Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 14 Lipca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Super Dzieciak" nowym widowiskiem Polsatu

Polsat zamierza pokazać talent-show „Super Dzieciak” oparty na holenderskim formacie „Superkids” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program wyprodukuje firma Jake Vision. więcej

 
Wydłużone terminy płatności niepokoją branżę marketingową. ,,Nadużywanie pozycji siły"

Długie terminy płatności są bardzo niekorzystne z wielu powodów: zaburzają płynność finansową agencji, powodują często straty z tytułu realizacji oraz zaburzają często zwykłe ludzkie relacje pomiędzy klientem i agencją - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży marketingowej, m.in. Marcin Godlewski, Agnieszka Bajur, Sebastian Hejnowski, Paweł Tyszkiewicz i Piotr Czarnowski. więcej

 
Coraz więcej Polaków codziennie słucha radia. Liderem RMF FM (raport za I półrocze)

W I półroczu br. średni czas słuchania radia wzrósł o 6 minut. Udane półrocze zaliczyły RMF FM, VOX FM, Trójka i TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Player.pl poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Kreacji Programów

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca TVN Warszawa

Cloud Technologies poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

QPlanet poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Com&Media poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Com&Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

INIS poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. Komunikacji Internetowej

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystentka / Asystent

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Producent wideo

Starcom Mediavest Group poszukuje osoby na stanowisko
Multiscreen Planner

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Communications Planner

Starcom Mediavest poszukuje osoby na stanowisko
Doświadczony Asystent / Junior Planner

Smakjam poszukuje osoby na stanowisko
Postproduction Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Microsoft z eventami i kampanią reklamową na premierę Windows 10

Koncern Microsoft planuje wsparcie marketingowe i reklamowe dla zapowiadanej na 29 lipca br. premiery systemu Windows 10. W trzynastu miastach na świecie odbędą się specjalne imprezy, od 20 lipca rusza w USA kampania reklamowa w mediach i internecie. więcej

 
Emitel operatorem ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej

Emitel wygrał organizowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej konkurs na operatora ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Brały w nim też udział Telewizja Polska, Polski Operator Telewizyjny oraz Grupa Time. więcej

 
TVP2 jesienią z serialem dokumentalnym o wcześniakach ,,Moje 600 gramów szczęścia"

Telewizyjna Dwójka rozpoczęła zdjęcia do serialu dokumentalnego „Moje 600 gramów szczęścia”, poruszającego losy wcześniaków i ich rodzin. Produkcja emitowana będzie na antenie stacji w dni powszednie od połowy września br. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Uderzając w media, Paweł Kukiz popełnia kardynalny błąd (opinie)

Paweł Kukiz jest arogancki, ma swoje powody, żeby ścierać się z dziennikarzami, ale musi zrozumieć, że w wojnie z mediami stoi na przegranej pozycji. Uderzając w media, popełnia kardynalny błąd - zachowania Kukiza wobec dziennikarzy oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jadwiga Sztabińska, Bogusław Chrabota, Wiesław Godzic i Eryk Mistewicz. więcej

Kuźniar, Borek, Lis i Pol liderami dziennikarskimi na Twitterze, Hytrek-Prosiecka, Warzecha i Stanowski najaktywniejsi (TOP 50)

Jarosława Kuźniara na Twitterze obserwuje już 270 tys. użytkowników, a Mateusza Borka, Tomasza Lisa i Michała Pola - po ponad 200 tys. W ostatnim miesiącu to oni zyskali najwięcej nowych followersów, natomiast najwięcej wpisów zamieścili Karolina Hytrek-Prosiecka, Łukasz Warzecha i Krzysztof Stanowski. więcej

Polscy e-wydawcy: z hejterami trzeba walczyć, ale blokowanie komentarzy jest mało skuteczne
Roboty mogą tworzyć informacje, ale nie zastąpią dziennikarzy (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Super Dzieciak" nowym widowiskiem Polsatu

Polsat zamierza pokazać talent-show „Super Dzieciak” oparty na holenderskim formacie „Superkids” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program wyprodukuje firma Jake Vision. więcej

 
Emitel operatorem ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej

Emitel wygrał organizowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej konkurs na operatora ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Brały w nim też udział Telewizja Polska, Polski Operator Telewizyjny oraz Grupa Time. więcej

 
TVP2 jesienią z serialem dokumentalnym o wcześniakach ,,Moje 600 gramów szczęścia"

Telewizyjna Dwójka rozpoczęła zdjęcia do serialu dokumentalnego „Moje 600 gramów szczęścia”, poruszającego losy wcześniaków i ich rodzin. Produkcja emitowana będzie na antenie stacji w dni powszednie od połowy września br. więcej

