|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 14 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Super Dzieciak" nowym widowiskiem Polsatu
Polsat zamierza pokazać talent-show „Super Dzieciak” oparty na holenderskim formacie „Superkids” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program wyprodukuje firma Jake Vision.
więcej
|
|
Wydłużone terminy płatności niepokoją branżę marketingową. ,,Nadużywanie pozycji siły"
Długie terminy płatności są bardzo niekorzystne z wielu powodów: zaburzają płynność finansową agencji, powodują często straty z tytułu realizacji oraz zaburzają często zwykłe ludzkie relacje pomiędzy klientem i agencją - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży marketingowej, m.in. Marcin Godlewski, Agnieszka Bajur, Sebastian Hejnowski, Paweł Tyszkiewicz i Piotr Czarnowski.
więcej
|
|
Coraz więcej Polaków codziennie słucha radia. Liderem RMF FM (raport za I półrocze)
W I półroczu br. średni czas słuchania radia wzrósł o 6 minut. Udane półrocze zaliczyły RMF FM, VOX FM, Trójka i TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Uderzając w media, Paweł Kukiz popełnia kardynalny błąd (opinie)
Paweł Kukiz jest arogancki, ma swoje powody, żeby ścierać się z dziennikarzami, ale musi zrozumieć, że w wojnie z mediami stoi na przegranej pozycji. Uderzając w media, popełnia kardynalny błąd - zachowania Kukiza wobec dziennikarzy oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jadwiga Sztabińska, Bogusław Chrabota, Wiesław Godzic i Eryk Mistewicz.
więcej
|
Kuźniar, Borek, Lis i Pol liderami dziennikarskimi na Twitterze, Hytrek-Prosiecka, Warzecha i Stanowski najaktywniejsi (TOP 50)
Jarosława Kuźniara na Twitterze obserwuje już 270 tys. użytkowników, a Mateusza Borka, Tomasza Lisa i Michała Pola - po ponad 200 tys. W ostatnim miesiącu to oni zyskali najwięcej nowych followersów, natomiast najwięcej wpisów zamieścili Karolina Hytrek-Prosiecka, Łukasz Warzecha i Krzysztof Stanowski.
więcej
|
Polscy e-wydawcy: z hejterami trzeba walczyć, ale blokowanie komentarzy jest mało skuteczne
|
Roboty mogą tworzyć informacje, ale nie zastąpią dziennikarzy (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Super Dzieciak" nowym widowiskiem Polsatu
Polsat zamierza pokazać talent-show „Super Dzieciak” oparty na holenderskim formacie „Superkids” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program wyprodukuje firma Jake Vision.
więcej
|
|
Emitel operatorem ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej
Emitel wygrał organizowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej konkurs na operatora ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Brały w nim też udział Telewizja Polska, Polski Operator Telewizyjny oraz Grupa Time.
więcej
|
|
TVP2 jesienią z serialem dokumentalnym o wcześniakach ,,Moje 600 gramów szczęścia"
Telewizyjna Dwójka rozpoczęła zdjęcia do serialu dokumentalnego „Moje 600 gramów szczęścia”, poruszającego losy wcześniaków i ich rodzin. Produkcja emitowana będzie na antenie stacji w dni powszednie od połowy września br.
więcej
|
|
Canal+ kręci serial ,,Belfer". Maciej Stuhr w roli głównej
Ruszyły zdjęcia do autorskiego serialu kryminalnego Canal+ pod tytułem „Belfer”. W główną rolę w produkcji wcieli się Maciej Stuhr, a realizacją serialu zajmuje się TVN. Emisja w Canal+ jest planowana na jesień 2016 roku.
więcej
|
|
,,Jeden na jeden" Bogdana Rymanowskiego hitem TVN24. 11 proc. udziału w rynku
W sezonie 2014/2015 poranny program Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” oglądało 318 tys. widzów. TVN24 w czasie jego emisji zdecydowanie wygrał walkę o widza z innymi stacjami newsowymi.
