|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 19 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Stop dopalaczom" w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem
Przygotowany przez Główny Inspektora Sanitarny spot „Stop dopalaczom” to zupełnie nieudana próba kampanii społecznej opartej na real time marketingu. Jest skrajnie niewiarygodny, a dużą popularność zyskał tylko jako obiekt krytyki i kpin, więc nie przyniesie żadnych pozytywnych efektów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska" wyprzedziła ,,Wprost". Ostro w dół ,,Polityka" i ,,Newsweek"
W maju br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Zyskał jedynie „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
Kobieta znajdzie męża w ,,Rolnik szuka żony 2". Emisja show jesienią
Wśród uczestników drugiej odsłony formatu „Rolnik szuka żony” znalazła się kobieta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reality-show znajdzie się w jesiennej ramówce TVP1.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polkomtel zmienia reklamy Plusha: ,,Ty też możesz przygarnąć piesia" (wideo)
Pod wpływem krytycznych opinii internautów Polkomtel zmodyfikował spot z nowej kampanii reklamowej taryfy Plush dotyczący przygarniania psów. Firma podjęła też współpracę ze schroniskiem dla zwierząt w Korabiewicach. - Następną akcję zrobimy dużo milszą! - obiecuje bohater reklam Plusha.
więcej |
|
Poznań z nową strategię promocji, już nie jako ,,miasto know-how" (komentarze)
To odcięcie się od dotychczasowej strategii i próba zbudowania czegoś zupełnie nowego w Wielkopolsce wydaje się trochę przesadzone. Szkoda, że przez tanią politykę, dobrze wykonana praca, poszła w kąt - plany nowej strategii promocyjnej Poznania komentują dla Wirtualnemedia.pl Szymon Sikorski, Joanna Burdek i Maciej Wiśniewski.
więcej |
|
Serwisy dzienników regionalnych w górę. Na czele ,,Gazeta Wrocławska", ,,Dziennik Zachodni" i ,,Echo Dnia" (TOP 15)
Większość najpopularniejszych serwisów dzienników regionalnych zanotowała w ciągu roku spore wzrosty odwiedzalności. Procentowo najwięcej zyskały strony „Expressu Ilustrowanego” i „Gazety Krakowskiej”, a liderami są witryny „Gazety Wrocławskiej” i „Dziennika Zachodniego”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Stagnacja wynagrodzeń w firmach marketingowych, najwięcej zarabiają dyrektorzy finansowi, strategiczni i kreatywni
Dwie trzecie największych polskich firm marketingowych zrealizowało w ub.r. więcej projektów, połowa osiągnęła wyższe wpływy, ale zatrudnienie zwiększyła tylko jedna trzecia. Najwięcej w branży zarabiają osoby na stanowiskach dyrektorskich, ponad 20 tys. zł miesięcznie brutto inkasują tylko dyrektorzy finansowi.
więcej
|
Polsat Sport 2, Polsat Sport 3, Polsat Docu, Polsat Reality i Polsat X - nowe kanały Polsatu
Telewizja Polsat planuje uruchomić kolejnych pięć kanałów tematycznych: Polsat Sport 2, Polsat Sport 3, Polsat Docu, Polsat Reality i Polsat X. W kolejce do startu czekają też cały czas Polsat Film 2 oraz Polsat 1 skierowany do Polonii.
więcej
|
Komisja Etyki TVP: po niefortunnej zapowiedzi Joanny Racewicz w ,,Panoramie" prowadzący mają powściągać oceny i emocje
|
KRRiT bierze udział w upolitycznieniu konkursu na nowy zarząd TVP (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kobieta znajdzie męża w ,,Rolnik szuka żony 2". Emisja show jesienią
Wśród uczestników drugiej odsłony formatu „Rolnik szuka żony” znalazła się kobieta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reality-show znajdzie się w jesiennej ramówce TVP1.
