|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 17 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Stagnacja wynagrodzeń w firmach marketingowych, najwięcej zarabiają dyrektorzy finansowi, strategiczni i kreatywni
Dwie trzecie największych polskich firm marketingowych zrealizowało w ub.r. więcej projektów, połowa osiągnęła wyższe wpływy, ale zatrudnienie zwiększyła tylko jedna trzecia. Najwięcej w branży zarabiają osoby na stanowiskach dyrektorskich, ponad 20 tys. zł miesięcznie brutto inkasują tylko dyrektorzy finansowi.
więcej
|
|
,,Dziewczyny ze Lwowa" jesienią w TVP1, ,,Blondynka" przesunięta na zimę
W jesiennej ramówce TVP1 znajdzie się nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa”, który oglądać będzie można w niedzielne wieczory. Natomiast kolejny sezon „Blondynki” zostanie przesunięty do ramówki zimowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Onet.tv przed WP.tv, w górę Pudelek.tv i Kafeteria.tv (serwisy wideo portali)
Reaktywowany pod koniec ub.r. Onet.tv (Grupa Onet-RASP) awansował już na pozycję lidera wśród serwisów wideo należących do głównych portali, wyprzedając tracącą na popularności WP.tv (Grupa Wirtualna Polska). Duże wzrosty wyników w skali roku zanotowały Pudelek.tv i Kafeteria.tv (oba należą do Grupy WP).
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Dziewczyny ze Lwowa" jesienią w TVP1, ,,Blondynka" przesunięta na zimę
W jesiennej ramówce TVP1 znajdzie się nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa”, który oglądać będzie można w niedzielne wieczory. Natomiast kolejny sezon „Blondynki” zostanie przesunięty do ramówki zimowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,SuperDzieciak" - nowy show Polsatu. Do wygrania 100 tys. zł
Polsat w sierpniu br. zorganizuje castingi do nowego talent-show „SuperDzieciak”. W programie oprócz jurorów dzieci oceniać będą też specjaliści, a dla wszystkich finalistów przewidziano nagrody pieniężne.
więcej
|
|
LeasingTeam zwolnił szefową związku zawodowego Wizja. SDP protestuje
Spółka LeasingTeam zwolniła dyscyplinarnie Agatę Ławniczak, przewodniczącą związku zawodowego Wizja, który działa w TVP. Dziennikarka publicznie krytykowała proces outsourcingu. - Najwyższa pora, by środowisko solidarnie i zdecydowanie przeciwstawiło się tego typu działaniom - czytamy w liście otwartym Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.
więcej
|
|
Polsat Sport 2, Polsat Sport 3, Polsat Docu, Polsat Reality i Polsat X - nowe kanały Polsatu
Telewizja Polsat planuje uruchomić kolejnych pięć kanałów tematycznych: Polsat Sport 2, Polsat Sport 3, Polsat Docu, Polsat Reality i Polsat X. W kolejce do startu czekają też cały czas Polsat Film 2 oraz Polsat 1 skierowany do Polonii.
więcej
|
|
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe ,,Sport" i ,,M jak miłość"
W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy serwisie sportowym i prognozie pogody w TVP1 oraz przy wracających na antenę TVP2 po wakacyjnej przerwie serialach „M jak miłość” i „Barwy Szczęścia”.
więcej
|
|
Ryszard Hordyński odchodzi z zarządu sieci Inea
Ryszard Hordyński, zrezygnował z funkcji członka zarządu sieci kablowej Inea ds. operacyjnych. Pozostanie jednak doradcą zarządu spółki.
więcej
|
|
,,Kto się odważy" od 17 sierpnia w HBO i HBO GO
W poniedziałek 17 sierpnia br. na antenie HBO zadebiutuje serial „Kto się odważy” powstały na podstawie scenariusza Davida Simona. Produkcja będzie również dostępna w HBO GO.
więcej
|
|
Serial ,,Top of the Lake" od 5 sierpnia w FilmBox
W środę 5 sierpnia br. kanał FilmBox rozpocznie emisję serialu „Top of the Lake”. W każdym tygodniu stacja będzie emitować po dwa odcinki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Stagnacja wynagrodzeń w firmach marketingowych, najwięcej zarabiają dyrektorzy finansowi, strategiczni i kreatywni
Dwie trzecie największych polskich firm marketingowych zrealizowało w ub.r. więcej projektów, połowa osiągnęła wyższe wpływy, ale zatrudnienie zwiększyła tylko jedna trzecia. Najwięcej w branży zarabiają osoby na stanowiskach dyrektorskich, ponad 20 tys. zł miesięcznie brutto inkasują tylko dyrektorzy finansowi.
