|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 23 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Orange Sport nie zmieni właściciela, Orange i Roman Młodkowski nie osiągnęli porozumienia
Orange i kontrolowana przez Romana Młodkowskiego spółka RMVC potwierdziły, że nie dojdzie do sprzedaży kanału sportowego Orange Sport. Obie strony nie chcą jednak zdradzić szczegółowych przyczyn fiaska negocjacji.
więcej
|
|
Spotify przed Deezerem na komputerach i mobilnie, Google Play Music i WiMP mało angażujące
Z muzycznych platform streamingowych Spotify i Deezer korzysta 2-3 proc. polskich użytkowników smartfonów i tabletów, poświęcając temu po kilka minut dziennie. Google Play Music ma dużo większy zasięg na urządzeniach z Androidem, ale o wiele krótszy średni czas korzystania.
więcej
|
|
Cannes Lions wygrywają kampanie chcące naprawiać świat? Polscy marketingowcy: trzeba też promować produkty
To fajnie, że reklama może zrobić coś więcej, niż tylko sprzedać więcej pasty do zębów. Dobra reklama zawsze sprzedaje, ale nie zawsze robi się ją po to by sprzedawała - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Nowosielski, Marcin Nowak i Marcin Kalkhoff , komentując ocenę Stephana Vogla po festiwalu Cannes Lions.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wzrosły wydatki reklamowe w radiu i magazynach, zmalały w gazetach i telewizji
W minionym półroczu media tradycyjne zanotowały w Polsce kilkuprocentowy wzrost wpływów z reklam. Największą dynamikę miały radio, magazyny i indoor. Spadki nastąpiły natomiast w telewizji i gazetach.
więcej |
|
Grzegorz Łapanowski poprowadzi program ,,Misja stołówka" w Polsat Cafe
Od września w ramówce kanału Polsat Cafe pojawi się nowy program „Misja stołówka", który poprowadzi kucharz Grzegorz Łapanowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,Ugotowani" od września tylko w niedziele, zamiast ,,Piekielnego hotelu"
Jesienią TVN pokaże kolejną serię kulinarnego show „Ugotowani”, w którym uczestnicy oceniają przygotowane przez siebie kolacje. Stacja zdecydowała się jednak przywrócić cotygodniowy cykl emisji w miejsce „Piekielnego hotelu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Lewandowski przed modelkami, blogerami oraz gwiazdami muzyki i telewizji (TOP100 Polaków na Instagramie)
Robert Lewandowski z 2,35 mln obserwujących jest zdecydowanie najpopularniejszym polskim użytkownikiem Instagrama. Wśród osób najchętniej obserwowanych w serwisie przeważają modelki (na czele z Joanną Kuchtą i Joanną Krupą), blogerzy i youtuberzy (na czele z twórcami Abstrachuje TV) oraz piosenkarze (z nich najpopularniejsi są Dawid Kwiatkowski i Doda), mało jest natomiast dziennikarzy i prezenterów z mediów tradycyjnych.
więcej
|
Agnieszka Szulim poprowadzi ,,Aplauz, aplauz". W jury Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme
Prowadzącą nowy talent-show TVN „Aplauz, aplauz” została Agnieszka Szulim. Zdjęcia ruszają w tym tygodniu, a w jury zasiądą Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marek Staniszewski i Michał Imbierowicz odchodzą z Havas Worldwide Warsaw
|
,,Gazeta Polska" wyprzedziła ,,Wprost". Ostro w dół ,,Polityka" i ,,Newsweek"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Orange Sport nie zmieni właściciela, Orange i Roman Młodkowski nie osiągnęli porozumienia
Orange i kontrolowana przez Romana Młodkowskiego spółka RMVC potwierdziły, że nie dojdzie do sprzedaży kanału sportowego Orange Sport. Obie strony nie chcą jednak zdradzić szczegółowych przyczyn fiaska negocjacji.