 
Canal+ kręci serial ,,Belfer". Maciej Stuhr w roli głównej

Ruszyły zdjęcia do autorskiego serialu kryminalnego Canal+ pod tytułem „Belfer”. W główną rolę w produkcji wcieli się Maciej Stuhr, a realizacją serialu zajmuje się TVN. Emisja w Canal+ jest planowana na jesień 2016 roku. więcej

 
,,Jeden na jeden" Bogdana Rymanowskiego hitem TVN24. 11 proc. udziału w rynku

W sezonie 2014/2015 poranny program Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” oglądało 318 tys. widzów. TVN24 w czasie jego emisji zdecydowanie wygrał walkę o widza z innymi stacjami newsowymi. więcej

 
Nie będzie spotkania Jana Pospieszalskiego z prezesem TVP

Prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun nie spotka się z Janem Pospieszalskim i Pawłem Nowackim, autorami emitowanego w TVP Info programu „Bliżej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarze żądają wycofania przeprosin, które w maju pojawiły się w „Wiadomościach". więcej

 
Polsat liderem, 4 proc. udziału TVP Info. ,,Wiadomości" hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
,,Kawa na ławę" wygrała z TVP Info. 4,3 mln zł z reklam

„Kawę na ławę” Bogdana Rymanowskiego w minionym sezonie śledziło średnio 564 tys. widzów, o 10 tys. mniej niż rok wcześniej. Program dał TVN 24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 4,30 mln zł. więcej

 
BBC w nowej informacyjnej aplikacji mobilnej stawia na personalizację

BBC udostępniła nową odsłonę aplikacji BBC News do urządzeń mobilnych. Najważniejsze zalety serwisu to dynamiczne dostosowanie treści do zainteresowań użytkowników oraz dostęp do szerokiej bazy zdjęć i materiałów audio/wideo. więcej

 
Marcin Szaniawski dyrektorem ds. marketingu i PR w Polsat Media

Marcin Szaniawski awansował na stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w biurze reklamy Polsat Media. To nowo utworzona funkcja w firmie. więcej

 
Program Roberta Makłowicza sprzedany do Chorwacji

Telewizja Polska sprzedawała prawa do emisji audycji „Makłowicz w podróży” telewizji chorwackiej. Z kolei dwa filmy fabularne nakręcone przez TVP trafią do Iranu. więcej

 
Komunikaty Regionalnego Systemu Ostrzegania w sieci Toya

Sieć kablowa Toya przystąpiła do Regionalnego Systemu Ostrzegania. Dzięki temu komunikaty o lokalnych zagrożeniach będą wyświetlane na ekranach telewizorów abonentów korzystających z telewizji cyfrowej operatora i posiadających odbiornik 3G. więcej

 
Gérard Depardieu zagra w serialu "Marseille"

Netflix potwierdził, że Gérard Depardieu zagra główną rolę w serialu "Marseille". więcej

 
Serial ,,Kontra: Ostatnie uderzenie" w HBO GO i Cinemax

W sobotę 1 sierpnia kanał Cinemax rozpocznie emisję finałowego sezonu serialu „Kontra”. Produkcja jest już dostępna na platformie HBO GO. więcej

 
 
Radio  
 
Coraz więcej Polaków codziennie słucha radia. Liderem RMF FM (raport za I półrocze)

W I półroczu br. średni czas słuchania radia wzrósł o 6 minut. Udane półrocze zaliczyły RMF FM, VOX FM, Trójka i TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Wydłużone terminy płatności niepokoją branżę marketingową. ,,Nadużywanie pozycji siły"

Długie terminy płatności są bardzo niekorzystne z wielu powodów: zaburzają płynność finansową agencji, powodują często straty z tytułu realizacji oraz zaburzają często zwykłe ludzkie relacje pomiędzy klientem i agencją - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży marketingowej, m.in. Marcin Godlewski, Agnieszka Bajur, Sebastian Hejnowski, Paweł Tyszkiewicz i Piotr Czarnowski. więcej

 
Microsoft z eventami i kampanią reklamową na premierę Windows 10

Koncern Microsoft planuje wsparcie marketingowe i reklamowe dla zapowiadanej na 29 lipca br. premiery systemu Windows 10. W trzynastu miastach na świecie odbędą się specjalne imprezy, od 20 lipca rusza w USA kampania reklamowa w mediach i internecie. więcej

 
Adam Jankowski: z PZU na szefa marketingu internetowego w IKEA

Adam Jankowski objął stanowisko head of digital marketing w Grupie IKEA w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w PZU, P4 i T-Mobile. więcej

 
Reklama Asystor Slim+Cellu z nagą modelką bez zgorszenia i krzywdy dla kobiet (wideo)

Telewizyjny spot suplementu diety Asystor Slim+Cellu (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) pokazujący nagie pośladki nie jest gorszący ani krzywdzący dla kobiet, nie wpływa też źle na dzieci - uznała Komisja Etyki Reklamy, oddalając skargę. więcej

