5 mld zł

PiS chciałby, żeby media publiczne przemianować na narodowe, w których znacznie więcej będzie treści historycznych i edukacyjnych (m.in. seriale, programy publicystyczne i dla dzieci), a dużo mniej reklam (dzięki dofinansowaniu z budżetu wynoszącemu ok. 1,5 mld zł rocznie). Na całym rynku mediów mają zostać wprowadzone restrykcyjne przepisy antymonopolowe oraz nowe prawo prasowe. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

BELSAT TV poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik działu produkcyjno - technicznego

Smakjam poszukuje osoby na stanowisko
Postproduction Manager

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Cheil Poland poszukuje osoby na stanowisko
Senior Digital Account / Digital Account Supervisor

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive / Junior

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych Radio

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Director / Account Supervisor

Edipresse poszukuje osoby na stanowisko
Grafik Online / Web Designer

Zaza Media poszukuje osoby na stanowisko
PR Account Executive / Specjalista ds. PR

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
PO w kampanii wyborczej nie zamierza się skupiać na internecie. ,,Nie wygramy z radykalizmem"

Platforma Obywatelska rozpoczęła szkolenia swoich działaczy z użytkowania Twittera. Pomóc ma to w komunikacji z wyborcami, ale partia nie będzie skupiać swojej aktywności na internecie. - Każdy radykalizm czy ideologia wiążą się z dużą potrzebą manifestowania swoich postaw. My z tym nie wygramy - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl posłanka Joanna Mucha, rzeczniczka kampanii PO. więcej

 
TVP Info liderem w czerwcu. Tracą Superstacja i TVN24

W czerwcu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News 2, z kolei najwięcej straciła Superstacja. więcej

 
Dorota Kania pozwie Zbigniewa Stonogę za oskarżenia o współpracę ze służbami specjalnymi

Biznesmen Zbigniew Stonoga, wydający „Gazetę Stonogę”, zarzucił dziennikarce „Gazety Polskiej” Dorocie Kani pracę w ABW. - Kieruję sprawę na drogę sądową - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kania. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN z niezmienionym zarządem i formatami od Scripps, nie dla sportu i Netflixa (wywiad)

Scripps Networks Interactive po sfinalizowaniu przejęcia TVN nie zamierza zmieniać składu zarządu spółki ani wprowadzać szybko swoich amerykańskich produkcji i kanałów do jej oferty. Pojawią się za to polskie adaptacje formatów Scripps. - Trzymamy się z daleka od sportu, a Netflix to obecnie konkurent dla wszystkich - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joe NeCastro, dyrektor ds. rozwoju w SNI. więcej

Polsat rezygnuje z Sopot Festivalu

Telewizja Polsat po trzech latach zrezygnowała ze współorganizowania Sopot Festivalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miasto Sopot twierdzi tymczasem, że wciąż rozmawia z telewizjami na temat tegorocznej edycji imprezy. więcej

Autorzy ,,Tomasz Lis na żywo" naruszyli zasady etyki dziennikarskiej
Giganci telewizyjni słabną. Kanały tematyczne coraz silniejsze
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP Info liderem w czerwcu. Tracą Superstacja i TVN24

W czerwcu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News 2, z kolei najwięcej straciła Superstacja. więcej

 
Raport Inspekcji Pracy z kontroli w TVN korzystny dla Kamila Durczoka

Państwowa Inspekcja Pracy podczas kontroli w telewizji TVN znalazła jedynie drobne uchybienia, zaś nazwisko Kamila Durczoka w raporcie pokontrolnym pojawia się tylko w neutralnym kontekście. więcej

 
TVP o raporcie NIK: wskazane ryzyko pozwów nie jest krytyką wobec całego procesu restrukturyzacji

Komentując opublikowany przez NIK raport o wynikach kontroli w Telewizji Polskiej, publiczna nadawca zauważa, że Izba nie stwierdziła nieprawidłowości przy restrukturyzacji zatrudnienia. - NIK wyraźnie pozytywnie oceniła gospodarność zmian, potwierdzając, że prowadzone działania są zasadne oraz udzielając rekomendacji dalszego przestrzegania przez TVP przyjętych założeń - informuje TVP. więcej