więcej
|
|
Grzegorz Łapanowski poprowadzi program ,,Misja stołówka" w Polsat Cafe
Od września w ramówce kanału Polsat Cafe pojawi się nowy program „Misja stołówka", który poprowadzi kucharz Grzegorz Łapanowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Ugotowani" od września tylko w niedziele, zamiast ,,Piekielnego hotelu"
Jesienią TVN pokaże kolejną serię kulinarnego show „Ugotowani”, w którym uczestnicy oceniają przygotowane przez siebie kolacje. Stacja zdecydowała się jednak przywrócić cotygodniowy cykl emisji w miejsce „Piekielnego hotelu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Coraz dłużej oglądamy telewizję. Najwięcej czasu przed szklanym ekranem spędzają seniorzy (raport)
Średni dobowy czas oglądania telewizji w I półroczu br. wyniósł 4 godziny i 29 minut. Najmniej czasu przed szklanym ekranem spędzają dzieci i młodzież, a najwięcej - ludzi starsi - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja Polska ze 144,4 mln zł zysku brutto mimo niższych wpływów z abonamentu i reklam
W I połowie br. Telewizja Polska zanotowała 144,4 mln zł zysku brutto, o 28,2 mln zł więcej niż rok wcześniej. TVP miała mniejsze niż przed rokiem przychody z abonamentu oraz reklam i sponsoringu, ale ograniczyła też koszty, m.in. zmniejszając zatrudnienie o 532 etatowych pracowników.
więcej
|
|
Widzowie seriali chętnie tweetują na ich temat, ,,M jak miłość" wygrywa z ,,Na Wspólnej"
Widzowie telewizyjnych seriali często komentują nowe odcinki na Twitterze, w maju jedna z części „M jak miłość” wygenerowała ponad cztery tysiące tweetów - wynika z badań firmy IRCenter.
więcej
|
|
Discovery Communications przejmuje resztę udziałów Eurosportu
Koncern medialny Discovery Communications kupuje 49 proc. akcji Eurosportu. Wraz z posiadanymi poprzednio 51 proc. udziałów stanie się jedynym właścicielem stacji. Wartość transakcji to 491 milionów euro.
więcej
|
|
Kinga Kucharska odchodzi, Polsat Media bez dyrektora ds. mediów nietelewizyjnych
Kinga Kucharska z końcem lipca rozstaje się z biurem reklamy Polsat Media, w którym pełniła funkcję dyrektora ds. mediów nietelewizyjnych. Na razie nie wybrano nowej osoby na to stanowisko.
więcej
|
|
Telewizja Polska wprowadza nowy wzór umowy z zewnętrznymi producentami seriali
Zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził nowy wzór umowy produkcyjnej dotyczący realizacji seriali telewizyjnych przez producentów zewnętrznych. Wzór przygotowano we współpracy z Krajową Izbą Producentów Audiowizualnych.
więcej
|
|
Powstanie drugi sezon serialu "Świat w opałach"
Telewizja HBO postanowiła kontynuować realizację serialu "Świat w opałach" ("The Brink").
więcej
|
|
,,Anthony Bourdain - miejsca nieznane" w Kuchni+
8 sierpnia 2015 roku Kuchnia+ rozpocznie emisję nowego programu „Anthony Bourdain - miejsca nieznane”.
więcej
|
|
,,Brody o seksie" w E!
25 lipca 2015 roku kanał E! rozpocznie emisję nowego talk-show „Brody o seksie”.
więcej
|
|
Losowanie grup eliminacyjnych do MŚ 2018 w TVP
Telewizja Polska pokaże losowanie grup eliminacyjnych mistrzostw świata w piłce nożnej, które w 2018 roku odbędą się w Rosji.
