|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 21 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Marek Staniszewski i Michał Imbierowicz odchodzą z Havas Worldwide Warsaw
Z grupą marketingową Havas Worldwide Warsaw rozstają się chief strategy officer Marek Staniszewski i executive creative director Michał Imbierowicz. Ich obowiązki przejmą dotychczasowi pracownicy firmy. Staniszewski zamierza prowadzić własną działalność doradczą i szkoleniową.
więcej
|
|
Agnieszka Szulim poprowadzi ,,Aplauz, aplauz". W jury Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme
Prowadzącą nowy talent-show TVN „Aplauz, aplauz” została Agnieszka Szulim. Zdjęcia ruszają w tym tygodniu, a w jury zasiądą Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Główny Inspektorat Sanitarny o ,,Stop dopalaczom": zamierzony efekt żenady, żeby zwrócić uwagę młodych
Mocno wyśmiewane w internecie spoty „Stop dopalaczom” zostały przygotowane przez Główny Inspektorat Sanitarny jako szybka reakcja na gwałtowny wzrost liczby zatruć po dopalaczach. - Przygotowanie typowej kampanii zajęłoby co najmniej kilka tygodni. Spoty są słabe i infantylne, natomiast być może młodzi ludzie, śmiejąc się z nich, wbiją sobie do głowy, żeby nie próbować takich substancji - tłumaczy rzecznik GIS.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy wideo: YouTube ciągle zyskuje, mocno w górę Cda.pl, w dół Wrzuta
Wśród serwisów z treściami wideo od użytkowników zdecydowanym liderem w Polsce jest YouTube, który systematycznie zyskuje na zasięgu. W ostatnim roku bardzo duży wzrost odwiedzalności zanotował Cda.pl, a duży spadek - Wrzuta.pl.
więcej |
|
,,Skazane" jesienią w Polsacie. Bołądź, Krzywkowska i Ścibakówna w rolach głównych (wideo)
Jesienią Telewizji Polsat wyemituje nowy serial „Skazane”, opowiadający o czterech kobietach, których najbliżsi trafili do więzienia. W produkcji główne role grają Monika Krzywkowska, Paulina Gałązka, Olga Bołądź i Beata Ścibakówna.
więcej |
|
Nowe odcinki ,,Sensacji XX wieku" jesienią w TVP i National Geographic Channel. Małaszyński i Szyc w obsadzie
Telewizja Polska i National Geographic Channel rozpoczęły prace nad nową serią „Sensacji XX wieku” Bogusława Wołoszańskiego. Premierowe odcinki cyklu dokumentalnego zostaną wyemitowane jesienią, a wystąpią w nich m.in. Paweł Małaszyński, Jan Frycz, Karolina Gruszka i Borys Szyc.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Gazeta Polska" wyprzedziła ,,Wprost". Ostro w dół ,,Polityka" i ,,Newsweek"
W maju br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Zyskał jedynie „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
,,Stop dopalaczom" w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem
Przygotowany przez Główny Inspektora Sanitarny spot „Stop dopalaczom” to zupełnie nieudana próba kampanii społecznej opartej na real time marketingu. Jest skrajnie niewiarygodny, a dużą popularność zyskał tylko jako obiekt krytyki i kpin, więc nie przyniesie żadnych pozytywnych efektów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych.
więcej
|
Polkomtel zmienia reklamy Plusha: ,,Ty też możesz przygarnąć piesia" (wideo)
|
Stagnacja wynagrodzeń w firmach marketingowych, najwięcej zarabiają dyrektorzy finansowi, strategiczni i kreatywni
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agnieszka Szulim poprowadzi ,,Aplauz, aplauz". W jury Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme
Prowadzącą nowy talent-show TVN „Aplauz, aplauz” została Agnieszka Szulim. Zdjęcia ruszają w tym tygodniu, a w jury zasiądą Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Skazane" jesienią w Polsacie. Bołądź, Krzywkowska i Ścibakówna w rolach głównych (wideo)
Jesienią Telewizji Polsat wyemituje nowy serial „Skazane”, opowiadający o czterech kobietach, których najbliżsi trafili do więzienia. W produkcji główne role grają Monika Krzywkowska, Paulina Gałązka, Olga Bołądź i Beata Ścibakówna.
więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Sensacji XX wieku" jesienią w TVP i National Geographic Channel. Małaszyński i Szyc w obsadzie
Telewizja Polska i National Geographic Channel rozpoczęły prace nad nową serią „Sensacji XX wieku” Bogusława Wołoszańskiego. Premierowe odcinki cyklu dokumentalnego zostaną wyemitowane jesienią, a wystąpią w nich m.in. Paweł Małaszyński, Jan Frycz, Karolina Gruszka i Borys Szyc.
więcej
|
|
Thomas Roberts jako pierwszy homoseksualista poprowadził wiadomości NBC
Dziennikarz Thomas Roberts jest pierwszym zdeklarowanym homoseksualistą, który został gospodarzem sobotniego programu „Nightly News” w amerykańskiej stacji NBC. Na co dzień Roberts prowadzi program w telewizji MSNBC.
więcej
|
|
W Polsacie najwięcej kosztują reklamy przy ,,Kabaretobraniu" i ,,Mega Hicie"
W sierpniu marketerzy zainteresowani reklamą na antenie Polsatu najwięcej zapłacą za reklamę przy programie „Kabaretobranie w Zielonej Górze” i wybranych filmach w paśmie „Mega Hit”.
więcej
|
|
TVP1 nowym liderem, tylko 6 proc. udziału TVP2 w 16-49. Dzienniki hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowa TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Peter Salmon jako szef BBC Studios będzie nadzorował produkcję czołowych programów
Peter Salmon, dotychczasowy dyrektor BBC England zostanie szefem BBC Studios - nowego oddziału stacji, który ma przejąć produkcję najbardziej dochodowych programów oraz filmów BBC i sprzedawać je zewnętrznym nadawcom.
więcej
|
|
,,Podróżnik na gazie" w Travel Channel
21 lipca 2015 roku Travel Channel rozpocznie emisję nowego programu „Podróżnik na gazie”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marek Staniszewski i Michał Imbierowicz odchodzą z Havas Worldwide Warsaw
Z grupą marketingową Havas Worldwide Warsaw rozstają się chief strategy officer Marek Staniszewski i executive creative director Michał Imbierowicz. Ich obowiązki przejmą dotychczasowi pracownicy firmy. Staniszewski zamierza prowadzić własną działalność doradczą i szkoleniową.
więcej
|
|
Główny Inspektorat Sanitarny o ,,Stop dopalaczom": zamierzony efekt żenady, żeby zwrócić uwagę młodych
Mocno wyśmiewane w internecie spoty „Stop dopalaczom” zostały przygotowane przez Główny Inspektorat Sanitarny jako szybka reakcja na gwałtowny wzrost liczby zatruć po dopalaczach. - Przygotowanie typowej kampanii zajęłoby co najmniej kilka tygodni. Spoty są słabe i infantylne, natomiast być może młodzi ludzie, śmiejąc się z nich, wbiją sobie do głowy, żeby nie próbować takich substancji - tłumaczy rzecznik GIS.
więcej
|
|
Daniel Przygoda: Just do it
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Daniel Przygoda, Creative w VML Poland.
więcej
|
|
Poznań tłumaczy: dopiero zaczynamy prace nad nową strategią komunikacji
Przedstawiciele gabinetu prezydenta Poznania zabrali głos w sprawie nowej strategii marketingowej tego miasta. Strategia nie jest jeszcze przesądzona, start prac nad nią zaplanowano na koniec lipca.
więcej
|
|
,,Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz" w reklamach Listerine Advanced White (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek płynu do płukania ust Listerine Advanced White (produkowanego przez Johnson & Johnson). Akcję przygotowały agencje Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i Primus.
więcej
|
|
W Polsacie najwięcej kosztują reklamy przy ,,Kabaretobraniu" i ,,Mega Hicie"
W sierpniu marketerzy zainteresowani reklamą na antenie Polsatu najwięcej zapłacą za reklamę przy programie „Kabaretobranie w Zielonej Górze” i wybranych filmach w paśmie „Mega Hit”.
więcej
|
|
5 proc. więcej na reklamy farmaceutyków, radio i internet zyskały kosztem telewizji (analiza)
W pierwszym kwartale br. firmy farmaceutyczne cennikowo przeznaczyły na reklamy ponad 262 mln zł, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z analiz domu mediowego Codemedia. Najwięcej wydano na wsparcie marketingowe środków przeciw przeziębieniu.
więcej
|
|
Monika Chrobak i Łukasz Włodarczyk w RTB House
Do zespołu firmy technologicznej RTB House dołączyli Monika Chrobak i Łukasz Włodarczyk. Chrobak objęła funkcję talent acquisition managera, a Włodarczyk - global inventory managera.
więcej
|
|
Ruszył konkurs na obsługę 1,2 mln zł budżetu kampanii Ministerstwa Środowiska o ochronie powietrza
Ministerstwo Środowiska na blisko dwumiesięczną kampanię o ochronie powietrza przeznaczy kolejne 1,2 mln zł. Po tym, jak wybrał do jej realizacji agencje Profile i Bringmore Advertising, teraz szuka firmy, która zajmie się na jego zlecenie zaplanuje i wykupi czas reklamowy w telewizji i radiu.
więcej
|
|
Anna Miller i Małgorzata Jackowiak account managerami w eFresh
Anna Miller i Małgorzata Jackowiak zaczęły pracę w agencji interaktywnej eFresh (należącej do Grupy Fresh). Objęły funkcję account managerów.
więcej
|
|
Adrian Pietraszkiewicz: ,,Stop dopalaczom" to szkodliwy błąd
„Stop dopalaczom” jest spotem szkodliwym. Próbuje poruszyć tematykę olbrzymiego problemu uzależnień, który dotyczy wielu młodych ludzi. Śmieszy, wywołuje zdumienie i banalizuje ów problem. Dobrze, że ten spot został opublikowany w serwisach społecznościowych. Ludzie uczą się tylko na błędach, a ów spot takim błędem niewątpliwie jest - uważa Adrian Pietraszkiewicz z agencji Fenomem.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele. ,,Życie Bytomskie" najbardziej w dół. Dane o sprzedaży tygodników lokalnych
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej straciło „Życie Bytomskie”.
więcej
|
|
,,Skarb" dogonił ,,Tele Tydzień", ostro w dół ,,Claudia". Czytelnictwo miesięczników i dwumiesięczników
W okresie od grudnia ub.r. do maja br. najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a z 13. na 2. miejsce awansował „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników był „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Producent Louis Vuitton i Marc Jacobs liderem rynku dóbr luksusowych (infografika)
W minionym roku podatkowym (zakończonym najpóźniej w czerwcu 2014 r.) wyniki sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły 214,2 mld dolarów wobec blisko 172 mld dolarów rok wcześniej - wynika z raportu Deloitte.
więcej
|
|
Szefowie globalnych firm spodziewają się wzrostu zatrudnienia
Prezesi globalnych spółek są pewni, że w ciągu najbliższych trzech lat ich firmy utrzymają się na fali wzrostu. 78 proc. z nich spodziewa się większej liczby procesów rekrutacyjnych do połowy 2018 roku. Wedle nieustająco rosnącej konkurencji, zarządzający podejmują działania mające na celu transformację swoich organizacji. Do kwestii budzących największe obawy wśród CEO należą m.in. utrzymanie lojalności konsumentów, nadążanie za rozwojem nowych technologii oraz dopasowanie usług i produktów do potrzeb rynku. Największą część kapitału spółek w najbliższej przyszłości pochłonie ich ekspansja poza krajowy rynek - wynika z badania KPMG International.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|