 
Multimedia Polska przyspiesza internet do 500 Mb/s

Sieć Multimedia Polska wprowadziła do oferty internet o prędkości przesyłania danych o prędkości do 500 Mb/s. Dodatkowo pojawiła się opcja dwukrotnego zwiększenia transferu internetowego względem posiadanego w pakiecie. więcej

 
,,Handlarze" jesienią w TTV w nowej odsłonie

Telewizja TTV rozpoczęła zdjęcia do trzeciej edycji programu „Handlarze”, który prowadzi Hubert Urbański. W nowej serii zmienią się zasady reality-show i pojawią się nowi bohaterowie. Widzowie TTV zobaczą ją jesienią br. więcej

 
TVP o produkcji zewnętrznej: NIK nie stwierdziła poważnych nieprawidłowości

Zdaniem Telewizji Polskiej, NIK nie wykryła poważnych nieprawidłowości w zakresie nabywania produkcji od producentów zewnętrznych. - Opis pojedynczych zdarzeń, co do których NIK wnosił zastrzeżenia, nie wpłynął na generalną ocenę TVP. Spółka podjęła odpowiednie działania w celu usunięcia nieprawidłowości - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Stempień-Rogalińska z centrum informacji TVP. więcej

 
Paulina Wilkiewicz: z Polsat News do TVN

Paulina Wilkiewicz, dotąd związana z Polsat News, została nową prezenterką pogody w Grupie TVN. więcej

 
Nieradkiewicz, Radwan, Dąbrowska i Dębicki wystąpią w serialu ,,Pakt" HBO

Do obsady serialu HBO Polska „Pakt” dołączyli Marta Nieradkiewicz, Anna Radwan, Alicja Dąbrowska i Witold Dębicki. Produkcja trafi do jesiennej ramówki stacji. więcej

 
Aplikacja mobilna FOX Play w Vectrze

Sieć kablowa Vectra udostępniła aplikację mobilną FOX Play, która pozwala jej klientom oglądać seriale i programy z oferty kanałów FOX i FOX Comedy. więcej

 
Eurosport z reklamami i transmisjami z Tour de Pologne (wideo)

Tegoroczny Tour de Pologne będzie reklamowany w Eurosporcie przy transmisjach z Tour de France. Polski wyścig będą relacjonować zarówno Telewizja Polska, jak i Eurosport. więcej

 
Coraz większa fragmentacja rynku telewizyjnego. ,,M jak miłość" hitem

W czerwcu br. wszystkie stacje z tzw. „wielkiej czwórki” odnotowały spadki oglądalności. Liderem w rynku telewizyjnym była TVP1, która jednocześnie zdominowała ranking top 20 najchętniej oglądanych programów. więcej

 
NIK o Telewizji Polskiej: nieprawidłowości w produkcji zewnętrznej, ryzykowny outsourcing pracowników

Najwyższa Izba Kontroli oceniła, że Telewizja Polska popełniła szereg nieprawidłowości przy zlecaniu produkcji firmom zewnętrznym. Wskutek przeniesienia 411 pracowników do Leasing Team obecnie tylko 24 proc. zatrudnionych w TVP to pracownicy twórczy. - To rodzi też ryzyko roszczeń prawnych - zauważa NIK. więcej

 
Serial fantasy ,,Grimm" w TVP2

Od lipca br. TVP2 będzie emitować w piątkowe wieczory pierwszy sezon amerykańskiego serialu fantasy „Grimm”. więcej

 
 
Radio  
 
Reforma mediów wg PiS: bez zagranicznego monopolu, w narodowych więcej historii i edukacji za 1,5 mld zł

PiS chciałby, żeby media publiczne przemianować na narodowe, w których znacznie więcej będzie treści historycznych i edukacyjnych (m.in. seriale, programy publicystyczne i dla dzieci), a dużo mniej reklam (dzięki dofinansowaniu z budżetu wynoszącemu ok. 1,5 mld zł rocznie). Na całym rynku mediów mają zostać wprowadzone restrykcyjne przepisy antymonopolowe oraz nowe prawo prasowe. więcej

 
,,Świątek Piątek" spod Pałacu Kultury i Nauki latem w RDC

Przez całe lato piątkowa audycja Polskiego Radia RDC „Świątek Piątek”, prowadzona przez Michała Trzcińskiego, nadawana będzie z warszawskiego Placu Defilad. więcej

