|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 22 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rada nadzorcza TVP zaakceptuje jednoosobowy zarząd? ,,Będziemy się nad tym zastanawiać"
W przyszłym tygodniu rada nadzorcza Telewizji Polskiej zbierze się na posiedzeniu, na którym jej członkowie omówią decyzję KRRiT o powołaniu Janusza Daszczyńskiego na prezesa publicznego nadawcy. Rada zastanowi się nad kształtem nowego zarządu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Lewandowski przed modelkami, blogerami oraz gwiazdami muzyki i telewizji (TOP100 Polaków na Instagramie)
Robert Lewandowski z 2,35 mln obserwujących jest zdecydowanie najpopularniejszym polskim użytkownikiem Instagrama. Wśród osób najchętniej obserwowanych w serwisie przeważają modelki (na czele z Joanną Kuchtą i Joanną Krupą), blogerzy i youtuberzy (na czele z twórcami Abstrachuje TV) oraz piosenkarze (z nich najpopularniejsi są Dawid Kwiatkowski i Doda), mało jest natomiast dziennikarzy i prezenterów z mediów tradycyjnych.
więcej
|
|
Kasprzykowski, Glinka i Dryl w ,,Twoja twarz brzmi znajomo 4". Jury bez zmian
Aktorzy Bartłomiej Kasprzykowski, Katarzyna Glinka i Monika Dryl wystąpią w czwartej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Występy uczestników oceniać będzie jury w niezmienionym składzie - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Dembiński: przy wysokiej marży agencje wolą klientów opóźniających płatności
Nie jest to sytuacja idealna, ale myślę że rynek już się do tego przyzwyczaił i jakoś sobie z tym radzimy. Często wymaga to oczywiście inwestowania własnych zasobów lub też wspierania się kredytami obrotowymi - o długich terminach płatności przez reklamodawców za usługi firm marketingowych mówi Tomasz Dembiński, CEO agencji San Markos.
więcej |
|
SKOK-i zarzucają ,,Gazecie Wyborczej" hipokryzję: sami zamieściliście naszą ,,tajemniczą" reklamę
Po tym jak dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski opisał „tajemniczą akcję SKOK-ów”, w której „PiS płatnymi ogłoszeniami oskarża PO”, obsługująca SKOK-i agencja reklamowa Apella zwróciła mu uwagę, że taka reklama ukazała się także w „GW”. - Warto dodać, iż „Gazeta Wyborcza” nie miała żadnych oporów przed opublikowaniem „tajemniczej” kreacji. No cóż, pecunia non olet - skomentowała Apella. - Zdziwienie, że „Gazeta” wydrukowała to ogłoszenie, jest dla mnie kuriozalne. Zapewne zostało ono ocenione jak każda inna reklama - odpowiada Czuchnowski.
więcej |
|
Automatyczne zwolnienie z abonamentu RTV osób powyżej 75 lat
Posłowie najważniejszych partii parlamentarnych wyrazili poparcie dla senackiego projektu nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych zakładającej automatyczne zwolnienie z abonamentu radiowo-telewizyjnego osób, które ukończyły 75 lat.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Agnieszka Szulim poprowadzi ,,Aplauz, aplauz". W jury Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme
Prowadzącą nowy talent-show TVN „Aplauz, aplauz” została Agnieszka Szulim. Zdjęcia ruszają w tym tygodniu, a w jury zasiądą Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marek Staniszewski i Michał Imbierowicz odchodzą z Havas Worldwide Warsaw
Z grupą marketingową Havas Worldwide Warsaw rozstają się chief strategy officer Marek Staniszewski i executive creative director Michał Imbierowicz. Ich obowiązki przejmą dotychczasowi pracownicy firmy. Staniszewski zamierza prowadzić własną działalność doradczą i szkoleniową.
więcej
|
,,Gazeta Polska" wyprzedziła ,,Wprost". Ostro w dół ,,Polityka" i ,,Newsweek"
|
,,Stop dopalaczom" w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rada nadzorcza TVP zaakceptuje jednoosobowy zarząd? ,,Będziemy się nad tym zastanawiać"
W przyszłym tygodniu rada nadzorcza Telewizji Polskiej zbierze się na posiedzeniu, na którym jej członkowie omówią decyzję KRRiT o powołaniu Janusza Daszczyńskiego na prezesa publicznego nadawcy. Rada zastanowi się nad kształtem nowego zarządu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kasprzykowski, Glinka i Dryl w ,,Twoja twarz brzmi znajomo 4". Jury bez zmian
Aktorzy Bartłomiej Kasprzykowski, Katarzyna Glinka i Monika Dryl wystąpią w czwartej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Występy uczestników oceniać będzie jury w niezmienionym składzie - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN pokaże Super Mecz Lechii Gdańsk z Juventusem Turyn
Reklamowany jako Super Mecz towarzyski mecz piłkarski Lechia Gdańsk - Juventus Turyn będzie transmitowany 29 lipca na antenie TVN. Poprzednie mecze pod tym szyldem pokazywała Telewizja Polska.
więcej
|
|
,,Miłość w rytmie disco 2" od września w Polo TV
Stacja Polo TV zakończyła zdjęcia do drugiej odsłony muzycznego serialu „Miłość w rytmie disco”. Emisję produkcji zaplanowano na wrzesień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat sprzedał 52 firmom 6-letnie obligacje za miliard złotych
Cyfrowy Polsat przeprowadził emisję swoich 6-letnich obligacji korporacyjnych o łącznej wartości nominalnej miliarda złotych. Obligacje, wykupione przez 52 firmy, zostaną wprowadzone do alternatywnego systemu obrotu Catalyst prowadzonego przez Giełdę Papierów Wartościowych.
więcej
|
|
Tour de Pologne 2015 także w Eurosporcie
W niedzielę 2 sierpnia w Warszawie rozpocznie się 72. edycja wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Relacje z wydarzenia pokażą kanały Eurosport i Eurosport 2 w 69 krajach Europy i regionu Azji i Pacyfiku, a w Polsce zmagania kolarzy będzie można śledzić na żywo w Eurosport 2.
więcej
|
|
,,Video Music Awards 2015" w MTV. Galę poprowadzi Miley Cyrus
31 sierpnia 2015 roku (według polskiego czasu) odbędzie się gala „Video Music Awards”, którą będzie można śledzić na antenie MTV.
więcej
|
|
Cartoon Network pobudzi dziecięcą kreatywność w Studiu Wyobraźni
Stacja Cartoon Network prowadzi internetowy projekt Imagination Studios, w ramach którego najmłodsi dowiedzą się m.in. jak powstają kreskówki oraz sami stworzą własne animacje. Ambasadorami akcji zostali Aneta Todorczuk-Perchuć, Teresa Starzec oraz bloger Marek Pawelczyk.
więcej
|
|
,,Rekinado 3: O rybia płetwa" w Scifi Universal
23 lipca 2015 roku kanał Scifi Universal wyemituje film „Rekinado 3: O rybia płetwa”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Dembiński: przy wysokiej marży agencje wolą klientów opóźniających płatności
Nie jest to sytuacja idealna, ale myślę że rynek już się do tego przyzwyczaił i jakoś sobie z tym radzimy. Często wymaga to oczywiście inwestowania własnych zasobów lub też wspierania się kredytami obrotowymi - o długich terminach płatności przez reklamodawców za usługi firm marketingowych mówi Tomasz Dembiński, CEO agencji San Markos.
więcej
|
|
Szczęśliwe dzieci i głos Ethana Hawka reklamują Windows 10 (wideo)
W przyszłości użytkownicy nie będą musieli pamiętać haseł ani stale uważać na własne bezpieczeństwo w sieci. O wszystko zadba nowy system operacyjny - zapowiada Microsoft w reklamie, która poprzedza wprowadzenie na rynek Windowsa 10.
więcej
|
|
,,It can wait" w kampanii o wypadkach drogowych wskutek korzystania ze smartfonów przez kie-rowców (wideo)
Niezwykle brutalne zdjęcia z wypadku samochodowego przedstawiają skutki do jakich może doprowadzić korzystanie ze smartfona podczas kierowania samochodem. Kampanię na zlecenie firmy telekomunikacyjnej AT&T zrealizowała agencja BBDO New York.
więcej
|
|
Heyah zdejmuje sznury umowy w reklamach ,,pierwszego prawdziwego no limit" (wideo)
Kampania reklamowa nowych pakietów Smart w taryfie Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) podkreśla, że jej użytkownicy, w przeciwieństwie do klientów konkurencyjnych ofert, nie muszą wiązać się długą umową. Akcję przygotowały agencje Brain i Next oraz dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Joanna Pawluk: z Mindshare Polska do centrali Blue Hive
Joanna Pawluk, przez cztery ostatnie lata związana z domem mediowym Mindshare Polska, rozpoczęła pracę w londyńskim biurze agencji Blue Hive (należącej do WPP Group) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piwo Lech reklamowane w wersji na Przystanek Woodstock
Marka piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska) w ramach sponsorowania tegorocznego Przystanku Woodstock szykuje kampanię reklamową, atrakcje dla uczestników imprezy, a na sklepowe półki trafi piwo w dwóch nowych odsłonach.
więcej
|
|
Piłkarze FC Barcelona w domowej grze zespołowej reklamują chłodziarki Beko (wideo)
Firma Beko prowadzi letnią kampanię reklamową nowych chłodziarek z technologią NeoFrost. W reklamie sławni piłkarze sponsorowanego przez firmę klubu FC Barcelona w humorystyczny sposób prezentują możliwości tych urządzeń.
więcej
|
|
Woda Vittel z nową identyfikacją wizualną od Logic Design
Warszawski oddział międzynarodowej agencji Logic Design stworzył nową identyfikację wizualną linii premium francuskiej marki wody mineralnej Vittel, która skierowana jest do sektora hotelarsko-gastronomicznego.
więcej
|
|
Białystok szuka agencji do studenckiej kampanii w internecie
Białystok szykuje kampanię pod hasłem „Studiuj w Białymstoku”. Chce w niej wykorzystać wyłącznie komunikację w internecie, m.in. na portalach społecznościowych, poprzez virale i aplikacje mobilne.
więcej
|
|
Deloitte przejął Stratosferę, jej pracownicy i marka zostają
Koncern Deloitte przejął polską firmę doradztwa marketingowego Stratosfera. Jej zespół będzie pracować w Deloitte, oferując usługi pod marką Stratosfera by Deloitte.
więcej
|
|
200 tys. zł zapłaci Płock za promocję w filmie ,,Kochaj"
Władze Płocka podpisały z firmą producencką Federico Film umowę, dzięki której miasto to będzie promowane w powstającym właśnie filmie „Kochaj”.
więcej
|
|
click community wypromuje kosmetyki Bell za granicą
Agencja social media click community rozpoczyna współpracę z marką kosmetyczną Bell. Zajmie się jej komunikacją poza granicami Polski.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
SKOK-i zarzucają ,,Gazecie Wyborczej" hipokryzję: sami zamieściliście naszą ,,tajemniczą" reklamę
Po tym jak dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski opisał „tajemniczą akcję SKOK-ów”, w której „PiS płatnymi ogłoszeniami oskarża PO”, obsługująca SKOK-i agencja reklamowa Apella zwróciła mu uwagę, że taka reklama ukazała się także w „GW”. - Warto dodać, iż „Gazeta Wyborcza” nie miała żadnych oporów przed opublikowaniem „tajemniczej” kreacji. No cóż, pecunia non olet - skomentowała Apella. - Zdziwienie, że „Gazeta” wydrukowała to ogłoszenie, jest dla mnie kuriozalne. Zapewne zostało ono ocenione jak każda inna reklama - odpowiada Czuchnowski.
więcej
|
|
Artur Grabek przeszedł z ,,Rzeczpospolitej" do ,,Wprost"
Kolejnym dziennikarzem, który w ostatnim okresie odszedł z „Rzeczpospolitej” i dołączył do redakcji „Wprost” (AWR „Wprost”), jest Artur Grabek. W tygodniku pisze artykuły do działu Naród.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)
W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
|
,,Charlie Hebdo" nie wypłaci dywidendy, wszystkie zyski na rozwój pisma
Właściciele tygodnika „Charlie Hebdo” zdecydowali, że tegoroczny zysk wypracowany przez pismo zostanie w całości przeznaczony na dalszy rozwój tytułu. Udziałowcy nie otrzymają dywidendy.
więcej
|
|
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie. ,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie pisma odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Fakt" nowymi liderami czytelnictwa prasy w czterech województwach
W czterech województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Lewandowski przed modelkami, blogerami oraz gwiazdami muzyki i telewizji (TOP100 Polaków na Instagramie)
Robert Lewandowski z 2,35 mln obserwujących jest zdecydowanie najpopularniejszym polskim użytkownikiem Instagrama. Wśród osób najchętniej obserwowanych w serwisie przeważają modelki (na czele z Joanną Kuchtą i Joanną Krupą), blogerzy i youtuberzy (na czele z twórcami Abstrachuje TV) oraz piosenkarze (z nich najpopularniejsi są Dawid Kwiatkowski i Doda), mało jest natomiast dziennikarzy i prezenterów z mediów tradycyjnych.
więcej
|
|
Płatny YouTube z oryginalnymi treściami, ale nie od największych nadawców telewizyjnych
YouTube, który przygotowuje się do wprowadzenia płatnej wersji serwisu bez reklam, podpisał już umowy z 90 proc. zakładanej grupy twórców treści. Nie ma jednak wśród nich największych stacji telewizyjnych, które wciąż się wahają, czy udostępnić swoje produkcje w nowej usłudze.
więcej
|
|
Google zamyka Google+ Photos, wszystkie zdjęcia w aplikacji Google Photos
Na 1 sierpnia koncern Google zapowiada ostateczną likwidację usługi Photos wbudowanej w serwis społecznościowy Google+. Użytkownikom pozostanie do dyspozycji osobna aplikacja o nazwie Google Photos. Wszystkie zdjęcia zgromadzone w chmurze będą zachowane - zapowiada internetowy gigant.
więcej
|
|
Hejterzy atakują Filipa Chajzera po śmierci syna. Pudelek.pl: obraźliwe komentarze nie tylko u nas
Pod artykułami o śmierci syna Filipa Chajzera pojawiły się obelżywe komentarze. Z racji tego, że teksty opublikowano wieczorem nie wszyscy wydawcy internetowi poradzili sobie z atakiem hejterów. - W tym wypadku byli wyjątkowo aktywni. Wydaje się, że udało nam się usunąć wszystkie ich wpisy - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Łukasz Rdzeń, pełnomocnik Pudelek.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|