|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 3 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Google+ jeszcze nie umarł, ale okazał się za słabym konkurentem Facebooka (opinie)
Oddzielając konta Google+ od innych swoich usług Google idzie w kierunku, którego domagali się internauci. Ogłaszanie końca serwisu Google+ jest przedwczesne, ale wiadomo już, że nie sprawdził się on jako konkurent Facebooka - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci social media.
więcej
|
Związkowcy w Agorze chcą wycofania niekorzystnych umów z pracownikami. ,,Te zapisy zakwestionował sąd"
Działający w Agorze związek zawodowy NSZZ „Solidarność” chce, żeby zarząd firmy wycofał wprowadzone cztery lata temu umowy z dziennikarzami i fotoreporterami zakładające m.in. zbycie ich praw autorskich i zakaz konkurencji. - Jesteśmy zdumieni tym, że Agora przez tyle czasu nie zmieniła zapisów zakwestionowanych przez Inspekcję Pracy i Sąd Pracy w sprawie Damiana Kramskiego - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Orliński, przewodniczący „Solidarności”.
więcej
|
Janusz Daszczyński: nie wracam do TVP z szeroką grupą ludzi. Koniec tabloidyzacji
|
,,Fakt" o 38 proc. w dół, a ,,Gazeta Wyborcza" - o 63 proc. Sprzedaż dzienników od 2005 roku (raport)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Postępujące zidiocenie mediów jest faktem, również TVP wpisuje się w ten trend"
- Cele przedstawione przez nowego prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego są w większości szczytne, ale bardzo ogólne. Nie poruszają jednak niektórych spraw jak np. powrót do obiektywizmu - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci rynku medialnego.
więcej
|
|
Młodzież najchętniej ogląda Polsat i TVN. TVN24 na ostatnim miejscu (top 40 stacji)
W I półroczu br. na pozycji lidera oglądalności wśród widzów w wieku od 16 do 19 lat uplasował się Polsat, a drugie miejsce zajął TVN. Daleko poza czołówką znalazły się stacje informacyjne - top 40 stacji w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zalegający z abonamentem RTV mogą nie otrzymać zwrotu podatku
Osoby, które zalegają z abonamentem radiowo-telewizyjnym, mogą nie dostać pełnego zwrotu podatku. Zgodnie z prawem fiskus może zająć na poczet zaległości odpowiednią kwotę zadłużenia.
więcej
|
|
Koniec zdjęć do serialu ,,Dziewczyny ze Lwowa", emisja jesienią w TVP1
Telewizja Polska zakończyła zdjęcia do serialu „Dziewczyny ze Lwowa”. Produkcja trafi na antenę Jedynki we wrześniu br. i będzie emitowana w niedzielne wieczory.
więcej
|
|
2012 Agency będzie pracować dla platformy nc+
Platforma nc+ zakończyła przetarg na agencję reklamową. Wygrała go firma 2012 Agency, która zostanie strategicznym partnerem operatora i będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację kreacji reklamowych.
więcej
|
|
Inea uruchamia 40 tys. hotspotów
W poniedziałek 3 sierpnia br. sieć Inea w Poznaniu i innych miastach Wielkopolski uruchomi 40 tys. hotspotów, które powstaną dzięki wykorzystaniu modemów abonenckich. Będę mogli z nich korzystać klienci operatora.
więcej
|
|
Romance TV od września w ofercie Vectry
Sieć kablowa Vectra od września br. dołączy do swojej oferty kanał filmowo-serialowy Romance TV w wersjach SD i HD.
więcej
|
|
Marek Sowa: pomysł nowego prezesa na obudowę TVP jest sensowny
- Przedstawiony przez Janusza Daszczyńskiego pomysł na odnowę telewizji publicznej jest sensowny, ale zasadniczo nie odbiega od deklaracji poprzednich prezesów - pisze Marek Sowa, ekspert medialny.
więcej
|
|
Eleven rusza w internecie, pierwszy mecz także w TVN Turbo
W niedzielę 2 sierpnia br. na polski rynek wkracza nowy kanał sportowy Eleven. Na razie będzie można oglądać go tylko w internecie, ale mecz inauguracyjny transmitować będzie także telewizja TVN Turbo.
więcej
|
|
"Vinyl" - nowy serial HBO robią Martin Scorsese i Mick Jagger
Nowy serial HBO, nad którym pracują Martin Scorsese i Mick Jagger, otrzymał tytuł "Vinyl".
więcej
|
|
HBO zapowiada osiem sezonów "Gry o tron"
Szefowie HBO ujawnili, iż powstanie co najmniej osiem sezonów "Gry o tron". Niewykluczony jest również spin-off.
więcej
|
|
Tomasz Gackowski: list prezesa TVP to próba otwarcia nowego rozdziału
- Ze wskazanych przez prezesa Daszczyńskiego celów przeziera słuszne skądinąd przeświadczenie, iż nadawca publiczny nie powinien oglądać się na swoją komercyjną konkurencję - pisze dr Tomasz Gackowski, medioznawca z Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
|
,,Dziwna para" w Canal+ Family
16 sierpnia 2015 roku Canal+ Family rozpocznie emisję serialu „Dziwna para”.
więcej
|
|
TLC organizuje drugą edycję ,,Biegu w sukniach ślubnych"
Kanał TLC we wrześniu br. zorganizuje drugą edycję „Biegu w sukniach ślubnych”. Środki zgromadzone podczas akcji zostaną przeznaczone na pomoc Ani Krupie, podopiecznej Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Procter & Gamble obniżył koszty firm marketingowych o 300 mln dolarów
W drugiej połowie ub. i pierwszej połowie br. wydatki Procter & Gamble na wynagrodzenia dla firm marketingowych zmalały w skali roku o 300 mln dolarów, czyli 15 proc. Koncern zmniejszył liczbę obsługujących go agencji reklamowych, domów mediowych i domów produkcyjnych o 40 proc.