więcej
|
|
,,Na Wspólnej" w wakacje ma więcej widzów niż wiosną
Emitowane w wakacje odcinki serialu „Na Wspólnej” gromadzą nieco więcej widzów niż epizody tej produkcji pokazywane pod koniec sezonu wiosennego. Telewizja TVN w czasie nadawania telenoweli jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Pięć projektów nowego budynku Telewizji Polskiej w finale konkursu
Coraz bliżej powstania nowej siedziby programów informacyjnych Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza 17. Do decydującego etapu konkursu ma projekt tego budynku zakalikowano właśnie pięć projektów studyjnych.
więcej
|
|
W TVN reklamy najdroższe przy ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W sierpniu w TVN reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy wieczornych „Faktach” i powtórkowych emisjach „Kuchennych rewolucji”. Stacja będzie też pokazywać premierowe odcinki serialu „Na Wspólnej” i programu „Uwaga”.
więcej
|
|
TVN Turbo pokaże dokument o Czarnobylu
Jesienią br. na antenie TVN Turbo znajdzie się zrealizowany przez stację dokument o Czarnobylu.
więcej
|
|
Ekstraklasa w telewizji: mecze Legii Warszawa i ,,Liga+ Extra" najchętniej oglądane
W poprzednim sezonie piłkarskiej Ekstraklasy najwyższą oglądalność miały mecze Legii Warszawa, wyprzedzając spotkania Lecha Poznań i Wisły Kraków. Z magazynów o tych rozgrywkach w nc+ chętniej niż „Liga+” była oglądana „Liga+Extra”. Wśród klubów najmocniej uzależnione od jednego sponsora są Górnik Łęczna i GKS Bełchatów, a najmniej - Legia, Lech i Piast Gliwice.
więcej
|
|
Globalna sprzedaż telewizorów 8K zbliży się do miliona w 2019 r.
W 2015 roku na świecie sprzedanych zostanie 2.700 telewizorów 8K UHD (7680 x 4320 pikseli), a do roku 2019 liczba ta wzrośnie do 911 tys. - prognozuje firma badawcza IHS.
więcej
|
|
Marcin Dorociński dziennikarzem śledczym w nowym serialu HBO ,,Pakt" (wideo)
W Warszawie zakończyły się zdjęcia do nowego serialu HBO „Pakt”. Będzie to thriller osadzony m.in. w środowisku dziennikarzy śledczych. W jedną z głównych ról wcielił się Marcin Dorociński. Premiera nowej produkcji planowana jest na jesień.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Stop dopalaczom" w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem
Przygotowany przez Główny Inspektora Sanitarny spot „Stop dopalaczom” to zupełnie nieudana próba kampanii społecznej opartej na real time marketingu. Jest skrajnie niewiarygodny, a dużą popularność zyskał tylko jako obiekt krytyki i kpin, więc nie przyniesie żadnych pozytywnych efektów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych.
więcej
|
|
Polkomtel zmienia reklamy Plusha: ,,Ty też możesz przygarnąć piesia" (wideo)
Pod wpływem krytycznych opinii internautów Polkomtel zmodyfikował spot z nowej kampanii reklamowej taryfy Plush dotyczący przygarniania psów. Firma podjęła też współpracę ze schroniskiem dla zwierząt w Korabiewicach. - Następną akcję zrobimy dużo milszą! - obiecuje bohater reklam Plusha.
więcej
|
|
Poznań z nową strategię promocji, już nie jako ,,miasto know-how" (komentarze)
To odcięcie się od dotychczasowej strategii i próba zbudowania czegoś zupełnie nowego w Wielkopolsce wydaje się trochę przesadzone. Szkoda, że przez tanią politykę, dobrze wykonana praca, poszła w kąt - plany nowej strategii promocyjnej Poznania komentują dla Wirtualnemedia.pl Szymon Sikorski, Joanna Burdek i Maciej Wiśniewski.
więcej
|
|
Małgorzata Węgierek: reklamodawcy oczekują od agencji tych samych usług za niższe wynagrodzenie
Stagnacja firm marketingowych w zakresie finansów i zatrudnienia bierze się m.in. z tego, że klienci szukają oszczędności we wszystkich obszarach swojej działalności, także w obszarach marketingu. Oczekują tych samych usług za niższe wynagrodzenie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
więcej
|
|
,,Nauczymy Was szacunku" - niedźwiedzie jako kibice w kampanii Tatrzańskiego Parku Narodowego
Ruszyła kampania Tatrzańskiego Parku Narodowego pod hasłem „Nauczymy Was szacunku” edukująca turystów, jak należy zachowywać się na terenie parku. Głównym bohaterami akcji, realizowanej przez agencję Pan Pikto, są niedźwiedzie brunatne.