więcej
|
|
Nie będzie spotkania Jana Pospieszalskiego z prezesem TVP
Prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun nie spotka się z Janem Pospieszalskim i Pawłem Nowackim, autorami emitowanego w TVP Info programu „Bliżej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarze żądają wycofania przeprosin, które w maju pojawiły się w „Wiadomościach".
więcej
|
|
Polsat liderem, 4 proc. udziału TVP Info. ,,Wiadomości" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Kawa na ławę" wygrała z TVP Info. 4,3 mln zł z reklam
„Kawę na ławę” Bogdana Rymanowskiego w minionym sezonie śledziło średnio 564 tys. widzów, o 10 tys. mniej niż rok wcześniej. Program dał TVN 24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 4,30 mln zł.
więcej
|
|
BBC w nowej informacyjnej aplikacji mobilnej stawia na personalizację
BBC udostępniła nową odsłonę aplikacji BBC News do urządzeń mobilnych. Najważniejsze zalety serwisu to dynamiczne dostosowanie treści do zainteresowań użytkowników oraz dostęp do szerokiej bazy zdjęć i materiałów audio/wideo.
więcej
|
|
Marcin Szaniawski dyrektorem ds. marketingu i PR w Polsat Media
Marcin Szaniawski awansował na stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w biurze reklamy Polsat Media. To nowo utworzona funkcja w firmie.
więcej
|
|
Program Roberta Makłowicza sprzedany do Chorwacji
Telewizja Polska sprzedawała prawa do emisji audycji „Makłowicz w podróży” telewizji chorwackiej. Z kolei dwa filmy fabularne nakręcone przez TVP trafią do Iranu.
więcej
|
|
Komunikaty Regionalnego Systemu Ostrzegania w sieci Toya
Sieć kablowa Toya przystąpiła do Regionalnego Systemu Ostrzegania. Dzięki temu komunikaty o lokalnych zagrożeniach będą wyświetlane na ekranach telewizorów abonentów korzystających z telewizji cyfrowej operatora i posiadających odbiornik 3G.
więcej
|
|
Gérard Depardieu zagra w serialu "Marseille"
Netflix potwierdził, że Gérard Depardieu zagra główną rolę w serialu "Marseille".
więcej
|
|
Serial ,,Kontra: Ostatnie uderzenie" w HBO GO i Cinemax
W sobotę 1 sierpnia kanał Cinemax rozpocznie emisję finałowego sezonu serialu „Kontra”. Produkcja jest już dostępna na platformie HBO GO.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wydłużone terminy płatności niepokoją branżę marketingową. ,,Nadużywanie pozycji siły"
Długie terminy płatności są bardzo niekorzystne z wielu powodów: zaburzają płynność finansową agencji, powodują często straty z tytułu realizacji oraz zaburzają często zwykłe ludzkie relacje pomiędzy klientem i agencją - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży marketingowej, m.in. Marcin Godlewski, Agnieszka Bajur, Sebastian Hejnowski, Paweł Tyszkiewicz i Piotr Czarnowski.
więcej
|
|
Microsoft z eventami i kampanią reklamową na premierę Windows 10
Koncern Microsoft planuje wsparcie marketingowe i reklamowe dla zapowiadanej na 29 lipca br. premiery systemu Windows 10. W trzynastu miastach na świecie odbędą się specjalne imprezy, od 20 lipca rusza w USA kampania reklamowa w mediach i internecie.
więcej
|
|
Adam Jankowski: z PZU na szefa marketingu internetowego w IKEA
Adam Jankowski objął stanowisko head of digital marketing w Grupie IKEA w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w PZU, P4 i T-Mobile.
więcej
|
|
Reklama Asystor Slim+Cellu z nagą modelką bez zgorszenia i krzywdy dla kobiet (wideo)
Telewizyjny spot suplementu diety Asystor Slim+Cellu (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) pokazujący nagie pośladki nie jest gorszący ani krzywdzący dla kobiet, nie wpływa też źle na dzieci - uznała Komisja Etyki Reklamy, oddalając skargę.
więcej
|
|
Europejski rynek reklamy internetowej wart ponad 30 miliardów mld euro
Wielka Brytania jest motorem napędowym innowacji i rozwoju europejskiego rynku internetowej reklamy - wynika z raportu IHS i IAB Europe.
więcej
|
|
,,Słucham, rozumiem, pomagam" - pierwszy plakat wyborczy PO z Ewą Kopacz
Platforma Obywatelska zaprezentowała plakat wyborczy, przedstawiający premier Ewę Kopacz rozmawiającą z wyborcami. Towarzyszy temu hasło: „Słucham, rozumiem, pomagam”.
więcej
|
|
Marcin Szaniawski dyrektorem ds. marketingu i PR w Polsat Media
Marcin Szaniawski awansował na stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w biurze reklamy Polsat Media. To nowo utworzona funkcja w firmie.
więcej
|
|
Wojciech Borowski z McCann Worldgroup prelegentem na Golden Drum 2015
Wojciech Borowski, szef polskiego oddziału agencji McCann Worldgroup, będzie jednym z 19 prelegentów podczas tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum w Portorożu.
więcej
|
|
99rent partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez dalsze dwa lata
Wypożyczalnia samochodów 99rent przedłużyła o dwa lata wygasającą w lipcu 2016 roku umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której jest oficjalnym partnerem drużyny narodowej.
więcej
|
|
Tomasz Karolak przeprasza za atak na Dudę i tłumaczy poparcie dla Komorowskiego
W wywiadzie dla tygodnika „W Sieci” (Grupa Fratria) aktor Tomasz Karolak przeprasza za swoją wpadkę w programie TVP2 „Tomasz Lis na żywo”, kiedy zaatakował córkę Andrzeja Dudy. Wyjaśnia również, dlaczego zdecydował się na udział w kampanii wyborczej Bronisława Komorowskiego.
więcej
|
|
,,Możliwości są po to, żeby je mnożyć!" - BZ WBK promuje karty kredytowe
Ruszyła kampania Banku Zachodniego WBK zachęcająca do korzystania z kart kredytowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Możliwości są po to, żeby je mnożyć!”, przygotowały i realizują agencja John Pitcher i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
GSK ruszył z globalnym przeglądem mediowym
Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline Consumer Healthcare rozpoczął przegląd swojego globalnego budżetu mediowego. Jest on następstwem wiosennej fuzji firmy z Novartisem.
więcej
|
|
Procter & Gamble P&G sprzedał 43 marki kosmetyczne za 12,5 mld dolarów
Procter & Gamble sprzedał koncernowi Coty swoje kosmetyczne marki, m.in. Wella, Max Factor. Wartość transakcji wyniosła 12,5 mld dolarów.
więcej
|
|
Zelmer walczy ze stereotypami w kampanii odkurzaczy
Firma Zelmer ruszyła z kampanią promującą jej odkurzacze pod hasłem „Skuteczny jak zawsze A oszczędny jak nigdy”. Za jej realizację odpowiadają agencje Unlimited i MSL Warsaw.
więcej
|
|
Abanana Advertising reklamuje Malmę w internecie
Agencja Abanana Advertising (Grupa Eura7) zaczęła pracować w internecie dla marki makaronów Malma (produkowanych przez Maspex Wadowice). Komunikacja ma podkreślać włoski rodowód tej marki.
więcej
|
|
Nestle z programem ,,Być mamą" w AOL
Koncern Nestle został wyłącznym sponsorem programu wideo „Być mamą” na portalu AOL.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Drugi numer ,,Be Active" w większym nakładzie i z kartą do klubów fitness
We wtorek 14 lipca br. w sprzedaży pojawi się drugi numer miesięcznika „Be Active” (Edipresse Polska), który ukaże się w nakładzie zwiększonym do 140 tys. egz. - Sprzedaż pierwszego wydania szacujemy między 90 a 106 tys. egz. - informuje Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska.
więcej
|
|
Coraz mniejsza sprzedaż ,,Logo". ,,Men's Health" liderem pism dla mężczyzn
W kwietniu 2015 roku prawie wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Playboy”, a liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
więcej
|
|
Artykuły z ,,Piłki Nożnej" w serwisach Wirtualnej Polski, dziennikarze portalu ze stroną w tygodniku
Grupa Wirtualna Polska zaczyna współpracę redakcyjną z tygodnikiem „Piłka Nożna”, w ramach której teksty z pisma będą publikowane w serwisach sportowych Grupy WP, natomiast jej dziennikarze będą redagować swoją stronę w tygodniku.
więcej
|
|
Tomasz Lis: ,,Miasto 44" w niemieckiej telewizji dzięki Axel Springer, repolonizacja mediów to repisizacja
Tomasz Lis poinformował, że film „Miasto 44” zostanie wyemitowany w niemieckiej telewizji publicznej m.in. dzięki działaniom jego i prezesa Axel Springer. Przy okazji skrytykował koncepcję rynku medialnego zaproponowaną przez PiS.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Maciej Patla szefem e-commerce w Grupie Wirtualna Polska
Maciej Patla dołączył do Grupy Wirtualna Polska obejmując stanowisko head of e-commerce - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Europejski rynek reklamy internetowej wart ponad 30 miliardów mld euro
Wielka Brytania jest motorem napędowym innowacji i rozwoju europejskiego rynku internetowej reklamy - wynika z raportu IHS i IAB Europe.
więcej
|
|
Artykuły z ,,Piłki Nożnej" w serwisach Wirtualnej Polski, dziennikarze portalu ze stroną w tygodniku
Grupa Wirtualna Polska zaczyna współpracę redakcyjną z tygodnikiem „Piłka Nożna”, w ramach której teksty z pisma będą publikowane w serwisach sportowych Grupy WP, natomiast jej dziennikarze będą redagować swoją stronę w tygodniku.
więcej
|
|
Spotify z muzyczną mapą świata, w Polsce na czele Taco Hemingway, Sarsa, Donatan z Marylą Rodowicz i Enej
Serwis Spotify udostępnił mapę przedstawiającą najpopularniejsze utwory dostępne na platformie w różnych częściach świata. W Polsce w zestawieniu umieszczono kilka największych miast, m.in. Warszawę, Gdańsk, Poznań i Wrocław.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polski rynek spożywczy będzie wart 243 mld zł w 2015 r.
W 2015 roku rynek artykułów spożywczych w Polsce osiągnie wartość prawie 243 mld zł, czyli 2,1 proc. więcej w stosunku do poprzedniego roku. Wzrost ten jest przede wszystkim generowany w segmencie dyskontów oraz convenience, a w jego tle nadal pozostaje deflacja cen produktów spożywczych z pierwszej połowy roku - wynika z raportu PMR.
więcej
|
|
Kultura/Rozrywka |
|
|
Canal+ kręci serial ,,Belfer". Maciej Stuhr w roli głównej
|
|
Spotify z muzyczną mapą świata, w Polsce na czele Taco Hemingway, Sarsa, Donatan z Marylą Rodowicz i Enej
|
|
Gérard Depardieu zagra w serialu "Marseille"
|
|
Kulisy filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" (wideo)
|
|
"Minionki" wakacyjnym hitem, rekordowy debiut
|
|
Serial ,,Kontra: Ostatnie uderzenie" w HBO GO i Cinemax
|
|
Karolina Korwin-Piotrowska stawia na polskie kryminały. Poleca ,,Okularnik" Katarzyny Bondy
|
|
Powstanie trzeci sezon serialu ,,Salem"
|
|
Tomek Lipiński: Ku swojemu zdumieniu (wideo)
|
|
"Batman v Superman: Świt sprawiedliwości" (zobacz zwiastun)
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|