|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 24 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Konkurs na kanały w MUX-8 ruszy w sierpniu
Za kilka tygodni Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosi konkurs dla nadawców komercyjnych, którzy są zainteresowani uruchomieniem kanałów na multipleksie ósmym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Regulator nadal analizuje, jaki charakter powinny mieć te stacje.
więcej
|
|
Apple żąda oddania domeny ap.pl. ,,Fonetycznie identyczna z naszym znakiem towarowym"
Koncern Apple domaga się uznania, że korzystanie z domeny ap.pl narusza jego prawa. Amerykański producent twierdzi, że adres wprowadza użytkowników w błąd i jest zbyt podobny do nazwy Apple. - Apple działa z pozycji siły wymuszając na pojedynczej osobie fizycznej podporządkowanie się jego decyzji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Artur Janiszewski, właściciel domeny.
więcej
|
|
E-sklepy odzieżowe: Zalando.pl z rekordem, mocno w górę Czasnabuty.pl i Szafa.pl, Domodi.pl liderem agregatorów
Zyskujące systematycznie na zasięgu Zalando.pl w pierwszych miesiącach br. osiągnęło najwyższą jak dotąd odwiedzalność i pozostaje zdecydowane najpopularniejszym internetowym sklepem odzieżowym w Polsce. W skali roku duże wzrosty zasięgu zanotowały Czasnabuty.pl, Szafa.pl, Topsecret.pl i Eobuwie.com.pl, a spadek - C-and-a.com.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Orange Sport nie zmieni właściciela, Orange i Roman Młodkowski nie osiągnęli porozumienia
Orange i kontrolowana przez Romana Młodkowskiego spółka RMVC potwierdziły, że nie dojdzie do sprzedaży kanału sportowego Orange Sport. Obie strony nie chcą jednak zdradzić szczegółowych przyczyn fiaska negocjacji.
więcej
|
Cannes Lions wygrywają kampanie chcące naprawiać świat? Polscy marketingowcy: trzeba też promować produkty
To fajnie, że reklama może zrobić coś więcej, niż tylko sprzedać więcej pasty do zębów. Dobra reklama zawsze sprzedaje, ale nie zawsze robi się ją po to by sprzedawała - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Nowosielski, Marcin Nowak i Marcin Kalkhoff , komentując ocenę Stephana Vogla po festiwalu Cannes Lions.
więcej
|
Lewandowski przed modelkami, blogerami oraz gwiazdami muzyki i telewizji (TOP100 Polaków na Instagramie)
|
Agnieszka Szulim poprowadzi ,,Aplauz, aplauz". W jury Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Aryton zmienia nazwę na Patrizia Aryton i szykuje kampanię reklamową
Firma odzieżowa Aryton zmieniła nazwę na Patrizia Aryton. Rebrandingowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa w internecie, prasie i telewizji.
więcej
|
|
Aflofarm i Unilever z dużymi wzrostami budżetów reklamowych, w dół Procter & Gamble (TOP 10)
W pierwszej połowie br. największy reklamodawca w mediach pozainternetowych, Aflofarm Farmacja Polska, zwiększyła w skali roku swoje wydatki na reklamę o ponad 30 proc. Wzrost ten jest niemal dziesięciokrotnie większy od dynamiki całego rynku.
więcej
|
|
Wiktor Goliszek business directorem w Starcom MediaVest Group
Wiktor Goliszek awansował w strukturach Starcom MediaVest Group (SMG), do której należą m.in. domy mediowe Starcom, MediaVest i Starlink oraz agencja Next, na stanowisko business directora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
W nowych cennikach Grupy RMF reklamy droższe o prawie 3 proc.
Grupa RMF udostępniła cenniki reklamowe swoich rozgłośni i pakietów obowiązujące od początku września do końca grudnia. Stawki w poszczególnych cennikach są o 2,6-2,9 proc. wyższe niż obecnie.
więcej
|
|
Różowy koń z dziecięcej wyobraźni w reklamie Hondy CR-V (wideo)
Bohaterami najnowszej kampanii promującej samochód Honda CR-V serii II jest kilkuletnia dziewczynka i różowy koń. Działania, prowadzona na rynku australijskim, przygotowała agencja Leo Burnett Melbourne.
więcej
|
|
McDonald's promuje się w upały, rozdając lody (wideo)
Upały panujące w Europie zainspirowały McDonald’s do nowej akcji marketingowej. Firma ustawiła specjalną gablotę z kubkami, które można za darmo napełnić lodowym deserem McFlurry.
więcej
|
|
,,Sztrom i hajcong bez marasu" - Fortum reklamuje się w gwarze śląskiej
Firma ciepłownicza Fortum rozpoczęła na Górnym Śląsku wizerunkową kampanię reklamową opartą na hasłach w gwarze śląskiej. Kreacją reklam zajęła się agencja Tequila.