 
Reklama  
 
Wirtualna rzeczywistość stworzy nową kategorię reklamową, na razie barierą mała dostępność sprzętu (opinie)

- Możliwość zastosowania technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) w reklamie jest ograniczona tylko wyobraźnią twórców i marketerów, ale problem stanowi dostępność sprzętu. Rozwiązaniem może być kino i dostarczane przez marki tanie gogle typu cardboard - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od reklamy i nowych technologii. więcej

 
Eric Cantona ma przepłynąć kanał angielski w kampanii piwa Kronenbourg 1664 (wideo)

Były piłkarz Eric Cantona w nowej reklamie piwa Kronenbourg 1664 (produkowanego przez Heinekena) obiecuje, że przepłynie kanał angielski, jeśli 10 tys. Brytyjczyków potwierdzi, że piwo to jest najlepsze na świecie. więcej

 
Dramat eksmitowanych wirusów w kampanii Euro RTV AGD (wideo)

Sieć elektromarketów Euro RTV AGD zaczęła promocję „Eksmitujemy wirusy” obejmującą darmowy pakiet ochrony antywirusowej. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i Xantus. więcej

 
Rusza przetarg na obsługę mediową PKP i PKP Intercity

Spółka Polskie Koleje Państwowe rozpoczęła poszukiwania domu mediowego, który zajmie się planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii wizerunkowo-produktowych marek PKP i PKP Intercity. Wybrana agencja będzie pracować dla przewoźnika prze z 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. więcej

 
Jak ojciec stał się targetem dla reklamodawców i mediów (analiza)

Postępująca zmiana społecznej roli mężczyzny jako ojca, pociąga za sobą zmiany w komunikacji marketingowej. Marki dotychczas kierujące swój przekaz głównie do matek, zaczynają dostrzegać potencjał ojców jako grupy docelowej. Mając do dyspozycji kanały digitalowe, takie jak social media i mobile, są w stanie precyzyjnie docierać do interesujących ich odbiorców - analizuje Joanna Szelągowska z Isobar Polska. więcej

 
Jolanta Gorczyńska i Michał Łągiewka: z Publicis do PZL

Do działu kreacji w agencji reklamowej PZL dołączyli - tworzący team kreatywny - senior art director Jolanta Gorczyńska i senior copywriter Michał Łągiewka. Wcześniej pracowali razem m.in. w Saatchi & Saatchi Poland, grupie Ogilvy i Publicis Poland. więcej

 
Always, Honda, Beats, Samsung, IKEA, Audi - wszystkie ,,złote" spoty z Cannes Lions (wideo)

Przedstawiamy wszystkie reklamy, za które na tegorocznym festiwalu Cannes Lions przyznano Grand Prix i Złote Lwy w kategoriach Film i Film Craft. Wśród nagrodzonych są reklamy takich marek i firm jak Always, Honda Civic, Beats by Dr. Dre, Magnum, IKEA, Samsung, Audi i Gatorade. więcej

 
Piotr Ruszak: reklama natywna - o co tyle hałasu?

Do większości reklamodawców dotarło już, że ordynarna ekspozycja brandu, wsparta setkami zakupionych GRPsów, nie gwarantuje sukcesu, że potrzebny jest dialog z konsumentem. Dialog otwarty, w założeniu wartościowy dla odbiorcy. Na tym gruncie wyrósł niezwykle popularny trend storytellingu oraz ogromny temat content marketingu, branded contentu i wszystkich pokrewnych. Marki przejęły na siebie rolę kreatorów treści - uważa Piotr Ruszak, ze Starcom MediaVest Group. więcej

 
Akrobacje skoczków narciarskich reklamują zasięg czterech sieci w Play (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Play z udziałem drużyny skoczków narciarskich na czele z Kamilem Stochem promująca duży zasięg tej sieci. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa. więcej

 
Siatkarz Michał Kubiak będzie reklamował odzież Under Armour

Zawodnik siatkarskiej reprezentacji Polski Michał Kubiak został ambasadorem reklamowym marki odzieży sportowej Under Armour (dystrybuowanej u nas przez firmę MMSport). Umowę podpisano na razie na półtora roku. więcej

 
Piotr Adamczyk reklamuje pożyczkę w eurobanku jako ,,wypożyczkę" (wideo)