więcej
|
|
FC Botosani - Legia i Omonia Nikozja - Jagiellonia w TVP
Telewizja Polska pokaże rewanżowe mecze Legii Warszawa i Jagiellonii Białystok w 2. rundzie kwalifikacji do Ligi Europejskiej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cannes Lions wygrywają kampanie chcące naprawiać świat? Polscy marketingowcy: trzeba też promować produkty
To fajnie, że reklama może zrobić coś więcej, niż tylko sprzedać więcej pasty do zębów. Dobra reklama zawsze sprzedaje, ale nie zawsze robi się ją po to by sprzedawała - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Nowosielski, Marcin Nowak i Marcin Kalkhoff , komentując ocenę Stephana Vogla po festiwalu Cannes Lions.
więcej
|
|
Wzrosły wydatki reklamowe w radiu i magazynach, zmalały w gazetach i telewizji
W minionym półroczu media tradycyjne zanotowały w Polsce kilkuprocentowy wzrost wpływów z reklam. Największą dynamikę miały radio, magazyny i indoor. Spadki nastąpiły natomiast w telewizji i gazetach.
więcej
|
|
,,Uważaj na pieszych" w nowej odsłonie kampanii PZU ,,Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym" (wideo)
Fundacja PZU zaczęła drugą edycję kampanii społecznej „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, której ambasadorem jest aktor Marcin Dorociński. Tym razem akcja zwraca uwagę na bezpieczeństwo pieszych na drogach.
więcej
|
|
Kinga Kucharska odchodzi, Polsat Media bez dyrektora ds. mediów nietelewizyjnych
Kinga Kucharska z końcem lipca rozstaje się z biurem reklamy Polsat Media, w którym pełniła funkcję dyrektora ds. mediów nietelewizyjnych. Na razie nie wybrano nowej osoby na to stanowisko.
więcej
|
|
Katarzyna Smarczewska: z Initiative Media Warszawa do White Paper Agency
Katarzyna Smarczewska objęła nowo utworzoną funkcję szefowej obsługi klienta w agencji marketingowej White Paper Agency. Wcześniej pracowała w domach mediowych Initiative Media Warszawa i PHD.
więcej
|
|
Gdańsk zapłaci Lechii 4 mln zł za promocję
Władze Gdańska podpisały z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk umowę dotyczącą promocji miasta i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Wartość umowy wynosi 3,975 mln zł.
więcej
|
|
Łukasz Kwapisz: z K2 do Lubię to - linked by Isobar
Łukasz Kwapisz zaczął pracę jako account manager w agencji Lubię to - linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w K2, Interii i PHD.
więcej
|
|
Lubelskie szuka agencji do kampanii promującej lokalną żywność
Władze regionu lubelskiego chcą przeprowadzić kampanię reklamową, która będzie zachęcać do kupowania wytwarzanych w nim produktów spożywczych. Działania mają potrwać miesiąc i będą realizowane najpóźniej do października br.
więcej
|
|
Tarczyński reklamuje kabanosy dla dzieci Gryzzale
Startują działania reklamowe Gryzzali, nowej marki kabanosów drobiowych dla dzieci produkowanej przez firmę Tarczyński. Za koncepcję, strategię i kreację kampanii odpowiada agencja OS3.
więcej
|
|
Ewa Rafalska marketing managerem w DLH Poland
Ewa Rafalska objęła funkcję marketing managera w DLH Poland, dostawcy drewna i produktów drewnopochodnych. Wcześniej pracowała m.in. w firmach Pfleiderer Grajewo, Monier i Lellek Group, prowadzi też własną agencję GFO Fusion Marketing.
więcej
|
|
San Markos z Ecorysem będą ubiegać się o zlecenia
Agencja reklamowa San Markos i Ecorys nawiązały partnerstwo na rzecz realizacji wspólnych projektów zarówno komercyjnych, jak i z sektora finansów publicznych.