więcej
|
|
MediaCom obsłuży europejski budżet Betfair
Dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu marketingowego internetowej firmy bukmacherskiej Betfair w Europie. Jego wielkość szacowana jest na 15 mln funtów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Apple żąda oddania domeny ap.pl. ,,Fonetycznie identyczna z naszym znakiem towarowym"
Koncern Apple domaga się uznania, że korzystanie z domeny ap.pl narusza jego prawa. Amerykański producent twierdzi, że adres wprowadza użytkowników w błąd i jest zbyt podobny do nazwy Apple. - Apple działa z pozycji siły wymuszając na pojedynczej osobie fizycznej podporządkowanie się jego decyzji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Artur Janiszewski, właściciel domeny.
więcej
|
|
E-sklepy odzieżowe: Zalando.pl z rekordem, mocno w górę Czasnabuty.pl i Szafa.pl, Domodi.pl liderem agregatorów
Zyskujące systematycznie na zasięgu Zalando.pl w pierwszych miesiącach br. osiągnęło najwyższą jak dotąd odwiedzalność i pozostaje zdecydowane najpopularniejszym internetowym sklepem odzieżowym w Polsce. W skali roku duże wzrosty zasięgu zanotowały Czasnabuty.pl, Szafa.pl, Topsecret.pl i Eobuwie.com.pl, a spadek - C-and-a.com.
więcej
|
|
Fakt.pl tworzy dział konsumencki z Janem Bolanowskim na czele
W newsroomie internetowego serwisu dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) utworzony został nowy dział konsumencki, który zajmie się treściami poradniczymi m.in. z dziedzin finansów i prawa. Pokieruje nim Jan Bolanowski. - To pierwszy zespół, który tworzy teksty docelowo dla Fakt.pl, ale redaktorzy prowadzący wydań papierowych będą z nich korzystać - zapowiada Maciej Kabroński, head of digital w Fakt.pl.
więcej
|
|
Młodzi w social media udostępniają najczęściej wideo, YouTube traci na rzecz Facebooka
Generacja Z, czyli 15-25 latków jest pokoleniem biegłym technologicznie, a przyszłość wielu marek zależy od tego, czy będą umiały zbudować dziś relacje z tą grupą, czy będą dla nich autentyczne i będą komunikowały się w zgodzie z ich oczekiwaniami - wynika z raportu Universal McCann.
więcej
|
|
Susanne Daniels, dyrektor programowa MTV przechodzi do YouTube'a
Susanne Daniels zrezygnowała z funkcji szefa ds. programowych w stacji MTV, aby objąć w YouTube nowo utworzone stanowisko związane z tworzeniem przez serwis własnych treści. Na miejsce Daniels w MTV pojawi się Mina Lefevre.
więcej
|
|
Co czwarty polski internauta pobiera filmy i seriale z sieci, pirackie serwisy przez większość uważane za legalne
27 proc. internautów ściąga filmy z torrentów bądź stron hostingowych (jak Chomikuj.pl). Dla 30 proc. internautów nie ma znaczenia czy oglądają programy w sieci legalnie, a pirackie serwisy często postrzegają jako działające zgodnie z prawem - wynika z badania MEC.
więcej
|
|
Twórca Wikipedii uruchamia serwis TPO do zbiórek dla organizacji charytatywnych
Jimmy Wales, założyciel Wikipedii, uruchomił swój nowy projekt internetowy - TPO. To platforma społecznościowa nastawiona na działalność charytatywną i pomaganie potrzebującym.
więcej
|
|
Polski startup UXPin z 5 mln dolarów dofinansowania od True Ventures
Powstała w 2010 roku polska firma UXPin tworząca narzędzia do projektowania stron i aplikacji uzyskała pięć milionów od inwestora z Doliny Krzemowej. To pierwszy przypadek polskiego startupu, który w USA otrzymał dofinansowanie w Rundzie A.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Młodzi w social media udostępniają najczęściej wideo, YouTube traci na rzecz Facebooka
Generacja Z, czyli 15-25 latków jest pokoleniem biegłym technologicznie, a przyszłość wielu marek zależy od tego, czy będą umiały zbudować dziś relacje z tą grupą, czy będą dla nich autentyczne i będą komunikowały się w zgodzie z ich oczekiwaniami - wynika z raportu Universal McCann.
więcej
|
|
W lokalne akcje angażuje się 41 proc. Polaków, co czwarty w organizacji społecznej
Połowa Polaków czuje się mocno związana z miejscowością, w której mieszka, a silną więź z całym krajem deklaruje 43 proc. badanych. 7 na 10 respondentów jest zdania, że podejmowanie działań na rzecz społeczności lokalnej jest przejawem patriotyzmu, ale co szósty nie zaangażował się w ubiegłym roku w żadną akcję lokalną. Lepiej jest z tzw. lokalnym patriotyzmem konsumenckim, jako że więcej niż połowa zapytanych (53 proc.) kupuje lokalne produkty ze względu na ich pochodzenie - wynika z badania 4P Research Mix.
więcej
|
|
W Polsce kobiety bardziej całuśne od mężczyzn (infografika)
Polacy to całkiem całuśny naród, a przoduje w tym płeć piękna. Ponad 50 proc. kobiet i 36 proc. mężczyzn w wieku 15-29 lat deklaruje, że składało różnego rodzaju pocałunki więcej niż 300 razy w ciągu roku - wynika z badania IQS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|