Eurobank reklamuje pożyczkę gotówkową spotami z Piotrem Adamczykiem tłumaczącym, że oferta ta jest dostępna na podobnych zasadach jak wypożyczanie różnych urządzeń. Kampanię przygotowały firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom. więcej

 
Marcin Krawczyński: gogle do VR mogą stać się gadżetami promocyjnymi

Rozwiązaniem problemu trudnej dostępności sprzętu wirtualnej rzeczywistości (VR) są gogle typu cardboard. Relatywnie niski koszt produkcji cardboardów umożliwia dystrybuowanie ich wraz z produktem lub dla zainteresowanych odbiorców - analizuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Krawczyński, innovation director w VML Poland. więcej

 
Suwałki szukają agencji do nowej strategii promocyjnej

Władze Suwałk szukają agencji, która opracuje dla nich strategię promocji miasta na najbliższe cztery lata. więcej

 
Wirtualna rzeczywistość stanie się masowa w marketingu ciągu pięciu lat

Jeśli miałbym zgadywać, to pierwszym miejscem, gdzie technologia VR mogłaby znaleźć szersze zastosowanie i tym samym można by zastosować tam działania marketingowe, jest kino. Jak dotąd, to jedyne znane mi miejsce, gdzie sami godzimy się na to, aby założyć sobie coś na twarz, aby spotęgować odbiór prezentowanych treści - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Radek Dziemaszkiewicz ze zjednoczenie.com. więcej

 
Wirtualna rzeczywistość nadaje się do reklamowania wszystkiego, ograniczeniem tylko wyobraźnia

Na razie ludzie nie wiedzą dokładnie czym jest wirtualna rzeczywistość (VR). Efekt nowości przez to nie może zostać odpowiednio spożytkowany. Najlepiej działa sprzedaż bezpośrednia. Jedziemy na spotkanie z zarządem, pokazujemy czym jest VR. Dopiero gdy klient zobaczy i zakocha się w wirtualnej rzeczywistość decyduje się na użycie jej w kampaniach marketingowych - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Damian Karczewski z VR One. więcej

 
MasterCard sponsorem Ligi Mistrzów przez kolejne trzy lata

Firma MasterCard będzie sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA przez dalsze trzy sezony, do połowy 2018 roku. więcej

 
Nivea promuje się w ,,rodzinnych strefach zabaw" (wideo)

Firma kosmetyczna Nivea Polska wraz ze startem wakacji ruszyła z akcją eventową pod hasłem „Rodzinne strefy zabaw Nivea”. W jej ramach chce edukować Polaków na temat ochrony przeciwsłonecznej. więcej

 
Reklamy tygodnia: Tymbark, Duracell, Nike, fotoradary i PGE (wideo)

Do cotygodniowego zestawienia najciekawszych reklam portal Wirtualnemedia.pl tym razem wytypował jedną reklamę zagraniczną, trzy polskie i akcję społeczną. Są to: spot Duracella, kampanie Tymbarka, Nike, PGE oraz Głównego Inspektoratu Ruchu Drogowego. więcej

 
Wirtualna rzeczywistość najlepiej sprawdza się marketingowo w punktach sprzedaży i na eventach

Jeśli tylko marka da konsumentowi doświadczenie pełne emocji, które będzie dla niego fascynujące to branża będzie bez znaczenia, bo w głowie konsumenta wykreuje się pozytywny wizerunek nowoczesnej marki - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Amadeusz Pijański z OS3. więcej

 
Plej: Anna Rogowiecka dyrektorem, Rafał Matulka business development managerem

Anna Rogowiecka awansowała w agencji Plej na stanowisko dyrektora ds. PR i rozwoju biznesu, a Rafał Matulka dołączył do firmy, obejmując funkcję business development managera. więcej

 
,,Rodzinka.pl" reklamuje ,,wakacje od płacenia" w Orange (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”, tym razem promująca wakacyjną promocję w Super Smart Planie. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Lemon, Orka i Initiative Warszawa. więcej

 
Rowerzystki promują CCC

W największych miastach trwa ambientowa kampania promująca sieć sklepów obuwniczych CCC. Akcję przygotowała i realizuje agencja kreatywna Wizard. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Mercedes: Tree VW Beetle: Don't drink and.... Absolut: Prague Coca-Cola: The first-ever No Labels Unimed Nordeste/RS: 8th Spring Concert
 