więcej
|
|
Więcej reklam środków na potencję w magazynach, liderem Braveran przed Permenem i Stymenem
Producenci środków wspomagających potencję u mężczyzn przenoszą budżety reklamowe z radia i gazet głównie do magazynów. Najsilniej reklamowaną marką w pierwszych pięciu miesiącach br. był Braveran (produkowany przez Aflofarm Farmacja Polska).
więcej
|
|
Pocałunek nagich kobiet w reklamach wystawy sztuki nowoczesnej nie gorszy dzieci
Dwie nagie kobiety zbliżające swoje usta do pocałunku na plakacie promującym wystawę Omera Fasta nie naruszają reklamowego kodeksu etycznego, a taki przekaz nie stanowi zagrożenia dla dzieci - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe ,,Sport" i ,,M jak miłość"
W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy serwisie sportowym i prognozie pogody w TVP1 oraz przy wracających na antenę TVP2 po wakacyjnej przerwie serialach „M jak miłość” i „Barwy Szczęścia”.
więcej
|
|
Agata zamiast Agata Meble
Sieć salonów Agata Meble zmienia logo i skraca nazwę. 18 salonów firmy w Polsce będzie funkcjonowało pod nowym szyldem Agata, któremu towarzyszyć będzie graficzny symbol sofy. Za rebranding odpowiada agencja Opus B.
więcej
|
|
Good, Artgraph i Data Solutions z BTL-ową obsługą PZU
Agencje Good, Artgraph i Data Solutions wygrały przetarg na obsługę Grupy PZU w zakresie BTL. Dla pierwszej oznacza to kontynuację współpracy trwającej od 2012 roku.
więcej
|
|
Getin Bank reklamuje ,,darmową pożyczkę gotówkową"
Wystartowała kampania Getin Banku reklamująca pożyczkę gotówkową z zerowym oprocentowaniem. Akcję, obejmującą radio i oddziały banku, przygotował Getin bank wspólnie z firmami Good i Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Głogów ma nowe logo wybrane w konkursie
Miasto Głogów ma nowe logo, które przedstawia kolorowe kamieniczki i najważniejsze zabytki miasta na okręgu, symbolizującym głogowskie rondo. Autorem znaku jest grafik Piotr Wiśniewski.
więcej
|
|
PGE Polska Grupa Energetyczna sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego
Spółka PGE Polska Grupa Energetyczna podpisała umowę z operatorem Stadionu Narodowego, w ramach której przez pięć lat będzie sponsorem tytularnym obiektu. Będzie on funkcjonował pod nazwą PGE Narodowy.
więcej
|
|
Maja Biniewicz media directorem Isobar Polska, odchodzi Michał Szynal
Maja Biniewicz zastąpiła Michała Szynala na stanowisku media directora w agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała m.in. w K2 Media i Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
UNICEF szuka agencji marketingowej do globalnej obsługi
Organizacja charytatywna UNICEF rozpoczyna przetarg, w którym wybierze agencję do globalnej obsługi swoich działań komunikacyjnych. Chce zunifikować ją na całym świecie.
więcej
|
|
Cedat dalej sponsorem piłkarzy Lechii Gdańsk
Firma Cedat, producent chemii budowlanej i właściciel marki Cekol, będzie przez kolejny sezon strategicznym sponsorem klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk.
więcej
|
|
,,Znamy się na elektronice" - Partner AGD RTV reklamowany przez Opcom
Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na kreatywno-strategiczną obsługę sieci sklepów Partner AGD RTV. Umowę podpisano bezterminowo.