więcej
|
|
Serce i Rozum reklamują nielimitowane rozmowy w Smart Plan Open w Orange (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange z udziałem Serca i Rozumu promowana jest usługa Smart Plan Open dostępna dla użytkowników Super Smart Planu. Akcję przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Reklama z hasłem ,,Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda" nieobyczajna
Reklama outdoorowa kawiarni Gioconda z hasłem „Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda” jest niezgodna z dobrymi obyczajami, ale nie dyskryminuje kobiet - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
W TVN reklamy najdroższe przy ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W sierpniu w TVN reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy wieczornych „Faktach” i powtórkowych emisjach „Kuchennych rewolucji”. Stacja będzie też pokazywać premierowe odcinki serialu „Na Wspólnej” i programu „Uwaga”.
więcej
|
|
,,Stop dopalaczom" pełen absurdu i fałszu, z efektami odwrotnymi od zamierzonych (komentarz)
Spot „Stop dopalaczom” ma szansę osiągnąć efekt odwrotny od zamierzonego. Dlaczego? Chociażby dlatego, że młodzież w lot wyczuła fałsz. Rzuca się w oczy absurd przedstawionej sceny, która utrwala pewne stereotypy o dopalaczach. Naprawdę fatalny jest claim na końcu: „Za 10 zł kupisz śmierć! Główny Inspektorat Sanitarny” - ocenia Marcin Świejkowski z Fabryki Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
Marketing science - czyli na czym oprzeć działania marketingowe bez własnych badań
- W sytuacji gdy nie mamy podstaw, by wnioskować o naszej marce (brak badań, doświadczeń z poprzednich lat), wyjściem może być oparcie się na szeroko rozumianym marketing science - nauce empirycznej opierającej się na naukowych badaniach rynku, marki, konsumentów, a także na metaanalizach konkretnych przypadków biznesowych - analizuje Marcin Nagraba z Lubię to - linked by Isobar.
więcej
|
|
Magdalena Józefowska: z PGA Polska do Communication Unlimited
Magdalena Józefowska zaczęła pracę jako digital producer w agencji reklamowej Communication Unlimited. Wcześniej była związana m.in. z firmami PGA Polska, Digital Virgo i Citroën Polska.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: IKEA, Nike, Plush, Pampers, Danio (wideo)
W zestawieniu najciekawszych według Wirtualnemedia.pl reklam mijającego tygodnia znalazły się trzy rodzime i dwie zagraniczne. Są to spoty promujące w Polsce Danio Shake It, markę Plush i meble IKEA oraz globalne reklamy marek Nike i Pampers.
więcej
|
|
Kiczowaty spot ,,Stop dopalaczom" masowo wyśmiewany przez internautów (wideo)
Udostępniony przez Główny Inspektorat Sanitarny spot „Stop dopalaczom” od czwartkowego popołudnia jest obiektem lawiny krytyki i żartów w internecie. Przy okazji klip rozprzestrzenia się viralowo - na samym Faceooku w 20 godzin zanotował ok. 300 tys. obejrzeń.
więcej
|
|
Virgin Mobile sponsorem mistrza kitesurfingu Victora Borsuka
Wirtualny operator telefonii komórkowej Virgin Mobile podpisał roczny kontrakt sponsorski z Victorem Borsukem - 6-krotnym Mistrzem Polski w kitesurfingu oraz zdobywcą trzeciego miejsca w Pucharze Świata.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska" wyprzedziła ,,Wprost". Ostro w dół ,,Polityka" i ,,Newsweek"
W maju br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Zyskał jedynie „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
Marquard wydał pilotażowy numer magazynu kulinarnego ,,Jamie"
Wydawnictwo Marquard Media Polska wprowadziło na rynek pilotażowy numer polskiej edycji magazynu kulinarnego „Jamie”, stworzonego przez brytyjskiego szefa kuchni Jamie Olivera. Tytuł regularnie ukazywać się będzie od jesieni br. jako dwumiesięcznik.
więcej
|
|
,,Charlie Hebdo" rezygnuje z rysunków z Mahometem. ,,Obroniliśmy prawo do karykatury"
Laurent Sourisseau, redaktor naczelny tygodnika „Charlie Hebdo” zapowiada, że pismo nie będzie więcej publikować karykatur proroka Mahometa. - Wykonaliśmy swoje zadanie. Obroniliśmy nieskrępowane prawo do karykatury - wyjaśnia Sourisseau.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" na czele czytelnictwa tygodników i dwutygodników
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, z kolei wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" wyprzedziła ,,Dziennik Gazetę Prawną". Dane sprzedaży e-wydań dzienników
W maju br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Dziennik Bałtycki”.
więcej
|
|
"Czynny polityk nie może korzystać z pełnego prawa do ochrony prywatności"
Wydawcy dzienników „Fakt” i „Super Express”, w odpowiedzi na zapowiedź pozwu Ryszarda Kalisza i Aleksandra Kwaśniewskiego za publikacje oparte o nielegalnie podsłuchaną rozmowę, podkreślają, że czynny polityk nie może korzystać z pełnego prawa do ochrony prywatności. - Interes publiczny w przypadku opublikowania tej i innych taśm jest oczywisty - twierdzi Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „SE”.
więcej
|
|
Pisma telewizyjne i poradnikowe na czele dwutygodników. Raport za I kwartał
W I kwartale 2015 roku pozycja lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników należała do „Tele Świata”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy dzienników regionalnych w górę. Na czele ,,Gazeta Wrocławska", ,,Dziennik Zachodni" i ,,Echo Dnia" (TOP 15)
Większość najpopularniejszych serwisów dzienników regionalnych zanotowała w ciągu roku spore wzrosty odwiedzalności. Procentowo najwięcej zyskały strony „Expressu Ilustrowanego” i „Gazety Krakowskiej”, a liderami są witryny „Gazety Wrocławskiej” i „Dziennika Zachodniego”.
więcej
|
|
Google z 17,7 mld dolarów wpływów, najwięcej z reklam
W II kwartale 2015 roku koncern Google wygenerował o 11 procent wyższe przychody niż rok wcześniej, a zysk na jednej akcji wyniósł 6,99 dolara. - Najważniejszymi elementami dobrych rezultatów jest nasza wyszukiwarka z rosnącą rolą mobile, YouYube i coraz większe znaczenie segmentu reklamy programowalnej - podkreśla Ruth Porat, szefowa finansów Google.
więcej
|
|
Poziom spamu w e-mailach poniżej 50 proc. pierwszy raz od 12 lat
Według danych firmy Symantec w czerwcu 2015 roku po raz pierwszy od 2003 roku światowy poziom spamu w poczcie elektronicznej spadł do 49,7 procent. To efekt skuteczniejszych filtrów antyspamowych i konsekwentnej walki z botnetami - ocenia Symantec.
więcej
|
|
Samsung, ING Bank Śląski i Tymbark na czele najskuteczniejszych marek na YouTube (raport)
Firma Muse przygotowała raport prezentujący sposoby marketingowego wykorzystania YouTube’a przez marki. - Przyjrzeliśmy się wybranym polskim kanałom w wybranych branżach, aby sprawdzić, na ile najwięksi i najlepsi wykorzystują potencjał wideo marketingu, a na ile ten potencjał przecieka im między palcami - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karol Modzelewski, szef sprzedaży w Muse.
więcej
|
|
Onet odświeżył sportową aplikację mobilną
Aplikacja mobilna Onet Sport została udostępniona w zmienionej wersji. Właśnie zmodyfikowaną ją w wariancie na iOS, a niedawno w wersji na Androida.
więcej
|
|
eBay: przychód w górę, spada zysk
eBay zakończył ostatni kwartał znacznie mniejszym niż rok wcześniej zyskiem oraz wzrostem przychodu, do którego w dużej mierze przyczynił się system PayPal, właśnie stający się samodzielnym podmiotem.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|