więcej
|
|
2012 Agency będzie pracować dla platformy nc+
Platforma nc+ zakończyła przetarg na agencję reklamową. Wygrała go firma 2012 Agency, która zostanie strategicznym partnerem operatora i będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację kreacji reklamowych.
więcej
|
|
Wakacje Kuby z ,,Rodzinki.pl" reklamują Pakiet Swobodny w Orange (wideo)
W nowej kampanii Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl” reklamowany jest Pakiet Swobodny. Akcję przygotowały Publicis Poland i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Gra na Instagramie reklamuje Old Spice
"Choose your own adventure" to tytuł gry umieszczonej przez markę Old Spice w serwisie Instagram. Tekstowo - rysunkowa rozgrywka fabularna prowadzi użytkownika przez świat pełen bohaterów, robotów i absurdalnego humoru.
więcej
|
|
Media Expert z Eweliną Lisowską reklamuje ,,wielką wyprzedaż" (wideo)
W sieci elektromarketów Media Expert ruszyła promocja cenowa „Wielka wyprzedaż”. Wspiera ją kampania reklamowa - oparta na ujęciach z zeszłorocznego spotu z Eweliną Lisowską - przygotowana przez firmy Ambasada Brand Communications i Flota Filmowa.
więcej
|
|
Orange promuje pakiet ,,6GB za 6 zł na 60 dni" w grze "Minecraft" (wideo)
Orange rozpoczęła kampanię reklamową w grze "Minecraft" w której promuje ofertę "6GB za 6 zł na 60 dni". Do akcji zaangażowano vlogerów zajmujących się grami, m.in. Izaka, Verteza, Enzziego i Drollercastera. Za projekt odpowiada agencja VML Poland.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: ,,Dopalacze kradną życie", ,,HIVokryzja. Wyleczmy się", Hype Energy, Sea Shepherd, TAB>U Travel
W naszym cotygodniowym zestawieniu najlepszych reklam minionego tygodnia wyróżniliśmy dwie kampania zagraniczne oraz trzy polskie akcje reklamowe, w tym dwie społeczne. Naszą uwagę przykuły spoty Hype Energy Drink i spot Sea Shepherd oraz rodzime produkcje: reklama kosmetyków TAB>U Travel oraz działania na temat dopalaczy i zakażonych wirusem HIV.
więcej
|
|
Effective Media odpowiada za kampanię ,,Bezpieczeństwo pracy zależy od Ciebie"
Spółka Effective Media Solutions odpowiada za emisję reklam w ramach społecznej kampanii pod hasłem „Bezpieczeństwo pracy zależy od Ciebie” organizowanej przez Państwową Inspekcję Pracy.
więcej
|
|
Piłkarze Liverpoolu promują Nivea Men Creme
Philippe Coutinho, Adam Lallana i Martin Skrtel - zawodnicy klubu piłkarskiego Liverpool promują nowy krem Nivea Men Creme. Reklamy przygotowała agencja FCB Inferno.
więcej
|
|
Małopolskie będzie się promować przy Światowych Dniach Młodzieży
Prawie milion złotych zapłacą władze województwa małopolskiego za promocję regionu w związku z organizowanymi w Krakowie w przyszłym roku Światowymi Dniami Młodzieży 2016.
więcej
|
|
El Padre zajmie się Cyfrowym Kinem Letnim
Agencja El Padre przygotuje na zlecenie resortu infrastruktury cykl plenerowych imprez pod hasłem „Cyfrowe Kino Letnie”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Życie na Gorąco" na czele tygodników yellow. Wszystkie tytuły na minusie
W maju 2015 roku wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które pozostało liderem zestawienia. Ostatnie miejsce zajął wydawany od paru miesięcy „Dobry Tydzień”.
więcej
|
|
,,Wprost" o 72 proc. w dół, a ,,Polityka" - o 32 proc. Sprzedaż tygodników opinii od 2005 roku (raport)
Od 2005 roku prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Zyskał jedynie „Gość Niedzielny”. Rynek sprzedaży tygodników opinii rok po roku w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" się zestarzała, ale jej poglądy dalej się liczą, także dla krytykującej ją prawicy (opinie)
Dawna potęga „Gazety Wyborczej” i jej redaktora naczelnego Adama Michnika odeszła w przeszłość, bo dziennik ten się zestarzał, przespał epokę nowych mediów. W przekonaniu redakcji „GW” Polakom należy wykładać kawę na ławę, ale z jej opinią ludzie nadal się liczą - wpływ „Wyborczej” na opinię społeczną komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Kobosko: media prawicowe potrzebują ,,Gazety Wyborczej" jak kania dżdżu
- Komentarze pod hasłem „Wyborcza już umarła i jej lektura nikogo nie interesuje” są o tyle zabawne, że im jest ich więcej, tym silniejsze powstaje wrażenie, że rzeczywistość wygląda inaczej - komentuje Michał Kobosko, dyrektor polskiego biura think-tanku Atlantic Council i redaktor portalu Project Syndicate.
więcej
|
|
Eryk Mistewicz: ,,Gazeta Wyborcza" przespała epokę nowych mediów
- Dziś na tekst Adama Michnika „Wasz prezydent, nasz premier” machniętoby ręką. Inne projekty prasowe, także w druku, „Gazetę Wyborczą” przegoniły, są świeże, intelektualnie inspirujące, bardziej wpływowe - pisze Eryk Mistewicz, szef kwartalnika „Nowe Media”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|