więcej
|
|
,,Poczuj rytm" w pierwszej kampanii Jogobelli od Lemon Sky J. Walter Thompson Poland
Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa jogurtów Jogobella (produkowanych przez Zott Polska) przygotowana przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Akcja przebiega pod hasłem „Poczuj rytm z Jogobellą”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" na czele. ,,Przegląd Sportowy" wyprzedził ,,Metro" (dane czytelnictwa dzienników)
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
|
Łukasz Łazarewicz dyrektorem zarządzającym pionu sportowego w Grupie Onet-RASP
Łukasz Łazarewicz, były dyrektor marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie, został dyrektorem zarządzającym segmentem Sport w Grupie Onet-RASP. To nowoutworzone stanowisko.
więcej
|
|
,,CD Action" liderem pism komputerowych. ,,Chip" i ,,PC Format" mocno w dół
W kwietniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”. Z kolei najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
Magazyn ,,Przyjaciółka" w wyższej cenie
Dwutygodnik „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) od najnowszego wydania, które ukazało się w czwartek 16 lipca br., kosztuje 1,59 zł, o 10 groszy więcej niż wcześniej - To normalna, coroczna podwyżka ceny - informuje nas Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet.tv przed WP.tv, w górę Pudelek.tv i Kafeteria.tv (serwisy wideo portali)
Reaktywowany pod koniec ub.r. Onet.tv (Grupa Onet-RASP) awansował już na pozycję lidera wśród serwisów wideo należących do głównych portali, wyprzedając tracącą na popularności WP.tv (Grupa Wirtualna Polska). Duże wzrosty wyników w skali roku zanotowały Pudelek.tv i Kafeteria.tv (oba należą do Grupy WP).
więcej
|
|
Netflix z rosnącymi wpływami i 3 mln nowych użytkowników w II kwartale br.
Przychody na poziomie 1,48 miliarda dolarów, zysk EBITDA w wysokości 119 milionów i ponad 65 milionów subskrybentów na całym świecie - to wyniki serwisu streamingowego Netflix osiągnięte w II kwartale 2015 roku.
więcej
|
|
Facebook napędza swój segment wideo, testuje opcję Obejrzyj później
Facebook w ramach prób wprowadził u niektórych użytkowników przycisk Obejrzyj później, który pozwala w łatwy sposób odłożyć w czasie oglądanie wybranych filmów. Serwis chce jak najlepiej wykorzystać popularność wyświetlanych u siebie treści wideo.
więcej
|
|
PKP Intercity: system internetowej sprzedaży biletów już działa, zawiniła zewnętrzna firma
PKP Intercity uspokaja, że system internetowej sprzedaży biletów, który w poniedziałek uległ awarii, już działa. - Usterka wystąpiła po stronie dostawcy usługi. W środę po południu została przywrócona pełna funkcjonalność systemu - zapewnia serwis Wirtualnemedia.pl Marta Ziemska z PKP Intercity.
więcej
|
|
Serwisy VoD tracą setki milionów dolarów na pożyczaniu sobie haseł przez internautów
W 2015 roku internetowe serwisy SVoD stracą ponad 500 mln dol. z powodu korzystania z jednego konta przez wielu nieuprawnionych użytkowników. Jednak nie zamierzają komplikować procesu autoryzacji ani walczyć z użyczaniem haseł wśród użytkowników, aby nie stracić klientów.
więcej
|
|
Ponad połowa największych firm w Polsce z kanałami na YouTube, na czele Play, Castorama i Lidl
264 z 500 największych firm działających na polskim rynku ma swoje kanały na YouTube. Najwięcej subskrybentów ma Castorama, najwięcej wyświetleń klipów - Play, a najwięcej zamieszczonych filmików - Lidl Polska.
więcej
|
|
Aplikacje mobilne Grupy Onet z bonami rabatowymi
W aplikacjach mobilnych Onet News i Sympatia (należących do Grupy Onet) pojawiły się bony z rabatami i ofertami promocyjnymi od 12 sieci sprzedażowych i usługowych.
więcej
|
|
6 mln Polaków korzysta z internetu mobilnego. "Powyżej unijnej średniej"
Wartość rynku internetowego w ubiegłym roku wzrosła o 11,5 proc. – wynika z raportu UKE. Coraz więcej osób wybiera internet mobilny. Tylko za pośrednictwem modemów, kluczy i kart z dostępu mobilnego korzysta już blisko 6 mln użytkowników. Pod względem dostępności do sieci mobilnej Polska jest w czołówce państw unijnych. W kraju odsetek ten przekracza 80 proc. i jest o 14 pkt proc. wyższy niż unijna średnia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|