 
Europejski rynek reklamy internetowej wart ponad 30 miliardów mld euro

Wielka Brytania jest motorem napędowym innowacji i rozwoju europejskiego rynku internetowej reklamy - wynika z raportu IHS i IAB Europe. więcej

 
,,Słucham, rozumiem, pomagam" - pierwszy plakat wyborczy PO z Ewą Kopacz

Platforma Obywatelska zaprezentowała plakat wyborczy, przedstawiający premier Ewę Kopacz rozmawiającą z wyborcami. Towarzyszy temu hasło: „Słucham, rozumiem, pomagam”. więcej

 
Marcin Szaniawski dyrektorem ds. marketingu i PR w Polsat Media

Marcin Szaniawski awansował na stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w biurze reklamy Polsat Media. To nowo utworzona funkcja w firmie. więcej

 
Wojciech Borowski z McCann Worldgroup prelegentem na Golden Drum 2015

Wojciech Borowski, szef polskiego oddziału agencji McCann Worldgroup, będzie jednym z 19 prelegentów podczas tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum w Portorożu. więcej

 
99rent partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez dalsze dwa lata

Wypożyczalnia samochodów 99rent przedłużyła o dwa lata wygasającą w lipcu 2016 roku umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której jest oficjalnym partnerem drużyny narodowej. więcej

 
Tomasz Karolak przeprasza za atak na Dudę i tłumaczy poparcie dla Komorowskiego

W wywiadzie dla tygodnika „W Sieci” (Grupa Fratria) aktor Tomasz Karolak przeprasza za swoją wpadkę w programie TVP2 „Tomasz Lis na żywo”, kiedy zaatakował córkę Andrzeja Dudy. Wyjaśnia również, dlaczego zdecydował się na udział w kampanii wyborczej Bronisława Komorowskiego. więcej

 
,,Możliwości są po to, żeby je mnożyć!" - BZ WBK promuje karty kredytowe

Ruszyła kampania Banku Zachodniego WBK zachęcająca do korzystania z kart kredytowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Możliwości są po to, żeby je mnożyć!”, przygotowały i realizują agencja John Pitcher i dom mediowy Starcom. więcej

 
GSK ruszył z globalnym przeglądem mediowym

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline Consumer Healthcare rozpoczął przegląd swojego globalnego budżetu mediowego. Jest on następstwem wiosennej fuzji firmy z Novartisem. więcej

 
Procter & Gamble P&G sprzedał 43 marki kosmetyczne za 12,5 mld dolarów

Procter & Gamble sprzedał koncernowi Coty swoje kosmetyczne marki, m.in. Wella, Max Factor. Wartość transakcji wyniosła 12,5 mld dolarów. więcej

 
Zelmer walczy ze stereotypami w kampanii odkurzaczy

Firma Zelmer ruszyła z kampanią promującą jej odkurzacze pod hasłem „Skuteczny jak zawsze A oszczędny jak nigdy”. Za jej realizację odpowiadają agencje Unlimited i MSL Warsaw. więcej

 
Abanana Advertising reklamuje Malmę w internecie

Agencja Abanana Advertising (Grupa Eura7) zaczęła pracować w internecie dla marki makaronów Malma (produkowanych przez Maspex Wadowice). Komunikacja ma podkreślać włoski rodowód tej marki. więcej

 
Nestle z programem ,,Być mamą" w AOL

Koncern Nestle został wyłącznym sponsorem programu wideo „Być mamą” na portalu AOL. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Nike: Match Tabasko: Hot Baidu Security: Part-time job Volkswagen: Kombi Virgin Active: Live happily ever active.
 
Prasa  
 
Drugi numer ,,Be Active" w większym nakładzie i z kartą do klubów fitness

We wtorek 14 lipca br. w sprzedaży pojawi się drugi numer miesięcznika „Be Active” (Edipresse Polska), który ukaże się w nakładzie zwiększonym do 140 tys. egz. - Sprzedaż pierwszego wydania szacujemy między 90 a 106 tys. egz. - informuje Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska. więcej

 
Coraz mniejsza sprzedaż ,,Logo". ,,Men's Health" liderem pism dla mężczyzn

W kwietniu 2015 roku prawie wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Playboy”, a liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”. więcej

 
Artykuły z ,,Piłki Nożnej" w serwisach Wirtualnej Polski, dziennikarze portalu ze stroną w tygodniku

Grupa Wirtualna Polska zaczyna współpracę redakcyjną z tygodnikiem „Piłka Nożna”, w ramach której teksty z pisma będą publikowane w serwisach sportowych Grupy WP, natomiast jej dziennikarze będą redagować swoją stronę w tygodniku. więcej

 
Tomasz Lis: ,,Miasto 44" w niemieckiej telewizji dzięki Axel Springer, repolonizacja mediów to repisizacja