Prasa  
 
,,Gazeta Wyborcza" sprzedaje już tylko 156 tys. egz. ,,Przegląd Sportowy" najmocniej w dół

W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Przegląd Sportowy”. Z kolei najwięcej zyskał „Parkiet”. więcej

 
Dorota Kania pozwie Zbigniewa Stonogę za oskarżenia o współpracę ze służbami specjalnymi

Biznesmen Zbigniew Stonoga, wydający „Gazetę Stonogę”, zarzucił dziennikarce „Gazety Polskiej” Dorocie Kani pracę w ABW. - Kieruję sprawę na drogę sądową - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kania. więcej

 
Gremi Media za weksle i pożyczki przejęło 8 proc. udziałów Presspubliki

Spółka Gremi Media przejęła w zeszłym tygodniu od firm KCI i Gremi (wszystkie należą do grupy Grzegorze Hajdarowicza) 8 proc. udziałów w Presspublice o wartości ewidencyjnej 33,67 mln zł. To początek zapowiedzianego przez Hajdarowicza procesu wprowadzenia jego aktywów medialnych na giełdę. więcej

 
Sąd uznał apelację Infor Biznes w procesie z Press-Service o teksty z ,,DGP" w przeglądach prasy

Sąd Apelacyjny w Poznaniu uchylił wyrok sądu okręgowego w procesie wytoczonym przez Infor Biznes, wydawcę m.in. „Dziennika Gazety Prawnej”, firmie Press-Service Monitoring Mediów za wykorzystywanie artykułów w przeglądach prasy dla klientów. Tym samym sprawa wraca do pierwszej instancji. więcej

 
Zmarł Jacek Mojkowski, redaktor naczelny ,,Forum"

W sobotę 4 lipca br. w wieku 61 lat zmarł Jacek Mojkowski, dziennikarz i publicysta, wieloletni redaktor naczelny dwutygodnika „Forum” (Polityka). Od pewnego czasu zmagał się z ciężką chorobą. więcej

 
Tygodnik ,,Do Rzeczy" do słuchania w Audiotece

Od poniedziałku 6 lipca br. tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) będzie dostępny również w wersji audio. Kolejne wydania magazynu w tej formie będą udostępniane w serwisie Audioteka.pl. więcej

 
UOKiK: ,,PC Format" mógł wprowadzić w błąd czytelników opisem programu antywirusowego

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że miesięcznik „PC Format” (Wydawnictwo Bauer) mógł wprowadzić w błąd czytelników, informując, że dołącza wersję programu antywirusowego na cały rok, a pierwotna licencja była faktycznie na trzy miesiące. Wydawca zobowiązał się, że wydłuży możliwość korzystania z oprogramowania. więcej

 
Dziennikarze w USA zarabiają coraz mniej od PR-owców

Przeciętny amerykański dziennikarz zarabia miesięcznie niecałe 3 tysiące dolarów. To mniej niż jego kolega zatrudniony w branży PR. Wysokość pensji w dużym stopniu zależy od regionu USA, w którym się pracuje. więcej

 
,,Lego Legends of Chima" na czele pism dziecięcych po I kwartale. ,,Monster High" o 48 proc. w dół

W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Monster High”. więcej

 
Lisiecki: pozwy Durczoka marketingowe, na podsłuchach ,,Wprost" stracił 15 mln zł

Michał M. Lisiecki, wydawca tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, uważa że Kamil Durczok ma nikłe szanse na uzyskanie od „Wprost” 9 mln zł odszkodowania. Tygodnik na ujawnieniu afery podsłuchowej stracił według Lisieckiego 15 mln zł z powodu późniejszych spadków sprzedaży i utraty reklamodawców. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-07-06 Wprost - 2015-07-06 Do Rzeczy - 2015-07-06 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-07-06 Dziennik Wschodni - 2015-07-05
 
Internet  
 
PO w kampanii wyborczej nie zamierza się skupiać na internecie. ,,Nie wygramy z radykalizmem"

Platforma Obywatelska rozpoczęła szkolenia swoich działaczy z użytkowania Twittera. Pomóc ma to w komunikacji z wyborcami, ale partia nie będzie skupiać swojej aktywności na internecie. - Każdy radykalizm czy ideologia wiążą się z dużą potrzebą manifestowania swoich postaw. My z tym nie wygramy - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl posłanka Joanna Mucha, rzeczniczka kampanii PO. więcej

 
Instagram pełen fałszywych kont, 24 miliony profili to boty

24 miliony kont na Instagramie to fałszywe profile przeznaczone do sztucznego podbijania popularności w serwisie. Część z nich może także zawierać linki do szkodliwego oprogramowania. więcej

 
Multimedia Polska przyspiesza internet do 500 Mb/s

Sieć Multimedia Polska wprowadziła do oferty internet o prędkości przesyłania danych o prędkości do 500 Mb/s. Dodatkowo pojawiła się opcja dwukrotnego zwiększenia transferu internetowego względem posiadanego w pakiecie. więcej

 
Kuba otwiera się na internet: 35 hot spotów Wi-Fi w całym kraju

Kubańskie władze uruchomiły w 35 miejscach na całej wyspie punkty dostępu do szybkiego bezprzewodowego internetu. To pierwsza tego typu decyzja w kraju, w którym z sieci korzysta obecnie 3,4 procent mieszkańców. więcej

 
Wideo internetowe coraz częściej oglądane na ekranach telefonów komórkowych

Telefony komórkowe sukcesywnie zwiększają swój udział w ogólnej liczbie odtworzeń treści wideo w sieci - wynika z danych firmy Ooyala. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zyskuje na świecie, a w Polsce ma już ponad 50 proc.

Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w czerwcu 2015 r. zanotowała wzrost udziału zarówno w globalnym, jak i polskim rynku, gdzie po raz pierwszy przekroczyła granicę 50 proc. więcej

 
Public Relations  
 
Harmonique PR będzie promować Nowy Styl Group
 
Corsair Components klientem agencji Galaktus PR
 
Lucky Monday PR&Events obsłuży firmę Biotech
 
Technologie  
 
Akrobacje skoczków narciarskich reklamują zasięg czterech sieci w Play (wideo)
 
Artur Szatkowski: wirtualna rzeczywistość najlepsza do promocji motoryzacji, rozrywki i sportu
 
Tomasz Okulicz: kluczem do wykorzystania VR jest wyzbycie się wszelkich ograniczeń
 
50d Helium - nowy smartfon od Archos za 539 zł
 
Plus ułatwia zakupy w Sklepie Windows
 
Wideo internetowe coraz częściej oglądane na ekranach telefonów komórkowych
 
Safari i Chrome zyskują na urządzeniach mobilnych. Przeglądarka Androida, Opera Mini i IE w dół
 
W przyszłym roku premiera gry ,,Sniper: Ghost Warrior 3"
 
Gospodarka  
 
Pomoc de minimis to nie przychód podlegający opodatkowaniu
 
Grecja nie jest krajem znaczącym gospodarczo, a hałas wokół niej wiąże się z przynależnością do strefy euro
 
Coraz wyższe ceny aut w Polsce. ,,Producenci dostosowują je do poziomu wynagrodzeń"
 
Rekordowe wzrosty na polskim rynku farmaceutycznym
 
Jak dbać o ogród
 
Wiesław Rozłucki: Prywatyzacja polskiej gospodarki jeszcze się nie zakończyła
 
Jaka rentowność polskich obligacji skarbowych
 
Jak sprawdzić status kontrahenta w VAT
 
Kultura/Rozrywka  
 
Nieradkiewicz, Radwan, Dąbrowska i Dębicki wystąpią w serialu ,,Pakt" HBO
 
"Phenomenal" - nowa piosenka Eminema (wideo)
 
Koniec serialu "A.D.: The Bible Continues"
 
NBC daje wolną rękę gwiazdom serialu "Hannibal"
 
"Moth Boys" - nowa płyta grupy Spector
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Gomorra"
 
Serial fantasy ,,Grimm" w TVP2
 
Blog  
 
Tere-fere-rendum.... - Ewaryst Fedorowicz
 
Wizja i fonia bez zmian - Krzysztof Czabański
 
Elektron na drucie - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
List otwarty do przyszłego Ministra Pracy (,,Polska w ruinie" - przyczynek do tematu) - Zbigniew Brzeziński
 
Lek na zmęczenie - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl