|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 16 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Komisja Etyki TVP: po niefortunnej zapowiedzi Joanny Racewicz w ,,Panoramie" prowadzący mają powściągać oceny i emocje
Komisja Etyki TVP oceniła, że prowadząca „Panoramę” w TVP2 Joanna Racewicz w niefortunnej zapowiedzi materiału o kłopotach Fundacji „Jaś i Małgosia” pokazanego w sierpniu ub.r. wypaczyła jego wymowę. Komisja poprosiła dziennikarzy prowadzących programy informacyjne Telewizji Polskiej, żeby w zapowiedziach powściągali swoje komentarze i oceny.
więcej
|
|
Lewandowski i Krupa liderami, rekordowy ruch u Stonogi (raport z Facebooka, YouTube'a, Twittera i Instagrama)
Profile Roberta Lewandowskiego na portalach obserwuje w sumie ponad 9 mln użytkowników, są też najpopularniejszymi z polskich kont na Facebooku i Instagramie, podczas gdy na Twitterze lideruje Joanna Krupa, a na YouTubie - Sylwester Wardęga. W czerwcu rekordowo dużo działo się na fanpage’ach Zbigniewa Stonogi.
więcej
|
|
Plush odpowiada na krytykę reklamy ,,Lepiej przygarnij Vansy": uczymy odpowiedzialnej adopcji psów
Niektórym internautom mocno nie spodobała się nowa kampania taryfy Plush (należącej do Polkomtela), w której brand hero marki przygarnia psa sprawiającego kłopoty, a hasło na plakatach głosi: „Lepiej przygarnij Vansy”. Przedstawiciele Polkomtela tłumaczą, że reklamy - które są humorystyczne, więc należy odbierać je z dystansem - pokazują, że przy adopcji zwierząt potrzebna jest wyobraźnia i dojrzałość.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
KRRiT bierze udział w upolitycznieniu konkursu na nowy zarząd TVP (opinie)
Decyzja KRRiT o zatwierdzeniu tylko Janusza Daszczyńskiego spośród trójki kandydatów do nowego zarządu Telewizji Polskiej świadczy o konflikcie z radą nadzorczą nadawcy. Regulator po raz pierwszy bierze udział w upolitycznieniu konkursu - oceniają Andrzej Urbański, Robert Kwiatkowski i Wiesław Godzic.
więcej
|
Wydłużone terminy płatności niepokoją branżę marketingową. ,,Nadużywanie pozycji siły"
Długie terminy płatności są bardzo niekorzystne z wielu powodów: zaburzają płynność finansową agencji, powodują często straty z tytułu realizacji oraz zaburzają często zwykłe ludzkie relacje pomiędzy klientem i agencją - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży marketingowej, m.in. Marcin Godlewski, Agnieszka Bajur, Sebastian Hejnowski, Paweł Tyszkiewicz i Piotr Czarnowski.
więcej
|
,,Super Dzieciak" nowym widowiskiem Polsatu
|
Coraz więcej Polaków codziennie słucha radia. Liderem RMF FM (raport za I półrocze)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Komisja Etyki TVP: po niefortunnej zapowiedzi Joanny Racewicz w ,,Panoramie" prowadzący mają powściągać oceny i emocje
Komisja Etyki TVP oceniła, że prowadząca „Panoramę” w TVP2 Joanna Racewicz w niefortunnej zapowiedzi materiału o kłopotach Fundacji „Jaś i Małgosia” pokazanego w sierpniu ub.r. wypaczyła jego wymowę. Komisja poprosiła dziennikarzy prowadzących programy informacyjne Telewizji Polskiej, żeby w zapowiedziach powściągali swoje komentarze i oceny.
więcej
|
|
KRRiT krytykuje przebieg konkursu na zarząd TVP. ,,Ograniczony dostęp do dokumentacji"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w uzasadnieniu podjęcia uchwały powołującej Janusza Daszczyńskiego na prezesa Telewizji Polskiej negatywnie oceniła przebieg całego konkursu. - RN TVP odmówiła regulatorowi wglądu w dokumentację konkursową - wyjaśnia KRRiT.
więcej
|
|
TVP Seriale liderem, Stopklatka TV tuż za nim (rynek kanałów filmowych za I półrocze)
W I półroczu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV, która odnotowała największy wzrost w zestawieniu. Natomiast najwięcej straciło Kino Polska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP i niemiecka RBB wspólnie wyprodukują odcinek serialu ,,Telefon 110"
Telewizja Polska i niemiecki nadawca publiczny Rundfunk Berlin Brandenburg rozpoczęły współpracę przy produkcji odcinka serialu „Telefon 110” emitowanego na antenie ARD Das Erste. Zagrają w nim polscy aktorzy, a premierę zaplanowano na grudzień br.
więcej
|
|
Jakub Gierszał i Bartłomiej Kasprzykowski w serialu AXN ,,Przekraczając granice"
W trzecim sezonie serialu sensacyjnego stacji AXN „Przekraczając granice” pojawi się czterech aktorów z Polski: Jakub Gierszał, Bartłomiej Kasprzykowski, Krzysztof Janczar oraz Adam Fidusiewicz. Nowe odcinki trafią na antenę kanału jesienią br.
więcej
|
|
Mecz piłkarski TVP z TVN po raz drugi, kapitanami Kraśko i Kajdanowicz
W niedzielę 30 sierpnia br. po raz drugi w charytatywnym meczu piłkarskim spotkają się drużyny TVP i TVN. Ich kapitanami będą Piotr Kraśko i Grzegorz Kajdanowicz. Transmisję ze spotkania pokażą na żywo TVP1 i TVN.
więcej
|
|
Marcin Ziółek awansuje w Discovery Networks, Beata Tabak przechodzi z TV Puls
Marcin Ziółek awansował na stanowisko senior channel managera factual w polskim biurze Discovery Networks CEEMEA, zastępując Tomasza Teodorczyka. Z kolei Beata Tabak dołączyła do firmy na stanowisko development producera.
więcej
|
|
Discovery Channel jesienią z polskimi programami
W jesiennej ramówce kanału Discovery Channel znajdzie się co najmniej jeden program zrealizowany w całości w Polsce. Poszerzeniu oferty programowej stacji ma towarzyszyć szeroka kampania reklamowa.
więcej
|
|
UPC Polska rusza z usługami w Rzeszowie
Sieć kablowa UPC Polska po wakacjach rozpocznie świadczenie swoich usług w Rzeszowie. Będzie to drugie duże miasto po Płocku, do którego w tym roku wejdzie największy polski operator.
więcej
|
|
Tom Davidson opuszcza fotel szefa A+E Networks UK, zastąpi go Dean Possenniskie
Po siedmiu latach pracy w sieci A+E Networks UK Tom Davidson odchodzi ze stanowiska jej szefa. Na jego miejscu pojawi się Dean Possenniskie, który dotychczas był dyrektorem odpowiedzialnym za jeden z oddziałów spółki.
więcej
|
|
"Ferrell Takes the Field" - nowy projekt HBO
Stacja HBO przygotowała kolejny prześmiewczy paradokument. Projekt nosi tytuł "Ferrell Takes the Field".
więcej
|
|
Koncert ,,Legendy Rocka" z Top Łódź Festiwal w Polsacie
Telewizja Polsat pokaże na swojej antenie koncert „Legendy Rocka”, który odbędzie się 9 sierpnia br. podczas Top Łódź Festiwal. Wystąpią na nim wykonawcy rockowi święcący triumfy w latach 80. i 90. XX wieku.
więcej
|
|
,,Turbo F.A.S.T." w teleTOON+
24 sierpnia 2015 roku teleTOON+ rozpocznę emisję serialu „Turbo F.A.S.T.”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
KRRiT nie powołała zarządu Radia Białystok
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ciągle nie podjęła decyzji o powołaniu nowego zarządu rozgłośni regionalnej Radia Białystok.
więcej
|
|
Jerzy Krużel prezesem Radia Rzeszów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zatwierdziła wskazaną przez radę nadzorczą Radia Rzeszów kandydaturę Jerzego Krużela na prezesa jednoosobowego zarządu rozgłośni. Jego kadencja rozpocznie się po walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
więcej
|
|
Radio Gdańsk awansowało na podium w Trójmieście. Liderem RMF FM
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Radio Tczew z koncesją na nadawanie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła konkurs na nadawanie na częstotliwości 100,8 MHz w Tczewie. Wygrała go spółka Telkab, która uruchomi tam stację Radio Tczew - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Plush odpowiada na krytykę reklamy ,,Lepiej przygarnij Vansy": uczymy odpowiedzialnej adopcji psów
Niektórym internautom mocno nie spodobała się nowa kampania taryfy Plush (należącej do Polkomtela), w której brand hero marki przygarnia psa sprawiającego kłopoty, a hasło na plakatach głosi: „Lepiej przygarnij Vansy”. Przedstawiciele Polkomtela tłumaczą, że reklamy - które są humorystyczne, więc należy odbierać je z dystansem - pokazują, że przy adopcji zwierząt potrzebna jest wyobraźnia i dojrzałość.
więcej
|
|
LG Polska: wpisem o skaryfikacji telefonu z ironią zabraliśmy głos w dyskusji społecznej
We wtorek po południu LG Electronics Polska na Twitterze zamieściło wpis: „Marzy Ci się skaryfikacja? Zrób ją na naturalnej skórze;)” z adekwatnym zdjęciem telefonu LG G4. - Tym sposobem marka zabrała głos w społecznej dyskusji i zaproponowała alternatywne rozwiązanie w nieco ironiczny, ale dość typowy sposób dla mediów społecznościowych - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lis, PR manager z LG Electronics Polska.
więcej
|
|
Więcej reklam środków odchudzających w prasie, najbardziej promowane Therm Line i Linea
Koncerny farmaceutyczne reklamując w br. środki odchudzające znacznie więcej niż przed rokiem zainwestowali w reklamy w magazynach i dziennikach, głównie kosztem telewizji. Najsilniej promowaną marką był Therm Line produkowany przez Olimp Laboratories, a większość reklamowanych produktów należy do Aflofarmu.
więcej
|
|
Badanie InScore od Millward Brown i LifeTube ma pomagać dopasowywać youtuberów do marek reklamodawców
LifeTube i Millward Brown zapowiedziały narzędzie badawcze o nazwie InScore. Ma ono umożliwić marketerom i agencjom na optymalne dopasowanie twórców YouTube’a do marek, które mogliby promować. - InScore jest naturalną konsekwencją bardzo dynamicznie rozwijającego się rynku YouTube i wideo-marketingu w Polsce - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube.
więcej
|
|
Amnet Polska jako regionalne centrum będzie realizować zagraniczne kampanie RTB
Agencja Amnet Polska (należąca do Dentsu Aegis Network Trading Desk) stała się centralnym oddziałem sieci Amnet w Europie Środkowo-Wschodniej w zakresie kampanii realizowanych w modelu RTB i programmatic buying.
więcej
|
|
Katarzyna Grzywaczewska za Pawła Szarkowskiego na czele komunikacji rynkowej w T-Mobile Polska
Katarzyna Grzywaczewska zaczęła pracę jako dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile Polska, zastępując odchodzącego z firmy Pawła Szarkowskiego. Wcześniej pracowała m.in. w Liberty Ubezpieczenia, Avivie i Telekomunikacji Polskiej.
więcej
|
|
Muzyczny pokój nastolatki i spokój rodziców w kampanii IKEA (wideo)
W nowej kampanii reklamowej IKEA Polska podkreśla, jak trudno rodzicom nadążyć za pasjami ich nastoletnich dzieci. Akcję, wspierającą promocję cenową mebli do pokojów dziecięcych, przygotowały firmy Grey Group Poland, Tank Production, Kalicińscy.com i MEC.
więcej
|
|
Maciej Kozina wrócił ze 180heartbeats + Jung v. Matt do Isobar Polska
Po zaledwie czterech miesiącach pracy w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt Maciej Kozina wrócił do agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska), obejmując w niej funkcję copywritera.
więcej
|
|
,,Witajcie w naszej bajce" - Zbyszko reklamuje napój Roko Fun dla dzieci (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa napoju dla dzieci Roko Fun (produkowanego przez Zbyszko). Akcję przygotowały firmy CreativeHarder Group, One Production i Easymedia.
więcej
|
|
POT chce promować laureatów konkursu ,,Najlepszy produkt turystyczny"
Polska Organizacja Turystyczna planuje na sierpień br. miesięczną kampanię prezentującą laureatów konkursu „Najlepszy produkt turystyczny - Certyfikat POT”.
więcej
|
|
Katarzyna Kaczyńska i Witold Pawlęga w dziale kreacji Mind Progress Group
Katarzyna Kaczyńska i Witold Pawlęga dołączyli do działu kreacji agencji Mind Progress Group, gdzie objęli stanowiska graphic designerów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
60 dziennikarzy zabitych w 2015 roku, najwięcej w ataku na ,,Charlie Hebdo"
Według organizacji INSI (International News Safety Institute) w pierwszej połowie 2015 roku 60 dziennikarzy zostało zabitych w czasie wykonywania obowiązków zawodowyh. Najwięcej we Francji, Południowym Sudanie i Jemenie. - Ten rok zapowiada się na gorszy od poprzedniego - prognozuje szef INSI Richard Sambrook.
więcej
|
|
Wojciech Walczuk redaktorem naczelnym ,,Land Life". Zmiany w magazynie
Wojciech Walczuk został nowym redaktorem naczelnym kwartalnika „Land Life”, poświęconego marce samochodów Land Rover. Zastąpił Grzegorza Ostrowskiego. Tytuł został ostatnio odświeżony.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" liderem tygodników yellow. ,,Dobry Tydzień" ciągle ostatni
W kwietniu 2015 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow uplasowało się „Życie na Gorąco”. Na ostatnim miejscu znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
więcej
|
|
,,Wakacje z Metrocafe" - specjalne wydanie ,,Metra" w nadmorskich kurortach
Redakcje dziennika „Metro” i Metrocafe.pl przygotowały lifestyle’owe wydanie specjalne gazety pt. „Wakacje z Metrocafe”, które dystrybuowane jest na plażach największych nadmorskich kurortów. Kolejny numery ukazywać się będą przez cztery kolejne tygodnie w każdą środę.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Lewandowski i Krupa liderami, rekordowy ruch u Stonogi (raport z Facebooka, YouTube'a, Twittera i Instagrama)
Profile Roberta Lewandowskiego na portalach obserwuje w sumie ponad 9 mln użytkowników, są też najpopularniejszymi z polskich kont na Facebooku i Instagramie, podczas gdy na Twitterze lideruje Joanna Krupa, a na YouTubie - Sylwester Wardęga. W czerwcu rekordowo dużo działo się na fanpage’ach Zbigniewa Stonogi.
więcej
|
|
LG Polska: wpisem o skaryfikacji telefonu z ironią zabraliśmy głos w dyskusji społecznej
We wtorek po południu LG Electronics Polska na Twitterze zamieściło wpis: „Marzy Ci się skaryfikacja? Zrób ją na naturalnej skórze;)” z adekwatnym zdjęciem telefonu LG G4. - Tym sposobem marka zabrała głos w społecznej dyskusji i zaproponowała alternatywne rozwiązanie w nieco ironiczny, ale dość typowy sposób dla mediów społecznościowych - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lis, PR manager z LG Electronics Polska.
więcej
|
|
Badanie InScore od Millward Brown i LifeTube ma pomagać dopasowywać youtuberów do marek reklamodawców
LifeTube i Millward Brown zapowiedziały narzędzie badawcze o nazwie InScore. Ma ono umożliwić marketerom i agencjom na optymalne dopasowanie twórców YouTube’a do marek, które mogliby promować. - InScore jest naturalną konsekwencją bardzo dynamicznie rozwijającego się rynku YouTube i wideo-marketingu w Polsce - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube.
więcej
|
|
Awaria internetowego systemu sprzedaży biletów PKP Intercity. ,,Może potrwać minimum tydzień"
Od poniedziałku trwają kłopoty z kupnem przez internet biletów PKP Intercity. Awaria już pociągnęła za sobą zwolnienia u przewoźnika, a trudności z e-sprzedażą mogą potrwać dłużej.
więcej
|
|
Weronika Płocha redaktor prowadzącą Fashion Post
Weronika Płocha została redaktor prowadzącą portalu modowego Fashion Post. To nowa funkcja w zespole serwisu do którego dołączyły też Justyna Majka, Michalina Murawska i Anna Mioduszewska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|