więcej
|
|
Heinz wybrał BBH do obsługi reklamowej w Europie
Firma HJ Heinz rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową. Dla marki Heinz w Wielkiej Brytanii i keczupów tej marki w całej Europie pracować będzie agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH). Tym samym marketer kończy dotychczasową, ośmioletnią współpracę z agencją Abbott Mead Vickers BBDO.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gość Niedzielny": nie usunęliśmy cenzorsko nazwy TVN, za to ,,Polityka" nie zauważa nas
Publicysta „Polityki” Daniel Passent zasugerował, że brak nazwy stacji TVN przy nazwisku dziennikarza „Faktów” Marka Nowickiego w wywiadzie z nim w „Gościu Niedzielnym” to przejaw cenzury. Zastępca sekretarza redakcji „Gościa” Leszek Śliwa podkreślił, że to omyłkowe pominięcie, za to „Polityka” ignoruje jego tytuł w zestawieniach najlepiej sprzedających się tygodników opinii.
więcej
|
|
Prawie 100 tys. wyniosła sprzedaż pierwszego numeru pisma Ewy Chodakowskiej
- Sprzedaż pierwszego wydania miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” wyniosła 95 tys. egz. - informuje Wirtualnemedia.pl Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" wyprzedziły ,,Moje Mieszkanie". ,,M jak Mieszkanie" o 41 proc. do góry
W kwietniu br. na pozycję lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich awansowały „Cztery Kąty”, które wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze”.
więcej
|
|
Associated Press prezentuje na YouTubie 550 tys. archiwalnych klipów
Agencja Associated Press (AP) wraz z firmą British Movietone udostępniła w serwisie YouTube ponad 17 tysięcy godzin archiwalnych materiałów filmowych. Najstarsze z nich pochodzą z końca XIX wieku.
więcej
|
|
,,LEGO Star Wars" - nowy miesięcznik dla dzieci Wydawnictwa Egmont
30 lipca br. w sprzedaży pojawi się nowy miesięcznik dla dzieci wydawany przez Wydawnictwo Egmont - „LEGO Star Wars”. Do pierwszego numeru pisma dołączony został zestaw klocków.
więcej
|
|
,,Tina" zwiększa objętość i podwyższa cenę
Dwutygodnik „Tina” (Wydawnictwo Bauer) od numeru piętnastego (na rynku od 22 lipca 2015) wprowadził nowe działy z poradami oraz historiami o gwiazdach. Odświeżony magazyn z większą objętością kosztuje o 9 groszy więcej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Spotify przed Deezerem na komputerach i mobilnie, Google Play Music i WiMP mało angażujące
Z muzycznych platform streamingowych Spotify i Deezer korzysta 2-3 proc. polskich użytkowników smartfonów i tabletów, poświęcając temu po kilka minut dziennie. Google Play Music ma dużo większy zasięg na urządzeniach z Androidem, ale o wiele krótszy średni czas korzystania.
więcej
|
|
Facebook z nowymi narzędziami do wideo i biblioteką klipów
Facebook zapowiedział nowe narzędzia służące do publikowania wideo i zarządzania treściami. Możliwe będzie stosowanie ograniczeń w odbiorze klipów, a także wygodne katalogowanie i wyszukiwanie konkretnych filmów.
więcej
|
|
Widzowie seriali chętnie tweetują na ich temat, ,,M jak miłość" wygrywa z ,,Na Wspólnej"
Widzowie telewizyjnych seriali często komentują nowe odcinki na Twitterze, w maju jedna z części „M jak miłość” wygenerowała ponad cztery tysiące tweetów - wynika z badań firmy IRCenter.
więcej
|
|
Associated Press prezentuje na YouTubie 550 tys. archiwalnych klipów
Agencja Associated Press (AP) wraz z firmą British Movietone udostępniła w serwisie YouTube ponad 17 tysięcy godzin archiwalnych materiałów filmowych. Najstarsze z nich pochodzą z końca XIX wieku.
więcej
|
|
Google Maps w opcji Your Timeline pokaże mapę miejsc odwiedzonych przez użytkownika
Koncern Google wprowadził w aplikacji Maps nową funkcję, która pokazuje na ekranie mapę z miejscami, w których przebywał użytkownik. Sprawdzić można punkty odwiedzone nawet kilka lat wcześniej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|