Tomasz Lis poinformował, że film „Miasto 44” zostanie wyemitowany w niemieckiej telewizji publicznej m.in. dzięki działaniom jego i prezesa Axel Springer. Przy okazji skrytykował koncepcję rynku medialnego zaproponowaną przez PiS. więcej

 
Jedynki  
 
 
Harper's Bazaar (świat) - 2015-07-13 The New Yorker - 2015-07-13 Świat Kobiety - 2015-07-13 Mam Dziecko - 2015-07-13 Kropka TV - 2015-07-13
 
Internet  
 
Maciej Patla szefem e-commerce w Grupie Wirtualna Polska

Maciej Patla dołączył do Grupy Wirtualna Polska obejmując stanowisko head of e-commerce - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Europejski rynek reklamy internetowej wart ponad 30 miliardów mld euro

Wielka Brytania jest motorem napędowym innowacji i rozwoju europejskiego rynku internetowej reklamy - wynika z raportu IHS i IAB Europe. więcej

 
Artykuły z ,,Piłki Nożnej" w serwisach Wirtualnej Polski, dziennikarze portalu ze stroną w tygodniku

Grupa Wirtualna Polska zaczyna współpracę redakcyjną z tygodnikiem „Piłka Nożna”, w ramach której teksty z pisma będą publikowane w serwisach sportowych Grupy WP, natomiast jej dziennikarze będą redagować swoją stronę w tygodniku. więcej

 
Spotify z muzyczną mapą świata, w Polsce na czele Taco Hemingway, Sarsa, Donatan z Marylą Rodowicz i Enej

Serwis Spotify udostępnił mapę przedstawiającą najpopularniejsze utwory dostępne na platformie w różnych częściach świata. W Polsce w zestawieniu umieszczono kilka największych miast, m.in. Warszawę, Gdańsk, Poznań i Wrocław. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polski rynek spożywczy będzie wart 243 mld zł w 2015 r.

W 2015 roku rynek artykułów spożywczych w Polsce osiągnie wartość prawie 243 mld zł, czyli 2,1 proc. więcej w stosunku do poprzedniego roku. Wzrost ten jest przede wszystkim generowany w segmencie dyskontów oraz convenience, a w jego tle nadal pozostaje deflacja cen produktów spożywczych z pierwszej połowy roku - wynika z raportu PMR. więcej

 
Public Relations  
 
Marcin Szaniawski dyrektorem ds. marketingu i PR w Polsat Media
 
Technologie  
 
Microsoft z eventami i kampanią reklamową na premierę Windows 10
 
1507 miejscowości w zasięgu LTE od Play, 2575 w Orange
 
Samsung szykuje ekrany 11K, mają obsługiwać wirtualną rzeczywistość
 
BBC w nowej informacyjnej aplikacji mobilnej stawia na personalizację
 
90 proc. zysków ze światowej sprzedaży smarfonów trafia do Apple
 
T-Mobile: internet mobilny bez limitu dla firm z łączami stacjonarnymi
 
Orange stawia na internet dużych prędkości
 
Gospodarka  
 
Polski rynek spożywczy będzie wart 243 mld zł w 2015 r.
 
ZUS dofinansuje wydatki na bezpieczeństwo pracy. Mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na zwrot 90 proc. kosztów
 
Orange stawia na internet dużych prędkości
 
Mitsubishi stawia na Polskę. W ciągu 10 lat sprzedaż nowych aut może się podwoić
 
Możliwa podwyżka stóp procentowych w USA. Wiele zależy od sytuacji w Europie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Canal+ kręci serial ,,Belfer". Maciej Stuhr w roli głównej
 
Spotify z muzyczną mapą świata, w Polsce na czele Taco Hemingway, Sarsa, Donatan z Marylą Rodowicz i Enej
 
Gérard Depardieu zagra w serialu "Marseille"
 
Kulisy filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" (wideo)
 
"Minionki" wakacyjnym hitem, rekordowy debiut
 
Serial ,,Kontra: Ostatnie uderzenie" w HBO GO i Cinemax
 
Karolina Korwin-Piotrowska stawia na polskie kryminały. Poleca ,,Okularnik" Katarzyny Bondy
 
Powstanie trzeci sezon serialu ,,Salem"
 
Tomek Lipiński: Ku swojemu zdumieniu (wideo)
 
"Batman v Superman: Świt sprawiedliwości" (zobacz zwiastun)
 
Blog  
 
Hejter wychodzi z jaskini - Wanda Konarzewska
 
O co pytać obywateli - Krzysztof Czabański
 
Tęsknoty... - Andrzej Bober
 
Program wyborczy PO: import 2000 islamistów do Polski! - Ewaryst Fedorowicz
 
Po pierwsze - nie ufać! - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl